Milanski teden oblikovanja velja za najbolj prepoznaven dogodek v oblikovalski panogi. Foto: Pop-up dom
Milanski teden oblikovanja velja za najbolj prepoznaven dogodek v oblikovalski panogi. Foto: Pop-up dom
Pop-up dom je skupnostni projekt, osnovan na pobudi mladih slovenskih oblikovalcev, arhitektov in umetnikov. Foto: Pop-up dom
Izvedbo milanske edicije Pop-up doma je omogočila tudi Regionalna razvojna agencija Ljubljanske urbane regije (RRALUR) v okviru Regionalnega centra kreativnih ekonomij (RCKE). Foto: Pop-up dom/Ada Hamza

26 mladih slovenskih oblikovalcev se bo tako predstavilo na Milanskem tednu oblikovanja v razstavni četrti Ventura Lambrate (Ventura Team Up). Izdelki avtorjev bodo udeležencem svetovno najbolj prepoznavnega oblikovalskega dogodka na ogled med 8. in 14. aprilom in se postavili ob bok največjim imenom oblikovanja.

Po enomesečni prodajni razstavi v Ljubljani decembra 2013 se je Pop-up dom januarja 2014 za dva meseca preselil v Benetke, v Galerijo A+A. Po odličnem odzivu tuje javnosti je bil projekt izbran, da se predstavi širši strokovni mednarodni javnosti na Milanskem tednu oblikovanja. Pop-up dom bo gostoval v razstavni četrti Ventura Lambrate (Ventura Team Up), kjer razstavljajo najperspektivnejši mladi oblikovalci.

Ventura Lambrate je kurirani razstavni prostor, kjer projekte izbirata nizozemski kustosinji Margriet Vollenberg in Margo Konings, v okviru Pop-up doma Milano pa bo na 16 kvadratnih metrih s svojimi deli nase opozarjalo 26 mladih slovenskih avtorjev.

Ada Hamza, Blaž Habjanič, Darja Rant, Desnahemisfera, Eva Taučar, Jurij Lozić, Ksenija Baraga, Kumomi design, Luka Pirnat, Luka Zajc, Marko Pavlinec in Jože Carli, Metod Burgar, Nika Stupica, Nina Mršnik, Nuša Jelenec, Rompom, Sara Slivnik in Teo Kajzer, Saša Štucin in Nicholas Gardner, Studio Oblique, Tilen Sepič, Tiporenesansa, Trapez, Vandalimorale, Zulu Zion ter Gaja Mežnarič Osole in Mia Ventin so tisti, ki se bodo v okviru skupnostnega projekta Pop-up dom predstavili obiskovalcem Milanskega tedna oblikovanja.

Iniciativa se je zgodila zaradi pomanjkanja delovnih priložnosti prav te skupine ljudi. Pop-up dom nudi prostor in generira vsebino, ob kateri se lahko posamezniki in skupine povežejo ter ustvarijo nove osebne, poslovne in delovne priložnosti.

Po uspešni ljubljanski in beneški predstavitvi projekta se je organizator, Zavod za kreativno produkcijo Rompom, odločil, da se predstavi tudi na najbolj prepoznavnem oblikovalskem dogodku na svetu, saj želi slovensko oblikovanje predstaviti širši javnosti in s tem pokazati, da izdelki mladih oblikovalcev lahko konkurirajo svetovnim.