#MMCdebata
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.4 od 19 glasov Ocenite to novico!
Hugh Hefner
Hefner se je sestajal s številnimi ženskami, poročen pa je bil trikrat. Nazadnje se je leta 2012 poročil s 60 let mlajšo Crystal Harris, s katero je ostal poročen do svoje smrti. Foto: Reuters
       Moj oče je živel izjemno življenje kot medijski in kulturni pionir. Bil je glas, ki nas je vodil skozi nekaj najbolj pomembnih družbenih in kulturnih gibanj našega časa, zagovornik svobode govora, družbenih pravic in spolne svobode. Ustvaril je stil življenja in etos, ki je v središču blagovne znamke Playboy, ene najbolj prepoznavnih in vzdržljivih v zgodovini.       
 Cooper Hefner, sin Hugha Hefnerja
Hugh Hefner, Kendra Wilkinson
Hefner naj bi bil pokopan poleg Marilyn Monroe na pokopališču Westwood Village Memorial Park v Los Angelesu, kjer je zadnje počivališče našlo več filmskih in televizijskih zvezdnikov. Za mesto je že pred 25 leti odštel 75.000 dolarjev. Foto: Reuters
       Jaz sem jaz zaradi tebe. Naučil si me vse o svobodi in spoštovanju. Poleg moje družine si bil najpomembnejša oseba v mojem življenju. Dal si mi moje življenje. Ljudje mi ves čas govorijo, da sem bila tvoja najljubša. V globokem šoku sem, ampak bil si star in hrbet te je tako bolel. Zadnjič, ko sem te videla, si uporabljal hojco. Nisi me želel videti, nisi mogel slišati. Pokazal pa si mi list papirja v žepu in na njem je pisalo moje ime - Pamela, obkroženo s srčkom.       
 Pamela Anderson, ki je 14-krat krasila naslovnico Playboya
Hugh Hefner
Bil je nosilec in ikona Playboyevega imperija, ki se je v javnosti večinoma pojavljal v svileni pižami s podobo prepoznavnega zajčka na rokavu, pa je bilo to zanj v očeh javnosti ne le sprejemljivo, ampak nekaj povsem normalnega. Foto: Reuters
       Eden najprijaznejših moških, kar sem jih kdaj poznala.       
 Nancy Sinatra
Hugh Hefner
Še v poznih letih je še vedno zahajal v nočne klube. Kot je dejal, ga je to ohranjalo mladega tako v spalnici kot zunaj nje. Foto: Reuters
VIDEO
Večno z Lorello Flego: Hu...
VIDEO
Umrl legendarni oče Playb...
VIDEO
Umrl legendarni oče Playb...

Dodaj v

#MMCdebata: Hefner "za ženske naredil več kot današnje mainstream feministke"

73. MMC-debata po smrti Hugha Hefnerja
30. september 2017 ob 07:26
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Hvala ti Hefner za doprinos k varovanju zdravja moške in ženske populacije na Zemlji. Pravi vizionar," je bil le eden izmed številnih komentarjev MMC-jevih uporabnikov na smrt Hugha Hefnerja.

Ustanovitelj znamenite erotične revije Playboy Hugh Hefner, ki je pripeljal goloto v prevladujočo ameriško popularno kulturo, je v sredo umrl, so sporočili iz revije. Star je bil 91 let.

Umrl je naravne smrti na svojem domu na Beverly Hillsu v svojem znamenitem dvorcu Playboy, "obkrožen s svojimi ljubljenimi", izjavo povzema nemška tiskovna agencija dpa.

Težko rečemo, da je odšel na boljši kraj..

— mpslo 2017-09-28 07:04:49

Za ženske je naredil več kot današne mainstream feministke. :D

— sisoruen 2017-09-28 09:02:51

Precej enigmaticen clovek. Ce je ljudjem vsec ali ne, njegovo delo je bilo v marsikaterem pogledu prelomno.

— Roger Legend 2017-09-28 07:18:15

Kopirano iz strokovnega članka:

"masturbiranje pri moških izboljšuje delovanje imunskega sistema, krepi odpornost žleze prostate in jo ščiti pred infekcijami ter jo nasploh ohranja veliko bolj zdravo. Avstralski strokovnjaki so ugotovili celo, da redno samozadovoljevanje pomembno zmanjšuje tveganje za razvoj raka na prostati. Tisti, ki masturbirajo več kot petkrat tedensko, naj bi tako imeli kar tretjino manjše tveganje, da bodo kdaj zboleli za to obliko raka"

"Ko govorimo o ženskem zdravju, samozadovoljevanje krepi odpornost pred glivičnimi obolenji, pomaga premagovati notranjo napetost pred menstruacijo in lajša menstrualne težave kot na primer krče v spodnjem delu trebuha in hrbtenici ter glavobole. Samozadovoljevanje prav tako lajša tudi menstrualne bolečine, saj poveča pretok krvi v predel medenice, poleg tega pa odpravlja oziroma zmanjšuje kronično bolečino v hrbtenici in viša prag bolečine."

In pozitivnih učinkov še ni konec, pravi stroka.


Hvala ti Hefner za dobrinos k varovanju zdravja moške in ženske populacije na Zemlji.
Pravi vizionar.

— Lešnik 2017-09-28 08:40:09

S Playboyem premikal meje
Hefner je z ustanovitvijo ikonske revije leta 1953 ustvaril blagovno znamko, ki je premikala meje javnosti v odnosu do spolnosti. Prvo izdajo je krasil niz fotografij gole Marilyn Monroe, ki jih je Hefner kupil za 200 dolarjev. Originalno so bile posnete za koledar leta 1949. Do 70. let prejšnjega stoletja je revija s kombiniranjem fotografij golih deklet, nasveti, kako ravnati z nasprotnim spolom, in intervjuji ter članki o aktualnem dogajanju dosegla naklado približno sedmih milijonov. Cveteli so tudi Playboyevi klubi, predvsem v ZDA, a tudi v tujini. Za revijo so med drugim pisali uveljavljeni avtorji, kot so bili Saul Bellow, Woody Allen, Roald Dahl, Norman Mailer in John Updike.

Živel je življenje kot si ga mnogi želijo. Počivaj v miru. Bil si CAR.

— Bogdan 2017-09-28 07:17:12

Težak udarec za džihadiste, v raju od danes naprej ne bo več devic...

— Seneca 2017-09-28 09:19:14

naredil je več koristnega kot vsi politiki skupaj. predlaga da dan njegovega rojstva postane svetovni praznik in dela prost dan.

— yyyeb 2017-09-28 06:50:47

Medtem ko mainstream neoliberalni mediji žalujejo za Hefnerjem in pojejo slavospeve njegovemu "revolucionarnemu vizionarstvu" obstajajo tudi drugačni pogledi, TUKAJ je eden izmed njih in poudarki, ki so se mi zdeli še posebej relevantni:

Hefner’s Playboy was committed to destroying the idea that women were people. As the Times quotes, Hefner demanded his writers go after feminism in the magazine’s pages:

“These chicks are our natural enemy. What I want is a devastating piece that takes the militant feminists apart. They are unalterably opposed to the romantic boy-girl society that Playboy promotes.”

That “romantic boy-girl society” was the “dream” Hefner frequently said he lived. It was little more than the dream of tyrannizing over women while wearing a bathrobe.

The world of Playboy was a profoundly sad one. In photos, Hefner never looks particularly happy, and he was a recluse who didn’t even seem to enjoy the copious amounts of sex he had. (“There was zero intimacy involved… No kissing, nothing.”) Hefner’s fantasy lifestyle was inhuman in every way. It was sex as something mechanical and lifeless, something one did because it was the thing that made you a Playboy, rather than because of true passion. That’s the dark secret about Hefner: he wasn’t even a hedonist. A hedonist pursues pleasure. Hefner didn’t even care about pleasure. He cared about the taming and conquest of women.

There’s an important critique of libertarian morality to the Hefner story, too. Hefner was an advocate for freedom from all kinds of government restraint, a champion of the First Amendment and abortion rights (as every obituary has reminded us repeatedly). He was a “passionate libertarian.” Hefner also believed he was changing American morality, saying: “What it really comes down to is an attempt to establish what has been called a new morality… really think that’s what this thing called the ‘American sexual revolution’ is really all about.” (This is taken from the NYT’s charming compilation of Hefner’s “Most Memorable Interview Moments.”) Here we see exactly what happens when “freedom” is taken to be a moral philosophy in itself. Like many libertarians, Hefner wanted to be free, but he wanted to be free from government tyranny only so he could exercise a kind of unaccountable private tyranny. As with libertarianism always, “freedom to be a dick” seems to be the goal. He wanted to establish a “new morality” that would simply let him do as he pleased to women, without any ethical constraints. “Liberty,” while essential, is meaningless unless it is also coupled with a set of standards for how people should actually behave toward one another.


