Iz sveta znanih
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,2 od 16 glasov Ocenite to novico!
Jennifer Aniston
Njen nekdanji mož Brad Pitt ima z Angelino Jolie že tri biološke otroke, 40-letna Jennifer Aniston pa še vedno ni postala mama.

Dodaj v

V cvetu mladosti niso več, starši niso še

Zvezdniki, ki jih (še) ni razveselil otroški jok
13. oktober 2009 ob 20:27
Ljubljana - MMC RTV SLO

Vajeni smo novic, da so hollywoodske zvezdnice precej mlade postale mamice. Katere pa so tiste, pri katerih je ravno obratno?

Jaime Lynn, mlajša sestra poprinceske Britney Spears, ki je postala mama pri 23 letih, je zanosila v starosti 16 let. Toliko je bila stara tudi Keisha Castle-Hughes, nominiranka za oskarja za vlogo v Legendi o jezdecu kitov, ko je sporočila, da pričakuje svojo prvorojenko. Pokojna starleta Anna Nicole Smith je svojega prvega otroka, sina Daniela, rodila kot 17-letna, toliko let pa je imela tudi hčerka ameriške konservativne republikanske podpredsedniške kandidatke Sarah Palin, ko je sporočila škandalozno novico o svoji nosečnosti.

Katere pa so tiste slavne ženske, ki so svoj 30. rojstni dan slavile že pred nekaj leti, a jih še vedno ni razveselil jok njihovega dojenčka? 35-letna španska igralka Penelope Cruz je pred tedni javno zanikala govorice o nosečnosti, 40-letna "prijateljica" Jennifer Aniston je morala to storiti že nekajkrat. 39-letna pevka Mariah Carey se je z desetletje mlajšim Nickom Cannonom poročila aprila lani, še vedno pa nista postala starša.

V spodnji galeriji smo zbrali nekaj znanih obrazov in jim pripisali tudi letnico rojstva. In ne mislite, da smo se osredotočili samo na ženske - dodali smo tudi nekaj slavnih žrebcev, ki še nimajo otrok. Vsaj uradno priznanih ne ...

T. H.
Penelope Cruz, 28. 4. 1974
Naomi Campbell, 22. 5. 1970
Cameron Diaz, 30. 8. 1972
Eva Longoria, 15. 3. 1975
Kylie Minogue, 1968
Renee Zellweger, 1969
Hilary Swank, 1974
Charlize Theron, 1975
Drew Barrymore, 1975
Mariah Carey, 1969
Janet Jackson, 1966
Severina, 1972
George Clooney, 1961
Keanu Reeves, 1964
Benicio del Toro, 1967
Hugh Grant, 1960
Prijavi napako
Komentarji
DeusVult1099
# 15.10.2009 ob 22:08
kozi
Vse komentarje nameni donu "Diegu Armandu", on je namreč začel s svojo "modrostjo", da smo vsi ki si neželimo otrok barabe!
kozi
# 15.10.2009 ob 12:53
A je možn, da pri tako brezvezni novici takoj na politiko prešaltate???
A se vam je že čisto odpelalo?
*Modrooka*
# 14.10.2009 ob 22:47
Neverjetno, kolk ste se užgali! Tile ljudje so mašilo za rumeni tisk, ki si vse povprek izmišljuje razne zgodbice okoli njih. Kaj je res, vedo samo oni sami, ki so v svojem bistvu vsi čisto navadni ljudje...ženske, ki so iz butastih razlogov delale splave, pa zdaj ne morejo zanositi...ali pa se bojijo za postavo..kdove? Moški pa morda niso imeli sreče, da bi srečali pravo...Nekateri pa, seveda, kot mnogi ugotavljate, pač nočejo imeti otrok. Čisto preprosto.
Salmiakki
# 14.10.2009 ob 22:39
@Diego: Povedala sm primer, še boljše je pa vse skup povzel DeusVult.
lyla
# 14.10.2009 ob 19:25
No angel - podpis;)
Diego Armando
# 14.10.2009 ob 17:54
Uh, ste se spravili na mene kot stekli psi... jaz sem svoje napisal in stojim za tem, vi pa kakor veste. Nikomur nič ne vsiljujem, samo izrazim svoje mnenje, tako kot vi. In te pravice si ne pustim vzeti.

