Črna kronika
Zapor
Na Povšetovi naj bi bilo zdaj mirno, okrepljenih enot policistov ni videti, prav tako ni slišati vpitja, je za Radio Slovenija poročal Marjan Vešligaj. Foto: BoBo
VIDEO
Razmere v zaporu so pod n...
VIDEO
Upor zapornikov
VIDEO
Konec upora v zaporu na P...

Dodaj v

Na Povšetovi mirno, pomoč policije ni bila potrebna

Incident naj bi sprožil pripornik
14. oktober 2017 ob 07:25,
zadnji poseg: 14. oktober 2017 ob 09:40
Ljubljana - MMC RTV SLO, Radio Slovenija

Policija PU Ljubljana v zvezi z sinočnjim dogajanjem v zaporu na Povšetovi ulici ni izvedla nobenih ukrepov, prav tako ni vstopila v objekt, saj so vse ukrepe izvajali izključno pravosodni policisti, so sporočili iz PU Ljubljana. So pa bili policisti v bližini objekta, če bi ti potrebovali pomoč.

Razmere v zaporu na Povšetovi ulici v Ljubljani naj bi se po sinočnjem incidentu umirile, saj vpitja ni več slišati, prav tako ni videti okrepljenih policijskih enot, je za Radio Slovenija poročal novinar Marjan Vešligaj.

Informacije o incidentu za zdaj še ostajajo neuradne. Kot poročajo mediji, naj bi incident sprožil pripornik, ki so ga prijeli v okviru operacije Kobra, v kateri so pristojni organi ukrepali proti združbi, ki se je ukvarjala s preprodajo mamil. Pripornik naj bi splezal na nadstrešek, sledila pa sta mu še dva zapornika. Drugi zaporniki se nato niso želeli vrniti v sobe, ampak so ostali na dvorišču in opazovali dogajanje. Slišati je bilo vpitje.

Kot kaže, pazniki niso mogli obvladati razmer, zato so na pomoč poklicali pravosodne policiste, v zraku pa je bilo opaziti tudi brezpilotni letalnik.

URSIKS: Vse poteka skladno s hišnim redom
Z uprave za izvrševanje kazenskih sankcij so potrdili, da se "skupina pripornikov po popoldanskem sprehodu ni vrnila v sobe", a da so bile razmere ves čas pod nadzorom. Pozno zvečer so se zaporniki vrnili v sobe, policija pa ni posredovala, so še zapisali. Tako zdaj v zavodu "vse poteka skladno s hišnim redom, posebnosti ne beležimo," so dodali.

A. K. K.
Prijavi napako
Komentarji
henodarling
# 14.10.2017 ob 07:55
Naši otroci so vedno prišli z dvorišča, ko so bili dovolj lačni...
marelnd
# 14.10.2017 ob 08:06
samo zaporniki v naši državi znajo zanoret, vsi ostali smo ovčke.
stewie
# 14.10.2017 ob 09:33
Tale priprti Albanec se je pač pritožil nad razmerami v priporu, ko so ga premestili iz Kopra, kjer zapori veljajo za najbolj luksuzne v državi.
Bi ga bilo pametno izročiti rodni domovini, pa se mu bo še tožilo po Povšetovi.

PS. Osli so btw še kako pametne živali, le da so precej trmasti in se jih ne da premakniti z mesta, če tega nočejo. Ampak ljudje jih ravno zato imamo za neumne, kakor so za večino ljudi neumni tudi ljudje, ki so dovolj trmasti in se jih ne da pregovoriti.
samogledam
# 14.10.2017 ob 09:04
vcasih so zaporniki gradili ceste in zelezniske proge, za hrano in toplo sobo. Danes izsiljujejo meni, wi-fi, fitnes, knjiznico, sprehode, druzabne igre, telefon, droga in sex pa za iznajdljive.Na koncu pa drzavljani ob vseh racunov, placamo zaporniku se odskodnino, ker so bili stirje v sobi.
mb128
# 14.10.2017 ob 08:46
Ja no po zapisanem sodeč je v zapor prišel nekdo, ki misli da je nekdo in na takšen način hotel pokazati in dokazati svoj status. Ostali so večje ali manjše ovčke, ki so mu morale slediti drugače....
Jep amerikanizacija se pri nas dogaja tudi v zaporih.
Kaj storiti? Mesec ali več samice za liderja ostali pa jo tudi ne bi smeli odnesti brez kazni!
maja kibira
# 14.10.2017 ob 07:48
A je to zapor..norisnica ali cirkus..ne vem kaj se odgovorni tukaj sprenevedajo..500 specijalcev naj pripeljejo pa da vidimo koliko jih bo se kdaj pomislilo na stavko..
george74
# 14.10.2017 ob 07:57
Tako reagirajo moji otroci, če jim izklopim wifi ... valda so zaporniki znorel, če niso več mogli dostopat do XXX strani
bilzerian
# 14.10.2017 ob 08:39
@ branko

