Glasba

Poudarki

  • Vsem kupcem vstopnic bo omogočeno vračilo kupnine
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,9 od 36 glasov Ocenite to novico!
Madonna
Po vseh namigovanjih je zdaj potrjeno: popzvezdnice Madonne v Slovenijo ne bo. Foto: EPA
VIDEO
Madonne ne bo v Slovenijo

Dodaj v

Uradno: Madonne v Ljubljano ne bo!

Njeni drugi koncerti bodo potekali po predvidenem načrtu
7. avgust 2009 ob 10:16,
zadnji poseg: 7. avgust 2009 ob 13:18
Ljubljana - MMC RTV SLO/Reuters

Zaradi nepredvidenih logističnih težav je nastop Madonne, napovedan za 20. avgust na ljubljanskem hipodromu Stožice, odpovedan.

Novico je potrdila agencija Live Nation, katere lokalni partner je hrvaška agencija za organizacijo koncertnih dogodkov Lupa promocija, d. o. o.

Iz Live Nationa sporočajo še, da se bodo napovedani koncerti pred ljubljanskim terminom in po njem - v Munchnu (18. avgusta) in v Budimpešti (22. avgusta) – odvijali nemoteno.

Kupcem vstopnic bodo vrnili kupnino
Vsem kupcem vstopnic bo omogočeno vračilo kupnine na vseh prodajnih mestih Eventima od ponedeljka, 17. avgusta, dalje.

Agencija Lupa promocija kot lokalni partner za promocijo koncerta nastalo situacijo obžaluje, saj bi nastop kraljice popa na ljubljanskem hipodromu prav gotovo postavil nov mejnik v zgodovini organizacije koncertnih dogodkov v Sloveniji, so zapisali v sporočilu za javnost.

Za podrobnejšo razlago smo poklicali na agencijo Lupa promotion, a nam niso mogli povedati ničesar o omenjenih logističnih težavah, saj naj bi za izvedbo koncerta skrbeli pri Live Nation, od koder jim tudi še niso sporočili podatkov o uradnem številu prodanih vstopnic.

Vzrok logistika, ne slaba prodaja?
Pri Live Nation pa zagotavljajo, da je vzrok odpovedi logistika, in ne slaba prodaja kart, na katero naj bi namigovali slovenski mediji, poroča agencija Reuters. Pred dnevi so se pojavila namigovanja, da naj bi bilo prodanih le 7.000 od 63.000 vstopnic, ki so bile na voljo.

To je drugi Madonnin odpovedan koncert od julija. Prvi je odpadel v Marseillu, potem ko se je oder med gradnjo zrušil in sta umrla dva delavca.

Kot navajajo pri Reutersu, bi moral že leta 1997 na Hipodromu Stožice nastopiti Michael Jackson, a je bil koncert odpovedan zaradi slabe prodaje vstopnic.

A. K.
Prijavi napako
Komentarji
madmusic
# 12.08.2009 ob 17:56
vezano na U2 in odpovedjo Madonne v LJ (ker organizator za oba koncerta je ISTI !!!) - v enem drugem članku sem že postavil tale komentar, evo ga tudi tu:

... ta "črni scenarij" se malo po malo kaže - uresničuje ! Kot del predvidevanj ob odpovedi Madonne je bilo rečeno s strani mnogih ljudi pri nas iz koncertne scene kaj bo - ali lahko povzroči ta odpoved SLO koncertni sceni.

Poglejte si ta link:
http://www.vecernji.hr/lifestyle/nakon-o
vakvog-spektakla-hrvatskoj-vise-nitko-ne
ce-krasti-koncerte-clanak-7640

Naslov članka je "Nakon ovakvog spektakla Hrvatskoj više nitko neće krasti koncerte"

... vam je zdaj malček bolj jasno zakaj so nekateri pri nas tako pissed off zaradi odpovedi madonne ???
Zakaj vztrajno govorijo da ta odpoved utegne full sesut, zje***t koncertno sceno pri nas ?!

Frenda nisem slišal - videl od pondeljka (v ZG sva se vidla), mislim da ga ni v SLO te dni a sem full siguren da ga jeza in bes ni čisto nič minila !
deniro
# 08.08.2009 ob 20:39
cist useen je ce je nau, se bols, kr je res vesa,
grem rajs na joss stone, k ZNA pet in ima POSLUH!!!
drgac je pa ze sam datum zgresen, 10 dni po U2-jih
madona al pa U2 se pa ve kam bo su folk rajs!!!
pa ni tle fora slovenclni pa zaplankani
ce bi dal na stozice metallico, U2, tino turner,..... bi biu koncert ze zdauni razprodan
cist tko
lp
madmusic
# 08.08.2009 ob 12:44
@debely:
(quote) V Stožicah se na veliko gradi. Tako stadion, kot dvorano.
Upam samo, da bomo čez dobro leto končno lahko začeli v Slovenijo voziti izvajalce, ki lahko napolnijo dvorano. Bojim pa se, da bo tale odpoved Madonne pustila kar nekaj posledic.