PREVOD:

Hefnerjev Playboy je bil odločen uničiti idejo, da so ženske ljudje. Kot navaja Times, je Hefner naročil svojim novinarjem, naj se spravijo nad feministke:

"Te babe so naše naravne sovražnice. Kar želim je uničujoč članek, ki bo razdejal militantne feministke saj dosledno nasprotujejo romantični fant-dekle družbi, ki jo Playboy promovira."

Ta romantična fant-dekle družba so bile sanje, ki jih je Hefner živel in niso bile nič drugega kot tiraniziranje žensk ob nošenju kopalnega plašča.

Svet Playboya je bil globoko žalosten. Na slikah Hefner nikoli ne izgleda posebno srečen in bil je samotar, ki videti ni posebej užival v obilici seksa, ki ga je imel (Nikoli ni bilo niti trohnice intimnosti… Nobenega poljubljanja, ničesar). Hefnerjev fantazijski življenjski stil je bil v vsakem pogledu nehuman. Zanj je bil seks nekaj mehaničnega in omrtvelega, nekaj kar je človek počel ker ga je to naredilo za playboya in ne zaradi resnične strasti. To je temna skrivnost Hefnerja: sploh ni bil hedonist. Hedonist zasleduje užitek, Hefnerju ni bilo mar zanj. Zanimalo ga je krotenje in podjarmljanje žensk.

Iz Hefnerjeve zgodbe pa lahko potegnemo tudi pomembno kritiko libertarne morale. Hefner je bil zagovornik osvoboditve izpod vsakovrstnih vladnih omejitev, promotor Prvega amandmaja in reproduktivnih pravic (na kar nas konstantno opominjajo v osmrtnicah). Bil je strasten libertarec. Hefner je verjel, da spreminja ameriško moralo, rekoč: " V končni fazi gre za poskus vzpostavitve nove morale… resnično mislim, da je to bistvo te zadeve, ki se ji reče amerišla seksualna revolucija".

Tukaj lahko natančno vidimo kaj se zgodi ko "svoboda" postane moralna filozofija sama zase. Tako kot mnogi libertarci, je želel biti Hefner osvobojen vladne tiranije zgolj zato, da bi lahko vzpostavil svojo lastno, zasebno tiranijo. Tako kot je vedno pri libertarizmu končni cilj svobode, biti svoboden, da si kreten. Želel je vzpostaviti "novo moralo", da bi lahko z ženskami počel kar je želel, brez kakršnihkoli etičnih ovir. Svoboda je temeljna vrednota, če jo spremljajo določeni standardi obnašanja med ljudmi, sicer je brez pomena.

— Snežinkica 2017-09-29 02:30:10

Playboy kot revija za življenjski slog
Kot je leta 2002 za CNN dejal Hefner, o Playboyu ni nikoli razmišljal kot o erotični reviji. "Vedno sem o njem razmišljal kot o reviji za življenjski slog, v kateri je spolnost pomembna sestavina," je dejal. Splet je nato v družbo vpeljal novo odprtost glede erotičnih vsebin, ki so bile tudi lahko dostopne, in do leta 2015 je naklada revije padla na 800 tisoč. Playboy je celo naznanil, da ne bo več vseboval fotografij golih žensk - kar je sicer nato preklical. Hefner je preživel tako spolno revolucijo, za katero se je vztrajno boril, kot tudi številne lepotice, ki jih je razgalil na sredinskih straneh svoje revije. Z lepoticami je bil v svojem hedonističnem življenju obkrožen vse življenje, vse do konca.

Vprašanje kam gre zdej, glede na to da je v raju že bil ...

— Lublanski 2017-09-28 08:01:28

Mislim, da bo na pogrebu več zvezdnikov kot je imel Tito državnikov.

#PimpInc.

— Binder Dandet 2017-09-28 08:51:47

On je v nebesih že živel... Hvala, za detabulizacijo golote.

— johndeer 2017-09-28 08:02:14

Hef je za mnoge živel pravljično življenje visoko v starost v jutranji halji in ob mladih ter (predvsem denarja) potrebnih zajčicah. Vendar tudi 'večni' so minljivi. Tito, Castro, Hefner... so dolgo veljali za nesmrtne. A Matilda prej ko slej nabrusi koso...
RIP Hef

— Yanez 2017-09-28 07:23:56

Mitja Lisjak
Prijavi napako
Komentarji
brehme
# 30.09.2017 ob 07:47
Samo pomislim na mainstream feministke, me že mine volja do....
seven7
# 30.09.2017 ob 08:09
Ne morem verjet da admin briše komentarje, ki pišejo samo in izključno o dejstvih.

To da je spal s vsaj tisoč ženskami je takšno dejstvo kot da se je v reviji prikazovala golota.

In zakaj je potrebno taksno dejstvo brisat?

Pa saj Hef ni papež ljubi bog kjer bi taksni komentarji bili res neokusni.

Hef pa bi bil ponosen na njih.

Tak da mejte neko zdravo mero brisanja admin purutanci.
copcop
# 30.09.2017 ob 09:22
Ženske, ki si želijo življenje s takšnim moškim, nimajo razčiščenih vseh pojmov v glavi. Le katera ženska si želi biti prostitutka? To postanejo zgolj zaradi prisile ali lastne neumnosti. In ko pogledamo te blondinke z popravki in umetnimi vsadki, ki se ob Hefnerju in njemu podobnim obnašajo kot kokoši, vidimo zgolj potrošno robo za petelina. Čez dan ali dva jih ne bo več.
frozen pingvin 2
# 30.09.2017 ob 08:21
Tudi mene so brisali, ko sem rekel da obstajajo le trije tipi, ki so spali z vec zenskami....
Binder Dandet
# 30.09.2017 ob 11:54
kdor resno misli, da je hefner karkoli prispeval k emancipaciji zensk, se bo gotovo strinjal, da so pot tlakovali vsi sultani skozi zgodovino, ki so imeli hareme.

Hefner se je boril, da so zenske sposobne samostojnega odlocanja. Lahko si gospodinja, lahko si zajcica. Za podjetnice jih ze ni psodbujal. To je kot pri vernikih, kjer bog odlocitev prepusca verniku. Vedno pa je pogojeno. Ce se bos napacno odlocil, gres v pekel. Izvoli se odlocat.
Jarik
# 30.09.2017 ob 09:38
Če bi vsi na svetu pri 25-ih imeli diplome z znanih univerz, bi bilo zelo malo žensk v Playboyevi družbi. In v revijah.
Ne se čudit bogim ženskam z lepimi postavami je usojeno da nekaj naredijo s svojim telesom, če seveda ni rasla v strogi, homogeni, intelektualni familiji z jasnimi cilji in predstavami o svetu v katerem smo. Takšnih je žal malo, lepih deklet pa vedno več. Vedno več pa je tudi medijskih kretenov.
el CARTEL
# 30.09.2017 ob 11:24
Feminizem propagira ženske, ki opustijo svoje dolžnosti do moža, družine ter propagira to kot neko svobodo, medtem ko on propagira moškega, ki "svobodno" vsakič znova "zamenja" model z mlajšim in bolj blond

kratko in jedrnato, naravnost v tarčo. podpis in plus
su
# 30.09.2017 ob 10:40
Zvodnik, ki je izkoristil dejstvo, da ima na svetu dovolj
akterjev in ciljne publike za prodajo infantilnih patriarhalnih
stereotipov, s čimer je zgradil poslovni imperij.