v civiliziranih evropskih državah imajo tudi v zaporih civilizirane razmere in z zaporniki ravnajo kot z ljudmi.
od zahodnih držav samo v ZDA ravnajo z zaporniki huje kot z živalmi, pa se to ni ravno izkazalo za učinkovito, saj so zapori še vedno prenatrpani, tudi smrtna kazen ne pomaga, saj se umori še vedno dnevno dogajajo.

če bi od palice postali pametni, bi osel bil najpametnejše bitje na zemlji
bory
# 14.10.2017 ob 09:58
bilzerian
Pri zapornikih bi si morali zapomniti samo eno dejstvo: v zaporu so zaradi tega, ker so dokazano storili kaznivo dejanje oz. hudodelstvo! Zakaj pa tam nisi ( predvidevam! ) ti ali pa jaz? Tako da ni potrebno nobeno sočustvovanje zaradi "nemogočih razmer". Nekje jih pa mora boleti za to, kar so očitno in namensko slabega storili nekomu drugemu! Upam, da so omenjenega razgrajača primerno ohladili!
wta
# 14.10.2017 ob 09:47
@bilzerian

Nekdo umori tri ljudi davkoplačevalci pa naj mu zrihtamo 5* celico z klimo, računalnikom, internetom in najnovejšim 4K televizorjem? Zapor mora biti nekaj kamor si ne želiš it. Mora biti znižanje standarda v primerjavi z zunanjim svetom ne pa zvišanje. Edino pravilno je, da v zaporu nimaš interneta, nimaš televizije. Le tako je zapor vzgojen, saj je v današnjem čas za večino ljudi bolj boleče če jih odrežeš od digitalnega sveta kot pa če jih zapreš v celico.
bory
# 14.10.2017 ob 10:33
Jazst2
Še enkrat ponovim vprašanje: zakaj so se ti ljudje znašli v zaporu? Zato, ker so civilizirani.......????
Veliko od njih je koga"mučilo, tresnilo po glavi".......
Mefisto
# 14.10.2017 ob 08:06
Tale je zelel samo sporobati, ce je res “orlov sin”
ikacbe
# 14.10.2017 ob 13:03
5*sobo???? s klimo???? internet??? pa sej niste normalni, no... kaj fopate ljudi... od kje vam pravica, da širite laži? Vi pojma nimate, kaj pomeni odvzeti prostost človeku, niti za 5 minut..(zasluženo, da se razumemo)

KAJ pomeni odvzeti prostost človeku? Pa kaj si pa ti tako dobrega storil, da si moral not? Si delil tortice? Si pomagal starejšim čez cesto? Si delal za Karitas???
NEEE. Ti si kradel, dilal, moril na cesti, posiljeval, nadlegoval druge.. IN zato ne moreš biti na prostosti !!! In ne zajebavaj se s TV, pa internetom, pa mobitelom, pa cigareti! Ker si tega ne zaslužiš. KER TI JAZ PLAČUJEM BIVANJE V ZAPORU!!! Delat bi morali v rudnikih, dokler ne bi z delovnimi urami poplačali bivanje tam, kamor spadate. In če bi živeli pošteno, bib ili v kavarni na pijači. Ker pa ste pohlepni, bolani, sfrustrirani, psihološki bolniki, pač ne morete biti drugje, kot v zaporu.
Pa se opravičujem tistim, ki so storili kakšen majhen, nenameren prekršek in sedaj sedijo. NE MI PA GOVORIT O LOPOVIH, PREKUPČEVALCIH Z MAMILI IN BOGATAŠIH Z NAKRADENIM DENARJEM. ZA NJIH PA JE EDINO GOLI OTOK!!! Kakšna Povšetova....
prider
# 14.10.2017 ob 13:05
A to je pripornik Valon Hoxhaj? Pri njem so pred časom v celici zasegli mobilne telefone.
Tudi (pol)brat Dibran ni nedolžen, na begu pa z Interpolom iščejo njegovega brata Shiprona.
Vsi pogumni, pa na facebooku se hvalijo z avtomobili, a ko snemajo njihove pajdaše na tržnici iz Sveta na Kanalu A, pa vsi nekam živčni, pa nobeden nič ne ve.
Kosovskim Albancem pač priznam, da cenim njihovo slogo in da držijo skupaj, kar mi Slovenci ne znamo in se skregamo za vsako malenkost. To nas razdvaja kot narod. (primer komentarja @Branko3 ob 8:23) Namesto, da bi se zavzeli, da kriminalcem zmanjšamo standard (v tem primeru bi Hoxhaji kar trpeli le ob kruhu in vodi).
wta
# 14.10.2017 ob 11:11
@Jazst2

