Nadzor nad časom vožnje, odmorom in počitkom voznikov je eden izmed ukrepov, ki zagotavlja večjo varnost tovornega in avtobusnega prometa ter preprečuje nelojalno konkurenco cestnih prevoznikov na enotnem prevozniškem trgu EU-ja, opozarjajo na Fursu. Foto: Edi Mavsar
Nadzor nad časom vožnje, odmorom in počitkom voznikov je eden izmed ukrepov, ki zagotavlja večjo varnost tovornega in avtobusnega prometa ter preprečuje nelojalno konkurenco cestnih prevoznikov na enotnem prevozniškem trgu EU-ja, opozarjajo na Fursu. Foto: Edi Mavsar

Največ kršitev je bilo pri prekoračitvi neprekinjenega časa vožnje, prekoračitvi dnevnega časa vožnje in nezadostnega dnevnega počitka, nezmožnosti predložitve zapisa dejavnosti za tekoči dan. Odkrili so 170 manipulacij s tahografi in izdali 2.604 glob za skoraj štiri milijone evrov.

Nadzor so po spremembah zakona, ki Finančni upravi RS (Furs) daje pristojnost nadzorovanja voznikov, začeli opravljati 11. julija lani, v tem času pa pregledali 3.578 vozil oz. preverili 100.614 delovnih dni voznikov.

Kršilci najpogosteje prihajajo iz drugih držav članic Evropske unije (57 odstotkov), sledijo tuji prevozniki iz tretjih držav (31 odstotkov) in domači prevozniki s sedežem v Sloveniji (12 odstotkov).

V 43 primerih so odvzeli vozniško dovoljenje, v 106 primerih začasno odvzeli prometno dovoljenje, v 135 primerih izvedli izredni pregled zapisovalne opreme v pooblaščeni delavnici, v 30 primerih pa odvzeli voznikovo kartico.

Številne kršitve avtoprevoznikov
Številne kršitve avtoprevoznikov