Drži, še posebej ta zadnji stavek. Še sanja se ti - nam ne ! Kar bojim se da bo za nekaj cajta zelo zelo težko dobiti, pripeljati dobra imena k nam - pogoje ki jih bodo zastopniki zahtevali od naših organizatorjev bo nemogoče izpolniti ! Zaradi butca iz Zagreba ki je zakuhal vso to štalo z Madonno.
kosmatinec
# 08.08.2009 ob 10:20
Ljudje že vedo kaj je dobro in kaj ne. Ali ne pravite tega po vsakih volitva??????
Debely
# 08.08.2009 ob 09:23
Do sedaj se nisem hotel vtikati, zdaj pa se bom.
Predvsem bo tole letelo na nekaj DREADLORDOVIH trditev.
Koncertna kapaciteta Podrtije je do cca 36.000 ljudi. Toliko jih je bilo na Kelly Family, ko je bil stadion edinkrat popolnoma nabit. Res pa je, da je bilo ogromno otrok, zato tudi več ljudi, pa vendar so tudi otroci ljudje. Na Siddharti je bilo cca 32.000 ljudi. Na tribune in na plato nad tribunami gre cca 12.000 ljudi, na travo pa okoli 20.000.
Na tekmi Jugo lige Olimpije z Zvezdo pa na Podrtiji še ni bilo stolov, na tekmi pa je bilo cca 18.000 ljudi. Sam se spomnim tekme Juge z Dansko v začetku osemdesetih, ko je bilo na stadionu od 15.000 do 20.000 ljudi. Na tribunah smo komaj dihali.

Glede glasbe pa se precej bolj strinjam z Demetro kot pa s teboj. Tako kot pri ženskah je tudi pri glasbi precej podobno. Pravijo, da imajo vsake oči svojega malarja. Podobno je pri glasbi. Vsak jo doživlja po svoje, zato o tem sploh nima smisla debatirati. Popolnoma pa drži, da obstaja glasba, ki si le-tega izraza sploh ne zasluži, pa kakorkoli človek z vsaj malce glasbenega okusa pogleda. Temu rečemo ŠUND.

@pajade (vpis 120)
V Stožicah se na veliko gradi. Tako stadion, kot dvorano.
Upam samo, da bomo čez dobro leto končno lahko začeli v Slovenijo voziti izvajalce, ki lahko napolnijo dvorano. Bojim pa se, da bo tale odpoved Madonne pustila kar nekaj posledic.
pajade
# 07.08.2009 ob 18:11
Sramota!
Sej zato gremo pa v tujino na koncerte!!!!
Nimamo primernega Stadiona,Dvorane......
Eh ni vredno govort.....
zamudnik
# 07.08.2009 ob 17:33
Pa za Eurosong bi kart zmanjkalo ...
jamamoto
# 07.08.2009 ob 17:10
Ljubljana je svetovna prestolnica balkanske cigu-migu muzike...
V Ljubljani je možno narediti samo velike balkanske koncerte...
Tudi če bi U2 prišli v LJ, bi koncert odpadel, ker ne bi prodali dovolj kart....

Ljubljana je sramota Slovenije...
ALLOVE
# 07.08.2009 ob 16:38
109. elt (7. avgust 2009 ob 15:00)
malo preveri in obišči kak koncert preden začneš govorit take neumnosti.


Bla sem že na dosti koncertih svetovnega formata pa so ble karte dražje! Da ne govorimo koliko je ponavadi karta za kakšno blesavo Sidhharto - min 10€! In kaj dobiš? Pohotne cvileče najstnice in ene maškare na odru, ki jih to cviljenje paše. Da ne govorimo, da igrajo samo kakšno dobro uro.
DREADLORD
# 07.08.2009 ob 16:16
moram ponovit, se opravičujem.

112. demetra (7. avgust 2009 ob 15:45)
Prijavi neprimerno vsebino
@ DREADLORD

ni res kar govoriš. Sidharta je napolnila stadion. Metallica ga je napolnila.

Fora Siddharte je bila v tem, da je bilo prodanih 12 kil kart, ostalo je bilo potalano.
Metallica je imela reci in piši vsega skupaj cca 22 kil, kar še zdaleč ni poln štadion. Poln štadion je cca. 35-40 kil. Ampak koncert se je vsaj pokril.


hja malo premisli ali je poln štadion v Sloveniji (pač večjega v danem trenutku nismo imeli) takrat pomenil 35-40k ljudi? Če se spomnim tekme C. zvezda -Olimpija v stari Jugi, ko je bilo na takmi cca 12000 ljudi in če damo še enkrat toliko ljudi na zelenico je bil stadion poln. In toliko je slovenski maksimum. Kam točno bi ti zbasala cca 40000 ljudi ne vem, ampak tvoji normativi so nekoliko čudni. Vsaj za slovenske razmere.

In še to. Slabe glasbe ni. Je samo drugačna glasba.

Je drugačna glasba, ki je tudi kvalitetna. Je pa tudi drugačna glasba, katera si tega imena niti ne zasluži.


To kaže na tvojo omejenost glede poznavanja glasbe. Vsaka glasbena zvrst ima svoje zakonitosti in (ne)pisana pravila, ki določajo kvaliteto. To, da tebi nekaj ni všeč in to, da se tebi nekaj zdi nekvalitetno, še ne pomeni, da to tudi dejansko je splošno dejstvo. Glasba je subjektivno doživetje, tako poslušanje, kot tudi ustvarjanje in kot take moramo sprejemati glasbene zvrsti in njihove izvajalce. Tudi zato, ker ljudje dejansko nimamo pojma o vseh (ne)pisanih pravilih, ki označujejo kvaliteto glasbenih zvrsti in predvsem, ker gre za subjektivno dojemanje le-te, nimamo moralne pravice soditi kaj v glasbi je kvalitetno in kaj ne. Ampak samo, kaj nam ustreza in kaj ne. Hudič MTV generacij je v tem, da so zaradi ozkoglednosti medijev in podrejanju kapitala (založb) omejene v poznavanju širšega spektra glasbe. Tudi zato si tvoj stavek, da obstaja glasba, ki si tega imena niti ne zasluži, navadno klevetanje. Upam, da razumeš.
DREADLORD
# 07.08.2009 ob 16:12
@ DREADLORD

ni res kar govoriš. Sidharta je napolnila stadion. Metallica ga je napolnila.

