Slovenija šestnajsta med 19 državami drugega polfinalnega večera
Norveška je na koncu slavila s 387 točkami
Hrvaška in Finska v finale s pomočjo žirije
Ocena novice: Vaša ocena: Ocena 4,2 od 108 glasovOcenite to novico!
Voditelja večera Alsou in Ivan Urgant sta odlično zapolnila čevlje Natalije Vodianove in Andreja Malahova. Foto: EPA
Rezultati drugega polfinala Evrovizije 2009 (za povečavo klikni na sliko). Foto: Eurovision.tv
Norvežan je v Moskvi pometel s konkurenco. Prepričal je tako ljudstvo kot glasbene strokovnjake. Foto: EPA
Evrovizijski oder je bil znova prava paša za oči. Foto: Reuters
Lanski zmagovalec Dima Bilan je imel na odru veliko spremljevalcev. Foto: EPA
Alexander Rybak je veljal za vročega favorita tudi na stavnicah. Poleg njega so veliko možnosti pripisovali tudi Grčiji, Turčiji in Veliki Britaniji. Foto: Reuters
Slovenija je v drugem predizboru zasedla 16 mesto. Foto: Reuters
Ne le Slovenija, tudi preostalih 40 držav se je strinjalo, da se po zaslugi Alexandra Rybaka Evrovizija drugo leto seli še višje na sever, na Norveško! Slovenija je bila v drugem polfinalu 16.
Simpatični Norvežan z otroškim obrazom je zmagal z neverjetno prednostjo, saj mu je kombinirani glas telefonskega glasovanja in nacionalnih strokovnih žirij prinesel kar 387 točk. Drugo mesto je zasedla 18-letna Islandka Johanna, ki je zbrala 218 točk, na tretjem mestu pa je končal poskočni azerbajdžanski duet AySel in Arash s 207 točkami.
Slovenska delegacija se je iz Moskve vrnila v popoldanskih urah. Kakšni so njeni vtisi, preberite tukaj!
Po koncu prireditve so postali znani tudi rezultati polfinalnih tekmovanj. Slovenija, ki jo je zastopala skupina Quartissimo s pevko Martino Majerle, se je v drugem polfinalnem večeru s 14 točkami - podelili so nam jih Hrvaška (7), Albanija (2) in Srbija (5) - uvrstila na 16. mesto med 19 tekmovalkami. Poznejši zmagovalec, Alexander Rybank, je s konkurenco pometel tudi v četrtkovem predizboru, saj je zbral 201 točko.
"Čudežni deček" beloruskih korenin Alexander Rybak je bil rojen 13. maja leta 1986 v Minsku v Belorusiji, odraščal pa je v okolici Osla. Na Norveškem velja za pravega čudežnega dečka, saj je hkrati avtor in izvajalec vseh svojih pesmi, tudi zmagovalne Fairytale, odlično igra violino, poleti pa bo zaigral tudi v filmu. Za šov na odru je poleg njega poskrbela plesna skupina Frikar.
To je tretja zmaga za Norveško. Leta 1985 so evrovizijsko "krono" prvič osvojili Bobbysocks s skladbo La Det Swinge, deset let pozneje pa jim je uspeh prinesla instrumentalna skladba Nocturne zasedbe Secret Garden.
Peter Poles se ni pustil motiti Slovenske glasove je, kot že zadnja leta, sporočil Peter Poles, ki je znova poskrbel za zabavno domislico. Ker se Slovenija že drugo leto zapored ni uvrstila v finale, je dvorano prosil za minuto molka, ki je ni prekinil niti na prigovarjanje voditeljice Alsou, naj le pove rezultate. Slovenija je 12 točk podelila Norveški, 10 Bosni in Hercegovini, 8 Danski, 7 Franciji in šest Hrvaški.
Za zmago na letošnjem, že 54. izboru, se je potegovalo 25 izvajalcev: deset iz prvega predizbora (Turčija, Švedska, Izrael, Portugalska, Malta, Finska, Bosna in Hercegovina, Romunija, Armenija in Islandija), deset iz drugega predizbora (Azerbajdžan, Hrvaška, Ukrajina, Litva, Albanija, Moldavija, Danska, Estonija, Norveška, Grčija), štiri "velike" (Francija, Nemčija, Velika Britanija in Španija) in gostiteljica, Rusija.
Večer je s skladbo Believe odprl lanski zmagovalec Dima Bilan, ki je najzaslužnejši, da je evrovizijski "cirkus" letos prišel v Moskvo.
1. Norveška: Alexander Rybak - Fairytale (387 točk) 2. Islandija: Jóhanna Guðrún Jónsdóttir – Is It True? (218 točk) 3. Azerbajdžan: AySel & Arash - Always (207 točk) 4. Turčija: Hadise – Düm Tek Tek (177 točk) 5. Velika Britanija: Jade Ewen- It's My Time (173 točk) 6. Estonija: Urban symphony - Randajad (129 točk) 7. Grčija: Sakis Rouvas - This is the night (120 točk) 8. Francija: Patricia Kaas - Et S'il Fallait Le Faire (107 točk) 9. Bosna in Hercegovina: Regina – Bistra voda (106 točk) 10. Armenija: Inga & Anush Arshakyanner – Nor Par (92 točk) 11. Rusija: Anastasia Prikhodko - Mamo (91 točk) 12. Ukrajina: Svetlana Loboda - Be my Valentine (76 točk) 13. Danska: Brink - Believe again (74 točk) 14. Moldavija: Nelly Ciobanu - Hora din Moldova (69 točk) 15. Portugalska: Flor de Lis – Todas As Ruas Do Amor (57 točk) 16. Izrael: Nora & Mira – There must be another way (53 točk) 17. Albanija: Kejsi Tola - Carry me in your dream (48 točk) 18. Hrvaška: Igor Cukrov ft. Andrea - Lijepa Tena (45 točk ) 19. Romunija: Elena Gheorghe – The Balkan Girls (40 točk) 20. Nemčija: Alex Swings Oscar Sings! - Miss Kiss Kiss (35 točk) 21. Švedska: Malena Ernman – La Voix (33 točk) 22. Malta: Chiara – What If We (31 točk) 23. Litva: Sasha son - Love (23 točk) 24. Španija: Soraya - La Noche Es Para Mí (23 točk) 25. Finska: Waldo's People – Loose Control (22 točk)
Voditelja glavnega večera, ki je tako kot oba predizbora potekal v Olimpijski areni v Moskvi, sta bila ruska pevka Alsou, ki je svojo državo že predstavljala na Evroviziji, in televizijski voditelj Ivan Urgant.
Kot vsako leto tudi letos Evrovizija buri duhove. Vabljeni na Moj splet, da izrazite svoje mnenje o nastopajočih ali pa svoja opažanja zapišete v komentarjih pod novico.
Kako smo glasovali Slovenci?
