Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,1 od 37 glasov Ocenite to novico!
Fani Eršte
Fani Eršte pravi, da se je za kandidaturo odločila sama, saj meni, da je v državi treba nekaj spremeniti. Foto: BoBo
VIDEO
Fani Eršte za predsednico
Predvajaj RealPlayer WindowsMedia

Dodaj v

Fani Eršte: Z ulice v predsedniško palačo

Ima nekaj "dobrotnikov, ki bodo kaj primaknili"
1. avgust 2012 ob 13:28,
zadnji poseg: 1. avgust 2012 ob 13:37
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

38-letna brezdomka Fani Eršte je po 19 letih na ulici napovedala vstop v predsedniško tekmo, kandidirati pa namerava s podpisi državljanov.

Na novinarski konferenci je dejala, da na cesti živi že 19 let in ugotavlja, da država tone, zato je v njej treba nekaj spremeniti. Pravi, da je vedno več ljudi na cesti, vedno več je brezposelnih in nezadovoljnih, zato se je odločila za kandidaturo na predsedniških volitvah in bi, če bi dobila priložnost, "rešila Slovenijo".

V programska izhodišča je zapisala problematiko Romov, varčevanje, družbeno neenakopravnost, socialo, zdravstvo, tajkune in tuje državljane.

Kandidirati namerava s podpisi državljanov in meni, da jih bo, glede na to, da jo pozna veliko ljudi, kar nekaj, ki bodo volili zanjo. Kampanjo namerava financirati sama, ima pa tudi nekaj "dobrotnikov, ki bodo kaj primaknili".

Vedno več jih je
Kandidaturo so do zdaj napovedali še zdajšnji predsednik republike Danilo Türk, evropski poslanec iz vrst SDS-a Milan Zver, ki ga podpira tudi NSi, nekdanji predsednik vlade in stranke SD Borut Pahor ter neodvisna kandidata Marko Kožar in Monika Malešič, ki kot "podjetnica z izkušnjami" meni, da bo lahko pomagala gospodarstvo premakniti naprej. Zbiranje podpisov za kandidaturo za predsednika pa je napovedal tudi Miro Žitko in dejal, da je njegov cilj ta, da bi "kot predsednik poskušal življenje predstaviti kot lepo, da bi se boril proti različnim psihosomatskim motnjam in da bi ljudje sonaravno živeli".

Na ogled pa v spodnji fotogaleriji postavljamo še nekaj utrinkov zadnjega delovnega dne Boruta Pahorja. Tokrat je pomagal v zavetušču za živali.

T. H.
Prijavi napako
Komentarji
žuti
# 09.08.2012 ob 12:55
kakršne koli volitve že bojo bo za nas vse skupaj najbolje da bo 0% udeležba,politiki nas žalijo,kradejo,zasmehujejo,takim bi bilo treba še zrak zračunat ne pa da se mastijo na tak in drugačen način iz državnih proračunov,država mora biti podjetje in če v podjetju ni rezultatov=ni plačila,plavi kartonček in srečno!
kawboy
# 05.08.2012 ob 10:51
Spoštovani!
Jaz bom pa povedal eno slabo zgodbo o njej, ki je žal resnična. Ta gospa Fani, ki se prikazuje kot nevem kakšna rešiteljica Slovenije je in kako je da je poštena. Pred parimi leti sem bil v Tivoliju, ko mi pristopi prav ta gospa in me prosi, če bi ji lahko posodil denar, češ da mi ga bo vrnila. Nisem dolgo okleval saj se mi je gospa zasmilila, češ kakšna reva, da je in da nujno potrebuje denar. Nakar mi je napisala kontaktne podatke z imenom in priimkom ter naslovom. Vendar, ker nisem preveril njeno osebno sem potem ugotovil, da mi je dala lažne podatke. Takrat sem ji posodil 5.000 tolarjev. Vem da sem naiven, ampak na napakah se učimo. ker nisem preveril njenih osebnih podatkov, amapak sem verjel njenim besedam. Dobrota je sirota. pravijo. In takšne predsednice si jaz ne želim imeti na čelu države, ki tako laže, zavaja in se dela bogo, samo da pride z prevarami do denarja, brez kakršnegakoli trdega in poštenega dela. Denarja mi pa še do danes ni vrnila.
cooler12
# 03.08.2012 ob 21:34
ni prave izbire
ninrec
# 03.08.2012 ob 19:12
a je to neka sestricna od gargamela ahahah
ninrec
# 03.08.2012 ob 19:07
Pa to ni res kaj se dogaja, a zdaj bodo pa se klosarji vodili drzavo kam smo prisli.Brezzoba predsednica hahaha,a je to slucajno gargamelova sestricna o mama mia ne morem verjet kam smo prisli pa saj se bodo vsi smejali, cel svet se nam bo smejal, zato pa je tako ker lahko vsak kandidira.Dajte se mal zresnit,to ne pelje nikamor,ne,ne in ne.Zadnjic smo jo videli na postaji,kako spi na klopci in tak naj bo predsednik drzave pa lepo vas prosim a ni nobenega bolj normalnega,a smo slovenci tko obupani al kaj.To so verjetno samo sanje,ma pa jajca da si takole upa.5min slave!BRAVO SLOVENIJA !
STANE
# 03.08.2012 ob 16:42
Tomažin
Daj že enkrat pusti te privilegije.O tem sem že govorila.Pusti,da ima vsak svoje mnenje,saj smo v demokraciji,al kaj? To si že vse napisal.Se mi zdi,da se v vsaki temi vključiš z enim in istim lajnami.Kot bi poslušala desno stran parlameta.Stokrat izrečena laž postane resnica.
Jaz spoštujem tvoje mnenje,da bi moral G.Turk ponoči skoči pokonci in novinarjem odgovarjat o zličinskih pobojih po NOB. Pričakujem,da boš tudi ti mojega spoštoval,sploh pa ker nič ne veš o meni še manj pa o mojih"PRIVILEGIJIH"
Nikoli,nisem bila v partiji in ne sedaj v stranki .Kakšni privilegiji neki.
Tomažin
# 03.08.2012 ob 12:00
@STANE
Odkritje velikega števila zločinsko umorjenih nedolžnih civilnih prebivalcev bi bilo za vsakega civiliziranega predsednika vedno prvorazredna tema, pa magari če ga ob pol noči vržejo iz postelje.
Je pa tvoj odnos to tega vprašanja pač odnos privilegiranca, ki je v zločinskem režimu užival privilegije na račun tega, da je bil tudi sam aktiven med temi privilegiranci, za katere sedaj ni čudno, da branijo svoje privilegije tudi na račun propda vsega gospodarstva in stradanja prebivalstva nasploh, ampak tega je konec.
Tomažin
# 03.08.2012 ob 11:47
@STANE
Tisto ni bila mednarodna rireditev, ni bila niti državna prireditev, ampak privatna zabava po nekem, kakršnemkoli že ključu zbranih oseb. Če so o tem poročali javni mediji, to dogodka ne spremeni v dogodek javnega značaja. Če se nekje recimo zgodi požar ali udari strela, in tja pridejo kamere, ta dogodek zato tudi še ni prireditev javnega značaja, kajne?
STANE
# 03.08.2012 ob 09:14
Jaz smatram,da je Turk pravilno in diplomatsko odgovoril.Bil je na praznovanju 8.marca in ne na privatni zabavi,ki je mimogrede mednarodni praznik žena in iz spoštovanja do tega praznika, je odgovoril malce cinično,kajti kako misliš,da bi izgledalo,da bi ga ob hudi jami vprašali,kaj misli o 8.marcu? Vsak ga lahko razume kakor hoče, odvisno kako je komu pri srcu.Sicer je pa vojne poboje že večkrat obsodil.
Tomažin
# 03.08.2012 ob 03:26
@STANE
# 02.08.2012 ob 16:54
Regan pa je bil res filmski igralec,potem pa guverner Kalofornije predvsem pa skoz politično aktiven pri demokratih predno je prišel v belo hišo.
Tako se dela kariera v demokraciji,ne pa iz ulice v predsedniško palačo


