Na našem trgu Netflix seveda še ni dostopen, so pa v septembru začeli svoje plačljive vsebine ponujati denimo v Franciji. Foto: Reuters
Na našem trgu Netflix seveda še ni dostopen, so pa v septembru začeli svoje plačljive vsebine ponujati denimo v Franciji. Foto: Reuters
Michelle Jeoh se 15 let pozneje vrača tudi v nadaljevanju.

Najbrž ni treba posebej razlagati, da bi novi pakt lahko imel katastrofalne posledice za že tako ali tako usihajoča občinstva v kinematografih; ljudje bodo lahko tako film videli doma takoj, ko bo prišel tudi v kinematografe.

Netflix, ki je imel v zadnjih nekaj sezonah vrsto uspešnih nadaljevank - Hiša iz kart, Orange Is the New Black, četrta sezona Arrested Development -, se z nadaljevanjem filma Prežeči tiger, skriti zmaj (naslov mu bo The Green Legend) prvič podaja v vode filmske produkcije; premiera je napovedana za 28. avgust prihodnje leto.

Prvi film, v katerem so igrali Michelle Jeoh, Jun Fat Čov in Ziji Čang, še danes velja za novodobno referenco v žanru borilnih veščin; zgodba se je vrtela okrog iskanja izgubljenega magičnega meča. V nadaljevanju se pred kamero vrača Jeohova, režiral pa ga bo Juen Vo Ping (med njegovimi dosežki velja omeniti koreografijo bojnih prizorov v Matrici in Ubila bom Billa). Snemanje se je na Novi Zelandiji že začelo.

"Oboževalci bodo imeli tokrat povsem novo izbiro, kako uživati ob izjemnem filmu, ki združuje adrenalinsko akcijo in neverjetno lepoto," je v izjavo za javnost zapisal Netflixov odgovorni urednik za vsebine Ted Sarandos. "V ponos nam je, da sodelujemo s Harveyjem Weinsteinom in vrhunsko ekipo umetnikov, da bi zgodbo prinesli do ljudi po vsem svetu; pri tem bomo za distribucijo moči združili z Imaxom, znamko, ki pooseblja najvišjo raven uživanja v zabavnih vsebinah."

Weinstein se ne bo pustil povoziti času
Na temo "selitve" filmov z velikega zaslona na vedno manjše zaslončke je Weinstein pripomnil: "Izkušnja obiska kinematografa se hitro in korenito razvija. Netflix je nedvomno na čelu tega gibanja."

Imax ima po pisanju revije Variety še posebej visoke upe za uspeh filma na Kitajskem, kjer trenutno sicer še ne morejo gledati Netflixa. Se pa za področja, kjer imajo ljudje izbiro med obojim, "veselijo tega, da bodo lahko gledalcu ponudili izbiro, kje, kdaj in kako hoče videti film".