Slovenija

Foto: Na ljubljanskih ulicah v podporo priprtim protestnikom

Protest tudi proti policijskemu nasilju
13. december 2012 ob 18:53,
zadnji poseg: 13. december 2012 ob 20:25
Ljubljana - MMC RTV SLO

Maloštevilna skupina protestnikov je pred MNZ-jem zahtevala izpustitev vseh priprtih protestnikov v Mariboru, opustitev obtožb in odškodnine zanje.

Okoli 40 protestnikov se je zbralo, da bi, kot so sami dejali, pokazali nasprotovanje policijskemu nasilju na protestih v Ljubljani in Mariboru. Protestniki so pred ministrstvom za notranje zadeve (MNZ) prebrali izjavo, s katero so izrekli podporo družinam in prijateljem priprtih v Mariboru. Zahtevali so njihovo izpustitev, opustitev vseh obtožb in odškodnine zanje.

Protestniki so se pred tem ustavili tudi pred stavbo sodišča na Miklošičevi ulici in oblasti hkrati sporočali, da so "gotovi". Med drugim so vzklikali: "Barabe so v palačah, ne v zaporih", "Gorenak je bedak", "Policija ima ščitnike, oni resnico", "Pazi, Vinko, jaz imam krinko", "Branite lopove", "Mi ne diskriminiramo, vsi ste gotovi" ... Pred stavbo MNZ-ja jih je pričakalo tudi okoli 40 policistov, protest pa je ves čas potekal mirno.

"Prišel sem iz solidarnosti z vsemi zaprtimi. Pomembno je, da se ljudje angažirajo. Najpomembnejše pa mi je, da gre vsa politična elita, naprej pa se bomo zmenili sami, v neposredni demokraciji," je za MMC dejal eden izmed protestnikov, ki so se nato odpravili proti Kongresnemu trgu, kjer se je protest tudi končal.

Na ulicah znova še Jeseničani
Znova so se zbrali tudi na Jesenicah, kjer so se protestniki zbrali na pobudo skupine na Facebooku Gorenjska vstaja, in sicer že tretjič v zadnjih treh tednih. Protest je potekal mirno, spremljalo pa ga je večje število policistov v civilu in v uniformah. Z ograjami so tudi zaščitili območje okoli občinske stavbe in tako protestnikom preprečili dostop do nje. Okoli deset protestnikov se je že kmalu po začetku shoda odpravilo tudi na pohod do hokejske dvorane Podmežakla.

Andrej Čebokli
Prijavi napako
Komentarji
.cis
# 13.12.2012 ob 19:40
Saj ni nič narobe s protesti, a zagovarjat nasilneže, ki mečejo kamenje v policiste pa je že malo preveč! Zahtevali smo pravno državo in pridržanje nasilnežev in spoštovanje policijskih ukazov je tudi del pravne države!

V pripor z nasilneži!
turbogas1
# 13.12.2012 ob 20:58
haha ja spustmo tiste, k v policaje in nedolžne ljudi kocke mečejo:)
BGrubin
# 13.12.2012 ob 19:50
Najprej smo bli vsi za to da izgrednike na protestih zaprejo kaznujejo objavijo v javnosti imena slike,pa to. A je tale skupinca z drugega planeta.Delajo sam zmešnjavo.
turbogas1
# 13.12.2012 ob 21:00
v tej državi se tko al pa tko loh počne čist vse!

