Umetniški vodja opere ljubljanske opero-baletne hiše Milivoj Šurbek je povedal, da so pri načrtovanju programa za prihodnjo sezono upoštevali kakovost, všečnost predstave in njeno pedagoško primernost. Kljub kriznim časom jim je uspelo obdržati štiri operne premiere, kar šteje za uspeh. Foto: BoBo
Umetniški vodja opere ljubljanske opero-baletne hiše Milivoj Šurbek je povedal, da so pri načrtovanju programa za prihodnjo sezono upoštevali kakovost, všečnost predstave in njeno pedagoško primernost. Kljub kriznim časom jim je uspelo obdržati štiri operne premiere, kar šteje za uspeh. Foto: BoBo
Marko Kobal in Milena Morača, solista v Verdijevi operi Nabucco iz pretekle sezone, pri kateri je kot režiser in scenograf sodeloval Detler Soelter in kot dirigent Igor Švara. Soelter bo v novi sezoni režiral Verdijevo opero Rigoletto. Foto: SNG Opera
Vinko Möderndorfer
Vinko Möderndorfer bo režiral Verdijev Ples v maskah, opero, ki je med svojim nastajanjem in pri naročnikih neapeljskega opernega gledališča sprožala nešteta vprašanja takratnih cenzorjev, saj je bil umor švedskega kralja, kot ga je v svojem dramskem besedilu opisal znameniti dramatik Eugène Scribe, prevelika aluzija na nekatere ne tako oddaljene dogodke evropske zgodovine, so zapisali v ljubljanski Operi. Zato je Verdi dogajanje preselil v Boston, kralj pa je postal angleški guverner. Delo je vsemu navkljub delo doživelo velikanski uspeh v Rimu. Foto: BoBo

Po Šurbkovih besedah so pri načrtovanju programa za prihodnjo sezono upoštevali tri vidike - kakovost, všečnost predstave in njeno pedagoško primernost. Kljub kriznim časom jim je uspelo obdržati štiri premiere, kar sam šteje za uspeh.
Po besedah v. d. ravnatelja ljubljanske operno-baletne hiše Nuške Semolič bo sezona 2013/14 bogata in bo ponudila dovolj širok in premišljen nabor predstav.
Rigoletto in Netopir v slovenščini
Prvo bodo 26. septembra premierno uprizorili Verdijevo opero Rigoletto. Solisti in zbor SNG Opera in balet Ljubljana jo bodo izvedli v italijanskem jeziku s slovenskimi nadnapisi. Dirigentska paličica bo v rokah Lorisa Voltolinija, režiser in scenograf predstave pa bo Detlef Soelter, ki je pred kratkim na odru ljubljanske Opere uspešno obudil Verdijevega Nabucca, sodeloval pa je tudi pri postavitvi Monteverdijevega Orfeja v produkciji treh ljubljanskih umetniških akademij.
Konec januarja bo na vrsti premiera operete Netopir Johanna Straussa ml., ki jo bodo solisti in zbor ljubljanske operno-baletne hiše odpeli v slovenskem jeziku. Za to so se po Šurbkovih besedah odločili, da bo občinstvo lažje spremljalo komične situacije v opereti. Dirigent bo Igor Švara, režijo pa bo prevzel Zvone Šedlbauer. Ljubljansko operno občinstvo se po Šurbkovih besedah še spomni njegovega Netopirja iz sezone 1991/92, ki se je na odru obdržal več sezon.
Ples v maskah bo režiral Vinko Möderndorfer
Opero Giuseppa Verdija Ples v maskah bodo premierno izvedli marca pod režijsko taktirko Vinka Möderndorferja. Solisti in zbor SNG Opera in balet Ljubljana bodo opero odpeli v italijanskem jeziku s slovenskimi nadnapisi. Vlogo Riccarda bo pel tenorist Branko Robinšak, vlogo Amelije sopranistka Rebeka Radovan. Dirigent bo Marko Gašperšič.
Zadnja operna premiera bo na vrsti maja, ko bodo domači solisti in operni zbor ter orkester uprizorili Rossinijevega Seviljskega brivca. Tudi ta komična opera v dveh dejanjih bo na odru zaživela v slovenščini. Opera, nastala po libretu, ki temelji na priljubljeni komediji Pierra Augustina Carona de Beaumarchaisa Seviljski brivec, je eno najpogosteje izvajanih del v operni literaturi. Režijo bo prevzel hrvaški režiser Krešimir Dolenčić, dirigentska taktirka bo predvidoma v rokah Lorisa Voltolinija.
Klasična Trnuljčica in baletni večer
Trnuljčica bo premiero doživela 17. oktobra. Balet na glasbo Petra Iljiča Čajkovskega bo umetniški vodja baleta SNG Opera in balet Ljubljana Irek Muhamedov na oder postavil po koreografij Mariusa Petipaja. Dirigentsko vodstvo bo v rokah Marka Gašperšiča in Aleksandra Spasića. Nastopila bosta baletni ansambel in orkester SNG Opera in balet Ljubljana.
Aprila pa bo na vrsti baletni večer koreografov Fredericka Ashtona in Yurija Possokhova. Balet Marguerite in Armand je na Sonato za klavir v h-molu Franza Liszta Ashton ustvaril leta 1963 za Rudolfa Nurejeva in Margot Fonteyn kot poklon njunemu posebnemu plesnemu partnerstvu. Zgodba baleta temelji na igri Dama s kamelijami Alexandra Dumasa sina. V drugem delu pa bo na vrsti balet z naslovom Klasična simfonija, za katerega je Possokhov na glasbo Sergeja Prokofjeva Simfonija št. 1 v D-duru, op. 25, Klasična navdih našel v spominih na otroštvo. Na oder bodo stopili domači plesalci, za dirigentskim pultom bo gostoval Simon Krečič.