Drugo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.9 od 11 glasov Ocenite to novico!
Zasanjana Thérèse
"Če ste del gibanja #jaztudi ali če kdaj razmišljate o implikacijah, ki jih ima umetnost za resnično življenje, podprite to kampanjo," je ob peticiji zapisala njena avtorica Mia Merrill. Foto: Reuters
Zasanjana Therese
Merrillova ne poziva, naj se Balthusovo delo "cenzurira, uniči ali za vedno skrije"; rada bi le, da ga bodisi umaknejo s stalne razstave ali pa mu dodajo izvesek, ki bi opisal umetnikov kontroverzni sloves. Foto: Reuters
Balthus
Kritik Christian Viveros-Fauné je za The Village Voice leta 2013 zapisal sledeče: "Balthus, prvi umetnik 'slikanja pod kiklo', je kariero posvetil obsesivnemu upodabljanju ženske najstniške seksualnosti. Danes ni nobenega dvoma o tem, da je bil pedofil." Foto: EPA

Muzej ne bo umaknil "provokativne" slike mladoletnega dekleta

Balthus velja za provokativnega umetnika
7. december 2017 ob 20:31
New York - MMC RTV SLO

Newyorški metropolitanski muzej umetnosti ne bo ugodil zahtevam, naj iz svoje stalne zbirke odstranijo platno, ki ga je leta 1938 naslikal poljsko-francoski umetnik Balthus. Nekaterim podpisnikom peticije za umik se namreč zdi, da je trinajstletnica za portret zavzela preveč "sugestivno" držo.

Na portretu Zasanjana Thérèse (Thérèse rêvant) je Balthus upodobil sedeče dekle, ki se naslanja nazaj; ker ima nogo oprto na stol, lahko vidimo njeno spodnje perilo. Danes že pokojni poljsko-francoski umetnik, ki se je rodil kot Balthasar Klossowski, je bil tudi sicer znan po slikah predpubertetnih deklet, ki so včasih v sebi nosile erotičen naboj.

Spletna peticija, ki je v manj kot enem tednu zbrala deset tisoč podpisov, je muzej pozvala, naj "še enkrat" razmislijo, ali je Zasanjano Thérèse res pametno razstavljati v trenutnem ozračju spolnih napadov in nadlegovanja.

"Glede na trenutno ozračje v povezavi s spolnimi napadi in obtožbami, ki vsak dan prihajajo v javnost, Metropolitanski muzej z razstavljanjem te slike romantizira voajerizem in popredmetenje otrok," navaja peticija. Njena avtorica Mia Merrill v nadaljevanju predlaga še, da bi sporno sliko zamenjali s kakim delom ženske avtorice iz istega zgodovinskega obdobja.

Merrillova ne poziva, naj se Balthusovo delo "cenzurira, uniči ali za vedno skrije"; rada bi le, da ga bodisi umaknejo s stalne razstave ali pa mu dodajo izvesek, ki bi opisal umetnikov kontroverzni sloves. "Mislim, da bi bila peticija uspešna že, če bi dosegli, da bi Met ob sliko dodal čisto kratko opozorilo, na primer: 'Nekaterim se bo ta slika zdela žaljiva, če se zavedamo umetnikove umetniške fascinacije z mladimi dekleti.'" Isti muzej je leta 2013 Balthusovo retrospektivno razstavo opremil z opozorilom, da bodo dela "za nekatere obiskovalce morda moteča".

Muzej spodbuja k "pogovoru"
V muzeju so sklenili, da bo slika ostala, kjer je, češ da ponuja izvrstno iztočnico za razmislek o sodobni družbi, kot je v izjavo za javnost zapisal predstavnik ustanove Ken Weine. "Taki trenutki ponujajo priložnost za pogovor. Vizualna umetnost je eno izmed najučinkovitejših sredstev za refleksijo o preteklosti in hkrati spodbuda za razvoj družbe prek razprav in spoštovanja umetniške svobode."

