Senidah je prepričana, da mora biti obleka izvajalke na Emi nekaj posebnega. Na fotografiji pozira z Mišo Molk. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Senidah je prepričana, da mora biti obleka izvajalke na Emi nekaj posebnega. Na fotografiji pozira z Mišo Molk. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Maja Pihler Stermecki -Bilbi
Bilbi je priznala, da ni vedela, da bo treba toliko časa sedeti. A ji izbire obleke ni bilo žal, saj se povsem sklada s pesmijo. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Nermin Puškar in Samuel Lucas
Nermin Puškar in Samuel Lucas sta priznala, da zanju oblačila niso bila prioriteta. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Tinkara Kovač
Obleka, ki simbolizira dvojnost, o kateri je Tinkara pela v svoji zmagovalni Spet/Round And Round. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Ula Furlan
Voditeljici Uli Furlan je obleko oblikovala Nina Jagodic, sešili pa so jo na RTV-ju. Za popestritev je Jagodičeva dodala še bleščičast ovratnik, celostno podobo pa je Ula dopolnila z ujemajočo se lasno sponko. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer

Bilbi in njene spremljevalne pevke so na letošnji Emi verjetno pritegnile največ pozornosti. Glasbenica nam je pojasnila, da so nosile kreacije Almire Sadar iz kolekcije Krinolinije, ki so se skladale s samo pesmijo, a so imele tudi majhno pomanjkljivost - sedenje med oddajo v takšni obleki ni bilo ravno prijetno, je priznala. "Rahlo jih mečkamo ves čas," je dejala v smehu.

"Iskali smo zanimiv stajling, ker je to Ema, ki je posebna priložnost. Pa tudi pesem je zame nekaj posebnega, ker bo prva skladba novega albuma, zato je zame zelo pomembno, kako se predstavi. Redno spremljam dela slovenskih oblikovalcev, in ko sem slišala, da je tako malo časa za celotno organizacijo, sem se spomnila tega starejšega projekta Almire Sadar," je pojasnila, od kod zamisel za nenavadne kostume, ki so tudi sicer njen zaščitni znak.

Bilbi: Pomembno je počutje na odru
Prepričana je, da se je Almirin "res odličen stajling" odlično zlil s pesmijo. "Želeli smo biti malce retro, hkrati pa tudi urbani. In kar se tiče urbanega, je Almira Sadar ena zelo zanimivih izbir," je še dodala. Verjame, da igra videz glasbenikov veliko vlogo, ne le na Emi, ampak tudi na splošno. "Zame je pomembno, kako se počutim na odru. Če nisem zadovoljna s svojim videzom, ne morem tako dobro nastopati. Stvar mora biti celostna. Vsako pesem, videz izvajalca preveva neki karakter in k vsakemu karakterju 'paše' ustrezna oprava."

Za opravo "kakšnih 300.000 evrov"
Samuel Lucas
, ki je v duetu z Nerminom Puškarjem zapel skladbo Masquerade, se z videzom pred nastopom ni obremenjeval: "Oblekel sem se sam. Tole (pokaže na suknjič) sem kupil, to (pokaže na okrasne našitke) so mi našile RTV-jeve šivilje, zvezdice na suknjiču pa je dodala stilistka Maja." "Bravo, Maja, za zvezdice," je dodal v smehu. Tudi drugi del dueta, Nermin Puškar, je priznal, da je moškim na takšnih prireditvah, kot je Ema, na katerih se glasba ne samo posluša, ampak tudi gleda, lažje. "Grem takšen, kot sem zdaj, v 'štacuno'. Samo da imam zdaj oblečen še suknjič." Lucas je ob tem dodal, je bilo zanj najtežje najti kakšne hlače, saj jih zaradi svoje višine že sicer težko najde, a se je na koncu tudi to izšlo. In cena celotnega "stajlinga"? "Kakšnih 300.000 evrov," je dejal v šali.


Senidah: Obleka na Emi ne sme biti navadna
Pevka zasedbe Muff Senidah je pozornost zbujala z živordečo obleko, ki ji jo je sešila Vlasta Wagner Gruden. Med nastopom se ji na srečo ni bilo treba veliko premikati, kar bi bila lahko težava. "Delajo samo roke in ramena. No, boki naj bi delali, ampak sem bolj 'lesena'," je razložila med smehom. Živordeča obleka, ki spominja na oprave plesalk flamenka, je bila po njenem prepričanju odlična izbira za Emo. "Obleka na Emi ne sme biti čisto navadna, vsakdanja. Mora biti nekaj posebnega." Čeprav obleka ni bila ravno poceni (zaupala nam je, da jo je vse skupaj stalo okoli 1.000 evrov), pa verjame, da je bila vredna vsakega centa. "Ostala mi bo za vedno, zagotovo jo bom oblekla še kdaj. Pa še lep spomin mi bo ostal."

"Mi rabimo samo hlače, čevlje, majico in nekaj 'za čez' in je to to," pa je dejal Omar Naber, ki je olajšan izbiro oblačil prepustil stilistkam v trgovini Omara. "Sploh mi ni bilo treba nič razmišljati. Samo prišel sem tja, to so mi predlagali, bilo mi je všeč in smo zadevo zaključili."

Dvojnost besedila, melodije in obleke
Tinkara Kovač
nam je pojasnila, da je bil tokrat koncept celostne podobe zasnovan drugače kot v preteklih letih, saj so ga ustvarili v sodelovanju z RTV-jev. Ponavadi so bili prepuščeni samim sebi, letos pa je stilistka in kostumografinja Nina Jagodic svetovala vsem nastopajočim, je dejala in dodala: "Prepletla je vse niti." Njej je svetovala "trendovsko" kombiniranje dveh različnih svetov - zgornji del je bil tako v slogu, ki spominja na vojaškega, spodnji pa bolj romantičen. Predlog stilistke je sprejela tudi zato, ker dvojnost v opravi simbolizira njeno pesem, ki združuje dva jezika in dva različna glasbena sloga, poleg tega pa govori o nasprotjih: "Pesem namreč govori tudi o krizi in vrednotah, ki jih bomo morali postaviti na novo."

Da pozornost na takem tekmovanju, kot je Ema, pogosto bolj pritegne videz, kostumografija kot pa pesem sama, se ji (čeprav velja za odlično glasbenico) ne zdi nič slabega: "Ljudje smo tako 'narejeni', to je v človeški naravi. Najprej vidimo, šele potem slišimo. Najprej melodijo, šele nato tekst. Vse skupaj pa mora v nas pustiti neki občutek." Prepričana je, da je edini recept za uspeh izvajalca iskrenost. "Če je ta iskren tako v oblačilu kot v skladbi, je lahko uspešen." Sicer pa je tako, še pristavi: "Italijani pravijo: 'Ni lepo, kar je lepo, ampak je lepo, kar je všeč'."

Tudi obleka voditeljice Ule Furlan je nastala v domišljiji Nine Jagodic, izdelale pa so jo "spretne šivilje RTV Slovenija".