Begunska kriza
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.4 od 34 glasov Ocenite to novico!
Ceuta
Podsaharski prebežniki pogosto poskušajo priti v Ceuto čez šestmetrsko ograjo. Upajo, da bi od tam nato odšli v Evropo. Foto: Reuters

Dodaj v

Nov množični poskus podsaharskih prebežnikov, da pridejo v Ceuto

Večino prebežnikov vrnejo v Maroko
2. januar 2017 ob 08:39
Ceuta - MMC RTV SLO/Reuters

V poskusu 1.100 afriških prebežnikov, da splezajo čez ograjo španske eksklave Ceuta na severu Afrike, je bilo ranjenih 50 maroških in pet španskih policistov.

Od vseh prebežnikov, ki so hoteli na ta način priti v Ceuto, sta bila le dva uspešna, oba pa sta bila poškodovana med plezanjem čez šestmetrsko ograjo. Potrebovala sta bolnišnično oskrbo. Eden izmed policistov pa je izgubil oko, poroča BBC.

Poskus je predstavništvo španske vlade v Ceuti označilo za "izjemno nasilnega in organiziranega". Reuters poroča, da so prebežniki uporabili kamenje in železne palice, da bi vdrli skozi vrata in prišli do ograje, nato pa so se spopadli s policisti.

Nov poskus prebežnikov je sledil po tem, ko je več kot 400 ljudem decembra uspelo priti v Ceuto.

Večina vrnjena v Maroko
Vsako leto na stotine podsaharskih prebežnikov, ki v Maroku prebivajo nezakonito, poskuša vstopiti v španski eksklavi na severu Afrike, Ceuto in Melillo, od koder bi nato odšli v Evropo. Večino prebežnikov se na poti ustavi in vrne v Maroko, tisti, ki jim uspe priti čez ograjo, pa so pozneje vrnjeni v domovino ali izpuščeni.

Organizacije za zaščito človekovih pravic so kritične do Španije, ker dopušča, da se prebežnike takoj vrne v Maroko. Španske oblasti namreč z izogibanjem daljših postopkov za deportacije ljudem onemogočijo, da zaprosijo za azil.

Po podatkih Mednarodne organizacije za migracije je bilo leto 2016 najbolj smrtonosno za prebežnike v Sredozemlju. Na poti čez Sredozemsko morje v Evropo jih je namreč umrlo skoraj 5.000.

B. V.
Prijavi napako
Komentarji
patriot1970
# 02.01.2017 ob 08:55
Španske oblasti namreč z izogibanjem daljših postopkov za deportacije ljudem onemogočijo, da zaprosijo za azil.
Edino pravilno
patriot1970
# 02.01.2017 ob 09:08
Do novega poskusa prebežnikov je prišlo po tem, ko je več kot 400 ljudem decembra uspelo priti v Ceuto.

V Evropo spuščate tretji svet....namesto da bi v tretjem svetu gradili Evropo.
Joze Koder
# 02.01.2017 ob 09:16
Odraz mišljenja teh migrantov, če do nečesa ne moreš znoriš in si vzameš s silo. Ali boš pri tem koga poškodoval ali kršil zakone je povsem nepomembno.
Tako se bodo obnašali tudi, če pridejo v EU, zato stop tem ekonomskim migrantom.
no72
# 02.01.2017 ob 09:16
Organizacije za zaščito človekovih pravic so zelo kritične do Evropejcev, ker nočejo dopustii, da bi v Evropi zavladal nepopisni in dokončni kaos!
patriot1970
# 02.01.2017 ob 08:59
Do novega poskusa prebežnikov je prišlo po tem, ko je več kot 400 ljudem decembra uspelo priti v Ceuto.
Takoj vrniti nazaj....in novi ne bodo poskušali!!
gregaaa3
# 02.01.2017 ob 09:59
Ja svet bi morale voditi humanitarne organizacije in v 2 letih bi prislo do 3 svetovne vojne. Zaprite vse meje !!
Tetameta
# 02.01.2017 ob 09:26
Organizacije za zaščito človekovih pravic so kritične do Španije, ker dopušča, da se prebežnike takoj vrne v Maroko. Španske oblasti namreč z izogibanjem daljših postopkov za deportacije ljudem onemogočijo, da zaprosijo za azil.
Migranti, ki nasilno vdirajo v državo, nimajo kaj za prosit za azil...samo deportacija po hitrem postopku...
JANEZ BLOND
# 02.01.2017 ob 10:20
Kakašna logika je to, da lahko nekdo zaprosi za azil, ki je vstopil v drugo državo z nasiljem? Kakšna logika je to??? Aja Evrposka logika sem pozabil.
Ribanjok
# 02.01.2017 ob 08:44
Evropi v dolgoročnem smislu ni več pomoči. Prej ko slej bomo postali afroevrabija.
sprehajalec
# 02.01.2017 ob 10:37
V Evropo spuščate tretji svet....namesto da bi v tretjem svetu gradili Evropo.

