Predsedniške volitve 2012
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.2 od 21 glasov Ocenite to novico!
Soočenje
Vse tri kandidate je "zasliševal" Slavko Bobovnik. Foto: MMC RTV SLO/Enej Česnik
Tanja Pečar, Borut Pahor, Barbara Miklič Türk, Danilo Türk, Andreja Valič Zver, Milan Zver
Vse tri kandidate so v studiu spremljale tudi njihove partnerice. Foto: MMC RTV SLO
Slavko Bobovnik
Soočenje je vodil Slavko Bobovnik. Foto: MMC RTV SLO

O stricih, zdravju in ženah - kandidati so se soočili še zadnjič

Tokratno soočenje je vodil Slavko Bobovnik
9. november 2012 ob 19:04,
zadnji poseg: 9. november 2012 ob 22:43
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Imam enega strica. Strica Konrada, ki živi v Mariboru. Prijazen mož. Govorjenje o stricih iz ozadja je prodajanje megle," je na vprašanje o t. i. stricih iz ozadja odgovoril Türk.

Bi lahko kakšnega "pomladanskega strica" našli tudi v Zboru za republiko, je zanimalo Slavka Bobovnika. "Ne vem, težko," je odgovoril Zver.

Borut Pahor, Danilo Türk in Milan Zver so imeli namreč še zadnjo priložnost, da prepričajo volivce - tokrat jim je na zadnjem predvolilnem soočenju nasproti stal Slavko Bobovnik.

Skoraj dve uri časa za različne teme
Med soočenjem so se dotaknili tudi izgubljenih referendumskih podpisov. Türk vztraja, da se primer izgube podpisov razreši in da bo moral nekdo zaradi tega odgovarjati. Da mora biti preiskava temeljito opravljena, se strinja tudi Zver, ki bi prav tako zahteval odgovornost. Pahor pa je izrazil upanje, da je šlo pri izgubi referendumskih podpisov zgolj za malomarnost, ne pa tudi za naklep.

In kam bi kandidati šli na prvi državniški obisk po zmagi? Pahor je izpostavil Bruselj, Türk v primeru Balkana Srbijo, Zver pa Nemčijo.

Katero lastnost pa mora imeti predsednik države? "Da verjame v tisto, kar počne," je dejal Pahor. "Mora imeti sposobnost razumeti in poslušati ljudi," je prepričan Türk. "Mora imeti občutek za pravno državo in socialni čut," pa meni Zver.

Kandidati so spregovorili tudi o svojem zdravstvenem stanju. "Nazadnje je bilo vse v redu. Moram pa paziti pri prehrani, da se mi ne dvigne holesterol," je priznal Milan Zver. Danilo Türk je povedal, da vsako leto konec avgusta naredi sistematski zdravniški pregled in dodal, da so mu letos svetovali rentgen levega kolena, na katerem je imel operacijo kot otrok. "Meni prav gotovo niso svetovali udeležbe na maratonu, a na srečo se je vse dobro izteklo. Res pa pretiravam s svojo trmo pri športu," pa je priznal Borut Pahor.

Podpora življenjskih sopotnic
Vse tri kandidate so v studiu spremljale tudi njihove partnerice. Pahorjeva življenjska sopotnica Tanja Pečar je povedala, da sta se o kandidaturi pogovarjala dolgo, Barbara Miklič Türk je priznala, da se ne spomni, kdaj ji je mož sporočil novico, da bo znova kandidiral, Andreja Valič Zver pa je dejala, da ji je mož odločitev sporočil "zelo nežno".

Andreja Valič Zver je o Milanu Zveru dejala: "Moj mož je Milan Zver. Misli z glavo Milana Zvera in zato ga imam rada." Barbara Miklič Türk pa je Danila Türka opisala z besedami: "Je prefinjen. Lahko sedi zraven princa Filipa ali kraljice Elizabete popolnoma enakopravno."

"V kolikor bi katera to želela, mislim, da pri Slovencih ne bi bil problem spol," je glede morebitne predsednice države prepričana Tanja Pečar. "Meni bi bilo ljubše, če bi bila ženska predsednica vlade, ker bi imela večjo moč," pa je dejala Barbara Miklič Türk. "Zelo si želim, da bi žensko pogumneje zakorakale v politično areno. T. i. ženske lastnosti v politiki, kot je mehkejši pristop, bi bile zelo potrebne," pa je prepričana Andreja Valič Zver.

