Črna kronika
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.9 od 53 glasov Ocenite to novico!
Janez Janša Jože Zagožen sojenje patria
Po poročanju Dnevnika so specializirani državni tožilci po finančni preiskavi, ki so jo uvedli proti nekdanjemu premierju Janezu Janši in članom njegove družine ter glede premoženja pokojnega Jožeta Zagožna, vložili tožbo za odvzem Zagožnovega premoženja. Foto: BoBo

Dodaj v

Tožilstvo želi družini Zagožen zapleniti 837.000 evrov

Tožba za odvzem nezakonito pridobljenega premoženja Jožeta Zagožna
14. april 2015 ob 09:40,
zadnji poseg: 14. april 2015 ob 10:27
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Specializirano državno tožilstvo je proti trem članom družine pokojnega Jožeta Zagožna vložilo tožbo za odvzem premoženja nezakonitega izvora v višini 837.000 evrov.

Po poročanju Dnevnika so specializirani državni tožilci po finančni preiskavi, ki so jo uvedli proti nekdanjemu premierju Janezu Janši in članom njegove družine ter glede premoženja pokojnega Jožeta Zagožna, vložili tožbo za odvzem premoženja.

Primerjava prihodkov in izdatkov pokojnega Jožeta Zagožna, ki ga je v zadevi Patria tožilstvo obdolžilo terjanja in sprejemanja nagrade, vendar je nato kazenski postopek septembra 2013 zaradi njegove smrti ustavilo, je pokazala nepojasnjeno razliko v premoženju v višini 837.000 evrov.

Razlike v premoženju člani Zagožnove družine niso znali pojasniti tožilstvu, zato je to po zaslišanjih proti trem članom družine Zagožen vložilo tožbo za njegov odvzem. Hkrati je zaradi nevarnosti odtujitve zahtevalo tudi zavarovanje bančnih računov, več nepremičnin in drugega premoženja v lasti družine Zagožen.

Po ugotovitvah tožilstva je Jože Zagožen razpolagal z gotovino nepojasnjenega izvora v skupni višini 366.422 evrov, ki so jo preiskovalci našli na sedmih varčevalnih knjigah, ki jih je Zagožen odprl pri BKS Banki v Celovcu.

Zagožen je na račun denarja iz Celovca prejemal tudi obresti, ki jih domnevno ni prijavil davčnemu organu. Denar je po ugotovitvah tožilstva prenašal tudi na družinske člane.

Z BKS-jem posluje tudi Janša
Pri banki BKS ima najeto stanovanjsko posojilo od leta 2012 tudi Janez Janša, v BKS-u pa je med drugim službovala tudi njegova osebna bančnica Nataša Pajenk, sestrična Urške Bačovnik Janša. Obe sta bili zajeti v finančno preiskavo.

Ali je tožilstvo tožbo vložilo tudi zoper Janeza Janšo, pri katerem je prav tako preiskovalo obstoj nepojasnjene gotovine v višini najmanj 200.000 evrov, še ni znano.

G. C.
Prijavi napako
Komentarji
štajerc64
# 14.04.2015 ob 09:56
Čakam na dan , ko bo novica dneva postal naslov :
ODVZELI premoženje nezakonitega izvora osebi XY !!!!!!!!!
KLIPAN
# 14.04.2015 ob 09:55
VSI PRED SODIŠČE!!!!!
Komunistična zarota, Murgle, Kučan, Tito, Kardelj, Stalin, Finci, Avstrijci.....
vsi so se zarotili proti našemu ljubljenemu Janezu in njegovim pomagačem, ki tako ljubijo Slovenijo, da odpirajo račune kar v tujini, izvora denarja pa ne znajo pojasniti.
Sramota, pa tako so se borili za samostojno Slovenijo......., hm, le zakaj??
jurica
# 14.04.2015 ob 10:10
Je pa zanimivo, da sin od Jožeta Zagožna, Matej Zagožen dela v družbi Plinovodi !
Ja tam kjer tudi Janševa hči in pa sin od Jožeta Tanka, vodje poslanske skupine SDS :)
carlazar76
# 14.04.2015 ob 10:07
Se strinjam.
Sao prosim ne pozabiti še kakšnih drugih "družin", npr. Janković, Rotnik, Bavčar, Šrot, Kordež (saj mu menda ne verjemete, da je revež), Tovšak... ....to so samo prvi, ki so mi padli na pamet.
CtrlDelete
# 14.04.2015 ob 10:03
"na sedmih varčevalnih knjigah" ????
To pa je varčevalec!
pingo69
# 14.04.2015 ob 09:58
Vsem , ki so nas državljane Sluvenije osiromašili jim pobrat neupravičeno premoženje ! In to takoj, da ne bo prepozno!
sintaksa
# 14.04.2015 ob 10:08
jaz vem za vsakih 100 eur, ki jih dobim na račun. Vem izvor, trajanje depozita in kje sem denar porabil.

