Mladi podjetniki nameravajo v prihodnje vzpostaviti tudi povezave z večjimi podjetji. Foto: MMC RTV SLO
Mladi podjetniki nameravajo v prihodnje vzpostaviti tudi povezave z večjimi podjetji. Foto: MMC RTV SLO
"Ne osredotočamo se na visokotehnološka podjetja"

Gre za neprofitno organizacijo, ki je namenjena podpori podjetništva med mladimi. Kot je v MMC-jevi spletni klepetalnici pojasnil eden izmed direktorjev zavoda Borut Borštnik, so na portalu zavoda na voljo podjetniške novice, prispevki, ki govorijo o ustanovitvi podjetja in katerih namen je olajšati vstop v podjetništvo. Organizirajo tudi izobraževanja, na katerih izkušeni predavatelji podajajo svoje izkušnje.

Celoten klepet si lahko preberete tukaj.

O podjetniški ideji je treba najprej dobro premisliti
Za čim boljšo uresničitev poslovne ideje Borštnik svetuje, da je treba o ideji najprej dobro premisliti, pripraviti dober poslovni načrt in preizkusiti morebiten trg. Treba se je namreč prepričati, pravi, ali je ideja realno izvedljiva in da pri ocenjevanju njene veljave bodoči podjetnik ni preveč subjektiven. Naslednji korak je snovanje dobre ekipe, na idejo se je treba osredotočiti, iskati pomoč v organizacijah za podporo podjetništva. Ob tem pa je pomembno tudi, da podjetnik idejo nenehno dopolnjuje, izboljšuje in prilagaja trgu. Če imate idejo za lasten posel in želite pomoč Mladih podjetnikov, Borštnik predlaga, da se obrnete nanje.

Mladi podjetniki pomagajo vsem oblikam podjetij, vse vsebine na portalu in vsa izobraževanja so brezplačna.

Podjetniško okolje v Sloveniji ni prijazno
Sicer pa Borštnik mladim svetuje, da stike z morebitnimi zaposlovalci pridobivajo že med formalnim izobraževanjem, saj je to odlična priložnost za pridobivanje izkušenj in predstavitve zaposlovalcem. Vsem pa ne svetuje odpiranja lastnega podjetja, saj je v podjetništvu izjemno težko uspeti. Tudi tistim z ekonomsko izobrazbo včasih ne uspe, saj izkušnje kažejo, da te ekonomska fakulteta ne pripravi dovolj na svet podjetništva. Tudi sicer Borštnik meni, da slovensko okolje podjetnikom ni prijazno, saj so prispevki in davki zelo visoki, kar je po njegovem mnenju slabo za razvoj podjetništva.

"Ne osredotočamo se na visokotehnološka podjetja"