Najdonosnejši zvezdnici sta bili letos Kunisova in Parkerjeva. Foto: EPA
Najdonosnejši zvezdnici sta bili letos Kunisova in Parkerjeva. Foto: EPA
Justin Timberlake in Mila Kunis
Žal podobnega uspeha kot Kunisova ni dosegel njen soigralec v filmu Prijatelja z ugodnostmi Justin Timberlake. Foto: Reuters
Justin Bieber
Zelo slabo so se prodajale tudi revije, katerih naslovnice je krasil Justin Bieber. Foto: Reuters

Znano je, da se revije ne sodi več po vsebini, ampak najprej po njeni naslovnici. Pri britanskem Daily Mailu so raziskali, kateri so tisti obrazi, ki so leta 2011 preprosto pritegnili kupca v nakup.

Na vrhu najdonosnejših zvezdnic se je znašla lepa Mila. Avgustovska izdaja revije GQ, ki jo je krasila Kunisova, je bila prodana v 205.000 izvodih. Ko se je marca pojavila na naslovnici W, se je reviji dvignila prodaja za 15 odstotkov nad povprečjem. Februarska "krasitev" naslovnice Cosmopolitana pa je reviji pomagala k prodaji 1,7 milijona izvodov.

Zvezdnica serije in filma Seks v mestu Parkerjeva je s fotografiranjem za naslovnici avgustovske izdaje Vogue in septembrske Marie Claire, poskrbela, da so bili izvodi drugi in tretji najbolj prodajani v vsem letu.

Prodajo je dvigovala tudi Anistonova, ki se je fotografirala za naslovnico julijske izdaje Marie Claire in novembrsko Elle. Klumova je znova potrdila svoj primat "dekleta z naslovnice", potem ko je poskrbela za najbolj prodajano izdajo revije Lucky (marca) in Glamour (avgusta).

Najmanj donosna Timberlake in Bieber
Včasih pa odgovornim na uredništvih revij tudi spodleti. Tako je bila avgustovska izdaja revije Esquire, katero naslovnico je "krasil" soigralec Kunisove v filmu Prijatelja z ugodnostmi Justin Timberlake, prodana le v 73.000 primerkih in si tako prislužil neslavni naziv najmanj prodajane izdaje letošnjega leta.

Še en strel v prazno je bila februarska naslovnica Vanity Faira, na kateri se je pojavila najstniška senzacija Justin Bieber. Z njim na naslovnici je bilo prodanih le 245.800 izvodov. Poleg tega pa se je pevec mesec pozneje pojavil še na eni naslovnici, in sicer revije Rolling Stone. S tem pa jim je povzročil kar petodstotno negativno odstopanje prodaje od povprečja.