Pa veselo ploskajte še naprej.
heristalski166
# 30.09.2017 ob 10:05
hef je najbolj grafična ilustracija črednosti bejb, tj več ko jih maš lažje jih več dobiš zato je pa uveljavljena praksa fake it until you make it, če ti je za maso, drugače pa prehajamo v obdobje burk oz pornhuba (playboya niti downloada zastonj na partisu noben več), hef zelo taka manipulativna psevdo očetovska figura ki štarta na komplekse ne dovolj vrednosti punčk, me spominja na maxa hardcora, ki je še bolj spektakularno kariero naredil iz tega
prizemljen
# 30.09.2017 ob 12:21
Raje od feminizma imam humanizem
VanDame
# 30.09.2017 ob 10:38
seven7: me ne preseneča, meni so povsem normalen komentar o Hefnerju gladko 2x zbrisali. Odgovora od administratorja seveda ne dobim, da bi vsaj vedel kaj je bilo spornega v njem. Ta portal postaja novi 24ur, na žalost. Cenzura, cenzura in še 1x cenzura. Hvala lepa za tak odnos.
Ramus
# 30.09.2017 ob 09:00
"Hefner "za ženske naredil več kot današnje mainstream feministke"

To bo sikanja,... :)
el CARTEL
# 30.09.2017 ob 11:20
#MMCdebata: Hefner "za ženske naredil več kot današnje mainstream feministke"

glasoval za ta komentar sisoruen-a,
ker rad gledam feministke kako penijo

vrhunsko trollanje, gospod.
Grof_von_Baron
# 30.09.2017 ob 11:11
On in njemu podobni ter feminizem so pač samo druga stran istega kovanca. Feminizem propagira ženske, ki opustijo svoje dolžnosti do moža, družine ter propagira to kot neko svobodo, medtem ko on propagira moškega, ki "svobodno" vsakič znova "zamenja" model z mlajšim in bolj blond. Ni čudno da taki najoblj goreče zagovarjajo splav, ker je to najboljša metoda pri pobijanju "napak", ki jih taka "svoboda" prinaša.
leonis
# 30.09.2017 ob 10:53
Mislim da bo na njegovi zapuščinski razpravi več objokanih silikonskih blondink kot pa na pogrebu....
grom-instrela
# 30.09.2017 ob 09:56
Legenda je odšla, zdaj čakamo okostnjake iz omare.

Pa me bolj zanima kaj bodo storile Ančke*, zdaj ko Sugar daddyja ni več in ne bo več soja žarometov v katerem so se sončile. V zameno za užitke.

Ah ja, v te čevlje že stopajo sodobni, novi Sugar daddyji z novimi emancipacijskimi podvigi.

Snežinkica, kar mirno kri, konec koncev vsak(a) sam(a) odloča, kje bo imel(a) svoja stopala (ukradeno B Kastelicu - glej intervju v večernih poročilih) na tleh, ali za ušesi.

* znamenita lutka za užitek
DrKult
# 30.09.2017 ob 12:42
Feminizem v svoji izvorni obliki je bil in ponekod tudi še je potreben.
Radikalni feminizem pa je rak rana sodobne družbe, ki se niti približno ne zavzema za enakost med spoloma in je naredil za ženske več slabega kot dobrega, resno pa ga razen njih samih ne jemlje nihče.
K sreči je velika večina žensk normalnih in se s tem idiotizmom ne strinjajo. Radikalke pa pač imajo svoj echo chamber in se v njem prepričujejo, da so več kot srečne same s svojimi mačkami.
Snežinkica
# 30.09.2017 ob 16:52
"Playboy je politična propaganda ker je njegov namen normalizirati in profitirati s spolno objektivizacijo žensk s čimer preprečuje feminizmu, da bi osvobodil ženske (in moške) izpod patriarhata. Hefner je bil odločen in zagrizen anti-feminist.

Kot je povedal Einstein, človek ne more istočasno preprečevati vojne in se hkrati nanjo pripravljati. Enako ne moremo sočasno eksploatirati žensk kot spolnih objektov in jih hkrati osvobajati kot celostnih človeških bitij, ki zaslužijo spoštovanje in moč."

- Öcean MacConnell Liff-Anderson
el CARTEL
# 30.09.2017 ob 13:55
1. Hefner se je boril, da so ženske sposobne samostojnega odločanja in da se imajo pravico odločati o sebi.
2. Mainstream feministke zagovarjajo ravno nasprotno. Ženske se niso sposobne odločati pravilno, hkrati pa njihovo telo ni njihovo, ampak družbeno. Feministke zagovarjajo neke vrste krščanski pogled na ženske, kot bitja, ki so podrejene moškim.

----
sicer rad trollam feminizma,
ampak večje neumnosti že dolgo nisem prebral.

ta tvoja neoliberalna miselnost ti tako zelo izkrivlja pogled na svet, da sem celo primoran braniti feminizem. vidiš, kaj si naredil.

feminizem nikoli ni propagiral žensko telo kot "družbeno". so zagovarjali vedno splav.
ne se smešit, ker je meni nerodno v tvojem imenu
Snežinkica
# 30.09.2017 ob 18:45
"Hugh Hefner je mrtev. Sedaj bomo bombardirani s slavospevi kakšen velik človek je bil. Tukaj je moj "slavospev": Bil je prvi veliki zvodnik, ki je pornografijo prenesel iz zakotnih ulic v domove Američanov. Nikoli ne bomo sposobni izmeriti škode, ki jo je storil s tem ko je pornografijo spremenil v komercialno dobrino, kar je legitimiziralo in normaliziralo nakup in prodajo ženskih teles. Sovražil je ženske, jih naslavljal s psi in naredil porn "spodoben" s tem ko je pornizirane podobe obdal z intervjuji in članki znanih literatov." Gail Dines
Snežinkica
# 30.09.2017 ob 12:25
Hefner se je boril, da so ženske sposobne samostojnega odločanja in da se imajo pravico odločati o sebi.

Hefner se je boril za svoj žep in za pravico, da lahko z ženskami počne kar hoče. Njegove "zajčice" niso imele prava na glasanje, zanje je veljalo "my way or highway". Kaj ima svoboda s tem?

Mainstream feministke zagovarjajo ravno nasprotno. Ženske se niso sposobne odločati pravilno, hkrati pa njihovo telo ni njihovo, ampak družbeno. Feministke zagovarjajo neke vrste krščanski pogled na ženske, kot bitja, ki so podrejene moškim.

Popolno zavajanje. Kot prvo, današnji mainstream "feminizem" je porno-pozitiven, torej podpira Heferjevo agendo, kot drugo, pravi feminizem ni nikoli imel kapitalske ali družbene moči, da bi lahko ženskam karkoli vsiljeval, tudi če bi žele. Tretjič, po tvoji logiki tudi ti oporekaš žesnkam samostojno opredeljevanje, če se denimo opredelijo za feministke.

Liberalci podpirajo svobodno odločanje žensk dokler se te odločajo v skladu z njihovimi pričakovanji, če se ženska odloči drugače, denimo, da ne želi biti spolni objekt, pa to interpretirajo kot dokaz njene zavrtosti, neosvobojenosti od krščanske morale. Tipična dvoličnost torej.
Primus Rochwald
# 30.09.2017 ob 11:28
Pričakoval sem komentar Snežinkice. Nisem razočaran, on vse ve :)
dharma
# 30.09.2017 ob 08:48
Problem feminizma je v tem, da ni poenoten. Ena vizija ženske ne ustreza drugi. In med tem, ko prve to sploh ne moti druge, za to izbiro, krivijo moške. S tem pa ravno zamegljujejo pravo bistvo problema, ki je v izkorščanju. Takšnem in drugačnem. Katero ša sploh ni vezano na spolno razliko.
el CARTEL
# 30.09.2017 ob 13:59
Hefner je za naslovnico prve revije izbral gole slike MM, manj pa je znano, da Monroejeve ni vprašal ali se s tem strinja

aja,
kako pa je slikal golo MM, da ta ni vedela, da jo slika golo? na nudistični plaži?

ne se smešit
sisoruen
# 30.09.2017 ob 13:53
"Oh, a res? Pa poglejmo. Feministke so se borile za osvoboditev žensk izpod patriarhata, Hef pa nas je želel "osvoboditi" naših dlak, obleke in humanosti. "

Ne razumeš, ker si indoktrinirana v patriarhatu, pa ti to ni jasno. Bistveni element patriarhata je bil v stigmatizaciji in demonizaciji ženske seksualnosti. To je bil eden temeljnih vidikov moško šovinističnega pogleda na ženske, torej ženskam odrekat pravico, da so seksualna bitja, enako kot moški, na tem je dejansko temeljila celotna delitev vlog med moškimi in ženskami v patriarhati. Dejstvo, da feminizem to vlogo, ki je steber patriarhata, ne samo ohranja, ampak jo želi še oklepiti, kaže na to, da feminizem nima v družbe nobene pozitivne vloge več. Svoje je opravil in je zrel za na smetišče zgodovine, ker se je deformiral v ideološko skrupucalo, ki dejansko ponovno uvaja patriarhalen odnos do žensk. :D

