Zanimivosti
Za izgubljene ključe morajo gostje običajno odšteti nekaj deset evrov. Foto: Pixabay

Dodaj v

Za izgubljen hotelski ključ lastnik zahteva 10.000 evrov

Nerazumne zahteve lastnika avstrijskega hotela
5. oktober 2018 ob 16:20
Dunaj - MMC RTV SLO

Rado se zgodi, da na sproščujočem dopustu izgubimo ali založimo hotelski ključ. Neki moški, ki je bival v avstrijskem hotelu ob Nežiderskem jezeru, se je znašel v podobi godlji. Lastnik hotela zdaj zahteva, da stroške izgubljenega ključa poravna z 10 tisoč evri.

Kot piše avstrijski portal Tiroler Tagezeitung daily, lastnik hotela trdi, da je ključ odpiral prav vsa vrata hotela, zato morajo zdaj, ko je ključ izgubljen, v hotelu zamenjati vse ključavnice.

"Da želi lastnik hotela povračilo stroškov izgube ključa, ni sporno," trdi Christian Schuster-Wolf iz avstrijske agencije za zaščito potrošnikov, a dodaja, da lahko lastnik zahteva le nadomestilo za količino škode, ki jo je gost dejansko povzročil. To pomeni, da bi moral gost kvečjemu plačati toliko, kolikor je bil vreden ključ – nekaj deset evrov.

Iz agencije ob tem sporočajo še, da lastnik hotela neprijetno situacijo, v kateri se je znašel neimenovani gost, izkorišča za lasten zaslužek. "Zahteve nimajo nobene pravne podlage," še pravijo, ob tem pa ostro obsojajo "zelo vprašljivo vedenje lastnika hotela".

Iz agencije za varstvo potrošnikov ob tem navajajo, da bodo nesrečnemu gostu na obravnavi na sodišču stali ob strani, in poudarjajo, da lastnik hotela gosta ni obvestil o dejanski vrednosti ključa in o njegovi univerzalnosti, zato zanj ne sme zahtevati tako visokega povračila.

K. Ši.
Prijavi napako
Komentarji
K_ris
# 05.10.2018 ob 17:20
Jaz bi tožil lastnika hotela. Ker nočem biti v hotelu, kjer en ključ odpira vsa vrata.
sas
# 05.10.2018 ob 20:10
Imaš ključ, ki odpira vsa vrata in nimaš narejenih rezervnih ključev? Poleg tega ta "edini" ključ dajaš vsakemu gostu, ki pride v hotel? Malo bebavo ... :)
lavno
# 05.10.2018 ob 20:11
Zakaj je dal gostu ključ, ki odpira vsa vrata v hotelu? :D
BepaJoseph
# 05.10.2018 ob 17:43
Zakaj samo 10.000? Zaokroži naj na 100.000...
21.12.2012
# 05.10.2018 ob 18:11
naj njega lepo tožijo vsi gostje, ker jih je oz. ji izpostavlja nevarnosti oz. tveganjem, saj si lahko vsak obiskovalec pač naredi svoj ključ.
pa tudi drži, da bi moral svojo foro jasno imeti objavljeno v pogokih rezervacije sobe.
pikam_dopust
# 05.10.2018 ob 17:27
K_ris,
Bravo! :)
Radoveden
# 05.10.2018 ob 17:45
APP
Demosten18
# 06.10.2018 ob 14:16
Tudi slaba reklama je reklama.

Noben resen clovek ne pricakuje da bo dobil 10k za en izgubljen kljuc.

Bo pa takole dobil hudo reklamo
friks
# 06.10.2018 ob 14:13
Kako ima lahko ena stranka ključ, ki odpira vsa vrata v hotelu? Če ga je imel je to kvečjemu velika napaka lastnika in se lahko gladko je8e.
30
# 05.10.2018 ob 20:40
Tako kot je napisal nekdo zgoraj... naj ga toži za 100.000,00 EUR potem pa spuši na sodišču in naj takrat plača vse sodne stroške... Take je treba s palico po prstih...
mojenovoime
# 08.10.2018 ob 10:57
Zdaj naj pa ostali gostje vložijo tožbo, ker je mel gost dostop do vseh sob!
kawboy
# 06.10.2018 ob 08:55
Jaz se sprašujem naslednje, lastnik hotela bi moral imeti še kakšen rezervni ključ tudi zaradi tega, če katerikoli založi, izgubi ključe. In kako to, da je lastnik hotela sploh prišel na takšno idejo univerzalnega ključa kateri odpira vsa vrata v hotelu? Se pravi da bi tako gost lahko prišel v kateri koli prostor oziroma sobo in bi tako pokradel vse stvari katere bi se nahajale v sobi tako od gosta kot od lastnika hotela in vseh zaposlenih v tem hotelu. To je kvečjemu slaba reklama za lastnika hotela saj bo zaradi tega izgubil polno gostov.
Kazalo