Fora Siddharte je bila v tem, da je bilo prodanih 12 kil kart, ostalo je bilo potalano.
Metallica je imela reci in piši vsega skupaj cca 22 kil, kar še zdaleč ni poln štadion. Poln štadion je cca. 35-40 kil. Ampak koncert se je vsaj pokril.

hja malo premisli ali je poln štadion v Sloveniji (pač večjega v danem trenutku nismo imeli) takrat pomenil 35-40k ljudi? Če se spomnim tekme C. zvezda -Olimpija v stari Jugi, ko je bilo na takmi cca 12000 ljudi in če damo še enkrat toliko ljudi na zelenico je bil stadion poln. In toliko je slovenski maksimum. Kam točno bi ti zbasala cca 40000 ljudi ne vem, ampak tvoji normativi so nekoliko čudni. Vsaj za slovenske razmere.

In še to. Slabe glasbe ni. Je samo drugačna glasba.

Je drugačna glasba, ki je tudi kvalitetna. Je pa tudi drugačna glasba, katera si tega imena niti ne zasluži.


To kaže na tvojo omejenost glede poznavanja glasbe. Vsaka glasbena zvrst ima svoje zakonitosti in (ne)pisana pravila, ki določajo kvaliteto. To, da tebi nekaj ni všeč in to, da se tebi nekaj zdi nekvalitetno, še ne pomeni, da to tudi dejansko je splošno dejstvo. Glasba je subjektivno doživetje, tako poslušanje, kot tudi ustvarjanje in kot take moramo sprejemati glasbene zvrsti in njihove izvajalce. Tudi zato, ker ljudje dejansko nimamo pojma o vseh (ne)pisanih pravilih, ki označujejo kvaliteto glasbenih zvrsti in predvsem, ker gre za subjektivno dojemanje le-te, nimamo moralne pravice soditi kaj v glasbi je kvalitetno in kaj ne. Ampak samo, kaj nam ustreza in kaj ne. Hudič MTV generacij je v tem, da so zaradi ozkoglednosti medijev in podrejanju kapitala (založb) omejene v poznavanju širšega spektra glasbe. Tudi zato si tvoj stavek, da obstaja glasba, ki si tega imena niti ne zasluži, navadno klevetanje. Upam, da razumeš.
demetra
# 07.08.2009 ob 15:49
@la.sonrisa:
to seveda ne velja za starše, ki kao nimajo keša otrokom kupit zvezkov, ko pa pridejo 5krat zapored RBD pa naval in se mule tam po cvetličnih lončkih mečejo od histerije. čudni smo slovenci:)

Vidiš, TO je bil moj point! :))
demetra
# 07.08.2009 ob 15:47
@j_donne: se vidmo na sotočju :)))
demetra
# 07.08.2009 ob 15:45
@ DREADLORD

ni res kar govoriš. Sidharta je napolnila stadion. Metallica ga je napolnila.

Fora Siddharte je bila v tem, da je bilo prodanih 12 kil kart, ostalo je bilo potalano.
Metallica je imela reci in piši vsega skupaj cca 22 kil, kar še zdaleč ni poln štadion. Poln štadion je cca. 35-40 kil. Ampak koncert se je vsaj pokril.

In še to. Slabe glasbe ni. Je samo drugačna glasba.

Je drugačna glasba, ki je tudi kvalitetna. Je pa tudi drugačna glasba, katera si tega imena niti ne zasluži.
moly
# 07.08.2009 ob 15:28
ha mislem kdo jo bo pa pogrešu
kleman3
# 07.08.2009 ob 15:12
Hahahaha Elt pomojem ti v živlen navš tolk koncertov vidu kokr jih je ALLLOVE!!!!!!!!!!!!!!
Ti razišči rajš svoja koleščka v možgani!
elt
# 07.08.2009 ob 15:00
90. ALLOVE (7. avgust 2009 ob 12:36)

... Folku pa kar ne moreš dopovedat, da ne dobi karte za 20€ za zvezdo svetovnega formata. 20€ plačaš samo za en praktično zanič koncert slovenskega izvajalca...

malo preveri in obišči kak koncert preden začneš govorit take neumnosti.
borisp
# 07.08.2009 ob 14:43
ne morejo nas amerikanci učit kulture xa xa xa
miki84
# 07.08.2009 ob 14:34
Vsem ki imajo karte, bi morali zagotovit ogled enega od koncertov, na primer v Munchnu ali v Budimpešti, kot opravičilo pa ponudit avtobusni prevoz. Kdo pa ne želi pa povrnitev denarja za karto! Ker je to napaka organizatorja. Saj marsi kdo bi si kupil karte za kje drugje, če nebi imel priložnost jo videt v Sloveniji!
tuoermin
# 07.08.2009 ob 14:01
Še dobro, da jim je Reuters povedal tudi to, da je bil na Stožicah odpovedan tudi koncert M.J, ker sicer tega ne bi vedeli.
mksh
# 07.08.2009 ob 13:58
70 evrov za fitness-freaka ki izgleda kot kak somalec? definitivno... ce bi to bil yousuff n´dour
kolnkista
# 07.08.2009 ob 13:41
pomoje se je nekje zaštekal na ravni organizatorja. uradne razlage verjetno ne bomo izvedeli, so pa stvari tle lahk zakomplicirane, ker bi rad vsak pršel do kosa svoje pogače. mogoče je pa odpoved dobro zavarovanega koncerta $$$ bolj donosna...
V_n_u_k
# 07.08.2009 ob 13:22
Nobene škode ! Saj je že mnogo mladih slavnih pevk ,ki se dostojneje obnašajo .
Zaza
# 07.08.2009 ob 13:19
Sprjatznte se folk - Madonne ne bo! Očitno so se organizatorji fajn zakalkuliral, povrh tega pa v Sloveniji ni enga primernga prizorišča za koncert...štadion se nam podira, Hala Tivoli prav tako, hipodrom je bolj tko, tko...za nov štadion pa nisem prepričana, da bo v kratkem zgrajen....jest za taka prizorišča, kljub "zvezdam" ne dam več kot 50 EUR...sorry tko je....sej ne serjem dnarja....Madonna ga ma pa že tko al tko preveč, pa ne ve, kaj točno bi si še omisla....
korotan
# 07.08.2009 ob 13:19
jp, DREADLORD je lepo strnil misli večine razgledanih ljudi