Bi se bile pripravljene odreči dodatku 900 evrov za prvo damo? "O tem bi se dalo pogovarjati," je odvrnila Barbara Miklič Türk. "Seveda, imam svoj poklic in teh 900 evrov ne potrebujem," je zatrdila Andreja Valič Zver. "Jaz imam svoj poklic in ga nameravam opravljati tudi v prihodnje, zato stroški, vezani na opravljanje funkcije prve dame, naj ne bi bili v breme," pa je povedala Tanja Pečar.

Nova MMC-jeva aplikacija
Na MMC-ju ste lahko zadnje soočenje pred nastopom volilnega molka spremljali nekoliko drugače - predvsem pa bolj interaktivno. Kako je vse skupaj potekalo, si lahko ogledate v aplikaciji spodaj.

Tina Hacler, Tanja Kozorog Blatnik

VIDEO
Analiza zadnjega soočenja in kampanje

Prijavi napako
Komentarji
shostakovich
# 09.11.2012 ob 22:14
Definitivno ne bom volil Türka.
generusus
# 09.11.2012 ob 21:05
Nekateri strašijo (žal tudi veliko medijev), da gre v Sloveniji za desničarsko politično nevarnost, ki se skriva v desnem političnem polu. No, pa poglejmo v kakšno miselno sfero so spadali oziroma spadajo minuli/aktualni predsedniki države Slovenije, vlade oziroma največji političnih strank:

- predsednik države je bivši komunist,
- predsednik vlade je bivši komunist,
- predsedniki vseh treh največjih aktualnih parlamentarnih strank so bivši komunisti,
- vsi dosedanji predsedniki države Slovenije so bili bivši komunisti,
- vsi dosedanji predsedniki slovenskih vlad (razen Peterleta in Bajuka, ki pa sta bila na oblasti v skupni dolžini le dve in pol leti) so bili bivši komunisti,
- dva trenutna predsedniška kandidata sta bivša komunista,
- praktično vsi dosedanji predsedniki največjih parlamentarnih strank v poosamosvojitvenem obdobju so bili bivši komunisti.

Ne želim stigmatizirati komunizma, ampak želim le opozoriti, da večina medijev povsem neupravičeno in na slepo izreka trditve, ki nimajo nobene resnične osnove.
da funk
# 09.11.2012 ob 21:29
Škoda, ker ni Zver tako retorično nadarjen, kot je njegova žena. Ženska razturava
Nikec3
# 09.11.2012 ob 21:03
Türk po mojem na soočenjih ne govori nič napačnega, problem je, da je pač antipatičen. Izgleda zelo high class, ter nedostopen in to ga bo pokopalo.
tureavanture
# 09.11.2012 ob 19:16
Daj jih, Slavko! :)
JKennedy
# 09.11.2012 ob 19:08
Briga me za predsedniške volitve. Zanima me, kdo je ukradel podpise kar dveh sindikatov. To me zanima in to bi moralo povsod biti prva novica. Pa ni. Državni udar ni prva novica. Zbogom, pamet.
KmečkaPamet
# 09.11.2012 ob 21:24
Pahor je res najbolši retorik, tud zver je presenetljivo na momente še kar ok, Turk me je pa najbolj razočaral....se mi zdi da deluje nekako intant...naučeno...zaigrano..
MIRNČAN
# 09.11.2012 ob 21:01
Pahor kot ponavadi blesti. Moram rečt da zelo pazljivo izreka kritiko današnjemu predsedniku. Turku soočenja niso pisana na kožo. Izgublja podporo.
Knight Kant
# 09.11.2012 ob 19:30
Me zelo zanima, kakšne besede bo Milan Zver izbral, da bo pojasnil svoje mnenje o nesrečnem zapletu z 800 izgubljenimi podpisi pobude za referendum -- če bo seveda na to nanesla beseda.

