Ljubljana
Iz razpisne dokumentacije izhaja, da bo na odseku med Gosposvetsko cesto in Trdinovo ulico vozišče zoženo na dva pasova, s čimer bo lahko občina uredila širši pločnik, zasadila drevored in uredila taktilne oznake za slepe in slabovidne. Foto: BoBo
Župan Zoran Janković je ob ogledu prenovljene Gosposvetske ceste pojasnil, da je ta s cestiščem urejena že mesec in pol in bi promet po njej že lahko stekel. Foto: BoBo
Številne ljubljanske ulice dobivajo novo podobo. Foto: BoBo
VIDEO
Janković si je ogledal de...

Dodaj v

Foto: Zaradi prenove cest je Ljubljana postala veliko gradbišče

Nove podobe ljubljanskih ulic in cest
25. avgust 2018 ob 12:14,
zadnji poseg: 25. avgust 2018 ob 12:41
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Ljubljanska občina (MOL) se je poleti lotila prenov številnih cest in ulic tako v središču kot na obrobju mesta. MOL pa se med drugim pripravlja na obnovo Trubarjeve in Poljanske ceste.

Gosposvetska cesta naj bi bila po napovedih župana Zorana Jankovića skupaj z Dalmatinovo za promet odprta že v začetku prihodnjega tedna, vendar le, če bo vreme omogočilo dokončanje del konec tega tedna. Glede na trenutne napovedi bodo morali na MOL-u odprtje sicer najverjetneje za kakšen dan zamakniti.

"Naloga, ki nam je bila zaupana, se ne ukvarja samo s tem, kako ulici povrniti nekdanji značaj, ampak ji dati nov utrip, dodatno vrednost, ki bi nadgradila tisto, kar je nekoč bilo, da bi sledili modernemu utripu mesta," je pojasnil arhitekt Rok Žnidaršič iz arhitekturnega ateljeja Medprostor.

Kot je pojasnil, gre formalno še vedno za cesto, a bo promet na njej umirjal na novo urejen trg. Po njegovih besedah so se ukvarjali s tem, kako najti material, ki bo dovolj sodoben, ekonomičen in bo predstavljal splošen model za ostale pločnike v tem delu mesta oz. sploh v ožjem mestnem središču.

Rešitev so našli v mešanici asfalta in betona, ki je po pojasnilih arhitekta razmeroma poceni, s svetlo barvo pa pripomore tudi k manjšemu segrevanju mesta. Nekaj občanov je sicer že opozorilo na razpoke v betonu, a so v izvajalcu del KPL-ju pojasnili, da bodo zadevo uredili.

Župan Zoran Janković je ob ogledu prenovljene ceste pojasnil, da je ta s cestiščem urejena že mesec in pol in bi promet že lahko sprostili. A ker nova ureditev predvideva, da bo osebni avto pot lahko nadaljeval samo na Dalmatinovo, so se odločili počakati še na dokončanje slednje. Če bo vreme dopuščalo, bo vse skupaj odprto do ponedeljka ali torka, je napovedal župan.

Nova ureditev na Slovenski cesti
Vodja občinskega oddelka za gospodarske dejavnosti in promet David Polutnik je napovedal, da bodo nato pospešeno dokončali še Karlovško cesto. Prav tako nameravajo v naslednjem tednu končati Grablovičevo ulico, ki jo želijo do 1. septembra pripraviti za promet.

Na MOL-u so se lotili tudi prenove severnega dela Slovenske ceste. Arheologi ter delavci KPL-ja in Hidrotehnike so se najprej lotili dela od križišča z Gosposvetsko do Trdinove ulice. MOL sicer išče tudi izvajalca del za drugi del prenove severnega dela omenjene prometnice.

Iz razpisne dokumentacije izhaja, da bo na odseku med Gosposvetsko cesto in Trdinovo ulico vozišče zoženo na dva pasova, s čimer bo lahko občina uredila širši pločnik, zasadila drevored in uredila taktilne oznake za slepe in slabovidne.

