Okolje

Poudarki

  • Slovensko morje ni ogroženo
  • Slovenci ponudili pomoč
  • Ni nevarnosti eksplozije
  • Skrbi tudi Italijane
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.3 od 160 glasov Ocenite to novico!
Gašenje požara
Ladje za gašenje so imele težave pri dostopu do goreče ladje. Foto: Reuters
Nesreča se je zgodila v hrvaški ekološko-ribolovni coni. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Zakaj je zagorela ladja?
VIDEO
Ogenj na ladji še tli
VIDEO
Goreča ladja skrbi ekologe

Dodaj v

Kam bodo prepeljali ladjo?

Slovensko morje trenutno ni ogroženo
6. februar 2008 ob 10:46,
zadnji poseg: 7. februar 2008 ob 17:06
Rovinj - MMC RTV SLO

Ogenj na turški ladji ob rovinjski obali je nadzorovan, ladjo pa dva italijanska vlačilca vlečeta na neznano lokacijo.

Odločitev o tem, ali bodo gorečo ladjo, na kateri naj bi večina nevarnega tovora zgorela, odpeljali v italijansko ali hrvaško pristanišče, bo hrvaško pomorsko ministrstvo sprejelo naknadno.

Slovenija je Hrvaški ponudila pomoč enega do dveh vlačilcev iz Kopra, a so s Hrvaškega sporočili, da za zdaj še ne potrebujejo pomoči..

Kmalu znan vzrok požara
Neuradno se širijo govorice, da naj bi ladjo, ko bo pogašena, prepeljali v italijansko pristanišče Tržič ali na Hrvaško, na Reko. Danes naj bi bilo več znanega tudi o vzroku požara, saj so italijanski policisti že zaslišali posadko ladje, ki jo je skupaj z devetimi potniki grška ladja včeraj prepeljala v Benetke.

Na ladji naj bi že zgorele vse vnetljive snovi, gasilci nadaljujejo hlajenje ladje, ogenj pa se je s palube preselil v notranjost trupa. Nevarnost eksplozije naj bi minila, prav tako ni več nevarnosti, da bi se ladja potopila. Hrvaški reševalci so okrog ladje postavili dva kilometra dolgo ograjo, ki naj bi preprečila večje onesnaženje morja.

Na pomoč priskočili Nizozemci, a neuspešno
Na pomoč pri gašenju je prispelo pet Nizozemcev, ki so posebej opremljeni za gašenje ladij in so med drugim sodelovali tudi pri reševanju potopljene ruske jedrske podmornice Kursk. Peterico so poskušali s helikopterji prepeljati na krov goreče ladje, a jim je močen veter vkrcanje onemogočil. Skupino naj bi najel lastnik turške ladje.

Turško ladjo, ki prevaža 11 ton rabljenega goriva, 800 ton težke in 50 ton lahke nafte, je ogenj zajel 15 morskih milj zahodno od Rovinja in 60 milj od slovenske obale. Ladja se je ponoči približala otočju Brioni in je bila od njega oddaljena le pet do šest navtičnih milj, a po podatkih hrvaških medijev narodni park ni bil ogrožen, saj je burja ladjo kmalu obrnila proti odprtemu morju.

Slovensko morje ni ogroženo
Na Upravi RS-a za zaščito in reševanje so za MMC povedali, da slovensko morje za zdaj ni ogroženo, razmere pa pozorno spremljajo. Na slovenskem ministrstvu za obrambo so sporočili, da so v koordinaciji služb, ki delujejo na morju in v regijskem štabu Civilne zaščite, sprejeli potrebne preventivne ukrepe, ki se nanašajo na primer nesreče na morju.

Posadko rešila grška ladja
Turško ladjo Und Adriyatik, ki je bila namenjena iz Carigrada v Benetke in je poleg nevarnega oljnega tovora prevažala še 200 tovornjakov, je ogenj zajel ob 4. uri zjutraj v vodah okoli 15 navtičnih milj zahodno od Rovinja, na meji med hrvaškimi ozemeljskimi vodami in ekološko-ribolovno cono. 22 članov posadke in devet potnikov je rešila mimoploveča grška ladja in jih prepeljala v Benetke.

