Zdaj se pojavlja vprašanje, koliko revij bo sledilo vzoru revije Verily. Če sploh katera. Foto: EPA
Zdaj se pojavlja vprašanje, koliko revij bo sledilo vzoru revije Verily. Če sploh katera. Foto: EPA
Z modnih stez na stopnišča ulic. Foto: Verily

Zamisel o reviji, ki je namenjena ženskam med 18. in 35. letom, je nastala leta 2011. Njeni ustvarjalci so že od začetka težili k temu, da z njo postavijo protiutež 'mainstreamovskim' modnim revijam, ki dajejo bralkam po svetu pogosto negativna sporočila o zunanjem videzu in jih tako spravijo v slabo voljo glede njihove podobe. Kot so dejali na Verilyju, tovrstne revije ne znajo "odsevati naših življenj ali filozofije žensk".

Prav tako so številne modne revije odpovedale pri osnovni stvari - odsevanju resničnosti in kako so ljudje resnično videti. "Medtem ko druge revije umetno spreminjajo fotografije v Photoshopu, da bi dosegli t. i. idealno postavo ali raven največ treh gub, Verily ne bo nikoli spreminjal telesa ali obrazne strukture svojih modelov," so zapisali pri reviji.

Ideja za revijo je zrasla na zelniku Kare Eschbach in Janet Sham. Kot je za Huffington Post dejala predstavnica revije Ashley Crouch, verjamejo, da so "edinstvene poteze žensk, pa naj bodo to gubice, pege ali malo manj kot izklesano telo, atributi, ki prispevajo k ženski lepoti". Prav zato bi morale biti poudarjene in cenjene, ne pa zasramovane, spremenjene ali odstranjene.

Z modnih stez nazaj na ulico
To "praznovanje pravih žensk" pa se bo odražalo tudi na modelih. Izdaja revije za november/december ponudi zanimivo primerjavo med modo, ki jo krojijo blagovne znamke, kot so Phillip Lim, Tommy Hilfiger, Rochas in Miu Miu, in modo, ki kroji vsakdanjike žensk po svetu. Na teh fotografijah se pojavijo "prave ženske", oblečene v blagovne znamke trgovinskih verig Zara, Mango in H&M.

Svoje modele so pri reviji izbirali kar prek poziva na družbenih omrežjih, kjer so lahko potencialne modele nominirali njihovi prijatelji, svojci ali pa kar sami sebe. Tako se na slikah ne pojavljajo manekenke, temveč se v vloge modela postavijo publicistka, pisateljica, asistentka v oglaševanju in trgovka.