Na območju pred Kozolcem in Borzo bo Slovenska cesta širša zaradi avtobusnih postajališč na obeh straneh. Pražakova ulica medtem ne bo več slepa ulica, temveč bo odprta na Slovensko cesto. Zavijanje v Pražakovo ulico bo mogoče z obeh smeri Slovenske ceste, križišče pa bo semaforizirano.

Polutnik je ob ogledu prenovljene Gosposvetske ulice osvetlil še nekaj infrastrukturnih projektov, ki se jih namerava v kratkem lotiti MOL. Kot je pojasnil, je Ljubljana pridobila evropska sredstva za urejanje kolesarskih povezav, zato je v teh dneh objavljenih ogromno razpisov, s katerimi iščejo izvajalce del. Med drugim za Vodnikovo ulico, Drenikovo ulico in Poljansko cesto.

30 km/h po Poljanski cesti
Prenova Poljanske ceste od križišča s Kopitarjevo do šempetrskega mosta pri Ambroževem trgu naj bi bila glede na rebalans letošnjega proračuna končana še letos. Za projekt je namenjenih 1,7 milijona evrov, od tega naj bi nekaj manj kot 900.000 evrov prispeval evropski sklad za regionalni razvoj, 224.000 evrov država, preostanek pa MOL. Po prenovi bo hitrost na tem odseku Poljanske ceste omejena na 30 kilometrov na uro.

Začetek prenove Trubarjeve
Prav tako MOL išče izvajalca, ki bo še letos začel prenovo Trubarjeve ceste in manjših ulic, ki so priključene nanjo. V rebalansu občinskega proračuna je vrednost prenove Trubarjeve in priključnih ulic ocenjena na nekaj več kot pet milijonov evrov. Iz evropskega kohezijskega sklada naj bi občina za prenovo pridobila dobrih 1,5 milijona evrov, iz državnega proračuna pa nekaj manj kot 270.500 evrov. Nekaj manj kot 985.000 evrov bosta prispevali javni podjetji Vodovod-Kanalizacija in Energetika Ljubljana, ki bosta financirali prenovo vodovoda, kanalizacije, vročevoda in plinovoda.

Prenova Trubarjeve in priključnih ulic bo sicer potekala v treh fazah, začeli pa bodo na odseku Trubarjeve med Prešernovim trgom in Resljevo cesto. Obenem naj bi uredili Obrežno stezo, Za čreslom in Prečno ulico.

Novo podobo naj bi še letos začela dobivati tudi Parmova ulica. Obnova slednje je ocenjena na 1,4 milijona evrov, slabih 323.000 evrov naj bi bilo kohezijskih sredstev.

Foto: Bobo

G. C.
Prijavi napako
Komentarji
Mihsss
# 25.08.2018 ob 12:45
Jaz z največjim veseljem potrpim mesec ali dva, če je končni cilj lepša podoba mesta. Tako da, samo z istim tempom naprej!
seven7
# 25.08.2018 ob 12:53
Kak bi bili mi v Mb srečni zapor cest.... ne pa da imamo luknjo pri luknji..
zozozo
# 25.08.2018 ob 13:17
@webman -

Ne vem no, če je LPP res občutno predrag. 1,20 evra za uro in pol prestopanja se mi zdi čisto vredu cena. Čeprav bi po moja bila bojša politika 2 ali pa 2,50 evra za 24 ur prestopanja, da veš, da si preskrbljen za vse prevoze za cel dan, če greš od doma brez avta.

