Cenjena režiserka Sofia Coppola je tudi neločljivo povezana z modnim svetom, v mladosti je bila praktikantka v modni hiši Chanel, na Japonskem pa je ustanovila lastno znamko oblačil Milkfed. Foto: EPA
Cenjena režiserka Sofia Coppola je tudi neločljivo povezana z modnim svetom, v mladosti je bila praktikantka v modni hiši Chanel, na Japonskem pa je ustanovila lastno znamko oblačil Milkfed. Foto: EPA

Filmček, ki ga bodo predvajali v kinematografih in na televizijskih kanalih po vsem svetu, na ogled pa bo tudi na spletu, je režiserka filmov, kot so Deviški samomori, Zgubljeno s prevodom in Tam nekje, posnela oktobra v Marakešu. Kot kreativna vodja bo ustvarila tudi kampanjo za tiskane medije, ki bo povezana s filmom.

Kolekcija ženskih in moških oblačil in modnih dodatkov, ki jih bo oblikovala ustanoviteljica in kreativna direktorica hiše Marni Consuelo Castiglioni, bo na prodaj od 8. marca naprej v okrog 260 H & M-ovih trgovinah po vsem svetu, pa tudi na spletu.

Režiserka, modna muza, oblikovalka ...
Coppoli sicer snemanje oglasov ni tuje, ustvarila je že filmček za parfum Miss Dior Cherie (oglejte si ga pod prispevkom), v katerem je nastopila filmska zvezdnica Natalie Portman, svojo podobo pa je režiserka posodila parfumu Marca Jacobsa. Soustvarila je tudi linije oblačil za prestižno znamko Louis Vuitton, potem ko je v devetdesetih letih na Japonskem ustanovila lastno znamko Milkfed.

Režiserka je o svojem novem podvigu povedala: "Uživala sem v snemanju filma za sodelovanje Marni in H & M. Mislim, da je krasno, da je na ta način moda dostopna, želela sem prikazati fantazijo, ki jo lahko ustvari moda." S Castiglionijevo sta pohvalili druga drugo, kreativna direktorica pri Marni je o Coppoli povedala, da je velika oboževalka režiserkine vizije in estetike.

To je že drugo H & M-ovo sodelovanje s prestižno modno znamko iz Italije v zadnjem času, pred kratkim so v svojih trgovinah predstavili kreacije hiše Versace po dokaj dostopnih cenah.