Me zanima, kaj si o tem mislijo tisti, ki so dobil kocko v glavo?
Danger_Mouse
# 13.12.2012 ob 20:30
Huliganom je mesto za rešetkami.
.cis
# 13.12.2012 ob 20:22
@ sanja25

Kakšno sprenevedanje! Tisti, ki niso bili nasilni, pa so bili v srcu dogajanja pa že imajo toliko pameti, da se zavedajo, da je bila njihova situacija zelo kočljiva in napeta! Če pa tudi po policijskih opozorilih niso zapustili tistega območja, pa so točno vedeli, kaj se lahko zgodi. Vsak s kančkom razuma se zaveda, da je v nevarnih trenutkih biti tako blizu nasilnežev lahko izredno nevarno in čisto po celem svetu je tako! Res je, da so policaji pridržali koga, ki ni bil nasilen, a saj je tudi ta bil opozorjen, pa se ni umaknil! Ko pa policaj krene proti nasilnežem tudi ne more ločiti prav vsakega med tistim, ki meče kamenje ali pa skače okoli ali pa skače s transparentom. Takrat se policiji pač moreš umaknit, pa če si eden ali drug. Če se ne, pač nosi posledice!
.cis
# 13.12.2012 ob 19:56
@ komsomolec

Partizane takoj izpustit, desničarje pa sodit kot nevarne teroriste! To je pravica!

Pameti pa niti za vzorec...
nevem
# 13.12.2012 ob 19:48
Vsaka prekoračitev pooblastil policije - kazen x 10!
Vsak napad na policijo - kazen x 10!

Pa bo v državi, kar se tega tiče... mir!
harsim
# 13.12.2012 ob 21:22
sanja25

Nehaj bluzit o mladoletnih. Kaj pa imajo mladoletni in otroci za delat na takih protestih ?
.cis
# 13.12.2012 ob 20:48
@ zzizek

Ko nas je nasilje že takooo daleč pripeljalo, ne?

Žalostno...
goldhorn
# 14.12.2012 ob 08:32
dvince
Če pa nekdo stori z granitno kocko škodo za 50€ in je v priporu 2tedna pomeni,
--------
Upam, da ti naslednjič teh 50 € prileti v glavo...
.cis
# 13.12.2012 ob 21:35
@ zzizek

Bojmo se ljudi, ki zagovarjajo tako nasilje!
Sprašuješ se, ali je lažje živeti z buško ali 600€ na mesec.

Kaj pa, ko to ne bo več samo buška? Vsi vemo, kako hitro lahko buška preraste v resno poškodbo, ali pa trajno poškodbo ali pa, Bog ne daj, še kaj hujšega!
Poglej potem mater enega umorjenih policajev v oči in ji to povej!

Tudi sam sem brezposeln s končano uni. izobrazbo, pa nimam niti 600€ prihodka, pa zato ne bom šel metat kamenja v policaje, ki za vse skupaj niso kaj dosti osebno krivi!

Zavrnimo nasilje in takšne poskuse demagogije!!!
goldhorn
# 14.12.2012 ob 08:31
skretpapir
propaganda..to je cilj zato da se protesti nehajo..folk je pa tolk naiven da se zmerom verjame oblasti, kar oni rečejo je res..
---------
Hebala te oblast. Folk največ lahko izve iz raznih MEDIJEV. Pa ne samo iz Dnevnika ali Mladine. Je treba pogledat obe plati medalje za realno sliko.
kozi
# 14.12.2012 ob 07:48
Sem striktno proti izpustitvi katerega-koli huligana !!!
kozi
# 14.12.2012 ob 07:47
.."za izpustitev političnih zapornikov"

Ko se raji odpelje :)))))
Kakšni politični zaporniki neki :)))))
mercator666
# 13.12.2012 ob 23:37
Ne, metali so doma narejene bombice.
sunken
# 13.12.2012 ob 23:16
sej so smešni ti protestniki. it protestirat v podporo huliganom? še premilo kazen bojo dobili.
bistri08
# 13.12.2012 ob 23:00
Zakaj pa jaz nisem pristal v zaporu?
Mogoče zato, ker nisem razgrajal?