Slovenija je v polfinalnem večeru največ točk podelila Srbiji, sledile so Hrvaška (10), Norveška (8), Albanija (7), Azerbajdžan (6), Danska (5), Grčija (4), Moldavija (3), Irska (2) in Estonija (1). V finalnem večeru pa smo, tako kot velika večina dugih držav, največ točk podelili poznejšemu zmagovalcu Norvežanu, 10 Bosni in Hercegovini in 8 Danski, sledili pa so Francija, Hrvaška, Islandija, Grčija, Velika Britanija, Albanija in Azerbajdžan.
Vrnitev strokovne komisije Po letu 1997 je možnost odločanja znova dobila strokovna komisija - njeni glasovi so bili v finalnem vredni polovico končnih točk, polovico pa so prispevali gledalci s telefonskim glasovanjem. Petčlanske nacionalne strokovne komisije so bile sicer na delu že v obeh predizborih - devet držav je bilo tako v izbor uvrščenih na podlagi telefonskega glasovanja, eni državi pa je v finale "pomagala" žirija. Sosednja Hrvaška je bila tako po številu telefonskih glasov 13., a se je v finale vseeno uvrstila. Iz prvega predizbora je uvrstitev v finale tako uspela Finski, ki je bila sicer po številu glasov gledalcev 12.
Za komentiranje morate biti prijavljeni. Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike RTV Slovenija.
Prosimo, da se pri komentiranju držite teme, ne uporabljate sovražnega govora in upoštevate pravila.
Škoda,da Poles ne zna pet.Bi ga vsaj lahko poslali na Eurosong,vsaj en,ki zna zabavati:Eni pa tak hvalite norveško pesem kot,da je ne vem kaj!!Je imela Malta in BIH stokrat boljšo pesem kot pa oni Kekec.Toliko pljuvamo brezveze po naših,ko pa eni vključno z menoj nimamo in nimate okuse!!!Niti ostala Evropa niti ne ve več,kaj je glasba!!!
Meni sta bili najbolj všeč: Portugalska in Norveška.. Francozinja je kr dobra, všeč mi je še glas pevke Velika Britanija (ne komad)... mogoče tudi glas pevke iz Malte
Res najbolj zanič sta mi blie Rusija, Švedska.
Končno je uspelo tudi mojim favoritom. Norveška in islandska skladba sta dosegli najlepši mogoč uspeh :), tako da vse čestitke obema predstavnikoma, ki sta se odrezala izjemno. Končno je zmagala glasba :).
@la sonrisa: točno tako, sam da jst bi rekel za hoferja rekel: ZAGOTOVO ne bo znal komentirat evrovizije. če bi ocenjevali neprofesionalnost bi si zaslužil čisto desetko.
ni mi pa jasno, kaj je imel Hofer proti Britanki Jade, ki je bla ena boljših vokalistk - komentar "ko bom velika bom mariah carey, je rekla Jade - Hja, Mogoče pa ne" - WTF? ob taki bedasti pripombi lahko rečem samo: "ko bom velik, bom spodobno komentiral evrovizijo, je rekel Hoferček - Mogoče pa ne".
287. zavedni9d (17. maj 2009 ob 18:49)
Poles sramota za Evropo? :))) LoL.. A ni to cela evrovizija pa še glasbo zraven?
Poles je edino kar "čakam" na evroviziji, kero se bo spomnu.. :)
Čist možn, da bi se najbolj (od naših do zdej) obnesu glih Poles, če bi ga poslal pet, namest glasove talat... :))
Glede polesa. mislm da je prov bednu izpol s tist minuto molka.
Drgač najsm prčakvala da bo šla naša finale. Zmagovalna skladba pa mi je všeč čeprov je bla še kaka drua skladba tud dobra.
Ste vidli rezultate glasovanja v našem polfinalu :). Bli smo svetlobna leta daleč od finala :). Dobli pa smo pike samo od naših starih prijatlov :). Res kvaliteta naše pesmi se je pokazala :).
http://www.eurovision.tv/page/moscow2009
/the-participants/semifinal2
Meni na tem seznamu nekaj ni jasno ali pa sem nekaj spregledal. Glede na seznam so Hrvati bili v drugem polfinalu šele 13., torej za Srbi in Irci, ki pa se v finale niso uvrstili. Gre za napako?
Ma to je vse skup en velik cirkus - s to razliko, da v cirkusu vsak pozna svojo vlogo, na Evrosongu pa ne. Mi bi lahko poslal samega Baracka Obamo - če bi pel, pa ne bi zmagal. Predlagam, da RTV porabi ta denar za kaj bolj pametnega, ker kmalu Evrovizija ne bo več Evrovizija, ampak Azijovizija! Kmal bodo do Mongolije pršli.
Haha, 14 točk smo dobili. Blamaža prve klase. Cigani bi bili vsaj med top 15 v finalu. A kaj, ko bi se Slovencem podrl svet, če bi jih zastopali cigani.
po moje bi mogo zmagat Azerbajdžan norveška je dobila tolko točk samo zaradi baby facea islandija mi ne leže v uho,turčija sploh nimam pojma zakaj so ji devali točke pomoje smo še mi bli bolši VB pa je itak med velikimi 4
Ste vidli rezultate glasovanja v našem polfinalu :). Bli smo svetlobna leta daleč od finala :). Dobli pa smo pike samo od naših starih prijatlov :). Res kvaliteta naše pesmi se je pokazala :).
http://www.eurovision.tv/page/moscow2009
/the-participants/semifinal2
Zmagal je eden od mojih favoritov....(Bih, islandija, Moldavija.)...ma super je bil ES....valda da ni vsem vsec, samo pesem je dobra, nastop super, fant je lep, naraven....skromen...in zasluzil si je zmago...
Ja, BostjanP, prav vidiš....Hrvaška je prišla v finale s pomočjo strokovne komisije...Srbija je bila 10 in je imela kar precejšnje število točk od glasovanja....Kuhinja se seli tudi v Evrosong....
Norveški komad je krneki. Ta del z violino je fanj samo vokalna linija in refren sta res krneki. Jaz sem navijal za Izrael ali Švedsko. pa tudi Islandski komad ni bil slab.
Pa saj se ni vedelo, da bo zmagala Norveška. Imela je samo največ možnosti. Mater ste eni glupi z raznimi teorijami zarote, če vam pesem ni všeč vam pač ni, njikjer ne piše, da mora biti vsem.