V celici pristaneš z razlogom. Zakaj bi sočustvoval s kriminalcem? Prostost mu je odvzeta, ker je povzročil kriminalno dejanje. Zarad mene če tam ždijo v celici na kruhu in vodi. Sami so si krivi, da so tja prišli. A mi ostali smo pa bedaki ker spoštujemo zakone?
mcpjer
# 14.10.2017 ob 11:27
za prazen nič niso zaprti...
treba jim je dat na razpolago : nazaj v celice...ali pa na tovornjak...in jih odpeljati v Turške zapore..bodo vidl kaj je zapor, kakšna je hrana, koliko je hrane,kje spijo, koliko jih je v celici in pa še nekomu bo punčka...pa da jih vidmo heroje
luckyss
# 14.10.2017 ob 11:11
Zaporniki bi si morali z delom zaslužiti privilegije kot so tv in računalnik (dostopa do interneta verjetno nimajo)..
Tako bi nekateri sami vsaj delno poskrbeli za stroške katere sedaj krijemo (ne vem zakaj) državljani..
Sicer pa, če bi radi videli kako izgleda pravi zapor, si poglejte ruski "Črni delfin"...
severna zvezda
# 14.10.2017 ob 13:11
Današnji Večer poroča:


Po naših informacijah so priporniki zahtevali boljše pogoje, predvsem boljšo hrano in večjo izbiro televizijskih kanalov. Z uporniki so se stepli pravosodni policisti v oblekah in opremi za množične izgrede. Ko bo dokončno jasno, kdo je organizator upora, mu grozi kazenska ovadba, ostalim pa grozi disciplinski ukrep, odvzem ugodnosti, kot so obiski, telefoniranje in prejem paketov. Ker gre za pripornike, lahko tak ukrep izreče samo pristojno sodišče.
samogledam
# 15.10.2017 ob 07:42
ko sem lezal na oddelku UKC nas je bilo v sobi sest, brez TV ,Wi-fi in Klime pri 38°, kosilo je bilo mlacno, miru nobenega ker so obiski ves dan prihajali in odhajali, pokretni niso hodili po parku, ker ga UKC nima.Spanje brez miru, stokanje in hitenje sester po hodnikih pa 24 ur.Muka vam recem, ki jo na koncu se placam.
in vam se priporniki in zaporniki smilijo ?
Rugess Nome
# 14.10.2017 ob 15:46
drhal naj deportirajo v kosovske zapore
zagloba
# 14.10.2017 ob 14:47
......pazniki niso mogli obvladati razmer, zato so na pomoč poklicali pravosodne policiste...

Nepoučenost novinarja oz. nepoznavanje organiziranosti službe v zaporu, pazniki so poklicali na pomoč pač dodatne paznike, iz članka pa je razbrati, da so pravosodni polcisti še neka druga služba. Čeprav je termimologija povsem napačna, izraz paznik se več ne uporablja, ampak prsvosodni policist.
london1982
# 14.10.2017 ob 11:41
Tukaj narobe pišete. NImajo Wi-fija ipd.
Tega v zaporih ni. Tudi telefona ne smeš imeti. Vprašajte Janšo...
luckyss
# 14.10.2017 ob 11:18
@wta
Ja, dobro..odprti oddelek se ne bi smel imenovati zapor ;)
tupamaross
# 14.10.2017 ob 10:57
Jazst2,
točno. Primer študentke, ki je štopala in jo je "dober" človek
sprejel v avto, jo zapljal v gozd, kjer jo je z ketno zvezal za
drvo in jo približno teden dni posiljeval...