Thérèse Blanchard je v času nastanka te slike štela 12 ali 13 let; njena družina je živela v neposredni Balthusovi soseščini v Parizu. Med letoma 1936 in 1939 jo je umetnik upodobil na enajstih slikah, včasih samo, drugič z mačko ali bratom Hubertom. Balthus je umrl leta 2001, njegovega pogreba so se udeležile številne slavne osebnosti, tudi francoski predsednik, Bono (ki je pel na pogrebu), Wim Wenders in Elle Macpherson.

Pred tremi leti je muzej v Essnu odpovedal načrtovano razstavo Balthusovih del, katere del so bile tudi gole fotografije mladoletnega dekleta; sklicevali so se na "pravne posledice".

Mistik ali pedofil?
Leta 2013 je v recenziji neke Balthusove razstave recenzent časopisa The New Republic umetnika oklical za "poslednjega med mistiki, ki so preobrazili umetnost dvajsetega stoletja". "Mistike javnost izmenično časti, zaničuje, demonizira in ignorira - in Balthus je v svoji dolgi karieri doživel vse našteto. Njegova dela lahko zares razumemo šele, če jih sprejmemo kot misticizem, v katerem je meso simbol duha, dekletovo samozavedanje pa emblem umetnikovega odnosa do sveta."

Obstaja tudi drugačna interpretacija. Kritik Christian Viveros-Fauné je za The Village Voice v istem letu zapisal sledeče: "Balthus, prvi umetnik 'slikanja pod kiklo', je kariero posvetil obsesivnemu upodabljanju ženske najstniške seksualnosti. Danes ni nobenega dvoma o tem, da je bil pedofil."

A. J.
Prijavi napako
Komentarji
sisoruen
# 07.12.2017 ob 20:45
Talibanska pamet. Pohvale vodstvu muzeja, da se temu niso uklonile.
ps11
# 08.12.2017 ob 01:34
Feministka mia merrill naj se raje razgleda po instagramu in poduci mulke kaj je samospostovanje, dostojanstvo, okus.
fokus
# 07.12.2017 ob 21:04
Če kdo o trinajstletnici razmišlja kot o spolnem objektu, naj poišče čimprej terapevta. Slika izraža mladostno svobodo, ki jo moramo odrasli varovati.
commodore
# 07.12.2017 ob 20:47
vsaka mladinska serija za mularijo pod 12 let ma več pohujšljivosti ampak ker tam zadaj stojijo multinacionalke je to dovoljeno
Ples
# 08.12.2017 ob 04:06
@sisoruen
Balthus je pa sam pojasnil pomen tovrstnih slik in sicer tako, da je s tem izposavljva tabu otroške seksualnosti,

Dejstvo torej je, da pri človeku seksualna občutka pojavijo že pri 12, 13 letih in ravno to se s temi slikami izpostavlja - realnost


Ne poznam tega slikarja, ampak glede na to, da je bil znan predvsem po slikah pubertetnic - pubertetniki niso omenjeni - , je precej jasno izpostavljal realnost ... Tako je pač on iz svoje pozicije videl družbo in tabu otroške seksualnosti in verjetno je videl kar prav, že zgodaj se začne, ne šele pri 18-ih, ta fokus, to razlikovanje, to ohranjanje moči ...

Ne pravim, da bi moral slikati tudi pubertetnike, nasploh mi je čisto daleč pametovanje o tem, kaj bi kdo moral početi, ampak če je tvoj povzetek o njegovem motivu točen, je vendarle hecno, da je otroško seksualnost 'raziskoval' le pri enem spolu. Čeprav tudi to nekaj pove o družbi.