Kakor koli, problem LPP je bolj zastarela mreža prog (v zadnjih 45 letih je bila le neznatno spremenjena). Različni deli mesta so nelogično in zato slabo povezani. Iz Most imaš npr. cel kup prog, ki grejo za Bežigrad, in nobene, ki bi šla na Vič. Vsi avtobusi silijo skozi največjo gnečo v centru, medtem ko so vsaj Tivolska, Roška in Vilharjeva neizokriščene. Pa še vozni redi med linijami so neusklajeni, in se npr. avtobusi na progah 2 in 27 (ki se od Savskega naselja do Rudnika peljeta po isti liniji) ravno v špicah vozijo istočasno. In potem pelje najprej en čisto poln, pol minute za njim en čisto prazen, potem pa 12 minut ni nobenega. Namesto, da bi en pripeljal vsakih 6 minut.
alcatraz
# 25.08.2018 ob 12:50
Eni delajo, drugi pa tvitajo.

točn tko.
čik
# 25.08.2018 ob 12:56
@otman
ke pejt,sigurno se najde kaka lopata :))
Jarik
# 25.08.2018 ob 13:18
O takšnih prenovah cest lahko v Marinoru samo sanjamo. Res je, da Ljubljani pripade velik del denarne pogače, ki jih mi nikoli ne bomo dobili, vendar se je treba zahvaliti tudi sposobnosti tamkajšnjega župana Jankovića, ki bi ga močno potrebovali tukaj v Mariboru. Podobnih, ki bi kandidirali tudi na novih volitvah žal ni pričakovati.
kralj matjaž
# 25.08.2018 ob 13:01
SamoRes
Eni kradejo, drugi pa opozarjajo na krajo
zozozo
# 25.08.2018 ob 13:34
@presenečen - Pri odprtju Ptujskega mosta ste dali eno fotko, ko pa gre za prenovo Ljubljane, kjer je največja volilna baza pa ste dali serijo fotografij "najlepšega mesta".

To nima nič za opravit z volilno bazo, ampak delno z lenobo novinarjev, delno s slabo regionalno organiziranostjo RTV, predvsem pa z nerazumnim šparanjem na napačnih stvareh. Če bi hoteli več slik s Ptuja, bi se moral kak novinar odpraviti tja iz Ljubljane, ali vsaj Maribora, in nekdo bi mu moral za to odobriti potne stroške.
theone
# 25.08.2018 ob 13:06
Ni cudno da lahko jurcek celo poletje uziva na jahti, letos se kar veliko dela.
Brez skrbi slovenski narod ima rad lopove, zoran bolj krade bolj ga volijo
zozozo
# 25.08.2018 ob 13:38
@vongobongo - Tramvaj, kot je bil nekoč, bi bil povsem neuporaben za današnje čase. Tudi tramvaj, ki bi se cijazil po današnjem centru in okolici bi bil povsem neuporaben. Bi pa znalo biti nadvse koristno, če bi tramvaj vozil (in to hitro, sinhronizirano s semaforji) po treh ali štirih ravnih vpadnicah od roba mesta do roba centra.
SamoRes
# 25.08.2018 ob 12:38
Eni delajo, drugi pa tvitajo.
yanker
# 25.08.2018 ob 18:12
- Če se nič ne prenavlja JE NAROBE
- če se prenavlja center, JE NAROBE, ker se ne prenavlja PERIFERIJA
- če delajo kanalizacijo na Rakovi Jelši, JE NAROBE ker kanalizacije nimajo na Rakovniku
- če prenavljajo Zaloško, JE NAROBE ker niso prenovili Litijske
- kupijo nov radar in ga montirajo na Celovško, JE NAROBE ker hočejo sam kasirat (čeprav je ravno na tej cesti vsake nekaj let smrtna žrtev zaradi norcev)
- naredijo garažno hišo v centru, JE NAROBE ker s tem ker s tem pritegnejo promet v center
- zaprejo cesto v centru JE NAROBE, ker se ne moreš pripeljat v center
WELCOME TO SLOVENIA :)
abcabc
# 25.08.2018 ob 13:17
Seveda se dela, saj pri vsakem poslu kapne kaj v Janovičevo malho. Pri čisto vsakem.
Bivši uporabnik
# 25.08.2018 ob 13:03
Volitve se blizajo, zoki potrebuje vas glas da nemoteno krade pri takelih projektih
el kondor prevc
# 25.08.2018 ob 14:54
Vse jasno. Novembra so županske volitve. Če greste po Sloveniji, kamorkoli se obrneš v zadnjem na novo obnovljen asfalt, razširjene ceste, nove kolesarske steze. Naslednja velika dela nas čakajo leta 2022.
Vongobongo
# 25.08.2018 ob 13:32
sandi79

