Matevža Medjo so na 23. SOF-u razglasili za oglaševalsko osebnost leta. Foto: Slovenska oglaševalska zbornica
Matevža Medjo so na 23. SOF-u razglasili za oglaševalsko osebnost leta. Foto: Slovenska oglaševalska zbornica
Oglaševalci prisluhnili kreativnemu guruju

Med štirimi nominiranci osemčlanske komisije so bili poleg Simobila sicer še Droga Kolinska/Atlantic Grupa, Spar Slovenija in Telekom Slovenije. Agencija leta je postala agencija Pristop, znamka leta pa znamka Orto.

Agencije, produkcijske hiše in oglaševalci so v tekmovalni del letošnjega festivala skupno prijavili 392 del, velike nagrade za najboljša dela v posameznih tekmovalnih skupinah pa so prejeli: v skupini Film TV-oglas ORTO dokumentarec (oglaševalec Si.mobil, agencija Luna\TBWA), v skupini Tiskani oglasi oglas Odiseja (Renault Nissan Slovenija, Publicis), v skupini Zunanje oglaševanje oglasi Cankar, Prešeren in Kosovel (Mladinski svet Slovenije, Publicis), v skupini Neposredno trženje delo Ribolovec (Vinarstvo Edi Simčič, Grey Ljubljana), v skupini Korporativna oglasna sredstva celostna grafična podoba BSA (Društvo ustvarjalcev sodobne slovenske kulture, Pristop).

V skupini Digitalno komuniciranje je nagrado prejel Umekism (FM Musick, VBG), v skupini Radijski oglasi oglas Mango Riva (Citroen Slovenija, Formitas BBDO), v skupini Inovativne rešitve rešitev Preglejte svojo streho iz zraka (Bramac, Pristop), v skupini Celostne oglaševalske akcije akcija Enkratno je stvari uporabljati večkratno (Snaga javno podjetje, Mayer McCann), v kategoriji Ustvarjene in oznamčene vsebine Enkratno je stvari uporabljati večkratno (Snaga javno podjetje, Mayer McCann), v kategoriji Digitalne oglaševalske akcije akcija Itak Ven (Telekom Slovenije, Pristop) in v kategoriji Mediji akcija Iz kolesarskih stez na maraton (KD Rog in BTC City, Saatchi &Saatchi). Priznanje za najboljšo produkcijsko hišo filmskih oglasov je prejela hiša Pakt Media, tistega za najboljšo produkcijsko hišo radijskih oglasov pa produkcijska hiša 100.

Oglaševalci prisluhnili kreativnemu guruju