Na splošno pa me tole vse skupaj preseneča in tudi utruja. V mojih najstniških letih sem bila ziher, da je vse to že jasno in na dlani, da je rešeno, vsaj v mojem delu sveta ... da pač gremo naprej, skupaj. Še bolj kot to me je šokiralo, kako pomembna je religija - v letu 2017?!
Očitno so vse te zadeve v fazi razvoja, ko jih je treba razbijat na prafaktorja in hkrati izvajat najbolj enostavne delitve: ti-jaz, mi-oni, kristjani-muslimani, ženske-moški, levi-desni ... ni konca, niti pri Ronaldo-Messi ne.
Bo že slabše, je nekdo parafriziral tisto 'bo že bolje', in veliko je povedal s tem. Kot da to hočemo.
Snežinkica
# 07.12.2017 ob 21:47
Slika izraža mladostno svobodo, ki jo moramo odrasli varovati.

Če bi človek pogledal samo prvo sliko, potem bi si še morda lahko ustvaril vtis, da gre za "mladostniško svobodo", ko pogleda še druga dela iz avtorjevega opusa, npr. sliko št .3 mu pa kmalu postane jasno kam pes taco moli in da "umetnik" prav gotovo ni imel namena varovati ampak eksploatirati mlada dekleta.
nvk
# 07.12.2017 ob 21:21
A je res naš javni medij tako nizko padel, da objavlja "viral" bedarije iz družbenih omrežij? :(
sisoruen
# 08.12.2017 ob 02:25
"Če bi človek pogledal samo prvo sliko, potem bi si še morda lahko ustvaril vtis, da gre za "mladostniško svobodo", ko pogleda še druga dela iz avtorjevega opusa, npr. sliko št .3 mu pa kmalu postane jasno kam pes taco moli in da "umetnik" prav gotovo ni imel namena varovati ampak eksploatirati mlada dekleta."

Je, sekistična pamet itak vedno ve, kam pes taco moli, saj ji globoka indoktrinacija preprečuje, da bi zadevo videla drugače. :D Bistvo umetnosti je umetniška svoboda, katere bistvo je ravno v tem, da se ne podreja stereotipom, predsodkom, indoktriniranim vzorcem razmišljanja, da torej razbija tabuje, izpostavlja družbeno kritične in tudi družbeno sporne teme ipd. In tvoja reakcija, ki je tipična reakcija ideološko indoktriniranega človeka dokazuje, da je njegova umetnost imela smisel, pomen in družbeni učinek. Balthus je pa sam pojasnil pomen tovrstnih slik in sicer tako, da je s tem izposavljva tabu otroške seksualnosti, torej ravno obratno kot ti tu nerazgledano in neizobraženo lupaš kot kak taliban, ker baje veš kam taco moli. :D In vidimo, da je glede tega bil dejansko neke vrste vizionar, ker recimo že podatki za obdobje 2005-2007, ki jih je zbralo podjetje Durex, ki je znano predvsem po proizvodnji kondomov, kažejo, da je npr. na Islandiji povprečna starost prve spolnosti 15.6 let, na Danskem 16.1, na Švedskem 16.2, Norveškem in FInskem 16.5, Izrael 16.7... Nemčija 17.6... skratka, če je to povprečje, potem to pomeni, da mnogo najstnikov spolno občuje že v zgodnjih pubertetniških letih, ampak seveda, to je za "talibane" tabu tema in ravno to je bistvu teh slik, torej prikazovanje za družbo, predvsem "talibansko" to kontroverzno realnost otroške seksualnosti, ki pač obstaja. Dejstvo torej je, da pri človeku seksualna občutka pojavijo že pri 12, 13 letih in ravno to se s temi slikami izpostavlja - realnost, ki jo pač "talibanska" družba težko sprejema in dojema kot nedostojno in seveda, ker gre za indoktrinirance, jim je najlažje podtikati drugim pedofilijo ipd. zlorabe, namesto da bi se pač soočali za realnostjo, da se najstniki in najstnice začenjajo samozadovoljevati že pri 10, 11 letih, da imajo odnose lahko že pri 12 in 13. Talibani pa v jok in na trevo. :D
freestar
# 08.12.2017 ob 08:17
V mnogih islamskih državah, Indiji, Aziji poroka, ali občevanje s trinajstetnico ni nič nenavadnega pa temu hinavski zagovirniki multi-kulti-ja ne nasprotujejo, še več, trdijo, da je tzo del običajev, kulture. Če se umetnik, na sebi svojstven način izrazi in upodobi mladoletno dekle je pa pedofil. Ne me basat no, lepo vas prosim.
velenjcan
# 08.12.2017 ob 11:37
Umetnost pač ne more voditi računa o takih ali drugačnih ozirih, njeno gibalo je ustvarjanje vzporednega sveta. Kdor tega ne razume, naj raje previdno ...- premisli, predno kaj reče?