Za tramvaj ni placa ;) Pa kaj bolj ucinkovit od avtobusov tudi ni ;) Tko da res nikoli nisem razumel zelje po tramvaju v LJ ;)
nightwing
# 25.08.2018 ob 13:16
Deveta slika. :)
hizli tren
# 25.08.2018 ob 14:13
samo to mi prosim odgovorite.
Zakaj se Župan, ki je prva oseba MOL ne vozi z LPP busi ali pa kolesom?
Oni nam težijo da se moramo voziti z busi ali kolesi sami pa lepo na organizirana parkirišča v centru.
On kot prvi med enakimi bi moral dati zgled.

Pa ne mene napadat. Jaz se peljem s kolesom.
sandi79
# 25.08.2018 ob 13:20
Jaz bi dodala še tramvaj oz. vsaj izvedla predpripravo zanj, da bi ga lahko nekoč tudi dejansko naredili. Glede na to, kar zdaj delajo, nič ne kaže, da ga bodo nekoč v prihodnosti uvedli.
zozozo
# 25.08.2018 ob 13:00
Pražakova ulica medtem ne bo več slepa ulica, temveč bo odprta na Slovensko cesto. Zavijanje v Pražakovo ulico bo mogoče z obeh smeri Slovenske ceste, križišče pa bo semaforizirano.

Me prav zanima, kako bo to šlo, tako blizu velikega križišča. Pa s tem še dodatno otežkočajo morebitno preureditev tega križišča v krožišče.
Otman
# 25.08.2018 ob 12:54
Tako da, samo z istim tempom naprej!

Morda višji tempo kljub vsemu ne bi škodil.
Kiklop
# 25.08.2018 ob 15:29
Žal je s prometom v Ljubljani tako:
v območju znotraj prvega prometnega obroča je denimo cca 40.000 prebivalcev in 10.000 delovnih mest. Urbanistična stroka natančno pove, koliko mora biti oddaljenost posameznega stanovanja do prve trgovine, igrišča, zdravtsvenega doma itd. Te stvari se regulirajo z urbanističnim načrtovanjem, ne pa z ožanjem prometnic, ad hoc, kot se pač steka nek evropski denar.
Ljudje imajo potrebe, in če ne morejo v trgovino v svoji bližini, potem morajo do nje na obrobje mesta z avtom, saj je nemogoče pričakovati, da bodo vse potrebne stvari nosili domov v večkah z MPPjem, denimo iz TC Rudnik. Ljudje imajo otroke, ki jih je treba peljat k zdravniku, ljudje imajo vse mogoče potrebe. Samo brezglavo (po)rezati prometne povezave v območjih z visoko gostoto prebivalstva, ožiti in "umirjati" promet tam, kjer bi moral potekati zaradi dobrobiti meščanov, je enostavno sadistično izzživljanje nad ljudmi. Prometnice in njihovo spreminjanje ne morejo "oblikovati" mesta, mesto je oblikovano z stavbami in njihovo funkcionalnostjo. To ve vsak študent 3. letnika urbanizma.
Niti NE VIDIM nikjer objavljenega nekega generalnega načrta ureditve ljubljanskega prometa, prometnic, z jasno razvidnim načrto in razvojnimi fazami in strokovnim pojasnilom, kaj sedaj ena faza, kaj druga prinaša mestu, kako je poskrbljeno, da meščani ne bodo utrpeli funkcionalnih težav pri njihovih vsakodnevnih opravilih. To bi MORALA BITI OSNOVA! Ne pa, dobili smo (X) milijonov, dajmo sedaj na horuk nekaj naredit, samo, da se dela... Prometna politika je že več let povsem netransparentna (krivci so povsem lahko določljivi, nobeni strici iz ozadja) in to je res nedopustno.
Nekaj besed, da se zavzema(jo) za trajnostno mesto s čim manj vozili in čim več kolesi je popolno metanje peska v oči. Sociologi že ugotavljajo, da je diverziteta prebivalstva v centru vse manjša, ter da to pomeni umiranje mesta na obroke.
Tako pa se promet ureja brez enotnega, transparentnega in strokovno usklajenega načrta, brez javne razprave (naj mi nekdo navede neko javno razpravo o potezah in prenovah, ki se dogajajo sedajle), vse bolj je tako, kakor se Zoranu in predvsem Bojanu zazdi in na ravni razumevanja strokovne problematike, kakor jo lahko razberem iz Vongobongovih komentarjev.
Žalostno. Sem za to, da se dela na ureditvi mesta, ampak tole, kar se sedaj dogaja že nekaj let niti pod razno ne pije (strokovne) vode.
webman
# 25.08.2018 ob 14:08
Če mislite da LPP ni predgrag si izračunajte koliko stane pot iz predmestja (regija1) v center in nazaj za familijo z dvema otrokoma nad šest let: 9,60Eur. Za nivo storitve prevoza ki ga dobiš je to bistveno preveč.
Maksimvs
# 25.08.2018 ob 13:28
Omejevanje dostopnosti centra ne gre premosorazmerno z razvojem javnega prevoza. LPP je občutno predrag, parkirišč pa prehitro zmanjka. Manjka najmanj še ena velika parkirna hiša v okolici tržnice.

