Jourdan Dunn je tokrat namesto v kakšni obleki po modni stezi paradirala v nogometnem dresu. Foto: Reuters
Jourdan Dunn je tokrat namesto v kakšni obleki po modni stezi paradirala v nogometnem dresu. Foto: Reuters

63-letni ameriški oblikovalec je na "domačem terenu", na newyorškem tednu mode pripravil pravi modni šov - za modno stezo je uporabil igrišče ameriškega nogometa, manekenke (med njimi tudi osrednjo zvezdo, Jourdan Dunn) oblekel v športna oblačila in nogometne drese, za ozadje dal namestiti slačilnici podobne kulise in celo velik zaslon, na katerem so gledalci - kot na nogometni tekmi - spremljali vse, kar se dogaja na modni brvi.

Že pred samo modno revijo je bilo sicer jasno, v znamenju česa bo potekal tokratni Hilfigerjev spektakel: vstopnica je namreč spominjala na tisto za tekmo ameriškega nogometa v ligi NFL, na revijo pa je Hilfiger prišel z zaščitno čelado v rokah.

Športna oblačila: še donosnejša od krzna
In obiskovalci niso bili razočarani, saj je bila celotna modna revija posvečena sproščenim, športnim oblačilom. Poznavalci se strinjajo, da Hilfiger ve, kaj dela: ravno v športni opremi in oblačilih se obrača skoraj toliko (ali pa morda še več) denarja kot v t. i. visoki modi krznenih plaščkov in torbic s podpisi raznih znanih oblikovalcev, piše britanski časnik Guardian.

Za modno revijo je Hilfinger navdih iskal v filmu Ljubezenska zgodba z Ali MacGraw v glavni vlogi, pa tudi v "najbolj ikoničnem, pa tudi vključujočem vseameriškem načinu preživljanja prostega časa, nogometu", je pojasnil in dodal, da z njo praznuje tudi 30 let svojega modnega imperija. To je bilo sicer praktično nemogoče spregledati, saj je prav vsak kos oblačila nekje nosil številko 30.