In drugič, če je ta neobčutljivost npr. dovoljena - za povrh v realnem svetu - ekonomiji, ki zadeva žive ljudi v meso, zakaj potem sprenevedanje okrog slik, knjig, filmov...?
sisoruen
# 08.12.2017 ob 10:01
"... tako kot tudi "talibani" res težko sprejemamo, da 13- letnik posili sošolko, pa je to brez posledic zanj, ker je v skladu z kulturo njegove narodnostnega okolja, tako da se mora družina žrtve odseliti, da obvaruje hčer, - nam opazujočim "talibanom" pa spet ne preostane drugega kot "v jok in na drevo"..."

A je v tem primeru kdo koga posilil? Tako da še eden izmed problemov talibanov je ta, da mešate jabolka in hruške? :D

Pa še tole, ali gre za tole posilstvo, ki ga dejansko sploh ni bilo? :D

"Zgodba o domnevnem posilstvu 13-letne deklice iz Stare Cerkve pri Kočevju (posiljevalca naj bi bila romska otroka) je dobila nadaljevanje. Zadnji ginekološki izvidi sicer kažejo, da dekle ni bilo posiljeno, so jo pa otipavali."
mmeeddoo
# 08.12.2017 ob 08:30
Včasih je pa slika tudi samo slika. Sicer pa ... v lasanju na tretji sliki, sam ne vidim nič seksualnega ... pač ni moja "stvar" ... se mi poraja pa kup drugih vprašanj. Med drugim, kaj je takega deklica storila, da mora biti tako lasana?

Pa tudi drugače moram reči, da imam že prav dovolj te politične korektnosti na vsakem koraku. Se moramo res vedno in povsod spraševati ali je nekaj še sprejemljivo ali ne? Recimo slikanje svojih otrok na plaži ... in posledično drugih v ozadju ... najbolje bi bilo, da bi kar do vsakega kopalca hodil in ga spraševal, če ga "pokockam" ali pa dovoli, da ga nosim s svojim telefonu naokoli in eventuelni nekoč nekomu pokažem.

Seveda nekaj povsem drugega je trgovati s tem ali celo fizično siliti nekoga v to. Kar pa po moje ni poanta te slike.
Radoveden
# 08.12.2017 ob 12:45
Vitan Mal s čopičem.

Muzej bi pa rad o tem diskutiral? O čem pa? Pedofiliji?
kislec
# 08.12.2017 ob 09:04
" ...realnost, ki jo pač "talibanska" družba težko sprejema...namesto da bi se pač soočali z realnostjo, da se najstniki in najstnice začenjajo samozadovoljevati že pri 10, 11 letih, da imajo odnose lahko že pri 12 in 13. Talibani pa v jok in na trevo."

