



Vaša ocena: 



Ocena 3,1 od 58 glasov
Ocenite to novico!
| Če ne bo ukrepala pravna država ali lastniki Mladine, se bomo zbrali pred uredništvom in sami zaščitili naše dostojanstvo. | ||
| SDS | ||
| Gre za zlorabo s strani politikov, ki vodijo otroke, in teh politikov je bilo v različnih časih več. Gre za opozorilo na to. | ||
| Gregor Repovž, odgovorni urednik Mladine | ||
Med slovenskimi politiki in mediji ni redkost, da posežejo po primerjavah, vlačenje otrok kogar koli v kakršne koli politične kontekste pa je vselej nedopustno, meni Golobič.
Gregor Golobič (Zares) se je v javnem pismu, naslovljenem na odgovornega urednika Mladine Gregorja Repovža, odzval na objavo v reviji znotraj satirične rubrike Mladinamit, kjer se je po njegovem mnenju "primeril gallianovski izpad, ki ga tudi žanr ne more opravičiti".
Na eni izmed zadnjih strani Mladine sta bili namreč vzporedno objavljeni družinski fotografiji Branka Grimsa in nacističnega propagandnega ministra Josepha Goebbelsa.
"Škandal, ki mu ni najti primerjave"
"Aluzije in vzporedna objava družinske fotografije nacističnega zločinca in slovenskega politika z ženami in otroki predstavljajo škandal, ki mu ne morem najti primerjave v večdesetletni legitimni kritični, radikalni, pogosto tudi duhoviti, ironični ali satirični praksi Mladine," je zapisal Golobič. Prepričan je, da je vlačenje otrok kogar koli v kakršne koli politične kontekste vselej nedopustno, v konkretnem primeru pa tudi neopravičljivo in skrajno zavrženo. Pojasnjuje tudi, da se javno oglaša zato, ker v več kot treh dneh od izida ni bilo mogoče zaznati nobenega odziva na objavo.
| "Te fotografije so bile narejene na javnem prostoru na Brezjah. Večkrat," je za MMC povedal odgovorni urednik Mladine Gregor Repovž. "Gre za izpostavljanje otrok, ki ga gospod Grims ves čas počne. To je njegovo izpostavljanje otrok, mi pa smo z objavo te fotografije pokazali to ikonografijo zlorabe otrok v politične namene, kjer politik vodi otroke na politične in druge dogodke, zato da bi z njimi pridobil volivce. Gre za zlorabo s strani politikov, ki vodijo otroke, in teh politikov je bilo v različnih časih več. Gre za opozorilo na to," zatrjuje Repovž. |
"Tovrstne primerjave med politiki in mediji niso redkost"
Golobič meni, da med slovenskimi mediji in politiki ni redkost, da posežejo po tovrstnih primerjavah, ki "so bile povod za ukvarjanje časopisa s to temo – ne tako redko sem jih bil deležen tudi sam, celo eksplicitno s strani tistih, ki se danes verjetno čutijo prizadete". Poudarja, da se na take "(dis)kvalifikacije" ni odzval, saj govorijo največ o tistih, ki "se k njim zatekajo".
Golobič: Tudi sam nisem brez greha
Dodaja, da to tudi ni razlog, da se oglaša v tem primeru. Prav tako se ne oglaša kot predsednik parlamentarne stranke, niti ne, "kot bi kdo utegnil »odkriti«, kot sorodnik ene izmed oseb na fotografiji".
Varuhinja človekovih pravic Zdenka Čebašek-Travnik poudarja, da je vsaka objava osebnih podatkov, med katere spada tudi fotografija otrok, brez soglasja njegovih zakonitih zastopnikov ali skrbnikov poseg v otrokove pravice, kot jih zagotavlja Konvencija o otrokovih pravicah. "Objava fotografije otrok v kontekstu primerjave z družino vojnega zločinca pa je še posebej zavržno dejanje," meni varuhinja in pričakuje, da "bodo pristojni organi ocenili znake kaznivega ravnanja ter sprožili ustrezne postopke". |
Tranzicija se bo tako po njegovem mnenju najverjetneje iztekla v "enovito čobodro vseenosti, s precejšnjo simetričnostjo, a na račun velikih odpovedi samo ene strani, za katero mnogim načeloma ne bi smelo biti vseeno". Zato poudarja, da še vedno verjame, da "boste sami znali premisliti, kako ravnati v tem in prihodnjih primerih, in vas ne pozivam k ničemur".
SDS: Obračunavanja z otroki naših poslancev ne bomo dopustili
Na objavo so se odzvali tudi v stranki SDS, kjer so pojasnili, da je urednik Mladine v zadnji številki svoje revije v uvodniku primerjal predsednika SDS-a s Hitlerjem, poslanca SDS-a z Goebbelsom. Na zadnji strani revije pa je zlorabil še sliko družine z otroki poslanca SDS-a Branka Grimsa.
"Da se Repovž ne ustavi pred ničemer, je dokazal že velikokrat. Tokrat pa je v svoji vnemi, da ustreže pozivu predsednika Türka po obračunu z SDS, začel obračunavati tudi z otroki naših poslancev. Tega ne bomo dopustili. Če ne bo ukrepala pravna država ali lastniki Mladine, se bomo zbrali pred uredništvom in sami zaščitili naše dostojanstvo," zatrjujejo v stranki.
... res so zblazneli na levici..
tako pač je, ko živiš za ideologijo, potem je pač vsaka stvar v življenju povezana s politiko
88
Repovžev komentar na Sarkićevo primerjavo s Facebooka je bil tole:
še članek, ker vidim, da ga večina ni niti prebrala (PR službi SS (notranji sovražnik) branje ni potrebno):
Ta teden se je vnela javna razprava o tem, kako si Denis Sarkić, tiskovni predstavnik SD, ne bi smel privoščiti primerjave med Brankom Grimsom in Josephom Goebbelsom. Kot tiskovni predstavnik največje stranke pa take primerjave na Facebooku ne bi smel objaviti, je kričala ena novinarka. Druga je razburjeno govoričila, kako neustrezno je primerjati nacista z Grimsom, da se to v političnem prostoru ne spodobi, sploh če to počne tako pomemben funkcionar.
Denis Sarkić je bivši fotograf Mladine. Hecen, a luciden, po odhodu z Mladine pa je bil nekakšen videoreporter za Vest.si. Nato ga je Pahor iz nerazložljivih razlogov povabil za strankinega tiskovnega predstavnika.
Sarkić vedno kakšno ušpiči. Je nepredvidljiv. Tak je. In kdor ga zaposli za svojega tiskovnega predstavnika, mora to vedeti. Ampak tokrat se je nanj usul plaz neupravičene kritike. Predvsem zato, ker je Sarkić hote ali nehote odprl pomembno temo. Pomembno za novinarstvo in javnost. Predvsem pa pomembno za oceno razmer v tej državi.
Pomembno temo najprej zato, ker tako nazorno kaže dvojne standarde slovenskega novinarstva. Ko Janez Janša, Branko Grims in drugi predstavniki SDS vsak dan obtožujejo leve stranke, da so naslednice komunističnega režima (pri čemer je ta komunistični režim prikazan kot režim najhujšega stalinističnega tipa), noben medij ne reče, to je pa nedopustno, to se pa ne spodobi, to je pa sovražni govor. Seveda ne. Zakaj ne? Ker se Janše in Grimsa bojijo - in zato je Janši dopuščeno tako rekoč vse. Lahko zmerja, lahko laže, ampak do njega se bodo vedno vedli spoštljivo. Tudi ko ga ujamejo na kolosalni in pokvarjeni laži.
