Prehrana - Dobro počutje - Moja generacija

Baziliko, drobnjak in peteršilj dodajte jedem sveže

Nekatere začimbe je bolje uporabljati sveže, druge posušene.

Kokosovo olje enako nezdravo kot maslo ali svinjska mast

Kokosovo olje naj bi bilo zaradi visoke vsebnosti nasičenih maščob, ki povišujejo t. i. slabi holesterol, enako nezdravo kot svinjska mast ali maslo, so ugotovili ameriški znanstveniki.
81

Luštrek dodajte juham in enolončnicam

Nedeljska juha je zagotovo bolj slastna, če dodate nekaj lističev luštreka. Dobro se poda tudi k enolončnicam in solatnim prelivom.
1

Najboljša potica v Sloveniji je "trojček" iz orehov, pehtrana in maka

Danes velja, da je receptov toliko, kolikor je gospodinj, ki potico pripravljajo.
4

Nagradna igra: Kaj bo pa letos zraslo na vašem vrtu?

Pomladni čas je tu in vrtna opravila so v polnem teku. V sodelovanju s Sparom bomo podelili semena avtohtonih slovenskih vrst in pakete za vrtnarjenje.

Svinjina v koščkih z bučo

Sestavine: 80 dag svinjine, 40 dag očiščene buče, 1 rdeča čebula, 3 stroki česna, 5 žlic masla, 2 dl belega vina, 1 dl kisle smetane, sol, poper, mleta sladka paprika, 1 žlica nasekljanega pehtrana.

Preveč popečen kruh lahko predstavlja zdravstveno tveganje

Britanska agencija za prehranske standarde (FSA) svetuje ljudem, da kruh in krompir popečejo do zlato rumene barve in ne do rjave, saj takrat nastane spojina akrilamid, ki pri živalih povzroča raka.
23

"Potica je slovenska sladica, zato naj bo za praznike na mizi"

Prazniki ne bi bili popolni, če ne bi po hiši dišalo po dobrotah.

Na embalaži hrane od zdaj tudi podatki o kalorijah, sladkorjih in soli

Na živilih morajo biti od danes obvezni navedeni podatki o energijski vrednosti, količini skupnih in nasičenih maščob, ogljikovih hidratov, sladkorjev, beljakovin in soli.
21

Iz buč pripravite peciva, priloge, solate ali juhe

Na trgu so številne sorte buč, iz katerih lahko pripravite juhe, solate, narastke, pite, kruh, sladice, kot so bučni sladoled ali muffini.

"Dan začnite z zajtrkom!"

Strokovnjaki priporočajo uživanje vsaj štirih obrokov na dan, to so zajtrk, kosilo in večerja ter malica. Za zajtrk izberite polnovredna živila, beljakovine, sadje in zelenjavo.

Ingver za več energije, hren za boj proti prehladu

V jesenskih in zimskih dneh pijte več ingverjevega in komarčkovega čaja, jedem pa dodajte več šetraja in majarona. Začimbe uporabljamo vse leto, posamezne pa pogosteje v določenem časovnem obdobju.

Za dobro prebavo si privoščite suhe slive

Slive se dobro podajo k mesnim jedem, odlične so v kombinaciji z agrumi in vaniljevim sladoledom, seveda pa jih lahko jeste tudi surove.

Foto, video: Bo Vipavska dolina eksotični vrt?

Vipavski kmetje opuščajo pridelavo tradicionalnih poljščin in vrtnin. Iščejo nove, težkim razmeram prilagojene rastline.
14

Tisti, ki jedo zajtrk, imajo manj težav s čezmerno telesno težo

Zajtrk je najpomembnejši obrok dneva, zato naj bo bogat s polnovrednimi žitnimi izdelki, oreščki, sadjem in zelenjavo.
45

RTV v živo
09:15 Vikend paket
10:45 Moji, tvoji, najini, družinska nadaljevanka, 34/35
09:00 Dobro jutro, poletni izbor
11:10 Bela sužnja, kolumbijska nadaljevanka, 34/62
09:30 Ultrazvok: Ali naj predpisane antibiotike vedno pojemo do konca?
10:00 Poročila
Facebook