"Mehkoba in bridkost, milina in strast, pretanjenost in moč, hip in gib, staro in novo, ljudsko in umetno, ruralno in urbano, zaprašeno in trendovsko, domače in svetovno ... te in druge dvojnosti prevevajo ustvarjanje Brine Vogelnik in skupine Brina," je Brinino glasbo opisal Jure Longyka za Izštekane na Valu 202. Foto: Blaž Tišler

Vogelnikova je bila rojena v priznano ljubljansko umetniško družino. Najprej se je odločila za grafično oblikovanje in se pozneje izobraževala na področju oblikovanja računalniške grafične animacije ter postala diplomirana oblikovalka vizualnih komunikacij. A že kot majhno jo je mama navdušila za ljudsko gradivo, iz česar se je rodila Brinina glasbena kariera.

Na zadnji plošči je Brina sodelovala z Eckmanom
Ustvarjala je plesne predstave z maskami in lutkami, obenem pa gradila svojo glasbeno pot: najprej s skupino Šišenska bajka, nato s String.si, zadnja leta pa s skupino Brina. Pot gre le še navzgor in Brina Vogelnik, stalna znanka ljubljanskega festivala Druga godba in cenjena evropska ustvarjalka na področju svetovne (world) glasbe, je danes ena najpomembnejših predstavnic oživitve slovenske ljudske glasbe.

Na zadnjem albumu zasedbe Brina si pevka Brina Vogelnik simbolično sleče kožo in jo pošlje na potep po svetu. Pri ustvarjanju tretje plošče Slečena koža jim je kot producent pomagal ameriški glasbenik Chris Eckman.