Državljani Slovenije poznajo samo pravice, na dolžnosti se pa požvižgajo.
harsim
# 13.12.2012 ob 21:23
Če mečeš granitne kocke si politični zapornik.Zanimivo ja!
goldhorn
# 14.12.2012 ob 07:46
sanja25
Problem je, da je veliko zaprtih najverjetneje nedolžnih, ki so zaprti samo zaradi kvote, ki so jo morali doseči policisti.
---------
Manjka zrno soli v glavi.
mietke10
# 13.12.2012 ob 19:54
Politični zaporniki z granitno kocko v roki......mal se hecno sliši...
crow
# 13.12.2012 ob 19:38
Telebajski???
goldhorn
# 14.12.2012 ob 07:50
Niko_K_
Odgovorov na ta vprašanja v zakonodaji ne najdem, prav tako nisem zasledil nobenih navodil pristojnih oseb, ne jaz ne otroci, ki so jih ljubljanski policijski specialci, dne 3.12.2012, ob 21.30 uri, kot troti polovili v vežah stavb na Koroški cesti, torej uro in pol po tem, ko so druge osebe v njih metale granitne kocke ter vsaj 1000 m oz. nekaj ulic od kraja, kjer je bil izdan ukaz o razhodu in kraja metanja granitnih kock.
--------
Ni treba bit pravnik, da razumeš, da po izdanem ukazu greš domov, ne pa da se začnejo ljudje zbirat v skupinice v okolici. Kaj pa imajo otroci za delat na protestih in biti ob taki uri na ulici?
enajstipotnik
# 14.12.2012 ob 01:06
Niko_K
Sem pravnik,.......bla,bla...
Si tudi doktor kurje fizike ?
enajstipotnik
# 14.12.2012 ob 01:04
Ne, metali so doma narejene bombice.
Pa cevne bombe so imeli pripravljene.....prste posekat barabam ušivim.
nacekpacek
# 13.12.2012 ob 23:19
Granitna kocka lahko človeka ubije - torej so zaprti potencialni morilci, na pa politični zaporniki. Sodit vsem za poskus umora!
Bombek
# 14.12.2012 ob 12:36
Če mirno protestiraš..še ne pomeni,da ima policija tudi to pooblastilo,da te razžene, ker ti sama ustava to dovoljuje, kot državljanu...da se lahko boriš za svoje pravice...in v Mariboru je veliko priprtih takih, ki niso nič krivi in so nekaterim udeležencem hoteli pomagati, ker so rabili pomoč ali so ležali na tleh...Kako jih pol policaje učijo v šolah, da ne znajo ločiti kdo je agresivni izivalec , ki ogroža varnost in ogroža ostale v skupini...potrebna je prava kordiniranje...medsebojno med njimi. Imeli so pa med množico veliko oseb v civilu z njihove strani, ki so prav tako lahko s tega vidika imeli delno sliko kaj se dogaja..vprašanje pa je tukaj koliko so bili ti policaji pošteni do protestnikov,ker imam kar velik informacij ,da pridržali in na tla metali tudi tiste, ki so nudili pomoč bilo kateremu....z zdravniki vred...in se niso predstavli zadržani osebi na tleh...Ne podpiram pa tistih, ki razbijajo...je pa dejansko res,da se včasih v naši ljubi državi neč ne premakne..ali slišijo, če nekaj ne razbiješ,da se zatrese..pol so pripravljeni vsaj malo poslušati...
skretpapir
# 14.12.2012 ob 11:09
goldhorn, če ti izveš samo iz medijev potem si res kot tista žival z velikimi ušesi, po domače magarac
Patrisha Forart
# 13.12.2012 ob 22:19
Kako zelo žalostno.
In resnična škoda.
Ljudje, sploh se ne zavedate in sploh ne vidite, kaj se dogaja.
Ne le po zgodbah sodeče, vendar tudi osebno poznam nedolžne, ki so še vedno zaprti v mariborskem zaporu.
Ne vem za vse, a nekaj jih je zagotovo zaprtih po krivem.
Ljudje pa sami po sebi ščijete, namesto, da bi si med sabo pomagali.
To je samo način državnega ustrahovanja, tovrstne vzorce smo že imeli, in sploh ne gre za to, da bi ti priprti bili česa krivi ali da bi bili zares nevarni.
Tisti, ki jih imajo zaprte, želijo le, da se ljudje prestrašijo, v stilu, raje ne bom šel na proteste, lahko še nastradam.
Ampak ravno zdaj bi se morali vsi zares vstati.
40 - patetično? Raje bi rekla žalostno in sramotno za vse nas!
Vse, ki niste bili tam, da bi pomagal nedolžnim, naj vas bo sram.
Res, res žalostno.
Prosim nehajte se kregati, ker to je njihvo namen, in stopite skupaj, vse se da dosežit.
sLoVaN
# 14.12.2012 ob 10:49
Zaprti so res naključni civili.
Od organiziranih ekstremistov, vojakov in policajev v civilu, ki so bili zadolženi, da se "z nasiljem ukrade demonstracije", pa ni nobenega zaprtega.
In kot pravi šurda, to je vsa resnica.l
šurda
# 14.12.2012 ob 09:44
V Mariborske priporu je večina prprtih NEDOLŽNIH,
na prostosti pa so tisti taprav, ki so izgede povzročili,
na prostosti pa so zato ker so prbizu SADS-u !
In to je vsa reesnica !
dvince
# 14.12.2012 ob 08:20
Najprej pohvale tem in ostalim protestnikom do zdaj za pogum in žrtvovanje za medijski linč in posmehe tukaj in drugje..
We are doomed,.Slovenija narod hlapcev, dokler bo 100 ljudi na takih protestih pomeni, da nam je res vseeno za pravno državo in za pravico. Apatija Slovencev glede družbenega udejstovanja na protestih in izražanja svojega nezadovoljstva in zahtev je na grozljivem nivoju. V 20ih letih so nas lepo zdresirali v pasivne hlapce, namesto da bi se sami angažirali in prevzeli odgovornost za svojo prihodnost v svoje roke. Upam, da je ta pojav bolj vremenske narave, zimsko spanje in to, čeprav po trgovinah in ob stojnicah se ob kuhančku greje več ljudi kot na vseh protestih do zdaj..
Če pa nekdo stori z granitno kocko škodo za 50€ in je v priporu 2tedna pomeni, da bi kalibri ala Bavčar, Šrot, Zidar, Popovič, Jankovič imeti nekaj tisočletno zaporno kazen glede na storjeno finančno škodo.
zzizek
# 13.12.2012 ob 23:48
Saj, mercator, takšne stvari mečejo. Na sproti pa je do zob oborožena policija, ki brani elito.