Saj kdo pa pravi, da bo šel kdo iz ulice v predsedniško palačo?
Trdim samo, da sodelovanje v strankarski politiki ne prinese znanja ali kakršnihkoli dodatnih sposobnosti, ampak samo strankarske volilne glasove, torej volilno bazo za temelj na katerem je mogoče računati naskok na zmago. In če za predsedovanje v Ameriškem sistemu, kjer ima predsednik res v rokah celotno vodenje državnega aparata uspešno deluje nekdo, ki je samo filmski igralec, potem je predsednik Slovenije, kjer nima res nobenih pooblastil in je njegova funkcija samo protokolarne narave še toliko bolj lahko čisto kdorkoli. No ja, ne čisto kdorkoli, ampak kdorkoli ki ima dovolj visoka moralna načela, izključno ta so za našega prdsednika pomembna.
Ali je ta moralna načela mogoče kateremukoli kandidatu oporekati? No, razen morda Türku, ki se ne zmeni za odkritje množice pobitih državljanov, če to izve, ko je slučajno ravno nekje na neki zasebni zabavi, ali pa ko v hudi gospodarski krizi, ko njegovi državljani nimajo, da bi svojim otrokom plačali malico on pa najame letalo, da se za nekaj minut letenja v državni blagajni naredi vrtinec in to ne enkrat, prav poniglavo to stori večkrat?
monte
# 02.08.2012 ob 17:30
Tomažin:
Očitno slabo bereš. Avtor komentarja, ob katerega se obregaš, sem jaz. In stojim za vsako napisano besedo. Pa verjemi, zaradi tega se mi ni bat, da bi šel sedet. Pri dotičnih gre za norčevanje iz države nekaterih, ki si želijo svojih"5 minut slave", ali pa pričakujejo kak tak in drugačen interes. Pri njihovih kandidaturah jim je prav figo mar za državo, državne interese in za državljane. Če bi jim bilo mar za državo, bi se pred kandidaturo seznanili vsaj s tem, kako država funkcionira, kakšno vlogo, funkcije, pooblastila,... ima predsednik države.In če bi jim bilo mar, potem ne bi niti pomislili na tako kandidaturo.
STANE
# 02.08.2012 ob 16:54
Tomažin
Ne vem odkod teb,da je bil Obama učitelj telovadbe
1983 diplomiral v New Yorku na Columbiji,osem let kasneje v Harwordu zaključil pravo,Poučeval ustavno pravo na univerzi,prišel v senat v državi Illions,2005 odšel v Wasington.To je le delček.
Regan pa je bil res filmski igralec,potem pa guverner Kalofornije predvsem pa skoz politično aktiven pri demokratih predno je prišel v belo hišo.
Tako se dela kariera v demokraciji,ne pa iz ulice v predsedniško palačo
Tomažin
# 02.08.2012 ob 15:02
@what ever
# 02.08.2012 ob 14:31
res je, da je fani boljša od pahorja, zvera... itd. ampak zdi se mi malo pretirano, da bi brezdomci bili precedniki...
V demokraciji je vsak lahko predsednik, če ga seveda volilci izvolijo
Ronald Reagan je bil filmski igralec, na kaj pa se je spoznal? Pa ni bil slab predsednik, celo eden najboljših je bil, po mojem okusu.
Tudi Obama je samo učitelj telovadbe, kakšno izobrazbo pa ima? Pa je predsednik ene najbolj zahtevnih demokracij na svetu. Totalitarci tega ne razumete, ker ne razumete demokracije, mi je prav žal.

Kar se pa tiče precednika, sem pa to tudi jaz. Vsak dan si skuham čaj in si ga precedim.
STANE
# 02.08.2012 ob 14:36
what ever,ne vem če se zajebavaš al kaj? So what!
what ever
# 02.08.2012 ob 14:31
res je, da je fani boljša od pahorja, zvera... itd. ampak zdi se mi malo pretirano, da bi brezdomci bili precedniki, sploh se ne spoznajo na delo precednika. nič nimam proti, da se je odločila za kandidaturo. ravno nasprotno. vsak ima pravico...
mrMis
# 02.08.2012 ob 14:22
Top šit! (=
enbody
# 02.08.2012 ob 14:11
Faaaaaaaaaaani a jo imaš res postrani?
ciracara
# 02.08.2012 ob 14:06
Ima moj glas, samo podpise naj se ahta zbirat!