Pa brez skrbi, ničesar ne obžalujem, ampak se veselim, koliko lepega bom še doživel s svojimi otroki in morda nekoč tudi vnuki. za razliko od nekaterih, ki boste imeli "kariere"...

Adijo.
DeusVult1099
# 14.10.2009 ob 17:08
Diego Armando
LOL...No Angel je najboljš povedal... ti nas zdaj prepričuješ da mamo otroke, po drugi strani, pa se ti lahko zgodi da čez 20 let moj otrok, če te ubogam, tvojega izpodrine pri službi, napredovanju itn.
hahahahahahaha....to ti ne pride na misle!
DeusVult1099
# 14.10.2009 ob 17:05
Diego Armando
Hecen si ti model. Kot če bi sam obžaloval da maš otroke pa zdaj vse utrujaš s tem kok jih morajo imeti! Življenje je samo od človeka ki mu je dano, tud če ga prebije da nikoli nič ne da in ne radi, je to njegova stvar! Za razliko od večine obsedencev z otroki pa si še tolk bolj absurden, da mi je veina vsaj priznala, da če že nočem otrok tudi boljš da jih nimam, po tebi pa bi morali kr tako , na silo! Pa karieristi...a ti res od vsega na tem svetu zreduciraš na preprosto dilemo - otroci ali dnear, pohlep itn. Kaj pa kaj druzga? Kaki ideali, patriotizem, politična prepričanja, umetnost, znanje, izobraževanje, človekoljubje...npr, če ti maš froca, ti si ustvaril novo življenje, ki ni nič pridobilo, tisti ki pa npr pomagajo drugim namesto da majo svoje otroke so 100000 bolj koristni! Od kod sploh tebi zamisel, da so vsi ljudje ki nočejo otok puhli in pohlepni hedonsiti??? In, če smo že pri demografskih razlogih(čeprav sem vedno menil, da taki obsedenci z otroki menijo da NI V REDU imet otroke zaradi ohranjanja naroda, res to je edini argument, ki ga poznam zakaj bi naj imel otroke) To pa se reši takole- sam praviš da jih veliko nima otrok zaradi finančnih razlogov, in ja to je res, sam jaz pa tako pravim, organizirajmo neko akcijo, da se zbere denar za take ljudi da imajo otroka. Torej, matematično, če jaz imam denar pa nočem otroka, bi naj pomagal nekomur, ki si ga želi, a denarno ne premore, torej jaz SEM prispeval demografiji, ker je ta otrok ki sam mu ga pomagal dobiti namesto mojega! Zastopiš?

