Zdravje
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.6 od 14 glasov Ocenite to novico!
V Mariboru so odkrili tretji primer ošpic. Foto: RTV SLO
VIDEO
Še tretji primer ošpic

Dodaj v

Tretji primer ošpic v Mariboru

V Mariboru so imeli še šest primerov suma na ošpice, vsi so se izkazali za negativne
7. junij 2018 ob 09:54
Maribor - MMC RTV SLO, STA

Na infekcijskem oddelku Univerzitetno kliničnega centra (UKC) Maribor so prejšnji teden ambulantno zdravili 40-letnega moškega z ošpicami. Okužil se je od moškega, ki ni bil cepljen in od katerega se je okužil tudi enoletni otrok, ki so ga zdravili na pediatrični kliniki.

Novookuženega moškega so ga obravnavali kot osebo, ki je bil v stiku s prvim, a so ga izključili kot možnega obolelega, ker je bil cepljen z enim odmerkom, je poročal Večer.

Epidemiologi so po novi okužbi takoj začeli preverjati vse ljudi, s katerimi je bil v stiku, bilo jih je 63. Na podlagi podatkov o cepljenosti so se potem odločali, ali jih (znova) cepijo, testirajo oziroma opazujejo. Doslej so v Mariboru imeli še šest primerov suma na ošpice, vsi so se izkazali za negativne. Inkubacijska doba prvega primera se je sicer že iztekla, zato ne pričakujejo, da bi bil lahko od prvega moškega, ki je večkrat obiskal urgenco, okužen še kdo.

Ošpice sicer niso "sezonska" bolezen, njen vnovičen pojav v Sloveniji je povezan s tem, da ljudje niso več toliko odporni, ker je padla precepljenost. Na infekcijskem oddelku v Mariboru imajo šest sob, kjer lahko bolnike ustrezno izolirajo.

G. C.
Prijavi napako
Komentarji
TellingTheTruth
# 07.06.2018 ob 10:18
mene so pa Google Mamice učile, da jih ni več zaradi dobre higiene. Kaj je v Mariboru odpovedal vodovod, kanalizacija in je hudo pomanjkanje mila za vse prebivalce?
Soni
# 07.06.2018 ob 10:28
opranaglava@
Ljudje umirajo zaradi bolezni, ki so pač normalne in jih zaenkrat še ne moremo preprečiti.
Druga stvar pa je, če zbolevamo (in tudi umiramo) zaradi bolezni, ki jih lahko preprečimo, pa se vedno znova pojavljajo zaradi neodgovornih ljudi, ki mislijo, da so pojedli vso pamet sveta, če malo pobrskajo po internetu!
neznalček
# 07.06.2018 ob 10:33
@semaino

Nimaš pojma. Sem odrasel, sem 2x cepljen in sem še vedno imun - sem bil testiran!
blue_night
# 07.06.2018 ob 11:27
generacija56
Mi, malo iz drugih časov smo jih preboleli, pa je mir...

in pri tem je določen procent otrok umrl. Ker imamo cepivo, se to ne dogaja več. Razen, če se tu zdi sprejemljivo, da zaradi goole staršev umre recimo en procent otrok. Saj ni veliko. dokler ni tvoj.
Zorkey
# 07.06.2018 ob 10:33
Glede na nižanje odstotka precepljenosti otrok predlagam državi prepoved obiskovanja vrtcev necepljenim otrokom in kazen za okužbo druge osebe.

Zaradi tovrstnih pojavov bomo davkoplačvalci v prihodnje plačevali bistveno več v zdravstveno blagajno za zdravljenje teh otrok čigar starši s svojem egocentričnim razmišljanjem škodujejo praktično vsem, še najbolj pa svojemu otroku.
sas
# 07.06.2018 ob 10:42
Še v Srbiji so neke kazni začeli uvajat za te, ni ne želijo cepit otrok. Za tiste, ki so pa to propagirali pa so celo kazenske ovadbe ... ko vidiš kak folk je to ... npr. neka Jelena Karleuša, potem pediater, ki je staršem razlagal, da on tudi ni cepil svojih otrok - se je pa ugotovilo, da sam sploh otrok nima, ... itd. ...

