Črna kronika
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.4 od 48 glasov Ocenite to novico!
policija policist
Opozorilni strel ni nikogar poškodoval. Foto: BoBo

Policist v samoobrambi izstrelil opozorilni strel

Oba napadalca so že prijeli
17. april 2017 ob 15:42
Tržič - MMC RTV SLO

V Tržiču je moški napadel policista in pobegnil, nato pa se je vrnil s še enim človekom in skupaj sta ga znova napadla. Policist je v samoobrambi streljal, oba napadalca pa so že prijeli.

Med rutinskim policijskim postopkom sta tržiška policista obravnavala moškega, ki se je uprl z napadom na policista in pobegnil, a se je kmalu vrnil na kraj dogodka v družbi še enega moškega, s pomočjo katerega sta znova napadla. Da bi policist zavaroval svoje življenje, je potegnil službeno pištolo in izstrelil opozorilni strel v zrak, ki ni nikogar poškodoval.

Oba napadalca so že prijeli. Med napadom sta bila po prvih informacijah oba policista lažje poškodovana. Okoliščine dogodka na kraju preverjajo strokovne službe policije, glede rabe službenega orožja pa bo na policijski upravi imenovana tudi komisija, so še sporočili s Policijske uprave Kranj.

VIDEO
Policist izstrelil opozorilni strel
G. K.
Prijavi napako
Komentarji
elektrupunk
# 17.04.2017 ob 16:07
preveč demokracije.. naložit v marico pa ene dvakrat na Ljubelj in nazaj s polnim gasom čez ovinke..zdej bo pa kr vsak k.... policaje hotu nalomt ..al jih maraš ali ne ...če bo folk policaje lomu potem se nam slabo piše...
janezjanez
# 17.04.2017 ob 16:23
Imata sreco ta dva napadalca, da nista v ZDA, tam bi ze oblezala.
MitjaM
# 17.04.2017 ob 16:27
Včasih, ko je prišla milica, nihče ni upal niti pisniti.
Danes se pa že kar fizično lotevajo mož postave.
stomic
# 17.04.2017 ob 16:33
Objavite ime teh dveh junakov, pa ne policistov...
javni linč, težave v službi in seveda javno koristna dela eno leto.... za hrano bomo že mi poskrbeli...
drugi tir čaka, kramp in lopata pa tudi...
dushevka
# 17.04.2017 ob 16:15
@Orli če je zadeva jasna, bo tudi komisija to hitro ugotovila in postopek bo zaključen. Verjetno je vsem v dobro (policistom in nam navadnim ljudem), da so okoliščine uporabe orožja povsem jasne ter da se morebitne zlorabe sankcionira. Policisti pač nosijo s seboj smrtno orožje in meni se zdi povsem normalno (in verjamem da tudi policistom), da je uporaba tega nujna le v primerih ko druge možnosti ni, ter da se tovrstne dogodke redno preverja.

Sicer pa super, da se policistom ni nič hujšega zgodilo, ter da situacija ni še bolj eskalirala.
seven7
# 17.04.2017 ob 17:19
V ameriki bi bila že v hladilnici.
Lešnik
# 17.04.2017 ob 16:07
Opozorilni strel ni nikogar poškod

Nekako logično, če gre za opozorilni strel.
paver
# 17.04.2017 ob 16:36
V Ameriki ni opozorilnih strelov.
stomic
# 17.04.2017 ob 17:16
strojko
policist ima svojo nalogo in njegov namen je vzdrževanje javnega reda in miru... če te legitimira ali kakorkoli preverja, ustavlja, itd. je naloga vsakega državljana in tujca, da spoštuje in upošteva navodila... če ti kaj ni povšeči, se lahko pritožiš, ampak se pretepat s policistom pa ne vem no... če je naredil karkoli neprimernega ga prijaviš, nekaj prijav, pa bo tudi enkrat tenko piskal..
vse drugo, pa ni v interesu miroljubnih državljanov... ali pa ste vsi kar naenkrat pametnejši od nas vseh...
macupicu
# 17.04.2017 ob 17:05
S paralizatorjem je tako: če bo policaj napaden, bo moral najprej v Ljubljano po paralizator. Tako so razložili, da naj bi jih kupili le eno malenkost, nikakor pa ne vsem policajem...
rdečinavijač
# 17.04.2017 ob 16:30
Upam da dobita vsaj kako leto zapora, da bosta imela cajt mal razmislit kaj sta naredila.
nevem
# 17.04.2017 ob 18:34
Kdor napade policista... kazen x 10!
Prekoračitev pooblastil policista... kazen x 10!