ne vem zakaj je treba blatit ljudi, ki poslušajo Čuke? to je njihova pravica, tako kot tvoja da jih ne poslušaš, sploh ne vem zakaj je to tak problem...
Metyca
# 07.08.2009 ob 13:14
super napisano DREADLORD!
DREADLORD
# 07.08.2009 ob 13:03
demetra

ni res kar govoriš. Sidharta je napolnila stadion. Metallica ga je napolnila. Slovenci si želimo dobrih koncertov, samo očitno je večina ocenila, da Madonna ni to, kar bi nas premamilo tja. Bil sem na obeh prej omenjenih koncertih in je bilo čisto krasno. Ni pa nobeno merilo, da primerjaš koncert Madone, kjer je strošek organizacije enega koncerta v višini nekajkratnika celoletnega budžeta Čukov in potem psuješ ljudi da so napol degenerirani. Primerjaj kar je primerljivo. Primerjaj Jacksonov odpadli koncert z odpadlim koncertom Madonne in očitno ti bo jasno, da Slovencem očitno razne samookronane glasbene glave ne ležejo na dušo. Vsaj ne večini.
In še to. Slabe glasbe ni. Je samo drugačna glasba.
JANI.ST
# 07.08.2009 ob 12:59
rollo ne da nimamo kulture obiskovat koncertov, ampak neke stare vešče ki se tam dere za mojih 70 EUR pa res ne mislim it gledat..

P.S.: HAHAHAHA

podpišem
acccco
# 07.08.2009 ob 12:59
za ta gnar na trubače v gučo,pa uživaš ko car
acccco
# 07.08.2009 ob 12:57
pa še koncert traja 3ure,budale je.bala vas madona
acccco
# 07.08.2009 ob 12:56
alllove ne ga srat,da plačam za madono pa gledam kostume,pa njeno skakanje po odru,pa koncert traja 1h30min,pa se nisem nor.za ta denar grem na koncert cece pa še 3 gajbe piva si kupimo
toscal
# 07.08.2009 ob 12:56
v Udine na Coldplay 31.8. pa nebo nobenemu žal!!
tmozin2
# 07.08.2009 ob 12:41
ma kaj so mrd verjeli, d bo pršla u slovenijo al kaj
butci
acccco
# 07.08.2009 ob 12:39
boli madono k.....za neko slovenijo
acccco
# 07.08.2009 ob 12:38
hahahhahahaha sej sem vedo,jebala vas madona
ALLOVE
# 07.08.2009 ob 12:36
ma ni bil toliko problem v ceni kart kot pa problem v mišljenju ljudi, da so karte predrage. Pa poglejte malo cene kart v Italiji ali Avstrijii: so podobne! Za noben koncert malo bolj znanega izvajalca ne plačaš pod 50€, pa so vseeno koncerti razprodani! Folku pa kar ne moreš dopovedat, da ne dobi karte za 20€ za zvezdo svetovnega formata. 20€ plačaš samo za en praktično zanič koncert slovenskega izvajalca.
Sprijaznite se: velik koncert pomeni tudi malo večjo ceno kart. Noben izvajalec, ki ima na koncertu veliko ljudi (kar pomeni, da je relativno zaželjen med publiko) nima kart pod 60 €! Slovenčki bomo mogli enostavno malo spremeniti mišljenje glede koncertov in cen!
j_donne
# 07.08.2009 ob 12:35
Beograd, here we come! :)
zekinho
# 07.08.2009 ob 12:34
S povrnjenim denarjem od vstopnice bom šel čez vikend na morje.
Metyca
# 07.08.2009 ob 12:33
mislim komentarji pa taki..."važno, da pride čefurka ceca pa takoj 50.000 folka.....slovenska gamat"
100 evrov bo vsak dal za tist kar mu paše. To je pa le pravica vsakega, sej jih je sam zaslužu....če bo to koncert od Cece hvala bogu, če bo od Gibonnija še boljš... če pa Čuki pa tud prav. Kaj se praskaš tam k te nima kej srbet!!!
madmusic
# 07.08.2009 ob 12:32
Ne klobasajte vsi skupaj neumnosti !!! Ker pojma nimate in dobivate infote "eden od druzga".

Prodano je veliko kart, krepko čez 30 jurjev. In to je za SLO fenomenalna številka. Pa bodite pozorni na PRODANO !!! Ne pa na razdeljeno kot za Killerse ali Siddharto.

