



Vaša ocena: 



Ocena 4,8 od 49 glasov
Ocenite to novico!
Starosta slovenske politike France Bučar je za MMC povedal, da Slovenija vse dotlej, dokler bodo nosilci funkcij na položaj gledali le kot plen, ne more biti moderna država.
Dejal je, da nam primanjkuje predvsem zrelosti na vseh področjih. Način, kako se bo država razvijala v prihodnje, je namreč po njegovem mnenju predvsem kulturno vprašanje. "Če ne bomo sprejeli in živeli v skladu z nekimi splošnimi standardi civilizacijskega obnašanja, potem je popolnoma jasno, da bomo šli v povsem drugo smer razvoja, kot bi morali iti. Vse prevečkrat je položaj posameznega nasilca oblasti predvsem mesto, ki služi njegovim težnjam in željam, ne samo materialno in vrednostno. Pri tem je popolnoma jasno, da se ne bomo mogli razviti v smislu neke moderne države, ampak bomo šli nazaj v avtoritarno državo, kjer je sleherno mesto naslov za osebno okoriščanje. Dokler ne bodo nosilci funkcij gledali na svoje mesto kot na priložnost, da lahko nekaj naredijo na skupnost, ko bodo skupni interesi pred njihovim lastnim uveljavljanjem, toliko časa ne moremo veljati za zrelo državo," je dejal za MMC.
Bučar: Stanje pravnosti v Sloveniji ni na tisti stopnji, ki bi ga splošni razvoj terjal in omogočal
Na vprašanje, ali se mu zdi Slovenija pravna država, je Bučar dejal, da je merilo za pravno državo to, ali se tudi vladajoča elita drži pravil, ki jih je sama postavila in ji pomenijo neke omejitve. "Če je neka država totalitarna, pomeni, da pravni red ne more veljati zlasti ne za vladajočo elito, ker vsak pravni red zavezuje. Tudi elita, ki ima možnost absolutno sama določati pravila v neki družbi, je tudi sama zavezana pravilom, ki jih je izdala. S tem je nehote tudi sama sebi postavila neke zavore. S tem je poplnoma jasno odgovorjeno na vprašanje, ali smo pravna država." Vladajoča elita v Sloveniji jemlje pravno državo kot neki okvir za njeno delovanje, še vedno pa se precej čuti nevezana na pravila, ki jih je izdala. "Ne morem reči, da je naša država absoluten zgled pravne države, daleč od tega, na drugi strani pa ne moremo reči, da so bili nekdanji sistemi absolutno avtoritarni. Je pa res, da stanje pravnosti pri nas ni na tisti stopnji, ki bi ga splošni razvoj omogočal in tudi terjal."
Dan, ko je šla Slovenija svojo pot
Pred 19 leti je bil v Sloveniji plebiscit o samostojnosti in neodvisnosti Slovenije, na isti dan leto pozneje pa je bila sprejeta in razglašena tudi slovenska ustava.
Na plebiscitu je 88,5 odstotka vseh volivcev in 95 odstotkov udeleženih podprlo vprašanje, ali naj Slovenija postane samostojna in neodvisna država. Izidi plebiscita so bili uradno razglašeni tri dni pozneje, zato 26. decembra praznujemo državni praznik, dan samostojnosti in enotnosti.
Ob dnevu samostojnosti in enotnosti bo drevi v Cankarjevem domu v Ljubljani osrednja državna slovesnost, na kateri bo slavnostni govornik predsednik vlade Borut Pahor. Proslavo si boste lahko ogledali na TV SLO 1 ali po spletu. Predtem pa so se poslanci zbrali na slavnostni seji DZ-ja, na kateri je bil govornik podpredsednik DZ-ja, Miran Potrč. |
Na podlagi plebiscitarne odločitve za samostojno državo je slovenska skupščina 25. junija 1991 uzakonila Temeljno ustavno listino o samostojnosti in neodvisnosti Republike Slovenije ter Deklaracijo o neodvisnosti in tako postavila uradne temelje slovenske samostojnosti. 26. junija istega leta je bila uradno razglašena suverena slovenska država.