Gremo!
STANE
# 02.08.2012 ob 14:05
Tomažin
Sedaj pa res zadnjič - moja preživetvena konstrukcija je nasledja -
upokojenka - brez privilegijev, 18 let službe v državni firmi v socializmu in 20 let privat
s svojo d.o.o.- torej samopreživetje,brez privilegijev in plačanimi vsemi prispevki in davki.
STANE
# 02.08.2012 ob 13:59
Nihče ne bo stradal zaradi štadiona-Je vsaj koristen in oprijemljiv.Stradal bomo
zardi miljard in miljard..........,ki jih (JE) zapravlja država, zaradi denarja ,ki leži na tujih računih,
zaradi propadlih fabrik ( in pokradenih),ki so jih dobili v roke priviligiranci.............
Zdaj mi pa spet reci,da sem pingvin.HA,ha
Tomažin
# 02.08.2012 ob 13:50
@STANE
Predsedniške volitve niso šprtne igre !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se strinjam s teboj. Ravno zato pa navijači nebi več navijali za naše, ki so nam zgradili stadon na puf, da bomo sedaj zato stradali, kane?
Vidiš kako lepo prideva na koncu skupaj?
STANE
# 02.08.2012 ob 13:49
Ne razmem,zakaj bi za nekoga navijal, pa če tudi bi potem stradal To je skregano z logiko.
Svari se počasi sopreminjajo že 20 let in so žal dosegle dno.
STANE
# 02.08.2012 ob 13:34
Tomažin
Še zadnjič se oglašam,ker vidim, da nima smisla.Lepo da si mi dal lekcijo o prilivigirancih v demokraviji in priviligirancih v toatlitarizmu.Priviligiranec je priviligiranec v enem al drugem sistemu! Priviligiranec pomeni,da ima koristi - največkrat materialne ne glede na svoje sposobnosti pa naj bo v katerem koli sistemu.Sposoben človek - gospodarstvenik ali kdorkoli sposoben in uspešen na svojem področju privilegijev ne potrebuje. Zato priviligirancem ponavadi pravimi ritolizniki,ki se prodajajo zaradi svojih koristi in nimajo svoje vizije ampak vizijo svojega liderja . Zagovarja in ščiti ga zaradi svojih koristi,zato
tudi toliko političnega kadrovanja.Zakaj so v prejšnjem sistemu vsi ali večina leteli po partijsko knjižico,če ne zaradi privilegijev. Ker niso uspeli,so danesapriori proti vsemu,kar diši po rdečem.Takšni so najhujši
Žal mi je, ampak danes ni nič drugače Mogoče smo naivno mislili, da bo.
Jaz mislim,da bi res morali postaviti tehnično vlado,kot jo ima Italija in jo mora postavit Bruselj Naj bodo v vladi strokovnjaki posameznih področij in NE POLITIKI, ki bi naprej strokovno kadrovali.Mogoče bomo tako imeli kaj možnosti.
Tomažin
# 02.08.2012 ob 13:32
@STANE
Ne, privilegirancev res ni tako število, ostalo, ki jih šteješ za volilce so navijači z ljubljanskega stadiona, ki bi baje bojda volili za privilegirance, ker da za naše je treba navijati, pa čeprav potem stradamo, ampak sem prepričan, da se stvari spreminjajo in jih počasi, a zanesljivo srečuje pamet.
STANE
# 02.08.2012 ob 12:45
Predsedniške volitve niso šprtne igre !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tomažin
# 02.08.2012 ob 12:44
@STANE
# 02.08.2012 ob 12:16
Marsikdo pa danes živi kot prvorazredni državljan pa imamo baje demokracijo.
Ni mogoče primerjati prvorazrednih državljanov v totalitarizmu in prvorazrednih državljanov v demokraciji.
Diktator v totalitarimu nima oblasti zato, ker bi ga v njegovih dejanjih ljudstvo podpiralo, ampak zato ker si okoli sebe zbere sloj privilegirancev, ki so dovolj nesposobni, da se mu ni treba bati, da bi kdo posegal v izvajanje njegovih ukazov, ampak so pripravljeni za svoje privilegije zločinsko trorizirati svoje sodržavljane.
V demokraciji je popolnoma nasprotno, in ti to veš. Samo zaradi tvoje osebnostne preživetvene konstrukcije poizkušaš izenačevati ene in druge ter ščuvati ljudi na tiste, ki so sposobni gospodarstveniki in zato premožni, ker so edino ti sposobni iz Slovenije narediti državo blaginje, ti pa si želiš ravno nasprotno, propad države in povratek totalitarizma, kjer bi bila med privilegiranimi. Privilegiranci kontinuitete vsekakor niso sposobni ustvariti države blaginje, ker v totalitarizmu poteka negativna selekcija in so na vrhu samo taki, ki nimajo vizije in niso spoobnosti prevzeti vodenja države, saj so bili ravno zato izbrani, da so v krogih kontinuitete napredovali.
STANE
# 02.08.2012 ob 12:26
Nekdo je napisal, da je predsednik Turk izbira priviligirancev,ki pa da so v "majnhni manjšini"
Lepo da imamo po anketah kar 45% priviligirnacev. In če bo slučajno zmagal,ga bo voilo kar
več kot polovico "majhne manjšine".
Tomažin
# 02.08.2012 ob 12:25
Me veseli, da z nami resno debatira tudi naša prijateljica STANE.
Zmagal bo itak tisti, ki ima dovolj veliko volilno bazo in tu je gola matematika, ampak v tem pogledu pa je tudi kandidaruta nekaterih resnih kandidatov, kakor je Türk popolna farsa.
Izrazil se bom v olipijskem duhu časa.
Važno je sodelovati, ne zmagati.
STANE
# 02.08.2012 ob 12:16
Tomažin
Sprejemam in odobravam demokracijo in ne bi rada živela kot prvorazredni državljan v totalirizmi! Marsikdo pa danes živi kot prvorazredni državljan pa imamo baje demokracijo.
Mogoče smo mi Slovenci preveč ali pa premalo dozoreli za demokracijo tipa zapadlih eu držav in ZDA. Lepo,da z našo zakonodajo omogočimo vsakomur,da se lahko poda v predsedniško avanturo in da svetu pokažemo,KAJ JE RES PRAVA DEMOKRACIJA.
Hitro smo se jo naučili,celo ućitelji lahko postanemo npr ZDA,in drugih EU držav ,ki imajo verjetno malo bolj dogo zgodovino demokracije in še malo več klošerjev in bo izbira še bolj pestra.
gpag
# 02.08.2012 ob 12:14
@Tomažin: malo narobe si citiral. Tistega nisem jaz napisal, tisto je citat. ;)
Tomažin
# 02.08.2012 ob 11:56
@gpag
# 02.08.2012 ob 09:45
V primerih predsedniških kandidatov ala A.Štern, Elena P., zdaj tudi Fani, pa Plemeniti,... gre za čisto norčevanje iz države.