Nevarnosti preloma ladje na pol ni
193 metrov dolga turška ladja se po domnevah hrvaških oblasti po vsej verjetnosti ne bo prepolovila in potopila, kar bi zaradi nevarnega tovora na krovu predstavljalo veliko nevarnost ekološke katastrofe v severnem Jadranu. Hrvaški gasilci so sporočili, da ladja ne tone, okrog nje pa tudi ni opaziti znakov onesnaženja.

Hrvaški prometni minister Božidar Kalmeta je potrdil, da so o nesreči obvestili sosednji Italijo in Slovenijo. Ker se je nesreča zgodila v ekološko-ribolovni coni, je po besedah ministra pravno mogoče od lastnika ladje zahtevati plačilo odškodnine.

B. T./G. V.

Prijavi napako
Komentarji
dadosport
# 10.02.2008 ob 21:54
ajsashena-za tak komentar glih nemoreš imeti pošlihtane postrešne. Kako lahko nekomu privoščiš kaj takega,pa še to če bi razneslo tanker bi tudi naša primorska čutila posledice.
ajsashena
# 10.02.2008 ob 16:36
škoda da ladje ni razneslo bi te hrvate mal skurl pa še več sabotaž ampak iz italjanske strani(mafija)
si predstavljate da sredi sezone raznese en tak velik tanker in jim mazutzalije njihovo obalo HA HA HA
da bog da ,da se to zgodi
schorpyo
# 08.02.2008 ob 12:06
kaki:poglej malo sirse tudi ne pa samo v eno smer.pa kako to da so vlacilci iz rijeke prispeli na kraj dogajanja v 4 urah?in da so se na hrvaskem sprozila vprasanja kaj je blo narobe pri akciji?vsi ki gledamo malo sirse od tebe in takih kot si ti vemo,da bi se lahko ukrepalo prej samo ti in tvoja luka v reki in tvoj hobi in tvoji vlacilci so na kraj dogodka prispeli po 4 urah.
Jaz pa vem le to da priplavam v 4 urah iz kopra v rovinj(mogoce)hehe.uglavnem slaba koordinacija je bla in zelo slabo izpeljano vse skupaj.ti pa si zatiskaj oci in misli,da bolse se ni dalo,zato pa so hrvati tam kjer so.
kaki
# 07.02.2008 ob 21:51
Jap
Gumirabikardirka
# 07.02.2008 ob 21:33
studij brodogradnje ti bo pa res v znanstveno korist manegeranja luke
kaki
# 07.02.2008 ob 21:16
221. schorpyo Jap verjamem, da nisi fizikalec! Veliko pojma v ladjarstvu pa tudi nimaš! Ladje so moj hobi že od otoštva zato pa sem se tudi vpisal na študij brodogradnje v Splitu! Tako da prerekanje z laikom kot si ti nima smisla! Hvala za pozdrave samo sem na žalost pri starših v Ljubljani;)
minnaema
# 07.02.2008 ob 20:30
MENDA BODO STROKOVNJAKI (MEDNARODNI) UGOTOVILI ZAKAJ IN KAKO JE NASTAL POŽAR NA LADJI in ali je lastnik akuratno vzdrževal in servisiral svojo (zdaj) gorečo ladjo ?
Veliko reči so postale neznanke in vprašaji, ki terjajo odgovore NEpristranskih strokovnjakov & brez dvoma večja kontrola (beri strožjio "tehnični pregledi"- v katerih se odraža konstruktivnost - brez izjem -bi morala biti z plovili na morju & uresničljiva akurativa takoj-brez odlašanj ....!
schorpyo
