Težko je razumeti, da gre za optimizacijo poslovanja, saj v družbi ob dragem odpuščanju obenem množično zaposlujejo. V prvih treh mesecih so zaposlili že 50 ljudi, to pa še ni konec zaposlovanja. Foto: BoBo
Težko je razumeti, da gre za optimizacijo poslovanja, saj v družbi ob dragem odpuščanju obenem množično zaposlujejo. V prvih treh mesecih so zaposlili že 50 ljudi, to pa še ni konec zaposlovanja. Foto: BoBo
Pri Slovenskih železnicah govorijo eno, delajo drugo

Slovenske železnice imajo za 285 milijonov evrov posojil, 20 milijonov davkoplačevalskega denarja nameravajo porabiti za odpravnine delavcem, ki bodo odšli v okviru omenjene optimizacije.

Opuščajo in plačujejo odpravnine ...
Kot je dejal direktor družbe Dušan Mes, bodo "po dogovoru s socialnimi partnerji dobili odpravnino v višini 12 plač. Za Slovenske železnice bo to strošek približno 20 milijonov evrov."

... in zaposlujejo nove ljudi
Težko je razumeti, da gre za optimizacijo poslovanja, saj v družbi ob dragem odpuščanju obenem množično zaposlujejo. V prvih treh mesecih so zaposlili že 50 ljudi, to pa še ni konec zaposlovanja. "Letos jih bomo zaposlili še od 100 do 200. Gre predvsem za zelo mlade, ki so bistveno cenejši od starejših, ki so bili tukaj do zdaj. Tak novi mladi zaposleni nas stane od 15 do 20 tisoč evrov na leto," je pojasnil Mes.

Če se v Slovenskih železnicah najde denar za visoke odpravnine in množično zaposlovanje, pa denarja - kot kaže - vedno zmanjka za obnovo zastarele in dotrajane železniške infrastrukture.

Več o tem v TV Dnevniku.

Eva Uranjek, TV Slovenija

Pri Slovenskih železnicah govorijo eno, delajo drugo