Seveda je bilo potrebno preko 4000 obolelih in 15 mrtvih. Da ne govorimo o nekaj 100, ki so imeli težke komplikacije in nekaj od teh bo imelo posledice celo življenje ...
neznalček
# 07.06.2018 ob 10:31
Zakaj pa kar tako izključijo, če je človek samo 1x cepljen, ko pa se ve, da sta potrebni 2 cepljenji?
blue_night
# 07.06.2018 ob 11:31
generacija56

LOL, ja, ne umirajo, ker so cepljeni.

Zbolijo zaradi stranskih učinkov. Posledic.

Precej redko. Najhujši stranski učinek je visoka vročina, do katere pa pride izjemno redko.
amigo
# 07.06.2018 ob 14:35
&pero-perica
po fb kroži,da je v dubrovniku zbolel dežurni zdravnik.doma pa tako majhno punčko,da JO ŠE SEPIT NE SMEJO

V časih ko se ni cepilo, dojenčki niso zbolevali, ker so imeli protitelesa, ki so jih dobili od mater med nosečnostjo. Matere so ošpice prebolele že v otroštvu in tako so imele protitelesa. Tega danes ni več.
evaevi
# 07.06.2018 ob 18:16
Ošpice smo preboleli vsi prebivalci Evrope, stari nad 50 let. Trajno smo imuni nanje in otroška bolezen nas ne bo doletela na starost za razliko od ta cepljenih- imunost od cepljenja ni enakovredna.
Trasty
# 07.06.2018 ob 16:00
Zakaj se kot "stroko" glede varnosti cepiv predstavljajo zdravniki. Zdravniki niso strokovnjaki, ki bi raziskovali vplive cepiv in posameznih komponent cepiva na človeško telo. Ne razumem zakaj se tako radi postavljajo v to vlogo in brez zadržkov izjavljajo, da cepiva nimajo neželenih učinkov, če tega nikoli niso raziskovali oziroma se s tem ne ukvarjajo.
agenda21
# 07.06.2018 ob 19:05
Je pa problem, ker število obolelih zadnje čase strmo narašča, odpornost močno pada,
ljudje zakisani, zapacani, zakalcinirani,... Pa ljudje mislijo, da zunanja higiena rešuje,
notranja je pa katastrofa - poligon za oportunistične organizme.
Potem so tu vrednosti mineralov, vitaminov,... strahotno nizke, pa
se na to skoraj nič ne opozarja. Opozarja se na primer na kalcij, namesto na magnezij,...
Ljudi se zavaja na vseh področjih.
aaa
# 07.06.2018 ob 13:27
Smrtnost zaradi vodenih koz je bila med letoma 1990-1994 2-3 primeri na 100.000 prebivalcev v US. Približno takšna je v US bila smrtnost zaradi ošpic leta 63 pred uvedbo cepljenja.
1. Komu od teh ki se zdijo ošpice tako nevarna in smrtna bolezen, se tudi vodene koze zdijo tako nevarna in smrtna bolezen?
2. Koliko od teh, je cepilo svoje otroke proti vodenim kozam? Cepljenje je možno.
3. Kolikim od teh se prebolevanje vodenih koz v otroštvu vseeno zdi najbolj normalna stvar?
blue_night
# 07.06.2018 ob 11:25
Radoveden
ozkogledost vernikov z obeh strani,

Obeh strani? Pravilno je samo eno mnenje, zaboga, to je znanost, ne kuhinja. Kdor ne cepi otroka, ga po nepotrebnem spravlja v življenjsko nevarnost.
tesla85
# 07.06.2018 ob 12:55
zanimivo pa je tudi to, česar se ob vsem tem lovu na čarovnice očitno nihče ne želi dotaknit. Koliko je % odraslih v strukturi prebivalstva? Koliko od teh ljudi je dejansko prejelo dva odmerka? Kdo izvaja nadzor nad tem kdo je dobil enega ali dva odmerka in kateri organ od tistih z enim odmerkom zahteva (in ne samo priporoča), da pridejo po drugi odmerek? Če prvi odmerek ne garantira nobene imunosti, zakaj takšna gonja proti tistim nekaj necepljenim otrokom, medtem ko se nam cele množice ljudi sprehajajo naokrog nezaščitene? Če je precepljenost tako pomembna, zakaj se govori vse nekaj na pamet in se ne izvajajo neka obvezna redna testiranja, kjer se ugotovi, če je človek sploh še zaščiten? Zakaj se vsi, ki se čutijo tako dolžne moralizirati tistim nekaj staršem, ki ne želijo cepliti, ne angažirajo pri teh zadevah, ki so več kot očitno bistveno večji "problem"?
nisem_trol
# 07.06.2018 ob 12:49
@soni
Druga stvar pa je, če zbolevamo (in tudi umiramo) zaradi bolezni, ki jih lahko preprečimo, pa se vedno znova pojavljajo zaradi neodgovornih ljudi, ki mislijo, da so pojedli vso pamet sveta, če malo pobrskajo po internetu!

