Kot pravi avtorica filma Tina Lešničar,  je bil v nekem trenutku za institucionalni prostor za džezovske glasbenike (šole, profesorska mesta, big band), zato so se ti mladi glasbeniki začeli ustvarjati svojo glasbo in se začeli več posvečati avtorski glasbi. Sama v tem vidi preskok te generacije. Foto: MMC RTV SLO
Kot pravi avtorica filma Tina Lešničar, je bil v nekem trenutku za institucionalni prostor za džezovske glasbenike (šole, profesorska mesta, big band), zato so se ti mladi glasbeniki začeli ustvarjati svojo glasbo in se začeli več posvečati avtorski glasbi. Sama v tem vidi preskok te generacije. Foto: MMC RTV SLO

Novinarka Dela Tina Lešničar in snemalec Janez Stucin sta z osmimi glasbeniki in njihovimi mentorji v Ljubljani, New Yorku in Amsterdamu posnela dokumentarni filmc Čas za improvizacijo.

"Preko posameznih portretov iz sveta džeza je bil v dokumentarnem filmu Čas za improvizacijo moj namen prikazati intimen odnos mladih umetnikov do glasbe in njihove vloge v širšem kontekstu, ki sega onkraj meja lastne države, kulture, tradicije. Želela sem prodreti v iskreni svet tenkočutnih, intenzivnih in spontanih ljudi znotraj glasbene zvrsti, ki me tudi osebno najbolj vznemirja," je, kot piše na spletni strani Kinodvora, dejala Tina Lešničar. Kot pravi, umetniških svetov ne predstavljajo le trenutno najvidnejši ali najbolj izpostavljeni akterji, ampak jih kreira povezan sistem posameznikov z različnimi interesi, talenti in znanji. To še toliko bolj drži za džez.

Čas za improvizacijo v Kinodvoru
Čas za improvizacijo v Kinodvoru