Razlog katerega navaja hrvaški organizator koncerta, LUPA PROMOTION je neverjetno idiotski. Res se ni za čudit zakaj je moj frend ki organizira koncerte tako hudo razpi***en na tega Hrvata. Mislim da bo kar držalo da tip iz Zagreba ima druge namene, druge interese in da sesuva slovensko koncertno sceno, tržišče.
John Xenir
# 07.08.2009 ob 12:30
In kaj če je Slovenija majhna? Kot da iz drugih držav ne morejo priti? Ko sem bil pred leti na Therionih, je bilo več Hrvatov kot Slovencev.
ALLOVE
# 07.08.2009 ob 12:27
mene osebno ne gane preveč......ampak vseeno škoda. Mislim, da bi ta koncert bil vsaj malo reklama za slovenijo.
zekinho
# 07.08.2009 ob 12:27
B_B, tudi U2 so samo še senca svojih najboljših časov. Pravite, da je Madonna v zatonu, no, kolikor vem, še vedno prodaja na milijone plošč. Mislim, da je point res v predragi vstopnici, kajti na mariborskem koncu imamo junija dva koncerta, ki skupaj privabita čez 30.000 ljudi, tako da bi to zmogla tudi Madonna, če bi bile karte cenejše. Saj res, ali kdo ve, koliko je prišla vstopnica za Rebelde?
DnB
# 07.08.2009 ob 12:26
Ahahahaha kašni pacjenti. Ma kakšna sramota , kdo bo pa hodu gledat to kabala loving prostitutko. Pa še plačam nej da grem poslušat in gledat tega okostnjaka. Muska nikakva , baba nikakva velik rajš mam Čuke k njo.
cogefin
# 07.08.2009 ob 12:20
že ptički in vrabčki so na drevesih čivkali, da ne bo koncerta Madonne ...od zgodnje pomladi namreč!
Če pomislim, nima nbenga komada za katerega bi rekel UAAAAAAAAAAUUUUUUUU...
samo gledat nastop, kostume in skakanje itd....je za krepko premislit
B_B
# 07.08.2009 ob 12:18
Kdo klinca bi sploh hotu poslušat tega bednga transsexualca... Jst grem v Zagreb na U2, stroški karte pa so nižji kot pr nas za Madonno... kje je logika
zukauskas
# 07.08.2009 ob 12:15
a se kdo v takih primerih vpraša kdo pokasira obresti od denarja, ki stoji nekje na računu od že prodanih vstopnic?
Če začnejo prodajat 3 mesece prej, prodajo X vstopnic, pa potem še zavlačujejo z vračili, po mojem pa od ene 100k € kar ostane nekaj na računu po 4, 5 mesecih....
ellesar
# 07.08.2009 ob 12:09
No, saj si prav povedal.....rebelde lahko trikrat razprodajo, Kelly familly lahko razproda stadion.....taki brezvezni bandi...ni problema. Se Slovenci ob njih počutimo nekako domače, zaščiteni.....jih razumemo. da pa bi šli k nam domov gledat super zvezdo...o ne, raje jo popljuvat, kot pred leti Michaela Jacksona....v stilu, to ni za nas!!
Res ni, za nas so Avseniki....
bee
# 07.08.2009 ob 12:04
mene samo nekaj bega. kako so rebelde razprodali tri hale tivoli?
na koncerte lahko slovenci itak hodimo v tujino. To ni problem. Ne vem zakaj nam sploh obljubljajo, da bo kdo prišel v Slovenijo. Pol je samo razočaranje. :(
demetra
# 07.08.2009 ob 12:02
@regicaa: tudi! kako lahko vzpostavim kontakt s tabo?
regicaaa
# 07.08.2009 ob 12:00
@demetra: hja vse kaže, da bom šla dol ki poznam tam ful fenice njene in me že dolgo vabijo tja...ti bi šla tud?
demetra
# 07.08.2009 ob 11:58
Zares FUJ!
ellesar
# 07.08.2009 ob 11:56
Slovenija premajhna...prevče zarukana in nseposobna, hočete reči. kako pa je Madonna lani nastopila v Budvi (Črna Gora, ki ima 500.000 prebivalcev..), kjer so še večji reveži kot mi, pa je bilo na koncertu 45.000 ljudi? Pri nsa gredo ljudje res naČuke...v mednarodni sceni pa na Kelly familiy....fuj!!!
korotan
# 07.08.2009 ob 11:55
Madonna je tak pevski Marc Girardelli...
demetra
# 07.08.2009 ob 11:54
@regicaa - imaš kakšno opcijo za BG?
davids
# 07.08.2009 ob 11:47
HAHAHA, logistične težave..prodal so pa 7000 kart. kdo bo pa poslušou madonno??

siz zanesljivih virov sem izvedel da v Sloveniji v bližnji prihodnosti (5-10let) ne bomo videli nobenega večjega koncerta več ker so organizatorji obupali nad sponzorji pa tudi prostora nimamo.
problem je tudi 'kritična masa' kii je v Sloveniji nekje okoli 25000 kar pa je za madonno premal.
regicaaa
# 07.08.2009 ob 11:45
@bee: saj jas zaj čakam, da se zmenimo, sem misla, da v tretje gre rado...saj bom kupla dvd, sam v živo je le v živo. ko je mela confessions tour tudi nisem mogla, ob gledanju dvdja pa same solze...
Pryks666
# 07.08.2009 ob 11:44
24ur ... to so itak bučke ... drugač pa škoda, da koncerta nebo ... čeprav sem to slutil že od samega začetka ... zdaj pa po denar :)
Cinquemilla
# 07.08.2009 ob 11:40
Meni se pa zdi to edino pravilno, mogoče bodo tud glasbeniki tako končno spoznali, da niso bogovi, ki jim ves svet slepo sledi in če bo vstopnica za njihov koncert predraga in precenjena, je folk pač ne bo kupu. Časi, ko trume odraslih ljudi joka in lula v hlače ob pesmih v živo minili. In ne, ne poslušam balkanske muzike in Saške Lendero, ampak kvalitetno glasbo. Res pa je, da 75eur, (da ne govorimo o 500eur) za to da me ubogi 2urici glasbeno zabava, ne plačam nikomur. Eni usekani kabalistični 'dobrotnici' pa še tolko manj.
bee
# 07.08.2009 ob 11:38
@regicaaa : js ne morem niti tja :( mam nekje v tistem času ustni izpit. pomemben. Se učim že od julija. :S Edino v Tel Aviv bi lako šla. sam nimam tolko denarja. :(
regicaaa
# 07.08.2009 ob 11:35
@bee: jas zaj študiram: budimpešta ali beograd :D
Refused
# 07.08.2009 ob 11:33
ROFLMAO!