... tako kot tudi "talibani" res težko sprejemamo, da 13- letnik posili sošolko, pa je to brez posledic zanj, ker je v skladu z kulturo njegove narodnostnega okolja, tako da se mora družina žrtve odseliti, da obvaruje hčer, - nam opazujočim "talibanom" pa spet ne preostane drugega kot "v jok in na drevo"...
Lupo
# 07.12.2017 ob 21:46
zakaj ne dajo gor ene babe od 23 let
kislec
# 08.12.2017 ob 22:32
"Zgodba o domnevnem posilstvu 13-letne deklice iz Stare Cerkve pri Kočevju (posiljevalca naj bi bila romska otroka) je dobila nadaljevanje. Zadnji ginekološki izvidi sicer kažejo, da dekle ni bilo posiljeno, so jo pa otipavali."
Ne vem, če gre za isto zadevo - v spominu imam, da je bilo govora o enem storilcu in ker ga po naših demokratičnih načelih niso mogli odstraniti iz šole, se je bila prisiljena družina preseliti drugam, da ne bi hči še leta srečavala - po šolskih hodnikih in krajevnih ulicah - svojega - po tvojem očitnem prepričanju -"učitelja življenskih radosti".

Sicer pa, sisoruen, očitno si dovolj razgledan, da tudi veš, da tako debato naši bivši bratje duhovito, obenem pa tudi malo srhljivo končajo z vprašanjem: " Sisoruen, imaš hčer ali vsaj sestro?"
Snežinkica
# 08.12.2017 ob 13:24
Najbrž je normalno, da moški pogledujejo proti dekletom, ki spolno dozorevajo

Ne, to NI normalno, ampak del zblojene mentalitete, da dekleta, čim ko začnejo spolno dozorevati, postanejo legitimna tarča plenilcev. Najstniška spolnost naj ostane najstnikom, odrasli se nimajo kaj vtikati vanjo, navsezadnje imamo prav s tem namenom določene zakonske restrikcije.
anny22
# 08.12.2017 ob 13:20
Boste prepovedali tudi Nabokova in Houellebecqa? Oba imata v knjigah opise pedofilije ali vsaj pedofilskih nagnjenj. Kamor gre bob, naj gre še zob! Kar začnimo kuriti!

(sarc off!)
sisoruen
# 08.12.2017 ob 09:55
"Ne poznam tega slikarja, ampak glede na to, da je bil znan predvsem po slikah - pubertetnic"

Seveda. A bi se sploh tu pogovarjali, če bi šlo za slike golih pubertetnikov? :D Učinek patriarhata - ženska seksualnost je že tako tabu, seksualnost najstnic toliko bolj.

" to razlikovanje, to ohranjanje moči ..."

Točno, ampak razlikoavnja in kazanje moči na kakšen način? Seveda na način, moški sme, moški lahko, ženska ne. :D Torej ta moč se izkazuje v neenaki svobodi, v tem primeru seksualni, ki izhaja iz paternalističnega odnosa do žensk, torej ženske kot objekt zlorabe, zaradi česar jih je treba zaščititi, učinek je pa v omejevanju svobode. :D In ravno ta ideologijo je v tem primeru problem. Bistvo teh slik je ironično ravno nasprotno, torej ženski spol osvobajajo ker mu priznavaja pravico seksualnosti. Taliban bo pa v tem videl napad na tabu te seksualnosti in to zapakiral v idejo o zlorabi. :D Torej najstnica je zlorabljena, ker se ji dopušča svobodo, da se predaja svoji seksualnosti. :D

"Ne pravim, da bi moral slikati tudi pubertetnike, nasploh mi je čisto daleč pametovanje o tem, kaj bi kdo moral početi, ampak če je tvoj povzetek o njegovem motivu točen, je vendarle hecno, da je otroško seksualnost 'raziskoval' le pri enem spolu. Čeprav tudi to nekaj pove o družbi."

Seveda, da je ta patriarhalno paternalistična in vidimo, da še vedno je, celo feministke so to prevzele. :D Ker v osnovi je tu povedno ravno to, da se ga napada kot pedofila, ampak štos je ravno v tem, da je to, ali je takšna obtožba relevantna ali ne, sploh nepomembno, pomembna je realnost, ki jo njegove slike pač izpostavljajo. Obtoževanja o pedofiliji pa služijo kot izgovor cenzuri s katero se ščiti tabiuzacija te teme. Torej v smislu, ni se nam treba ukvarjati z družbenimi implikacijami vsebine teh slik, z njihovim sporočilom, ker je slikar bil itak pedofil in ker je to itak zavrženo dejanje, torej je potrebno to tematiko cenzurirati, namesto se o njej pogovarjati. Skratka, ta sveta preproščina, da je bil pedofil, ker je slika mlada dekleta. Ali je potem tudi zdravnik pediater pedofil, ker se je odločil, da se bo posvetil zdravljenju otrok? :D
freestar
# 09.12.2017 ob 09:05
@mmeeddoo
08.12.2017 ob 08:30