Tretjemu svetu ni pomoči oziroma vsaka pomoč povzroči, da se število prebivalcev enormno poveča. Leta 1950 je imela Afrika 220 milijonov prebivalcev, Europa 550. Če bi se Afričani množili kot Europejci, bi jih bilo danes 275-300 milijonov. Odpadla bi skrb za vire, pa pomanjkanje hrane in upam si trditi, da bi bili prebivalci Afrike razmeroma dobro finančno stoječi. Ves produkt Afrike bi se razdelil na 300 milijonov ljudi, nič migrantov nič ali malo vojn.

Tako pa jih je 1,2 milijarde, kolikor so narastli od leta 1950. Lahko noč in dan gradiš tam Europo, ne bo nič pomagalo, ker se bodo vedno hitreje razmnoževali, kot boš ti lahko gradil. Vedno bo več lačnih ust, kot boš ti ustvaril. Multinacionalke bi iskale delovno silo, s tem pa bi delovna sila bila dobro plačana. Ne pa da množica revežev čaka pred vrati, da bi jih vzel za kakršnokoli ceno....
Lupo
# 02.01.2017 ob 10:30
Muslimani so vedno poskušali priti v Evropo. Pred 1000 leti so preko Španije prišli do Pirenejev, pred 500 leti preko Balkana do Dunaja.
pašeresje
# 02.01.2017 ob 10:23
vse kaznovati po zakonu, da jim ne pride več na misel!
Majestic12
# 02.01.2017 ob 10:20
Organizacije za zaščito človekovih pravic so kritične do Španije, ker dopušča, da se prebežnike takoj vrne v Maroko.

Čas je za razmislek o obstoju teh konkretnih "organizacij" in posledično njihovo ukinitev.
megan
# 02.01.2017 ob 11:46
Španske oblasti namreč z izogibanjem daljših postopkov za deportacije ljudem onemogočijo, da zaprosijo za azil.

Španci to počnejo čisto pravilno. Divjaki, ki mečejo kamenje in tolčejo z železnimi palicami, da bi nelagalno prestopili mejo ne bi smeli imet pravice do azila ne glede od kod so in kakšne so tam razmere, zato je tudi povsem nesmiselno, da bi zanj prosili. Za azil se zaprosi miroljubno na uradnem mejnem prehodu! Vsa Evropa bi se morala zgledovat po Španiji.
Nasilno vedenje oz, kakršno koli kaznivo dejanje bi moralo izničiti pravico do azila ga preklicat v primeru, da je že bil odobren!
patriot1970
# 02.01.2017 ob 11:03
Lupo
# 02.01.2017 ob 10:30
Muslimani so vedno poskušali priti v Evropo. Pred 1000 leti so preko Španije prišli do Pirenejev, pred 500 leti preko Balkana do Dunaja.


....danes vse to poteka lažje......imajo brezplačne prevoze, hrano, plačane nastanitve, žepnino......
oziris.va
# 02.01.2017 ob 11:02
Lešnik
# 02.01.2017 ob 09:54

Se popolnoma strinjam, samo vseeno poglej njihovo plat.

Posamezne in z rudami bogate, a vseeno revne afriške države so ropane s strani multinacionalk in podkupljenih oblasti, moedtem ko revni narodi od tega nimajo nič.

Na kratko: Sledijo denarju!


Aha, namesto, da bi se doma borili in se skupaj zoperpostavili lokalnim diktatorčkom in korumpiranim oblastem, ki se lepo bogatijo in redijo na račun izkoriščanja domačega prebivalstva za kopanje rudnin ipd. bodo ti ljudje prišli v Evropo in tukaj delali kaj?