Drgač pa ne morem verjeti, da je nekdo tolk obseden, da vsem vsiljuje da morajo met otroke
kathkha
# 14.10.2009 ob 16:31
Diego Armando, po tvojih komentarjih sodeč, je najbolje da se kar stegneš, saj si z zaploditvijo svojih otrok že dal svoje največje darilo družbi, od zdaj naprej si pač nekoristen.
Mi, ki pa otrok nimamo in menimo, da imamo ponuditi družbi še kaj drugega, bomo pa s svojim delom nadaljevali.
Diego Armando
# 14.10.2009 ob 15:54
@Salmiakki, sem ti stopil na žulj? Pa kdo je kaj govoril o nezaželjenih otrocih? Takih bolje da ni, se strinjam, ampak nismo debatirali o tem. Preberi si še enkrat prejšnje poste. Pa pazi, da ne butneš kam na glavo... takot sem baje jaz
Salmiakki
# 14.10.2009 ob 15:50
@Diego: Ti si verjetno enkrat v zgodnjih mesecih svojega življenja na glavo butnu. Praviš da je človek sebičen, ker noče met otrok (zaradi kariere ali pa česarkoli drugega že)? Kaj pa če se takemu človeku nenačrtovano/ponesreči zgodi da bo dobil otroka? Ker nima želje ga imet, bi verjetno tudi manj veselja imel do njega in bi vzgojo kolikor se le da, prepuščal ostalim. Je to veliko boljše kot ne imet otroka? Ja, zihr bi blo zlo fajn met starše, ki v bistvu te sploh niso hotli/niso planiral imet.
Prosim, ne obremenjuj se in ne obsojaj ljudi, ki ne mislijo imet otrok. Brigi se za sebe, kolikor se le da, s tem boš vsem naredu ogromno uslugo.
Diego Armando
# 14.10.2009 ob 15:30
Zanimiva logika, No angel, bom poskušal na stvar gledati s tega vidika :-)
No angel
# 14.10.2009 ob 15:27
Joj, več kot bo ljudi brez otrok,več prostora bo za tvoje. Torej večja verjetnost,da bodo dobili službo in stanovanje. Poglej okrog sebe...ljudje dobesedno hodijo drug po drugem pa bi jih radi še več in več...dajmo to zemljo čimbolj naseliti in izčrpati. V vsej tej negotovosti se raje vprašaj kdo je bolj sebičen.
Babsi
# 14.10.2009 ob 14:59
Njihove penzije ne bo imel noben na puklu, ker jih takrat v taki obliki ne bo več.
Diego Armando
# 14.10.2009 ob 14:35
Driklc, res mi ni pomoči,ker ne razumem tvoje logike. In prav imate tisti, ki pravite, da je odločitev za otroke svobodna in stvar posameznika. Samo ne prenesem tistih, ki govorijo, da "nimajo časa za otroke, ker se posvečajo karieri". To so patetiki, ki bodo postali zagrenjeni stački in starke, njihove visoke penzije pa bodo imeli na pukli moji otroci.
Babsi
# 14.10.2009 ob 14:02
Ne razumem zakaj bi vsi morali imeti otroke. Ljudje smo si različni. Sama si jih želim, nikakor pa ne bom obsojala nekoga, ki jih nima. Pa me sploh ne zanima zakaj jih nima.
Diego Armando
# 14.10.2009 ob 13:29
In moji otroci bodo delali za tvojo penzijo. Kaj je torej tvoj prispevek družbi (razen tega, da plačuješ davke)?
Floral
# 14.10.2009 ob 13:29
Kakšna debata! Čisto po slovensko.

Tudi jaz sem v 30ih, brez otrok, plačujem davke, garam za par fičnikov in visoko najemnino,... Pač nimam denarja, da bi jim lahko dala neko normalno življenje. Če pa bi jim lahko to omogočila, bi jih imela pa z veseljem. :)
Vsi imamo svoje razloge, pa se zato res ni treba kregat, no.
Driklc
# 14.10.2009 ob 13:29
Diego Armando, kvasiš gluposti. Če ne razumeš da je sebičen le tisti ki se za otroka odloči in potem ne skrbi zanj, potem ti ni pomoči. Me zanima kaj boš dejal, ko bo prišel tvoj otrok pri petnajstih letih domov z novico da bo imel otroka. Ah, dovolj imam. Lep dan ;)
Diego Armando
# 14.10.2009 ob 13:22
toya_7, seveda si sebična. Misliš le na svojo kariero in otrok ti pri tem pomeni oviro, Tudi jaz in moja žena gradiva karieri, pa ob tem z veseljem skrbiva tudi za otroke. In glede plačevanja: jaz pa plačujem zdravstveno zavarovanje, da imaš ti lahko zastonj kontracepcijo.
toya_7
# 14.10.2009 ob 13:14
Diego Armando; jaz sem tudi pri 30ih in nimam otrok. Sebična? Lepo te prosim...sem samo odgovorna. Na živce mi gredo take pripombe. Glej, imej 10 otrok, če ti odgovarja, v nas ki jih nimamo se pa pač ne vtikuj. Tudi jaz plačujem prispevke za porodniško (verjetno za tvojo oz.od tvoje drage), pa zaradi tega ne skačem u luft!
Gradim si kariero, sem odgovorna, plačujem vse davke in na koncu sem po tvojem sebična ker nimam potomcev in jih ne nameravam imeti. Moj problem. Po tvojem bi bilo bolje, da jih imam, vendar pa se žal ne bi mogla ukvarjati z njimi-pa saj ni važno, pomembno je leto, da bi lahko rekla da jih imam, a ne??? Kakšne neumnosti...nekateri ljudje bi res lahko dobili zakonsko prepoved biti starš!
Driklc
# 14.10.2009 ob 12:35
Definitivno v drugem.
Diego Armando
# 14.10.2009 ob 12:20
Pa vendarle članek piše o bogatih zvezdah, ki v svojih poznih 30-ih ali celo 40-ih letih (še) nimajo otrok. kako smo prišli na socialne probleme, ki štepajo otroke kot po tekočem traku? V katerem primeru je več sebičnosti?
Driklc
# 14.10.2009 ob 12:16
@Diego Armando: Točno sem vedel da te bo moja pripomba zmotila. Pa vendar nisi dojel poante, mogoče celo namerno. Primer 'farške' družine sem dal le zato, da bi nazorno pokazal primer družine, kjer so otroci prikrajšani zaradi sebičnih staršev. Mislim da se sam predobro zavedaš da ljubezen ne hrani otrok. Pa še odgovor na tvoje vprašanje: Zakaj jih ne bi imeli več, če hočejo? Ker si tega preprosto ne morejo privoščiti in so zato otroci na slabšem? Da ne bo pomote, tukaj se ne dotikam 'razvajenstva' in luskuza ampak osnovnih dobrin, ki jih dandanes otrok potrebuje in le-teh ni malo.
Diego Armando
# 14.10.2009 ob 12:10
@Driklc: Tudi mene pa zmotijo nekatere 'farške' družine kjer jih je 6,7,8 in se otroke 'štepa' po sistemu: kolkr bo bog dal. Vidiš, ravno takšne pripombe me motijo, ker vsebujejo podmeno, da "delajo" otroke kar tako, po navodilu nekoga "od zgoraj", ne pa iz ljubezni. Zakaj jih ne bi imeli več, če hočejo? Oba moja starša sta zrasla v številčnih družinah in jima ni nič manjkalo, razen morda kakšnega luksuza. res ne razumem takšnih pripomb.