Kako bolano.

Kako da niso policaji nič krivi? Saj pa so ZADNJI, ki jih v realnem svetu branijo - elite, namreč.

Policaji so nekoristni.
mala riba
# 13.12.2012 ob 22:35
Dajte ljudje, odprite oči in ušesa, a je tak težko razumet da mogoče dva od dvajsetih priprtih sta primitivca, vsi ostali pa sedijo samo kot opozorilo nam, poštenim državljanom. In zato protestirajo. Mater, razglejte se naokoli, šentflorjanci, ne pa verjet temu, kar vam, ovcam, volkovi servirajo. Gotovi ste tudi vi, kratke pameti, ki bi se pustili nategnit za dober termin v sindikalni prikolici. Konec se ne bliža, je že tu, če pa komu neizogibno smrdi, pa naj spakira kufre in odide
mercator666
# 13.12.2012 ob 21:09
Ćao đaci, bezveznjaci i studenti, delikventi.
NoriGoban
# 13.12.2012 ob 19:48
Hahaha! Celih 40 protestikov se je zbralo! Kako patetično gospodje!
Patrisha Forart
# 14.12.2012 ob 08:53
Jon Snow, you know nothing.
skretpapir
# 14.12.2012 ob 07:52
propaganda..to je cilj zato da se protesti nehajo..folk je pa tolk naiven da se zmerom verjame oblasti, kar oni rečejo je res..če bi se predniki iz kmečkih uporov zbudili bi se samo za glavo držali..kajti oni so protestirali z transparenti :)
Niko_K_
# 13.12.2012 ob 23:17
Spoštovani g. notranji minister in vodstvo mariborske policije !