A so v nogometu tudi teorije zarote? Ker naprimer jaz že zdaj vem, da bo zmagal Manchester!!! :P
po moje bi mogo zmagat Azerbajdžan norveška je dobila tolko točk samo zaradi baby facea islandija mi ne leže v uho,turčija sploh nimam pojma zakaj so ji devali točke pomoje smo še mi bli bolši VB pa je itak med velikimi 4
Zmagala je vendarle glasba, tako Norveška in Islandija na drugem mestu sta imeli odlični skladbi, za Azerbajdžan pa se vidi, da žirija ni izkoreninila sosedskega glasovanja. Naši so imeli letos res polomijo, da smo prehiteli le tri države v polfinalo, tako slab je bil le še Duo Platin. Naša pesem ni slaba je pa premalo petja in pevka se pokaže šele v zadnji minuti. Naslednje leto bi morala RTV povabiti izvajalca in avtorja, ki bi zanj ali zanjo napisal skladbe in gledalci bi izbrali najbojši ali pa naj povabi izvajalce in gledalci izberejo svojega predstavnika. Kerče izbira žirija RTV- ja potem pač pošljemo Quartissimo, ki so se trudili samo to ni za EVrovizijo, verjetno bi bili Omar Naber boljši mogče tudi Langa. V Oslo naslednje leto moramo poslati najboljšo pesem in izvajalca, ki ga premoremo in iti odločno vsaj na finale ali pa kaj več, tudi zmagamo lahko naslenje leto, ker 2011 bomo že imeli dvorano, kjer bi lahko gostili Evrovizijo (malo v šali rečeno). Ker če izvajalci ne verjemejo, da se bodo prebili v finale in televizija, ki jih pošilja to ne verjame, potem uspeti ne moremo. Seveda pa se zavedam da ta festival nima večje glasbene veljave in prinese le nekaj dni veselja za državo zmagovalko in veliko stroškov za organizacijo.
pa kako je to mogoče leta 2006 so vedeli da bodo lordi zmagali in so leta 2007 so vedeli da bo zmagala srbija in je tut leta 2008 so rekli da bo rusija zmagala in je tut leta 2009 so rekli da norveška zmaga i je zmagala kako je to mogoče???
Zadn čas ,da naši odnehajo sodelovati ,ko se vidi ,da nikoli ne bomo uspeli niti v finale.Dokler se bo Evrosong le gledalo in zelo malo poslušalo bo tako.To velja tud za Norveško kajti se grem stavit ,da če bi ta komad pel kakšen neprivlačen debeluh ne bi uspel. Da o ostalih cirkusantskih nastopih ne govorim.
Bi bilo pametno ,da RTV denar ,ki ga zapravlja za Emo in Evrosong porabi kje drugje bolj koristno.
Tudi meni ni norveška pesem preveč všeč, če ni celo malo fušal? Litva s krasnim komadom, tudi Danska, za obe sem poslal nekaj sms-jev. Drugih si pa ne bom preveč zapomnil. Naši pa ne bomo nič dosegli, dokler pesem ne bo nekaj zares posenbega. Letos je bilo kar nekaj godalcev na odru ( Norveška, Estonija ), pevka se nam je pol pesmi skrivala za zaveso. Poskusili smo z:
1. lepimi glasovi - Derenda, 2x Švajger, Gotar,
2.. pop šundom - A.Dežan, Rebeka,
3. transformersi, pardon, Sestrami
4. nezanimivih Regine, Coleta Morettija, Vilija Resnika, Platin
5. umetniško Tanjo Ribič
predlagam, da gremo drugo leto z A capello, ali pa skupino, ki oponaša glasbila, kak zborček kmečkih žena (za scenarij lahko tudi koruzo ličkajo), disco komadom. Čeprav se kak turbofolk ne bi slabo odrezal, tudi v to sem prepričan...
Eurosong je šel že močno predaleč. Medtem, ko se dva tedna pred nastopi že vsi predstavniki šetajo po Moskvi, zapravljajo denar, pa v 3/4 teh držav ljudje nimajo kaj za jest...
Samo tekmovanje to že dolgo več ni. Ocenjuje se vse, samo skladba ne. Bolj izstopaš, večje šanse maš. Naj vsaka država postavi na oder samo pevce oz. skupine, brez kakršnih koli rekvizitov, cirkusov ipd., pa naj se tekmovanje začne takrat.
Norveška pesem zveni nekoliko obrabljeno, od nekod je sposojena melodija violin (iz neke beloruske narodne zadeve), vokalist izgleda ok, toda NJEGOV glas, njegov vokal ni vrhunski - na trenutke se sliši kot da bi vreščal. Za moje poznavanje kakovosti glasbe letošnja zmagovalna pesem resnično res ni bila upravičena do zmage, je bila marsikatera pesem BOLJŠA! Toda, le kdo se bo boril proti rezultatu, ki je nekako dogovorjen? Vsaj meni se tako dozdeva.
Islandija ima oz. je imela od vseh nastopajočih najboljšo pesem, izjemno čist vokal, preprost nastop in precej v redu besedilo; Norveška je zmagala iz politično-ekonomskih razlogov; je ena najbogatejših evropskih držav in si bo z LAHKOTO drugo leto privoščila tak finančno težki spektakel, kakor pa katerakoli druga nastopajoča država. Si predstavljate, da bi se to kdaj zgodilo mičkeni Sloveniji, da bi morala uresničiti projekt organizacije/vodenja Evrovizije?? Le kje bi to izvedli? Na gospodarskem razstavišču, dvorani Tivoli, na kakšnem stadionu? Sloveniji se iz razumnih razlogov ne daje nobenih točk, kljub trudu tekmovalcev. Vseeno pa je že to nekaj vredno, da se lahko vsaj sodeluje, pa točke gor ali dol.
hehe, meni so bile pa všeč, nekaj posebnega in to očitno pali (metalci, transvestiti, drsalci na ledu...). povrhu pa se ne bi rabli bat, da pevka ne bo zadela prave note ali da bi ji počil glas:-)))
to je res verjetno zmaglai res ni bi nikoli pa to...
ampak v finale se da priti.vsaj to...
verjetno tudi če bi imeli res odlično pesem ne bi zmaglai oz. dosegli top 5
ampak v finale se da priti..roko na srce...
klemensas: jaz pa mislim, da je eurosong le neka manifestacija držav in njihove kulture. Jasno je, da so možnosti, da bi slovenija kdaj zmagala, 1:1000000. pa še to bi bilo zaradi vseh stroškov nezaželjeno. če ti želiš poslušati 42 ponovitev pohval organizatorjem in suhoparno navajanje točk, je to seveda tvoja pravica. tudi želja po ugajanju, ki jo zgleda ti zelo močno občutiš, je tipična za slovence. sam pa raje vidim, da se prikažemo kot svojeglav in samozadosten narod, ker je tudi to odraz naše identitete in jaz se tega ne sramujem. ravno naspotno.
letos je Bolgarija v 1. polfinalu osvojila
skromno 16. mesto (7 točk - in še to od sosed kot Slovenija; 2 od Turčije, 5 od Makedonija)
zakaj se je uvrstila tako slabo vsi vemo?? Slaba pesem! Lahko preverite in jo poslušate.
Leta 2007 pa je Bolgarija osvojila 5. mesto.
Kako to? Dobra pesem.
Torej vidite da se da samo dobro pesem je treba poslati!
ah, sploh ni važno, ali je pesem dobra. važno je, da ustreza profilu prebivalstva, ki glasuje. meni npr. na pamet ne pade, da bi zapravljal denar za to bedarijo. sem pa res mislil, da bo quartissimu po švajgerci uspelo doseči kakšno solidno uvrstitev. če odmislim razpon pevkinega glasu so bili odlični. seveda pa večinoma glasujejo taki, ki jim vsede karmen stavec z na na na... visoko profiliranim glasbenikom npr. niti na pamet ne pride, da bi se za to kuhinjo prijavili - emo običajno izkoriščajo tretjerazredniki za lastno promocijo.