# 07.02.2008 ob 19:44
kaki:pa se to sem pozabu luka koper je specijalizirana za vse ni ubrala ene poti ampak vse od razsutega tovora,do tekocega tovora,do kontenjerskega terminala,do raztovora avtomobilov(z vecnadstropno garazo)prakticno hrani celo zahodno evropo a ti to razumes?ce bi zahodna evropa cakala reko bi crknla.pa lepo bodi v reki pazi na burjo
schorpyo
# 07.02.2008 ob 19:39
kaki:ne rabim delat v luki mam malo visjo idobrazbo od fizickega radnika,dovol mi je da pogledam podatke poslovanja pa vem,da reska luka letno po zasluzku za koprsko zaostara reci pisi 60%(letnega dobicka).glete zelezniske proge pa delajo in bo tudi koncan 2 tir(pejt pogledat).glede ankarana pa ti naj samo povem da je koper mestna obcina in da bomo odlocali vsi v obcini kaj bo vsaj tako je pri nas,ce v rijeki odlocajo 2 stanovanjska bloka ne vem,vem pa da bodo vsi obcani obcine odlocali o temu in se bo nasu kompromis.
vi pa z takimi zakoni da ne sme v resko luko barka starejsa od 25 let si samo zapirate vrata:).ko ti pa garantira da se taka nesreca ne more zgodit na novi ladji?
ce ti gre v nos ali ne ucte se in to mocno se ucte ze v jugi smo slovenci sloveli po delavnosti(razmisljamo tudi z zgornjo glavo ne pa ko hrvati z ritjo).
kaki
# 07.02.2008 ob 14:06
217. pantter
Jap tekmovalnost med lukami je očitna! Ne vem kako poznaš organiziranost obeh luk? Ne vem kako poznaš organiziranost luk? Nekatere se specializirajo za kontejnerje nekatere za razsuti tovor eni za tekoči tovor! Problem Koprske luke je zastarela železniška povezava! Terminall v Divači misliš za kontejnerje in ne ladje???? Kar se pa širjenja tiče se pa ve kaj si v Ankaranu mislijo! In kako
kaki
# 07.02.2008 ob 13:45
207. schorpyo Ti že veš kako se tem rečem streže! Nekaj časa sem delal v luki v Reki in vem kakšne so njene perspektive in oprema! Tako da so remorkerji sigurno iz reke vsaj teli na slikah;)
pantter
# 07.02.2008 ob 13:44
Veleumni kaki!
Scorpyo ti je lepo napisal, o marsikateri stvari!
Še najbolj, pa si zgrešil pri Luki Koper, ki ji reška po organiziranosti še blizu ne pride!
Pri koperski Luki, se lahko učimo, kako iz nezavidljivega položaja, omejenosti na vse smeri iztržiti res zelo veliko! Stvar je v organizaciji in volji!! Res je, razmere v svetu so dobre in pomorstvo cveti, kot nasploh transport, a to je potrebno izkoristit!
In tu si Luka Koper zasluži res odlično oceno za tako držo! Pa da ne bo spet kakšen kaki pameten, Luka se širi! Gradi dva terminala, enega v Divači, drugega v Sežani, podaljšuje kontejnerski pomol...Ima prekleto dobro vizijo!
Pretovor je vsako leto v porastu, za primer sosednjega Trsta!!, ki je lansko leto izgubil 8 % prometa! Pretovor konetjnerjev(pomembnejši, prespektivni tovor!) je že višji od tržaškega! Pri avtomobilih je nasploh med prvimi v sredozemlju!! Luka je vzor tistim, ki z malim niso zadovoljni, velikega pa niso sposobni met, tako se propade!
Luka le tako naprej!