@No angel: tebe na primer motijo komentarji ljudi, ki se vtikajo v tvoj način življenja. Na žalost pa sam delaš isto,ker te očitno motijo ljudje bolj svobodne sorte. Upam si trditi, da starši nekaj prispevamo tudi družbi, če ne drugega, izboljšujemo demografsko sliko, kar ni tako nepomembno, za razliko od tistih, ki otrok nimajo. zato se mi zavestna odločitev, da ne boš imel otrok, ne zdi hvalevredna.
No angel
# 14.10.2009 ob 11:43
No,pa vidimo v katerem grmu tiči zajec...tebe na primer motijo komentarji ljudi, ki se vtikajo v tvoj način življenja. Na žalost pa sam delaš isto,ker te očitno motijo ljudje bolj svobodne sorte. Vsak naj se briga zase pa ne bo nobene škode. Na žalost se mi nekateri ljudje res ne zdijo primerni za starše. Če se zanje odločiš in skrbiš to ni problem. Problem nastane, ko si starši skrb za otroka razlagajo po svoje: Naj ga vzgoji kar ulica ali šola. In imamo kup nevzgojenih mulcev. Seveda pa starši svojo vlogo zaigrajo,ko je treba mulca zagovarjat pred razjarjenimi sosedi. In ja,govorim sicer na splošno, ampak dejansko vsak dan vidim take otroke,ki zaradi pomanjkanja pozornosti delajo neumnosti. Bolj se mi zdi sebično spravljat otroke na svet, če potem nimaš časa zanje.
Driklc
# 14.10.2009 ob 11:32
Diego Armando

In to je odgovor na mojo repliko tebi? Jaz nikomur ne očitam ničesar. Če sta starša sposobna korektno in z ljubeznijo vzgojiti 10 otrok, jih naj imata pač 10. Govorim pa zgolj o ljudeh, ki preprosto niso za starševstvo iz nešteto možnih razlogov, ki NISO izgovor. Pravica človeka je da se sam odloči ali bo imel otroka ali ne, najpomembnejša pa je dobrobit otroka, ki je mnogokrat v ozadju. Zame so največji sebičneži tisti, ki se za otroka odločijo in potem zanj ne skrbijo tako kot bi morali.