Ma slovenska pesem je bla bedna, to smo vedl že takoj, ko je bla izbrana. Pa kičast oder je mela pa prenatrpano je blo vse, pa tut melodija je bla bl švoh.
Preprosto ni navdušila gledalcev drugih držav - naša pesem
Dobili smo tiste točke od Srbije, Hrvaške. Ne mogoče pričakovati od njih 12ko.
Manjkali so točke iz drugih držav.
Če jih je lahko dobila Gotarca in pa Derenda...
pač enostavno sprijazniti se je treba da je bila skladba prešibka.
jaz mislim da je
metanje peska v oči, če govorimo
da nismo prišli v finale zaradi majhnosti in zaradi tega ker nas ne marajo.
Pač dejstvo je tako da je tudi Malta prišla v finale, pa nima diaspore.
Preprosto ni navdušila gledalcev drugih držav.
Kako da je Norveška navdušila celo EU? To pa tudi ni politika da so dobili od nas 12 točk.
Če je lahko Malta prišla v finale, in sicer zaradi pevke, ki ima dober glas in dober komad, potem bi tudi nam lahko uspelo.
Samo dobro pesem bi bilo treba poslati.
Preprosto roko na srce ni bila konkurenčna ne Danski, ne Norveški, ne Litvi...itd itd...
Da se priti v finale, samo pravo pesem je treba poslati.
žirija je izbrala Hrvaško. S tem se ne gre tolažiti, saj tudi če bi bili pred Hrvaško, oz. kogarkoli bi žirija izbrala nas zagotovo ne bi.
V glavnem tudi če bi bili pred Hrvati nam ne bi to nič pomagala, zgolj tolažba. Bili smo svetlobna leta daleč od finala.
Po nastopu Polesa lahko ugotovim, da smo Slovenci precej svojeglav, samozadosten narod. Poles se edino nam zdi smešen. Samozavesti nam ne manjka. Mogoče pa bi lahko razmislili, da na evroviziji ne sodelujemo s svojo skladbo, ampak samo kot glasovalci, katerih predstavnik bi stresal nam tako ljube šale. Tako bi lahko postali nekakšni dvorni norčki evrovizije, v tem bi bili najboljši in brez konkurence, to pa bi zadovoljilo naš ponos, ki je zdaj tako načet s slabimi uvrstitvami.
Ajde, Evrovizija ze nekaj let ne ponuja neke kakovosti v smislu glasbenih presezkov in odlicnih glasov, a kakorkoli pogledas je to zelo gledljiv in zabaven sov, vse kuhne, politike in kritike gor pa dol.
Hehe vse kar gledam pri Evroviziji je tole,ko se Poles oglasi xD,drgac pa njegova najbolsa nastopa sta bla tista,ko je mev enkrat napisan,da,ce se zeli ena voditlca z njim porocit(nazlasot nism najdo posnetka)in pa tale hehe http://www.youtube.com/watch?v=YcynMA1md
Po
se pridružujem željam po objavi polesa in glasovanja slovenije.
da je zmagala norveška, pa sploh ni presenetljivo - v slabih časih vedno vžgejo pesmi o pravljicah in sreči...všeč mi je tudi, da so ponovno uvedli glas žirije, ker slednji verjetno iz ožjega kroga favoritov avtomatsko izključi pesmi tipa "na na na". če bi žirija sodelovala tudi v polfinalu, bi bil izid slovenije gotovo drugačen. ker glasovi emigrantov pač niso relaen pokazatelj kvalitete in všečnosti.
Danska je mela super pesem. Im parv da je Azerbajdžan dobil samo 1 piko, ker je bla pesem čist znucana po domače povedan. MOgoče kdo ve kako smo glasoval za vse drgač? Islandiji bi lahko dali več.
Norveška je čisto ok da je zmagala, ampak mislim, da je bla vseeno premočna zmaga. Meni je bila najboljša Velika Britanija, se sploh ne spomnim al smo ji mi dali kaj pik al ne, upam da smo. sicer se pa po pogledu na tabelo vidi, da se je vpliv diaspore končno malo zmanjšal, kar me zelo veseli.
Se strinjam da komentator ni bil bogvekaj, kar nekaj lapsusov je bilo, in nasploh bi lahko kaj več povedal o nastopajočih PREDEN so šli na oder. Poles pa faca, čeprav mislim, da je uno voditeljico malo znerviral hahaha.
jaz sem vesel, da sta se Velika Britanija in Francija uvrstili v prvo polovico in upravičili, da sta se značli med velikimi 4mi.
všeč mi je bila tudi Estonija...Norveška pa se mi je zdela zelo posrečena pesem...
Dober komad je zmagal, zanimivo da ima samo pet glavnih akordov, povsem iste na začetku in tudi v refrenu: | VI m | II m7 | V 7 | I 7 | III# 7 |
Enostavno je lepo!
Ljudje vi ste resno prifuknjeni, kakšna komisija naj ma vlogo, kdo pa je komisija? Anžej Dežan, faliran pevc. Ne se smešit no, skladbe na vrhu so zmagale po izboru ljudi, komisije gor, komisije dol.
dajte zdaj naši skladatelji, ki tolk "lepo" pesnite pesnitve za evrosong, dajte se zbrat, pa napisat eno ta pravo slovensko pesem za Evrosong; če že plačujemo miljone za to folkloro.
sam petru polesu sm se pa tko nasmejala:) ja no voditeljema se mogoče ni zdelo tok smešno:)
ja no vesela sm da sta islandija in vb dosegli odlične uvrstitve!za norveško pa lahko rečem: ZMAGAL PREDVSEM ZARADI SVOJE SIMPATIČNOSTI:)
lepo je videt, da sta na vrhu norveška in islandija, pa da so visoko bile bosna, estonija, britanija in francija, žal nekoliko prenizko le portugalska. fajn da je nazaj spet žirija, najbolje bi bilo, če bi imela kar 100% vlogo.
Se strinjam ja, letos ni kuhinje, se prov vid, da je žirija tud glasovala, drugač nekatere države po krivici nikol ne bi pršle tok visok... Mislm če je Srbija dala UK 10 točk, pol veš, da je fer :)
Poles itak car, nimaš kaj. Sam ne govorit, da je letos kuhinja po sredi, ker je komad res super. Čisto nekaj drugega kot pa navadno evrovizijsko sranje ala Sakis pa neka Turčija pa ukrajina ko je skos eno in isto vsako leto.
hahaha...strinjam se z MP3CE :-)
Tudi moj favorit je bila VB...Islandija, Francija...pa še kdo...Norveška žal ne...
Poles je faca! Krasna domislica :-))))
tako kot sem nekako napovedoval..Norveška je zmagala...
in bila to diaspora....
odločili so tisti glasovi ko je Slovenija in vse ostale države dale Norveški po 8-12..
tooooo Norveška!!!