Jaz bi dostop z avtom v center še otežil.
Dokler se peljem v center s skuterjem, in ne srečam niti enega skuterista, levo in desno od mene pa trume avtomobilov s po enim voznikom, do takrat ne moremo govoriti o sodobnem evropskem mestu.
los-t
# 25.08.2018 ob 15:06
Poljanska? Bolj ko razmišljam manj mi je jasno, sej je čist lepa. Naprej, Litijska, ta je ko zmombardirana, tisto je treba preplastit celo, vse do Sostrega. Tist kos okoli PST so zrihtal, da je za reklamo, kaj pa ostalih 10 km?
nezdaj
# 25.08.2018 ob 13:29
@SamoRes
Eni delajo, drugi pa tvitajo.!

Ali pa se gre bolj za to, da eni sploh ne dobijo priložnosti za delo? Seveda pa je lahko biti pameten, ko imaš vso mašinerijo v pomoč, sploh tisto iz pravosodne veje. Na takšen način lahko potem tudi deluješ hitreje, ker tako nikogar ne briga, če so razpisi narejeni točno za eno podjetje. Pa živeli procenti.
Kiklop
# 25.08.2018 ob 18:19
Vongobongo

vse je v redu, ne obtožujem te ničesar. Meni sicer ni všeč vse, kar župan počne in marsikaj se mi zdi res malce preko palca. Ne prenesem pa tistih, ki kar obtožujejo, da župan krade in ne vem kaj še vse. To se mi zdi krivično do njega. Človek je pokazal precej, to mu je treba priznati in tu ne more bit dvoma. Moj namen ni biti kavč "nergač" ampak res opozoriti na določene stvari, ki so nevzdržne. In če pogledaš promet v konicah, v primerjavi s stanjem izpred 6 let, potem je evidentno, da je situacija slabša. Moje mnenje je, da je bila zapora Slovenske zelo OK, - ampak to je maksimum, kar je Ljubljana prenesla. Obenem bi se morala z vsemi sredstvi izboljšati pretočnost drugih cest. Nujna investicija, če se mene vpraša je povečanje /nova izgraditev železniškega podvoza na Masarykovi pri nekdanji tovarni Zmaj. Ipd. Kompromis s 3 pasovnicami notranjega obroča - je jasno, da ne more požreti vsega prometa. Gosposvetsko so v zadnjih letih najman 3x "prenavljali". Kakor je trenutno kazalo. Prvič ob zaprtju Slovenske, potem kajkmalu še enkrat, sedaj tretjič. V 4 letih. Tu ne vidim nobene doslednosti, temveč precei improvizacije.
Tudi ne vidim smisla v tem, da je promet praktično povsod okoli "zaprtega" centra po 3-4 ure na dan praktično stoječ > Tega pred 6 leti ni bilo, tudi po zaprtju Slovenske... Torej je nekaj narobe z vsem tem. Ne morem zatiskat oči, tako vidim. Kaj pomaga park Tivoli, če je vmes cesta, na kateri več ur dnevno promet stoji in spušča enormno količino izpustov itd.