No kar se pa tiče goreče ladje, naj jo Hrvati pogasijo in poskrbijo, da ne bo ekološke katastrofe! Tudi zaradi njihove prepotentne drže, ko zavarčajo pomoč sosednjih držav! Upam, da zaradi tega ne bo trpelo morje in okolje!
Pen118
# 07.02.2008 ob 13:31
@odpadnik-1. Moje osebno mnenje je sledece. Tu gre za nesreco - kaksno bo pokazala preiskava. Hrvatje so ocenili, da lahko sami ovladajo to situacijo. Tu se delno strinjam z nekaterimi prej, ki so govorili, da je Hrvaska izkoristila svoj ERC in posredovala na "spornem obmocju" kot da je to ze njeno. Posredovanje Slovenskih in Italijanskih ladij bi jim rahlo skodilo v vseh teh zadevah okoli ERC.
Upam samo, da ce se slucajno stvar poslabsa, da bodo Hrvati tolko pametni, da bodo na pomoc poklicali vse drzave, ki lahko pomagajo. Ker zadnja stvar, ki jo radi slo-ita-hrv turizem v tem delu jadrana je en velik oljni madez, ki bo zasvinjam prelepo jadransko obalo.
SANTER
# 07.02.2008 ob 13:19
Dekleta in fantje, verjetno bo to res to!
V razmislek : 2(dve) naši ribiški ladji proti 800(osemsto) Italijanskih!! Zanimivo da so nasedli tudi vsi naši novinarji - seveda so tudi oni narodno zavedni!!
Osebno mislim, da se ribiči in ribari v tistem bazenčku celo osebno poznajo med seboj, da ravno ni v nikogaršnjem interesu delati zdrahe, da pa morajo prehraniti familije, obroki i rate so hude, v kunah ali v €, rib pa premalo, to bo to.
Kake tri leta nazaj na tržnici v Umagu; rjav napis čez celo fasado, kaj je že pisalo?
janez.yes
# 07.02.2008 ob 13:14
Bravo "pride". Sedaj se vidi zakaj so "naši" politiki proti uvedbi ERC-a. Mislim pa, da toliko neumni niso, da ne bi opazili, da so orodje v rokah Italijanov!? Zamislite si samo Pahorja (bodočega premiera- ne daj bože) kako vpije in tolče po ERC-u v EU parlamentu. Neverjetno !! V razmislek : 2(dve) naši ribiški ladji proti 800(osemsto) Italijanskih!! Zanimivo da so nasedli tudi vsi naši novinarji - seveda so tudi oni narodno zavedni!!
Dejan_007
# 07.02.2008 ob 13:13
A dejte no, a za požar je pomembno kakšna ladja je oz koliko je stara. To bi se lahko zgodilo tudi z novo ladjo tko, da tuki nima veze kakšna ladja je in koliko je stara.
pride
# 07.02.2008 ob 12:54
@mvreck2
Hrvati so to ze uzakonili, kot tudi to da v njihovih pristaniscih ne smejo pristajati ladje starejse od 25 let. Samo kaj ko v Trstu lahko.
mvreck2
# 07.02.2008 ob 12:49
ma samo zanima kok se bojo hrvati bunili turkom za tako škodo!!!!!! nam težijo za ERC, tuki so pa čis tih vidt. tle se je pokazal , hočjo nam sam nagajat in nič drugega. sicer pa sem mnenja, da bi se mogle jadranske države domeniti o nekakšni prepovedi plutja tovornih ladij brez dvojnega trupa!!!!!! mogoče imajo kaj podobnega že uzakonjenega, ampak vseeno. potrebno se je zavedati, da je Jadran kot zaprt bazen in karkoli se zgodi, se veliko težje vzpostavi normalno stanje v primerjavi z odpsrtimi morji!!!!! v razmislek naši vladi in ostalim jadranskim sosedam.....
pride
# 07.02.2008 ob 12:45
Hrvati so zaprosili za pomoc. Ze vceraj so se zmenili s slovenskimi oblastmi da bodo potrebovali se dodatnih 500 metrov ekobrana, da obkrozijo ladjo. Imajo pa ga 1500 metrov in menim, da bi bilo to dovolj za ta primer. Hvala qrcu. Pozar se umirja. Upam da ladjo cimprej odvlecejo v suhi dok na razrez. Menim, da so situacijo obvladali kljub temu pa to se ne pomeni,da bi bili kos kaki vecji tankerski katastrofi ...