Včasih je pa slika tudi samo slika. Sicer pa ... v lasanju na tretji sliki, sam ne vidim nič seksualnega ... pač ni moja "stvar" ... se mi poraja pa kup drugih vprašanj. Med drugim, kaj je takega deklica storila, da mora biti tako lasana?

Pa tudi drugače moram reči, da imam že prav dovolj te politične korektnosti na vsakem koraku. Se moramo res vedno in povsod spraševati ali je nekaj še sprejemljivo ali ne? Recimo slikanje svojih otrok na plaži ... in posledično drugih v ozadju ... najbolje bi bilo, da bi kar do vsakega kopalca hodil in ga spraševal, če ga "pokockam" ali pa dovoli, da ga nosim s svojim telefonu naokoli in eventuelni nekoč nekomu pokažem.

Seveda nekaj povsem drugega je trgovati s tem ali celo fizično siliti nekoga v to. Kar pa po moje ni poanta te slike.
________________________________________
________________________

Se popolnoma strinjam. Še huje pa je, da iz trafik kar streljajo joške in gole zadnjice pa se nihče ne zgreaža nad tem, ko otrok stopi v trafiko po žvečilko pa si lahko mimogrede ogleda še naslovnice pornografskih revij. Mislim, da je tza družba nasploh posala tako zblojena, da me je strah bodočnosti. Saj ne, da bi zagovarjal pedofilijo, bog ne daj, a vse pa res ni to. V maničnem hlepenju po čistunstvu bi potem veljalo prepovedati tudi slike in fotografije otrok na embalaži za plenice, kremah za zadnjico in še čem. Se mi zdi, da so taki primerki, kot je tistih 10000 zblojencev, ki zahtevajo umik slike, prej primerni za "umik" v kakšno ustanovo, kakor ta povsem neproblematična slika Balthasarja Klossowskega.
sisoruen
# 08.12.2017 ob 23:42
"v spominu imam, da je bilo govora o enem storilcu in ker ga po naših demokratičnih načelih niso mogli odstraniti iz šole, se je bila prisiljena družina preseliti drugam, da ne bi hči še leta srečavala - po šolskih hodnikih in krajevnih ulicah - svojega - po tvojem očitnem prepričanju -"učitelja življenskih radosti""

Tvoj spomin je očitno skupaj spravil en mix pravljic. :D

" Sisoruen, imaš hčer ali vsaj sestro?"

V tem primeru tipično talibansko vprašanje, ki se vedno klavrno konča. :D Seveda, in upam, da svojo seksualnost živi svobodno, ter se s talibani ne obremenjuje. :D Tako da sem gelde tega izkušen in na vse pripavljen, obratno pa je največkrat potem šok, ko jim recimo povem, da bi hčerko, če bi ta bila prostovoljno prostitutka podpiral. :D Drugo je, zakaj me ne vprašaš, če imam brata ali sina? Eh, zakaj, ker si tipični patriarhalno paternalistično indoktriniran osebek, ki si seveda ne zna predstavljati, da bi lahko tudi moški bil spolno zlorabljen. :D Tako da pejt ti raje nazaj v svojo jamo. :D
sisoruen
# 08.12.2017 ob 15:10
"Ne, to NI normalno, ampak del zblojene mentalitete, da dekleta, čim ko začnejo spolno dozorevati, postanejo legitimna tarča plenilcev. Najstniška spolnost naj ostane najstnikom, odrasli se nimajo kaj vtikati vanjo, navsezadnje imamo prav s tem namenom določene zakonske restrikcije."