Sem pravnik, bil sem na dveh protestih proti korupciji in za pravno državo v Mariboru, pa mi nekaj še vedno ni čisto jasno, zato kot zainteresirana javnost, javno prosim ministra za notranje zadeve in vodstvo mariborske policije, da nam podate obvezna navodila, v zvezi s sledečim:

Kako moram ravnati, ko se odločite da boste rajo ra
zgnali in se zasliši iz tistega kosilniškega helihopterja nekakšne nerazumljive zvoke “po….hl….eeee…..ferfrr…fgztghz
..rgtghtgzt..tzghtghgt” (ali moram začeti teči pet minut prej ali tri sekunde po tem?), kako hitro moram teči (je 20 km/h dovolj?), do kod moram teči (je dovolj plavati preko Drave, morda teči do Hoč ali pa se je potrebno z avtobusom odpeljati do Slovenske Bistrice), koliko časa ne smem v center Maribora (uro, pet ur, dva dni?). Odgovorov na ta vprašanja v zakonodaji ne najdem, prav tako nisem zasledil nobenih navodil pristojnih oseb, ne jaz ne otroci, ki so jih ljubljanski policijski specialci, dne 3.12.2012, ob 21.30 uri, kot troti polovili v vežah stavb na Koroški cesti, torej uro in pol po tem, ko so druge osebe v njih metale granitne kocke ter vsaj 1000 m oz. nekaj ulic od kraja, kjer je bil izdan ukaz o razhodu in kraja metanja granitnih kock. Če nam takšnih navodil ne predate pred protestom, potem nam zaboga nikar ne očitajte, da jih kršimo!
Guzjebescu
# 13.12.2012 ob 23:07
"Nasilneži" v Mb niso bili isti kot tisti v Lj. V Mb ni bilo desničarjev, temveč "pubeci" iz ulice, ki so se branili pred policijo. Tudi policija ni bila v Mb enaka do protestnikov. Če že ne morete jutri priti v Mb, pa vsaj poglejte po you tubeu ali fb posnetke in se informirajte. Na rtv slo se pač ne boste uspeli!
fur80
# 13.12.2012 ob 22:40
Patetični ste plačanci na RTV!

V Mariboru je zaprtih veliko takih, ki so nedolžni. Poglejte par videov, preberite nekatera pričevanja. To so politični zaporniki.
Na evropskem sodišču za človekove pravice upam da zmagajo, potem pa naj odgovorni plačajo odškodnine iz svojega žepa.
zzizek
# 13.12.2012 ob 21:03
Em, ja. Dejansko se največ dogaja zaradi tega, ker so vročekrvni mariborčani "obrnili maribor na glavo", in s tem sprožili vse skupaj naprej.

Kvečjemu nasilje povzroča tem pohlepnim živalim, kot so skorumpirani politiki, gospodarstveniki, odvetniki, ipd. strah v kosteh. TO so dogodki, ki pripomorejo k kakšnim referendumom, ipd., NAMREČ ...

zaradi mirnih protestov, ki so bili že ogromno-krat zadnjih 15 let, ni bilo še nikoli nobene bistvene spremembe. Ni nujno, da bo sedaj, a dogaja se sigurno več, in ljudje postajajo mentalno bolj močni ...

TO pripomore nasilje. Ljudje, ki volijo LEVE in DESNE, naredijo dosti več škode.

A je lažje živeti z buško, ali s 600 EUR na mesec?

Še enkrat, policaji so plačani 20-x več, kot naj bi bili tile protestniki, in to ZATO, DA BRANIJO ELITO.

Bolano, a?