Če pa si novinar in napadaš Pahorja ali Sarkića, pa vnaprej veš (in to je temeljna razlika med dojemanjem demokracije na levi in desni), da ne bo sledilo maščevanje. Tu se kaže drobna poniglavost novinarske skupnosti. Naj jo utemeljimo še na drugem primeru: ko je Gregor Golobič prikril, da je solastnik Ultrine hčerinske družbe, so vsi po vrsti ponavljali, da mora Golobič odstopiti. In prav bi bilo, da bi odstopil. A ko Janša in njegovi ponaredijo dokument, podtaknejo popolnoma zlagano zgodbo predsedniku republike Danilu Türku, gre za naklepno grdo dejanje, pa isti pogumneži, ki danes mrcvarijo Sarkića, obmolknejo. To je preračunljivost in strahopetnost. Ne pravimo, da nima resnih temeljev. Janša je maščevalen in si vse zapomni. In čistke po medijih je že delal in jih bo spet. A če novinarje vodi takšna strahopetnost, naj zamenjajo poklic. So se odzvali, ko je Janša primerjal sedanjo vlado z Gadafijevim režimom? Ne. So se odzvali, ko je Grims Türka primerjal z Waldheimom? Ne. So pa seveda poskočili, ko je nepomembni in politično obrobni Sarkić skupaj objavil fotografiji Grimsa in Goebbelsa. In to zgolj na svojem Facebooku.
A preidimo k bistvu. Je res nedopustno primerjati Grimsa in Goebbelsa, Janšo in Hitlerja? Seveda ne gre za to, da bi bila Janša in Grims zločinca, nacista. Gre za to, da uporablja SDS, in najbolj SDS poosebljata prav Janša in Grims, metode političnega boja, ki so jih ne samo uporabljali, ampak v knjigah tudi vestno popisali prav nacisti.
Seveda je zadeva srhljiva. A ni srhljiva primerjava, srhljiva je uporaba metod. Hitler v Mein Kampfu o učinkoviti propagandi: dva pogoja sta zanjo, pravi, prvi pogoj je laž: »Dojemljivost množic je zelo omejena in njihov razum je šibek. Obenem pa ljudje hitro pozabljajo. Ker je tako, se mora zares učinkovita propaganda omejiti na peščico najnujnejših zadev, ki jih mora izražati z jedrnatimi, stereotipnimi formulami. Široke ljudske množice se dajo lažje spriditi v globljih plasteh svoje čustvene narave kakor pa zavestno ali hote, zato v primitivni preproščini svojega duha laže nasedejo debelim lažem kakor majhnim, saj sami v drobnih rečeh pogosto lažejo, a bilo bi jih sram lagati in slepariti na veliko. Od debele, nesramne laži vedno nekaj ostane, celo tedaj, če ji pridejo na sled.« Prepoznate metodo? Pojdimo naprej. Gregor Strasser v Nationalsozialistische Briefe leta 1929: »Mi podpiramo vse, kar škoduje obstoječemu redu ... Pospešujemo politiko katastrofe, kajti le katastrofa, zlom obstoječega liberalnega sistema, bo utrla pot novemu redu ... Vse, kar utegne povzročiti katastrofo vladajočega sistema - vsaka stavka, vsaka vladna kriza, vsako vznemirjenje državne oblasti, vsaka slabitev sistema - koristi nam.« In seveda na koncu pride Goebbels s svojim znamenitim navodilom iz Dnevnika: »Politika je bolj odvisna od značaja kot od inteligence. Za nas je bolj pomembno pridobiti ljudi s trdnim značajem brez posebne bistrovidnosti, saj je tak človek vedno boljši kot inteligenten človek, ki ni tako značajen.«
Problem Slovenije, pri tem pa še posebej slovenskega novinarstva je, da si ne upa nastaviti tega ogledala in povedati, kaj je tisto, kar predstavlja pomemben del slovenske politične elite. Preberite še enkrat Hitlerjeva, Strasserjeva in Goebbelsova politična navodila. Če ne bi bilo zraven teh treh srhljivih imen, bi verjetno zelo hitro prepoznali, čigave metode političnega boja so danes to. Ko zapisom pritaknemo imena, seveda avtomatično rečemo, da je to prehudo. A kaj je v resnici prehudo? Primerjava?
pa še eno vprašanje. kakšna bi bila reakcija medijev, politike, varuhinje, če bi objavili skupaj fotografiji titove in recimo pahorjeve družine ? (glede na to, da je tito hud zločinec)
Na lastna ušesa sem slišal ravno Magista Političnih
Znanosti Branka Grimsa kako je v parlamentarni
preiskovalni komisiji zmerjal mater in njene otroke,
in se ob tem cinično režal kot se zna le on !!! Gospa je
bila izbrisana tako kot njeni otroci in ravno Mag:Branko
Grims je bil glavni,ki je zmirja njo in njene otroke !!!
Vem,da mi ne boš vrjel,zato ti svetujem,da greš v
Slovenski Parlament in tam zaprošiš za magnetogram !!,
mogoče boš pol vrjel,ko boš slišal na lastna ušesa,saj
meni ne vrjameš !!! Mag:Branku Grimsu se vse vrača kot
bumerang !!
...v nobenem primeru pa to ni opravičilo... in če tudi ti zagovarjaš takšno medijsko pedofilijo, potem si sprevržen in nenormalen tudi ti... to je nujno potrebno zapisati in povedati NA GLAS...
... neverjetno, kaj vse ste volilci t.i. levice tolerirati... kot da ste zblazneli...
Si ti slučajno kdaj poslušal Mag:Branka Grimsa SDS v parlamentu,
ko je govoril o otoocih "takoimenovanih Izbrisanih" ??? Si ga
poslušal kaj je govoril za otroke,ki naj ji bi posvojili istospolno
usmirjeni ? Nisi ali pa nočeš šlišati !!! Branko Grims je poleg
Zmaga Jeličiča Plemenitega eden največjih hujskačev v
Slovenskem parlamenti ! Slika njega in njegove družine je
bila posneta na javni prireditvi in je zato javna,to ni slika iz
zasebne zbirke Mag:Branka Grimsa ampak javna !!!
Mag:Branku Grimsu se vse vrača kot bumerang!!!
... resno folk... ne vmešavat otrok... za ene je grims vse najslabšega, za druge luciden politik... v vsakem primeru pa ne vmešavat otrok... otroci tudi berejo in kdo od njih si bo še mislil, da so KLIPAN in podobni normalni ljudje... pa niso... to je potrebno povedati NA GLAS...
... 571 novinarjev, kje ste, zaščitite naše otroke...
odpira se tudi vprašanje zlorabe goebelsovih otrok. zakaj pa jih dojemamo kot nekaj slabega ? dejstvo je, da so bili žrtve fanatičnih staršev in PR mašinerije. na koncu jih je vseh 7 zastrupila lastna mati. to je grozljivo, noben pa o tem sploh ne razmišlja. je grozo doživljala tudi mati ? jih je ubila v stiski ali zaradi slepega fanatizma ?
čudno je tudi, da se isti ljudje, ki menijo, da je bil Slowenische Landeswehr (v neuradnem prevodu slovensko domobranstvo) pozitivna organizacija, zgražajo nad družino goebels. pa saj so bili zavezniki, oče goebels je bil takorekoč njihov politični komisar.
mislim, da v končni fazi pridemo do sklepa, da je treba v politiki otroke tako rekoč skrivat, pa četudi na račun izostanka s kakšnega dogodka ali maše. v bistvu je največji grešnik fotograf, ki se mu je zdelo, da bo fotografija grimsovih šla dobro v promet.