Feminizem vdanašnji družbi nima nobenega pomena več, ker je vlogo že zdavnaj prevzel liberalizem, ki se bori proti vsem neenekopravnostim, vključno s tistim, na podlagi spolov, torej tudi ženskega. Feministke se zgolj šlepajo na videzu stare slave, dejansko pa zagovarjajo enako stigmatizacijo ženske spolnosti kot moški šovinisti, hkrati pa zagovarjajo mizandrijo, kar seveda kaže na ideološko zblojenost te ideologije. :D

Henfer in njemu podobni so tako ženski vrnilo dostojanstvo spolnega bitja, ki je bilo namenjeno le moškim. Moško seksualnot je patriarhalna družba idealozirala, žensko pa demonizirala in feminizem deluje v enaki smeri. Imaš prav, feminiske SO SE BORILE, torej preteklik, danes je pa to navadno žensko seksistično, diskriminatorno gibanje, ki je za družbo enako škodljivo kot npr. rasizem ali moški šovinizem. Torej, ja Hef vam vas je osvobidl spolne stigmatiacije, tebe sicer ne, ker se dejansko še vedno dojemaš v vlogi tipičnega moško šovinističnega objekta, torej povsem asekualizirana in nabita s sramom glede lastne golote in seksualnosti. To je ideal moško šovinistične patriarhalne ženske, ki ga ti predstavljaš do pikice. :D In potem si baje feministka. LOL

"Največje ironija pa je, da Hef v resnici ni bil revolucionarni osvoboditelj, ampak konzervativni puritanec, ki je patriarhat križal z neoliberalizmom in prepakiral v drugo embalažo."

To so tvoje blodnje, ker patriarhat ima do ženske seksualnost ravno takšen odnos kot ti. :D Patriarhat in svobodna ženska seksualnost po definicije ne gresta skupaj kot ne gre skupaj konservativnost. Tako da vidi se ti, da si popolnoma neizobraženo osebek, ki ne razume osnov sociologije in z družbo povezanih pojavov. :D Hefner ni bil "dobrotnik", ampak je bil biznismen, ki je ženskam dal to, kar so potrebovale in jim dal možnost, da so ženske in da svojo ženskost, če so to želel tudi vnovčijo in tržijo. Torej Henfer je ženske kot blago iztrgal iz rok patriarhata in jih vrnil ženskam, ki so postale svobodne, da svojo telo same tržijo in izkoriščajo, če si to želijo, namesto da bi bile prepuščene moškim. :D Moškim šovinistom je tako vzel možnost, da bi ženskam, glede seksualnosti, postavljali meje ženskam. Ženskam je dal nadzor nad lastnim telesom, nad lastno seksualnostjo, nad ženskostjo in življenjem. :D To seveda ne pomeni, da bi tak odnost do živlejnja bilo potrebno dojemati kot ideal, standard, ampak pomeni le to, da če se kdo za to svobodno odloči, potem je to treba spoštovati. In to je tisto, kar Henferju vse te ženske, ali pa večina od njih, ki so z njim sodelovale, priznavajo, torej da jih je v tej njihovi izbiri spoštoval, ne obsojal. :D Seveda tudi za lasten profit, ampak to je pač win-win situacija. :D

Problem vseh, ki napadate Henfnerja je samo v tem, da ste ideološko indoktrinirani v patriarhalno dojemanje ženske seksualnosti kot nekaj slabega, sramotnega in manjvrednega, zaradi česar potem to dojemata kot nemoralno, škodljivo itd. Skratka, niste sposobni strpnega odnosta do sočloveka in vsakemu človeku priznavat pravico do svobodne izbire. Samo v tem je problem. Ste ideološko povsem na istem nivoju kot nacisti, rasisti, homofobi, kesnofobi in kar je še teh ideoloških blesavosti, ki temeljijo na stigmatizaciji določene osebne okoliščine. Neverjetno je pa ravno to, da imaš feministke, ki žensko seksualnost stigmatizirajo na podlagi spola in to celo ženskega? Ste že slišali feministko, ki bi stigmatizirala in demonizirala moško seksualnost? Ne, to jim je ok, spravljajo se pa na ženske, torej na tiste, ki bi jih morale osvobajati. :D

"zdravo in zadovoljujočo spolno življenje"

HAHAHAHA... veš, da, a tako, da jih učite, da je žesnka seksualnost nekaj sramotnega, da se ne sme izražati? :D Dejansko ustvarjati spolno zadrte in spolno frigidne ženske, ki v normalni spolnosti vidijo zlorabo in poniževanje. :D Saj lahko vzameš samo sebe za primer, pa ti bo jasno, kakšno zdravo in zadovoljujočo spolno življenje zagotavljate. :D Dobila si primer zdrave, izobražene, osvobojene ženske, ki jasno pove, ženske ljubimo spolnost, ljubimo pornografijo, rade izražamo svojo seksualnost. To je zdravo in zadovoljujoče spolno življenje, ne pa tisto, ko človek vidi golo žensko rit in v tem vidi zlorabo, sramoto, ponižanje, gnus... :D To je psihopatski odnos do spolnosti. :D

"Čeprav je s prihodom internetne pornografije Hef izgubil, revolucija je pojedla svojega otroka, je Hefnerjev tip "feminizma" dejansko zmagal, pornografi so v resnici dobili bitko, ne pa tudi vojne."

Hefner ni bil "feminist", ampak seksualno liberalna oseba, torej oseba, ki je družbo osvobodila predsodkov do spolnosti, do seksualnost, predvsem seveda žesnke. Seks je s tem postajal nekaj normalnega, ne nekaj česar se je treba sramovat, tipične spolne vloge, ki jih je konservativizem z pomočjo vere zakoreninil v zavest družbe so se pač azčele podirat. Ženske niso bile več kurbe le zato, ker so uživale v svoji seksualnost, nezakonski otroci niso bili več pankrti, ker se niso rodili zakonskemu paru itd. To je bil sistme,v katerem moški ni bil za nič odgovoren, vse je bilo na plečih ženske, ker baje ni smela bit spolno bitje, ampak je bila le objekt moške seksualnosti. :D Danes pač to ni več, ker so žesnke dobile pravico, da prevzamejo nadzor nad lastnim telesom in svojo seksualnostjo. Tako da velja ravno obratno kot na pitajo feministke in moški šovinistki, kako pornografija, erotika itd. ženske tretira kot objekte, ne, ker so danes ženske svoboden. Ravno ti dve ideologiji žensko dojemata kot seksualni objekt moškega, zaradi česar naj bi ženska moraja ostati spolno, seksualno zadrta. :D Če svojo seksualnost razkazuje ali celo trži, je pa spet kurba, ki se daje izkoriščat moškim. Vidite, to je ista ideologija, ko jo je stoletja zagovarjal patriarhat. Feminiske tako v osnovi ne spoštujejo žensk kot enakopravnega seksualnega bitja, kar so enako in še počnejo moški šovinisti. Ženska tako naj ne bi imela pravici biti seksualno bitje, mora se skrivat, mora se omejevat na štiri stene, ker je njena spolnost baje nekaj sramotnega. :D Tako se še danes ne spoštuje ženske in to še feminizem podpira, kar še enkrat več dokazuje, da feminizem nima nobene pozitivne vloge v družbi več. Imamo liberalizem, ki od dejansko ženskam zagotavlja enakopravnost in svobodo in to je vse od konca drugeg svetovne vonje dalje. In ta liberalizem za pri zagotavljanju ženske svobode in enakosti sooča z dvema sovražnimoma. Tradicionalnim patriarhatom oz. moškim šovninizmom in sedaj še feminizmom, ki dejansko v tem primeru podpria patriarhalen odnos do žensk. :D

"In to je vidno tudi v tem kako mainstream mediji kar tekmujejo kdo mu bo spisal večji slavospev, hvalijo njegove " dosežke" in molčijo o njegovih temnih skrivnostih."


Bolj kot njemu pišejo hvalospeve revoluciji, ki jo je začel, zaradi katere smo danes, še posebej ženske, bolj svobodni, v tem primeru še posebej kar se tiče seksualnosti.