Kar se študije tiče, naj se jo naredi! In naj se dela enkrat po nekem srednjeročnem načrtu, se strinjam s tabo.
Strokovne literature pa je najbrž toliko, da je s tremi kamioni ne odpelješ... ampak strokovnost ni najina stvar ne? To pričakujeva od drugih!
LP
Kolupaila
# 25.08.2018 ob 16:06
Ta teden so končno povedali, kakšni rekordi padajo v zaposlitvah v javnem sektorju in ni čudno, da je s centralizacijo prišlo in bo še prihajajalo do cestnih infarktov. In Ljubljana je kot tempirana bomba, kvaliteta zraka je slabša iz leta v leto, ker se promet samo povečuje, oblak izpuhov je enormen. Ne naredi pa se tramvaj proge, ki bi razbremenila ulice v strogem centru in jih naredila dostopne izključno pešcem in kolesarjem in še veliko čistejši je. Tramvaj imajo tako v Zagrebu, Gradcu, Innsbrucku, na Dunaju... Edino Ljubljana ga nima. Zapora Slovenske je bedarija, ker se tam še vedno prevažajo množično taksisti in avtobusi je le fake zapora, Tivolska pa se duši. Prenova Gosposvetske pa je žal samo kozmetika, ki nič ne rešuje in ne razbremenjuje. Najlažje je narediti zaporo, težje je celostno rešiti problematiko prometa. Ne upajo pa si narediti ukrepa, ki ga imajo najbolj razvite države Kanada npr. in sicer, da se po določenih ulicah z avtom lahko peljejo min. tri, štiri osebe. Dokler pa bo v Ljubljani v avtih le en javni uslužbenec v udobnem SUV u pa bo žal tako, kot je.
Sorrento
# 25.08.2018 ob 16:05
Mariborčani, če si želite Jankoviča, ni problema, kar pridite po njega!

Pa ne pozabite dodati 10% na vsako postavko.
exwannabe
# 25.08.2018 ob 15:32
los-t

Poljanska od peglezna do Ambroževega trga je katastrofa... naprej do Roške pa je res bila prenovljena pred kakšnimi 10 leti in je ok....

Tisti del Poljanske, pa je poln lukenj in praktično brez prostora za kolesarje in pešce, upam da bodo ta prostor razširili in naredili enosmerno....ker tam že sedaj ni prostora, da se srečata npr. dva avtobusa in morata en drugega čakati....
korejecTV
# 25.08.2018 ob 14:26
A pa nihče od novinarjev ne zna izpostavit kako katastrofalna je izvedba popločenih površin na Gosposvetski in Dalmatinovi ulici?