Izkoriščanje otrok v politične namene; pred leti na praznik Marijinega vnebovzetja, na dan velikega slavja na Brezjah se je Branko z vso družino, dvojčka še v naročju, usedel v prvo vrsto pred oltarjem in se s tistim svojim hinavskim nasmeškom oziral okrog, kdo vse ga vidi. Tako ga je moral sam Metropolit opozoriti, da je ta vrsta rezervirana za upokojene duhovnike in naj jo skupaj s svojo čredico zapusti.. Kam neki bi uvrstili to razkazovanje otrok-v pobožnosti sigurno ne.
Koliko pa moraš biti bolan v glavi za takšno izjavo? Kaj pa ima predsednik z Mladino? Noro.
Na zadnji strani je bilo pa še marsikaj hujšega napisano.
Seveda, družino je treba zapret med štiri stene. Sploh ker je nazadnjaška, torej ni homoseksualna. To je žalitev za našo naprednjakarsko družbo. Repovž naj se pa na javnem mestu zaliže s kakšnim in naj to objavi na naslovnici Mladine, da se pokaže, kako se to dela v naprednjakarski družbi. Najbolje da se zaliže kar s tistim, kateremu že ves čas v zadnjično odprtino leze.
Samo tako naprej, z satiro nad primitivizem.
1. Mladina je padla na nivo hujskaškega stripa. Verodostoojnosti nima in ne bo imela s takimi novinarji in uredniki.
2. Verjamem tistim, ki pravijo, da je Golobič grdo izkoristil tole objavljanje. Zato, ker se je enkrat postavil na stran pravice, ne pomeni ničesar. Povedal je tisto, kar mi vsi mislimo, zato to ni nič nenavadnega ali celo vrednega superlativov. Repovž je Golobičev novinar. Naj še obračuna z njim. Govoriti je lahko.
Volk dlako menja, nravi nikoli. (to velja za GG)
Drugače pa je tale Golobičev odziv svojevrsten precedens. Da se je postavil za Grimsa, ala mu vera.
Seveda pa ga ni potrebno fotografirati z njimi, saj mu tako delate reklamo, kajne.
Postavljati Grimsovo družino v kontekst z Goebelssovo je pa zelo pod nivojem, saj se postavlja avtomatsko primerjavo tudi Grimsovo ženo z Marto G. in njene otroke z Grimsovimi otroci. Iz zgodovine vidimo kaj je bila Marta G. in kako je končala skupaj z možem in otroci.
Asociacija, da Grega želi tak konec Grimsu z družino je zelo blizu.
Mržnja, ki jo seje Mladina do SDS in njenih članov, je prerasla okvire še sprejemljivega in asocira prav na tisto kar so hoteli pripisati Grimsu. Kar so nacistični mediji podtikali Judom je zelo podobno temu kar Mladina goni proti SDS - ovcem in ostali desnici. Kje se lahko to konča, bolje da ne pomislimo.
Po drugi strani pa če DNS misli, da je Gregec s svojim načinom žurnalizma primeren za predsednika, nam pove vse o članih društva.
Kdor je perverzen, je pač perverzen. Stranka lažnjivcev, ne vidim pa nobenega škandala pri tem. Njihovo obnašanje in postavljanje pač vemo vsi na katere metode spominja, sploh pa njihov večni predsednik, kateremu se vsi klanjajo in mu splepo sledijo. In naj pustijo že enkrat pustijo pri miru časopise...
... ustavimo konje, ker tole gre predaleč... ti otroci imajo sošolce, prijatelje in na levici ponovno pljuvajo vsepovprek, tudi na otroke svojih političnih nasprotnikov... in na tej točki so šli predaleč...
Respect !
S kakšnimi problemi se ukvarjate... Res žalostno !!
absolutno imaš prav, nekje sem napisal, da bi se morale stranke sporazumno dogovoriti, da v politične boje ne bi vpletale 2. svetovne vojne, povojnih pobojev, osamosvojitve, vojne 1991, ideologije in svetovnonazorske tematike, naj se pa dajejo o gospodarskih problemih, o brezposelnosti, o kriminalu, zasvojenosti, vzgoji, varnosti v prometu, napredku in razvoju, znanosti in inovacijah, o podobi in prepoznavnosti Slovenije v svetu!
Misliš, da bo kaj iz tega? Ker lažje se je dajati o domobrancih in partizanih in udbi in orožju, kot nekaj narediti in prodati.
Poglej Brazilijo, tam je predsednik Lula popolnoma preobrazil državo, iz zadolžene in skorumpirane mafijske države je uspel narediti napredno, hitrorastoče gospodarstvo, takega bi mi rabili! LP tudi tebi!
Z malo sarkazma. Še zdaj ne morem spati, ker ne vem, je Turk vedel ali ni. WTF! Za nekatere je to važno, zame ni. Mene zanima, kako bom spravil sina (ravno maturant) do čimboljše izobrazbe, da lahko svoji družini zdaj ponudim nekaj in da bom imel kaj dati (tako in tako, v obeh smislih) svojim vnukom, ko bojo prišli. To, ali je Turk vedel ali ne, pa me zanima kot sneg, ki je padel prejšnji teden. LP
Ko lomastite po Pahorju,Golobiču,Jankoviču,Predsedniku Turku.. sploh ne izbirate izrazov, ko pa gre za nekoga, ki je sam privlekel otroke na poltiično prireditev,jih uporabljal v kampanji, jih izpostavljal takrat pa se zgražate in ob tem uporabiš izraz "psoglavci"??? to govori iz tebe globoka vera , dobra vzgoja in politična korektnost????
tudi mene ne motijo sorodstvene vezi, samo toliko da vem, torej žena Z. Jankovića je imela dekliški priimek Virant in je torej sestrična od Gregorja Viranta, če sem prav razumel?
Kar se pa tiče Jankovića, če smo že pri tem, Ljubljana ne bi imela Stožic še sto let, če ni bilo Jankovića, pa vrtičkarje je spravil v neko normalo, če je bilo pa kaj narobe z Elekto in vsem ostalim, naj mu dokažejo, isto kot za trgovino z orožjem- naj Janši & co. stvari dokažejo ali končajo z obtožbami!
Pa si misliš, če bi se združili vsi taki sposobni posamezniki, recimo Janković, Virant, Janša, Kučan, pa kakšen Boscarol, Akrapovič, Škrabec, to mogoče potrebuje sedanja Slovenija, pa še Pahor bi lahko bil zunanji minister in Turk generalni sekretar OZN!
To in pa da me neizmerno zabava to, da so zdaj najbolj glasni in ogorčeni tisti ki so se najbolj smejali ob karikaturah jankoviča kot hitlerja. Vsaj med komentarji ki jih tu berem.
hvala za pohvalo, veš, tudi to, da poudarjamo skupne točke in ne iščemo dlake v jajcu pri vsakem mnenju, že to je napredno!
Ker meni se dostikra zdi, da elita namerno sproža te afere in kregarije, da se mi spodaj o tem dajemo, tačas pa nam kradejo, vsi skupaj, banke,tovarne, trgovine in naše pravice! Ne smemo nasedati, dajmo se združiti in začeti resno razmišljati o prihodnosti, da ne bo prepozno!
no nekje sem zdaj po googlu izbrskal ta stavek, da je oče Jankovićeve žene Mije, Marjan Jernej Virant, stric Gregorja Viranta
mene sicer sorodstvene vezi ne motijo, ker slovenija je tako mala, da je slojkoprej nekdo z nekom v sorodu, ga pozna, je prijatelj, znanec, biši sodelavec, sošolec...
se mi pa zdi da če bi postal komu prevelika konkurenca, da bi se hitro našle neke teorije zarote o raznih navezah...
in tak načim me vedno moti
moti me če se v parlamentu, ki bi naj bil neka najvišja raven, žalijo, ali pa se spravljajo na otroke, družinske člane, sorodnike in pač druge ljudi, ki niso dela politike oz. ki niso javne osebnosti
v bistvu sem že prej nekje napisal, tudi politiki morejo imet pravico do zasebnosti
in že sam po sebi nasprotujem raznemu političnemu obračunavanju, ko se v to potegne neke svojce oz. ljudi ki so tistemu politiku pomembni, pa hkrati nimajo s politiko nič, pa se mi zdi to še posebej grda stvar
nedollžni ljudje pač ne morejo oz. ne smejo bit neka kolateralna škoda političnega boja
Če bi imel Grims takšno moč kot jo je imel ta nacist potem Repovža ne bi blo
več na tem svetu. In ta človek je celo predsednik društva novinarjev ???????????