Ko je 30 poslancev PS s povsem regularnim postopkom, predvidenim z zakoni in poslovnikom Državnega zbora, oddali pobudo za referendum, je Zver to okaraktiziral približno tako, kot bi šlo za agresijo zunanjega sovražnuka na suverenost Slovenije. (glej Zver: Zahteva za razpis referendumov je napad na samostojno Slovenijo).

Sedaj bo ta spodrsljajček, skupaj s tistim za TEŠ6, verjetno pripisal tiskarskemu škratu (iz Murgel?), čeprav nam je demokracija očitno vsaj dvakrat padla po stopnicah, in se ne sme vedeti, kje je vrh stopnišča (DZ?) in kje njegovo dno (MNZ?).
Borat Sagdijev
# 09.11.2012 ob 21:54
Nikec3
# 09.11.2012 ob 21:42
Opažam da imajo SDS-ovci zelo seksi žene. Urška in Zverova žena sta super.

Kera pametna bo pa komunjaro hotela?
krosnjar
# 09.11.2012 ob 21:23
jo-jo
# 09.11.2012 ob 21:07
Bobovnik: Kam bi kot predsednik najprej odpotovali na obisk?
Turk: Srbija
------------
Leta 1978 je magistriral (na Pravni fakulteti v Beogradu) z magistrsko nalogo na temo "Mednarodnopravno varstvo manjšin" in istega leta postal tudi asistent za mednarodno pravo na Pravni fakulteti v Ljubljani.
Izbira države obiska je torej logična. Potrebno bo zaščititi manjšino v Sloveniji, ki mu omogoča izvolitev. ;)
kumba
# 09.11.2012 ob 19:52
Zver bo tako kot doslej tam, da kritizira in serje po predsedniku Türku. S tem vse pove o njemu samemu in njegovih krščanskih vrednotah na katere je tako ponosen.
črnavest
# 09.11.2012 ob 19:48
če bo levica glasovala za levega kandidata in desnica za svojega bi morala v drugi krog Danilo Turk in Milan Zver
Danger_Mouse
# 09.11.2012 ob 23:18
Nekaj je danes postalo jasno. Tuerk po drugem krogu zapušča predsedniško palačo. Nasledil ga bo Pahor. Upajmo, da ne bo snedel dane besede in bo res predsednik vseh Slovencev, ker prav to sedaj potrebujemo - nekoga, ki bo v naslednjih mesecih preprečil odločitve, ki bi bile dolgoročno katastrofalne za državo. Do tega, da postanemo normalna (srednjeevropska) demokracija bo namreč preteklo še precej vode...
Robaus
# 09.11.2012 ob 23:03
zapatist je komunist :)
Danger_Mouse
# 09.11.2012 ob 22:19
Soočenje je končano. Rezultati naše ankete pa so naslednji: Večina vas meni, da je bil najbolj prepričljiv Borut Pahor (282 glasov oz. 57 %), sledita mu Milan Zver (128 glasov ali 26 %) in Danilo Türk (87 glasov oz. 18 %).
_______

Najbolj prepričljiva je bila Andreja Valič Zver.
da funk
# 09.11.2012 ob 21:27
Michael Jackson živi.
V Sloveniji.
V tem momentu sedi poleg Tuerka.
Fak, aktualni predsednik je zares čudodelnik:)
paganinis
# 09.11.2012 ob 21:25
joj kok so sladki,dobri,pošteni,pridni ja
malidelnicar
# 09.11.2012 ob 20:09
bomo videli, kako se bo Bobovnik izkazal
MIRNČAN
# 09.11.2012 ob 22:25
Največji zagovornik komunističnega manifesta je pa je naš poslednji komunist. In to ne veš kdo je?

Glede JJ sem se že milijonkrat izrekel. Men je jasno da je spreobrnjeni komunist. Mi je pa njegov način vodenja edini pravi za čase kot so danes. Levak definiraj socialo kot si jo predstavljaš? levičarji si jo predstavljate približno takole: vsak ki zaprosi jo bo dobili neglede na okoliščine. to je tudi ideologija. Medtem ko je na desnici bolj razmišljanje pomagaj si sam pa ti bo tudi država.
zyor
# 09.11.2012 ob 22:09
Spet navadno prodajanje megle tehle veleumov. Pahor s svojo posiljeno, napihnjeno wannabe odločnostjo in pozitivnostjo deluje zlajnano kot 100 let stara k****.