Eno leto po izvedbi plebiscita sprejeta slovenska ustava
23. december je velik dan za Slovenijo, saj je bila natanko eno leto po izvedbi plebiscita sprejeta in razglašena tudi slovenska ustava, najvišji pravni akt v državi in vodilo za odločanje ustavnega sodišča. Ustava je postavila podlago pravnemu sistemu, ki temelji na spoštovanju človekovih pravic in temeljnih svoboščin ter na načelih pravne in socialne države, na parlamentarni obliki državne oblasti in na načelu delitve oblasti na tri veje, zakonodajno, izvršilno in sodno.
Ustava je bila z ustavnimi zakoni doslej spremenjena sedemkrat, kot kaže, pa bo prihodnje leto sledila nova sprememba, saj so na ministrstvu za pravosodje s strokovno skupino pripravili predlog sprememb ustave na področju pristojnosti ustavnega sodišča, v skladu s katerimi bo ustavno sodišče lahko samo izbralo, o katerih zadevah bo odločalo in o katerih ne.
Prijavi napako
24. december 2009 ob 10:25
24. december 2009 ob 10:19
23. december 2009 ob 15:30
Zelo dobro napisano. Delim demokratski pogled.
24. december 2009 ob 10:09
Ko vidim, da so nekateri zmožni le tega, da lahko stopijo na en ali drugi breg le za to, da na drugo stran vržejo kamen v nekoga.
A ste res tako lahkomiselni in naivni, da si morate zaradi politike in kdo je čigav pripadnik metati kamenje čez vodo? A je res pomembno kdo podpira desne in kdo leve? Ne obremenjujte svojih otrok s svojimi travmami. Kak pedagog bi vedel povedati kaj več o tem, da starševske travme prevzamejo nehote tudi otroci. Tako da bo bolje, da prenehate, odložite kamen, srečajte se nekje na sredini mostu. Če ne zaradi sebe, storite to zaradi otrok.
Pa lepe praznike
23. december 2009 ob 20:12
23. december 2009 ob 19:34
23. december 2009 ob 18:43
In če bi bil župan dr.Arhar, mularija pa SD-jeva, bi rekel enako, kot sem; za eno uro klečat na poleno v kot, potem pa potegniti pas iz hlač in deset po riti, najbolje nagi, kosilo in večerjo pa boš gledal iz kuhinjskega kota.
23. december 2009 ob 17:46
23. december 2009 ob 16:52
Kako to, da so vsako leto druga pravila za primernost, kdo je bil za in kdo proti? Budale.
Patria a ne, o ja, vse bliže in bliže in bliže, in ko zbor enkrat zapoje, bo pel. Tudi o orožju za Balkan pa vse to. O ja.
23. december 2009 ob 16:25
23. december 2009 ob 16:07
Naši politiki so še najbolj podobni kitajskim igračam,....navzven navidezno popolni,
ko pa se je z njimi začneš igrati kakšno pametno igro, enostavno razpadejo.
23. december 2009 ob 15:49
Bodi zdrava domovina,
mili moj slovenski kraj,
ti prekrasna, ti edina
meni zemeljski si raj.
23. december 2009 ob 15:30
Po nekaj malih poskusih v začetku vojne na Štajerskem partizanov do zadnjega leta vojne skoraj ni bilo; tisto, kar je bilo so bili v glavnem ubežniki iz Wehrmachta. Ker so komusti zaradi slabih izkušenj od drugod postali previdni, se z revolucijo dokonca vojne po Štajerskem niso ukvarjali.