"In to je vidno tudi v naslovu in vsebini tega članka, presenetilo me je zgolj to, da ste moj komentar uvrstili v izbor in da sem celo dobila nekaj glasov. "

Mena pa ne preseneča. Ker liberalci smo, glede na moške šoviniste in podpornike konservativnega patriarhata v izraziti manjšini, žal še vedno, tako da ti se dejansko ne zavedaš, da si dobila vsaj 80% glasov od moških šovinistov in podpornikov patriarhata, kar spet kaže na to, kako je feminizem danes popolnoma zavožena ideologija. :D Edino liberalci v tem primeru dejansko zagovarjamo svobodo in enakopravnost žensk, vsi ostali, kot npr. cerkev in ostali konservativci, moški šovinisti ter feministke to svobodo in enakopravnost ženskam odrekate. Kar je še bolj ironično je pa to, da so ravno te skupine največji konzumerji pornografije in prostitucije. :D In to je bilo od vedno tako. Liberalci nikoli ne iščemo lastne koristi, ker nam je na prvem mestu svoboda in enakost za vse, ne glede na osebno okoliščino. Vsi ostali, ki so proti liberalizaciji družbe, pa dejansko zasledujejo neka lastne interese, v škodo vseh ostalih. :D Zakaj je torej konservativcu v interesu, da se preganja pornogarfija, da se preganja prostitucija, čeprav pornografijo gleda in prostitutke plačuje za seks? Zato, ker se mu to politično splača. :D Kot se to splača feministkam, ki na tak način promovirajo mizoginijo. Torej prostitucija mora biti nekaj slabega, pornografija mora biti nekaj slabega in si izmišljujejo da je, da lahko potem za to krivijo moške. Dejstvo pa je, da niti prostitucija niti pornografija nista popolnoma nič slabega, če se dogajata na prostovoljni osnovi in pod pravičnimi pgooji, ampak moralizatorji morajo pač moralizirati. :D

"Zvodnik, ki je izkoristil dejstvo, da ima na svetu dovolj
akterjev in ciljne publike za prodajo infantilnih patriarhalnih
stereotipov, s čimer je zgradil poslovni imperij.

Pa veselo ploskajte še naprej.

Kratko in jedrnato, naravnost v tarčo! Podpis in plus."


HAHAHAHAHAHHA... dejansko ne razumeš, pa tudi tisti, ki je to napisal ne, da je ta komentar bil v tvojo škodo. Točno za to gre, da je večina družbe dejansko patriarhalnih, ampak razlika je v tem, da je ta infantilni patriarhat v tem primeru šel v korist žensk. :D Za razliko od tradicionalnih razmerij, ko so bile ženske dejansko izkoriščane in od tega imela morda le za golo preživetje, je Hefner to infantilno patriarhalne sterotipe izkoristil, seveda v lastno korist, ampak tudi v korsti žensk, ki so iz poceni kurb postale medijske zvezde, bogatašinje itd. :D Skratka, res ne razumete, bistvena razlika je ravno v tem, da v tej finančni izmenjavi so ženske, ki so se pač za to odločile, potegnile ta dolgo, ne ta kratko kot je veljajo tradicionalno. Biti "kurba" je tako postalo ne samo donosen posel, amapk si s tem v družbi pridobil status zvezdnice. :D Ženkske so torej svojo seksualnost obrnile v lastno korst. :D Tako da seveda podpis, ker ravno v tem je bistvo. Ženska seksualnost torej ni več bila komoditeta moških, ampak sredstvo doseganja družbene veljave in moči za ženske. :D Ženske so svojo seksualnost tako začele izrabljati v lastno korsti, za lastno emancipacijo, za uvelajvljanje svoje seksualnosti kot nekaj dostojnega. :D Hefner jim je ponudil priložnost, seveda iz sebičnih razlogov, ampak bil je dovolj liberalen, da se je kaj takega sploh šel. :D In vse to so dejansko financirali moški šovninisti, kar je fantastični nateg in žesnke so vse to dosegle brez feministk, ki so jih pri tem še ovirale. :D

Skrata, vidite, kako je večina družbe popolnoma indoktrinirana in dejansko ne razume, kaj se sploh dogaja in kaj se je zgodilo. Bedaki belebetate o tem, kako so ženske izkoriščane in uboge, dejansko slika je pa ravno obratna, svobodne in emancipirane ženske so izkoristile, zlorabile če hočete moško populacijo s tem, da so moškemu pokazale golo rit, gole prsi, ta jih je pa potem naredil za divo. :D Skratka, tako Hefner kot ženske so na veliko izkoristile to debilnost moških, da so pripravljeni plačevati za žensko goloto. :D Na tak način so dejansko ženske dobile verjetno najboljši način, kako v družbi dobiti moč in vpliv. In seveda bedaki jih imajo pa za zlorabljene. :D s tem sta se ubili dve muhi na en mah. Ženske so iz zvrženih kurb postale dive, hkrati so se pa še seksualno emancipirale. Feminizem jim nikoli ni zagotovil česa podobnega ne tako učinkovit način, torej dejansko na račun tistih, ki jim ne priznavajo svobode in enakopravnosti. :D Nateg stoletja v korstis žensk. :D

In seveda tipično, ne moški šovinist, ki je napisal ta komentar, ki ga citira znežinkica, ne ona kot feministka tega ne razumeta, ker sta v bistvo oba patriarhalno indoktrinirana v idejo o ženski kot seksualno nesvobodni in neenakopravni. :D

"vrhunsko trollanje, gospod"


Saj zadeva je še toliko boljša, ker sploh ne gre za trolanje, ampak dejstvo. :D In to še toliko bolj boli feminiske, torej da je nekod, ki ga imajo za zatiralca ženske, dejansko ženske osvobodil in naredil za enakopravne bolj kot je to uspelo feministkam. :D To je dejstvo, ne trollanja. :D

"Feminizem propagira ženske, ki opustijo svoje dolžnosti do moža, družine ter propagira to kot neko svobodo, medtem ko on propagira moškega, ki "svobodno" vsakič znova "zamenja" model z mlajšim in bolj blond"


Ne, to propagiramo liberalci. :D Vsak se ima pravico svobodno odločat o svojem življenju, pri čemer mora seveda poravnati vse obveznosti do drugih. :D
Snežinkica
# 30.09.2017 ob 13:32
Hefner je za naslovnico prve revije izbral gole slike MM, manj pa je znano, da Monroejeve ni vprašal ali se s tem strinja, toliko o tem kako se je zavzemal za svobodne odločitve žensk.

Da je bila vsebina Playboya šovinistično obarvana je splošno znano, moški so bili predstavljeni kot intelektualci, ženske kot čedne stvarce, ki se jih ogleduje, na očitke je Hefner odgovoril. "Ne, ni res da Playboy iz žensk dela spolne obejkte, ženske SO spolni objekt."

Malo manj je znano, da je Playboy objavljal tudi vsebine, predvsem slikovni material, ki je namigoval na incset, pedofilijo in posilstvo. VIR

V Playboyu sta se kot popolnoma gola modela pojavili tudi 10 letna Brooke Shildes in 11 letna Eva Ionesco.

Kot je v svoji knjigi opisla Linda Lovelace, jo je njen nasilni mož prsilil v seks s psmi, ker si ga je želel Hef v živo ogledati.

Tudi življenje v Playboyevem dvorcu je bilo rajsko, če sploh, predvsem za Heferja, zajčice imajo nanj manj lepe spomine, Kendra Wilkinson je denimo izjavila, da je morala biti mrtvo pijana, da je prestala seks s Hefom.
Skippy
# 30.09.2017 ob 11:46
Definitivno je naredil več kot mainstream feministke. Razlogi:
1. Hefner se je boril, da so ženske sposobne samostojnega odločanja in da se imajo pravico odločati o sebi.
2. Mainstream feministke zagovarjajo ravno nasprotno. Ženske se niso sposobne odločati pravilno, hkrati pa njihovo telo ni njihovo, ampak družbeno. Feministke zagovarjajo neke vrste krščanski pogled na ženske, kot bitja, ki so podrejene moškim.
neutrino
# 30.09.2017 ob 19:04
Me res zanima, katero namišljeno pravilo v bolani adminovi glavi sem tokrat kršil, da si je vzel pravico izbrisa komentarja.
su
# 30.09.2017 ob 15:30
Ubogi fantki mislijo, da ima medijsko servirana, patriarhalna
predstava ženske seksualnosti dejansko kaj opraviti z žensko
seksualnostjo in emancipacijo. Hefner je pa seveda težek car,
ki je ubogim punčkam to zrihtal, pa še oni so se ob tem
fajn imeli. Sveta preproščina.
sisoruen
# 30.09.2017 ob 14:40
"Hefner se je boril za svoj žep in za pravico, da lahko z ženskami počne kar hoče. Njegove "zajčice" niso imele prava na glasanje, zanje je veljalo "my way or highway". Kaj ima svoboda s tem?"