Veza, prvi del tvojega zadnjega posta, odgovora Grozdu, je pa cuker. Ne bi se mogel bolj strinjati. Lahko smo si nasprotnih mnenj, ni pa se zaradi tega treba pošiljati nekam. Več takih!!! LP
Zaščitili dostojanstvo? Halo))):
Česar nimaš, ne moreš ščitit!
saj ni tako pomembno, važno, da se strinjava- lahko si nasprotnik, lahko si kritičen, ne smeš pa biti žaljiv in ne smeš spraviti vsega na osebno raven in se ne pozdraviti, niti pogledati, kot to počneta Janša in Kučan že 20 let!
Sicer se mi pa zdi, da je Virant v sorodu z Brejcem, nekje sem slišal, da je njegov zet ali nekaj takega!
imaš kar prav, vendar ne ločiš vzroka in posledice! V času, ki ga ti tako hvališ, smo vsi v razvitem svetu živeli bolje, ni bilo brezposelnosti, ne finančnih kriz, no pa tudi takrat, se spominjam, so živeli Italijani, Avsrtijci, ... bistveno boljše kot mi! Brezposelnost v Nemčiji- kdo bi si to predstavljal pred 20. leti?
Sedaj vsi čutimo konkurenco Japonske, azijskih tigrov, Kitajske, Indije, to je vzrok za naše težave! Pa se v Srbiji ali na Hrvaškem ali drugje na ozemljih bivše Yu nimajo nič kaj boljše kot mi!
In, če ti ni všeč, meje imamo odprte, včasih so na mejah bivše Yu tudi streljali!
samo blo je to na televiziji, mislim da nek intervju z virantom enkrat
vem ja
saj sem tudi jaz obsodil to z grimsom
sem že nekje prej napisal da bi blo lepo če bi eni in drugi opustili tak način, še posebej v paralmentu, ker tam se mi zdijo razne žaljive primerjave in žaljiva poimenovanja najbol nekulturna zadeva
kak sta virant in jankovič v sorodu pa ne vem točno
vem da so enkrat viranta to spraševali, kako je to če sta politična nasprotnika pa hkrati sorodnika... in je virant rekel da eno je politika drugo pa družina in da če imata različni pogled še ne pomeni da se moreta sovrađit in da se na kakšnih družinskih srečanjih čisto vredu razumeta...
kak točno sta v sorodu pa se ne spomnim
Sva pač teleti, ki vsak hvali svoje jasli. No tvoje so se že sesule. Pa počkva (kot ti praviš) da se še moje.
Lahko noč tovariš Alcarin :)))))))))))))
Ni važno janša je bil isto v parlamentu SKOZ kolko vem,
Vsi ki niso nič naredli so krivi VKLJUČNO Z VSAKIM OD KVAZI DESNICE IN KVAZI LEVICE... konec zgodbe.
Hrvatom dajmo obalo oni nam goli otok.... jaz ga napolnim v parih minutah.
@megalodon
Point je v tem da so ljudje živeli boljše oziroma četudi MORDA absolutno gledano NISO živeli boljše, so se počutli boljše kot danes, vsaj večina
Kaj mi bodo vsi računalniki, facebooki, telefoni, miljon kil kave in moke če nimam časa sedet eno desetino tolko v naravi in počivat svojo telo in um.
Kaj mi pomaga miljoni evrov BDPja če je vse tolko krat dražje ....
Ni razlike če dobiš 100 evrov na mesec in stane kruh 10 centov al pa dobiš 1000 evrov in stane kruh 1 evro...
Meni pa gre na jetra tvoje sanjanje da nam danes gre boljše kot nekoč... počakaj še malo, ko se bodo te miljonkrat večje sanje sesule miljonkrat bolj boleče kot Jugoslavija.
Morda si boš takrat premislil
Jugoslavija je bila v 80tih zadolžena 20miljard. danes je Jugoslavija zadolžena preko 130 miljard.
Obresti stanejo več kot je vse skup vredno haha
Vi pa sanjate kak nam gre dobro, seveda tak zgleda ker živimo že 10 let na kreditih, če ne 15.
Tisto nekaj kar se je naredlo z udarniki in delavci v Jugi se je prodalo, denar pokradlo večinoma, pol pa kredit na kredit do kvazi krize, ki ni K od prave Krize.
Samo vsi na planetu dvignejo denar z bank pa se Svet sesuje miljardokrat bolj kot se je Jugoslavija sesula, pol pa boš vido v kaki pravljici živiš.
ja se strinjam, in zakaj so bili vedno isti na oblasti? Ker smo mi izgubljali volitve, enkrat zaradi spora in razpada Demosa, potem zaradi apetitov RKC in zadnje čase zaradi kontroverznega Janše, ki vsake toliko kakšno ušpiči, da izgubimo na volitvah! Ne bom našteval njegovih napak, da ne bom delal usluge nasprotnikom! Zakaj je zmagal trojček KGB? Samo proti Janši so bili in to je bilo dovolj za zmago!
jaz sem takrat tudi obsodil tisto karikaturo z Jankovićem, ne bi pa smeli otrok mešati v to, veš, jutri bojo šli v šolo, vrtec, pa pomisli malo...
Nisi mi odgovoril- kako sta v sorodu Virant in Janković?
Tole šopanje kao v socializmu je blo pa super dons smo pa bogi reveži mi gre pa res na JETRA!
Ja moramo pa se vprašat kdo je bil na oblasti od leta 1992 pa do 2004 in kdaj so ti vplivni prišli do največ oblast, do vpliva, do bogastva. Pod vlado Janez Drnovška, predsedovanjem Milana Kučana itd. To vsi pozabljajo. Kdo so bili ti ljudje? To so bili večinoma ex. komunisti, ki so prejšnjo sklicevanje na načela vse je od vseh zamenjali za načela jaz ali pa noben drug - primeri: M.Kučan, J.Kocjančič, H.Rigelnik, M.Potrč (ta je tak največji demokrat po njegovem), M.Ribičič itd.
Slovenija odrasti! Dokler se ne bo končno enkrat začelo odkrivat in jasno govorit o stvareh, ki so se zgodile in se pošteno opravičilo za te stvari država tudi ne bo normalno funkcionirala in bodo moralne vrednote še naprej le fraza in bomo še naprej doživljali seks z psmi in take fore kot je Katarina Kresal kot slovenka leta.
seveda, jankoviču
če povzamem tvoje besede.
kva teb ni jasno.???
Ljudje majo katastrofalne plače, v času janševe politike ni blo nič bolše le zgledalo je bolše zaradi zunanjih dejavnikov
noben od politike od leta 1991 ni naredo NIČ koristnega.
V Jugoslaviji so vsaj delali 8 ur pa so potem sedeli na vikendu vedrega srca, z domačim vinom v kozarcu in ob kartanju z prijatelji.
