Prva epizoda bo objavljena v četrtek, 25. februarja, nato pa vsak teden tri nove. Foto: Instagram
Prva epizoda bo objavljena v četrtek, 25. februarja, nato pa vsak teden tri nove. Foto: Instagram
Lazarus
V videospotu za Lazarus, drugi singel z albuma Blackstar, Bowie s prevezanimi očmi leži v bolniški postelji. (Na mestu, kjer ima pod podvezami oči, ima nad njimi dva majhna gumba - morda simbolizirata kovance, kakršne so jih stari Grki pokojnim polagali na oči za plačilo poti čez reko Stiks?) "Look up here, I'm in heaven," poje Bowie v pesmi, ki se v retrospektivi zdi tako jasno razumljiva. "I've got scars that can’t be seen. I've got drama, can't be stolen. Everybody knows me now." Foto: YouTube

Mini serija Unbound prinaša vizualne interpretacije albuma Blackstar. Nove epizode bodo na Instagramu objavljene vsak ponedeljek, torek, četrtek in petek. Miniserijo podpisujeta scenaristki in režiserki Carolynn Cecilia in Nikki Borge. Unbound vključuje 16 miniepizod, v katerih bosta nastopili Tavi Gevinson in Patricia Clarkson.

Carolynn Cecilia in Nikki Borge sta glasbo z albuma Blackstar v uporabo dobili "brez omejitev ali pogojev Davida Bowieja". Ustvarili sta serijo za omenjeno družabno omrežje, ki bo občinstvo popeljalo "na potovanje sugestivnih podob, ki so jih navdihnila razpoloženja v glasbi, besedilu in spremljajoči umetnosti albuma Blackstar". "Vsaka epizoda bo gotovo pritegnila domišljijo vsakogar, ki jo bo izkusil, in brez dvoma sprožala neskončna ugibanja o pomenu, metaforah in nameri," ambiciozno obljubljata avtorici.

Labodji spev
Po nenadni Bowiejevi smrti, ki je svet pretresla 10. januarja, so njegovi oboževalci takrat le dva dni star album naenkrat videli v novi luči: popanalitiki so v besedilih, simbolu črne zvezde in videospotih našli kriptične omembe bližajoče se smrti, ki naj bi razkrivali, kako se je umetnik spopadal z lastno minljivostjo. Tudi napovednik za serijo Unbound s sanjsko koreografijo in temačno kuliso knjižnice zbuja gotsko, skrivnostno vzdušje.

Album je utemeljen na džezu, pevčev prepoznavni glas pa spremljata tenorski saksofon in ritem sekcija. Pri ustvarjanju albuma je Bowieju pomagal priznani ameriški saksofonist Donny McCaslin, ki raziskuje v polju sodobnega džez funka in elektronske glasbe. V naslovni pesmi, ki traja deset minut, izstopa predvsem Bowiejev vokal, ki razmišlja o smrti in veri. Podobna je tudi pesem Lazarus, ki jo je Bowie napisal za istoimenski muzikal v režiji Iva van Hova.