HAHAHAHAHAHAHAHA... Saj si samo pojasnila. Nikogar ni v nič silil, torej ženska je imela možnost, ki ji jo je dal in je bila svobodna, da to izkoristi, ali ne. Ampak bistveno je ravno to, da on jim je dal možnost, ki je prej niti niso imeli. :D In veliko se je za to možnost odločilo in profitiralo in nikoli obžalovalo, kot se jih veliko ni. Ampak ravno za to se gre. Ljudje smo svobodni. In več možnosti kot imamo na izbiro, bolj svobodni smo. Hefner je tako naredil ravno to, ženskam dal eno možnost več in to pomembno možnost. In to vi ne razumete, ker dejansko ne spoštujete svobode in si domišljate, da imate pravico lastne standarde vsiljevati vsem povprek. Če ti jaz rečem, plačam ti 10.000€, če razgališ, ali sem te s tem zlorabil? Kako že? In če se ti odločiš, da boš to ponudbo sprejela, ali to pomeni, da si se zlorabila? :D Pa kakšne neumnosti vam grejo po glavi. Vi imate osnoven problem glede odnosa do golote, spolnosti. Glede tega ste tipično konservativno patriarhalno zadrti. :D In zaradi tega potem dojemate stvari kot zlorabe, čeprav niso. Ker še enkrat več, prosim naj mi kdo pojasni, kako je npr. čistilka, ki dela za minimalca kot kojn manj zlorabljena kot dekle, ki dobil 5.000€ ali več za to, da se za dve uri postavi pred kamero? Promsim pametnajoviči moralizatorji z argumenti pojasnite te vaše bedarije. :D

"Kot prvo, današnji mainstream "feminizem" je porno-pozitiven, torej podpira Heferjevo agendo, kot drugo, pravi feminizem ni nikoli imel kapitalske ali družbene moči, da bi lahko ženskam karkoli vsiljeval, tudi če bi žele. "

LOL... Bi lahko vsaj vedela za kaj se gre pri ideologiji, ki jo podpiraš. Mainstream feminizem kot pojem, ki dejansko opisuje današnjo stanje feminisitčne ideologije zagotovo ni porno-pozitiven, ampak ravno obratno. Znotraj feminizma obstajajo zgolj manjše liberalne frakcije, ki s pornografijo nimajo težav in celo zagovarjajo popolno legalizacijo prostitucije. Feminizem tako, kar se tiče svobode in enakopravnosti ženske seksualnosti ni naredil za ženske popolnoma nič, ampak ravno obratno, podpiral je tipične patriarhalo konservativne vloge. :D

"Tretjič, po tvoji logiki tudi ti oporekaš žesnkam samostojno opredeljevanje, če se denimo opredelijo za feministke."

Nihče tega ne oporeka, je pa dokazano, da feminizem ženskam škoduje in kot take danes ni več potreben, ker sploh ne opravlja svoje vloge, torej zagotavljanje svobode in enakopravnosti žensk v vseh vidikih njenega obstoja, kot je tudi v tej debati očitno. :D

"Liberalci podpirajo svobodno odločanje žensk dokler se te odločajo v skladu z njihovimi pričakovanji, če se ženska odloči drugače, denimo, da ne želi biti spolni objekt, pa to interpretirajo kot dokaz njene zavrtosti, neosvobojenosti od krščanske morale. "

HAHAHAHAHAHAH... Spet neizobraženost. Liberalizem zagovarja vse svobode, hkrati pa kritizira vse nesvobode. Liberalci nimamo problema sprejeti tvojega načina živlejnje, ampak to, da ga skušaš vsiljevati vsem na način demonizacije, kar je bila taktika nacistov, rasistov, komunistov itd. :D Bistvo liberalizma je ravno v tem, da je vse osnovano na svobodni odločitvi, bistvo ideologije, ki jo zagovarjaš pa ne. :D Torej, to, da si feministka, je pač tvoj proplem, tudi to da si zadrta itd., ampak to liberalci ne prodajamo kot moralno manj vredno. To je pač tvoja določitev, zdi se nam debilna, ampak v moralnem smislu je ne moremo obstojati, ker gre za tvojo pravico. Ti pa ne premoreš liberalnih vrednot, zato vsako odstopanje od svoje ideologije demoniziraš. Torej, ti ne praviš samo, meni se tak način življenja zdi napačen, ampak to demoniziraš tudi v moralnem smislu, češ ne samo da ni napačen zame, ampak je napačen naslploh. :D In v tem je bistvena razlika, ki jo očitno ti ne razumeš in potem strešaš neumnosti. Če ti tu ne bi pljuvala po vsem, kar ti ni prav in stigmatizirala vse po vrsti, ampak bi preprosto živela tako ko ti paše in drugi dopustila, da živijo enako, potem se jaz kot liberalec s tabo sploh ne bi ukvarjal, ker ni bi imel razloga. Ker jaz ne podpiram svobodne odločitve žensk zaradi koristi, ker sploh nisem žesnka, tako da v osnovi kaj me briga, če se vse ženske odličijo do bojo nune? Seveda me ne, ampak zagovarjam njihovo svobodo, kot zagovarjam tvojo. Ko te bo nekdo hotel prisiliti, da živiš z moškim, ker je baje to NARAVNO, potem se bom enako postavil na tvojo stran in rekel, ne, ima pravico svoboden izbire. Ko je šlo za pravico samskih žensk po umetni oploditvi, sem spet rekel, imajo to pravico. Pa jaz nisem ne samski, ne ženska, tako da zakaj bi me to zanimalo? :D Skratka, tebi ni jasno, da liberalizem ni za ali proti kakšni ideologiji, ampak je edino za svobodo in proti omejevanju svoboden. :D Torej ne, ni ti treba biti Playboyeva zajčica, da te bomo liberalci spoštovali, kot ti ni treba biti zadrta feminiskta. Spoštovali bomo vsako tvojo svobodno odločitev in te pri tem podpirali, dokler ne boš začela drugim vsiljevati svoj prav. :D Potem si naskrkal. Tako kot verski fanatiki, tako kot nacisti, tako kot rasisti ali moški šovinisti. Nihče nima pravica drugemu človeku omejevati življenja in ga obsojati za njegove odločitve ali izbire, ki nikomur ne škodujejo. :D Tako da bomo pred tvojim sovraštvom, nespoštljivostjo, ignoranco zagavarjali vsako žensko ali pa moškega, na katero oz. katerega boš s svojo ideologijo pljuvala. :D In vam je treba jasno povedat, da se navadna nestrpneži, ki nimate mesta v svobodni družbi. Ne vi, ne nacisti, ne šovinisti, ne homofobi, ne rasisti, ne verski nestrpneži itd. Vse to je isto sranje, ki ga je potrebno kot plevel iztrebit iz svobonde družbe. Meje tvoje svobode so tam, kjer se začne svoboda drugega. Če nekdo hoče biti Playboyeva zajčica, prostitutka, karkoli že, se ti v to nimaš kaj nespoštljivo vtikat. :D

Torej dejstvo je, da si ti gelde seksualnosti tipično indoktrinirana v konservativno patriarhalno moralo, ampak to je tvoja stvar. :D Jaz to omenjam zgolj zato, ker s to svojo konservativno patriarhalno moralo posiljuješ druge. Če jih ne bi, potem se s tabo ne bi imel kaj uvkarjati. Mene ne moti kako ti živiš svojo seksualnost, me niti ne zanima, dokler s tem ne posiljuješ ali škodiš drugemu. To ni moja stvar, kapiš, kot ni tvoja stvar, kako to počnemu drugi. :D Zaradi mene si lahko doma vtikaš dildote v vse možne odprtine in spet boš dobila moralizatorje, ki so bojo zgražali in si o tebi mislili vse mogoče, mene ne moti in če te bo zaradi tega kdo žalil, mu bom povedal isto, kot sedaj tebi in ne bom blebetal o tem, kako se ti zlorabljaš in uničuješ, namesto da bi si našla nekega moškega in to opravila kot je treba. To je tvoja stvar. :D Če boš pa ti nestrpna do drugih, potem boš pa dobila enako vrnjeno nazaj. :D

"Hefner je za naslovnico prve revije izbral gole slike MM, manj pa je znano, da Monroejeve ni vprašal ali se s tem strinja, toliko o tem kako se je zavzemal za svobodne odločitve žensk."