Biti Slovenec prav tako kot biti Nemec, Italijan, Avstrijec ni nikakršna zasluga, ampak le slučajno stanje. Obstanek Slovencev ne tem ozemlju je predvsem posledica večstoletnega bivanja na robu vojnega območja (bližina Turčije) in izredno skromnih naravnih razmer - pomanjkanje surovin in slabe kmetijske zemlje. To dvoje je naredilo naše ozemlje neprivlačno za naseljevanje, malo pa je pripomogel tudi stalen dotok slovanskega prebivalstva iz osmanskega cesarstva. V vsakem primeru bi se sedanji Slovenci ob le malo drugačnih razmerah že zdavnaj spremenili v ponosne Nemce tipa Kärntner Jorga Haiderja.
Veliko nas je, ki si mislimo, da je pisanje o NOBu, kleerofašistih in podbnih stvareh najprej le delno resnično, drugič pa gre za lokalni pojav in v veliki meri služi za preusmerjanje pozornosti od resničnih problemov. Glede na to, da so borci obeh strani večinoma mrtvi, ne moremo tistih, ki so mladi in se niso udeleževali teh stvari obsojati za karkoli. Prav tako si ne moremo pripisovati zaslug drugih.
Zato, ker sem demokratskega prepričanja, si ne dovolim, da bi nekdo pljuval po meni, da sem klerofašist, belček in še ne vem kaj spada v ta arzenal. Poleg vsega celo ne hodim v Cerkvev, pa tudi če bi, to nikogar ne briga. Dejstvo pa je, da so zame kot demokrata tako fašizem, nacizem kot komunizem absolutno zlo.
23. december 2009 ob 15:30
23. december 2009 ob 15:07
Npr.: Na www.sds.si je takoj objavljena replika na Bučarjevo izjavo, ki se kot ponavadi konča z vprašanjem potencialnemu volilvcu in (ponavadi) brez podpisa avtorja:
- Smo mogoče z volitvami leta 2008 nevede spremenili tudi ustavo in danes spet velja tista socialistična iz leta 1974?
- So poslanci SD prespali prvo leto vladanja?
- Smo res vsi enaki pred zakonom?
- Ali se vlada boji slovenskega ljudstva?
- Bo Slovenija neto plačnica evropskih sredstev?
- Ali vlada ogroža varnost slovenskih vojakov?
- Ali je peti koridor ogrožen?
- Ali ima naša država pravega predsednika?
- Kaj bo z varnostjo slovenskega vojaka?
- Ali je nova Resolucija res pravšnja podlaga za reševanje okoljskih nevarnosti?
Zraven natrosimo še nekaj pregovorov:
- Učenec je prekosil učitelja
In pa seveda čestitke J-ja znanim športnikom:
- Predsednik SDS čestital Dejanu Zavcu
- Čestitke Peter Mankoč!
- Čestitke Dejan Zavec!
In še nekaj dejstev:
- Pahorjeva stranka odločno zagovarja kršitve človekovih pravic
- Kresalova ustvarja pogoje za politične zlorabe tajnih podatkov
- Predsednik Turk podpira teroristične akcije
23. december 2009 ob 15:05
Podpis! Seveda se mora oboje celostno obravnavat!
23. december 2009 ob 14:55
23. december 2009 ob 14:44
Vsi zdravorazumski Slovenci Janši pripisujemo zasluge za zmago v desetdnevni osvobodilni vojni za Slovenijo. To, da si ga ti takrat doživljal kot dobrega vodjo, ni nič čudnega, takrat je bil Janša vodja vseh Slovencev. Tista ekipa, Janša, Kacin, Peterle, Kučan, Bavčar, je osamosvojitev izpeljala briljantno. Tem ljudem smo lahko hvaležni, da se v Sloveniji ni končalo tako kot na Hrvaškem ali celo v Bosni. Oni se nas takrat obranili in zato si zaslužijo vse spoštovanje od vseh Slovencev.