Norčevanje ni čisto ustrezna beseda, saj bi to pomenilo, da moramo biti na kandidata jezni, ker da nas ima za norce, kar pa je

kandidatu podtaknjeno in niti slučajno ni res! Uporabo te besede bi se dalo razlagati kot ščuvanje proti nekemu kandidatu, ki ga

potem lahko kak ekscentrik celo ustreli. Za takšno ščuvanje se gre sedet. Poizkusi kaj takega reči o predsedniku Türku, pa boš

hitro videl kje boš pristal, pa čeprav on pa res nima nobenih možnosti za zmago, saj je bil predsednik samo privilegiranih

prvorazrednih državljanov, ki pa so v majhni manjšini in se je s tem že v izhodišču postavil v pozicijo marginalca.
Skrtka, prej kakor z besedo "norčevanje" bi se dalo operirati z izrazom aktivno gledališče - performans. V tej igri smo trije

akterji. Eden je sam kandidat, za katerega je to zanimiva avantura, drugi je demokratična država, za katero je to daleč od

norčevanja, to je dejanjska potrditev demokracije, in tretji akter je volilec, ki sprejema in odobrava demokracjio, ali pa je do

nje nestrpen, ker bi rad živel kot prvorazredni državljan v totalitarizmu. Plenilska falanga, mi bo z minusi povedala ali sem zadel.
STANE
# 02.08.2012 ob 11:29
Tomažin
Sedaj gledam tvoje komentarje in sklepam,da si tak fan Zvera,da če ne bo on izvoljen,pa naj bo Fani.Tudi to mnenje spoštujem.Si predstavljaš Fani -poveljnico naših oboroženih sil?
STANE
# 02.08.2012 ob 11:23
tomažin
Kolk jaz vem,ti govoriš o ustavnih sodnikih in ne o sodnikih na sodiščih.Te predlaga predsednik in te sam poišče, sam če v DZ ni večine,jih ta enostavno ne sprejme.
Po čem sklepaš,da sem jaz pingvin? Res se mi Zver ne dopade,zakar imam vso pravico.
Kar se pa naropanega kapitala tiče,se pa ravnokar na sodišču odvija razprava o denarju od Patrije -beri stranke SDS,kjer sigurno ni vpleten noben"pingvin".Kolk pa kdo verjame tej aferi,je pa tudi njegova stvar ! Ti najbrž ne,jaz pa!
jazbar
# 02.08.2012 ob 11:22
Precej boljša kandidatka od Turka, Zvera in Pahorja!
Cokilino
# 02.08.2012 ob 10:20
Na ogled pa v spodnji fotogaleriji postavljamo še nekaj utrinkov zadnjega delovnega dne Boruta Pahorja. Tokrat je pomagal v zavetušču za živali.

To me malo spominja na Discovery ... Dirty jobs :) Ne vidim pa point-a slik :)
Kapitan Kljuka
# 02.08.2012 ob 10:20
Obup, pa kdo lahko kaj takega resno jemlje?
Milkijevizakladi
# 02.08.2012 ob 09:59
Mmc, dobili smo Pahorja s psi, je mogoče izvedeti še za kakeršenkoli kontakt oziroma kako priti so fani,....
mkrebs
# 02.08.2012 ob 09:52
Pahor se je postavil za rešetke. Vsaj 2 različici: res pasje zavetišče, lahko pa tudi kot jetnik.
mkrebs
# 02.08.2012 ob 09:48
V igri jo sprejemajo zato, da ne bodo tako očitni nizki % za že znane kandidate.
gpag
# 02.08.2012 ob 09:45
V primerih predsedniških kandidatov ala A.Štern, Elena P., zdaj tudi Fani, pa Plemeniti,... gre za čisto norčevanje iz države. Svoje osebne probleme in/ali komplekse naj ti in podobni rešujejo drugje in na druge načine, ne pa s samopromocijskimi predsedniškimi kandidaturami. In ko jih človek potem gleda na raznih soočenjih-vse nebogljene, ko kvasijo neumnosti brez repa in glave, pa niso sposobni skup spraviti enega poštenega in normalnega stavka, ga mora biti enostavno sram, da bi imela država takega (bognedaj!) predsednika.Oz. že to, da se pojavljajo taki kandidati, je sramota.

Se moram strinjat, žal. Gospe Fani sicer želim vse naj v življenju, za predsednika pa mora vendarle biti nekdo, ki je reprezentativen, ki pozna protokole, ki pozna način obnašanja v visokih političnih krogih, pa tud če je skrumpiran, saj velikega vpliva tako ali tako nima. Tako da Pahor ali Turk ali Zver, gospa Fani pa nikakor ne.
Tomažin
# 02.08.2012 ob 09:37
@STANE
Ehh.. Vsak je odvisen od kapitala, tudi ti. Misliš bivši državni zbor? Ta lahko potrdi samo tiste sodnike, ki jih predsednik prej predlaga in če nima pametnega imena, si lahko samo zamaši nos in potrdi tisto, kar so mu prinesli. Pingvini delujete enako kakor tatovi, vedno kažete na druge in delate zmedo, zakaj le?
Pomembno je, da Zver ni odvisen od naropanega kapitala, zato bo predlagal sodnike, ki niso marionete roparskih elit kontinuitete, da bodo državljani lahko normalno zaživeli, ne pa da pošteni kupijo stanovanje v Zbiljskem gaju, ter ostanejo brez vsega, obogatijo pa roparski prevaranti, ki se jim nič ne zgodi.
Frapancipi
# 02.08.2012 ob 08:29
Manjka še Artur Štern.
malidelnicar
# 02.08.2012 ob 01:34
monte - dobro napisano.
monte
# 01.08.2012 ob 23:53
V primerih predsedniških kandidatov ala A.Štern, Elena P., zdaj tudi Fani, pa Plemeniti,... gre za čisto norčevanje iz države. Svoje osebne probleme in/ali komplekse naj ti in podobni rešujejo drugje in na druge načine, ne pa s samopromocijskimi predsedniškimi kandidaturami. In ko jih človek potem gleda na raznih soočenjih-vse nebogljene, ko kvasijo neumnosti brez repa in glave, pa niso sposobni skup spraviti enega poštenega in normalnega stavka, ga mora biti enostavno sram, da bi imela država takega (bognedaj!) predsednika.Oz. že to, da se pojavljajo taki kandidati, je sramota.
STANE
# 01.08.2012 ob 22:29
Tomažin
Sodnike potrjune DZ , ne predsednik države! Toliko v vednost.Kako veš.da Zver ni odvisen od kapitala,drugi pa so?
Tomažin
# 01.08.2012 ob 21:55
@stojan1111111
# 01.08.2012 ob 19:21
Presednik države lako ima svoj pogled na reševanje svih problemov v državi...
Tudi ti ga imaš. In za reševanje problemov na državnem nivoju imaš ravno toliko moči kakor on. Tudi Svoje mnenje lahko izraziš in to je lahko tudi slišano. Vendar je za samo reševanje zadev na državnem nivoju pristojna vlada.

