Črna kronika
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.2 od 19 glasov Ocenite to novico!
Zoran Janković
Proti Jankoviću teče več pravosodnih postopkov. Foto: BoBo/Borut Živulović

Dodaj v

Vrhovno državno tožilstvo: Odločitev za razkritje v primeru Janković ne pomeni nove prakse

Pod črto objavil več kazenskih ovadb
22. avgust 2017 ob 12:25
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Odločitev v eni zadevi nikakor ne pomeni uvajanja nove, ustaljene prakse posredovanja kazenskih ovadb, so v zvezi s primerom posredovanja vsebine ovadb zoper ljubljanskega župana Zorana Jankovića mediju zatrdili na vrhovnem državnem tožilstvu.

Spletni portal Pod črto je z zahtevo po dostopu do informacij javnega značaja od tožilstva pridobil kopije več kazenskih ovadb, ki jih je proti županu MOL-a Zoranu Jankoviću in podjetju Electa inženiring na specializirano državno tožilstvo vložil nacionalni preiskovalni urad (NPU). Tožilstvo je zahtevo portala po posredovanju ovadb sprva zavrnilo, a je v drugem koraku postopka tožilka specializiranega državnega tožilstva Blanka Žgajnar, ki primere usmerja, podala mnenje, da zahtevane dokumente mediju lahko posredujejo, saj da to ne bo vplivalo na postopek.

Kot so pojasnili na vrhovnem državnem tožilstvu (VDT), državni tožilci v zadevah na podlagi zakona o dostopu do informacij javnega značaja praviloma podajo svoje mnenje, končna odločitev je na strani uradne osebe za dostop do informacij javnega značaja. Tako je bilo tudi v primeru Janković. Generalni državni tožilec (zdaj Drago Šketa) pa o zadevi ni bil obveščen.

VDT: Praksa naj bo čim bolj restriktivna
Odločitev tožilstva in razkritje podrobnosti v različnih postopkih, ki so v različnih fazah predkazenskega ali kazenskega postopka, je v javnosti sprožil nemalo razburjenja. Porajala so se tudi razmišljanja, kaj to pomeni za vse druge postopke, ki jih vodijo organi pregona in sodišča, predvsem v smislu, ali bo odslej torej vse lahko javno dostopno. Na vrhovnem državnem tožilstvu so za Slovensko tiskovno agencijo zatrdili, da ne. "Kot smo že večkrat poudarili, si bomo glede informacij javnega značaja prizadevali, da bi bila praksa v predkazenskih in kazenskih postopkih v zadevah, ki niso odprte za javnost, po zakonu o dostopu do informacij javnega značaja čim bolj restriktivna," so zapisali.

Ob tem so še pojasnili, da se zavzemajo za to, da posredovanje informacij javnosti v prihodnje ne bo imelo več prednosti pred interesi kazenskih in še posebej pred interesi predkazenskih postopkov. "Pri tem izrecno izpostavljamo, da odločitev v eni zadevi nikakor ne pomeni uvajanja nove, ustaljene prakse posredovanja kazenskih ovadb," so poudarili.

Na vrhovnem državnem tožilstvu tudi verjamejo, da nedavna poteza okrožne državne tožilke Žgajnarjeve, ki je odobrila posredovanje vseh ovadb, ki jih vodi zoper Jankovića, ne bo kompromitirala njihovih stališč v upravnih sporih, ki so jih prav zaradi vprašanja informacij javnega značaja sprožili na upravnem sodišču. Kot je minuli teden poročalo Delo, pred upravnim sodiščem "zaradi razlik v pogledih" tožilstva in informacijskega pooblaščenca na zakon o dostopu do informacij javnega značaja tečejo trije upravni spori.

Kaj pravi zakon o dostopu informacij
Višja pravosodna svetovalka vrhovnega državnega tožilstva Vesna Kermavt je za časnik pojasnila, da je tožbe vložilo vrhovno tožilstvo. V dveh se zavzema za širšo razlago tistega dela zakona, ki govori o načelu prostega dostopa do informacij javnega značaja in zlorabi pravice do takšnega dostopa. V tretji tožbi pa se tožilstvo zavzema za omejitev dostopa do informacije, kateri državni tožilec vodi oziroma usmerja predkazenski postopek. V tej tožbi, tako Kermavtova, tožilec nakazuje tudi problem širše pravne podlage za dostopanje do informacij na podlagi zakona o dostopu do informacij javnega značaja in zakona o kazenskem postopku.