Dovolj, da mu je bila MM do smrti hvaležna, saj ji je s tem dal ravno to, kar si je želela- slavo. :D

""Ne, ni res da Playboy iz žensk dela spolne obejkte, ženske SO spolni objekt.""

Seveda so, kot smo moški. :D

"V Playboyu sta se kot popolnoma gola modela pojavili tudi 10 letna Brooke Shildes in 11 letna Eva Ionesco."


In v obeh primerih sta za to bili najbolj zaslužni njuni mami, ki sta ju zaradi lastnega interesa v to prisilil, toliko o tem, kako moški zlorabljamo ženske. :D HAHAHAHAHA

"Tudi življenje v Playboyevem dvorcu je bilo rajsko, če sploh, predvsem za Heferja, zajčice imajo nanj manj lepe spomine, Kendra Wilkinson je denimo izjavila, da je morala biti mrtvo pijana, da je prestala seks s Hefom."

Super, sedaj pa citiraj še 90% ostalih, ki o Henfernu oz. izkušnji s Playboyem govorijo o superlativih, bo šlo? :D Tudi za Mati Terezo pravijo, da je svoje pacienta zanemarjala, da je imela na osebnih računih milijone, medtem kot njene "hiralnici niso imele osnovnih zdravil niti za lajšanje bolečin. Torej, kaj je tvoja poanta? A to, da si domišljaš, da boš na dveh izjemah naredil pravilo? HAHAHAHAHHA
DrKult
# 30.09.2017 ob 14:35
Sisoruen, se ti pa ljubi :)
Drugače pa se načeloma strinjam s teboj, čeprav za moje pojme na momente malo pretiravaš.

kako pa je slikal golo MM, da ta ni vedela, da jo slika golo? na nudistični plaži?
El Cartel, hjah to pa seveda ni pomembno in na to ne bomo odgovarjali, ker ne bi blo del agende :)
evaevi
# 30.09.2017 ob 11:59
Feminizem propagira ženske, ki opustijo svoje dolžnosti do moža, družine

Snežinkica, seveda sem ti dala glas, tukajšnja družba je res neverjetna :)
mooodeeel
# 30.09.2017 ob 09:03
Prevod je iZ google translate? Fant-dekle druzba? Kot bi busmanom govoru..
sisoruen
# 30.09.2017 ob 19:33
""Hugh Hefner je mrtev. Sedaj bomo bombardirani s slavospevi kakšen velik človek je bil. Tukaj je moj "slavospev": Bil je prvi veliki zvodnik, ki je pornografijo prenesel iz zakotnih ulic v domove Američanov. Nikoli ne bomo sposobni izmeriti škode, ki jo je storil s tem ko je pornografijo spremenil v komercialno dobrino, kar je legitimiziralo in normaliziralo nakup in prodajo ženskih teles. Sovražil je ženske, jih naslavljal s psi in naredil porn "spodoben" s tem ko je pornizirane podobe obdal z intervjuji in članki znanih literatov." Gail Dines"

Pač, tvoje mnenje oz. mnenje tiste, ki si jo kopi pejstala, ni problema. To pač pomeni, da ti, ne ona nikoli ne bosta Playboyevi zajčici, saj ne da bi mogli biti, ampak ok, pustimo to. In to je to. Pravica do mnenja imaš, pravico, da to svoje mnenje živiš, nimaš pa nobene pravice to svoje mnenje uporabiti zato, da lažeš, zavajaš, stigmatiziraš, žališ vse, ki imajo enako pravico, da na to gledajo drugače. Obsojali bi lahko Henferja ali Playboy le in samo takrat, kadar bi karkoli počel v nasprotju s svobodno voljo kogarkoli. Če je to počel oz. so pri Playboyu to počeli, potem je to obsojanja vredno. To, da so neko žensko vprašali, ali bi se slekla za nas, ji ponudili denar za to in je to sprejela, pa ne pomeni nič drugega, kot dajanje priložnosti nekomu, da dobi to kar hoče. Skratka, če ženske rabijo "vodnika", potem imajo do njega vso pravico in je zavržno, da se jih za to obsoja. Drugič, če je pornografijo prenesel iz zakotnih ulic, kjer tisti, ki so se svobodno s tem ukvarjali zagotovo niso imeli ustreznih razmer, pravic ipd., potem vsaka mu čast, je naredil nekaj dobrega. Torej, brez nejga bi vsi, ki so prostovoljno bili v pornografiji, še vedno životarili v stigmatiziranih zakotnih ulicah. Tretjič, če so ženske prostovoljno pristale na to, da je iz njih naredil komercialno dobrino, če so s tem dobile to, kar so želel, potem vsaka mu čast, je naredil nekaj dobrega za njih. :D Če so ženske pristale na to, da jih je sovražil, jih naslavljal psi in v tem videle neko svojo korsti, potem vsaka mu čast, je nekaj dobrega naredil za njih. :D Skrakta, dajmo se zavedat, da smo ljudje svobodna bitja, ki smo odgovorna zase in da imamo pravico izbirati življenja, ki si jih želimo. Če je Hefner kogarkoli v karkoli prisilil, potem si za to zasluži obsodbo, če je pa zgolj nudil priložnost tistim, ki so si takšno priložnost želeli oz. želele, potem je naredil nekaj dobrega, ne glede na to, ali se nam to, kar so si želele, zdi moralno ali ne. Ker nismo mi tu, da bi sodili o življenjih drugih. Hefner je bil torej car ravno zato, ker je ženskam, ki pač niso bile ukalupljene v neke stereotipe, da priložnost, da izražijo to, kar čutijo, da dosežejo, kar si želijo in v tem uživajo. To, da je nudil nekaj, kar nekaterim ni všeč, je povsem brezpredmetno. Če ti nekaj ni všče, potem tega ne kupiš. Jaz v svojem življenju nisem kupil niti enega izvoda Playpoya ali pa druge erotične, pornografske revije, ker v tem ne vidim smisla, hkrati je pa debilno, da bi obsojal tiste, ki to počnejo oz. tiste, ki drugim omogočajo takšno vsebino in ženske, ki pri tem sodelujejo. Če je to bila njihova svobodna odločitev, potem jo jaz spoštujem. Enako kot spoštujem tiste, ki so se odločile, da bojo v življenju tajnice, čistilke, direktorice ali karkoli že. Delaj pač tisto, kar lahko in v čemer uživaš ali vidiš smisel in nihče ti nima pravice zaredi tega jemati dostojanstva kot to počnete feministke ženskam. Nimate nobene pravice. :D S tem ko na tak način seksistično napadate Henferja žalite in blatite vse tiste ženske, ki so prostovoljno in svobodno izbrale življenje kot so si ga izbrale. Nimate jih pravice žalit, ker so izbrale drugače kot vi. Nimate, pa če se na glavo postavite. Tako da prenehajte s tem sovraštvom, prenehajte s to stigmatizacijo, prenehajte s to diskriminacijo ker to je nekaj zavržnega in gnusnega. Ne to, da se slečeš, ne to, da nastopiš v pornografskem filmu, ampak to je nagnusno, da drugim ljudem jemljete dostojanstvo, enakopravnost, ker so se odločili drugače kot to zahteva vaša zblojena ideologija. Vtaknite si jo v rit in vriskajte in druge pustite, da živijo svoje življenje. :D
el CARTEL
# 30.09.2017 ob 13:57
evaevi @ žal ta tvoj citat je izjavil nekdo drug (grof_von_Baron), ki ni ravno podpornik zgrešene ideologije feminizma

cel citat
Grof_von_Baron
# 30.09.2017 ob 11:11
Prijavi neprimerno vsebino
On in njemu podobni ter feminizem so pač samo druga stran istega kovanca. Feminizem propagira ženske, ki opustijo svoje dolžnosti do moža, družine ter propagira to kot neko svobodo, medtem ko on propagira moškega, ki "svobodno" vsakič znova "zamenja" model z mlajšim in bolj blond. Ni čudno da taki najoblj goreče zagovarjajo splav, ker je to najboljša metoda pri pobijanju "napak", ki jih taka "svoboda" prinaša.

je pa zelo dobro zadel, kaj feminizem prodaja kot svobodo
Snežinkica
# 30.09.2017 ob 11:18
Zvodnik, ki je izkoristil dejstvo, da ima na svetu dovolj
akterjev in ciljne publike za prodajo infantilnih patriarhalnih
stereotipov, s čimer je zgradil poslovni imperij.