Sramotno je to da eni imajo toliko milionov drugi pa nimajo...
Sramotno za koga? Za tiste, ki so revni? Mislim, da je takim tudi z vidika splošne blaginje predvsem potrebno pomagati, da se iz tega izkopljejo. Tisti, ki so pa bogati pa seveda niti ne pomislijo ne, da bi jih bilo kaj sram, nasprotno, svoje bogastvo prav radi pokažejo in se z njim postavijo, ker ga smatrajo za osebni upeh. In če je bogastvo pridobljeno pošteno z dobrim delom, in preudarnim gospodarjenjem, to tudi je. Torej ne vem kaj je sramotno.
Je pa res, da niso vsi bogati na pošten način. Tu pa ima predsednik pristojnosti, da imenuje sodnike in podobno, res je. V tem pogledu pa je na volitvah smiselno izbrati človeka, ki ni odvisen od čudnega kapitala njegovih lastnikov.

V tem pogledu pa ima Zver nenadomestljivo prednost v svoji zanesljivosti.
monte
# 01.08.2012 ob 21:46
V kolikor v ozadju ni kak "Kek", gre za čisto samopromocijo osebe, ki nima pojma o pojmu. In poleg nje naj se krepko zamislijo tudi vsi brezumni "humoristi", ki ji napovedujejo podporo.
Čist nič manj podli in pokvarjeni niste od onih, po katerih tako vneto pljuvate.
roxdegabba
# 01.08.2012 ob 20:46
Fani za predsednico. Moj glas ima. Tako pokvarjena kot vsi ti zveri, turki in pahorji prav gotovo ni.
Zgodovinar_666
# 01.08.2012 ob 20:45
A vam še vedno ni jasno. Samo poglejte katere slike so spodaj objavljene. Pahorju očitno predobro kaže, pa je potrebno njegova dejanja enačiti z neko rahlo prizadeto brezdomko.
To so pač te PR štosi in psihologija množic, ki jo imajo dobro naštudirano.

Se vidi da so strici pripravljeni narediti vse, da bi Turk še enkrat postal predsednik.

Jaz samo ne vem zakaj moram jaz plačevati te mahinacije, ki jih izvaja RTV.
mirela
# 01.08.2012 ob 20:30
mogoče je pa zgrešila in se je hotla prijavit za big brotherja, tko k se je klošar Marko...
ko so mu pa zrihtali zobe in službo dali, je pa reku, da on ne bi delal...
monte
# 01.08.2012 ob 19:55
sam da ni režiser tega Kek,, ki še vedno vleče bajno nadomestilo, ker je nekaj mesecev glodal poslanski stol.
jo-jo
# 01.08.2012 ob 19:46
Nekaj sem slišal , da je "Fani for president" zgolj projekt kot tisti s Šternom izpred let. A kdo kaj ve?

Če je to res so Idioti. Pa ne Fani, ampak oni, ki jih stojijo za njo. Ker se bojim, da že kar vem, v katero smer bi tole radi zapeljali....
monte
# 01.08.2012 ob 19:36
nekateri predsedniški kandidati oz. kandidatke bi se lahk najprej pozanimali in seznanili, kakšna je vloga, pomen, funkcija predsednika države v Sloveniji!!!
Kaj pa čaka Plemeniti? Pa Elena? A ne mislita kandidirat? Nemogoče! Pa kak 19 letni smrkavc ali smrklja bi tud lahk kandidiral.
Folk, dajte si podstrešje poramat!
stojan1111111
# 01.08.2012 ob 19:22
Sramotno je to da eni imajo toliko milionov drugi pa nimajo strehe nad glavo?
stojan1111111
# 01.08.2012 ob 19:21
Tomažin Presednik države lako ima svoj pogled na reševanje svih problemov v državi pa tudi stanovanjski problem starejših in mlajših (TUDI STANOVANJSKI PROBLEM g. FANI???
Tomažin
# 01.08.2012 ob 19:02
@Ori
# 01.08.2012 ob 18:54
Zver bi stanovanjsko problematiko

Predsednik države nima pristojnosti za reševanje stanovanjske problematike, to je delo vlade in ne delaj zmede.
Predsedniška funkcija je povezovalna funkcija v državi in Zver je v Sloveniji eden najboljših v tem, lahko vprašaš pedagoški kader, ki ima z njim zelo dobre izkušnje iz časa ministrovanja.
Ori
# 01.08.2012 ob 18:54
@ stojan1111111

Zver bi stanovanjsko problematiko mladih nabrž rešil tako, da bi jih poslal v zapor zaradi piratstva. In tako bi korporacije pridobile nova delovna mesta, hmm, nekje v ZDA, pa še mladi bi imeli vsaj ležišče in tri obroke na dan.
VURDERFOR
# 01.08.2012 ob 18:49
Mislim, da sta nekje s Turkom enakovredna!! Morda ima Fani celo en valj več v glavi od Sluzavca! He, he.... To je odraz slovenske ničvredne politike!!
Tzerozzi
# 01.08.2012 ob 18:19
Nič ne bo, Fani:
http://tzerozzi.blogspot.com/2012/08/fan
i-erste.html
joz
# 01.08.2012 ob 18:12
Naj bo previdna, da je kdo ne poči, kot so Ivana Krambergerja
Tomažin
# 01.08.2012 ob 17:34
@Abndbn
# 01.08.2012 ob 16:56
veri fani! Če niti za lastno eksistenco ne zna poskrbeti, kako bo potem poskrbela za blaginjo cele države?:) Ne se smešit.