Pa bo precej več miru v deželi tej.
Orli
# 17.04.2017 ob 16:03
Zakaj komisija sigurno sta ravnala pravilno.Te komisije so samo zapravljalci denarja namesto da bi policiste bolje opremili.Sigurno sta prisla s starim Opelom in ponoseno uniformo napadalca sploh nista vedela da sta policista.
Dejan_f
# 17.04.2017 ob 18:15
Svaka čast policistoma, da sta se vzdržala in situacijo rešila brez smrtnih žrtev. Če bi se to zgodilo v ZDA bi bila oba butca preluknjana kot sir.
BojanD
# 17.04.2017 ob 17:05
@dushevka, se strinjam. Je pa potrebno tudi reči, da je ideja, ki jo nekateri zagovarjajo, da se policist lahko s strelnim orožjem lahko brani le v skrajni sili, nedomiselna in nerealna. Policist namreč ne more kar čakati in izčrpavati vseh možnosti, preden ukrepa. Na tnalu je namreč pištola. Če se osumljenec (ali celo dva) dokopljeta do pištole, ker je policist predolgo čakal, se lahko zgodi marsikaj hudega.
DULE50
# 17.04.2017 ob 16:53
In zdaj bo policaju odbili od plače za porabljen naboj.
los-t
# 17.04.2017 ob 17:59
Komisija...policaju bodo živce žrl, kriminalc bo dobil pa najboljšga odvetnika in pogojno in še kako odškodnino zarad strahu ob poku...gnila demokracija in izrojeno sodstvo, prav pogrešam miličnike, v sekundi je bil red ko so se pokazal...
oniks111
# 17.04.2017 ob 16:20
Tokrat dam popolnoma prav komentatorju Lublanski.
Screet Zaneecom
# 17.04.2017 ob 16:38
bravo policija !
korektno opravljeno... bo pa nažalost takih dogodkov vse več....
ljudje so pod stresom, zraven pa še TV pere možgane in spreminja ljudi v "zombije"
bk13
# 17.04.2017 ob 16:15
vrjetn je bil kdo iz trajbaha
bryden
# 17.04.2017 ob 17:13
Mimogrede, kje je bil partner od policaja? V pekarni čakal na krofe?
sik
# 17.04.2017 ob 16:58
Zakon bi moral biti pri nas takšen, da lahko policist, ki je napaden, napadalca ustreli.
Micesar
# 17.04.2017 ob 16:53
zato morajo imeti paralizator
pingo69
# 17.04.2017 ob 20:35
Tudi policaji so včasih svojega dnarja vredni !!!!
Gepard007
# 17.04.2017 ob 18:52
V Ameriki je ena najhujših kazni napad na policista. Tako bi moralo biti tudi pri nas!
artoum
# 17.04.2017 ob 19:36
saj ne vemo zakaj je "počilo". grem stavit , da se tale vročekrvnež in policist nista srečala prvič.

več v nadaljevanju .......... bi lahko zapisali na koncu članka.
FlameNix
# 18.04.2017 ob 12:57
Moški je imel s seboj majhnega otroka, policista sta šla mimo njega ter ga nekaj spraševala. Nakar je moški spustil otroka in krenil na drugo stran proti vozniku policistu. Ni omenjeno, da je moški odrinil polista, ko je ta izstopil iz avta, prav tako je moški rekel kletvico policistu nakar je policist uporabil solzivec. Šele po uporabi solzivca je drugi policist izstopil iz avta, moški pa je začel bežat. Ubogi fant je tam stal in gledal kaj se dogaja. Kaj se je dogajalo kasneje pa ne vem, ker sem obrnil avto in šel po drugi ulici. Bil sem pa na poti v službo, če ne bi gledal do konca. 5minut kasneje me žena kliče in pravi, da je slišala strel, mimo mene pa sta se peljali dve marici in motorist. Nihče otroka ni niti omenil, niti se ne ve kaj je z njim, pri kom je itd.. skratka zelo pomanjkljive informacije.
BojanD
# 17.04.2017 ob 20:47
@dushevka, tvoja vera v ustrezen trening in izkušnje je sicer lepa, ampak takšne pobožne želje hitro trčijo v realni svet.

