Madonna se na vse pretege trudi približati mlajši generaciji poslušalcev. Foto: EPA
Madonna se na vse pretege trudi približati mlajši generaciji poslušalcev. Foto: EPA
Snapchat se je v zadnjih tednih še utrdil kot medijska platforma in napovedal boj z YouTubom, Facebookom in Twitterjem. Foto: freedigitalphotos.net

V igri popularnosti družbenih platform za deljenje videoposnetkov, ki tekmujejo, kdo bo prvi objavil videoposnetke, je tako kratko potegnil celo YouTube. Madonna se je odločila, da videospot za singel Living For Love s prihajajočega albuma Rebel Heart predstavi z aplikacijo, ki ima približno 200 milijonov uporabnikov. Večina je predstavnikov mlajše generacije, ki so vzljubili idejo, da se poslana fotografija, kratko sporočilo ali kratek videospot izbriše po nekaj sekundah, ko ga prejme prejemnik.

"Po vseh letih Madonna še vedno najde načine, kako inovativno predstavljati umetnost množicam," so zapisali na spletni strani Forbes. Združitev Snapchata in Madonne je koristila obema. Čeprav ima Madonna za sabo dolgoletno kariero, ima že nekaj let težavo, kako se približati mlajši generaciji oz. vsem tistim, ki ne cenijo njene zapuščine. Po drugi strani pa so na Snapchatu ocenili, da bi bil lahko novi glasbeni izdelek dovolj dobra motivacija, da bi si njeni starejši oboževalci pretočili aplikacijo na svoje prenosne telefone.

Čeprav je Snapchat na trgu šele dobra tri leta, velja za eno najbolj cenjenih aplikacij za izmenjevanje sporočil (po nekaterih podatkih naj bi do sredine lanskega leta uporabniki poslali več kot 700 milijonov fotografij in videov na dan). Konec januarja je Snapchat predstavil novo možnost "razišči", s katero lahko uporabniki pridejo do kanalov, kot so CNN, MTV, National Geographic, Comedy Central, Time ... Medtem ko običajno sporočilo izgine po desetih sekundah ali manj, zgodbe medijskih partnerjev ostanejo na razpolago 24 ur.

Večnost ali minljivost na spletu?
Aplikacija je bila na začetku priljubljena med angleškimi najstniki, ki so jo izrabili za izmenjevanje golih fotografij, toda ugled si je zgradila na račun minljivosti. Večina stvari, ki so objavljene na spletu, ostanejo (za vedno). Prvi blogerski zapisi še vedno ležijo nekje na spletu, objave statusov na Facebooku in Twitterju ... Medijski strokovnjaki opozarjajo, da zadnjo objavo pozabimo oz. izbrišemo v spominu z objavo nove. Prav zaradi drugačnosti je Snapchat med zmagovalci v medijski vojni za uporabnike.