Po novem se v središču Ljubljane za parkiranje obeta tudi nočna tarifa (doslej je bilo plačilo potrebno do 19. ure). Foto: BoBo
Po novem se v središču Ljubljane za parkiranje obeta tudi nočna tarifa (doslej je bilo plačilo potrebno do 19. ure). Foto: BoBo
Vse več je razlogov, da se v središče Ljubljane odpravimo peš. Foto: BoBo

Po končanih božičnih in novoletnih praznikih se je avtomobilska gneča v središču Ljubljane nekoliko zmanjšala. Še vedno pa velja pravilo, da se je v središče Ljubljane bolje in ceneje podati peš, s kolesom ali javnim prevozom.

V središču mesta že od nekdaj ni bilo enostavno parkirati avtomobila ob delovnih dneh in sobotnih dopoldnevih. Po novem pa bo to še težje. Tako lahko na dnevnem redu seje ljubljanskega mestnega sveta preberemo, da naj bi ukinili parkirišče na Masarykovi cesti, torej ob železniški postaji, kjer parkira mnogo uslužbencev bližnjih ministrstev, bank, zavarovalnic, zdravstvenih ustanov in podjetij.

Pozanimali smo se, ali to drži, in dobili odgovor, da naj bi zaradi infrastrukturnih del, ki bodo trajala do poletja, začasno zaprli del parkirišča oziroma kakšnih 200–600 parkirnih mest. Za osebna vozila bodo določili 50 novih parkirišč na Metelkovi ulici, kjer je bilo do nedavnega degradirano območje. In ta bodo uvrščena v prvi, torej najdražji tarifni razred. Mnogi bodo zato verjetno večkrat parkirali v Tivoliju, kjer pa bo po novem treba parkirnino plačati do 22. ure, ne več samo do 20. ure.

Tudi na priljubljenem parkirišču Sanatorij Emona, v neposredni bližini RTV Slovenija, bodo določili nov obratovalni čas in nočno tarifo, ki je do zdaj ni bilo. Veljala bo za vse dni v tednu in ne le ob delavnih dneh in sobotnih dopoldnevih. Torej, vse več je razlogov, da se v središče Ljubljane ne podamo z avtomobilom, ampak na primer peš. K temu dodajmo še en argument: če bodo mestni svetniki za to, bomo lahko ulične glasbenike po novem srečevali ne le na Tromostovju in Čopovi ulici, pač pa tudi na Slovenski, Cankarjevi, Kongresnem trgu in še kje, vendar ne pozneje kot do 22. ure.