Turk je popolnoma nesposoben javnega nastopanja, kot vedno obrača 5 besed na milijon načinov a nikoli nič konkretnega ne pove, s tisto broško slovenske zastave na suknjiču, češ veliki Slovenec, patriot, pa je izgledal naravnost idio****, komunist - slovenski patriot??? šala stoletja? Izjava Mikličke je bila pa tudi bosa heh, "sem prepričana da bi bila ženska boljša predsednica od moškega!", se pravi po njena nima veze kake kompetenca ima človek, važno da je ženska?? Škoda potem potem da brezdomki Fani iz otočca ni uspelo zbrati podpisov, hehe zagotovo ima močno razvit socialni čut, samo bolj težko bi sedela zdraven princa filipa in kraljice elizabethe oz. težko bi delovala enakopravno aristokratsko, kot njen možek Danilo.

Zver mi je deloval še najbolj normalno, kompetentno funkciji predsednika države. Mogoče je malce pretiraval z opominjanjem nesposobnosti ostalih dveh protikandidatov, a vendar so bili upravičeni in so dejstva.
levak
# 09.11.2012 ob 21:58
MIRNČAN
MLADINA: Zadnja napoved: Türku 43,8 odstotka. Pahor 33,6 odstotka, Drugi krog bo tesen.

A to je zadnji tracking poll? k so rekli da bo ob desetih
--
Pa vendarle bereš Mladino. Ja to je zadnja napoved in izgleda, da je Türk malo padel in Pahor malo napredoval.
levak
# 09.11.2012 ob 21:40
MIRNČAN
Čaka se na zadnji tracking poll Mladine. Tisto bo najbrž najbolj relavantno za nedeljo.
--
Ki je zelo dobro napovedal izide parlamentarnih volitev. Tako, da imaš zelo prav in me zanima, kaj bodo napovedali in seveda potem realni izidi.
Mindmaster
# 09.11.2012 ob 21:28
Ja, to je že tako bolano, da bolj ne more biti. Najbolje, da nacionalka in POP TV sproducirata resničnostno oddajo Slovenija išče predsednika, pa bosta Valič in Poles skupaj z Mariom brala telefonske številke, na katerih glasujemo za predsednika. Obe televiziji dobita četrtino dobička od klicev, polovica gre pa v proračun.
nato_
# 09.11.2012 ob 21:25
Tako bo Pahor nagnal Türka po volitvah iz predsedniške pisarne, ko bo zmagal :)

Nikec3
# 09.11.2012 ob 20:53
Drugače pa precej dobro soočenje. Bobovnik je dober voditelj, pa sploh ne rabi biti agresiven, za razliko od Katje Šeruga.
generusus
# 09.11.2012 ob 20:30
Predsedniška kampanja je prodajanje iluzij državljanom s strani kandidatov. Aktualni predsednik je pri tem veščemu očesu še posebej prozoren. Gospod predsednik je imel pet let časa povezovati na različnih nivojih. Tega ni storil. Sedaj pa se hvali, da je včeraj, dva dni pred volitvami, sklical slovenski politični vrh, pa še to zaradi prestižnega vzgiba, ker je nekoliko prej to storil že predsednik vlade.

Ves čas svojega mandata je bil izrazito pristranski in se je vdinjal samo eni politični opciji in tudi njegovi podporniki, ki vsi po vrsti temeljijo v času izpred 60 let, so samo iz tega loga. Njegovo vzvišeno in hladno leporečenje ne prepriča. V zadnjih dneh, ko mu podpora nekoliko pada, je začel zvito a neiskreno nagovarjati tudi katolike in desni politični pol. Zelo podobno je ravnal pred petimi leti, a je takoj po tem, ko je bil izvoljen, obrnil ploščo.

Preostala dva kandidata nista dosti boljša, a sta po mojem mnenju vseeno boljša izbira.
Danger_Mouse
# 09.11.2012 ob 20:07
Kakšno neumnost je pravkar povedal mladi gospodič iz ŠOU...
comrade
# 10.11.2012 ob 00:06
Janša rešuje edino svojo rit, pa nič drugega.
comrade
# 09.11.2012 ob 23:57
Kaj naj potem rečemo za Pahorja (Zvera tu sploh raje ne bom omenil, ker je posebne vrste tič), ki je Janšev vojščak in ga bo, PAZI ZDAJ, podprla tudi RKC.
K_ris
# 09.11.2012 ob 23:16
@MIRNČAN

In če primerjaš rezultate stranke SDS prej in sedaj ugotoviš da rastejo. Torej je način kar pravi.