Po mnenju tožilstva "zakon o dostopu do informacij javnega značaja in praksa informacijskega pooblaščenca spreminjata temeljno načelo, da predkazenski postopek ni javen, kot tudi ne sodna preiskava, kot to opredeljuje zakon o kazenskem postopku". Možnost dostopanja do podatkov je po zakonu o kazenskem postopku ožja kot po zakonu o dostopu do informacij javnega značaja in je vezana na status osebe - ali gre za osumljenca, obdolženca, oškodovanca - in na fazo postopka (preiskava, obtožnica, glavna obravnava, pravnomočnost).

V skladu z zakonom do dostopu do informacij javnega značaja pa status osebe ni pomemben, do informacij lahko dostopa vsakdo, tudi nekdo s ceste, pravnega interesa za pridobitev informacije pa ni treba izkazati.

O pravnih in dejanskih okoliščinah za objavo kazenskih ovadb proti Jankoviću je vrhovno državno tožilstvo zaprosil tudi minister za pravosodje Goran Klemenčič. Na tožilstvu so napovedali, da bodo odgovor pripravili še danes.

Al. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
gesan
# 22.08.2017 ob 13:04
Samo v neumni državi lopovi niso odstranjeni iz pomembnih položajev!
Space Voyager
# 22.08.2017 ob 13:05
Nedvoumni in neizpodbitni dokazi ne bi smeli biti nikoli izločeni. Če so pridobljeni nezakonito, se kaznuje tudi pridobitelja, vendar ne moreš spustiti kriminalca, ČE VEŠ, da je kriminalec.
Ribiič
# 22.08.2017 ob 13:16
Nisem zasledil, da bi se oglasile borke za prvice žensk in stopile v bran ženski, ki jo je zlorabila vidna politična osebnost? Dvojna merila? A ja ne, to ne gre v kontekst boja proti fašizmu.
skera
# 22.08.2017 ob 12:56
Hahaha... slovenska elita...
dopisnik
# 22.08.2017 ob 13:36
Sodnik: ''Obtoženi, ali priznavate očitano dejanje''?
Obtoženii: ''Ne, seveda ne, sej sm vendar proti Janši, ne ''.
Ulysses
# 22.08.2017 ob 13:20
Je že v redu, je čisto prav, da razkrijemo vsebine ovadb za vse javne osebnosti v Sloveniji. Bomo lažje razumeli, kako te zadeve pri nas v resnici delujejo.
čak mal noris
# 22.08.2017 ob 13:14
@švabo

To je članek o Jankoviću. Potrudi se in preberi še enkrat.
Rockos
# 22.08.2017 ob 13:01
SamoRes: Torej bi res lahko šlo za komunajzerska sodišča, če je bila praksa uporabljena le proti enemu človeku. In vemo v kateri stranki je največ bivših komunajzev.


Na nek svojstven način imaš seveda prav. Vprašanje pa je, kaj je za dat na mizo. Že v tem primeru ti je jasno, da je zadeva votla. Če so od vseh prisluhov uspeli najbližje priti z "zdej boš pa ti men nardila tist, k sva se zmenila" in iz "tist" sklepali, da gre za "nudenje spolnih uslug", potem po mojem na sojenju ne bodo prišli daleč. Podobno, kot tudi niso v vseh letih skupaj pri tisti osebi, ki jo ti omenjaš. Tista, ki je imala 14.000 strani dokumentacije za prazen nič in veliko medijskega pompa. Na koncu pa je sodnica obrazložila, da sicer nima nobenih dokazov, ampak če so v eni državi najbrž podkupovali (pa so povsod dokazali, da sploh niso), da potem je najbrž bil nekdo podkupljen. Osebno bi se manj bal stopit pred sodnika v srednjem veku, bi bilo verjetno bolj pošteno kot tele naše farse.
semaino
# 22.08.2017 ob 13:29
Vrhovno državno tožilstvo: Odločitev za razkritje v primeru Janković ne pomeni nove prakse

Seveda ne, smo to ze videli pri Kanglerju.