Ko osumljenec plane na policaja, je na tnalu pištola. Tega nisi niti komentiral. Tudi če osumljenec nima niti hladnega orožja, mi prosim povej, kakšen trening mu omogoča, da bo razločil, ali se osumljenec hoče zgolj ravsati ali pa hoče pištolo? Takrat deeskaliranje ne pride več v poštev, saj stvar zelo hitro eskalira.

Poleg tega sem si ogledal veliko posnetkov o katerih govoriš in seveda tudi opazil, da gre za zelo različne pojave. Na eni strani policaji, ki so hkrati psihopati, in na drugi tudi primere, kjer je bila uporaba orožja na mestu. Tako da ne vem, kaj hočeš dokazati s temi posnetki.
dushevka
# 17.04.2017 ob 19:26
Pa mislim, da se razumemo - ko gre za fizičen napad na policista, kjer je neposredno ogroženo njegovo življenje ali življenje koga drugega, je seveda strelno orožje absolutno na mestu.
ThePianoGuy
# 18.04.2017 ob 01:07
Mene pa zanima, kaj je bilo res zadaj. Da greš policista napasti med "rutinskim pregledom" res ni šala. Ali je osumljenec kaj švercov ali pa policist ni bil tako zelo nedolžen in se je osumljenec odločil, da mu vrne milo za drago.
patriot1970
# 17.04.2017 ob 21:31
V kolikor bi policija imela potrebno avtoriteto, do navedenega dogodka sploh ne bi prišlo ali pa bi bil krepko bolj nenevaren.
Dokler pa bo naš pravni sistem, mediji in politika dajali prednost "človekovim pravicam osumljenca" nad varnostjo policajev se bodo tovrstni dogodki samo množili!.........
renti
# 17.04.2017 ob 19:01
Vsi ki se pritožujee nad mamini sinki pa razvajenimi,...... Delno se strinjam z vami. Samo včasih je bilo pa le drugače. Policisti so bili POLICISTI. Imeli so avtoriteto, bili so izobraženi, bili so pravi dedci, ki so znali samo s povišanim glasom rešiti kakšen problem.
Danes? Danes je lahko policist, vsak ki je naredil za frizerja šola (pa ne da niso frizerji spoštovani, so, samo niso pa policisti), ki v odraslosti začenja težiti vsem po vrsti ker je policist, ki te bo pisal kazen zaradi ene žarnice, medtem ko pogledfa stran, ko se v starem Oplu pelja cca. 10 romov natlačenih kot konzerve,.... Oprostite, da policisti niso več spoštovani so si sami krivi.
los-t
# 17.04.2017 ob 18:17
Bryde, fasu si minuse, ampak jaz ti dam plus za predlog o tarči...drgač so pa nardil teste, če streljaš v zrak, ne postrani ampak res gor, metek pade dol ko kamenček, tud koža ne poč...
gesan
# 18.04.2017 ob 07:32
Lublanski
# 17.04.2017 ob 16:15
Vsak že lahko steguje jezik in dvigne roko nad policaja, se dela norca iz njega s snemanjem .. usrana država maminih sinčkov in očkovih princesk
...................................
Kaka država, tako vse ostalo kar sovpada!
Tudi policija vseprevečkrat ni na nobenem drugem nivoju!