Vse jim pobrat, zamrznit, dokler se ne ugotovi od kje je keš. Če ne, pa pobrat do zadnjega centa in pavšalno 10 let zapora in odvzem vseh morebitnih strokovnih nazivov z doživljensko prepovedjo opravljanja javnih funkcij - v opomin drugim. Včasih se je tko delal, zato so bili vsi posrani in so dobili svoja kleptomanska krila šele po letu 1990.
sintaksa
# 14.04.2015 ob 10:12
zaposleni na Kleptovodih, ja
olen
# 14.04.2015 ob 10:14
Afnogunc-de lux
Tukaj nekaj ni prav. Nimajo kaj družinski člani ugotavljati od kod denar pokojnega. Država mora dokazati, da je nezakonitega izvora, potem pa ga lahko pobere.

Ampak proti sovražnikom so dovoljena vsa sredstva - kanede.


Tukaj si pa mimo brcnil... za vsak evro jim res ni treba dokazovati.... Ampak vsak ve od kod je dobu 1000 evrov kaj šele par 100000 evrov... Torej če je denar legalno pridobljen bodo to dokazali, če pa ni pa pomeni da so ga dobili od tam kjer ga ne bi smeli...
AM
# 14.04.2015 ob 10:05
Škoda, ker to ne bo do konca speljano in bo zadeva padla na eni napačni vejici.
Primi123
# 14.04.2015 ob 09:57
gotovino, ki so jo našli na varčevalnih knjiga??????
CtrlDelete
# 14.04.2015 ob 09:58
No, nekaj pa je! Ni veliko, ampak malo po malo, pa bo.
olen
# 14.04.2015 ob 10:09
Če se nekomu dokaže gotovina nepojasnjenega izvora.... potem nisem za to da mora tisti vrnit ta znesek ampak znesek 10x toliko
carlazar76
# 14.04.2015 ob 10:13
Samo, počakte mal...
...ni bilo ravno nedavno, ko so ravno tako nekomu (se res ne spominjam komu) na premoženje "nepojasnjenega izvora" samo nabili plačilo dohodnine ostanek, pa mu je lepo ostal. "I nikome ništa." Se kdo mogoče somni za koga je šlo?
frgo
# 14.04.2015 ob 10:13
Čakam na dan , ko bo novica dneva postal naslov :
ODVZELI premoženje nezakonitega izvora osebi XY !!!!!!!!!


to je že bilo, res pa je šlo za nekekega nepomembnega dilerčka
felipesko
# 14.04.2015 ob 12:26
Pa kaj tukaj spet nabijate z levimi in desnimi....??
Uzakonit predpis,da vsi,ki smatrajo,da imajo ali potrjeno imajo nepremičnine in gotovine več,kot miljon evr. naj oddajo naj oddajo povsem preprost in laičen popis premoženja.... (npr. 2hiši,vikend,3 avtomobile in 500 tisoč gotovine....in datum pridobitve))
Po pretečenem času,za vse gelipterje,ki niso oddali podatkov in smatrajo,da so dobro skrili......revzija premoženja.....
Kolikim so se zatresle hlače???
Bolj enostavno je,kot si mislimo,ampak je število tistih,ki tega nočejo,ker imajo skoraj vsi pocukrane roke od marmelade in ne govorim o lovu čarovnic,temveč o pravih ribah.....
Sumljivi so že vsi tisti,ki imajo več,kot 1/2 gotovine v tujini,ker če so posli čisti,jih ne rabiš nosit v tujino,ker so tuje banke tudi tukaj....
Kekec99
# 14.04.2015 ob 12:46
»Na zaslišanju smo od akterjev dobili različne razlage, zakaj je bilo podjetje kupljeno, in pri tem nismo mogli razumeti pomena tega posla.« – Glavni finski inšpektor Kaj Erik Björkqvist o preprodaji podjetja Rajka Janše

Iz Državne založbe Slovenije so bratu Janeza Janše doslej »podarili« skupaj že več kot 2,3 milijona evrov. Nakazani denar sovpada z nenadno obogatitvijo družine Janša po letu 2007.