Tozilstvo je vedno pod pretresi in kritiko. Ko pa premaknejo svoje lene riti pa spet nikomur ne odgovarja, aha, niso se lotili pravega.


Bi morali nekoga z desne. Nisem vedel, res sem cepec.

Ce bi odkrili kaj o Ljudmili Novak, kako ji je soseda dala hiso, to pa bi bilo pohvalno, ne?

Prosim te Slovenec dvolicni, Jankovic je navaden izsiljevalec in pokvarjenec, ki nima kaj poceti na javnih funkcijah.

Politika ga je nastavila, naj ga tudi odstavi.
patriot44x2
# 22.08.2017 ob 13:11
Nič ne bo pa lahko razkrivate še ne vem kolikokrat.
Imate vse dokaze pa ker je vaš ta lev ga pač ne boste dirali. Medtem so pa na nasprotni strani zadostni neznani kraji,načini in ne vem kaj še.
Binder Dandet
# 22.08.2017 ob 13:31
@svabo:
" To je članek o tem, da vrhovni državni tožilec v stiski sporoča, da je dejanje državne tožilke solo akcija. Da nismo enaki pred zakonom. Da bo očitno Jankovič manj enak pred zakonom kot ostali obtoženi, ki bodo še naprej varovani pred zainteresirano javnostjo. "

Meni se predvsem slikata dva možna razloga, zakaj je tožilstvo ugodilo prošnjo portala Pod crto.

1) Frustrirani zaposleni, ki mu je dosti tega, da praktično noben od VIP ne doživi obsodbe, je želel narediti kar se je še dalo škode
2) Za "novo prakso" so se odločili, da kompromitirajo primer

Trenutno se moja stava nagiba k drugemu, saj zdaj vemo, da je ta zaposleni Blanka Žgajnar in zanjo nimam občutka, da je frustrirana, ker kolesje pravosodja ne deluje kot bi moralo. Tale članek lepo pove, da je to bila enostranska poteza in enkratna poteza in da ni povsem jasno, kaj pravi zakon. To pa z drugimi besedami pove, da so dobro premešali mulj, to pa verjamem, da bo postopku škodovalo.
nelon
# 22.08.2017 ob 13:13
Praksa je ta da se je zamudilo z roki za dokaze... Verjetno namerno...
Kvantni mehanik
# 22.08.2017 ob 14:53
Govori se, da se v primeru Janković z objavo podatkov o preiskavi uvaja popolnoma nova praksa. Ni ga bilo medija, ki ne bi obravnaval te problematike, sploh med vodilnimi ni izostal praktično nobeden.

Mene pa dosti bolj zanima neka druga praksa, ki se prav tako vzpostavlja s primerom Janković, namreč povsem drugačno tolmačenje zastaranja dokazov s strani sodišča. Kako to, da prav v primeru Janković sodišče tako zlahka in v nasprotju z dosedanjo prakso, odredi izločitev in likvdacijo ključnih dokazov?

Ta prblem ima bistveno večji, predvsem pa popolnoma naposreden vpliv na kazenske postopoke in njihov izplen kot pa javna objava podatkov, ki ima kvečjemu posreden vpliv.

A te prakse sodišča, ki je v primeru Janković nenavadno naklonjena osumljencu, ni problematiziral tako rekoč nobeden vodilni slovenski medij. Vsi analizirajo motive za odločitev tožilke, da dovoli objavo podatkov -- skrajno nenavadna praksa sodišča pa nikogar ne briga.

Slednje vsaj mene skrbi bistveno bolj in mislim, da bi moralo bistveno bolj skrbeti vsakogar.
Skippy
# 22.08.2017 ob 13:54
Nedvoumni in neizpodbitni dokazi ne bi smeli biti nikoli izločeni. Če so pridobljeni nezakonito, se kaznuje tudi pridobitelja, vendar ne moreš spustiti kriminalca, ČE VEŠ, da je kriminalec.

