Kaj je tako zanimivega na tem, da gre nekdo na kosilo, se sprašuje Plastic Jesus. Foto: Instagram
Kaj je tako zanimivega na tem, da gre nekdo na kosilo, se sprašuje Plastic Jesus. Foto: Instagram
Projekte Plastic Jesusa javnost pogosto zamenjuje za Banksyjeve. Foto: Plastic Jesus

Umetnik, znan pod psevdonimom Plastic Jesus, si je svojo novo inštalacijo zamislil kot serijo parkirnih prometnih tabel, ki brezkompromisno razglašajo: "Prepovedano parkiranje za Kardashianove." Navdih za projekt, ki se obregne ob kult trenutno najrazvpitejše tabloidne rodbine, je pojasnil za The Hollywood Reporter. Menda ga je zbodel prizor množice fotografov, ki so se gnetli, da bi fotografirali dveh od številnih sester Kardashian, ki sta zapuščali neki butik v Hollywoodu. "Kako je lahko to, da gre ta družina po nakupih ali na kosilo, postalo novica?" Projekt je, tako pravi, v enaki meri obsodba najrazvpitejše družine resničnostne televizije kot tudi mesta, ki dopušča, da pritlehnejša plat popkulture skupaj s paparaci ustavlja promet in življenje v mestu.

"Družina Kardashian se je zajedla globoko v našo kulturo. 'Mainstreamovskim' medijem smo dopustili, da so postali usmerjeni na dobiček. Žrtvovali smo dejanske novice, da lahko nasitimo svojo lakoto po topoumnih obsesijah z zvezdniki."

Enodnevna rezidenca
Različice svojega znaka je Plastic Jesus razstavil na različni lokacijah v Los Angelesu, fotografije pa nato objavil na Instagramu. Ko je eden od uporabnikov komentiral, da se s tem posredno inkriminira (če bi ga kdo hotel preganjati zaradi vandalizma), je odgovoril: "Jutri zjutraj jih bodo odstranili. Misija opravljena. Sreča je na strani pogumnih."

Kdo je v resnici kriv?
Z nameščanjem tabel menda ni imel težav, čeprav je to počel sam in sredi belega dne. "Izbral sem lokacije, kamor hodijo slavni, na primer v bližino restavracije The Ivy in italijanske restavracije Cecconi's. Seveda sem moral eno postaviti pred butik Dash." (To je trgovina, ki jo ima v lasti več sester Kardashian, tudi Kim.)

Umetnik je pozornost nazadnje pritegnil februarja, ko je na dan podelitve oskarjev razstavil kip zlatega kipca v človeški velikosti, ki na vseh štirih z rdeče preproge "snifa" kokain. (Na podstavku "kipa" je bilo izpisano: Najboljša zabava v Hollywoodu). Sicer pa je znan tudi po svojem sloganu Stop making stupid people famous. "Ljudje to delo razumejo narobe, kot da je kritika Kardashianovih," je tvitnil. "Ampak v resnici je kritika nas, potrošnikov. Krivi smo vsaj toliko, če ne še bolj."