Jao jao, tok očitnega kuharskega tečaja pa še nisem videl. Čeprav mislim, da je razlog v tem, da je Norveška pač polna nafte in ima sedaj v recesiji še najmanj problemov z izvedbo in so jo vsi z veseljem porinili za organizatorja naslednje leto.
Polesu pa vsa čast za dobr joke :). Tip ma jajca :).
Še moja top lista: Anglija, Francija, Bosna. Norveški komad je bil gljup u nulo.
Hofer katastrofa! Poles-je edini k je naredu usaj zajebancijo od teh k so posredoval točke, iz drugih držav pa usi neki slinasti pa en kup pohval pa kok so ponosni da so del tega-men se je to slišal za kozlat! Pretirana zmaga Norveške!
vse kar še dodati...hvalabogu za žirijo, izgleda, da imajo kvalitetne pesmi in izvedbe možnost, da se vrnejo na Eurosong, ter da vrnejo eurosongu nazaj ugled, ki ga je nekoč že imel...
VB, Islandija,....odlične pesmi, lepa uvrstitev..upanje obstaja....
hehe..slovaški komentator je rekel, da ga zanima, če bi Slovaški kdo dal glasove od sosed, če bi bili v finalu...tako je glasovanje očitno..no, Srbija je glasovala zanimivo..loll
Kaj je posebnega na Norveški? Se strinjam. Smo pa v času recesije, Norveška je najbogatejša država na svetu in Oslo najdražje mesto. Zakaj ne bi oni plačali?
*370*15# Go Estonija!!!!!! Sicer pa...danes so preganjali homoseksualce v Moskvi. Pod streho Evrovizijske popevke jih je mnogo več - med publiko in med nastopajočimi... Pa ni bilo videti nobene podpore in protestov v dvorani. Ne razumem....
zlatan..hehe..na mene si se spravil...O:K.pa ti naj povem...kot prvo nisem nikoli rekla, naj zmaga Maltežanka, kot drugo, telesni izgled Turkinji sploh ne zavidam, ker izgledam boljše in ne tako ceneno in kot tretje, ti potrebuješ gole ženske in pivo, da rešuješ svoje frustracije...
Azerbajdzan je pa moj favorit, pa tud Danska, Islandija in Bosna so dobre, vsaj do zdele. Bi lohk reku, da je na vsake 5 pesmi ena dobra. Od Turcije sm pa mal vec pricakoval ceprov ni tok slaba, ampak kokr je turkov naseljenih po celi evropi, predvsem zahod(Nemcija, Svica, Avstrija,...), bo zihr velik glasov. Mi smo pa pac premajhni in nepomembni da bi "skruhal" tok glasov za finale. Moramo imeti res ful dobro pesem da dosezemo finale, to je pa tud najvecji domet. Se vedno sm preprican da bi z Lango osvojili vec, bi cigani po evropi dal neki glasov. Ne vem pa zakaj tok favorizirajo tega norvezana. Azerbajdzan zmaga!
89. cintaelu (16. maj 2009 ob 22:22)
tole pa je sprememba zvoka...kot da bi playback izključili..hehe
_____________
jah fovšarija je čudna stvar, verjetno ji zavidaš telesni izgled pa iščeš napake v pesmi, res ni dobro odpela, in ne bo zmagala, a vseeno upam da zmaga neka živahnejša pesem npr. Azerbajdžan, Grčija ... ne pa tisto zavijanje debele maltežanke ipd. :)
Sem slišal , da je menda Naomi Campbel v dvorani! Letos si je pršla zadevo ogledat , drugo leto bo verjetno pela za HONDURAS !!!!
Vprašanje če bo Švaba dost močan ????
edina prava zmagovalka v zadnjih 10 letih je bila Elena Paparizou :) njeno pesem sem poslušal vedno in povsod in popil tudi do 10 litrov piva haha :) danes pa upam da bom pil ob turški predstavnici, samo do zmage moram počakat :)
Očitno ne veš, kaj pomeni opera in dober glas, ker drugače ne bi govoril bedarij, naj pevka shujša, ker se bi ji spremenil glas...malo si preberi o glasovnih sposobnostih...
in drugo..katero pesem pa si si že poslušal na terasi, ki je bila iz Evrosonga???To kar bi ti rad, da zmaga, sploh ne moreš prepevati, kaj šele poslušati...
In mrzlo pivo..do spoštovanja do piva si le ta zasluži tudi dobro pesem...
vsi ki ste zavzeti za malto, norveško itd. pejte lepo v opero al pa nekam v gledališče pa si dajte duška, tole je pa evrosong pa bo zmagala dobra pesem, ki jo bomo poslušali na terasah lokalov poleti ob mrzlem pivu ali limonadi :)
Turčija, Azerbajdžan, Grčija ... - nekaj od tega hočemo poslušat :)
Tale gospa ki zastopa malto pa naj gre na kakšno dieto, šele potem lahko zmaga :)
"Norvežan" Rybak pa naj si tisto violino nekam ... :)
permat..tudi meni se zdi, da nekako boljše pojejo danes tisti z visokimi toni..hmm jaz spremljam preko neta in občasno Tv, ker spremljam še tenis,ampak ni neke velike razlike, je pa res, da sedajle poje Malta, ta pa ima glas...sem pa tudi jaz posumila že pri Hrvatu, ker ta je kar fušal na polfinalnem tekmovanju, danes pa skoraj ne...
škoda da imate reklame na RTV..ker imajo vmes prispevek, če tudi ljudje na ulici lahko pojejo oz.znajo peti..in dv iz straž ruske..dajte kamere stran, ne smemo peti v službi..hahaha
Moj naj favorit je itak Norvežan!!! Izraelski komad je dober, vendar, najprej šepa izvedba, potem pa še to, komad bi lahko bil malo bolj sfiziran z modernejšim tovrstnim ritmom, ga imam sintu!
Zanima pa me še nekaj? A še kdo spremlja Eurosong s sistemom 5.1 ali celo 7.1, namreč,zasledil sem , da v dvorani na mešalni mizi nonstop neki štrenčijo !! Danes za razliko od prejšnjih večerov skoraj ni visokih tonov !!! Preko softwerja ( boljše) zvočne na pc ju se vse vidi in sliši
Grški komad je najslabši v finalu, Turški pa drugi najslabši, tko da ne nabijite s tem bruhom. Lansko leto je zmagal katastrofalen komad, tako da letos je spet čas za kvaliteto, pa najsibo to Norveška, Islandija, Velika Britanija ali Malta.