Uporabljena je nova tehnologija, t.i. creteophalt, ki asflat obarva belo - izvajalec pa več kot očino ne obvlada tehnologije. Asflat na večih mestih že poka, površine so zbrušene neenakomerno, pojavljajo se večja polja brez agregata, vse fasade so posvinjane od cementnega mleka...
mrsdarcy
# 25.08.2018 ob 14:12
Sem Ljubljančanka 4. generacije in Ljubljana ni več moje mesto. Urejanje centra za namene privlačnosti turistom je sicer všečno, vse kar je 1km od Mestne trga pa kot da ne obstaja...., zmanjševanje prometa v mestu brez premišljenega načrtovanja in sprememb javnega prevoza je privedlo do prometnega kolapsa na celotni obvoznici in po cestah (npr. Tivolska), ki se uporabljajo odkar je Slovenska zaprta, iz Kosez pridem na Vič prej peš kot pa z JP, vožnja v npr. Moste je, razen po obvoznici, ki pa je zjutraj in popoldne ena sama kolona, nočna mora itd. Uvedba novih linij JP (npr. po Večni poti) brez urejenih izogibališč/postajališč je nepremišljeno in kratkovidno. Se pa seveda to poletje in jesen pospešeno popravlja - volitve so blizu
Burner
# 25.08.2018 ob 14:02
Ni samo Ljubljana lepa. Tudi številne vasi po Sloveniji so lepo urejene, nekatere so kot iz škatlice.
V moji okolici je v zadnjem letu več kot pol cest dobilo novo asfaltno prevleko.
Eni delajo, drugi tvitajo
Jožeine
# 25.08.2018 ob 13:39
Saj ne bi nič rekel, če bi delali skozi celotni čas s tako vnemo kot delajo, ko je treba rok doseč. Sem vesel, da se obnavlja vse skupaj, a če bi bilo bolje organizirano bi lahko čase prepolovili. "Žličkarji" vsekakor dobrodošli a pošljite večje skupine na delovišče, da bo delo hitreje opravljeno potem pa se dela vse razen nedelj od 6-22h, in sem prepričan, da bi lahko z enega leta spravili vse na 4 mesece...

Lahko sem pameten a vidimo, kako hitro zraste privatni hotel v primerjavi z državno gradnjo - torej se da, če je volja in pripravljenost za delo.
presenečen
# 25.08.2018 ob 13:30
Pri odprtju Ptujskega mosta ste dali eno fotko, ko pa gre za prenovo Ljubljane, kjer je največja volilna baza pa ste dali serijo fotografij "najlepšega mesta".

Najlepše mesto na račun preostale nerazvite Slovenije! Slovenija ni obravnavana enakomerno, in to v vonabi "socialni" državi.
Skippy
# 25.08.2018 ob 23:59
Logično je, da se najprej obnovi center. Lepši center, več obiska, več zapravljanja, več denarja za Ljubljančane in infrastrukturo.

Pa da sploh ne omenimo največjega projekta v Sloveniji - popolna prenova kanalizacije v Ljubljani.

Samo jamranje ...
kajar
# 25.08.2018 ob 20:19
Mislim, da nas je večin zadovoljna, da se prenavlja.
Mimobeznik
# 25.08.2018 ob 15:17
Zoran dela, kot da so vsako leto volitve, zato je 3x izvoljeni župan.
zozozo
# 25.08.2018 ob 13:44
@vongobongo - Eh, jaz že večino življena živim v Ljubljani, če bom pa kdaj Ljubljančan, je pa drugo vprašanje :) In saj vem, kako se pride, precej daleč naokoli. Zato pa to izpostavljam. Zapiranje križišč, onemogočanje zavijanja, in podobni ukrepi pogosto po nepotrebnem podaljšujejo poti in povečujejo gnečo na sosednjih ulicah.
vranek
# 25.08.2018 ob 18:52
Los,-t, vse to se ne dela zaradi preplastitev, obnova kanalizacije, vodnih vodov, razsvetljave plina, toplovodov..... Zato. Ne pa cesta. V clanku lepo piše.
Kiklop
# 25.08.2018 ob 16:45
Vongobongo,
prav res sem se razveselil tvojega vprašanja, ker se ti odgovor, če bi kdaj kaj prebral, razen kadar gre za navijanje za župana, za začetek nudi kar na MMC-ju:

http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/ljubljana/turizem-v-ljubljani-izgublja-se-raznovrstnost-njenih-prebivalcev/463322