Seveda je normalno, ampak talibanska mentaliteta pač po principu tabuizacije spolnosti to dojema kot zavržno, hkrati pa evo, dokazuješ ravno to, o čemer sem jaz govoril. Bistvo komentarja, ki ga citiraš je zgolj v tem, da priznava dejstvo človeške seksualnosti in nič več, ampak potem si temu preprestemu dejstvu tipično talibansko oz. v tem primeru seksistično feministično podtaknila neko plenilstvo, kar je nekaj povsem drugega. Če je zate prostovoljno zadovoljevanje spolnih potreb plenistvo, potem si ti tista, ki tu ni normalna. :D

Torej, ni nenormalno, da moškega ali pa žensko spolno privlačijo dekleta ali fantje v fazi spolnega dozorevanja, kar pa seveda ne pomeni legitimnosti spolnega nadlegovanja ali posiljevanja. :D Torej gre ravno za to, da posilstvo, spolna zloraba ni nič manj zavržna, če je žrtev stara 25 let kot če je 15. :D In enako seveda velja, da če 15 letnica ali 15 letnik privoli v spolnost z 30 letnico ali letnikom, potem v osnovi to spet ne bi smelo biti nič bolj zavržno kot če to stori 20 letnik ali letnica. Razen seveda za talibane, ki morajo glede vsega moralizirati in to svojo ideološko omejenost vsiljevati vsepovprek. :D

"Najstniška spolnost naj ostane najstnikom"

LOLOLOLOL... Kar pomeni tudi to, da se lahko ti odločijo, da jo delijo z odraslimi. Pa vam talibanom spet ni prav. :D
ADN
# 08.12.2017 ob 12:52
V sliki pa lahko vsak vidi tisto kar hoče in verjetno je ravno tu pravi smisel umetnosti.
Najstniško spolno dozorevanje in spolnost ne bi smela biti tabu. Najbrž je normalno, da moški pogledujejo proti dekletom, ki spolno dozorevajo in da se one "nastavljajo" saj je to vse del tega dozorevanja. Sama spolnost pa se verjetno ne more meriti z leti saj je od posameznika do posameznika različno kdaj je zanj "pravi čas" in tudi s kom se spolnost izraža. Glavno pa je da poteka soglasno in pri tem nihče nikogar ne manipulira.
Sam vsak dan delam z dekleti v tej fazi razvoja in četudi nekatera delujejo zelo zrelo in odraslo tako telesno kot z razmišljanjem, o njih ne razmišljam na seksualen način.
Tao3
# 08.12.2017 ob 12:50
Ti ki bi radi cenzurirali eno sliko v galeriji naj raje malo pogledajo na Instagram in Facebook in potem filtrirajo. Ma kej ma to se zdej v vse pore vtikavat ljudem, ki nimajo pojma. Ma eno sliko ki dejansko ni sporna odstranjevat in peticije po spletu in TV-ju pa? Pa saj vidite ...
kislec
# 08.12.2017 ob 08:46
V pojasnilo mojemu prvemu zapisu:
1.) - takrat še nisem opazil podnapisa: " Kritik Christian ...Danes ni nobenega dvoma o tem, da je bil pedofil."

2.) - S "prepovedjo pedofilije za plebs" seveda ciljam na razširjeno definicijo, po kateri naj bi bila pedofilija že pogled na mladenko/mladeniča (v živo ali na slikci) - čeprav jima na čelu ni napisana starost ; pisanje o početju z Lolito pa "po defoltu" očitno ni pedofilija oz. njeno spodbujanje, temveč vrhunska umetnost.

Kar pritiče bogu, ne pritiče bogemu...
kislec
# 07.12.2017 ob 20:38
Prepoved pedofilije velja samo za "plebs", ne pa za intelektualce a la Nabokov, Polanski, Allen, ...
Kazalo