Janša, Peterle in ostali desničarji so se meni in podobno mislečim zamerili kasneje, ko so začeli zaničevati slovenski narodnoosvobodilni boj med drugo svetovno vojno in poveličevati domobrance - kvizlinge, nacistične podrepnike, ki so izdali svoj narod in prisegli Hitlerju. Dodatno so se mi zamerili takrat, ko so začeli državno premoženje dajati cerkvi v zameno za agitacijo pri nedeljski maši na dan volitev. Ko se je to zgodilo, sem se začel spraševati, kakšne vrednote ti ljudje pravzaprav zagovarjajo.
23. december 2009 ob 14:40
Ali smo vsi za to, da se na istem nivoju obsodi komunizem in domobranstvo in da pozabimo na vse ovire iz zgodovine, ter tako zaživimo enotno v naši državi?
23. december 2009 ob 14:29
"Dragi črni in beli če bi bilo po vaše wurden wir jetz alle deutch sprechen.."
So what?! So what?!
23. december 2009 ob 14:20
Spoštovani G. Bučar, dajte prosim vsak dan to glasno povedat, mogoče se bo pa le koga prijelo.
Veste nekaj pa je takih samo ne zdržijo dolgo, v tem času niti niso zaželeni.
23. december 2009 ob 14:19
23. december 2009 ob 14:08
23. december 2009 ob 14:02
23. december 2009 ob 14:00
23. december 2009 ob 13:55
Bravo in hvala g. Bučar za te vaše besede.
http://www.facebook.com/pages/SLOVENSKA-
POLITIKA-JE-OD-OSAMOSVOJITVE-PORUSILA-VS
E-MORALNE-VREDNOTE/217631266571?ref=mf
23. december 2009 ob 13:46
23. december 2009 ob 13:45
Eno je predsedniski sistem, kot ga pozna na primer ZDA, kjer ima predsednik v rokah ogromno pooblastil in moc, drugo pa sistem, ki je v veljavi pri nas in v Italiji na primer, kjer predsednik vec ali manj le predstavlja drzavo v tujini, podeljuje priznanja in potrjuuje ambasadorje...., ce malo poenostavim.
23. december 2009 ob 13:40
23. december 2009 ob 13:36
Dragi črni in beli če bi bilo po vaše wurden wir jetz alle deutch sprechen.....
23. december 2009 ob 13:34
se vidi, kolk taki avtorji komentarjev poslušajo in razumejo novice in vzemejo vse iz konteksta. jankovič je komentiral zelo neprimerne obtožbe oz kvazo darila podmladka sds-a in vrnil z komentaerjem, da naj si glede ekološkega prevoza zrihtajo konjsko vprego pri janši, če lahko kaj konkretnega nardijo. (kar je bilo glede na neprimeren dialog s strani tistih mulcev čisto na mestu).
23. december 2009 ob 13:33
Seveda niso bili za plebiscit. Ne vem ce si bil dovolj star, da bi se tega spomnil, vendar jaz se vedno spominjam, ko je Kucan po radiu in TV dajal izjave, da bi bilo najboljse, da pocakamo s plebiscitom. Ce DEMOS ne bi potisnil plebiscit kot prvo tocko in izglasoval datum , bi se to nikoli ne zgodilo.
Zdaj je lahko bit pametn. Lahko bi se pa zgodila Hrvaška al pa Bosna, pa tebe in pol tvoje familije ne bi blo več danes.
23. december 2009 ob 13:30
Turk je SAMO precednik.
23. december 2009 ob 13:27
23. december 2009 ob 13:25
23. december 2009 ob 13:13
Pa se tistim ki so ga predlagali.
23. december 2009 ob 12:51
23. december 2009 ob 12:48
janša ali njegova vlada ni Ljubljani vzela niti evra. A ni čudno da so sedaj kao(jih je podrl) njegovi na vrhu pa prav tako ne dobi denarja.