Se strinjam, vsi tisti, ki zbolevajo kot posledica kajenja, nezdrave prehrane, nezdravega nacina zivljenja, itd so zato sami krivi in bi morali sami kriti stroske svojega zdravljenja. Aja ne, čakaj, ta standard velja samo za tiste, ki ne cepijo otrok... #dvojnamerila
blue_night
# 07.06.2018 ob 11:43
seven7
Ce bi bila probljem precepljenost bi zbolevali necepljeni otroci...

Saj zbolecajo - v Srbiji in na Kosovu so umrli dojenčki. Zbolevajo pa tudi odrasli, ki so dobili samo eno dozo cepiva, in določen procent njih ni več imun.
seven7
# 07.06.2018 ob 11:39
Zbolevajo odrasli precepljenost pa je padla v zadnjih letih.

Tole nekaj ne štima...

Ce bi bila probljem precepljenost bi zbolevali necepljeni otroci...
7up
# 07.06.2018 ob 11:36
fah-q

Število rakavih obolenj se povečuje predvsem zaradi daljše življenske dobe in pa dejstva, da veliko ljudi rak zaradi napredka v medicini preživi - vseeno pa tej ljudje imajo neprimerno večjo verjetno, da bodo ponovno zboleli.
Vitokit
# 07.06.2018 ob 12:47
Raje ošpice kot nevrološke motnje. Stopnjo tveganja za svojega otoka si izračunam sama, tega ne prepuščam statistikom farma biznis ideologije. Oni skrbijo za svojo rit, jaz pa za mojo, basta. Cepiva, hvala, ne!
Radoveden
# 07.06.2018 ob 12:07
ne vem zakaj ljudi zmerjate s facebook mamicami in google starši, ko gre za cepljenja. a za druge tegobe katerih rešitev lahko najdejo na internetu pa so ok in enaki vam lahko poiščejo nasvet na internetu? navsezadnje je MMC internet in če si vzamejo vaš nasvet k srcu, so še vedno internet starši. ali pa se vi ne trudite da bi koga od njih prepričali in samozlivate svoj gnev po nekom ki je takrat tarča na prvi strani? ali naj bi čisto za vsako malenkost tekli k zdravniku delat gužvo ali je dobro kaj na netu prebrat ker ti da širino, recimo da ne tečemo k zdravniku če imamo vročino ta prvi dan ali pa da je pametno it če jo imamo že 7 dni? če tega ne veš, moraš prebrat. pa kakšni so simptomi tega in onega, prebrat mnenja drugih. da vrtoglavica ne pomeni nujno tega ali onega, da lahko pomeni 100 stvari, pa da če je to že kap, da si lahko prebereš vsaj simptome za kap, da veš ali drvet na urgenco ali pa lepo počakat da mine. vse to se najde na internetu. tako smo navajeni. da poiščemo informacije na internetu. tako ni kot drugi smo internet dohtarji in starši. no, razen na MMC. tu nekateri ne brskajo po internetu. to tu so verjetno pisma bralcev admin jih pa vnaša.
fah-q
# 07.06.2018 ob 11:16
@zorkey

Glede na nižanje odstotka precepljenosti otrok predlagam državi prepoved obiskovanja vrtcev necepljenim otrokom in kazen za okužbo druge osebe.