Kaj pa tile Armenci hočjo povedat ??? Nne ne ne !!! Strogo bi bilo najprej treba ločit folk muziko zabavne , ki naj bi nastopala!!! Drugo leto naj gre za Slovenijo kar direkt brez Eme , Don Carleone feat Hribar Band!!!
hja, res je ..v primerjavi z lani je letos več boljših vokalistov in je pravi užitek poslušati pesem...ampak upam, da bo prišel čas, da jih nagradijo kot je potrebno, še predno Evrovizija pade globlje na račun takšnih kot je Ukrajinska predstavnica ipd..
tud ne vem kaj je ta Grk tako posebnega??razen dobrega lobiranja je za bruhnat s tem svojim miganjem..pardon..mahanjem z rokami
Hrvaška diaspora za preboj v finale je do sedaj delovala, bo še za preboj višje. Če pa slučajno zmagajo pol smo popušili, no ja, ne samo pri meji, haha!!! Bog jim požegni zmago !!!!
Rajši bi videl Andoro namesto Portugalcev !!!!
No naj Samo povem, da ne Avstrija , Italija pa itak ne prenašata Eurosonga ne na prvem ne na drugem in Italija tudi ne na tretjem programu!!!!! Tu se je gospod komentator malo zmotil!!!!!!!!!
Sicer pa Francija, kolkr je odbit komad, pa še strokovne žirije itd, zna zmagati !!!!
Poleg tega je lani pel v tisti angleščini, ki se jo je naučil na pamet, koliko pa (ne) zna govoriti angleško, pa smo se lahko sami prepričali na letošnji EMI, kjer je bil "posebni gost".
pa dejte že popravit naslov finskega komada, "izgubiti" se po angleško reče to lOse (z enim O) - razen če bodo finci nadzor "zrahljali" ne pa izgubili.
drugače pa je moj glavni favorit Velika Britanija. Go Jade!
Danska je najboljša in si zasluži zmago. Najbolj speven komad, gre hitro v uho, pa še Ronan Keating jo je napisal, kar je slišati že ob samem petju danskega pevca, ki poje na enak način kot Ronan.
pikiviki...
če si ti tako negativni, ne rabimo biti vsi..saj tudi zame ni to vrhunsko glasbeno tekmovanje, ampak če je že, ga pač spremljam, saj je 1x letno...malo zabave pač ne škodi in smeha ob določenih nastopajočih..
O U2 pa ne bi...obstaja kaj boljšega, kar si zavrtim....
letos privoščim zmago islandiji ker bi s to zmago dalo ostalim izvajalcem malo misliti
ker je najlepša balada in balade že lep čas ni zmagala tistih kičev smo pa zadost videl (turčija, grčija....)
cintaelu,kaj pa imamo dejansko za izbirat?Nič,saj naših ni poleg.
Kaj imate eno od tega,če še naprej spremljate,oprostite mojemu izrazu,to sranje?Ali Vam ni jasno nekaterim,da glasba ni na prvem mestu?
in kaj takšnega je na Turčiji, razen plesa in pop pesmi???
Zame je zmagovalka pesem, ki ima nekaj narodnostnega- tradicionalnega, spevnega, melodičnega, dobro za uho in dobro izvajalsko izvedbo..
od teh so zame favoritke Norveška, Estonija, tudi Litva po svoje....navsezadnje BiH in Hrvaška, obe tradicionalno obarvane, melodične, čeprav slednji manjka dobra izvedba...
Nikakor pa tu ne vidim Turčijo, Finsko, Grčijo, Ukrajino....nekatere cenene, druge samo za klube...Finska je dobra, vendar ne evrovizijska..Turčija miga sem in tja, drugače nič posebnega, da bi si jo zavrtela v celoti...Grk stavi na ne vem koga, homoseksualce mogoče, drugače je porazen, da pa o Ukrajinki sploh ne govorim..kot cipa v nočnem baru in vso to zvijanje po drogu gor in dol, glasba pa sploh ne vem, če tam je..samo neko poskakovanje....
Potem so tu lepe klasične, kot Islandija, Litva, Malta, VB, Izrael, Francija.....a kot vemo, bo verjetno tudi letos kvaliteta na drugem mestu...
Ostali so nekakšna mešanica klubske scene in kar nekaj...Danska, Nemčija, ki dvomim, da jim bo Dita prinesla zmago, Azerbajdžan,ki ima pesem že nič kolikokrat slišano v drugih tonih, Romunija enako, ...
Presenetila me je Albanija, vendar še niso zreli za gostitev..ali pač??
Ampak kot vedno bo tudi letos zmagal nekdo, ki predstavlja politične ali drugačne motive Evroviziji....
Upam, da se motim, ker letos imamo v primerjavi z lanskih letom celo kaj izbirati....
meni je pa všeč Velika in Bitanija, pesti držim tudi za Litvo, Islandijo in Nemčijo. Upam pa tudi, da tista cenena ukrajinska ubežnica iz bordela ne pride prav visoko. Go JADE!
Se strinjam z gospodom Fižolčkom. Poleg tega pa so poleg Izraela predstavniki BiH edini od favoritov, ki pojejo v lastnem jeziku in se niso "prodali" ter za uspeh bili pripravljeni peti v angleščini. Saj to je vendar tekmovanje za pesem Evrovizije, kjer vsakdo predstavlja svojo državo, in peti v angleščini (če ni uradni jezik države iz katere je ta predstavnik) je po moje prav patetično.
Mislim da bo zmagala Turčija, komad je dober, Turkov je v Z Evropi veliko, rabi samo nekaj točk iz drugih držav.
Moje 3 najljubše:
1. Izrael
2. Bosna in Hercegovina
3. Turčija
27. maj 2012 ob 20:47
Najbrž je le naključje, da je bila rdeča preproga Cannesa letos, ko je bil v žiriji ekstravagantni francoski kreator Jean-Paul Gaultier, še posebej bleščeča.
17. maj 2009 ob 12:59
"Bila sem predvsem prijetno presenečena, da sta končno enkrat zmagala kakovostna glasba in prijeten glasbenik v pravem pomenu besede," nam je svoje vtise o letošnji Evroviziji strnila Alenka Gotar.
Bravo! Le tako naprej.
Čestitke Norveški.
Res najbolj zanič sta mi blie Rusija, Švedska.
Se vidimo v Oslu 2010!
Poles sramota za Evropo? :))) LoL.. A ni to cela evrovizija pa še glasbo zraven?
Poles je edino kar "čakam" na evroviziji, kero se bo spomnu.. :)
Čist možn, da bi se najbolj (od naših do zdej) obnesu glih Poles, če bi ga poslal pet, namest glasove talat... :))
oc
Evo Polesa!!
Drgač najsm prčakvala da bo šla naša finale. Zmagovalna skladba pa mi je všeč čeprov je bla še kaka drua skladba tud dobra.
http://www.eurovision.tv/page/moscow2009
/the-participants/semifinal2
Meni na tem seznamu nekaj ni jasno ali pa sem nekaj spregledal. Glede na seznam so Hrvati bili v drugem polfinalu šele 13., torej za Srbi in Irci, ki pa se v finale niso uvrstili. Gre za napako?
meni bi bilo prav ,tole je itak cirkus :)
Drugače sm za Norveško itak že par dni prej vedla da bo zmagala in je bil tudi moj favorit :)
Važno da ni zmagal kakšen I-wanna-be-Shakira komad (ukrajina, turčija) :P
http://www.eurovision.tv/page/moscow2009
/the-participants/semifinal2
rg
evo na tem linku je Poles, glasove je Slovenija sporočila 38. po vrsti.