Spremenil se je sistem, sedaj Ljubljana res dobi malo denarja na lepe oči za ostalo pa je potrebno narediti projekte in za ostale je enako. Za Ljubljano je ostalo nizkoriščeno precej denarja. in možne so samo tri opcije. 1. Pogoji so tako težki, da jih nihče ne izpolni (vednar mnoge občine jih) 2. Ljubljanska občinska uprava je tako nesposobna, da še projektov niso sposobni pripravit. 3. Jankoviču ali nekaterim drugim ne ležijo projekti kjer mora bit vse po pravilih..
Ljubljana je prej res dobila precej denarja "na lepe oči" sedaj pa je 75% tega denarja še vedno vendar je potrebno narediti projekte, ki so podnadzorom. S takim načinom se mora strinjati vsak normalno razmišljuoč davkoplačevalec.
23. december 2009 ob 12:32
23. december 2009 ob 12:32
Ne nateg v smislu samega dejanja,ker to samo po sebi za Slovence ne bi smelo biti sporno,temvec nateg v smislu nacina izvedbe,vmesavanje v konflikt preostalih bratskih narodov,po nasi osamosvojitvi(s katerim so si nekateri napolnili zepe Slovenija pa izgubila velik ugled in nateg glede privatizacije,ko je cez noc vse kar je bilo dotedaj nase, prislo v roke pescice in v roke tujcev.Nateg glede obljub o boljsem zivljenju ZA DELAVCE,ki danes zivotarijo z minimalcem.
Živela mala Švica in 500 evrov place v njej.
23. december 2009 ob 11:59
Razen g. Bučarja, so se do danes vsi "osamosvojitveni akterji" pokazali,
kakšna drhal so v resnici in kaj so pravzaprav z osamosvojitvijo želeli.
Gleda na prihodnost in kdo pelje državo v boljše čase (vlada in opozicija)
mi ni ravno preveč do praznovanja.
Mislim, da se nam je še "Bog" odpovedal.
23. december 2009 ob 11:58
Res je tale dokument prisel v javnost dosti kasneje, a tudi ce drzi; kaj pa je Kucan storil, da bi ustavil te procese?? Ne nazadnje se zakrat o samostojnosti se ni govorilo. Verjetno pa ti tudi Ruplova cestitka ni usla?
23. december 2009 ob 11:41
Moram priznati, da mi je Zdravljica veliko bolj všeč kot himna. Zdravljica je med državnimi hinami ena redkih, ki je miroljubna, opeva miroljubnost narodov in sožitje s sosedi. Ponosen sem, da ima moja država miroljubno himno, v kateri ne grmijo topovi in ne teče kri v potokih.
23. december 2009 ob 11:37
To je dan, ki je leta 1991 v celoti zabeležil ter zaokrožil Vseslovensko voljo, voljo Slovenk in Slovencev, da se po več kot dva tisoč letih trpinčenja, zgrešenega vodstva in neugodnih spletov okoliščin, postavi na svoje noge.
Slovenstvo je hotelo imeti priložnost, da se dejasnko odtrga od tujih spon in si trdno zazida svoj raj na Zemlji, tukaj pod Alpami, ob Jadranskem morju.
Vse nas je družila misel, da je končno prišel čas, za katerega so naši predniki tolikokrat krvaveli, pa se vendar nikoli niso predali.
In danes, ko nam ljudje, ki so zgoraj opisano imeli pred dvajsetimi leti možnost uresničiti, govorijo, da naj bomo 'strpni' in tolerantni do vsega, kar je tujega, da naj dobesedno pozabimo na svojo častno, trdno zgodovino, vemo da jih ne smemo poslušati, pač pa moramo delovati in se ravnati po volji svojih src.
Uprli se bomo vladi, jasno in glasno, neodvisno od katerekoli trenutno vladajoče stranke ali kake drge oblike koristoljubnežev.
Čas je za sveže, novo in boljše življneje v naši lepi Sloveniji.
Tako Vas vse vabim na pomembno simbolno dejanje.
26. decembra 2009 bomo vsi Slovenci, ki se z delovanjem izkoriščevalcev zadnjih trideset let več ne strinjamo, pred vhod najbližje občinske enote postavili oziroma položili kamne.