Kdo pa sploh je? Mi lahko pokazete na kaksno uspesno zajezitev razlitja tankerja? Spomnite se Spanije, Aljaske, ...
Defiant
# 07.02.2008 ob 12:04
Žalostna nesreča! Zakaj so Hrvati zavrnili pomoč? Ker verjetno lahko sami rešijo situacijo? mogoče? Drugač so pa vedno zaprosili, kadar so jo rabili, letni požarji on to-in so jo vedno dobili. Ne pustijo drugih pa zraven ker bi verjetno radi dokazali da so zmožni kaj takega pospravit! ČE BI PA PROSILI ZA POMOČ BI PA VSI NEANDERTALCI TUKAJ NA FORUMU - rekli da so hrvati nesposobni, da ne morejo brez nas da ERC ne deluje in še podobne!
Svaka čast Hrvaških gasilcem!!!!!!!!!!!!
schorpyo
# 07.02.2008 ob 11:29
mojcd:to bi ti in tvoji v lj rekli,mi v kopru in na celi obali ne mislimo tako kot ti in smo ze veckrat skupaj stopli in tudi,ce bi se to zgodilo bi skupaj stopli in resli problem brez da cakamo dovoljenje iz lj.glede nizozemcev jih je pa lastnik ladje najel ne pa hrvaska tak,da,....vlacilec iz kopra lahko pride na dogodek eno uro pa pol pred zadarskim,tak da jim je organizacija na visku.
schorpyo
# 07.02.2008 ob 11:12
kaki:kaj imajo veze raski gasilci,ko pa so klicali zadarske?kaj tolko bluzis o reskih?samo ti nekaj bluzis o njih kaj si gasil,da ves da so bli reski?glede luke koper pa dosega cedalje vecji promet in pretovor blaga iz leta v leto in ti se povem,ce ne ves da se redno siri,ce pa je to problem je se trst,ki se lahko vzame v najem "pomole".ne vem pa ce je luka tako slaba kot pravis pa najbol dela od vseh na jadranu pol pa je nekaj narobe z hrvati in italjani(ni problem nekaj postavit,treba znat tudi trzit)ucte se!!!
glede dreka pa tudi cistilne naprave nebi pomagale ker imamo zaprto morje in presibke tokove hkrati pa je poleti turizma pri nas krepko prevec in to je spet en dokaz vec kako trzit to mlako,ki jo mamo.ucte se
mojcd
# 07.02.2008 ob 11:09
Po pravici povedano, ne vem ce bi mi znali stvar takole organizirati! Verjetno bi nasi rekli da je to problem EU in ne Slovenije....
odpadnik-1
# 07.02.2008 ob 10:20
Moje mnenje, draga publika, če smem, lepo prosim

@ ID

@ Pent118

Dajta še kaj napisat. Vajino mnenje me zanima.
Tu se lahko ugiba in natolcuje.
Berem tudi komentarje najstnikov.
Hvala, da ste me opazili.
Pen118
# 07.02.2008 ob 10:12
@odpadnik - ce si ze opisal teorija zarote, potem dodaj se piko na i. Od koga naj bi bil podtaknjen incident?
ID
# 07.02.2008 ob 09:47
Razlog? Da za trditev nimaš niti enega dokaza morda?

Ugibanja in natolcevanja ne štejejo.
odpadnik-1
# 07.02.2008 ob 09:45
Če vzamem v obzir okoliščine, naj jih navedem le nekaj
--odnosi slo. - hr. , politični
--odnosi slo. - hr. , ekonomski
--uvedba ERC
--namen prevlade hr. na Jadranu
--nastopaštvo in cinizem nekaterih hr. politikov
--odločenost hr., da za ceno nepridruženosti EU, ne popusti niti za ped
--negativno mnenje ne le slo. temveč EU o ERC
--pozicija goreče ladje
--lastništvo goreče ladje
--odnosi Turčije z EU

ne morem se otresti občutka, da je incident podtaknjen,
za take prestiže in še za veliko manjše gredo države v vojno