A so v nogometu tudi teorije zarote? Ker naprimer jaz že zdaj vem, da bo zmagal Manchester!!! :P
Evrovizija čedalje bolj postaja Euroritmičnogimnastično tekmovanje.
d?event=1481
Vsako leto isto
a ne vidite da vas j..... na suho in vas vozijo žene čez vodo ko lajbeke??
Bi bilo pametno ,da RTV denar ,ki ga zapravlja za Emo in Evrosong porabi kje drugje bolj koristno.
http://www.youtube.com/watch?v=pzUj6KNyv
rg
2:18
1. lepimi glasovi - Derenda, 2x Švajger, Gotar,
2.. pop šundom - A.Dežan, Rebeka,
3. transformersi, pardon, Sestrami
4. nezanimivih Regine, Coleta Morettija, Vilija Resnika, Platin
5. umetniško Tanjo Ribič
predlagam, da gremo drugo leto z A capello, ali pa skupino, ki oponaša glasbila, kak zborček kmečkih žena (za scenarij lahko tudi koruzo ličkajo), disco komadom. Čeprav se kak turbofolk ne bi slabo odrezal, tudi v to sem prepričan...
Believe again - Denmark 12 points
Drgač pa nič posebnega....
Samo tekmovanje to že dolgo več ni. Ocenjuje se vse, samo skladba ne. Bolj izstopaš, večje šanse maš. Naj vsaka država postavi na oder samo pevce oz. skupine, brez kakršnih koli rekvizitov, cirkusov ipd., pa naj se tekmovanje začne takrat.
sem se zgražal če bi poslali
Rožmarinke, ko so bile 2.....
ampak v finale se da priti.vsaj to...
verjetno tudi če bi imeli res odlično pesem ne bi zmaglai oz. dosegli top 5
ampak v finale se da priti..roko na srce...
-unikatna
-energična
-koreografija
letos je Bolgarija v 1. polfinalu osvojila
skromno 16. mesto (7 točk - in še to od sosed kot Slovenija; 2 od Turčije, 5 od Makedonija)
zakaj se je uvrstila tako slabo vsi vemo?? Slaba pesem! Lahko preverite in jo poslušate.
Leta 2007 pa je Bolgarija osvojila 5. mesto.
Kako to? Dobra pesem.
Torej vidite da se da samo dobro pesem je treba poslati!
Dobili smo tiste točke od Srbije, Hrvaške. Ne mogoče pričakovati od njih 12ko.
Manjkali so točke iz drugih držav.
Če jih je lahko dobila Gotarca in pa Derenda...
pač enostavno sprijazniti se je treba da je bila skladba prešibka.
metanje peska v oči, če govorimo
da nismo prišli v finale zaradi majhnosti in zaradi tega ker nas ne marajo.
Pač dejstvo je tako da je tudi Malta prišla v finale, pa nima diaspore.
Preprosto ni navdušila gledalcev drugih držav.
Kako da je Norveška navdušila celo EU? To pa tudi ni politika da so dobili od nas 12 točk.
Če je lahko Malta prišla v finale, in sicer zaradi pevke, ki ima dober glas in dober komad, potem bi tudi nam lahko uspelo.
Samo dobro pesem bi bilo treba poslati.
Preprosto roko na srce ni bila konkurenčna ne Danski, ne Norveški, ne Litvi...itd itd...
Da se priti v finale, samo pravo pesem je treba poslati.
V glavnem tudi če bi bili pred Hrvati nam ne bi to nič pomagala, zgolj tolažba. Bili smo svetlobna leta daleč od finala.
Svašta ...
sej nismo bili bog ve kaj sam med 10 smo pa bili tako da bi nas vsaj žirija lahko izbrala
glasovali so za nas takole:
hrvaška 7
srbija 5
albanija 2
Po
da je zmagala norveška, pa sploh ni presenetljivo - v slabih časih vedno vžgejo pesmi o pravljicah in sreči...všeč mi je tudi, da so ponovno uvedli glas žirije, ker slednji verjetno iz ožjega kroga favoritov avtomatsko izključi pesmi tipa "na na na". če bi žirija sodelovala tudi v polfinalu, bi bil izid slovenije gotovo drugačen. ker glasovi emigrantov pač niso relaen pokazatelj kvalitete in všečnosti.
kako je lahko Danska dobila 8 točk od nas
naši ne znajo glasovati....
seveda da znajo =) Danska je mela super pesem, res drugi ronan keating.
http://www.youtube.com/watch?v=Xwm8j7vRe
YE
Se strinjam da komentator ni bil bogvekaj, kar nekaj lapsusov je bilo, in nasploh bi lahko kaj več povedal o nastopajočih PREDEN so šli na oder. Poles pa faca, čeprav mislim, da je uno voditeljico malo znerviral hahaha.
kako je lahko Danska dobila 8 točk od nas
naši ne znajo glasovati....
in na koncu pa samo še da vidim da nam je ravno Danska vzela finale...
res da je enostavno in lepo, pa saj tak je blo tud pred desetletji, ko so s tem začeli, pa je evrovizija normalno funkcionirala,
kaj pa dans? mislim v zadnjih nekaj letih? pravi cirkus
tak da se spet vračamo k lepemu in preprostemu , kar je menda tud namen
všeč mi je bila tudi Estonija...Norveška pa se mi je zdela zelo posrečena pesem...
Enostavno je lepo!
dajte zdaj naši skladatelji, ki tolk "lepo" pesnite pesnitve za evrosong, dajte se zbrat, pa napisat eno ta pravo slovensko pesem za Evrosong; če že plačujemo miljone za to folkloro.
ja no vesela sm da sta islandija in vb dosegli odlične uvrstitve!za norveško pa lahko rečem: ZMAGAL PREDVSEM ZARADI SVOJE SIMPATIČNOSTI:)
in to:komentator Hofer je bil katastrofa, Poles pa zakon!
Tudi moj favorit je bila VB...Islandija, Francija...pa še kdo...Norveška žal ne...
Poles je faca! Krasna domislica :-))))
Poles je bil zakon, on bi mogu komentirat evrovizijo :) sm skor umrla :D
in bila to diaspora....
odločili so tisti glasovi ko je Slovenija in vse ostale države dale Norveški po 8-12..
tooooo Norveška!!!
Polesu pa vsa čast za dobr joke :). Tip ma jajca :).
Še moja top lista: Anglija, Francija, Bosna. Norveški komad je bil gljup u nulo.
VB, Islandija,....odlične pesmi, lepa uvrstitev..upanje obstaja....
Dobru noc...