2004 - 29,08%
2008 - 29,26%
2011 - 26,19%
Nikec3
# 09.11.2012 ob 22:40
V Sloveniji ni želje po premostitvi spora levo/desno. Če bi bila bi Pahor pobral 90+% tako pa bojo levi volil turka in desni zvera.

Res je. Pri nas dobijo največ glasov najbolj radikalne stranke.
MIRNČAN
# 09.11.2012 ob 22:39
levak seveda. Preberi si ideologijo levice in ideologijo konzervativnih strank. Pač nikoli ne boš razumel ker si očitno navajen živeti od države.
Nikec3
# 09.11.2012 ob 22:29
Andreja Valič Zver bi se po mojem dejansko lahko uspešno kosala z ostalimi kandidati.
krosnjar
# 09.11.2012 ob 22:28
zaptist - s časovnim zamikom si oglej še posnetek tekme.
Pričakujem presenečenje. Zmago Pahorja v prvem krogu. Če bi kampanija trajala dlje, bi Turk izpadel v prvrm krogu. Je strašno dolgočasen in negledljiv. Zveru se vsaj malo zatika, da prežene spanec.
jo-jo
# 09.11.2012 ob 22:26
A sta Virant in Gorenak že odstopila in če ne, kaj čakata?

Ne, je pa odstopil Janković.
detelca
# 09.11.2012 ob 22:25
Kaj ni Zver bil edini ki ni mutil? In fino ženo ima!
Kaj je bilo pa tisto Pahorjevo rukanje v ženino ramo? Nista bila videti preveč skladna.
Juninho8Slo
# 09.11.2012 ob 22:21
Bodimo pošteni,kdor koli bo predsednik bo vseeno,dajmo enkrat priznat,da tiste fore,da "on" ne bo predsednik vseh Slovencev so za lase privlečene,take izjave so samo zaradi lastne hudobije,da tistega,ki je zmagal oz bo predsednik Slovenije,mi pa bomo šli zjutraj v vrtec,šolo,srednjo šolo,faks.....itd itd in dan oz delavnik bo ostal enak kot do sedaj.

Sam pa sem najbolj naklonjen Pahorju.

PS:Kar se tiče bodoče prve dame,pa je zame še najlepša spremljevalka Milana Zvera.

Čisto zares,zmagal bo vrjetno Turk,čeprav lahko Zver močno,močno preseneti v nedeljo 11.11 in zasede mesto predsednika Slovenije,Borut Pahor mi je najbližje,vendar on je v tej bitki za položaj predsednika v vlogi Sizifa,vemo kaj to pomeni.?.
MIRNČAN
# 09.11.2012 ob 22:17
Pa kot strankarski vojak in velik zagovornik SDS-a in vodje, je taktično modro vedeti, kako razmišlja nasprotni pol. Jaz osebno kdaj pa kdaj pokukam v Družino, Reporter, nekakšen planet. Res pa je, da moram potem velikokrat uporabiti toaletni papir. Časopisni papir je pretrd.

Da predvidim drugi pol ne rabim teh časopisov brat. Je dost če preberem komunistični manifest. nasprotni pol se ni niti malo spremenil. Mogoče Pahor pa Židan.
davide
# 09.11.2012 ob 22:12
hecna situacija, da je zverova žena bolj retorično sposobna od moža, ki je že toliko časa v politiki
levak
# 09.11.2012 ob 21:34
Gospa Zverova je pohvalila Ljubljano, kot zelo lepo mesto, kar je res. Ne vem pa kakšna bo reakcija šefa.
Borat Sagdijev
# 09.11.2012 ob 21:25
Evo pa imamo novega Jokerja, odkar je Heath Ledger umrl. Še dosti maskare ne rabi.
maxbernie
# 09.11.2012 ob 21:21
ciracara... bog se te usmili.
Mindmaster
# 09.11.2012 ob 21:11
Nikec3
# 09.11.2012 ob 21:03
Prijavi neprimerno vsebino
Türk po mojem na soočenjih ne govori nič napačnega, problem je, da je pač antipatičen. Izgleda zelo high class, ter nedostopen in to ga bo pokopalo.