Takšne izjave pa lahko pišeš samo, če sploh ne veš, kako deluje moderna država. O tem, ali je nekdo kriminalec, odloči sodišče. In o tem, kako bodo oni odločili, vplivajo ravno ti nezakoniti dokazi. Ker so bili nezakonito pridobljeni, tudi niso podvrženi vsem pravnim in strokovnim varovalkam in zlorabe so takoj tu. Kaj je zadnji čas s to podporo diktatorskim metodam v tej državi?

To, kar pa ti zagovarjaš, pa je včasih počela Vzhodna Nemčija, danes Turčija in ostale diktature in vsi vemo, kako se to konča. S popolno zlorabo ob prvi priliki.
K_ris
# 22.08.2017 ob 13:17
Če prav razumem, kaj piše v tem članku, je:

Odločitev za razkritje v primeru Janković ne pomeni nove prakse, smo pa to naredili prvič
neo321
# 22.08.2017 ob 13:51
Itak je vseeno, če razkrijejo vse vsebine ovadb proti Jankoviću - njemu se ne bo nikdar nič zgodilo, saj spada med nedotakljive, ker je zvest določeni politični opciji.
- Ima par miljonov premoženja neznanega izvora - a glej, mediji o tem nič, nobenega linča, nobenega sojenja, nobenega zapora.
- prevaral je mnogo podjetnikov preko njegovih prijatlov, da so zgradili Stožice, a plačila nikdar niso dobili - mediji pa ga hvalijo kot najbolj sposobnega župana.
- Ljubljano zadolži za 4x proračun, a mediji so tiho.
- in končno - za spolne usluge obljublja službe in ženske izsiljuje - mediji pa spet tiho, noben o tem ne poroča, sojenja nebo, kaj še le, da bi človek za neke vrste posiljevanje bil obsojen.

Komu še tu ni vse jasno za kaj gre?

Včasih se smejem, ko kdo iz desne pravi, da se v večinskih levo usmerjenih medijih (skupaj z RTV) nič ne more objaviti brez privolitve velike gazde komunistov in da je kontrola teh medijev skoraj 100%. Prav tako očitno noben od levo usmerjenih lopovov nikdar ni obsojen... tudi za očitna in vsem znana kazniva dejanja.
ivod
# 22.08.2017 ob 14:37
cocker ... prej se malce informiraj ... če nisi preveč len ...
namreč ... Rop ga je nastavil na Mercator in ne za župana : za župana so ga nastavili Ljubljančani :)
Lovec
# 22.08.2017 ob 14:18
@K_ris
Če prav razumem, kaj piše v tem članku, je:
Odločitev za razkritje v primeru Janković ne pomeni nove prakse, smo pa to naredili prvič


Če sem te prav razumel, nimaš prav, prisluhe Lovšeta je Dnevnik objavil kot TV Novelo, povzemale so ga vse medijske hiš. Obtožnica JJ je bila prej objavljena v medijih kot jo je pa sam prijel.

Namesto, da sedaj gonijo namišljen precedans naj spravijo na sodišče in naj se začne sojenje, le tako bo lahko Zoran dokazal svoj prav. Sojenje naj bo javno in naj bodo objavljena imena sodnika.

Seveda se to ne bo zgodilo še nekaj časa oz. do zastaranje.

Pač Zdrave sile in NAŠI ter Balkanizem par excellence.
Pistorius
# 22.08.2017 ob 13:54
Pri tem izrecno izpostavljamo, da odločitev v eni zadevi nikakor ne pomeni uvajanja nove, ustaljene prakse posredovanja kazenskih ovadb

Je na tožilstvu kdo, ki je pismen in bi mi znal pojasniti, kakšna je "nova, ustaljena praksa"?
čak mal noris
# 22.08.2017 ob 13:50
@švabo, druže...upam, da bo tale tvoja "advokatura" za Jankovića vsaj plačana, to ti privoščim, čeprav je zelo "cheap". Ampak, če odmislim vse, kar si "spesnil", še vrdno NIKJER v članku ne najdem Janše.
Rockos
# 22.08.2017 ob 13:41
RJSlo: Še vedno pa v tem primeru ne razumem matematike. On ji reče 1x ona mu da 2x? In kasneje bi ona še?

