Podobe, ki se prelivajo iz enega medija v drugega, dobijo v novem kontekstu drugačno vlogo in pomen, kar prispeva k vsebinski večplastnosti del, ki se dotikajo tudi aktualnih družbenopolitičnih tem. Foto: Pilonova galerija
Podobe, ki se prelivajo iz enega medija v drugega, dobijo v novem kontekstu drugačno vlogo in pomen, kar prispeva k vsebinski večplastnosti del, ki se dotikajo tudi aktualnih družbenopolitičnih tem. Foto: Pilonova galerija

Danes ob 19.00 bodo odprli razstavo fotografij Annibel Cunoldi Attems, Maje Bjelica, Primoža Breclja, Blaža Erzetiča, Danila Jejčiča, Viljama Lavrenčiča, Petra Mrharja, Andreja Perka in Jasne Samarin.
Udeleženci so na srečanju CastrumFoto, ki je potekalo pod naslovom Kon-tekst, raziskovali fotografijo kot sodobni medij, ki izziva predstave o njeni zgolj dokumentarni funkciji. "Avtorji so se odzvali na "razširjeno polje" fotografije, ki vključuje tudi druge likovne zvrsti in tehnike. Delovni naslov, namenoma zapisan s predpono kon-, označuje dvojno razumevanje besede. Po eni strani se nanaša na tekstualne elemente in postopek fotomontaže, po drugi strani pa namiguje na razširitev formalnega in vsebinskega konteksta, v katerem se pojavlja sodobna fotografija," je pojasnil Primož Brecelj.
Razstavljena dela kažejo različne formalne pristope, s katerimi so avtorji pristopili k obravnavani temi - od vključevanja slikarskih, tekstualnih in računalniško konstruiranih elementov v fotografske predloge do klasičnih in digitalnih fotomontaž, za katere uporabljajo ustvarjalci in ustvarjalke bodisi svoje avtorske posnetke bodisi podobe s spleta.
Razstavo bo pospremil tudi katalog z besedilom kustosinje razstave Nataše Kovšca in reprodukcijami nastalih del, dela pa si bo mogoče ogledati do 31. januarja 2012.