Zaradi tovrstnih pojavov bomo davkoplačvalci v prihodnje plačevali bistveno več v zdravstveno blagajno za zdravljenje teh otrok čigar starši s svojem egocentričnim razmišljanjem škodujejo praktično vsem, še najbolj pa svojemu otroku.


predlagaš isto za kadilce? za predebele? kazni za starše predebelih otrok? podhranjenih otrok? ti nas koštajo nekaj destkrat več kot ošpice.
evaevi
# 10.06.2018 ob 09:15
mene so pa Google Mamice učile, da jih ni več zaradi dobre higiene. Kaj je v Mariboru odpovedal vodovod, kanalizacija in je hudo poman
jkanje mila za vse prebivalce?

ošpice so otroška bolezen, ki jo je treba preboleti v najugodnejši starosti okrog 5 let, kar so vedele tudi še mame moje baby boom generacije. Mame so nas pred vstopom šolo zagotovo poslale po trajno imunoist proti ošpicam na ošpice party. Isto velja za vodene koze, vendar so se veliko težje prijele.
Doma imam fotografijo z norice partyja, žur na postelji bolnika je bil odličen, samo noric se pa takreat nihče ni nalezel- ošpice pa so bile vedno uspešne.

Otroške bolezni naravo prebolene zagotovijo popolno in trajno imunost za vse življenje in zagotavljajo tudi zaščito dojenčka matere, ki ga doji, v prvem letzu življenja, ko imunski sistem
še ni dovolj razvit za dobro lastno prebolenje ošpic.
Precej drugače kot zgleda zaščita s cepljenjem, zato gledamo in bomo gledali vedno več starcev, težko bolnih in umirajočih od ošpic, neprebolelih v otroštvu, ko so to lahke bolezni. In enako prezgodaj zbolelih dojenčkov, ker mame nimajo več popolne zaščite ne zase ne za dojenčka.
Lepo vas prosim, no...
Ramus
# 07.06.2018 ob 13:56
Ok,.... ta je pa resna, ko začno zbolevati cepljeni je vrag odnesel šalo.
tesla85
# 07.06.2018 ob 12:26
@blue_night
stvari niso tako črno bele. Cepiva so res pomagala k temu, da se je določene bolezni praktično izkoreninilo, kar je seveda zelo pozitivno in temu nihče ne oporeka. Kar ni tako pozitivno je ogromen porast nevrotoksičnih obolenj, ki zelo močno korelirajo s povečevanjem doz aluminijevih soli v novodobnih cepivih. To sploh niso nobene obskurne raziskave nekih osamljenih zanesenjakov, kot si javnost tako rada predstavlja, ker je pač tako najlažje, pač pa čedalje večje število zelo kredibilnih znanstvenih raziskav, ki zelo neposredno ugotavljajo nevarnosti. Edino zagotovilo, ki ga javnost o varnosti cepiv ima, je beseda "stroke", ta pa zagotovil sploh nima, vse kar ima, so zgolj domneve, ki temeljijo na bistveno bolj omejenem številu študij kot pa javnost verjame. In ko je govora o ošpicah, bolezni, ki je manj nevarna od navadne gripe, cena te kolektivne precepljenosti (ki v praksi sploh ne deluje, saj zbolevajo cepljeni) za marsikoga ne odtehta zaenkrat še povsem realnih tveganj, ki jih cepivo ima za v pred cepljenjem povsem zdravega otroka.
blue_night
# 07.06.2018 ob 11:42
Radoveden
nanaša se na primer na tiste ki nažigajo z odgovornostjo staršev za stroške zdravstva in potem cel kup drugih MMC staršev ki jim dajejo prav. ko pa jim odgovoriš da se zdravtsvena blagajna precej bolj obremenjuje z drugimi, ki bi lahko svoja dejanja preprečili, pa ne, ker je fajn tako, potem pa nič.

No, na tale argument pa nisem nikoli pomislil, imaš prav. Moj argument gre v smeri tega, da se otrok 'zanaša' na pamet staršev in torej ne more sam odločiti, če želi biti cepljen. Za stroške in denar mi je vseeno.

Nekdo, ki je pijanec, se je (recimo) za to odločil sam. Čeprav v resnci razumemo, da so bile zraven prisotne psihične motnje, smola v življenju itd. Zato pa tudi pravim, da je meni za stroške zdravljenja vseeno in se ne strinjam s predlogi, kjer bi ljudje, ki živijo 'nevaren slog življenja', plačevali več.
Nikec3
# 07.06.2018 ob 13:50
S tem kaznuješ otroka. Ker staršev ne moreš siliti k cepljenju, bi jaz otroka vzel v vrtec in pač opozoril vzgojiteljice, naj še posebej pazijo.