naj mi kdo pove razlog, da se motim
janez.yes
# 07.02.2008 ob 09:25
Predlagam, da porinejo Hrvati gorečo ladjo v Piranski zaliv. Tako se bodo zganili naši ekologi, borci za razno razne živali, naravo itd. ki so do sedaj molčali, ko je Hrvaška razglašala svoj ERC. Ekološka cona, a ne? !! Sicer bi nam pa lahko minister za okolje povedal, da je tam, kjer je ladja, tudi naša ekološka cona, mar ne ?!!!
ID
# 07.02.2008 ob 09:22
Če se še tako trudim, ne razumem, kako lahko nekdo sosedom govori, da so primitivni, škodoželjni in ne vem kaj še vse..in v isti sapi pravi, da jim želi ekološko katastrofo.

Kako taka oseba ne prepozna sama sebe v tistem, kar očita drugemu..
kaki
# 07.02.2008 ob 09:13
V190. vanbasten Kdo se tu s kom ukvarja je pa tudi zanimivo vprašanje;)
kaki
# 07.02.2008 ob 09:07
@189. schorpyo
Problem luke Koper je da se nima več kam širit in da ima slabo cestno povezavo!!
Remorkerji so pa vsi opremljeni za gašenje! Tako z Reškimi in Koprskimi ni razlike! Tako da ne piši neumnosti! Zalivanje ladje za vodo pa nebi bilo smiselno zaradi težišča ladje!
kaki
# 07.02.2008 ob 08:58
Saj ti pravim da so ljudje neumni! Še posebej je primitivno to, da želiš drugim škodo!! A je res to tipično Slovensko, da se naslajamo na drugi tragediji!!! Potem me je sram, da sem Slovenec!
ID
# 07.02.2008 ob 08:50
Kakšni primitivni komentarji. Fuj.
_slovenec_
# 07.02.2008 ob 08:43
Če tudi mi ne bi dobili te svinarije v naše morje, bi bil prav vesel, tako pa me skrbi.
Škoda tudi, da se jim ni potopil še kak tanker v dalmaciji...
cikular
# 07.02.2008 ob 08:38
192. asmas
Nobeden ne bi prišel zraven ne Italijani nobeden, ker zato ni pravice je kršitev pomorskega prava-odprto morje je mednarodno morje-te so postale ERC in zdaj ima Hrvaška ne samo pravice temveč dolžnost da pogasi in intervenira.
Po pomorskem pravu je tudi če je ladja zapuščena in če pride nekdo in jo prevzame je njegova in tovor-lastnik ima pravico na odkup drugače je pa od tistega ki jo oskrbi in jo pripelje na obalo.
bonaberi
# 07.02.2008 ob 06:39
ko berem vse te komentarje se mi zdi, da nihče nima dokončane osemletke. sramota, da tudi eden ni napisal nekaj normalnega.
asmas
# 07.02.2008 ob 06:04
cikular
spet si preveč pameten
kaj če bi se to zgodilo na odprtem morju
takrat bi pomagali tisti ki prej pridejo in zadevo rešili brez problema
tile hrvatki me pa močno spominjajo na ruse v primeru kurska.
če bi rusi takrat pustili zdraven tujce bi marsikaterega mornarja rešili ,ako so jih pa s svojo nadutostjo UMORILI
hrvatki pa samo čakajo na neko odškodnino
če bi bil jaz na ,mestu lastnika bi dal ladjo prepeljati domov hrvatje bi se pa obrisal pod nosom za denar ki ga že vidijo kreteni samovšečni
Tigerček
# 07.02.2008 ob 02:21
146. schorpyo (06.02.2008 || 19:31:17)
"...tigercek:ne bit pameten prevec,ce ti meces plastenke pa cike po tleh ne mores se nekoga drugega obtozi tega.Nase morje je pa tako onesnazeno da bol ne more bit mi je zelo zal...."