Danes skoraj nobenemu več ni za nič pol jih hodi na zavod, druga polovica pa dela po 10 ur+ na dan od tega dobi pol nadur plačanih(ČE)
Nekoč so se firme odpirale danes se zapirajo.
Jaka dobra globalizacija
Mislim da bi ti moral it spat ker je FAKE Goebbels nehal oddajat, je šou z otroki na pohod k polnočnici berilo brat
Na enak način bi lahko tudi tebi postavil vprašanje
Goebbles je bil politik in imel je ženo in otroke in grims je politik in ima ženo in otroke.... kaj natančno se je potem Mladina zmotila?
in boš sam sebi lahko odgovoril kaj je tukaj narobe
p.s.: ampak ni panike, se je že zgodilo, da so komu to naredili in vse tiho je bilo....
p.p.s.: nikoli nisem volila SDS, ampak res nikoli.........sedaj ga bom verjetno volila iz principa......
Uau, kakšno visoko mnenje o teh državah :)
Poglej si princa Harry the Nazi na zabavi.
Waldeheim je bil nacistični funkcionar, Turek je bil komunistični funkcionar...oba pa sta po prenehanju funcije širila mir po svetu.....kje natančno se je Grimsi zmotil?
slabo si razumel ali ne vem kako, jaz že nekaj časa navijam za NOVO gibanje-stranko ali SDS, prenovljeno, brez Janše! Verjetno se tudi ti strinjaš, da trojček KBG ni prebavljiv in da je zmagal samo zaradi Janše oziroma antijanševske politike!
Pa še en problem- vse naše stranke poudarjajo zavezanost demokraciji, a ni mi jasno ali so same notranje demokratične ali imajo normalne volitve, možnost pluralnega dialoga ? In še vse so zapufane!
Nodija je že davno konc. Pejt spat pa se ti bodo misli zbistrile. Tole je zaenkrat mal preveč za tebe. Nočko. :))))))))))))))
mislim da je to da predsednika države v parlamentu primerjaš z nacistom, več kot uravnoteženo glede na to da neka revija povzame primerjavo s facebooka...
Primerjamo z nacisti? To delajo le tisti za zabavo, jaz pravim da so nacisti bili vsaj mojstri v svojem početju in Grims ni nič proti Goebblsu.
Je pa res da so Nacisti vsaj pobijali nasprotne narode po relativno hitrem postopku
MEDTEM,
Ko naša politika VKLJUČNO z Grimsovimi pravljicami POBIJA LASTEN NAROD, in kar je še huje... NA OBROKE
Zato pravim da se MLADINA mora upravičit Goebblsu ker ga enači z takim luzerjem kot je Grims.
Zanimiva retorika ki malce spominja na gospoda z brčicami in njegove fante v rjavih srajčkah
Brandt_kle%C4%8Di_pred_spomenikom.jpg
veš kaj je zanimivo. Jaz nikjer v svojih komentarjih nisem niti z besedico omenil komunizma. Ti ka kot kaže sanjaš. Slaba vest?
No z vprašanjem se na vprašanje odgovarja ko ti zmanjka argumentov, pa vseeno.
Torej nikjer ne govorim o komunizmu pač pa o tem, da bi lahko stranke, ki so idejno bližje prejšnjemu režimu oziroma njihovi liderji s predsednikom države na čelu enkrat za vselej JASNO in GLASNO obsodili vse zločine prejšnjega režima. To je VSE. Saj veš kako je lahko vsi obsojajo nacizem, pa je to čisto malo vredno napram temu, da NEMŠKI kancler Willy Brandt poklekne na grob žrtvam v Varšavskem getu. Glej in se uči (naša vlada).
Ta SDS-ovc je tak debil, da me čudi da ga ni še noben počil po buči!
V SDS so šli tisti, ki jih je naštel.
Ko se je pa vlada zamenjala v ta rdečo so pa postala gradbišča (v nasprotju s prepričanjem gradbeniškega sektorja) "prenevarna", je odločil na novooklicani inšpektor za varnost povojnih grobišč in potrebno je bilo nehati kopati.
Še Južna Amerika, Afrika in Azija znajo razčistit s svojo zgodovino, mi pa nekako:
Boga ni! Jebem ti boga!
kako sta v sorodu Janković in Virant?
Sicer moje mnenje poznaš, ali prenovljena SDS brez Janše ali nekaj novega!
res, tudi tisto Jankovoć- Hitler ni bilo pravilno, so pa tudi še otroci zraven, naj bi otroke pa vendarle ne vtikali v politične boje, tudi če jih Grims pripelje na strankin shod! Pa saj jih ni pripeljal na preiskovalno komisijo ali v parlament!
Dajmo malo razmišljat o tem, da Pahorju in mreži, ki ga podpira, absolutno odgovarja, da kriza še traja in bojo lahko zaradi krize znižali socialo in pritisnili nadelavce, upokojence, obrtnike...
In razprodali bojo vse, od bank do trgovin in uničili še tisto, kar imamo!
če bi virant ustanovil kakšno novo desno stranko, ki bi ogrozila druga in jim jemala volilce, sem prepričan da bi se začelo o tej sorodstveni vezi na veliko govorit in kovat teorije zarote in se ga na tak način poskušalo diskreditirat
glede na to da se včasih nagiba v to strann ustanovitve nove stranke, se mi zdi takšen potek stvari dokaj realna stvar
upam da se bo kdo te napovedi spomnil, če bo kdaj prišlo tako daleč
mi lahko poveš, kje pri levih strankah vidiš komunizem? Kjer jaz pri vas nacizem?
to ne vem
sta pa jankovič in virant
Dokler boste novinarji imeli takšnega predsedniki ne pričakjte spoštovanja v javnosti.
Si kdaj slišal, da bi kdo opravičeval gen. Rupnika, ki je bil žal kar zagret za Nemce. Njega so tudi po vojni ubili pa tega nihče ne problematizira. Ko pa se v Hudi jami izkoplje dekliške kitke, pa nekje drugje nosečo mati... Zamisli se malo. Pa ti malo bolj široko odpri oči. Veliko sreče.
V načinu komunikacije..v histerizaciji in stalnem podtikanju svoje lastne in edino zveličavne resnice vsem. V nezzmožnosti iskanja kompromisov, v tem, da slabše kot je, boljše je za njih. V postopkih, ko cilj opravičuje sredstvo (ponarejanje dokazov), v popolnem nespoštovanju institucij države. V brezpogojni predanosti Velikemu vodji. V pomanjkanju kritike do Velikega vodje in pomanjkanju lastne inicitave članov do politike. V propagandnih časopisih, ki znajo samo srati čez druge, čez lastno partijo in Vodjo pa ne znajo izreči ene same kritične besede. Do odnosa do NOB in toleriranja kolaboracije kot legitmnega paktiranja zaradi protikomunizma.
mar niso Stalin, Hitler, Tito etc...bili v končni fazi vsi isti?
ostali to vemo že dolgo, ne rabimo nekega filozofa za poduk.
dobra stara partija nas je vedno usmerila prav press
Trije mlajši razen kontinuitete in nezmožnosti obsodbe teh dejanj nimajo nič. O Kučanu in Potrču, ki sta bila vsaj v času omenjenih streljanj in terorizma ter umorov na najvišjih položajih v SRS (še veš kaj je to) bi pa lhko že kakšno rekla KAJNE?
Bi pa rad od tebe slišal v čem je SDS podobna nacistom. In v čem jo povezuješ s kolaboracijo. S kom kolaborira, koga opravičuje??
Za Grimsa in Janšo, Zdaj vidimo to v Mladini in nadaljevalo se bo.
Že več let bi lahko tekle objave, ki razkrinkajo zločinske partiske
komuniste in vse njihove familije, pa se je to vedno razumsko ustavilo.