Lahko pa ti mirno povem, da se o tem stroka razpravlja že dolgo. Priporočila za trajnostno in sonaravno zasnovo in načrtovanje mesta so: diverziteta različnih struktur populacije, čim bolj heterogena sestava prebivalstva, policentrična (večjedrna) zasnova mesta itd itd. V vsakem primeru ne tako, da se mestno jedro prazni, da v njem lahko prebivajo le ljudje tiste starosti, da se lahko vozijo s skuterji (!) in vijugajo med hordami turistov... Vsekakor ne gre kriviti župana za vse to, kar se dogaja v mestnem jedru. Načeloma je naredil veliko in treba mu je to nesporno priznati. Vendar pri prometni politiki - moje mnenje, nikomur ga ne vsiljujem - ima s temi ad-hoc potezami in prisilnim zapiranjem prometnic precej nesrečno roko. Notranji mestni prometni obroč namreč na žalost ni tako dimenzioniran, da bi dovoljeval toliko improvizacijskih poskusov, kot se jih pormetna politika trenutno gre.
FancyBoy
# 26.08.2018 ob 14:11
“Urejanje centra Ljubljane služi kot kulisa županove potemniknove turistične vasi, saj če živiš v Ljubljani vidiš, kako so ostali deli mesta neurejeni in nefuncionalni ter cestne podlage mestnih ulic ponekod uničene in luknjaste že leta ......delovna vnema župana, da se prikaže kot graditelj Ljubljane pa je povezana z prihajajočimi županskimi volitvami in nadaljnimi priložnostmi za prejemanje provizij gradbenih izvajalcev.“

Tocno tako.
dubliner
# 26.08.2018 ob 12:25
realist65@26.08.2018 ob 12:08
Čeprav ljudje vemo, da je župan "lopov" ampak za njim bo nekaj ostalo, za enimi pa nič. Še sedaj Ljubljana ne bi imela stadiona in dvorane, če ne bi bilo Jankovića.
---
Kaj mi bo stadion, če pa imam slabe ceste; neurejeno kanalizacijo; kolesarske steze, ki naključno izginejo sredi poti; slabo urejen javni promet; ..
galoper
# 26.08.2018 ob 11:57
Pobrskajte po podatkih o financiranju ljubljanskih podjetij v Holdingu in jasno vam bo zakaj LPP ne bankrotira, zakaj je daljinsko ogrevanje drago, in še kaj, tudi o hvalnicah zaradi graditve kolesarskih cest v obliki narisanih črt po pločnikih, robnikih, da se mi je vijak sedeža na kolesu pretrgal, pozimi neočiščenih občinskih pločnikih, željo po zmanjšanju prometa v centru in kontra temu graditvi garaž v centru. Hinavsko režanje je znak, da nekdo nekoga hoče za norca imeti.
mikic007
# 26.08.2018 ob 11:46
V Ljubljani ni tako slabo. Imaš dve možnosti, prenoviš cesto in postaviš ležeče policaje za umiritev prometa ali pa preprosto pustiš luknje in se promet umiri sam od sebe ;). Slabe ceste me pri 30km/h ne motijo...
bm1950
# 26.08.2018 ob 11:09

gregaa
# 25.08.2018 ob 15:27
Cela skupina novinarjev prehodi ulice in noben ne opazi katastrofalne izvedbe in noben ne more povprašati ali opozoriti cel kup "strokovnjakov", ki pozirajo z županom??

Na Kotnikovi ulici je KPL "vgradil" luže na pločniku.
pink panther
# 25.08.2018 ob 19:24
vranek obvoznica nima nobene veze s molom,kot drugo pišeš pelji se po obvoznici zakaj potem ni zastonj za ljubljančane
Vongobongo
# 25.08.2018 ob 14:03
overload

Metro v mocvirju ;) ti pa mas drage ideje ;p
hizli tren
# 27.08.2018 ob 23:08
važno da se Zoran nikoli v življenju ni peljal z LPP Busom.
potem pa nam teži da naj bomo mobilni
Kazalo