To se je že tak vedel :)
bee
# 07.08.2009 ob 11:32
@regicaaa : aja, poreč, my bad. Mogoče bom šla tja za tolažbo :(
mi-ha
# 07.08.2009 ob 11:27
Eh, saj se mi je kar zdelo, da bo koncert odpadel. Sicer nisem mislil it gledat je pa žalostno, da odpedejo koncerti še tistih redkih velikih izvajalcev, ki pridejo v Slovenijo. Pa ne zavajajte z nekimi "logističnimi problemi" ker vsak otrok ve, da to ni res, pač je bilo prodanih malo kart.
regicaaa
# 07.08.2009 ob 11:26
@bee: jas tudi:(
paul ima na majspejsu v poreču 21.avgusta (Byblos)
elt
# 07.08.2009 ob 11:24
59. regicaaa (7. avgust 2009 ob 11:19)

aja, sorry, sm pozabu da ti vse veš ;)
bee
# 07.08.2009 ob 11:20
:( od malega jo poslušam. Če bo pa mela še kakšno turnejo, pa niti ne bi šla, ker je že tko stara, da to ni več to. :( A ve kdo, če bo Paul Oakenfold vseeno 21.8. v Umagu?
regicaaa
# 07.08.2009 ob 11:19
@ elt, hja tipo nima kaj delat ko ne dela.

@at bee: jas tudi nimam in nimam sreče da jo vidim...
gruhl
# 07.08.2009 ob 11:19
kdo sploh gre gledat tako kroto?
pigl
# 07.08.2009 ob 11:12
nepredvidene logistične težave = premalo prodanih kart :)

ni mi žal, da te kambala-loving babnce ne bo, mi je pa žal zaradi žene, ki si je na koncert želela.
bee
# 07.08.2009 ob 11:12
ok. to ni fer!!! Js bi komot lahko šla v Udine na koncert, ampak sem se odločla, da grem v LJ, kar je bla očitno velika napaka!!!! In zdej je sploh ne bom vidla. Že drugič se mi je zgodilo da ne morem na njen koncert!!! Full sem jezna. Zakaj pa v Budimpešti nimajo LOGISTIČNIH TEŽAV???
elt
# 07.08.2009 ob 11:12
regicaaa, ni reku da samo dela :) govori o splošnem razočaranju nad mtv in naslednjimi generacijami...
MareSLO
# 07.08.2009 ob 11:08
Heh, slikca je pa kr taprava :D Se ne čudim, da je odpoved....zdej se lohk nadejamo mrtvila koncertov višje kategorije, medtem k razni low-b-level pa bojo zihr še pršli.... vsakmu svoje ;)
regicaaa
# 07.08.2009 ob 11:07
@Jesenice: pole samo delaš?!si pa res presneto dolgočasen tip, ki nima nobenega zanimanja in ki v ničemur ne uživa... pole pa delaj, dokler še bo delo! a misliš, da ne delamo?!jas delam zato, da lahko pole uživam! treba je živet!
Gravesen
# 07.08.2009 ob 11:05
TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

YESSSSS!!!!
_sizif_
# 07.08.2009 ob 11:04
Domov!
Jesenice
# 07.08.2009 ob 11:01
Pa kaj Halo!! Taki kot si ti vidte sam svoje pravice pa užitke. Obveznosti pa ne!!! Na kozlane mi greste!!!! Vornk delat, pa da vidmo a vm bojo se holivudske babnce zanimive.
FooFighter
# 07.08.2009 ob 11:00
pa tolk reklame ko je bilo po tvju!!!
demetra
# 07.08.2009 ob 10:58
@Jesenice: halo???
Jesenice
# 07.08.2009 ob 10:57
Demetra. Poglej kam nas pelje ta svet. Poglej male mulce kako so polni sami sebe. Pomoje bi mogl bit mal bl ponosni sami nase. Zarad takih k si ti izumiramo pa druzba propada. Raj pejte delat mav!!!
demetra
# 07.08.2009 ob 10:56
luka0028Največji probem je da nimamo infrastrukture in posledično folk cvika do zadnjega ali koncert bo in ne kupuje kart.

Upam, da bo po zgraditvi novega stadiona in dvorane kaj boljše, saj naj bi dvorana lahko sprejela kar 12.000 ljudi, kar je primerljivo z arena po Evropi, stadion pa 18.000 ljudi.