Pri neumnih starših je žrtev vedno otrok. Žal.
Radoveden
# 07.06.2018 ob 12:38
@blue_night,
moj odnos je pro-choice.

za info: ravno zadnjič sem sedel v ambulanti NIJZ, vstopil, dobil šot in to je bilo to. šel sem, ker sem po temeljitem informiranju ocenil da je cepljenje najbolj smiselno ter seveda prevzel odgovornost da bo šlo kaj narobe, ker sem poznal kakšni stranski učinki so možni. ja tudi to sem si prebral preden sem šel. sem pa šel rahlo s cmokom v grlu, ker sem ravno o cepljenju za to stvar slišal tudi več potrjenih primerov stranskih učinkov ki si jih absolutno ne želiš, tistih dolgotrajnih, ki te zaznamujejo za cel lajf. ampak tu sem ocenil da kljub temu bo preprečitev te bolezni vredno tvegat. kaj pa to pomeni zame za potencialne nevrološke težave kdaj v prihodnosti? verjamem da ni lari fari in da je povsem možno da kaj od tega tudi staknem, vendar sem spet ocenil da so te težave (čeprav težke) boljše od izida bolezni.

bi se pa moral cepit še za eno stvar, pa se nisem. ker sem ocenil da je neumnost. tudi o tem sem si prebral na netu literaturo iz različnih polov.

malo nas je takih ki se poglobimo v tematiko. jaz sem za to porabil 2 popoldneva.

večina bi rekla: kakor pravi zdravnik.

večina pa zna tudi na glas poveda kaj si misli o zdravnikih, ko gre kaj narobe in kakšne vse izkušnje so že imeli. sploh ne govorim nič čez njih. krepko verjamem da velika večina misli dobro. ampak je pa pametno če za varovanje največjega bogastva ki ga imamo v svojih rokah, tega v celoti ne polagamo v roke drugim in da kaj vemo in postorimo tudi sami.
Radoveden
# 07.06.2018 ob 12:23
@blue_night,
kolikor sem jaz bral jih v najbolj nerazvitih predelih na svetu umre 1 tretjina od ošpic. to kaže na to koliko je umrljivost povezana z razvitostjo ali drugače z oskrbo po tem ko človek zboli, z okoljem v katerega je postavljen za časa okužbe - da se ta ne poslabšuje dalje v zaplete ki vodijo v smrt itd.

smrtnost ošpic je bila tudi 100 let nazaj zato v naših deželah precej večja kot danes, ker so bile razmerev katerih je človek preboleval, kot tudi dognanja o tem drugačna.

je pa res da je recimo bolj nevaren od ošpic tetanus in klopni meningitis, pa starejši ne hodijo po boosterje, koliko otrok pa je cepljenih proti klopom? človek bi pričakoval da so vsi najbolj glasni tukaj gor redno v čakalnicah na NIJZ.
7up
# 07.06.2018 ob 12:00
generacija56

Stevilo je nepomenbno, vazna je verjetnost!
blue_night
# 07.06.2018 ob 11:59
Radoveden
saj tu z 1% ne misliš na ošpice, ja?

1 % sem napisal na pamet. Smrtnost imaš opisano tule:
https://en.wikipedia.org/wiki/Measles

Odvisna je od stanja družbe. V nekaterih afriških država umre 0,1 % otrok od ošpic. V tistih bolj razvitih umre tam 50 otrok na milijon prebivalcev - se ti zdi to sprejemljivo?
7up
# 07.06.2018 ob 11:40
generacija56

Vseeno omajo države s prostovoljnim ceplenjem neprimerno večji odstotek cepljenih ljudi kot to velja za mediteranske države(vključno s Slovenijo). V skandinavskih državah, so skoraj vsi cepljeni....

