Razred C je v marsičem šele začetek ponudbe pri Mercedes-Benzu, a je kljub temu čisto pravi mercedes. Foto: Miha Merljak
Razred C je v marsičem šele začetek ponudbe pri Mercedes-Benzu, a je kljub temu čisto pravi mercedes. Foto: Miha Merljak
Mercedes-Benz C T 220 CDI
Potniška kabina je kljub skopo odmerjenemu prostoru dovolj udobno zatočišče za zahtevne uporabnike. Foto: Miha Merljak

Premijski mercedesi, beemveji in audiji močno povečujejo svoje prodajne številke z ugodnimi finančnimi ponudbami in številnimi akcijami ter tako ironično postajajo bolj množični in manj ekskluzivni. Po drugi strani se lažje dosegljivi volkswagni, peugeoti, fordi, opli ves čas šopirijo, kako zelo poslovni in ugledni so, in tako se ustvarja zmešnjava, v kateri dragi niso več tako zelo dragi, cenejši pa ne več ceneni.

Mercedes ima prestiž v krvi
Dovolj je, da sedete v kabino tega mercedesa, in jasno začutite, kako zelo velik razkorak je med množičnimi znamkami in znamko, ki ima prestiž v krvi, ki že dobro stoletje skrbi za premožne in zahtevnejše kupce. Res, mercedes prav s počutjem v kabini zviška gleda celo na primerljiva beemveja in audija.

Ta izkušnja prestiža se začne že, ko zaloputnete vrata, nato pa se osvajalski napad na čustva nadaljuje v vsakem najmanjšem detajlu v kabini, vsakem vgrajenem materialu, stikalu, vsaki elegantno speljani krivini ... Vse je na ravni petih zvezdic, če uporabimo hotelirski izraz za stopnjevanje luksuza.

Več prestiža in manj prostora
Seveda se čustvom lahko prepustijo le tisti z najdebelejšimi denarnicami, racionalneži bodo takoj pripomnili, da ta prefinjeno urejena kabina preprosto ni prostorna. Prostora je sicer za večino vsakdanjih potreb dovolj, a mersko gledano je že v manjših avtomobilih prostora več. Seveda, razred C je pri Mercedesu šele začetek ponudbe, nekaj adutov je vendarle treba pustiti tudi za večje modele, sploh za razred S, ki mu je novi karavan tudi najbolj podoben.

Med vožnjo razred C navduši z agilnostjo, tudi na račun neposrednega volana s komaj 2,1 zavrtljaja med skrajnima legama. Na voljo je tudi zračno vzmetenje, ki bi utegnilo lepše blažiti luknjo na cesti kot testni avtomobil s šminkerskimi nizkopresečnimi gumami. Prijetno tiho notranjost zoprno moti dizelski ropot motorja, a ta motor po drugi strani ponuja tudi izredno nizko porabo, tudi v kombinaciji z odličnim sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Mercedes-Benz CT 220 CDI
Dolžina:4,70 m
Medosna razdalja:2,48 m
Višina:1,45 m
Širina:1,81 m
Masa:1595 kg
Prtljažnik:490 l
Motor:4-valjni dizelski
Prostornina:2143 cm3
Najvišja moč:125 kW pri 3000-4200 vrt/min
Največji navor:400 Nm pri 1400-2800 vrt/min
Menjalnik:7-stopenjski samodejni
Pogon:na zadnji kolesi
Emisije CO2:115 g/km
Testna poraba: 6,2 l/100 km
Rezervoar:41 l
Doseg:661 km
Osnovna cena:41.734 EUR
Priporočena cena:41.734 EUR
Cena na mesec ob 5-letni uporabi in s prevoženimi 15.000 km na leto:627 EUR / mesec