DZS nakaže Rajku Janši prvi milijon evrov v trenutku vojne med Janševo vlado in DZS za prevlado nad Termami Čatež. Po tem »zmaga« DZS.
Kekec99
# 14.04.2015 ob 11:03
Kot je leta 2011 pisal tednik Mladina, je Rajko Janša leta 2008 ob znanem koroškem družinskem smučišču za 275 tisoč evrov kupil dva apartmaja, vsak meri 70 kvadratnih metrov. V kupoprodajni pogodbi, ki jo je tednik Mladina pridobil od avstrijskega sodišča, piše, da dveh nepremičnin ni dobil s posojilom ali hipoteko, temveč je zanje gotovino vplačal na račun ene izmed avstrijskih odvetniških pisarn. Rajkove apartmaje naj bi uporabljal tudi njegov brat Janez Janša. Poštena družina ni kaj, račune plačuje kar z gotovino.
tzt
# 14.04.2015 ob 10:36
Kdaj pridejo na vrsto Rigelnik, Pavček, Glaser, ... ?
GUESS
# 14.04.2015 ob 14:34
kekec 99: ....Ti posli so ostali skrivnost tudi zato, ker je po tistem, ko je moral Janša zaradi afere Depala vas leta 1994 odstopiti kot minister in je bila ustanovljena parlamentarna komisija za preiskavo orožarskih poslov, takratni premier Janez Drnovšek posredoval z zahtevo, da naj se tega 'ne dotika'.
To, to...... je največja, kardinalna, katastrofalna napaka Drnovška in slovenske politike.
Kajti te nerazpucane zadeve so kulminirale v razmišljanju, da "nam nihče nič ne more", to pa naprej v vsesplošni tajkunizaciji slovenskega gospodarstva. Pa v razmišljanju, da so vsi politiki enaki in naprej v vsesplošni apatiji.
sintaksa
# 14.04.2015 ob 10:14
družinski člani uporabljajo denar morebitno nezakonitega izvora, zato morajo izvor pojasniti, kaj tukaj ne razumeš, afnogunc?
CtrlDelete
# 14.04.2015 ob 15:20
Evo, na Reporterjevi strani že trdijo, da mrtvemu ne smejo soditi in da je pregon svojcev pokvarjeno komunistično dejanje! Ti so reeeees bolniki!
Kekec99
# 14.04.2015 ob 12:01
@Sejsemvedu
Brat Janeza Janše, Rajko Janša, je zahteval oceno ustavnosti zakona o odvzemu premoženja nezakonitega izvora. Zakaj že?
Afnogunc-de lux
# 14.04.2015 ob 10:43
Dajmo pogledati še malo pri naših advokatih ali zobozdravnikih, kakšne so bile njihove davčne napovedi in kakšno premoženje imajo.
PONOS
# 14.04.2015 ob 10:55
Sejsemvedu
Hja oropaš,pokradeš,te podmažejo te zalotijo hitro vso premoženje prepišeš na družinske člane in odsediš 2 leti zapora ko prideš ven si bogat ali te pa vmes pobere pa je družina bogata-No go.Zapor pa zaplemba tako kot Italijani delajo mafijcem.
Kekec99
# 14.04.2015 ob 10:40
@Sejsemvedu
Kučan še vedno vozi Golfa, pokrij se z ušesi. Razloži mi od kod družini Janša milijonsko premoženje, brat si kar televizijo kupil? Janez pa je do osamosvojitve imel plačo podčastnika, po osamosvojitvi pa je prejemal poslansko plačo. Višina obeh plači sta javno dostopen podatek, in če vračunam ti dve plači mi še vedno manjka kakšen zadetek na evropski loteriji ali pa kakšna podkupnina. Kot vem na loteriji ni zadel, tako da ...
sintaksa
# 14.04.2015 ob 10:29
aaa, po smrti sorodnika postaneš lastnik računa z 800.000 eur gotovine nepojasnenega izvora.
Meniš, da ne rabiš pojasnjevati?
zaytsev
# 14.04.2015 ob 10:09
Se spravljajo na male ribe, da bi odvrnili pozornost od velikih...naj preiščejo in zaplenijo premoženje Jankovičev, Bavčarja, Zidarja, Šrota, Hilde...pa bomo meli takoj pokrite vse finančne luknje...
Kekec99
# 14.04.2015 ob 14:49
@PodrepnikPolde
Janez Janša, dosmrtni predsednik SDS-a. Je lahko še bolj komunistično? Če bi ga v vseh teh letih zamenjal nekdo le za leto ali dve bi verjel v demokracijo ki jo prodaja SDS, tako pa ne. Komunisti so se preoblekli in sedaj lovijo najbrž da sami sebe ker drugih ne vidim.
Kekec99
# 14.04.2015 ob 13:18
»Na podlagi vpogleda dokumentov je bilo ugotovljeno, da je Janez Janša kot minister za obrambo prijavil policiji tranzit dveh ladij za republiko Hrvaško, za kateri ni bilo izdanih uradnih tranzitnih dovoljenj.«