Žal
smeško 562
# 17.04.2017 ob 22:25
Dejansko se folk pritozuje ker je uporabil orozje? Noro. Jaz se sprasujem zakaj ga je zgresil. Norcevanje in napad je nedopusten. V tujini je jasno napad na policaja ob opozorilih le tega pomeni smrt. Pri nas pa bo imenovana komisija:
CC
# 17.04.2017 ob 21:33
Vsak že lahko steguje jezik in dvigne roko nad policaja, se dela norca iz njega s snemanjem .. usrana država maminih sinčkov in očkovih princesk

Ampak si lahko predstavljaš državo, kjer nimaš pravice snemati policaja?
u qratz
# 18.04.2017 ob 05:55
v živo vse izgleda drugače,kot, vi znanstveniki, veste iz filmov...
Marko_Green
# 17.04.2017 ob 21:08
Saj ne pravim naj jih ustreli,sam bi pa moral znat vsej nekaj samoobrambe,saj je le nekdo ki skrbi za RED.
Pigglet
# 17.04.2017 ob 19:52
Ne renti, policisti niso krivi. Kriva je družba. Tista, v kateri so po defaultu policisti krivi za prekoračitev pooblastil, procesne napake, znašanje na Romi, nestrpnost in kaj še vse drugega ne najdejo sodniki. Ali ste se kdaj vprašali, ali so storilci (dokazano) kaznovani, čeprav so jih odvetniki potegnili ven iz dr... na račun procesne napake? Niso. Zakaj? In ne mi sedaj o tem, kaj se mi/nam bo dogajalo, če ne bi bilo možnosti procesnih napak. To je zgolj opravičilo kriminalcem. Da se razumemo, govorim o jasno zabeleženih dokazih, ne o nekih nekje nekoč na neznanem kraju.
m_united
# 17.04.2017 ob 19:00
Predolg vikend je biu.
Črnibog
# 18.04.2017 ob 11:32
Na hitro se vprašajte kako je sploh možno, da jima je pobegnil in kaj točno so meli, da se je kaj takega zgodilo? Dvomim, da so se prvič videli, ker takšne igrice kot se grejo policaji pri nas, so nevarne, saj jih preveč ščiti zakon in ne premalo. V tej zgodbi nekaj konkretno smdri.
Sem na hitro preletel komentarje in se sprašujem, če državni postreščki nimajo kaj bolj pametnega kot pisat bedarije po spletu?
Ker če te vesele spise o pobijanju ne pišejo oni, se resno vpreašam kje točno živite ljudje in potem še sanjate ameriški sistem sistematičnega pobijanja?
Če k temu še dodam "strokovno usposobljenost" prometnikov, je vsaka debata odveč.
In potem bi naj osebki, brez prave strokovne izobrazbe, ki se izživljajo nad državljani, odločali o tem, če lahko nekdo živi ali ne, malo se zamislite kaj točno si želite.
Slovenija je med najbolj varnimi državami na svetu, ne zaradi policije, ampak zaradi tega, ker ljudje (pre)dolgo požiramo krivice, ki so nam servirane in smo se s tem sprijaznili, kot se za hlapce spodobi.
Če sta zasrala, naj zgubita službo, aja, saj res, pri nas si tako ali tako lahko privoščijo vse, dajmo jim še dovoljenje, da bojo pobijali vse povprek.
esspero
# 18.04.2017 ob 09:47
Samoobramba iz zasede.!
Homer.
# 18.04.2017 ob 07:44
Ko policist uporabi orožje je vedno preiskava (tudi če je opozorilni).

Sicer pa napadalci imajo srečo, da je to v Sloveniji....
V ZDA bi strel bil samo eden in ta dokončen!
dushevka
# 17.04.2017 ob 19:24
@BojanD "Je pa potrebno tudi reči, da je ideja, ki jo nekateri zagovarjajo, da se policist lahko s strelnim orožjem lahko brani le v skrajni sili, nedomiselna in nerealna. Policist namreč ne more kar čakati in izčrpavati vseh možnosti, preden ukrepa."