Povrh vsega pa se skos, ko je govora o NASILNIH PROTESTIH IN HULIGANIH in OH IN SPLOH samo oglašajo neki poneumljeni ljudje, ki podpirajo ali LEVE ali DESNE. Bolano, koliko ljudi je spepranih ovc, ki podpirajo nekaj, kar jim dejansko krade in krade in krade in krade.

In kradejo tudi MENI. Zato me boli, ko ljudje volite za te barabe - LEVE ali DESNE - zaradi katerih imam 5 EUR na uro manj, kot če je svet enakopraven. HEJ! TO JE FAKIN ŠKODA, ne pa da se joka za to, da dobi kamen v OKLEP nek policaj, ki je tam ZATO, KER JE PLAČANEC ELITE.

Nevem. Nikoi ne bom razumel. Zakaj se POLICAJEV ne prezira? Plačanci elite. 100x preveč jih je, kvečjemu biznis je to - kraja ljudem. Povrh vsega pa podpirajo mrhovinarske zakone, in se ne postavijo ZA POŠTENOST niti takrat, ko so protesti.

Nekateri policisti so si vzeli dopust, da ne bi branil bararb.

A eni pa boste stali nasproti, in prišli s pendrekom, ščitom in pištolami naproti svojemu narodu, a?

ACAB. Nobene koristi od vas.
cannex
# 13.12.2012 ob 20:23
Protest v vseh dimenzijah bo jutri v MB. Protesti so potrebni proti skorumpirani politiki, ne pa v podporo nasilnežem!
manrose.
# 13.12.2012 ob 20:12
Kdor je proti protestom v državi, je nerazumen ali del političnih elit ali brezpogojnih podpornikov teh. Druge razlage ni.
dvince
# 14.12.2012 ob 08:50
goldhorn: želel sem poudariti dvojna merila glede kazenskega pregona, ne da želim komu u glavo granitno kocko.
Če pa policaji ne bi provocirali s svojo prisotnostjo v bojni opremi, tudi izgredov v takšni obliki verjetno ne bi bilo. To sem videl na lastne oči na enem lokalnem protestu, kjer je bila mularija "oborožena" s kamenjem in so prav iskali policaje, ki so se taktično v avtomobilih izmikali stiku. Ostali policisti pa so bili v civilu. Izgredov 0.
pingo69
# 13.12.2012 ob 19:53
Hvala vam Lublančani, skupaj smo močnejši. Pridemo nazaj, ker vsak dan še prihajajo afere. Ker to kako se je kradlo in vedelo pa nič naredilo to je nenormalno. Posekat še lovke, ki še migljajo.
mala riba
# 13.12.2012 ob 22:42
Verjamem, težko je sprejeti vedno bolj očitno resnico, da je tudi tvoj najljubši politik goljuf. Življenje naenkrat postane brez smisla, če ga seveda prej ne najdeš v fusbalu.
zzizek
# 13.12.2012 ob 21:04
In, ja. V osnovi je likvidacija krivih ljudi po mojem mnenju najbojša rešitev. Če se je z višjimi kaznimi zmanjšalo število prekrškov na cesti, a misliš da se ne bi, če bi se zvišale KAZNI za krive ljudi? Zakaj? A ne bi bile poštene kazni?
zzizek
# 13.12.2012 ob 20:44
Huligani so edini, ki bodo strosili strah v kosti ljudem, ki so največ spokradli.

Tukaj vas pa 90% sodelujočih v debati voli ali JANŠISTE ali TRENIRKARJE ... VI ste tisti, ki naredite državi 5 milijonov-krat več škode, kot tile huligani. Vi ste tisti, ki volite še naprej bolane ljudi, katerim edino zadovoljstvo v življenju je uničiti čim več življenj.

Pa vseeno mi je, od koga so plačani, če so bili ... NAAJBOLŠE bi bilo, da bi bili kupljeni tako s strani LEVIH, kot tudi DESNIH, pa da potem vsak spolovi kakšnega skorumpiranega politika (saj vseeno, itak so vsi) z nasprotne strani, pa bo kul.
Kazalo