Tudi v avtomobilu boš plačal kazen, če ti ali tvoji otroci niso zavezani.
pero-perica
# 07.06.2018 ob 13:22
po fb kroži,da je v dubrovniku zbolel dežurni zdravnik.doma pa tako majhno punčko,da JO ŠE SEPIT NE SMEJO
blue_night
# 07.06.2018 ob 12:21
radoveden

saj 0,01 procent ni nic boljse.

mene tudi bode tvoj, vsaj tako izgleda, precej liberalen odnos do omenjene tematike.
Regis
# 07.06.2018 ob 12:05
TellingTheTruth

Zaradi higiene ljudje ne umirajo več, bolezni se ne da izkoreninit s higieno. Ne bit glup pa kr neki pisat. Vodene koze so bile tut smrtne pa niso več zaradi higiene. S tem da v ZDA že imajo priporočena cepiva za vodene koze. Pri nas pa se namenoma okužujemo... Vidiš kakšno povezavo z ošpicami pri tem?
Dejte se informirat ne pa nabijat u prazno...
amigo
# 07.06.2018 ob 12:05
S cepljenjem smo začeli leta 1968. Pred točno 50 leti. Vsi ki smo starejši od nekje 54 let smo to "grozno" otroško bolezen preboleli in smo imuni vse življenje. Očitno pa je drugače s cepljenimi. Nihče ne ve kako dolgo cepivo sploh deluje. Ko bodo umrli tisti, ki so bolezen preboleli bo še veselica. Za odrasle so ošpice precej bolj nevarne kot za otroke. Zakaj se ne objavijo podatki koliko ljudi je umrlo zaradi ošpic v letih pred začetkom cepljenja? Zato, ker bi se pokazalo, da je bila uvedba cepljenja za takšno nenevarno bolezen neupravičena.
generacija56
# 07.06.2018 ob 11:49
Državi je edino važno, da je "naš skupni" otrok dobro vzdrževan.
Cepljenje, morebitnih posledic, ne financira država.
Financira jih posameznik, ki, če se pojavi stranski učinek, ostane SAM!.
Lahko še samo vso življenje skrbi za odpravljanje posledic, se žrtvuje.
Ko pa prebereš listo možnih stranskih učinkov, je DESETKRAT bolj obsežna, kot lista koristnih učinkov...
Za ilustracijo, če jemlješ tablete proti povišanemu pritisku, kar je normalno danes, če bereš MMC, se ti obarvajo tudi zobje, otekajo noge, hahahaha....
Radoveden
# 07.06.2018 ob 11:35
@blue_night
"Obeh strani?"

samo en primer: nanaša se na primer na tiste ki nažigajo z odgovornostjo staršev za stroške zdravstva in potem cel kup drugih MMC staršev ki jim dajejo prav. ko pa jim odgovoriš da se zdravtsvena blagajna precej bolj obremenjuje z drugimi, ki bi lahko svoja dejanja preprečili, pa ne, ker je fajn tako, potem pa nič. kognitivna disonanca.
eos
# 07.06.2018 ob 11:26
Čestitke za ustrahovalno fotografijo ob članku. Kdor pa zna brati z glavo, bo v članku našel bistvo.
generacija56
# 07.06.2018 ob 11:25
Ko se gre za milijone dolarjev v butalah, milijarde v svetovnem merilu, je potrebno rajo cepiti z vsako obolelostjo...
Takoj!
Tako edino deluje "preventiva"....
Masa takoj drvi keširat...
Ošpice? Smrtno nevarna bolezen? V koliko primerih?
Mi, malo iz drugih časov smo jih preboleli, pa je mir...
Radoveden
# 07.06.2018 ob 12:15
@blue,
o najbolj opisani cepilni tematiki na MMC nisem bral le na MMC, wikipediji, CDC, WHO, naravnaimunost.si ampak še marsikje drugje.

ja 1% me je zbodel, ker daje drugim bralcem napačen vtis. saj veš kam pridemo z dejstvi na pamet ki iz ust nekoga delujejo kot resnična dejstva
Radoveden
# 07.06.2018 ob 11:51
@blue_night,
"in pri tem je določen procent otrok umrl. Ker imamo cepivo, se to ne dogaja več. Razen, če se tu zdi sprejemljivo, da zaradi goole staršev umre recimo en procent otrok. Saj ni veliko. dokler ni tvoj."