Saj ne kandidira za predsednika vlade, da bi skrbela za blaginjo države. Tudi drugi niso in ne bodo imeli v rokah tega vprašanja.
Točno tako, ne se smešit neumnimi argumenti.
Napišite pametne argumente, ne pa da delujete bolj zapito kakor klošarji sami.
Opla, da ne bom žalil Klošarjev, oni niso nikoli tako primitivni v izrazoslovju, tudi če jim ne daš drobiža vedo, da bodo pa drugič mogoče kaj dobili.
lilijapiramida
# 01.08.2012 ob 17:08
O mater, a je Slovenija že tako daleč, da nas lahko zastopa tole?
Abndbn
# 01.08.2012 ob 16:56
veri fani! Če niti za lastno eksistenco ne zna poskrbeti, kako bo potem poskrbela za blaginjo cele države?:) Ne se smešit.
CtrlDelete
# 01.08.2012 ob 16:41
Janša je vedno govoril, da on ne dela razlik med ljudmi, da so zanj vsi ljudje enaki....torej tudi "rdeči" in "beli", bogati in revni, klošarji brezdomci ter tajkuni s tremi graščinami na kvadratni kilometer.
Torej, gospo lahko podpre recimo tudi Eva Irgl ali Jože Tanko!?
oliva
# 01.08.2012 ob 16:38
Vsi, ki se navdušujete in 'jo boste volili' - to ravno hočejo od vas. :)
Da se glasovi malo 'porazdelijo' (in morda da se dokaže raznim 'drugorazrednim', da jih lahko vsaka klošarka premaga).
Pa da bo ne nazadnje vse skupaj še bolj burkaško, s čimer se bodo ovce zaposlovale namesto s krizo, gospodarstvom, propadom vseh vrednot. ...
Tomažin
# 01.08.2012 ob 16:30
Komentiranje telesne strukture je primitivna oseba opazka, lahko tudi žalitev.
Ko bo predsednica, bo imela dovolj denarja za zdravo prehrano in fitness.
Presneti preserači bogatuski, ki šimfate njeno postavo!
resnicoljuben
# 01.08.2012 ob 16:25
Res smo očitno že tako nizko padli, da vsak klošar lahko pride do javne besede in misli, da je primeren za v javnost - Slovenija, bolna država....prava katastrofa....
stojan1111111
# 01.08.2012 ob 16:18
Prosil bi presedniške kandidate da se izjasne kako bi rešili stanovanjsko problematiko starejših in mladih v Sloveniji? Kako bi pokojnine razdelili in kako plače v javnem sektorju ? Kako bi zaščitili delavce pred izkoriščanjem od kapitalistov in drugih močnikov?
genesiss
# 01.08.2012 ob 16:16
http://youtu.be/fEUk43OU3pE?t=2m22s
Captain Obvious
# 01.08.2012 ob 15:57
Bolš kt Zver vsaj.:D
m_weiss
# 01.08.2012 ob 15:51
Ima mojo podporo in moj glas. Če ne zaradi drugega pa zato, da se pokaže na bizarnost naše obstoječe politike.
Samo, da ne bo slučajno iz Murgel prišel ukaz za odstrel, kot se je to zgodilo ubogemu Ivanu Krambergerju.
borbo
# 01.08.2012 ob 15:51

PatrickBateman
kako to, saj je Turk najboljsi predsednik Slovenije in najbolj posten in strpen povrhu.

---
Se bojim, da si pomotoma zapisal Turk, hotel pa si napisati Pahor. Turk se pravilno piše Türk drugače bom jaz Janša pisal kot Jan Sha.
royayers
# 01.08.2012 ob 15:47
Go Fani, boljsa izbira od Zvera sigurno!
zemljemerec
# 01.08.2012 ob 15:47
No ja, veliki skok v predsedniško posteljo Faniki sicer ne bo uspel, da pa ustanovi novo stranko ,drugačna slovenija, pa v njen uspeh ne dvomim, ker je vsak dan več bankrotiranih brezdomcev.
UnderLeach
# 01.08.2012 ob 15:41
@ivandruck
razen če ne razjeziš kakšne lovske družine
ivandruck
# 01.08.2012 ob 15:33
Najhitrejši možni način, da te Slovenija spozna je, da skličeš tiskovno konferenco in poveš, da boš kandidiral za predsednika države na prihodnjih volitvah. Novinarji bodo prileteli, te pofotkali, posneli, boš v osrednjem dnevniku -in potem ti ne uspe zbrati podpisov in to je to. Javnost te je spoznala, pa še nobene pizdarije ti ni bilo potrebno narediti - javnost zate zve brez da bi bil zapisan v črni kroniki.
UnderLeach
# 01.08.2012 ob 15:31
@virgino
ja, takrat se je Zares zaj3bal...če se ne bi, bi lahko danes imeli Aktivno in Pozitivno Slovenijo, tako smo pa samo pozitivni in pasivni
Milkijevizakladi
# 01.08.2012 ob 15:31
MMC novinarji, bi se dalo izvedet, kje gospa zbira podporo?
Hvala
virgino
# 01.08.2012 ob 15:22
saj kek je za predsednika kandidiral tud popularnega 'bineta' iz kartaljevega pri novem mestu...je pa fani v primerjavi z njim prava intelektualka in svetovljanka.

ja kek nekej mora migat..ni dinari..rock otočec je bolj švoh, poslanska plača bo šla, verjetno pa mu delo zavarovalniškega agenta tudi ne diši več...treba živt...
PatrickBateman
# 01.08.2012 ob 15:21
levak
kako to, saj je Turk najboljsi predsednik Slovenije in najbolj posten in strpen povrhu.
groovemachine
# 01.08.2012 ob 15:21
Ma boljša kot Monika Malešič je že...
UnderLeach
# 01.08.2012 ob 15:19
btw, ne bi se čudil, če ima Franci Kek spet prste zraven, tako kot pri Arturju Šternu, ko je kandidiral za predsednika...sploh glede na to, da je Fani maskota Rock Otocca in tudi sicer sta s Kekom že dolgoletna prijatelja, bomo videli
virgino
# 01.08.2012 ob 15:17
izvolitev fani na mesto predsednice slovenije, bi bil brezdvomno dokaz politične zrelosti slovenskega naroda, saj bi z tem dokazali da nismo taki bebci za kakršne nas(upravičeno?) imajo politiki...
RYAN
# 01.08.2012 ob 15:15
če bi slučajno zbrala podpise bi se ji zgodl kr se je krambergerju
CarinthianPanter
# 01.08.2012 ob 15:14
fani day in fani novica
gregorsu
# 01.08.2012 ob 15:10
ker pošten človek pove kar misli, žal ne more biti polik v takem sistemu. S predstavljate primerjavo Tukovega praznega leporečja in neskončne besedičenja in pa naše fani, ki s pestjo po mizi in z direktno in jasno besedo pove kar misli?

smešna se zdi tistim, ki se počutijo večvredne od nje. Laganje samemu sebi in lažen občutek večvrednosti, ki ga imajo politiki ( predvsem turk, janša, janković, kučan...) je nalezel tudi povprečen prebivalec slovenije.