Ogromno je tega.
Tetameta
# 14.10.2017 ob 08:32
A so zunaj spali? Upam da..
Branko3
# 14.10.2017 ob 08:23
Pri nas so zaporniki vse preveč zaščiteni in privillegirani, vsak zapornik na vsetu bi želel zapor služiti v Sloveniji. Poleg milih kazni za najhujše zloćine je tudi to eden od glavnih razloghov, da se zloćinci zapora ne bojijo. Če jih dobijo, jih bodo namestili skorajda v "hotel", če goga ubiješ boš pač par let tam, ipd. Kje je tu preventivna funkcija zaporov (bijazen pred kaznijo), vsaj za tiste najhujše zločince ? Mislim, da se je nekje izgubila.
oniks111
# 14.10.2017 ob 22:26
Pa kaj se gredo ti zaporniki.Mar bi radi še posebni menu poleg obstoječih,toplo posteljo,spanje na jogijih,ki ga marsikateri od navadnih državljanov ne premore,več tv kanalov,vse to pa plačujemo davkoplačevalci,pa kakšen zapor je to?Malo trde roke manjka,pa jim niti na pamet ne bi prišlo še kdaj kaj takega.
tupamaross
# 14.10.2017 ob 21:24
V primeru vojne, potresov in podobno, ogromno kriminalcev
se znajde na prostosti in državni organi takrat opozorijo prvo
vse prebivalce, da bodo pozorni in se varujejo pred to kugo,
kot bi jih opozarjali da naj se pazijo v vojni, po potresu...

V zaporih so skoraj vedno človeški izrodki, razen, ko se gre
za politiko ali pač manjše prekrške. Žal je tudi vedno nekaj
nedolžnih zaprtih. Lahko bi rekli, da na 100 eden.
severna zvezda
# 14.10.2017 ob 14:19
Dokler je bil živ Enver Hoxha, se je štala delala znotraj meja Albanije ....

Odkar imamo blaženo turbodemokracijo, se štala dela izvena meja s strani tega Valona Hoxhaja.........
FancyBoy
# 14.10.2017 ob 14:19
Zmanjkalo marmeljada v zaporu in je nastal cirkus.
spicy
# 14.10.2017 ob 12:13
zapornik nebi smel imeti nobenih svoboscin, pravico do hrane in pijace,postelje,osnovne higiene,zdravstvene oskrbo...in KONEC ! to jih pa crkljamo in seveda se potem vsi tuji drzavljani is tiste juzne drzave na AL....hitro zacnejo upirat, treba bo spremenit pristop do zapornikov... bo tudi kaksen manj na koncu..ker se bo kdo najdu, ki bo malo premislil ce se splaca....
Franc 1952
# 14.10.2017 ob 08:48
@blizerian
"če bi od palice postali pametni, bi osel bil najpametnejše bitje na zemlji"
Mogoče so pa ravno zaradi tega - osli!
Pa poštarji bi bili, zaradi zdrave hoje, neumrljivi!?:)
crniovcar
# 14.10.2017 ob 19:04
če jim ni dobro lahko zaprosijo za premestitev recimo v kolumbijo
bojo bližje svojemu poklicu
wta
# 14.10.2017 ob 11:15
@luckyss

Ne boš verjel ampak dostop do interneta imajo. Na odprtem oddelku. Slovenski zapor je hotel v primerjavi z drugimi državami. Nekateri celo živijo v montažnih hišah in se prosto lahko gibljejo tudi izven prostorov zapora. Lahko gredo v šopping v BTC, itd. Edino zvečer moraj priti spat v to montažno hiško. Jst sm vidu te hiške in ti povem da sploh niso slabe. Okolica je tudi lepo urejena, cvetje in zelenje.
Bloodline
# 14.10.2017 ob 10:28
Ja no po zapisanem sodeč je v zapor prišel nekdo, ki misli da je nekdo in na takšen način hotel pokazati in dokazati svoj status. Ostali so večje ali manjše ovčke, ki so mu morale slediti drugače....
Jep amerikanizacija se pri nas dogaja tudi v zaporih.


Nevem, kaj ma čredni nagon, ki mu slediš tudi ti veze z amerikanizacijo? Nam boš razložil?
Kobalt
# 14.10.2017 ob 09:49
500 specijalcev naj pripeljejo pa da vidimo koliko jih bo se kdaj pomislilo na stavko


