Predstavitev blagovne znamke Izdelek slovenske obrti so združili z modno revijo v enem izmed nakupovalnih centrov. Foto: Jernej Prelac
Predstavitev blagovne znamke Izdelek slovenske obrti so združili z modno revijo v enem izmed nakupovalnih centrov. Foto: Jernej Prelac
Ambasadorka nove blagovne znamke je Maja Štamol. Foto: Jernej Prelac

Predstavniki Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije so predstavili novo blagovno znamko Izdelek slovenske obrti, ki označuje kakovostne tekstilne izdelke, ki so v celoti izdelani v Sloveniji.

Sekcija tekstilcev pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije (OZS) jo je registrirala, da bodo kupci lažje razlikovali tekstilne izdelke slovenskih oblikovalcev od tekstilnih izdelkov z Bližnjega vzhoda in iz Kitajske.

Na modnem dogodku v enem izmed ljubljanskih nakupovalnih centrov so med drugim razkrili tudi ambasadorko blagovne znamke, to je postala slovenska modna oblikovalka Maja Štamol. "Maja Štamol je sinonim za kakovostne in vrhunske slovenske tekstilne izdelke, zato smo jo tudi izbrali za ambasadorko naše blagovne znamke. Verjamemo, da nam bo tudi z Majino pomočjo v vlogi ambasadorke znamke uspelo zaščititi slovensko tekstilno obrt," je pojasnila Adrijana Poljanšek, sekretarka sekcije tekstilcev pri OZS-ju.

Sodelovanje s Kopitarno Sevnica
Oblikovalka je ob tem dejala, da se je za ambasadorstvo odločila, ker verjame, da lahko le s skupnimi močmi in povezovanjem rešimo slovensko tekstilno obrt - Štamolova uspešno sodeluje s Kopitarno Sevnica, za njih je oblikovala obuvala.

"Sami smo nemočni, skupaj pa lahko dosežemo pozitivne premike tudi na področju oblikovanja in celotne tekstilne industrije," je dejala. Meni, da vzajemno sodelovanje, ne samo v tekstilni industriji, tudi v drugih panogah, daje pozitivne rezultate. V njenih kreacijah in modnih dodatkih je sodelovanje s ključavničarjem, ki je sicer znan po izdelavi štedilnikov (pasovi in osnova za torbice), kovačem, plastičarji, čevljarji ... In to bi moral biti moto domačih, slovenskih rokodelcev ...