Socialna podpora tudi ne bo večna ... kaj bo pol?
Jon Sneg
# 02.01.2017 ob 13:17
Me zanima, kaka bi bila moja usoda, če bi recimo brez ustreznih dokumentov hotel vstopiti v Mavretanijo, Nigerijo ali Savdsko Arabijo itd.? Ali bi se tudi meni v bran postavile razne organizacije za zaščito človekovih pravic?
Lord Vader9
# 02.01.2017 ob 11:22
Naši levičarji pravijo ''open the borders'' in da so meje tako devetdeseta!!
Skippy
# 02.01.2017 ob 13:37
Posamezne in z rudami bogate, a vseeno revne afriške države so ropane s strani multinacionalk in podkupljenih oblasti, moedtem ko revni narodi od tega nimajo nič.

1. Le nekaj afriških držav je bogato z rudami.
2. Tudi če multinacionalke odidejo, te države nimajo znanja, kaj s temi rudami narediti. Torej bi sledila ali ničelna dodana vrednost (primer Venezuela in nafta) ali zaprtje rudnikov in s tem velika brezposelnost in prazen proračun.

Najbolj žalostno je, da takšne komentarje pišejo ljudje, ki vidijo, da Slovenija ne zna gospodariti niti z lesom ... potem pa pričakujejo, da bodo afriške države obvladale zahtevne postopke z rudninami ...
neprilagojen
# 02.01.2017 ob 12:54
@Lešnik

Se popolnoma strinjam, samo vseeno poglej njihovo plat.

Posamezne in z rudami bogate, a vseeno revne afriške države so ropane s strani multinacionalk in podkupljenih oblasti, moedtem ko revni narodi od tega nimajo nič.

Na kratko: Sledijo denarju!
-------------------------------------------------------

saj ne mi njihovim vladrajem gradimo zlate palace, da narod nima niti za kruh
zakaj vendo se najde neka "dobra dusa" katera ima toliko slabo vest, da vse nas zahodnjake krivi za vse zlo na svetu
v vseh teh revnih drzavah voditelji so extremno bogati, in kupujejo orozje namesto traktorjev
jaz in moji sosedje nismo nic krivi!!!!!!!!!!!!!1
Lord Vader9
# 02.01.2017 ob 11:23
Nov množični poskus podsaharskih prebežnikov, da pridejo v Ceuto

Ni panike. Naš karizmatični Hanžek in združeni levičarji pravijo, da jih lahko Slovenija sprejme 200.000!! In to brez večjih težav!
cairns
# 02.01.2017 ob 16:37
Ribanjok
Evropi v dolgoročnem smislu ni več pomoči. Prej ko slej bomo postali afroevrabija.

Ne bodi pesimističen.

Samo nekaj sedanjih politikov se mora zamenjati in na njihovo mesto postaviiti ljudi ki bodo skrbeli za Evropo in njene prebivalce, pa se bo vse skupaj obrnilo za 180°.
delfino_
# 02.01.2017 ob 11:03
A tej NGO-ji ne opažajo, da bolj kot se oglašajo bolj izgubljajo na verodostojnosti?!
delfino_
# 02.01.2017 ob 09:43
Skippy
# 02.01.2017 ob 13:34
V Evropo spuščate tretji svet....namesto da bi v tretjem svetu gradili Evropo.

Smo poskusili. Porabili 50 let. Vse je samo še slabše. Ne moreš nadoknadit več 100 letne razlike predvsem v družbenem razvoju.
zebljicona
# 02.01.2017 ob 12:47
Poglejte ograjo - taksna bo stala okoli Evrope v nekaj letih. Tiste današnje panelne so kot ograjica okoli babičinega vrtička z vrtnicami ...

Se pa bojim, da tudi na mejah tistih evropskih drđav, ki so izgubljeni primeri in se bo pred njimi varovala njihova evropska soseda.
(Si mislite, da se danes Nemci hvalijo, kako so uspešno omejili napade BV moških na nemške ženske??)