Ludvik Zvonar, leta 1991 direktor uprave za logistiko na ministrstvu za obrambo – v času obrambnega ministra Janeza Janše odgovoren za preskrbo Slovenije z orožjem ob zavarovanju osamosvojitve – je na zaslišanju, ki so ga izvedle varnostno-obveščevalne službe (uradni in verodostojni dokument je javno dostopen v drugi knjigi Matjaža Frangeža z naslovom Kaj nam pa morejo), dejal: »V vseh pošiljkah je bilo predvsem orožje, ki je ustrezalo potrebam slovenske vojske. Poleg zabojnikov s tem orožjem je vedno prispelo še nekaj zabojnikov za kupce iz Hrvaške in BiH. Tudi ti so bili odpeljani iz Kopra, in sicer na podlagi ustreznih dokumentov za tranzit. Dokumente je podpisal Janez Janša, ki je bil tudi navzoč pri vseh prevzemih orožja.«

Elo Rijavec, uslužbenec takratne II. uprave ministrstva za obrambo, je zadevo še bolj natančno razložil: »Količino orožja in opreme, ki so jo imenovali balast, je osebno odrejal v nadaljnjo prodajo minister Janez Janša.« Kam je šel ta denar, Rijavec na zaslišanju ni povedal.
johc
# 14.04.2015 ob 12:37
Marija Zagožen je pri prodaji Slovenskih železarn prejela 500000 evrov provizje in to je ta oplemeniten denar!
sintaksa
# 14.04.2015 ob 11:00
aaa... Kaj naj pojasnjujem? Zakaj sem dedič? Odkod nekomu drugemu denar?

Ne rabiš pojasnjevat, če se odrečeš dedovanju.

Predlagam, da vklopiš razum in pomisliš: Dedoval sem 13.400 eur od babice. Banka ve, da so to prihranki, ki so se nabirali več let, saj je pokojna dobivala pokojnino.

Dedoval sem bančni račun svojega dedka, na katerem je 840.000 eur. Dedek je živel v enosobnem stanovanju v Žalcu in je po 30ih letih delovne dobe kot strojnik prejemal solidno pokojnino. Sedaj mi zapušča račun 840.000 eur. Banki ni nič jasno. Prijavi ustreznim organom. Ti zahtevajo pojasnila. Dedka ni več, ostanem samo jaz, ki denar dedujem. Denar je moj. In je nepojasnenega izvora.

Zameriš organom in banki, da ti delajo krivico? Ali se pa narediš neumnega in si misliš, da si upravičen do tega denarja (zakaterega sam veš da ne more biti čist), ker ti ne morejo nič dokazat? To bi bilo sicer tipično stališče pokvarjenega materialista.
Zatarra
# 14.04.2015 ob 10:39
Prosim, navedite še, KDO konkretno v tožilstvu je pripravljal zadevno tožbo in KAJ konkretno so v pojasnilo in bran doslej povedali zastopniki pokojnega Jožeta Zagožna! In potem se bomo zagotovo vsi smejali, bebavosti in korupciji (nekaterih) slovenskih belih ovratnikov namreč (da medijev niti ne omenjam) ...