Ker naj bi ji tudi pomagal dvakrat. Ne gre se samo za to dejanje, ko so ga ujeli, ampak že za prej, ko je iskala stanovanje.
čak mal noris
# 22.08.2017 ob 14:02
@švabo

Po tem, kar si napisal, bi moral biti bralec zate zaskrbljen, če sam ne veš, kaj pišeš. Za take primere pa obstaja DOKTOR, ki takšnim pomaga. Ampak jaz...ga nisem omenil.
Skippy
# 22.08.2017 ob 13:55
Je pa ta odločitev tožilstva smešna - do teh papirjev ne moreš, četudi si družina in bi rad pomagal. A mediji pa naenkrat lahko pridejo ...
Miham
# 22.08.2017 ob 15:25
Zoki je naš, Zokija ne damo...bo imel župansko mesto dosmrtno?
STANE
# 22.08.2017 ob 14:22
cocker
Rop je takrat Jankoviču povedal,kdo ga je postavil v Mercator,torej ne mešaj,župan je bil izvoljen....
STANE
# 22.08.2017 ob 14:17
Kakk bi pa vi rekli zenski, ki se zaposluje na tak nacin? In potem cez nekaj tednov poslje sms, da ima spet problem in ce se lahko oglasi?

Meni tudi pri tej ženski vse ne štima.....
vranek
# 22.08.2017 ob 14:05
Kakk bi pa vi rekli zenski, ki se zaposluje na tak nacin? In potem cez nekaj tednov poslje sms, da ima spet problem in ce se lahko oglasi? Je uboga sirota jerica ali prodajalka tovrstnih uslug? Pa ne mi zdaj o otrocih in hipoteki. Skoraj vsaka Slovenka ma vse to, pa ne gre na kolena. In vsaka druga je locena ali zivi sama. Osebno ne verjamem, da bi Jankovic tako naivno komuniciral po telefonu? In kaj je zdaj s to izjemo? Kdaj in kdo lahko da vse v javnost in o kom? Ce pa to ni jn ne bo praksa, pa pricakujem sankcije. Taksne ali drugacne.
K_ris
# 22.08.2017 ob 18:34
@rotschild

Ali je kaj drugace, ce je tozilstvo pod mizo medijem dalo dokumente, ali pa so ti dokumenti v javnost prisli po pravni poti.


Seveda je drugeč. Prvo je nedovoljeno odtekanje informacij, drugo je precedens v praksi sodišča.

Kot da bi vprašal, zakaj v zakon ne napišejo, da imajo pri zaposlovanju v JS prednost sorodniki, če pa se to že dogaja. Kljub temu, da se takšno zaposlovanje dogaja, je čisto nekaj drugega, če takšno prakso legaliziraš.
STANE
# 22.08.2017 ob 15:30
cocker
Jaz ne skrbim za Jankoviča,le popravljam napačne informacije.....V Mercator ga je postavil
Rop,ker je bil Mercator pač državna firma,Rop pa v Drnovškovi vladi...Ni edini direktor,ki ga je nastavila vlada v državno podjetje,kar vse po vrsti postavljajo in odstavljajo.Odstavil ga je pa Janša. ( poznamo afero Mercator in prodajo pod mizo za vpliv v Delu ) Ne vem zakaj se tako zgražate...?
saturnsky
# 22.08.2017 ob 15:16
Pa demo ga že enkrat....Boste-bomo videli koliko lepše je brez njega.
sportivko
# 22.08.2017 ob 14:34
Blanka Žgajnar ...HA HA HA, vse jasno!

Zoran kdaj greš kej na morje?
ivod
# 22.08.2017 ob 14:29
... red mora biti : zakon je zakon !!! ... če je zakon slab, ga je potrebno spremeniti !!!
ne pa ... bomo malo tak ... malo restriktivno ... pa malo po tej ali oni liniji !!! ??

