Terensko naravnani V60 odlikujejo večja oddaljenost od tal ter zaščite blatnikov, odbijačev in podvozja. Foto: Volvo
Terensko naravnani V60 odlikujejo večja oddaljenost od tal ter zaščite blatnikov, odbijačev in podvozja. Foto: Volvo

V razredu terensko obarvanih premijskih karavanov D segmenta izbira ni prav velika. Glavno vlogo ima audi A4 allroad, ki se mu zdaj spet pridružuje Volvo z novo generacijo modela V60 cross country. Tega, podobno kot večjega brata V90, označujejo predvsem večja oddaljenost karoserije od tal v primerjavi z običajnimi modeli ter zaščite blatnikov, odbijačev in podvozja. Karoserija je tako po zaslugi novega vzmetenja postavljena 75 milimetrov višje kot pri običajnem V60, serijsko pa so vgrajeni štirikolesni pogon, sistem za nadzorovan spust po klancu, sistem za nadzor stabilnosti in posebni terenski vozni načini.

Tako kot drugi novejši hišni modeli je tudi novi terenski V60 zasnovan na prilagodljivi platformi SPA, kar mu zagotavlja tudi podobne vozne lastnosti.

Zanj bosta na izbiro turbobencinski motor T5, s 184 kilovati (250 KM) ter turbodizelski agregat, ki zmore 140 kilovatov (190 KM). Nekoliko pozneje bodo sledile še različice z mehkim hibridnim sistemom in priključno hibridne različice.

Na varnostnem področju novinec serijsko med drugim ponuja sistem City Safety s samodejnim zaviranjem v sili s prepoznavanjem pešcev in kolesarjev, sistem Pilot Assist, ki omogoča polavtonomno vožnjo s samodejnim pospeševanjem, zaviranjem in zavijanjem na dobro označenih cestah do hitrosti 130 kilometrov na uro, sistem za vzdrževanje vozila znotraj voznega pasu ter sistem za zmanjšanje posledic pri čelnem trku. Na seznamu doplačil pa ostaja sistem za zaznavanje prečnega prometa s samodejnim zaviranjem.