Razstava ponuja pogled tako na Huzjanovo slikarstvo, risbo in grafiko kot tudi na drugo produkcijo, ki sta jo izbrala umetnik in kustos Marko Jenko. Foto: Moderna galerija Ljubljana
Razstava ponuja pogled tako na Huzjanovo slikarstvo, risbo in grafiko kot tudi na drugo produkcijo, ki sta jo izbrala umetnik in kustos Marko Jenko. Foto: Moderna galerija Ljubljana
Zdenko Huzjan
Razstava Huzjanovih najnovejših del bo na ogled do 5. aprila. Foto: Moderna galerija Ljubljana

Najprej so vstopili v atelje Zdenka Huzjana, ki je s kustosom Markom Jenkom izbral slike, risbe, grafiko, s katerimi predstavlja svojo najnovejšo produkcijo. Razstava Noč je globlja od neba bo v Moderni galeriji na ogled bo do 5. aprila.
Zdenko Huzjan se je rodil leta 1948 v Lendavi. Študiral je na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani pri profesorju Gabrijelu Stupici, zatem pa se vpisal še na slikarsko specialko pri profesorju Janezu Berniku. Leta 1997 je bil habilitiran v rednega profesorja za risanje in slikanje na Oddelku likovne pedagogike Pedagoške fakultete v Ljubljani. Leta 1988 je za svoje delo prejel nagrado Prešernovega sklada, leta 2002 Jakopičevo nagrado, leta 2004 Župančičevo nagrado in leta 2008 priznanje župana Lendave za prispevek h kulturi. Prav tako je podpisal kar nekaj pesniških zbirk.
S serijo Iz ateljeja želijo v Moderni galeriji predstaviti presek novejše produkcije umetnikov, ki so s svojim delom vključeni v stalno razstavo 20. stoletje. Kontinuitete in prelomi.
Tribuna; lep časopis
Na predvečer kulturnega praznika so v avditoriju Moderne galerije odprli razstavo Tribuna; lep časopis. Ta sledi umeščanju konceptualnih sklopov (1. administracija, 2. organizacija, 3. vojna, 4. komentar, 5. okupacija (časopisa), 6. parazitiranje, 7. uredniški posegi, 8. zagon Tribune, 9. razno; članki, intervencije, infografike, Tribunal) v razstavni prostor. Prvi štirje sklopi poskušajo prek posamezne številke Tribune rekonstruirati delovni proces v odnosu do končnega produkta. Preostali sklopi pa se primarno osredotočajo na tematski in/ali metodološki vidik, za osnovno enoto prezentacije pa jemljejo posamezne članke, ilustracije in intervencije v javni prostor oziroma dogodke iz obdobja od vnovičnega zagona Tribune leta 2009. Ob tem namenjajo osrednjo pozornost predvsem relaciji časopisa do njegove zunanjosti ali notranjosti.