zdaj se poskuša posrano zadevo nekako opravičiti za nazaj ... da bi lahko še naprej svinjali naprej kakor komu je kdo všeč ali ne ... in prikrivati nesposobnost, nepazljivost ...itd ...
kvisko75
# 22.08.2017 ob 13:28
..., nje?
Morgen
# 22.08.2017 ob 18:27
A so v Postojni na policiji že odprli predal z nalogom
za preiskavo?Ali še šef postaje ni v penziji?
aktivist
# 22.08.2017 ob 16:28
Ko boste dal še za Janšo vam bom mogoče verjel. Do takrat pa vemo na keri strani so ustavni sodniki, ki so bili nastavljeni aka Klemen Jaklic.
cocker
# 22.08.2017 ob 14:41
Joj Stane, oprost sem res verjetn zamešal. A za direktorja Merkatorja je bil nastavljen. A za župana pa, da ne. Veš, oboje je nastavljen. Mal si poglej kako se voli in nastavlja v naši državi sodnike, bančnike, nadzorne svete v Telekom, Pošta, Luka, Železnice, Durse, Furse in kaj še naj napišen. Bil, je nastavljen tud za župana, če ne bi bil izvoljen, bi spremenili volilni sistem. Ne skrbet, vse bo vredu z njim....
AMFIBIJA
# 22.08.2017 ob 14:27
PRISPEVEK HTV
PREVOD V SLOVENŠČINO ŠE SLEDI, JE V PRIPRAVI

Janko Vićić

NI SLÚČAJNO

"Ni slúčajno," to rekao je Janko,
"ja ne bojim zatvora se ništa,
a još manje zatvorskoga vrišta,"
ovo zadnje zamrmljao tanko.

Pitanje je oko one kazne
koju Janko još ne izdržava,
dok ga narod, veli, podržava,
radi svašta, stvari raznorazne.

Sve se, kaže Janko, njemu prašta,
dok je sasvim on na pravoj strani,
sa slobode može da se brani,
a od suda mašući oprašta.

Nóvinar ga ipak preispíta,
tko mu takve povlastice daje,
kako to da priča dalje traje,
optužnica da se ne pročita.

"Davno ja sam, znate, več optúžen,
moj najveći zatvor je sloboda,
jer u krugu se u njemu hoda,
doživotno ja sam nanj osuđen."
cocker
# 22.08.2017 ob 14:19
Kako naj odstavijo lopova, če so sami lopovi. Tud Rop je dans tu gor, ki je Jankoviču pred kamerami povedal, da nej ne pozabi, kdo ga je nastavu za župana.
Zgodil se ne bo itak nič, ker se tej opciji ni nikol sodlo do sedaj, zgodil pa še manj. Vso čast in oblast držijo za jajca...
In mi, raja, bomo vse skupaj, (kot vedno) poplačal.
21.12.2012
# 22.08.2017 ob 14:04
S temi informacijami javnega značaja malo pretiravajo.
Če zakoni glede tega niso jasni,,je treba razlagati restriktivno.
Ne more vsaki rumeni tisk bogateti zsaj na račun tega, da lahko vse izve in plasira v medijski prostor.
sistemc.
# 22.08.2017 ob 14:01
Blanka, Blanka. Labodji spev?
Skippy
# 22.08.2017 ob 13:48
Nedvoumni in neizpodbitni dokazi ne bi smeli biti nikoli izločeni. Če so pridobljeni nezakonito,

To je temelj vseh pravnih držav, saj so s tem zagotovljene temeljne pravice in načela, da si nedolžen, dokler ti ni dokazano nasprotno. Kaj misliš, da smo Rusija ali Kitajska, kjer lahko država z ljudmi počne, kar se ji zahoče?
minnaema
# 20.10.2017 ob 11:32
Oprostite izhajam iz PRIMORSKEGA konca & gospoda Jankoviča poznam le iz javnih medijev a mislim,da je NElojalno, ko se ga dolgo časa obrekuje in represira na vse možne načine; ko je tač župan MOL naredil za Ljubljano OGROMNO dobrih stvari in Ljubljana je pod njegovim županovanjem resnično LEPA & BELA LJUBLJANA.........zato oni,-
ki iščete dlako v jajcu po tem imenu in priimku prosim prenehajte izvajati represije vseh sort in oblik in naj bo odnos vsaj med
sodnimi adlatusi in adjutorji KOREKTEN biti spoštljivi od človeka do človeka in v principu -prosim v razmislek-saj nobeden človek NI robot, da bo prenesel zbadljivke in pri tem se stigmatizira človeka in celotno njegovo družino-takšne represije pa so tudi v neuskladju z Ustavo RS toliko in Lp
TinTin
# 23.08.2017 ob 12:32
Ne samo Gospodkega Zorana...tudi njegove sinove je potrebno vzet pod dobrogled...Se ja ve...Ljubljanski mafijozi prve klase!
PodrepnikPolde
# 23.08.2017 ob 11:35
šurda
Tvoj komentar mi ni všeč, ker v enem komentarju zanikaš samega sebe oziroma, kakor si sam napisal, da si čisto zmešan.