Jaz upam (verjamem?), da so naši policisti dovolj izkušeni v ne samo ravnanju z orožjem, ampak ravno v deeskaliranju napete situacije, tako da uporaba sile v končni fazi ni potrebna. In to idejo o kateri govoriš, mislim da ne zagovarjam(o) samo jaz, ampak tudi v večini policisti sami. Imaš primerov na spletu, kako zgleda policija (tu predvsem mislim na ZDA), ki tega ne upošteva še pa še. Policije, kateri uporaba smrtonosne sile, ni skrajni ukrep ampak default, si jaz osebno ne želim.
qayxc
# 17.04.2017 ob 18:53
Ja samo kako dokazati, da je policaj prekršil pooblastila, saj vsi vemo, kako lažejo eden za drugega, njihov sindikalist je policaje napeljeval k prekršitev pooblastil pri zadevi Koprivnikar, pa so ga vseeno še naprej volili za sindikalista, do njegovega odstopa, ko ga je moralo šele sodišče prepoznati za krivega.
jarožir
# 17.04.2017 ob 18:04
Spomnil se, da je bivši minister Šter obljubljal, da bo poskrbel, da se bodo lopovi zopet bali policije.
usavko
# 18.04.2017 ob 13:41
@Črnibog...

Največja težava komentatorjev in večine Slovencev na sploh je, da tvojega komentarja ne razumejo.

Bi rekel Oprostite jim, saj ne vedo, kaj počnejo ampak... Zaradi tega smo tam, kjer smo in drvimo kamor pač drvimo... Eni smo to zmožni opaziti, drugi pač ne.

Sem vesel, da zaenkrat opozorilni streli zaležejo in pri tem ne pride do hujših poškod.

Kdor si želi ameriški sistem je pač.... ah... :(
Nozniprst
# 18.04.2017 ob 07:41
Zdaj bo komisija ugotovila, da je policist orožje uporabil nezakonito in bo dobro nasrkal.
Bogi palicaj, se mi kr smili.
Na koncu bo še palicaj pristal v zaporu, napadalca pa po vsej verjetnosti dobita še odškodnino.
Slovenija je postala gnila država.
Pigglet
# 17.04.2017 ob 21:02
@Marko Green
Ti si nestrokovno usposobljen. A ne razumeš dejstva, da se obravnavanci takoj vlečejo ven na različne prekoračitve v postopkih. In potem nastradajo policisti. Ker bi oni lahko drugače ukrepali-po mnenju sodišč-v večini primerov. Druga skrajnost so pa ameriški hill-billyi-za par tednov pri nas in ameriškimi sodniki in zakonodajo...pa da vidiš potem. Prosili bi za naše policiste. Glede vojakov pa ...itak. Saj so zmerej za vse krivi, a ne?!? Če se branijo kot je treba, prekoračijo silobran-nasilneži. Če se umaknejo-nesposobneži.
strojko
# 17.04.2017 ob 21:00
@sic tvoje mnenje temelji na predpostavki da so vsi policisti pošteni, pravični in s svojih obnašanjem vzor celotni družbi kar pa v praksi še zdaleč ni res...

res mi ni jasno zakaj nihče ne dopušča možnosti da je policist svoje osebne probleme reševal v službenem času? a to se pri nas ne dogaja?

jaz pa NE verjamem da se je občanu kar na lepem zmešalo kar tako brez razloga je pobegnil pred policajem in se kasneje vrnil s prijateljem, povprečen občan svojih frustracij ne znaša nad mimoidočim policistom... malo še počakajmo tale zgodba še zdaleč ni končana

in polno je še nepojasnjenih vprašanj, recimo zakaj je bil občan ustavljen v starem mestnem jedru, tam jaz osebno še nisem naletel na policijsko kontrolo? kako je možno da je en občan pobegnil dvema policistoma? zakaj se je pobegli občan čez par minut vrnil s prijateljem? zakaj sta se dva policista tako ustrašila dveh občanov da jih nista mogla obvladati s strokovnimi prijemi za kar sta usposobljena ali morda s solzivcem? če občana - napadalca nista imela pri sebi vsaj hladnega orožja je uporaba strelnega orožja policista prekoračena uporaba prisilnih sredstev, to je dejstvo.

ali je zgodba policistov resnična ali pa sta jo policista skupaj priredila da bi zavarovala svojo rit...?

to ni teorija zarote, to je realna slika slovenske policije, ki zanjo pravilno delati samo še z radarji za merjenje hitrosti, drugje pa kaj hitro storijo marsikatero napako, ki jo seveda po človeško želijo pomesti pod preprogo.
Kazalo