Zanimivo, kako vas pri tem ne moti trošenje davkoplačevalskega denarja.
kislec
# 14.10.2017 ob 19:44
Zanimivo : drugi smete pisati o poročanju Večera - meni pa je cenzor izbrisal dva komentarja, ker sem se obregnil ob to, da je v poročilih (državni) radio poročal"... po navedbah Večera...", MMC pa tega ne omenja.
// Morda zato, ker jih je /malo ali veliko?/ sram, da lokalci ne pridejo do info, Štajerci pa lahko...//
nocoment78
# 14.10.2017 ob 19:23
paznik ali pravilnejse pravosodni policist
Haloo
# 14.10.2017 ob 16:16
Dostava substanc in še kaj ognjenega, z "dronom"?
stewie
# 14.10.2017 ob 15:03
Po poročanju Večera naj bi priporniki zahtevali boljše pogoje, predvsem boljšo hrano in večjo izbiro televizijskih kanalov.
Potem bi se morali zgledovati po filmu Gola pištola 3:
https://www.youtube.com/
watch?v=WF56VO0qqLQ
Bloodline
# 14.10.2017 ob 10:32
Najbolje, da jih kar pretepamo pa mučimo, ne? Za vsak narobe pogled tresk po glavi, ne? ... Kje smo to že videli? ...aja.... na golem otoku, pa v ameriških filmih, pra pri stalinu, pa v afriki... sami pravičneži...

O tem bi morali tisti, ki so zaprti pač prej razmišljati, preden so začeli dilati droge itd....
mb128
# 14.10.2017 ob 14:08
Bloodline
Če je moja domneva o amerikanizaciji pravilna potem se je ta upor načrtoval že dolgo nazaj iz kdo ve katerega razloga. Pobudniki pa so lahko samo tisti, ki se smatrajo in jih smatrajo za vodje.
Veš videno že neštetokrat predvsem na Ngc!
tupamaross
# 14.10.2017 ob 13:23
Ikacbe,
res je tako. Mama mladoletnice, sicer pravnica, samohranilka,
se je spoznala z znano osebo iz zelo dobre in poštene družine
in je z njo živela v zunajzakonski zvezi.

Nekoč je prišla domov in našla hčerko okrvavljeno in v joku, da
je poklicala rešilca.Otrok je bil mesec dni v bolnišnici,posilil pa
jo je njen izven zakonski partner. Mislim, da je odsedel 8 let.

Žal se zna zgoditi, da tudi povsem nedolžni konča v zaporu, ki je
pač kolateralna škoda, kot v vseh državah po svetu, pri nas pa
je tega res zelo malo in je na tem področju sodnike za pohvaliti.
tupamaross
# 14.10.2017 ob 12:26
Svojemu komentarju ob 10,38 bi dodal še to, da se je tista
študentka nekako uspela osvoboditi,ko je njen mučitelj šel
po hrano in so jo vso okrvavljeno pripeljali na policijo.

Da se ni uspela osvoboditi, bi jo skoraj zagotovo umoril,da
bi se tako rešil edine priče svojega zverstva.
tupamaross
# 14.10.2017 ob 10:38
Se pač želijo odcepiti, na kar imajo pravico. Sem za mirno
rešitev in sem za dialog in proti uporabi sile.
kislec
# 14.10.2017 ob 08:37
PPS
V Ameriki je pri takem uporčku takoj neposredni prenos (vsaj na lokalni TV) - pri nas pa oblast ne da nobenih info...

Če ne govoriš o neprijetnostih, jih ni /nojeva glava v pesku...)
paver
# 14.10.2017 ob 07:46
Hašbibe.
lastovka
# 14.10.2017 ob 11:09
@bilzerian in samogledam @: Bravo za komentar.++++++++++++++++++++
Jazst2
# 14.10.2017 ob 10:13
Bebavi komentarji "pravičnežev"...

Točno zaradi take miselnosti še tisočletja ne pridemo nikamor...

5*sobo???? s klimo???? internet??? pa sej niste normalni, no... kaj fopate ljudi... od kje vam pravica, da širite laži? Vi pojma nimate, kaj pomeni odvzeti prostost človeku, niti za 5 minut..(zasluženo, da se razumemo)

Najbolje, da jih kar pretepamo pa mučimo, ne? Za vsak narobe pogled tresk po glavi, ne? ... Kje smo to že videli? ...aja.... na golem otoku, pa v ameriških filmih, pra pri stalinu, pa v afriki... sami pravičneži...

lepo je biti na tej strani ekrana, a?

bravo bravo... res ste civilizirani....
tupamaross
# 14.10.2017 ob 11:46
London1982,
Janši boš Ti še kako plačal, da boš še lačen. Mogoče celo
Tvoja družina, če jo imaš. Enako Kanglerju in vsem drugim,
ki smo jih zločinsko onemogočili v politiki.
Kazalo