Takoj, ko mi boš dokumentiral z navedbo sodbe za trditev
" Ivan Janez Janša je največji
kriminalec na prostosti poleg njegovega orožarskega brata
Igorja "srček del tika taka" Bavčarja LDS eden desno,
drugi levo izključno ZA lastni žep !", se ti bom javno opravičil, ker te imam po tvojem mnenju za čisto zmešanega.
fazani
# 23.08.2017 ob 06:27
Dajte moralisti pustite Janšo na miru, kjer nima nobene zveze z nikakršnim koli kriminalom. Orožje je prodajal vrhovni poveljnikboboriženih sil Milan Kučan , zapomnite se to, tudi vsi dokazi so na liniji.
Depala vas,Patrija in Trenta je delo udbe, ki so te lažne afere ustvarili v njihovih partijskih delavnicah, da se politično znebijo JJ ,za večno vladanje levice in skrivanje kriminala, ki so ga izvajali udbovci. Drago Kos in ostali udbo sodelavci v vedenju vrhovnega poveljnika partije v Sloveniji Milana Kučana so se te afere ustvarile za linčanje JJ.
Udba je zločinsko delovala doma in po svetu, njihov vodja za te zločine dobiva dvojno pokojnino. Partija je še živa zato ko z lahkoto manipolira z vami in ima vas za bedake in se vam smejejo, kako z lahkoto njim nasedete. Nimate nič v glavi da bi to dejstvo dojeli. Tukaj v tem članku se opišuje pravilna odločitev tožilstva, saj je Jankovič javna politična osebnost in če ni kriv kot trdi ZJ zakaj se boji razkritje prisluhov.
K_ris
# 22.08.2017 ob 17:23
@Lovec

Če sem te prav razumel, nimaš prav, prisluhe Lovšeta je Dnevnik objavil kot TV Novelo, povzemale so ga vse medijske hiš. Obtožnica JJ je bila prej objavljena v medijih kot jo je pa sam prijel.

Nič od tega, kar omenjaš, ni v medije prišlo po uradni poti na podlagi zahteve po razkritju informacij javnega značaja.
PodrepnikPolde
# 22.08.2017 ob 15:47
"Generalni državni tožilec (zdaj Drago Šketa) pa o zadevi ni bil obveščen." piše v članku.

Ali verjamete?
JJstyle
# 22.08.2017 ob 15:44
Zoki je pač zahteval, da se za zaposlovanje preko vrste plača v naturalijah. Big deal. Razumem stisko mame samohranilke, razumem pa tudi Zokijev mindset konjskega mešetarja, ki z visoko etičnimi standardi nima kaj dosti skupnega. Kar ste volili, to imate. Slovenci očitno želimo bit Balkanci, tudi prav.
Valentin57
# 22.08.2017 ob 15:07
@ Binder
Meni se predvsem slikata dva možna razloga, zakaj je tožilstvo ugodilo prošnjo portala Pod crto.

1) Frustrirani zaposleni, ki mu je dosti tega, da praktično noben od VIP ne doživi obsodbe, je želel narediti kar se je še dalo škode
2) Za "novo prakso" so se odločili, da kompromitirajo primer


Možna pa je še 3. varianta in sicer, da je tožilka na vsak način hotela pomembno trofejo, ker ji pa ni ratalo, je naredila štalo.
nikoli
# 24.08.2017 ob 07:31
Saj ni problema; zadnja častna salva za prvim predsednikom RS na Žalah pomeni tudi prvo resno preiskavo in (če ne bo vmes odšel) tudi prvo obsodbo. Naslednika pa bosta prodajala Kralje ulčice zraven avtomata za plačevanje parkirnine.

Človek si je ustvaril neskončno količino močnih sovražnikov in enega samega močenega zaščitnika.
Kazalo