"Pravljični deček odpel svojo praviljico" "Rybak Norveški pričaral pravljico"
kr na bruhanje mi gre :)
jaz povem..12-BiH, 10-Hrvatom, 8 Turkom
he
slovenci pa najbolj da bi poslal kakega avsenika gor, pa mal bolj zivahn komad da bi naridl,
ne pa da take umetnine fura gor,
lol
upam da bo kdaj kj bolj
španci do zdaj 0 in kr naenkrat dobijo 12??
vse transparentno bi rekli pri nas :)
2. Azerbajdžan
3. Albanija
4. Španija
5. Finska
6. Norveška
7. Danska
8. BIH
9. Ukrajina
10. Romunija
Iceland
Norway
Spain
Greece
Armenia
BIH
Denmark
Ukraina
Azerbejan
Russia
Ni slabo.
telesni izgled Turkinji sploh ne zavidam, ker izgledam boljše in ne tako ceneno ....
_______________
no comment :)
tole pa je sprememba zvoka...kot da bi playback izključili..hehe
_____________
jah fovšarija je čudna stvar, verjetno ji zavidaš telesni izgled pa iščeš napake v pesmi, res ni dobro odpela, in ne bo zmagala, a vseeno upam da zmaga neka živahnejša pesem npr. Azerbajdžan, Grčija ... ne pa tisto zavijanje debele maltežanke ipd. :)
pol pejt pa rajš v slači bar.... mislm da boš lahko zadovoljil svoje potrebe
Vprašanje če bo Švaba dost močan ????
Neprimerna vsebina
ZLATAN..verjetno je Dima Bilan tvoj najljubši pevec..odlično poje, pa še postaven, a ne????
_______________
glede na to da sem že "norvežana" označil za "toplega", verjetno nisem ravno pristaš te "vrste" ljudi.
mam rajš pomankljivo oblečene babe + dober nastop + mrzlo pivo :)
Očitno ne veš, kaj pomeni opera in dober glas, ker drugače ne bi govoril bedarij, naj pevka shujša, ker se bi ji spremenil glas...malo si preberi o glasovnih sposobnostih...
in drugo..katero pesem pa si si že poslušal na terasi, ki je bila iz Evrosonga???To kar bi ti rad, da zmaga, sploh ne moreš prepevati, kaj šele poslušati...
In mrzlo pivo..do spoštovanja do piva si le ta zasluži tudi dobro pesem...
Malta za najtežjo pevko na eurosongu, Norveška pa za najbolj "toplega" izvajalca :)
Turčija, Azerbajdžan, Grčija ... - nekaj od tega hočemo poslušat :)
Tale gospa ki zastopa malto pa naj gre na kakšno dieto, šele potem lahko zmaga :)
"Norvežan" Rybak pa naj si tisto violino nekam ... :)
Zanima pa me še nekaj? A še kdo spremlja Eurosong s sistemom 5.1 ali celo 7.1, namreč,zasledil sem , da v dvorani na mešalni mizi nonstop neki štrenčijo !! Danes za razliko od prejšnjih večerov skoraj ni visokih tonov !!! Preko softwerja ( boljše) zvočne na pc ju se vse vidi in sliši
tud ne vem kaj je ta Grk tako posebnega??razen dobrega lobiranja je za bruhnat s tem svojim miganjem..pardon..mahanjem z rokami
Rajši bi videl Andoro namesto Portugalcev !!!!
Sicer pa Francija, kolkr je odbit komad, pa še strokovne žirije itd, zna zmagati !!!!
drugače pa je moj glavni favorit Velika Britanija. Go Jade!
2. Azarbajdžan
3. Grčija
4. Turčija
5. Hrvaška
Iz kje vam to? Naslov pesmi je "There must be another way". Lahko preverite preden prekopirate in se ne prepričate.
Sicer pa računam na Izrael in Estonijo.
če si ti tako negativni, ne rabimo biti vsi..saj tudi zame ni to vrhunsko glasbeno tekmovanje, ampak če je že, ga pač spremljam, saj je 1x letno...malo zabave pač ne škodi in smeha ob določenih nastopajočih..
O U2 pa ne bi...obstaja kaj boljšega, kar si zavrtim....
2.Švedska
3.Estonija
4.Bosna in Hercegovina
5.Izrael...
To so moji favoriti!
1.Norveška
2.Malta
3.Islandija
4.Azejbardžan
5.Portugalska
6.Grčija
7.Španija
8.Moldavija
9.Turčija
10.Romunija
ker je najlepša balada in balade že lep čas ni zmagala tistih kičev smo pa zadost videl (turčija, grčija....)
Kaj imate eno od tega,če še naprej spremljate,oprostite mojemu izrazu,to sranje?Ali Vam ni jasno nekaterim,da glasba ni na prvem mestu?
Zame je zmagovalka pesem, ki ima nekaj narodnostnega- tradicionalnega, spevnega, melodičnega, dobro za uho in dobro izvajalsko izvedbo..
od teh so zame favoritke Norveška, Estonija, tudi Litva po svoje....navsezadnje BiH in Hrvaška, obe tradicionalno obarvane, melodične, čeprav slednji manjka dobra izvedba...
Nikakor pa tu ne vidim Turčijo, Finsko, Grčijo, Ukrajino....nekatere cenene, druge samo za klube...Finska je dobra, vendar ne evrovizijska..Turčija miga sem in tja, drugače nič posebnega, da bi si jo zavrtela v celoti...Grk stavi na ne vem koga, homoseksualce mogoče, drugače je porazen, da pa o Ukrajinki sploh ne govorim..kot cipa v nočnem baru in vso to zvijanje po drogu gor in dol, glasba pa sploh ne vem, če tam je..samo neko poskakovanje....
Potem so tu lepe klasične, kot Islandija, Litva, Malta, VB, Izrael, Francija.....a kot vemo, bo verjetno tudi letos kvaliteta na drugem mestu...
Ostali so nekakšna mešanica klubske scene in kar nekaj...Danska, Nemčija, ki dvomim, da jim bo Dita prinesla zmago, Azerbajdžan,ki ima pesem že nič kolikokrat slišano v drugih tonih, Romunija enako, ...
Presenetila me je Albanija, vendar še niso zreli za gostitev..ali pač??
Ampak kot vedno bo tudi letos zmagal nekdo, ki predstavlja politične ali drugačne motive Evroviziji....
Upam, da se motim, ker letos imamo v primerjavi z lanskih letom celo kaj izbirati....
2. Azerbajdžan
3. Islandija
4. Grčija
5. Finska
6. Danska
7. Nemčija
8. Velika Britanija
9. Norveška
10. Švedska
11. Bosna in Hercegovina
12. Izrael
13. Ukrajina
14. Romunija
15. Moldavija
16. Albanija
17. Španija
18. Rusija
19. Litva
20. Armenija
21. Estonija
22. Hrvaška
23. Francija
24. Malta
25. Portugalska
1. Turčija
2. Azerbajdžan
3. Norveška
4. Danska
1. Islandija
2 .Izrael
3. Švedska
Moje 3 najljubše:
1. Izrael
2. Bosna in Hercegovina
3. Turčija
http://www.youtube.com/watch?v=58Qdi8jL4
cs