In še en dokaz proti trditvi vilkomerjev, kako ograje ne delujejo.
Delujejo, če je interes.
commodore
# 02.01.2017 ob 20:23
lće zamenjaš nemce s nigerijci bi v 10 letih v nigeriji bil red, tovarne,...v nemčiji pa kaos, uničena infrastruktura,...
moj komentar
# 02.01.2017 ob 16:59
Najbolje bo, da sprejmemo vso afriko in bliznji vzhod v Evropo, da izenacimo standarde, potem ne bo nihce vec hotel k nam...

Korporacijski neoliberalizem si želi ravno tega, zato ta priseljevanja podpira.
Želi si delovne sile po ceni enega evra na uro......
muki-1
# 02.01.2017 ob 11:29
Če par let nazaj ni uspelo ljudem z gibanjem resetirajmo Slovenijo, pa bodo politiki izvedli "reset evrope"....refugees welcome !
k500
# 02.01.2017 ob 20:48
v afriki se bo do leta 2050 rodilo 54% prebivalcev, do leta 2100 pa že 82%, pa to ni res. in kam bodo šli ? v evropo ?

do leta 2050 se bo v nigeriji rodilo največ ljudi, več kot v kateri koli drugi državi na svetu.

Niger ima najvišjo rodnost v afriki. BDP ima niger pod $1/dan, popvrečno pa imajo ženske več kot sedem otrok. projekcija za niger leta 2100 je več kot 209 miljonov prebivalcev.

ostale afriške države imajo v povprečju za 88% višjo rodnost kot je v eu. pa do leta 2050 nas preplavijo, če se ne začne kaj delat na tem področju. un študija iz leta 2004 je predvidela da se bo število prebivalcev povečalo v afrijo na 2.2 milijarde do leta 2100. sedaj pravijo, da bo to veliko prej.
k500
# 02.01.2017 ob 20:22
na sosednjem portalu berem,
Češki notranji minister Milan Chovanec želi v ustavo zapisati pravico do nošenja orožja in tako oborožiti državljane proti teroristom,

to, pravica do obrambe ter pravica do orožje je ustavna poravica.
k500
# 02.01.2017 ob 19:33
Poskus je predstavništvo španske vlade v Ceuti označilo za "izjemno nasilnega in organiziranega".

"miroljubni" prebežniki so uporabili kamenje in železne palice, da bi "vdrli" skozi vrata.

take prebežnike bi te človekoljubne organizacije navlekle v eu, NE HVALA, ne rabimo jih.

sicer pa, kaj se imajo sploh za oglašat razne človekoljubne organizacije. naj gredo na lice mesta v afriko, ter tam naj pričnejo s svojo dejavnostjo. mi v eu ne rabimo takih "miroljubnih prebežnikov" s kamenjem in železnimi palicami.

verjetno je to prenevarna dejavnost, za delo v afriki, za kaj takega rabiš pogum, lažje to gre v eu, kajneda "humanitarci".

pa saj vidomo iz dnevnega časopisja, kaj se dogaja po tej invaziji migrantov v eu. v nemških časopisih je polno novic o tem, kako se "migranti" lažejo, ter uporabljajo več imen in priimkov, da s pomočjo prevare pridejo do več prejemkov denarne pomoči.

in taki ljudje naj bi delali v eu ?

me zanima kaj naj bi počeli tukaj, razen, da se jih futra in preživlja, stražari, za zahvalo pa lahko še kakšno teroristično dejanje, dobimo evropejci.
Robiland
# 02.01.2017 ob 14:13
Najbolje bo, da sprejmemo vso afriko in bliznji vzhod v Evropo, da izenacimo standarde, potem ne bo nihce vec hotel k nam...
samogledam
# 02.01.2017 ob 21:48
Čehi bodo oborožili narod, kaj pa ostali? Bomo vsi začeli kupovati orožje, ker je evropska politika to stanje načrtovala?
babooon
# 02.01.2017 ob 20:01
Tile posnetki so bolj nazorni:


Sicer pa žalostno vse skupaj. Rešitev ni v tem, da pride v Evropo milijarda ljudi iz tretjega sveta, ker ne bo več Evrope in bomo na koncu v svoji deželi ogroženi tujci.

Rešitev je, da se pospeši tehnološki razvoj v tretjih državah, npr. free internet, znanje in informacije. Tako bodo sami razvili svoje rešitve in posledično napredovali v obliko, ki bo najboljša za njih in njihovo kulturo.
graf314
# 02.01.2017 ob 18:07
@cairns
Ne bodi pesimističen.