Mimogrede, ste morda že uspeli raziskati, koliko komitentov, fizičnih oseb ima trenutno še Nova ljubljanska banka, znana tudi kot bankomat "nekdanje" UDB/VOS? :> Da ne nadaljujem z "nepojasnjeno" pridobljenim in nezakonitim premoženjem, ki so si ga prilastile mnoge "prominentne" slovenske družine (in ga skrivajo npr. ravno v sefih prej omenjene banke) in (nenazadnje) sam država (oz. takrat republika) po II. svetovni vojni ...
naš človek
# 14.04.2015 ob 10:24
@avrelius
Kazenski postopek se ustavi, ker mrtvega ne moreš kaznovati, lahko pa prek drugih postopkov (davčni, civilna tožba ipd) država ali drug oškodovanec izterja vračilo oz. odškodnino iz premoženja umrlega oz. njegovih dedičev. Če ni zapustil nič, načeloma ne bi šlo. Se pa davčna lahko spravi na kogarkoli glede premoženja nepojasnjenega izvora.
avrelius
# 14.04.2015 ob 10:15
Nisem pravnik zato prosim, če mi kdo lahko odgovori - kako je s sodnimi postopki, če nekdo med postopkom umre - ali se postopek ustavi, ali pa se postopek nadaljuje. Kakšen je postopek s predvidenimi prizadetimi oz. okoriščenimi osebami.
GORILA
# 14.04.2015 ob 14:48
Na levici polno milijonarjev s sumljivimi premoženje, tukaj pa nekaj tisoč € pa cel halo

vsak ukraden evro je problem! Pa če je lev ali pa desn... boljše 800.000 evrov kot nič!
james.bond
# 14.04.2015 ob 14:20
dokler bomo imbecili, ki se obkladamo, zakaj je pa ta na svobodi, pa oni, pa dokler bodo, našega ne smejo .... do takrat bodo kradli k srake.

Ja, pa tudi do takrat bom verjel, da je IQ povprečnega slovenca daleč za Mujom ....

pa da ne bo pomote tako ivan z kot j, in ostala falanga z leve in desne sodi samo na eno mesto .... "goli otok s tucanjem kamenja"
kayci
# 14.04.2015 ob 13:37
kralj matjaž
Pa imamo spet kost za gledanje.
Na levici polno milijonarjev s sumljivimi premoženje, tukaj pa nekaj tisoč € pa cel halo pa seveda družino uničit tako kot Hribarjeve.


Ker naši lopovi so pa pošteni.
Ne mešaj Hribarjeve z današno mafijo ker je žaljivo.
atal
# 14.04.2015 ob 13:20
..., medtem pa Boško Šrot sedi v zaporu z včeraj "zakonito" pridobljenimi milijon in tristo tisoč euri.

B a n a n i s t a n ! ! !
GORILA
# 14.04.2015 ob 12:38
Hipotetičen primer. Moj foter je lopov, ki je nakradel toliko in toliko denarja. Nakaj ga je seveda čisto legalno zaslužil. Kaj ti misliš, da mi po sproti poročal, koliko je nakradel in koliko je bilo legalnega denarja? Ne bo mi. To ve samo on sam in nihče drug. Mogoče sploh ne bom vedel, da krade. In naenkrat se od mene zahteva, da pojasnim, kaj je moj foter v življenju počel. Pa kaj imam sploh jaz s tem?

Nič, zato pa tudi NIČ od tega denarje ne boš dobil!
mostnica
# 14.04.2015 ob 12:23
Pravo lopovsko gnezdo, ta Janša z druščino.
šurda
# 14.04.2015 ob 12:10
Mimogrede vsem, ki omenjate Boška Šrota in Petana,
NI PROBLEM, tudi tu so prstni vtisi družine Janša, pri
prvem Ivan Janez pri drugem pa Rajko !
felipesko
# 14.04.2015 ob 11:34
avrelius
Pa še to: kako npr. lahko pojasnim od kje je dobil moj pokojni oče denar, ki ga je imel na računu?

Saj ne rabiš....Ga pač ne boš dobil,če ne znaš pojasnit.....
Nekdo v javni službi,kjer je plača natančno določena in se vedo vsa izplačila,pač nekdo ne more položit 400 000 evr,,brez da bi razložil prihodek.....Če tega zneska ne zna razložit tudi nihče iz skupnega gospodinjstva se denar zapleni.....Pa saj se ne pogovarjamo o dveh sladoledih in prav tako je bil gospod v tem času obdolžen prejemanja in dajanja daril,ampak je bil primer ustavljen zaradi smrti.....
Razlage pokojnega bi bile 1000 %,da je to denar družinskih članov,familije,dedovanj in kaj vem česa še,toda pozabljajo,da so dali zavezujoče podatke,kakšno imajo premoženje in izgovori "brat posodu", so lahko samo za tiste,ki še verjamejo v pravljice.....
PONOS
# 14.04.2015 ob 11:31
Sejsemvedu
mpak VSEM, ne sam tadesnim. Podpis?