Pa veselo ploskajte še naprej.


Kratko in jedrnato, naravnost v tarčo! Podpis in plus.
sisoruen
# 30.09.2017 ob 18:32
"Enako ne moremo sočasno eksploatirati žensk kot spolnih objektov in jih hkrati osvobajati kot celostnih človeških bitij, ki zaslužijo spoštovanje in moč."

Saj jih ni ekslpoatiral, to tebi ni jasno. To si nekateri preprosto izmišljujete. Govirite na pamet, čeprav ne Hefnerjem ne s Playboyem ali s čim podobnim niste imeli opravka. Za 90% žensk in več, ki so ga velja, ravno to, kar lahko prebiraš po spetu, da so te ženske za priložnost in izkušnjo hvaležne. In ravno v tem je navječja bedarija, ko nekateri na pamet nekomu, ki je v nečem užival, podtikete, da je bil zlorablje, ker vam pač tako paše. :D Eksploatirati pomeni nekaj početi proti njihovi volji in/ali nekomu nekaj vzeti in mu za to ne dati ustrezne kompenzacije. :D

"Hefner je bil odločen in zagrizen anti-feminist"

Seveda, kot sem sam, pa to ne pomeni, da nisem za pravice, svobodo in enakopravnost žensk, ravno obratno. Če bi bil feminist bi bil proti ženskam. :D

Biti za pravice, svobodo in enakopravnost žensk pomeni zgolj eno in samo eno. Ženski dati pravico, da se o svojem življenju in vsem tistem, kar ji po pravici pripada, torej tudi o svojem telesu, svobodno odloča. Zato ima npr. pravico do splava, zato ima pravico da se razgali za Playboy. :D Nobeden, ki tej pravici ugovarja, ne more delovati v korist žensk, ni mogoče, ker v korist ženske ne more biti, da je njena svobodna izbira omejena, ne more biti. :D
sisoruen
# 30.09.2017 ob 18:25
In kaj je tisto, kar dodatno potrjuje to, o čemer govorim. Pomislite, koliko žensk, ki so bile znane, uveljavljenje, spoštovane na svojem področju, se je sleklo za Playboy, pa jim tega ni bilo treba. Lep primer je Katarina Witt, ki je svoj čas dominirala v umetnostnem drsanju. Zakaj bi se ona spustila v nekaj, kar naj bi bila zloraba, poniževanje itd. Njej tega ni bilo treba, bila je že slavna itd. In kot razlog je ona navedla ravno to, da želi spremeniti percepcijo o umetnostnih drsalkah kot "pridnih punčkah", s čimer je dejansko povedala ravno to, da ženska seksualnost ni to, kar bi si patriarhalna družba predstavljala. Tudi ženske so lahko pohotne, so lahko seksualno divje, v spolnosti uživajo, uživajo v tem, da so spolni objekt moškim, da moške dojemajo kot objekt spolnega poželenja, torej da njihova seksualnost ni omejena na vlogo žene in matere, ampak da je lahko, enako kot moška, sama sebi namen. :D Podobno velja za Cindy Crawford, ki se je slekla dvakrat, drugič kot je bila že vrhunsko uveljavljena manekenka, torej zakaj bi se spuščala v nekaj, kar naj bi dekradiralo ženske? Zakaj, zakaj, ker je resnica ravno obratna, ne degradira jih, ampak osvobaja. Seveda tiste, ki se same na tak način dojemajo, nun zagotovo ne. :D In samo za to se gre, obstajajo ženske, ki niso seksualno zadrte, ki do svojega goleda telesa nimajo sramu, ki uživajo v pozornosti itd. In tem ženskam je bilo to namenjeno, torej tistim, ki so v tem videle bodisi priložnost, bodisi neko samopotrditev ipd. Za vse ostale pač ne in bedarija je, da se te ženske skuša stigmatizirati, iz njih delati žrtve moških potreb samo zato, ker v svoji seksualni zatrdosti ne vidite smisla v tem. :D Nobenemu, ki tega noče, se ni potrebno slikat gol, ampak dajte se zavedat, da to ni noben moralni standard, ki bi moral veljati za vse. Imamo še danes kulture, v katerih se naokoli ljudje sprehajajo goli, tu pa nekateri indoktriniranci goloto demonizirate kot ne vem kako zavržnega. :D
sisoruen
# 30.09.2017 ob 17:41
"Ubogi fantki mislijo, da ima medijsko servirana, patriarhalna
predstava ženske seksualnosti dejansko kaj opraviti z žensko
seksualnostjo in emancipacijo. Hefner je pa seveda težek car,
ki je ubogim punčkam to zrihtal, pa še oni so se ob tem
fajn imeli. Sveta preproščina."


Hja, na to tako gledajo ubogi fantki in dekleta, ki so bili indoktrinirani v konservativno patriarhalno ideologijo, da je spolnost nekaj slabega, sramotnega in po možnosti še škodljivega in še posebej v to, da so dekleta aseksualna bitja, ki jih zlobni moški silimo v seks zaradi lastnega užitka in jih pri tem še zlorabljamo, ki si pač v svoji omejenosti niso sposobni zamisliti, da bi ženska bila sposobna znebiti se sramu do svojega golega telesa in celo uživati v tem, da je spolno zaželjena in občudovana. LOL Sveta preproščina na kvadrat. :D Torej vsaka ženska, ki je se je sposobna otresti patriarhalni predstav o ženski seksualnosti ter uporabi svojega telesa mimo konservativnih patriarhalnih moralnih norm, je seveda ujetnica patriarhalne predstave o ženski seksualnosti. Eni skušajo samih sebe žejne peljati čez vodo. :D
Snežinkica
# 30.09.2017 ob 11:10
#MMCdebata: Hefner "za ženske naredil več kot današnje mainstream feministke"

Oh, a res? Pa poglejmo. Feministke so se borile za osvoboditev žensk izpod patriarhata, Hef pa nas je želel "osvoboditi" naših dlak, obleke in humanosti. Hef je resnični problem zatirane ženske seksualnosti reševal tako, da je mladim prsatim ženskam pravil naj se sprostijo in razširijo noge, feministke so se fokusirale na teme, ki preprečujejo ženskam vseh starosti, da bi imele srečno, zdravo in zadovoljujočo spolno življenje, na njihovo notranje življenje ne zgolj na število odprtin skozi katere se lahko vanje vstopi. Feministke so se borile za osvoboditev žensk kot spolnega razreda, Hefner za "pravico", da so spolni objekt.

Največje ironija pa je, da Hef v resnici ni bil revolucionarni osvoboditelj, ampak konzervativni puritanec, ki je patriarhat križal z neoliberalizmom in prepakiral v drugo embalažo. V resnici se je bal polnokrvne ženske in njene seksualnosti, ki zahteva tudi kaj zase, zato se je obdal z vedno mladimi, pohlevnimi in ubogljivimi silikonskimi bimbolinami, ki so v retuširanih, sterilnih podobah krasile tudi njegovo revijo. Feminizem je bil zanj zgolj marketinški trik, da nam je opresijo lahko prodal kot svobodo, to je bila njegova velika laž.

Čeprav je s prihodom internetne pornografije Hef izgubil, revolucija je pojedla svojega otroka, je Hefnerjev tip "feminizma" dejansko zmagal, pornografi so v resnici dobili bitko, ne pa tudi vojne. Ta "feminizem" je vse okoli nas, je feminizem mladoletnih deklet, ki si želijo standardno oblikovanih, kirurško predelanih vagin, moških ki najemajo vagine in maternice, žensk, ki hujšajo, stradajo, se depilirajo in nikoli ne rečejo NE. Ženske niso osvobojene, ampak opresija ni več stigmatizirana.

In to je vidno tudi v tem kako mainstream mediji kar tekmujejo kdo mu bo spisal večji slavospev, hvalijo njegove " dosežke" in molčijo o njegovih temnih skrivnostih. In to je vidno tudi v naslovu in vsebini tega članka, presenetilo me je zgolj to, da ste moj komentar uvrstili v izbor in da sem celo dobila nekaj glasov. Torej, hvala tistim, ki ste podprli mojo izjavo.
Kazalo