saj tu z 1% ne misliš na ošpice, ja?
Brannigan
# 07.06.2018 ob 12:24
Noh zato pa imamo zakone, ki urejajo neumnost podpovprečnega človeka
Fuk-U
# 07.06.2018 ob 12:21
Farmacija si ze mane roke, mam bodo prodali 20 milijonov odmerkov MMR za polulacijo 2mio., isto ko pri svinski gripi...
Ko pa mamo epidemijo izgorelosti in depresije, pa nam antidepresive sopajo.
Medicina in farmacija imata samo eno vlogo in to je da populacijo napitajo z cim vec tabletami da cim vec zasluzijo. Zdravnik dan danes mislijo da so bogovi in da imajo oni dar zdravljenja, ne razumejo pa dejstva da se clovesko telo celi samo od sebe ce ima za to pogoje. Instant Druzba si pa zeli Instant zdravljenja z tabletami, in zato smo kot druzba vedno bolj bolani (avtoimmune, rak, demenca, alergije, alzhaimer, sladkorna,...)

Vi pa se tukaj zahtevate prisilno cepitev otrok mlajsih od 2 let, zamislite se malo nad sabo.
paver
# 07.06.2018 ob 12:13
Kaj pa ko bo kakšen "turist" ki se zadnje čase sprehaja čez Kolpo prinesel EBOLO?
Radoveden
# 07.06.2018 ob 11:38
no ja, mene in hepana je brisal admin, prvega komentatorja z "google mamicami" pa ni. dobra, admin, dobra.
foxhunt
# 07.06.2018 ob 11:15
starši, ki ne cepijo svojih otrok, so volivci ...???........ stranke. V raziskavo političnim analitikom.
fah-q
# 07.06.2018 ob 11:12
@soni
Ljudje umirajo zaradi bolezni, ki so pač normalne in jih zaenkrat še ne moremo preprečiti.
Druga stvar pa je, če zbolevamo (in tudi umiramo) zaradi bolezni, ki jih lahko preprečimo, pa se vedno znova pojavljajo zaradi neodgovornih ljudi, ki mislijo, da so pojedli vso pamet sveta, če malo pobrskajo po internetu!


normalne, kot recimo rak, kajne?' kje misliš, da je problem, da se o drastičnem porastu raka ne govori, o treh primerih ošpic na 2 mio ljudi pa nabija po medijih nonstop?? v tem, da ga (kao) ne moremo preprečiti? al sam ne moremo uturit profitnega preventivnega zdravila pa nobenga ne briga če se o tem piše, ker je profitno zdravljenje? pa ne mi nabijat o temu, kako je bolj profitno zdravljenje kot cepljenje-ta ki prodaja cepivo ne zasluži NIČ z zdravljenjem. ker ni zdravila. zdravljenje ošpic stane ZZZS ker plačajo zdravnike, bolniško posteljo ipd...farmacija pa proda kak paracetamol. sploh pa so izračuni taki, kot bi za ošpice v % zbolelo lahko več ljudi kot v srednjem veku za kugo in kolero skupaj, da se izračun pokrije.

24krat letos na rtvslo o ošpicah in našel sem 5 člankov o rakavih obolenjih...krepko več kot 3 ljudi pred rakom bi rešilo dovolj vedet o raku in kako si ga sam nakoplješ na glavo!!! pa koga to skrbi? ne, važno da se nabija o cepljenju...zarad 3 zbolelih!

in nihče ne trdi, da se ti ne smeš cepit. sam mene na miru pusti če se nočem. sicer se mi za ošpice ni treba, sem imun.
blue_night
# 07.06.2018 ob 10:38
Zorkey
predlagam državi prepoved obiskovanja vrtcev necepljenim otrokom in kazen za okužbo druge osebe.

S tem kaznuješ otroka. Ker staršev ne moreš siliti k cepljenju, bi jaz otroka vzel v vrtec in pač opozoril vzgojiteljice, naj še posebej pazijo.

Bi pa močno kaznoval starše. Pa ne z denarno kaznijo, ki bogatunom ni noben problem. Družbeno koristna dela. Prav, ne cepi otroka, družba bo poskrbela, da bo otrok v redu, ti pa nam plačaj s kopanjem jarkov.
piagolo
# 07.06.2018 ob 11:05
Necepljene otroke treba integrirat v skupine cepljenih otrok, da bodo na ta način zavarovani pred okužbo.
Kazalo