Fani, slovenija bi bila brez ljudi, kot si ti veliko bolj revna, kot pa brez turka, janše, jankovičeva, kresalove, golobiča, ribičiča.... oni so samo napihnjeni okrasni barvni baloni, ti pa imaš vsebino!

če bi bilo možno, da bi kaj spremenila, bi zagotovo volil zate. Ker pa vem, da je sistem narejen tako, da bi te lopovi kapitalistični živo pojedli, bom ostal zvest sam sebi in se volitev ne bom udeležil.

Verjemi, da te podpiram, ampak v sistemu kot ga imamo, lahko po zakonu uspejo samo kravatarji, neplačniki naročenega materiala in del, ponarejevalci diplomskih nalog in spričeval, črnograditelji, prekupčevalci z zemljišči, zlati maturanti kot je naš jurček, lažnjivci kot je golobić, potuhnjenci kot je bavčar... mešetarji z orožjem....

Fani, za tvojo držo in tvoj pogum imaš pa čisto destko (10) V primerjavi s plastično lezbijko krealovo si prava princeska!
dvx
# 01.08.2012 ob 15:09
Fanikina "kandidatura" ter gola Kučanova zadnjica, ki jo je pokazal nekje na Hrvaškem in Slovence (ki tam dopustujejo) nagovoril "kako ste Slovenčki", sta dokaz kje smo. Beda.
STANE
# 01.08.2012 ob 15:07
Že sama kandidatura je velik udarec aktualni politiki!
virgino
# 01.08.2012 ob 15:05
No ja, vsaj soočenja bodo bolj zanimiva.
to pa zagotovo..sicer je že lep cajt nisem vidu in nevem če je še tako freh ,ampak recimo da bi se v njenih 'najboljših letih+' jelinčić skril pred njo..
Zgodovinar_666
# 01.08.2012 ob 15:05
@Milkijevizakladi

Oprosti, vse vzamem nazaj. Ženska je ful sposobna. Upam, da bo izvoljena in bo uresničila vse kar si je zadala. Potem bo lahko ob priliki Obami pokazala kako se pometa ulice, rešila Palestinsko vprašanje, poskrbela za svetovni mir in nas Slovence naredila duhovno in materialno bogate.

Tudi slovenski mediji niso razdeljeni na leve in desne. Ampak samo na dobre in slabe. Tisti, ki sem jih naštel v prejšnjem postu so dobri, ostali so slabi. Nihče od dobrih medijev ne pomaga Turku, ampak samo pišejo tako kot je. Ker pa so ostali toliko slabši, Turk izpade tako dober. Slovenske novice so pa sploh najbolj kredibilen časopis v državi in ostali mediji bi morali večkrat povzemati njihove novice.
Vaati
# 01.08.2012 ob 15:03
Se je spomnim še iz časom, ko jo je bilo pol manj.
Tomažin
# 01.08.2012 ob 15:02
Zgodovinar_666
# 01.08.2012 ob 14:55
Od vraga zgodovinar si, ja.
Ampak glej ob njeni kandidaturi je postal eksot dejanjso Türk.
Ona nikoli nebi rekla, da ne bo poslušala drugorazrednih tem, zanje so vse teme vedno prvorazredne.
Če gre obiskat papeža jo bo sigurno sprejel in tako dalje...

Vidiš kdo je tu eksot?
bozz
# 01.08.2012 ob 14:59
No ja, vsaj soočenja bodo bolj zanimiva.
Milkijevizakladi
# 01.08.2012 ob 14:58
ne resno, a kdo ve kje se zbirajo podpisi?
virgino
# 01.08.2012 ob 14:58
fani je udeležena v mnogih zabavnih prigodah iz 90ih let novega mesta..nekoč jo je v nekem bufetu poizkušal zajebavati miličnik B. po minuti modrovanja mu je fani hladnokrvo odvrnila 'a učer ku sm ti ga f....a na sekretu sm bla pa dobra?' .. bufet v krohot, miličnik pa adijo.... pa prikolico je mela. tam kjer zdaj stoji tuš. v prikolici je bilo vedno zabavno :-)

dejansko bi o njej lahko napisali knjigo :-)
Milkijevizakladi
# 01.08.2012 ob 14:57
ti rečem, zgodovinar in pol. Podprt z dejstvi in brzmejno literaturo.
Zgodovinar_666
# 01.08.2012 ob 14:55
Novo dno novinarstva. Ta novica bi morala biti v rubriki Bizarno ali pa Saj ni res, pa je.

Ženska, ki ne more poskrbeti zase, bo sedaj pomagala drugim. Lepo vas prosim. Poleg tega pa iz vsakega njenega stavka izhaja, da ji sploh ni jasno kakšen politični sistem imamo v Sloveniji, kakšne so pristojnosti predsednika, vlade, parlamenta. In potem se iz tega dela novica. Svašta. Saj se vidi, da se "novinar" sploh ne upa podpisati pod ta zmazek, ki je povrh vsega povzet po Slovenskih novicah, stebru slovenskega žurnalizma.

Glede na to, da je ta novica samo na medijih, ki jih obvladuje levica (POP TV, RTV, Dnevnik, Delo, Slo. novice in Žurnal24) potem se sprašujem kaj je zadaj. Morda kot en pritlehen napad na Pahorja in Zvera ter v podporo Turku. Češ, poglej kakšni eksoti se prijavljajo za predsednika, potem je pa res še najboljši Turk. Saj vem, da so slovenske ovčke neumne, upam, samo da ne toliko, da bi nasedle tem foram.
pistons_boy
# 01.08.2012 ob 14:54
Haha, nmj, to žensko sem enkrat srečal nekje v centru. Veselo je razlagala kako sovraži zokija.

Legenda :P
UnderLeach
# 01.08.2012 ob 14:54
"Super...Lepotica in zver!"