Vendar, kot ste sami priča, kdo iziva in kaj lahko pričakuje,
se bo začelo in kot sem že večkrat opozarjal, da ko sprrožiš zadevo,
sploh ne veš kam bo zadeva letela in kakšna bo nadaljna škoda.
Tega nismo hoteli ob osamosvojitvi, tega nočemo niti danes,
vendar, vse kaže, da bo do tega prišlo.
Če se samo slučajno, komurkoli od ljudi, ki vso to
dokumentacijo imajo, karkoli zgodi, bi to pomenlo objavo.
Tako, da zadeva res visi v zraku in Golobič, verjetno zadevo
pozna ali sluti iz raznih šal kot tu nekateri navajate.
Nič ni pomagalo uničenje arhivov, še žal vam bo tega početja.
Nič nebo pomagalo zaprtje arhivov, tudi za to vam bo žal.
Čimprejšnje odprtje vse resnice bi bila najboljša akcija tega časa.
Predusem pa bi se vsi, ki trepetajo pred odkritjem svojih nesrečnih početij in
zločinov, morali sami javit in tako rešit sorodnike, svoje otroke in njih potomstvo.
To je bilo že večkrat javno objavljeno in ljudje dobesedno pozvani.
Ni namreč ničesar, kar bi ne prišlo na svetlo in za kar ne pride račun.
Če pa je to strankarsko početje potem ne se čudit, če druga stran to pokaže malo drugače.
SDS je pač "tečna" in "glasna" opozicija. So what? To je demokracija. Sprejmite to že enkrat. Ni več samo ene partije. Že 20. let ne HALO!
Imajo pa Hudo jamo, Goli otok, montirane procese, 600+ prikritih grobišč, streljanje nedolžnih prebežnikov čez mejo, teroristične napade in umore v tujini nekateri DRUGi na VESTI!
Spreglej SLOVEnija!
Pahor je osebno streljal, Kučan pa ukazal...in Potrč je vodil Goli otok, Golobič skupaj s Kresalko pa še sedaj prikriva grobišča...
In zakaj lahko "tečna opozicija" sedanji vladi mirno podtika komunizem, levi pa ne smejo apologetom kolaboracije in uporabnikom metod iz časa tretjega rajha podtakniti nacizma?
Repovž je že tako dokazal kam njemu taco moli. Nisem še ga slišal, da bi kako protestiral proti medijski svobodi v času te vlade. Ta stvar je vredna obsodbe!
Me zanima zakaj se zdaj ne oglasi Turk ali pa Pahor. Kaj šele varuhinja človekovih pravic.
Meni se slika ne zdi nič posebnega...halooo?...politik za gasilsko mizo s svojimi otroci. Pa zraven še na stranikini prireditvi, to je res čez vse levičarske zakonitosti, kajne?
Eh...škoda časa za pisanje ljudem, ki so indoktrinirani.
Pa kje ma SDS kakšna koncentracijska taborišča, pa svoje oborožene enote, pa komu daje davidove zvezde na obleko... Mal se umirte. So pač "tečna" in "glasna" opozicija. So what? To je pač demokracija. Navadite se da ni več samo ene partije. Že 20. let HALO!.
Imajo pa Hudo jamo, pa Goli otok, pa 600+ prikritih grobišč, pa streljanje nedolžnih prebežnikov na meji, pa teroristične napade in umore v tujini nekateri drugi na VESTI!
Spreglej SLOVEnija!
Girims z družino
7. marec 2011 ob 21:02
Aha..če pripelješ otroke na zborovanje stranke in se pustiš z njimi slikati je to simpatično in luštno...glej družinskega očeta, ki ima vrednote...ko pa se nekdo začne iz tega sprdovat pa je zavrženo dejanje in nekulturno in tako dalje....
Napisano je da je Grims slikan na Brezjah, tja hodijo verni Slovenci že veliko let na romanja. Tam je bil slikan z družino in otroci.
Kaj je tu spornega?
Saj smo navajeni da se politiki žalijo med seboj, včasih z nekaj več humorja, včasih malo neokusno. Ampak omaloževati zraven še celotno družino pa je čez mejo....kaj takega si ni dovolil do zdaj še nihče?
Je to res tako težko razumeti, ali se namerno delaš neumnega, zato da poskušaš zavajati?
Mama ga je naučila.
a na javni rtvslo.si spet udarna novica: SDS užaljen, Grims, Goebbels,
kaj se to mene tiče, to je med Grimsom in Mladino, naj jih toži!
a na portalu Rtvslo je tako:
Grims-Mladina-Goebbels > Slovenija, Francija, strateško partnerstvo, milijardne investicije
bravo Urbanija, s takimi potezami postajate podobni obskurnemu portalu Pozarreport,
kdor je pameten ma dovolj tega sranja v Sloveniji, in šalabajzarjev vse povsod, šalabajzarji so tako novinarji, kot politiki, sodniki..niso v večini..a ponavadi so šalabajzerji najbolj glasni in vplivni, in čas je da rečemo Slovenci enkrat: dost je blo šalabajzarji!
Povedal si, zdaj pa to svojo nadvse lucidno ugotovitev še smiselno razloži. Vnaprej hvala.
zakaj bi podpiral s figo v žepu?
nenazadnje so politiki na levici večkrat tarča tega da se stvari iz njihovega privatnega življenja izrabljajo za nek politični boj, da politiki na desnici pogosteje uporabljajo razne primerjave z nacisti, komunisti, mafijo za označevanje tistih na levi...
sicer pa se ne gre za leve in desne, ampak za stvar kulture
in recimo predsednik države mi je bolj všeč od vseh politikov na levici, kaj šele na desnici in verjetno deloma tudi zato, ker se nikoli ne bo spustil na tak nivo da bi uporabljal razne primerjave in žaljivke... to kar vidimo na parlamentarni ravni
aja pa samo še to bi rekel
govori se da je grdo otroke vlečt v politiko, jih izrabljat za politični boj...
s tem se absolutno strinjam
samo dejansko gris sam svoje otroke vodi na razna SDSova zborovanja in podobne zadeve in jih posledično tudi sam na tak način povezuje s politiko
res malo morje slik njega z otroci na raznih srečanjih je na internetu
in me rav zanima kaj imajo tako mali otroci od tega da so na raznih političnih srečanjih, obdani s kupom starih politikov, in poslušajo njihove politične govore....
posvoje se mi smilijo, ker očitno jih trdno vzgaja v svojo politično ideologijo že od rojstva in jih sam tlači v politiko
Točno kakor si napisal ?
On točno ve, k se bodo lotili njegove familije, po vseh kolenih,
bo v mesecu dni vse jasno.
Grimsovi otroci pa Goebbels, pa Mladina..
medtem pa premier podpisuje v Franciji strateške povezave s Sarkozyjem, a o tem se poroča na 3. strani, gre se pa za milijardne posle, in o tem kam bo plula naša Slovenija naslednjih 10, 20 let..a vi o Grimsu in Goebbelsu..
majke mi da novinarji na rtvslo ne ločijo prioritet države!!
Dokler se ne bo našlo par pjanih jagrov, ki bodo z risanicami naredili red
Stara naci praksa v sodobni preobleki. V demokraciji pa pametni rešujejo probleme in nesoglasja s pogovori. Kaj desnjaki tega še niste dojeli ?
P.S.
Pa ne žali jagrov.
7. marec 2011 ob 20:37
Prijavi neprimerno vsebinogrozd
7. marec 2011 ob 20:21
podpiram malo več politične kulture samo bo kar Grims moral sam začet pred svojim pragom pometat, če bo tudi on hotel da to dosežemo
Podpiraš s figo v žepu?