Tudi infrastruktura tu ne bo pomagala. Ne pomaga ti 100 štadionov v Ljubljani, to ni garancija za koncertni dogodek. Bolj bo šlo v to smer, da bo štadion sicer zgrajen, pa se ga ne bo uporabljalo za koncerte, kar je posledično izguba tudi za to investicijo.
kleman3
# 07.08.2009 ob 10:54
Baje je blo prodanih 30.000 kart, več boste pa še zvedl, oz. vam bo madmusic povedu:)
demetra
# 07.08.2009 ob 10:53
@_sizif_: malo glej, kam bo tebe odpeljala tvoja zaplankanost.
j_donne
# 07.08.2009 ob 10:53
LUPA SUX!
demetra
# 07.08.2009 ob 10:53
@scorpious: zelo se strinjam s tabo.
demetra
# 07.08.2009 ob 10:51
@copatka: preden kaj napišeš, se raje pozanimaj
_sizif_
# 07.08.2009 ob 10:51
@demetra: tvoji mega kocerti, kaj ne vidiš kam vsa ta moderna kultura pelje, kakšni so otroci, vrednote...robotiziralo se bo vse... ponosen sem na to kar v Sloveniji imamo, ne sramujem se tistega kar nimamo! Pridi na "kmete" in ne boš imela časa da paseš svojo domišljavost, mogoče doživela kaj realnega. Pa lp
Jurčič
# 07.08.2009 ob 10:49
kolk kart pa je blo ze prodanih, je blo kje objavljeno?
elt
# 07.08.2009 ob 10:48
žal mi je ker se vam je podru svet...
scorpious
# 07.08.2009 ob 10:46
@royalclub: ne misli da je za Slovenijo 15k ali 30k ljudi za koncert preveč - Siddharta je zvabila na malo Plečnikov štadijon preko 30k ljudi in ne vem koliko tisoč še okoli njega. Gre samo za vprašanje trenutne popularnosti in prepoznavnosti določenega izvajalca pri nas in v bližnji okolici.
Res škoda za odpoved, mislil sem, da bodo vseeno prodali več kart, saj je Madonna priljubljena skorajda pri vseh starostnih skupinah. Definitivno bi postavila nov mejnik v koncertni zgodovini naše dežele!
mare87
# 07.08.2009 ob 10:46
One big FU from both sides....hahaha

To se zgodi ko naviješ ceno za ''has been'' pop zvezdnico.

Kelly Family so na vrhuncu privabil 30000 gledalcev, in edino logično je da stara kontroverzna Madonna ne bo dosegla, kaj šele presegla te meje. Par let nazaj, za kšnih 40 eurov, pa bi mogoče uspel.

Čeprov je baje že prvi dan prodala 15000 vstopnic, največ tistih po 110 eurov, hahaha (napište na googlu Madonna pred RBD), kere bučke
copatka
# 07.08.2009 ob 10:46
naj bi prišla v letih, ko je bila na vrhuncu popularnosti, pa bi napolnila stadion 2x, ne 1x. še vsak takle zvezdnik je prišel v slovenijo takrat, ko je šlo z njim navzdol... torej je to, da niso prodali dovolj kart, samo znak, da narod zdravo razmišlja!
Bassivityxz
# 07.08.2009 ob 10:45
royalclub 31.8. imaš Coldplay v Udinah kar je blizu :)
luka0028
# 07.08.2009 ob 10:45
Največji probem je da nimamo infrastrukture in posledično folk cvika do zadnjega ali koncert bo in ne kupuje kart.

Upam, da bo po zgraditvi novega stadiona in dvorane kaj boljše, saj naj bi dvorana lahko sprejela kar 12.000 ljudi, kar je primerljivo z arena po Evropi, stadion pa 18.000 ljudi.
Zaza
# 07.08.2009 ob 10:45
ma kaj pa hodte te odslužene mamce pa atke poslušat....prej nej bi pršli, ne pa zdej, ko jih že noben več skor ne posluša....vsega skup je blo prodanih 25.000 vstopnic....mladina tega ne posluša....starejše generacije pa tisti bogi prigarani denar za kaj bolj pametnega porabijo....Madonna ma že vsega preveč....
royalclub
# 07.08.2009 ob 10:41
demetra SEVEDA bi blo kul, samo koncerti izvajalcev ki sem jih naštel (razen Tiestota ki je dokazal da lahko 2x napolni gospodarsko) ne bi nihče niti približno napolnil hipodroma..
tuditi
# 07.08.2009 ob 10:41
Denarja se ne bo vračalo,organizator je že našel zamenjavo za Madonno in nadomestil jo bo eni in edini Damjan Murko!Veliko užitkov.
royalclub
# 07.08.2009 ob 10:40
Demetra razlika je da je koncert U2 na Hrvaškem, Madonnin pa bi bil pri nas..Hrvatov je 4 mil, nas pol toliko..
kleman3
# 07.08.2009 ob 10:40
Dej se zapovnte da tuki ni recesije!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pisosiht
# 07.08.2009 ob 10:39
Mene ne čudi...v nedeljo greva s punco v Budimpešto na Faith no more...za 80 evrov OBA...kdo pa pa to krulo šu gledat za 60 evrov?????
Prpelte AC/DC, Metallico ali pa kaj podobnega pa boste nafilal stadione...
demetra
# 07.08.2009 ob 10:39
ja, royalclub, vidiš, a ne bi bilo kul, da bi si v ljubljani ogledal kaj podobnega?
royalclub
# 07.08.2009 ob 10:38
la.sonrisa podpis, to bo meni večna skrivnost kako lahko tisti nesposobneži od RBD tolikokrat napolnijo razne dvorane..kot da so vsi najstniki (predvsem najstnice) danes malo premaknjeni v glavi..

pa tudi to (vsaj meni) ni blem če je nek koncert ki bi si ga res rad ogledal v Ljubljani, sem bil na Pink in na Tiestu, pa na Dunaju na Anastacii..pa tudi kam dlje bi šel če bi bil izvajalec tisti ki bi ga rad videl (recimo Tiesto kje v Nemčiji, Nicklebacki, Evanescence, Coldplay....)
demetra
# 07.08.2009 ob 10:37
Bedna je podalpska dežela, bedna.
Pozabimo lahko na megakoncerte za vse večne čase. Spet raje vidimo, da kasirajo lahi, jodli, madžari in hrvati.