Če pa se dotaknem še tvojega direktnega odgovora pa tako. Kot pravim, naj jih bo 10, ampak 10 preskrbljenih. Tudi mene pa zmotijo nekatere 'farške' družine kjer jih je 6,7,8 in se otroke 'štepa' po sistemu: kolkr bo bog dal. pa še to me zmoti samo zato, ker nekaj takih družin poznam in vem da so ti otroci prikrajšani za marsikaj. To pa zame je sebičnost v najhujši obliki. Še enkrat naj se ponovim, imej otroke ker jih želiš imeti in ker si jim sposoben nuditi vse kar otrok potrebuje. LP ;)
*Modrooka*
# 14.10.2009 ob 11:21
Po mojem tudi Longoria ne paše zraven, zaradi let seveda. Poleg tega je svojemu spremljevalcu videti kot mama.
Drugače pa se strinjam, lepo bi bilo videti otroke nekaterih zvezdnikov. Zanimiv članek!
Diego Armando
# 14.10.2009 ob 11:17
Narava narekuje tisto, narav narekuje ono... to je vse res, pa vendar upam da se strinjaš da otrok ni le pravica in si zasluži le take starše, ki si starševstva res želijo in so ga sposobni tudi izvajati.

Se strinjam, se je pa treba vprašati, zakaj si danes toliko ljudi ne želi otrok...

Človeka, ki si ne želi otrok označiti s sebičnežem pa je malo primitivno.


Primitivno je družinam, ki imajo več kot dva otroka, metati pod nos opazke tipa "kaj še niste slišali za kontracepcijo" in podobne, kot jih danes lahko mnogokrat slišiš.
Driklc
# 14.10.2009 ob 11:12
Diego Armando, s tabo se bolj ne strinjati ne morem. Nekdo, ki ni sposoben imeti otroka ( finančno, čustveno, ...) je preprosto bolje da ga nima. Če ti misliš da si kaj več vreden od ljudi, ki nimajo potomcev, potem se zelo motiš. Narava narekuje tisto, narav narekuje ono... to je vse res, pa vendar upam da se strinjaš da otrok ni le pravica in si zasluži le take starše, ki si starševstva res želijo in so ga sposobni tudi izvajati. Človeka, ki si ne želi otrok označiti s sebičnežem pa je malo primitivno.