Ne biti ti preveč pameten. V Izoli kao gradijo čistilno napravo za fekalne vode (če spljoh veš, kaj to pomeni). Na koncu koncev ste pa tud primorci krivi, če si niste mogli kanalizacije uredit, pa že prej take čistilne naprave zgradit, ki bi predelala toliko dreka, ki nastane ob turističnih sezonah. Res je, da imamo poleti, ko vse cveti, vse usrano od trave,... ampak če bi nafta dosegla Slovensko obalo, bi bila katastrofa. In verjemi, da bi dolgo časa še vohal nafto, ko bi šel na plažo. Da o solinah sploh ne govorimo...
vanbasten
# 07.02.2008 ob 01:47
A se vam da sploh še pregovarjat s hrvati? Če majo oni cajt, kar naj se. Vse v zvezi s Slovenijo, če bi se oni sami s sabo tolko ukvarjali kot se s tem da iščejo vice v zvezi z našo majhnostjo (mimogrede važna je kvaliteta ne kvantiteta), bi bli že zdavnaj v EU.
schorpyo
# 07.02.2008 ob 01:01
1d2e3y:ma pusti folk ce ne razume da mamo luko v kopru in vlacilce opremljene za tako gasenje.niso sprejeli pomoci,ker do fous da je luka koper najbol prodorna na jadranu.tega ne prebolijo niti italjani a kje pa hrvati.
schorpyo
# 07.02.2008 ob 00:58
cikular:dej ne imej bedastih,ce nebi blo erc-ja bi lahko ukrepale vse tri drzave tako pa lahko samo hrvaska,ki ma obraz odklonit vlacilca iz kopra in poklicat iz zadra.kje si pamet zgubu?dosezeno je samo to da nismo mogli pomagat na lastno zeljo ampak samo prosit za pomoc.komu meces pesek v oci?meci hrvatom in tvojim ne slovencem
korenjak
# 07.02.2008 ob 00:06
Sam zdej pa res slovenci ne bodo več hodli na Hrvaško na morje. HEHE.
kaki
# 06.02.2008 ob 23:42
Sej vred vprašati ni greh! Upam samo da se bo vse srečno izteklo! In da se bodo potem končno skp vsedli! SLO, I, HR!!
Da bo konec teh oslarij!!
1d2e3y
# 06.02.2008 ob 23:38
@kaki, kot vem imajo v Kopru 1 polno opremljen vlačilec namenjen prav takšnemu gašenju. Zdaj ne vem, če so vsi reški, gasilno opremljeni. Tako, da bolje eden več, saj nas itak nič ne košta. No ja saj vprašali smo, pa pač niso hoteli (rabli).
kaki
# 06.02.2008 ob 23:27
To se navezuje na 181
kaki
# 06.02.2008 ob 23:26
Mah kaj češ s tem zabavajo neumno ljudstvo tako, da ne razmišlja v notranjih problemih!!
Ljudje so neumni kot ovce jih lahko vodiš okoli prsta!!!
Kot s temi vlačilci iz Zadra;)
cikular
# 06.02.2008 ob 23:25
Ladja in cargo sta mastno zavarovani vse plača zavarovalnica in ker se je to zgodilo v ZERCu pokasira Hrvaška in Nizozemci seveda.Današnji dogodek je jasno pokazal in dokazal da je erc zelo potreben prav zaradi juresdikcije tako je imela Hrvaška dolžnost da intervenira če ne bi bilo ERCa pa ne bi smela v mednarodno morje gasit ampak bi morala opazovati kako ladja gori.
pipi101
# 06.02.2008 ob 23:19
Samo SLO in HR zganjajo osle po televiziji, I se pa jim smejijo (tisti, ki znajo, da SLO in HR sploh obstajajo).
kaki
# 06.02.2008 ob 23:15
Zato pa naj se usedejo SLO, HR in I !! In naj že nekaj naredijo ne pa, da zganjajo osle po televiziji!!!
Lenčicaa
# 06.02.2008 ob 23:14
ojoooj..še tega je blo treba..kam bomo prpelal ta naš bogi planet??? :(
Kazalo