Bolj ko ste z življenjem v Sloveniji nezadovoljni in bolj, ko se ne strinjate z vladajočimi, večji kamen položite pred upravno enoto v vašem kraju.
Izjema je lahko le glavno mesto Ljubljana; pozivamo vse Slovenske in Slovence, da kamne polagajo pred sam Državni zbor (parlament).
Zakaj kamenje?
Razlog je preprost. Če našim 'vrlim' politikom vse težje življenje večine Slovenstva ne predstavlja kamna spotike, naj kamen spotike predstavlja kamen sam.
Ta metoda ni nasilna, ni direktna in neposredno Vas za vaše dejanje ne morejo obtožiti ničesar.
Bomo pa jasno povedali, da se več dolgo ne bomo pustili izžemati.
Prvi korak k izražanju nestrinjanja!
______________
Oče, mati, bratje in sestre,
koče, mesta, trate in steze,
holmi, skale večnega snega:
to je moja domovina!
Zdrava bodi moja lepa domovina,
moja lepa domovina.
23. december 2009 ob 11:34
na boj junaška kri
za blagor očetnjave
naj puška govori!
Z orožjem in desnico,
nesimo vragu grom,
zapisat v kri pravico,
ki terja jo naš dom.
Naprej zastava Slave,
na boj junaška kri,
za blagor očetnjave
naj puška govori!
Draga mati je prosila,
roke okol vrata vila,
je plakala moja mila,
tu ostani ljubi moj!
Zbogom mati, ljuba zdrava,
mati mi je očetnjava,
moja ljuba čast in slava,
hajdmo, hoj, zanjo v boj!
Naprej zastava Slave,
na boj junaška kri,
za blagor očetnjave
naj puška govori!
Naprej! Naprej!
Slava vsem, ki so tako ali drugače riskirali glavo za uresničitev naših sanj!
23. december 2009 ob 11:28
Ja "Ivan Grasupelski" je bil takrat na ablasti in imel vrečo v rokah ...
23. december 2009 ob 11:27
23. december 2009 ob 11:23
23. december 2009 ob 11:19
Kar se pa Kučana tiče, je pa iz gole vljudnosti, vsaj vizuelno podpr osamosvojitev. Je pa res, da druge opcije za obstanek v politiki ni imel!
23. december 2009 ob 11:11
nekdo je napisal, da še učitelji ne ločijo 23.12 in 25,6 med sabo!!! Mi je zelo žal če tega ne loči med sabo potem bi bilo bolje, da počen kaj drugega saj za učenje ni ravno primeren.
Skuggi t.i. levica je bila zelo dolgo proti in če bi bilo po njenem, bi se zadeva drugače razpletla glede na vse digajanje kasneje je jasno,da bi bilo slabše. Trditev, da je t.i. levica pri plebiscitu kao zelo pomagala je brez dvoma čista laž. Dokazov za to je ogormno nekja so jih nekateri že navedli. Res pa je, da se je nekje na tej poti vendar po plebiscitu Milna Kučna odloči da nnedovisnost podpre in potem se je res angažiral. Vendar pa na t.i. levici nekateri niso do konca bili tega pripravljeni sprejeti in so delali veliko stvari proti eden takih je Školč, ki ga je ustavil Mile Šetinc in to, ko je JNA že začela akcijo prot Sloveniji torej po 25.6.1991.
23. december 2009 ob 11:10
Le kaj bi po njegovem tehtnem razmisleku povedal na temo enotnosti, glede katere je že marsikaj demonstriral pa potem poskušal olepšati z besedami.
23. december 2009 ob 10:59
26.december ,dan slovenske samostojnosti.
Tako bodi !
23. december 2009 ob 10:58
23. december 2009 ob 10:58
franzz. - po Lizbonski pogodbi lahko o kakšni samostojnosti samo še sanjamo! Pa kje ti živiš?