Ja dajmo podpirati kulturo takrat, ko to ustreza naši politični opciji. -to je navadna hinavščina.
Kapo dol Golobiču, čeprav najbrž išče poceni točke. Vendar nekje obstajajo meje in prav je da se to izpostavi. človek bi celo mislil da ima Golobič hrbtenico in moralno zavest. Ostali nevretenčarji ala "grozd" in "komsomolec", pa bodo vedno trobili eno in isto...mešali jabolka in hruške ter tako poskušali opravičevati in zavajati. Takšni si želijo več kulturnosti...ampak le na deklarativni ravni, ne v praksi.
RESPECT!! :D
Golobič: dober poizkus opozoriti na sebe, da se vsaj malo prikupiš nasprotnemu taboru vendar mislim, da iz te moke ne bo kruha :)
7. marec 2011 ob 20:21
podpiram malo več politične kulture samo bo kar Grims moral sam začet pred svojim pragom pometat, če bo tudi on hotel da to dosežemo
Podpiraš s figo v žepu?
Ja dajmo podpirati kulturo takrat, ko to ustreza naši politični opciji. -to je navadna hinavščina.
Kapo dol Golobiču, čeprav najbrž išče poceni točke. Vendar nekje obstajajo meje in prav je da se to izpostavi. človek bi celo mislil da ima Golobič hrbtenico in moralno zavest. Ostali nevretenčarji ala "grozd" in "komsomolec", pa bodo vedno trobili eno in isto...mešali jabolka in hruške ter tako poskušali opravičevati in zavajati. Takšni si želijo več kulturnosti...ampak le na deklarativni ravni, ne v praksi.
Po novem maša ni ne verski ne politični ampak ekonomski dogodek.
Ena velka žicarija
da lahko reši se škofija
ia ia oooooooooooo.
Kaj ti nočeš ali ne zmoreš razumeti?
PROBLEM so otroci in nič drugo. Kaj ima zdaj tu veze Janković ali Grims?
Niso problem njune karikature ali satira na njun račun, problem je vključevanje nedolžnih otrok!
Razumeš?
Kaj ti nočeš ali ne zmoreš razumeti?
PROBLEM so otroci in nič drugo. Kaj ima zdaj tu veze Janković ali Grims?
Niso problem njune karikature ali satira na njun račun, problem je vključevanje nedolžnih otrok!
Razumeš?
Bolj pravilno ne bi mogel povedati.
Sicer pa si ti fašisti, pardon slovenski desničarji ne zaslužijo da jih tako imenujemo. Nacisti in fašisti so bili svojčas gospodarji, predhodniki slovenskih desničarjev pa čist navadni hlapci.
desnicčarji levičarje neprestano označujejo s komunisti, udbomafijci in podobnimi izrazi in to praktično na dnevnem redu, pa se jim to ne zdi sporno
ko pa jih nekdo da primerjavo desničarjev z nacisti, pa je to velik škandal
včasih so rekli "ne delaj drugemu, kar ne želiš da drugi delajo tebi"
in tukaj imajo desničarji sedaj stvar o kateri lahko malo razmislijo
in nebi blo slabo, če bi oboji spoznali da je to res podn politične kulture in da bi vsak pri sebi to raven malo dvignil
z grimsom in jelinčičem na čelu, ki sploh rada uporabljata takšne in drugačne žaljivke in druge primerjave
Torj ne hodiš na volitve al voliš Jankoviča ki je neodvisen :))))))))))))))))
Ne resno. Ker če ne hodiš, kaj misliš da si naredil. Moj glas vsaj šteje. Pa še to. Nikoli še nisem volil SDS. Ne me predalčkat, če se ne strinjam s svinjarijami nekaterih posameznikov, ki so pa res ponavadi levo usmerjeni.
ravno Grims je bil tisti ki je svoje poltične nasprotnike rad primerjal z nacisti in to kar v parlamentu
zdaj pa ga nekdo, ki niti ni politik primerja z Göbbelsom, pa je cela drama
podpiram malo več politične kulture, samo bo kar Grims moral sam začet pred svojim pragom pometat, če bo tudi on hotel da to dosežemo
samo sliko od grimsove družine (ki je takoalitako bila že prej vsem dostopna na spletu) se je objavilo in je to kao poseg v zasebnost in otroci trpijo...
zanimivo pa je kolikokrat se govori o zasebnem življenju levih politikov, sploh njihovo spolno življenje je vedno zanimiva tema
od tega da je pahor homoseksualec, do raznih spolnih nagnjen kresalove in senice, da ne govorim o juriju katerega se je javno linčalo zaradi njegovega privatnega in spolnega življenja...
pa potem še vse govorice o tem kakšne avte vozijo na levici, kje kupujejo obleke, kakšne droge jemljejo...
enkrat drugemu praktično gledaš v spalnico in v vsak kotiček privatnega življenja in uporabljaš to kot kritiko in sredstvo za politični obračun in ni s tem nič narobe
od drugega pa pokažeš samo sliko družine, pa je to kao velik poseg v zasebnost...
dvojna merila pač
jaz se sicer strinjam da naj imajo politiki, tako kot vsi ostali ljudje, tudi svoje zasebno življenje, ki je neodvisno od politike in da se naj ne posega v to in naj se to ne zlorablja za politični boj
hvala za lepe želje,ampak ni mi jasni kako vi ta desni ne kapirate njegove igre?isto manipulira z vami kot to počne JJ in Grims in podobni.jaz se že dolgo ne pustim nategovat (vsaj politično, ne desnim,ne levim)
tudi tu dvojna komunistična merila ?
Kaj bi se zgodilo, da začnem poimensko pisat morilce po drugi
svetovni vojni, njih polne naslove. NJIH SORODSTVO POTOMCE,
otroke, vnuke in pravnuke, kaj delajo, kakšna delovna mesta
zasedajo, kaj vse so polastninili-pokradli, bi to ta portal prenesel,
kaj pravite, bi se vi strinjali ?
Ti podatki obstajajo in ne se zavajat, da ne, kako že vsi veste, kdo je
vnuk Kardela itd
Večkrat ste že zagnali vik in krik kako to ni dopustno,
da bi otroci plačevali dolg staršev in starih staršev itd.
Tudi komunisti boste pričeli plačevati tudi vi boste plačali !
Vse se enkrat plača.
takrat pa so levi in desni seveda gledali na stvari ravno obratno
[url=" http://www.rtvslo.si/kultura/drugo/miki-muster-s-karikaturo-razzalil-zorana-jankovica/246771"]
http://www.rtvslo.si/kultura/drugo/miki-muster-s-karikaturo-razzalil-zorana-jankovica/246771[/url]
Pa kaj je s temi zagovorniki koalicije? To je več kot sovražni govor, to je srhljivo.
ista sta :)
Kar ste komunisti sejali vsa leta od 1938 pa do zdajšnjih dni
boste vsak čas želi, nič nebo pomagalo, vse kar imate nič !
Ljudje ki ne poznajo moralnih vrednot in ne premorejo čustvene inteligence so pomoje edini sposobni prikazati kaj takega,.
Če pa ima svoje otroke, potem pa mi je zares žal zanje.
Golobič a.k.a. Uncle Joe je pravzaprav naš "pravi" Joseph Goebbels.
Za tem njegovim zgražanjem nad škandalom, se v bistvu skriva bistveno bolj pomembno sporočilo, ki pravi:
Pozorno poglejte fotografijo, morda tudi vi v Branku Grimsu in njegovi družini prepoznate Goebbelsove.
UBRISANI ALI IZBRISANI...to je sedaj vprašanje
Mladinina primerjava je pa naravnost primitivna, prav tako Mustrova karikatura g. Jankovića.