Samo nekaj sedanjih politikov se mora zamenjati in na njihovo mesto postaviiti ljudi ki bodo skrbeli za Evropo in njene prebivalce, pa se bo vse skupaj obrnilo za 180°.


Od kje ta optimizem? Kako nekaj ljudi in obrat za 180°? Vemo katere stranke so v veliki večini v Evropskem Parlamentu. In vemo, da če bi bile volitve jutri v Sloveniji, se večina politikov, kaj šele strank, ne bi niti zamenjala. Naš greh je, da prelagamo problem na politike, ob tem pa sami vedno volimo iste barve (in upamo na čudež, kot največji troti). Razen enega evropskega parlamentarca, drugim interesi Slovenije dol visijo in bolj gledajo na interese kapitala in Evropske Komisije. Bojim se, da bodo kakršnekoli večje spremembe možne šele čez dve olimpijadi; ko pa zna biti že prepozno.
m72
# 02.01.2017 ob 12:21
"Ni panike. Naš karizmatični Hanžek in združeni levičarji pravijo, da jih lahko Slovenija sprejme 200.000!! In to brez večjih težav!"

Glanzkopf se verjetno strinja, ker je lezel merkli z ono o "pravičnih kvotah", ki so po njegovem "pravilna smer". Če mu že ni slučajno polov na kompasu obrnilo :-))
graf314
# 02.01.2017 ob 16:43
V Evropo spuščate tretji svet....namesto da bi v tretjem svetu gradili Evropo.

To velikim silam nikoli ni bilo v interesu. Njihov koncept ''izvažanja demokracije'' je ravno obratno od demokracije; to je zadnje česar si želijo. Kapital obvladuje svet in z Evropsko Komisijo tudi EU in kapitalu odgovarja stanje v Afriki in takšna prihodnost, kot se kaže v Evropi.
kromo-som
# 03.01.2017 ob 14:32
Globalisti hočejo narediti v Evropi vojno po zgledu Bližnjega Vzhoda po načelu Ordo ab Chao, red iz nereda.
barezi
# 02.01.2017 ob 12:51
Ribanjok
# 02.01.2017 ob 08:44
Prijavi neprimerno vsebino
Evropi v dolgoročnem smislu ni več pomoči. Prej ko slej bomo postali afroevrabija.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++
Ne bomo, ker taki negativci kot si ti niso v večini! V Evropi prevzemajo politiko prave stranke, ki so domoljubne in niso skorumpirane.
patriot1970
# 02.01.2017 ob 10:29
Lešnik
# 02.01.2017 ob 09:54

V Evropo spuščate tretji svet....namesto da bi v tretjem svetu gradili Evropo.

Se popolnoma strinjam, samo vseeno poglej njihovo plat.
Posamezne in z rudami bogate, a vseeno revne afriške države so ropane s strani multinacionalk in podkupljenih oblasti, moedtem ko revni narodi od tega nimajo nič.
Na kratko: Sledijo denarju!


Če te prav razumem bi morale multinacionalke zapustiti Afriko. ...........OK, tudi jaz se strinjam z tabo...................ampak ne potem jokat po Evropi o lakoti v Afriki, o razpadu sistema, o vojnah, o suženjstvu....kajti sedanji spopadi v Afriki bodo žal le "otročja igra" v primeru s tem kaj bi sledilo v tem primeru...............
Dr. Kumrovec
# 02.01.2017 ob 15:19
Ko vidim te bodeče žice in ograje mi je kar slabo. Pa kaj vam je ljudje božji???
Odstraniti je treba ograje predvsem v GLAVAH ljudi.
Lešnik
# 02.01.2017 ob 09:54

patriot1970
# 02.01.2017 ob 09:08

V Evropo spuščate tretji svet....namesto da bi v tretjem svetu gradili Evropo.


Se popolnoma strinjam, samo vseeno poglej njihovo plat.

Posamezne in z rudami bogate, a vseeno revne afriške države so ropane s strani multinacionalk in podkupljenih oblasti, moedtem ko revni narodi od tega nimajo nič.

Na kratko: Sledijo denarju!
Kazalo