Jaz živim v samostojni Sloveniji, ki je trenutno okupirana s komunisti, ki pristanejo na vse zahteve EU-ja, tako kot so bili navajeni za Beograd. To so tisti, ki so leta 1989-91 prisegali na nedotakljivost meja SFRJ , na komunizem in bratstvo in enotnost, nikakor pa samostojno Slovenijo.
23. december 2009 ob 10:56
http://www.youtube.com/watch?v=uTUnUJ3SP
EY
23. december 2009 ob 10:54
23. december 2009 ob 10:52
23. december 2009 ob 10:52
23. december 2009 ob 10:51
23. december 2009 ob 10:51
23. december 2009 ob 10:50
23. december 2009 ob 10:48
23. december 2009 ob 10:32
Po sedanjih dogodkih sodim, da je potrebno osamosvojitelje pozapret, nasprotnike samostojne Slovenije pa nagradit. Kaj se dela kaj drugače?
23. december 2009 ob 10:32
Na zalost ne najdem nic pod tistim linkom, a ce je to eden tistih, ki mi podnapisi povedo, kaj moram slisati in si misliti, me kaj dosti ne zanima. Verjetno sem to videl v zivo v tistih casih, tako kot se tisoce drugih Slovencev, ki so bili za samostojnost, a glej ga zlomka: kljub temu volili Kucana.
23. december 2009 ob 10:14
23. december 2009 ob 10:05
----
ne jokcat o grobem kapitalizmu - mi smo se svetlobna leta od pravega kapitalizma. Vecina pridnih in delavnih Slovencev pa danes zivi veliko bolje. Revnih je pa tolk kot kjer kol drugje. Namest da glasujes na oddajah tipa kmetija, daruj tistih nekaj centov rdecemu krizu ali pa karitasu.
23. december 2009 ob 10:05
Absolutno se strinjam s teboj, da je Janez Janša drugi Rudolf Maister za Slovenijo.
Obema kapo dol!!
Seveda jugofili se s tem ne strinjajo, ker je Slovenija razbila YU.
Hvala Bogu, da je jugoslavija KREPNILA!!!!
23. december 2009 ob 10:02
Hvala. HAHa. Nisem niti vedel, da kaj taksnega obstaja.
23. december 2009 ob 10:01
O pa se kako se spominjam tistih casov in tudi tega , da je bil Joze Smole in takratna SZDL tista, ki je prva predlagala plebiscit. Demos ga je samo izpeljal. Seveda so bili zadrzki in strah, predvsem tiste strani, ki je takratno zvezno oblast in vosko se kako dobro poznala In krvava vojna v Jugoslaviji ob njenem razpadu je bilo prav to kar so napovedovali.
Kucan je razglasil ekonomsko samostojnost ze pred prvimi volitvami, kar je bila vsaj za gospodarstvo, ze lepa priprava na odcepitev.
Ne poskusam povelicevati zaslug takratne oblasti, saj bi s tem negiral samega sebe in svoja dejanja v tistem casu, vendar sem preprican, da bi nasa osamosvojitev potekala bistveno drugace, ce bi takratni oblastniki resda bili tako proti osamosvojitvi in taksni totalitaristi kot se nekateri trudite prikazati.
Ves tudi jaz lahko napisem povsem isto , ali pa se vec, kot EU2004. In lahko se celo strinjam, da je bil JJ res nekaksen Maister tistega casa, saj njegovih zaslug niti priblizno ne zanicujem. na zalost, pa je s tem svojo vlogo odigral in politiko bi morl prepustiti ljudem, kot je bil Pucnik.
23. december 2009 ob 09:59
http://tvslo.si/predvajaj#ava2.38331682;
;
23. december 2009 ob 09:55
venomer nas namreč prepričujejo "hoteli ste, imate". takega razvrednotenja posameznika, tako krut, nesocialne kapitalizem, ni bil nikoli vprašanje na glasovnici!
