Utrinek z lanske izdaje sejma Liber.ac. Foto: Spletna stran Filozofske fakultete
Utrinek z lanske izdaje sejma Liber.ac. Foto: Spletna stran Filozofske fakultete
Lani je bil sejem v znamenju jezikov in književnosti dežel germanskega govornega področja – Švica, Avstrija in Nemčija – govorilo pa se je tudi v nizozemščini in švedščini. Foto: Spletna stran Filozofske fakultete

Namen sejma je opozoriti na raznolikost in visoko kakovost slovenskega akademskega založništva. Spremljevalni program, ki ga pripravlja Oddelek za anglistiko in amerikanistiko, bo v znamenju angleško govorečih dežel.

Sejem akademske knjige Liber.ac je zasnovan kot tridnevna prireditev s spremljevalnim programom - tokrat so ga naslovili Iz Emone do Avalona in še dlje -, s katero se v Sloveniji uveljavlja nov tip knjižnega sejma, obenem pa se vzpostavlja novo kulturno in komunikacijsko središče. Sejem povezuje različne akterje s področja produkcije in promocije akademske knjige, od univerzitetnih založb in knjigarn do univerzitetnih knjižnic.

Akademska knjiga bliže širši javnosti
S sejmom želijo opozoriti na raznolikost in visoko kakovost slovenskega akademskega založništva, najnovejše dosežke znanosti in interdisciplinarne razvojne usmeritve v visokem šolstvu. Obenem poskušajo akademsko knjigo približati širši zainteresirani javnosti, so sporočili s Filozofske fakultete.

Spremljevalni program bo ponudil literarna branja, recitale, diskusije, okrogle mize o družbenokritičnih temah ter filme v Slovenski kinoteki. Med drugim bodo v sredo gostili Johna Stubbsa, avtorja mednarodno odmevne biografije o velikem angleškem metafizičnem pesniku Johnu Donnu z naslovom The Reformed Soul (2006). Z gostom se bo pogovarjal Uroš Mozetič.

Poskrbeli bodo tudi za otroke, ki se bodo na delavnicah srečali z Jazonom in Argonavti, starejši pa bodo lahko prisluhnili poeziji v angleščini.

Sejem bo potekal do 22. maja. Sklenil ga bo glasbeni večer študentk anglistike z naslovom The Compounds ter pozneje v Slovenski kinoteki še britanski film Rdeči čeveljci iz leta 1948 v režiji Michaela Powlla in Emerica Pressburgerja.