Seveda,,kaj si moral to sploh omenit?
Desno in levo ne obstaja...je fikcija izum za manipuliranje in delitev množice da lahko kradejo v imenu ideologije,no lahko naredijo nadgradnjo in kradejo v imenu nacionalnosti ali pa kradejo v imenu vere,rase..
Kekec99
# 14.04.2015 ob 11:29
"Janez Janša naj bi v letih 1990-1994, ko je služboval kot obrambni minister, s pomočjo varnostne službe in policije Hrvaški in BiH prodal orožje, za katerega je prejel skupno od 200 do 300 milijonov nekdanjih nemških mark v gotovini. Upokojeni častnik slovenske vojaške tajne službe v svoji novi knjigi z različnimi dokumenti v orožarske posle med vojskama Hrvaške in BiH na eni ter Slovenijo na drugi strani vpleta slovenski politični vrh. (...) Zanimivo je, da je trgovina s Hrvati in Bošnjaki ostala skrivnost, kljub temu, da je Slovenijo v minulih letih pretreslo več orožarskih afer. (...) Omenjeni posli naj bi se sicer začeli leta 1991 z urjenjem ustaških enot stranke HOS Dobroslava Parage na Kočevskem, s katerim naj bi zaslužil 485.000 mark. V pogovorih med slovensko in hrvaško stranjo naj bi med drugim sodeloval Branimir Glavaš, sicer pa naj bi tako nekdanji kot sedanji hrvaški predsednik, Franjo Tuđman in Stipe Mesić, Slovence zaradi trgovine z orožjem "držala za jajca". "Redna stranka" naj bi bil tudi sodelavec nekdanjega predsednika BiH Alije Izetbegovića Hasan Čengić. (...) Ti posli so ostali skrivnost tudi zato, ker je po tistem, ko je moral Janša zaradi afere Depala vas leta 1994 odstopiti kot minister in je bila ustanovljena parlamentarna komisija za preiskavo orožarskih poslov, takratni premier Janez Drnovšek posredoval z zahtevo, da naj se tega 'ne dotika'.

Velika večina denarja iz trgovine s hrvaško vojsko in vojsko BiH naj bi pristala na zasebnih računih politikov in državnih uradnikov, le majhen del pa na računu slovenske države."

hrvaški časnik Nedjeljni Jutarnji, 11. novembra 2007, sklicujoč se na knjigo Braneta Praznika: Trgovci s smrtjo
sintaksa
# 14.04.2015 ob 10:26
kako npr. lahko pojasnim od kje je dobil moj pokojni oče denar, ki ga je imel na računu?

Sam bolj tezko, v kolikor pa banka lahko sledi izvoru, ni problema. 5000 eur gotovine na računu po smrti? Prihranki. 200.000 eur gotovine na računu? Tukaj ti pa še matematika obrne hrbet.
sintaksa
# 14.04.2015 ob 10:21
Crveni,
ko smo Janšo odstavili iz premierskih mest, gre slika države na bolje. Med njegovim vladanjem smo doživeli tajkunizacijo, potem krizo do danes, ko pa je bil odrezan od večine korit, pa se nam kažejo lepe številke. Pa še kregamo se manj med sabo, kar pa je še najbolj vredno.
felipesko
# 14.04.2015 ob 12:12
Afnogunc-de lux

@filipesko, to okoli Volva je tudi možno kot praviš, saj imajo trgovci prakso, da posamezna vozila "posvečenim" prodajo kot testna.

Ne,ne..To,da je nov je pojasnil sam veliki vodja na odmevih in da mu ni jasno kako se je "prikradel" podatek rabljenega vozila v njegovo prijavo.....Citiram : "Menda sem se zmotu..."-hahaha
felipesko
# 14.04.2015 ob 11:58
Afnogunc-de lux
Kekec saj ne verjameš kar pišeš - kanede. Če bi Janša toliko nakradel, kot mu nekateri očitajo, ne bi kupoval rabljenga Volva. Pa še hiše v Murglah si ne more kupiti.

No,ja...Volvo je bil nov,če smo konkretni,prijavil pa ga je kot rabljenega-haha Tudi kajžica v Velenju je bila 450 tisoč in da ti ob plači 3000 evr ostane še za izlete v tujino,ter privatne avionske polete,ni ravno esketsko življenje.....
Saj praviloma pazi,vendar se kdaj pa kdaj tudi "malo" spozabi.....
Binder Dandet
# 14.04.2015 ob 11:50
Prekinite postopke! Kakor kaže zadnji primer Časar in Prijatelj, se bo itak vse nekoč razveljavilo in bomo vračali z obrestmi.
Kazalo