Prima humor, pa se vedno najdeta dva nebodijutreba, ki ti stisneta minus...go figure.
evaevi
# 01.08.2012 ob 14:53
cfc je zgoraj uspešno demonstriral slovensko surovo zarobljenost
pamet.v.roke
# 01.08.2012 ob 14:52
@420:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA :):):):)
virgino
# 01.08.2012 ob 14:52
cfc- fani ima težave z zdravjem in ni debela od hrane.
420
# 01.08.2012 ob 14:51
neumno vprašanje.očitno rada je hrano.
virgino
# 01.08.2012 ob 14:50
fani je ikona rock otočca, drugače pa doma iz uršnih sel pri novem mestu in po letih bivanja na novomeškem koncu, se je odpravila še malo v prestolnico.. je tudi znana ljubiteljica avtoštopa in marsikateri voznik ima z njo kako zanimivo izkušnjo :-)

jo bom pa volil. vsaj vem pri čem sem, ker tale banda z turčinom na čelu ni vredna da sploh odidem na volišče. za fani pa grem!!!
Cokilino
# 01.08.2012 ob 14:40
O jej nam že kaže bolje...
KavonB
# 01.08.2012 ob 14:38

Binder Dandet
# 01.08.2012 ob 14:24
Prijavi neprimerno vsebino
Res zanimivo. Kako lahko nek brezimnež (atko kot tudi jaz in večina tu gor) skliče novinarsko konferenco, na katero se mediji odzovejo? Pa da sploh ve, kako jo sklicat, na koga se obrnat itd.. Malce čudno. Je pa res, da bi njena izvolitev bila odlična klofuta etablirani politiki.

btw., ostro protestiram, ker niste objavili prispevka o Pahorjevem šihtu v zavetišču za pse.:)


MMC je desno usmerjeno in ne bo vedno Pahor v ospredju.
Sam Ivan je v Lepeni izjavil na govorniškem odru, da je sedaj prva prioriteta v državi, da se izvoli demokratičen predsednik RS in to je g. Zver.
Kaj bo z državo, kaj bo z gospodarstvom, kaj bo s socialo, kaj bo ..... je postranskega pomena!
In on naj bi reševal državo!? On samo lapata, lapata, demagogija za svoje že prepričane!
R2D2
# 01.08.2012 ob 14:38
.... zanimivo RES zanimivo
levak
# 01.08.2012 ob 14:35
Glede na poklic, ki ga opravlja, bo nažicala kakšen evro za Slovenijo.
Raje dam glas njej, kot pa piscu "lepljivih prstov".
KavonB
# 01.08.2012 ob 14:34
Kolikor jaz vem je ona novomeščanka, ki jo lahko najdeš na relaciji od Brežic do Ljubljane.
Tomažin
# 01.08.2012 ob 14:24
Če pa kdo ima stik z javnostjo, je pa to sigurno ona. 24 ur na dan je v javnosti.
Binder Dandet
# 01.08.2012 ob 14:24
Res zanimivo. Kako lahko nek brezimnež (atko kot tudi jaz in večina tu gor) skliče novinarsko konferenco, na katero se mediji odzovejo? Pa da sploh ve, kako jo sklicat, na koga se obrnat itd.. Malce čudno. Je pa res, da bi njena izvolitev bila odlična klofuta etablirani politiki.

btw., ostro protestiram, ker niste objavili prispevka o Pahorjevem šihtu v zavetišču za pse.:)
tech
# 01.08.2012 ob 14:21
Če bo izvoljena, nam takoj dvignejo boniteto za par točk.
Kasper19
# 01.08.2012 ob 14:13
...nekdo že more met kkšno korist, da je to žensko naštimu, da se bo sramotila pred celo slovenijo...mogoče bo pa celo ona zarad medijske pozornosti in keša, ki bi ga dobila za kkšno dobro reklamo, zlezla z ulice...
gico
# 01.08.2012 ob 14:10
V RS predsednik ne more nič spremeniti, lahko samo opozarja. Tako je njegova funkcija (po mojem mnenju) na skoraj enaki ravni kot funkcija varuhinje človekovih pravic ali informacijske pooblaščenke. Razlika je le da mora biti figura pri raznih sprejemih. Je pa res da na teh sprejemih lahko veliko naredi, če s seboj potegne gospodarstvenike. Tako, da Fani, tudi če zmagaš, verjetno ne boš spremenila veliko. Pa srečno.
weezle
# 01.08.2012 ob 14:08
He he, glih prejšnji teden sem ji stisnil nekaj drobiža :)
kapljač
# 01.08.2012 ob 14:08
da se ni zmotila?
Predsedniki hišnih svetov se ne volijo na volitvah
STANE
# 01.08.2012 ob 14:07
Mislim, da bi bilo boljše,da sploh nihče ne gre na volitve.To bi bil večji udarec.Fani pa sigurno ne bo zbrala dost podpisov!
roxdegabba
# 01.08.2012 ob 14:03
@pamet.v.roke: Ja, izvolitev Fani bi bila pravi pokazatelj tega, kaj si narod misli o sprijenem političnem razredu.
ta_prav
# 01.08.2012 ob 13:58
Pahor je sprevrgel letošnjo predvolilno kampanijo v resničnostni šov. Da vidimo, kdo se bo še prijavil :-D
STANE
# 01.08.2012 ob 13:52
Kolk pišete o podpori,pejte podpisat za kandidaturo, da jo boste lahko volili.Kaj bi čakali glasovalni listič.
SteVsiNeumni?
# 01.08.2012 ob 13:51
To Fani!
Naredila bi manj škode od kateregakoli drugega kandidata!
a123b
# 01.08.2012 ob 13:48
Slabša od naših politikov ne more bit.
Tud moj glas ima, pa nisem mislil it volit, zdaj pa bom šel.
pamet.v.roke
# 01.08.2012 ob 13:48
Največji udarec sedanji politični (sprijeni do konca) garnituri bi bil, da izvolimo Fani.

Fani za predsednico! Moj glas gotovo dobi, če bo na glasovalnem lističu.
roxdegabba
# 01.08.2012 ob 13:43
Če ji uspe zbrati podpise, ima moj glas.
CtrlDelete
# 01.08.2012 ob 13:38
Super...Lepotica in zver!
Milkijevizakladi
# 01.08.2012 ob 13:34
Če ji uspe ima moj glas!!
STANE
# 01.08.2012 ob 13:32
Pa kaj je danes 1.april!
Kazalo