Pa tako bi sedle kakšne dobre rokerske žurke na 30-50 kil. Nič od tega. :(
demetra
# 07.08.2009 ob 10:34
@royalclub: gospodarske krize pa recesije... pajade ... to poslušam že 30 let, sami izgovori. Ni tle fora. Če folk ne bi imel keša, tudi ne bi plačeval hudo navitih cen za vstopnice U2 - Zagreb. TO je šele natega!

@sizif: želim ti prijetno cincanje ob vaških napevih AH. Pa priskrbi si še plašnike fijakarskih konj, da ne bi slučajno v svoji omejenosti predaleč videl.
Jado
# 07.08.2009 ob 10:34
gotovi smo, vsi po vrsti se nas bodo začeli izogibati v velikem loku....

važno, da pride čefurka ceca pa takoj 50.000 folka.....slovenska gamat.
la.sonrisa
# 07.08.2009 ob 10:33
demetra, proti čukom nimam nič, za ostalo se pa strinjam s tabo. vsak južnjak bi prodal več vstopnic, žal:( je pa res da marsikdo enostavno nima dnarja, in razen če so neki totalno totalni fani od madonne, ne bodo zapravljali dnarja.

to seveda ne velja za starše, ki kao nimajo keša otrokom kupit zvezkov, ko pa pridejo 5krat zapored RBD pa naval in se mule tam po cvetličnih lončkih mečejo od histerije. čudni smo slovenci:)
Jado
# 07.08.2009 ob 10:33
Agencija Live Nation sporoča, da je Madonnin koncert v Ljubljani odpovedan.

HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
provokatorr
# 07.08.2009 ob 10:33
Po drugi strani pa je treba vedeti, da ima Slovenija samo 2 milijona prebivalcev, ki so zraven tega še socialno šibki, poleg tega so takšni lokalci, da en prekmurec ali primorec ne bo šel na koncert v LJ, obratno, da bi Ljubljančan šel na koncert izven Lj, pa tudi niti pomisliti ni treba.
Poleg tega Madonna vleče samo ljudi moje generacije, saj v zadnjih 10 letih ni imela kakšnega pomembnejšega hita, tako, da mlada populacija, ki se ji ni težko peljati iz enega konca na drugega odpade kot obiskovalec koncerta.
Me pa zanima, kaj bi bilo, če bi recimo Ceca ali Mile Ktić imela koncert in bi bile cene vstopnic enake kot za Madonno...
tierionri
# 07.08.2009 ob 10:32
royalclub - se podpišem pod tvojimi izjavami.
_sizif_
# 07.08.2009 ob 10:31
Super!! Naj gre holywood domov, od koder je prišel. Ideali, milijoni,...samo zavajanje.
Jesenican4ever
# 07.08.2009 ob 10:30
Že Slon in sadež sta lansko leto na viktorjih rekla da koncerta ne bo :D in prav sta imela :)
royalclub
# 07.08.2009 ob 10:30
demetra delno se strinjam - ker če organizator postavi cilj da se na kateremkoli koncertu zbere 15k al pa 30k folka, je to za Slovenijo preveč ker nas je pač tako malo, sploh pa če postavi še takšno nerazumno ceno, potem pa se res ne čudim da folk ne gre na koncert, sploh v današnjih časih ekonomske in gospodarske krize..seveda je takšna cena koncertov v tujini povsem normalna, vendar v Sloveniji tega očitno nismo vajeni, žal..
kleman3
# 07.08.2009 ob 10:28
SRAMOTA!!!!!!!!!!!!!!!!
drawlord
# 07.08.2009 ob 10:27
Šokantno, res, kdo bi si mislil.
demetra
# 07.08.2009 ob 10:27
@royalclub - kateregakoli izvajalca boš privlekel na stadion, bo scena popolnoma ISTA. V tem je štos!
royalclub
# 07.08.2009 ob 10:25
rollo ne da nimamo kulture obiskovat koncertov, ampak neke stare vešče ki se tam dere za mojih 70 EUR pa res ne mislim it gledat..

P.S.: HAHAHAHA
Clavus
# 07.08.2009 ob 10:25
Hahahahahaha.....Slooveeenijaaaa odkoood lepote tvojeeee.... No sej je res lepa ta naša dežela, ma koncerti pa usi odpadejo! :D
regicaaa
# 07.08.2009 ob 10:25
Sramota sramota sramota! sram me je da živim v taki državi!
demetra
# 07.08.2009 ob 10:23
Slovenceljni, dobri samo še za čuke po vaških veselicah in balkansko cviljenje po majhnih dvoranah....
Stožice pa očitno lahko napolni samo papež.

Še enkrat: Sramota!
matična_celica
# 07.08.2009 ob 10:22
se mi je zdelo, da bo tako...
HepiHipo
# 07.08.2009 ob 10:22
I je kdo dejansko verjel, da bo?
rollo
# 07.08.2009 ob 10:21
škoda...očitno je res da slovenci nimamo te kulture obiskovanja koncertov...
alliance
# 07.08.2009 ob 10:20
Kupnino plus obresti bi morali vrniti.
tuditi
# 07.08.2009 ob 10:20
Nastop pa je odpovedan ker so prodali premalo kart,to je jasno čisto vsakemu človeku!
tuditi
# 07.08.2009 ob 10:19
No pa imaste,ko ste nekateri govorili da so to samo bučke 24ur pa nevem kaj!!
Kazalo