Türk je dolgočasen, ker je diplomat po naravi in po poklicu. To se pričakuje od predsednika republike, da ne dela sramote Sloveniji v mednarodnih krogih in da ne išče pozornosti s populističnimi potezami. Pravi politik pa nikoli ne more biti.
Jakob Mali
# 09.11.2012 ob 20:44
Pahor ni perla, je pa edini pošten...pa še iz svojga žepa kave plačuje! :)
JKennedy
# 09.11.2012 ob 20:14
Čakam vprašanje o ukradenih podpisih.
levak
# 09.11.2012 ob 23:53
Dare40
je pristranski, nepovezovalen, aristokratski, težko dostopen, potraten in prihaja iz murgelskega gnezda.....Že dejstvo, da Turka podpirata Kučan in Stanovnik
--
Majerjev vajenec.
levak
# 09.11.2012 ob 23:40
cintauer
Türk troši kot ruski avtomobili ,tako da ne more biti predsednik,so pravkar sporočili iz štaba.
--
Vendar veliko manj, kot so preplačane Patrije. K sreči o predsedniku odločajo volitve in mogoče te bodo volilci uslišali.

- 2 glasova
---
In ker sem dobil minuse, priznam da Patrije niso preplačane. Upam, da me sodišče na Dunaju ne postavi na laž.
levak
# 09.11.2012 ob 23:24
MIRNČAN
Pol pa ne razumem kako lahko podpiraš pretirano socialo kot jo je delal naša levica ogromno let.
--
Veš zakaj, ker sem zdrav in imam to za bogastvo, kaj pa če človek zboli ob tako dobri sociali. Tudi delovna doba (moja) do 70- tega in več let ne bo problem, če bo zdravje v redu še naprej.
Tudi mladi, ki ne dobijo službe se mi smilijo. Brez službe in vsaj nekaj denarja si ob dostojanstvo. Invalidi in pripomočkov potrebni ljudje imajo srečo za tako socialo, ko zbiramo zamaške za njih, da ne dobijo navadne socilne (skoraj neuporabne) proteze. Bi si moral vzeti čas in bi naštel še kup primerov. JJ je obljubil hitro pomoč in če jo bo ponudil res hitro, bo dobil pohvale iz levice. Vendar so dosedaj znali samo dobičkarji pristaviti piskerček (npr. Podobnik in sanacija plazu, ko je nekdo ogromno zaslužil mimo razpisa),.....
K_ris
# 09.11.2012 ob 23:18
@cintauer

Zdaj sem v toku. Saj si mi že povedal rezultate.
Videonovice
Pahorja čaka izpolnitev obljub 00:02:39, 03.12.2012
Kandidata na voliščih 00:01:56, 02.12.2012
Iz volilnega štaba Danila Türka 00:02:32, 02.12.2012
Na voliščih tudi politični vrh 00:01:57, 02.12.2012
O delu volilnih komisij 00:02:34, 01.12.2012
Volilno varčevanje 00:03:38, 01.12.2012
Sklepno predsedniško soočenje 00:51:02, 01.12.2012
Analiza soočenja v Odmevih 00:11:27, 01.12.2012
Radijsko soočenje Pahor - Türk 00:50:00, 28.11.2012
Nekdaj zaveznika zdaj nasprotnika 00:02:09, 25.11.2012
Türk in Pahor o lačnih otrocih 00:02:28, 25.11.2012
Pahor gradil most na Koroškem 00:02:21, 24.11.2012
Predsedniška kandidata o DDV-ju 00:02:03, 23.11.2012
Pahor v Ložu, Türk v Mariboru 00:03:14, 22.11.2012
Türk v Mariboru 00:01:30, 21.11.2012
Pahor in Kosorjeva na FDV 00:01:47, 21.11.2012
Analiza uvodnega soočenja 00:12:56, 20.11.2012
Pahorjeva priljubljenost narašča 00:00:35, 19.11.2012