23. december 2009 ob 09:53
23. december 2009 ob 09:51
23. december 2009 ob 09:48
23. december 2009 ob 08:41
Prijavi neprimerno vsebinostari časi ja...........marsikaj je blo taktar bolje!!! Ne vse, da se razumemo:))- 2 glasova
---
ce si sposodis XY $ od WB in IMFja pa potem na to pozabis, verjetno da bos zivel OK. Problem je, ko ti upniki potrkajo na vrata. To se je zgodilo, ko je razpadla Jugoslavija. Mi smo sli po pravi poti in smo danes 5x na boljsem kot Srbija in preostali Balkan. Toliko o boljsih casih. Ti boljsi casi so Srbe cist obubozal.
23. december 2009 ob 09:43
23. december 2009 ob 08:38
Prijavi neprimerno vsebinoBi pa bil danes resnično pravi dan, da bi JJ zaprli, za zgled drugim, to bi bilo demokratično g. predsednik.
---
na kaki osnovi bi ga pa aretiral? Si se solal pri totalitaristicnih komunistih? Ves brez kakrsnihkoli dokazov ne gre v demokraciji in sanjat o krivdi nekoga, ker ti ni vsec je bolano!
23. december 2009 ob 09:37
23. december 2009 ob 09:36
Tebi in vsem zavednim Slovencem cestitam ob dnevu samostojnosti.
23. december 2009 ob 09:30
23. december 2009 ob 09:24
23. december 2009 ob 09:14
23. december 2009 ob 09:13
Ta dan so se uresničile tudi moje sanje in sanje mojih staršev in še danes mislim tako. Da pa ne bo kakšne pomote, naj napišem, da je bil moj oče med drugo svetovno vojno partizan in pozneje oporečnik, ki ni nikoli imel partizanske pokojnine, pač pa svojo z delom zasluženo. Jaz pa sem bil leta 1991 štirikrat vpoklican v obrambo domovine in tudi 15 dni med samo kratko vojno za Slovenijo sem bil vpoklican. Tako sem bil vse skupaj tisto leto preko 40 dni v vojaški uniformi.
Zdaj pa bom napisal nekaj, kar bo marsikomu šlo v nos. Ponosen sem, da sem bil Janšev vojak v vojni za Slovenijo in zame je Janez Janša drugi Rudolf Maister.
23. december 2009 ob 09:12
23. december 2009 ob 09:08
To je žalostno!
23. december 2009 ob 09:01
???? Daj mi no pokazi te hvalospeve??? kolikor je meni znano, je bil vceraj dan mater na Indoneziji.
23. december 2009 ob 09:00
Ne zdaj tukaj solit pameti nam, ki smo to obdobje preziveli in v njem aktivno sodelovali.
23. december 2009 ob 08:57
Vse najboljše Slovenci!
23. december 2009 ob 08:49
23. december 2009 ob 08:47
Pa daj umiri se ze stemi bedarijami. Kaj sedaj ze ni vec dovolj obtozevanje, da so bili za konfederacijo 8 kar je bil mimigrede tudi demos sprva), sedaj ze tudi za plebiscit niso bili?????? ne vem kje ti pobiras vsa ta nova "dejstva", a prav rad bi jih videl tudi sam.
23. december 2009 ob 08:43
23. december 2009 ob 08:41
23. december 2009 ob 08:38
23. december 2009 ob 08:33
LP
23. december 2009 ob 08:19
23. december 2009 ob 08:06
Ta dan je bil nepozaben in neizmerno sem ponosen, da sem ta dan dozivel.
Moj stari oce, ki je bil Maistrov borec za severno mejo 1918 leta ga ni dozivel, vendar ga je kot toliko slovenskih domoljubov sanjal vsak dan svojega zivljenja.
Najvecja zalost pa je, da so danes na oblasti tiste politicne sile, ki so nasprotovale izvedbi plebiscita (vkljucno s Turkom-Janicarjem).
"Kam si prisla moja Slovenija?,"bi se vprasal moj stari oce.