No angel je s svojim sarkazmom povedala jasno in nazorno tudi moje mnenje. Če si ti vzoren oče, super fino fajn, mislim pa da se zavedaš da niso vsi takšni. Pa lep pozdrav ;)
Macja taca
# 14.10.2009 ob 10:39
A, če ma tvoj bivši že (tri biološke) otroke jih moraš imeti pa še ti, če ne pa... kaj???
Diego Armando
# 14.10.2009 ob 09:31
Perkele, saj se strinjam in v prvem postu sem napisal, da obstajajo povsem razumljivi razlogi, zakaj nekdo nima otrok. Če pa jih nekdo zaradi kariere, življenjskega stila... noče imeti, je to sebičnost in nič drugega. Sebičnost, ki bi morala biti obdavčena, če mene vprašate. Ampak je "samski" in "uživaški" lobi najbrž premočan za kaj takšnega.
mi_na
# 14.10.2009 ob 09:27
Ja Keanu, katerega hčerka je umrla ob porodu, pa res paše zraven. Mislim no!!
Perkele
# 14.10.2009 ob 09:01
In kaj je tako nesebicnega v tvoji odlocitvi? Razumem, da se moras marsicemu odpovedati, ko imas otroke. Ampak saj je vedno tako. Vsaka stvar ima tako pozitivne kot negativne lastnosti in mi si izberemo tisto, ki nam najvec da in najmanj vzame. In vsekakor posplosujes, ko trdis, da ljudje nimajo otrok le zato, ker zelijo uzivati in se nicemur odpovedati.
kolebnik
# 14.10.2009 ob 08:49
Pustimo Perkela v peklu slovenštine in pustimo vsakemu posamezniku svobodno odločitev o tem vprašanju, vseeno bi pa dosolil Diega in dodal, da se v današnjih in jutrišnjih otrocih ob nesposobnih vladah, skriva naša pokojnina, žal.
*Modrooka*
# 14.10.2009 ob 08:47
he he Stropy :-)))
Diego Armando
# 14.10.2009 ob 08:07
Zagotovo je v moji odločitvi, da imam otroke, več nesebičnosti, kot jo je v odločitvi nekoga, da jih ne bo imel. Ali kaj si hotel povedati, Perkele?
Perkele
# 14.10.2009 ob 07:32
A tvoji razlogi za imeti otroke so bili pa cisto nesebicni, Diego Armando? Uh huh ja seveda...
Diego Armando
# 14.10.2009 ob 07:18
No angel, odkod ti ta posplošitev? V mojem okolju bi težko našel kaj takega, vsi skrbimo za svoje otroke, nihče jih ne pušča na ulici in ne vem kaj še.
Res ne razumem kar naprej nekega nerganja čez otroke in tiste, ki imamo voljo in željo, da jih rojevamo in vzgajamo. In to s strani sebičnežev, ki jim je preveč pri srcu uživaštvo, da bi svoj čas in denar delili še s kom. Kaj šele kaj drugega, kar zahteva starševstvo.
jagijagi
# 14.10.2009 ob 05:58
Severina pa Hollywood! Kot jz pa kitajščina!
TheMentor
# 13.10.2009 ob 23:59
...a ni sebicno, da hoces kopirat svoje gene? :)
2mksh2
# 13.10.2009 ob 23:32
stroppy, yoda like sound you :)
No angel
# 13.10.2009 ob 23:23
V človeški naravi je imeti otroke, ker so mi tako povedali. Pa čeprav jih ne maram in jih cele dneve puščam na ulici,da težijo sosedom. Nesebično ravnanje...imeti otroke in ne skrbeti zanje.
Floral
# 13.10.2009 ob 22:44
No, Keanu in Diazova sta baje pravkar postala parček. Mogoče pa bo kaj kmalu. :)
stropy
# 13.10.2009 ob 22:41
tudi jaz imam otroka še ne, a ko "velik" bom, želel bi imeti si dva zagotovo otroka ;)
DirtyHarry
# 13.10.2009 ob 22:15
ja eni tud pač nimajo sreče in ne najdejo tapravga partnerja, cajt pa teče, sicer pa boljš, da nimaš otrok, če na njih nisi pripravljen, kot pa neki na silo, ker nam družba v kateri živimo to narekuje....
Diego Armando
# 13.10.2009 ob 21:54
martian in javoplain, v človeški naravi je imeti otroke. Obstajajo sicer tudi povsem razumljivi razlogi, zakaj jih nekdo nima (bolezen, materialno stanje, nesreča v ljubezni ipd.), ampak v večini naštetih primerkov gre za to, kar je napisal semaino - za sebičnost in narcisoidnost. Toda lepota in slava kmalu preideta...
janovplain
# 13.10.2009 ob 21:08
@martian,

to tud meni ni jasno res. T. H., you suck!
No angel
# 13.10.2009 ob 21:07
Ma ja,ta naša družba vse dobesedno sili v starševstvo, pa čeprav mnogi za to sploh niso primerni. Nič jim ni prav. Ne smejo bit samski, ne smejo bit brez otrok, bog ne daj, da bi imeli malo preveč kilc...brezvezni članki,res.
martian
# 13.10.2009 ob 20:50
zakaj bi pa morali imet otroke? 8-/
mi ni povsem jasen point tega članka.
paly
# 13.10.2009 ob 20:48
Pa kakšen naslov je to? - tko malo poetičen al kaj, da je čist obrnjen vrstni red?

"V cvetu mladosti niso več, starši niso še"
janovplain
# 13.10.2009 ob 20:47
Se pravi so ti zvezdniki vsekakor med pametnejšimi IMO.
semaino
# 13.10.2009 ob 20:46
Starejši od 1970, če so zdravi in še nimajo otrok so verjetno navadni narcisi zaradi katerih se mora vrteti svet samo okoli njih, sebičneži na kubik :). Slično, kot Kresalova ;)...,če je zdrava seveda..,
DrugaStran
# 13.10.2009 ob 20:43
Janez Janša je pa že mamica!
Brestan snip
# 13.10.2009 ob 20:38
Kaj pa Janez Janša, 1850?
stewie
# 13.10.2009 ob 20:35
Kaj pa Sašo Hribar, 1960?
Kazalo