Pa je Muster bolj zadel bistvo, kot so ga pa pri Mladini.
Po drugi strani pa menim, da je bil Goebbels vsaj 3x bolj inteligenten - tako od Grimsa kot tudi od Repovza..
Kakšna nesramnost da enačijo mojstra z grimmovimi pravljicami
Če se družinski človek, ki je v politiki slika s svojimi otroki je to nedopustno?....potem tudi Barrack Obama podlo manipulira na ta način?
Jaz mislim da je prav da imamo v politiki še vedno ljudi, ki so si sposobni ustvariti družino in predstavljajo družinske vrednote.. koliko gre tukaj za izkoriščanje otrok pa je dugo vprašanje.
Vsekakor pa je primerjava Goebbelsove družine z Grimsovo podlo dejanje. to ni samo napad na Grimsa, ampak nizkoten napad tudi na njegovo družino in njegove otroke. Otroci so po zakonu zaščiteni pred vsakim takim obračunavanjem....prikazovanjem na način manjvrednosti ali drugačnosti.
Nisem volilec Grimsa, ampak ob takšni podli objavi mi gre pa dobesedno na bruhanje!
a to ni mogoče izkoriščanje otrok,kaznivo po KZ?
podobnik se je slikal s svojimi otroki z namenom da se prikaže kot družinski človek
repovž pa je prilepil grimsa in oroke brez vednosti grimsa in z namenom očrniti grimsa
Mogoče so jih pa le po pomoti skupaj zložili, oz. nista v pravilnem vrstnem redu, nemara bi moral dr.G biti eno stran prej...
dajte mi tretjo možnost.
verjetno se večina ki udriha po Mladini in se sklicuje na veljaven kazenski zakonik strinja da je Mladina kot edini tiskani medij v Sloveniji ki je leta 1988 branila Janeza janšo v primeru JBTZ ki je kršil veljaven takratni kazenski zakonik z izdajo vojaške skrivnosti,Mladina ko je leta 1988 storila nizkotno dejanje,ko je branila Janeza Janšo ki je storil kaznivo dejanje proti veljavni zakonodaji,enako danes počne ko objavlja primerjavo Grimmsa z Geobbelsom.
Zdaj pa navalite z minusi SDS jurišniki
p.s. v kolikor so res v mladini to objavili je nedopustno..
Če primitivci ne razumejo satire so si sami krivi.
Mladinamit je zakon.
To se pa lahko počne?
(teh ni bilo sram nikoli)
http://www.shrani.si/f/8/p8/1pgbrzeU/sca
n0034.jpg
Haha, človek, ne bom se spuščal na tvojo raven dialoga in te ne bom obsojal, ampak dejstvo je, da bi lahko razmišljal s svojo glavo. Saj razumem, nekje si prebral, da je Grims alfa in omega in zdaj to drži...
Če bi prebral knjigo Zadnja replika, bi svoj odgovor zasnoval povsem drugače. Kar se tiče vodenja stranke in podobnega, velja Janša za avtokrata, ki težko trpi priljubljenost in ideje nekoga drugega. Je pa poslušen, tako kot vsi ostali v stranki! In že zarad tega bi težko bil Grims to za kar ga imaš.
Se popolnoma strinjam.
Zaradi tega pa bi moral Grims dobiti odlikovanje, saj mora vlagati nečloveške napore da nekaj črnega prikaže kot snežno belino.
Govorimo o otrocih, ki niso krivi za brankovoto ali gregorjevo delovanje.
Osebno se mi zdijo primerjave z nacizmom popolnoma ogabne. Pa naj se gre za Jankovića ali Janšo. Osebno se mi zdi, da bi blo potrebno Janšo, Kresalko, Golobiča, Turka in vse ostale slovenske politike, ki jim je dokazana krivda nekega kaznivega dejanja vrečt v zapor in pokazat ljudem, da obstajajo neka moralna načela.
Potem ne bi nihče normalen v bitkah izvajal medijski genocid nad otroki.
tisti ki ponosno slavijo jugo totalitarizem in maršala pač po defaultu nemorejo biti levičarji.
Plus tega, zlorabil je obe družini. Kaj imajo otroci pri delu in besedah njihovega očeta?! Nič! Sramota brez primere!
galus te ni mogel opisati bolje, resnica boli, tvoj oče bi moral res 2-krat premisliti.
To je pač nivo Slovenske levice, res ne vem, če gre človek lahko še nižje kot primati tipa Repovž,Sarkic in ti komsomolec, vendar vas ne smemo sovražit, vi si zaslužite edino pomilovanje.
aka:
Nekredibilen za debato. :L
se strinjam
ampak če bi bil jaz na mestu repovža bi zahtevo po objavi take slike od lastnikov gladko zavrnil
stvar presega meje dobrega okusa
Mladino sem tudi sam še pred časom z veseljem bral, imel sem ga za inteligenten tednik, ki ima kaj povedati, ampak v zadnjem času resnično objavlja same bedarije, ki so same sebi namen, hkrati pa niso prav nič politično ažurne in polemične, ampak je provokacija postala njihova osnovna funkcija.
Je pa ironično, da "desni" časopisi "levičarske" politike primerjajo z nacisti, "levi" časopisi pa "desničarske" politike :) Očitno je ta primerjava zares popularna, če želiš koga zares prizadeti. A s tem se res ne gre igrati...
Skozi težke čase je prehajala, ker je bobu rekla bob.
Pravi čas je tudi sedaj opozorila na stranko, ki uporablja destruktivne metode v borbi za oblast.
Otroke pa pustimo pri miru. Še ne vedo kakšne starše imajo.
Kar sds seje 20 let, sedaj žanje!
Očitno seje uspehe, glede na to, da so daleč najbolj priljubljena stranka.
Druzinski zakonik bi ta vlada ze davno lahko sama sprejela, to bi lahko vedel, ce poznas samo u od ustave. Da pa ga ne, pa je verjetno res kriva opozicija, ki z nekaterimi utemeljenimi pomisleki vpliva na njihovo odlocitev. Zakonik obstaja in pretirano hitenje z novim lahko bolj skodi kot koristi.
Ja seveda bi lahko, samo verjetno noče da ga opozicija in Princ vlačijo na US. Verjetno hočejo dobiti širšo podporo. Ampak za izenačitev vseh zvez razen v Skandinavskih državah nikjer ni šlo skozi z odobravanjem večine.Ko je šlo skozi se danes več ne spotikajo ob takšno absurdnost.
Dojenčki, ki so jim bile kratene osnovne človekove pravice???
5000 otrok je bilo izbrisanih, kaj pa njihove pravice in njihovo težko življenje????
ni to, na kar si ti najprej pomislil..
kaj si hotel s to fotko povedat ?
Ne bodi no tak do komsomolca. Tudi jaz se velikokrat z njim ne strinjam pa mu še nikoli nisem tega očital ali obžaloval to da sploh obstaja. To ni lepo od tebe.
Vsak ima pravico do svojega mnenja ne samo SDS loverji in JJ&co internet jurišniki.
Predvsem pa ne mpre biti več predsednik DNS (oz. če vprašam drugače - a novinarji res podpirajo na čelu svoje stanovske organizacije tega čudnega tipa).
Od kje ti taksna logika? Rekel bi, da si bolj slabo poucen o zgodovini, njenih dejstvih in zgodovinskih osebnostih in kot tak ne najkredibilnejsa oseba za dajanje primerjav. Kot vsak politik Grims opravlja svojo vlogo (niti priblizno tako dobro in na tak nacin kot Goebbels). Ce mu verjames in podpiras ok, ce ne pa ne. Ampak primerjava je izjemno slaba, ce jo posvojis, ga lahko zamenjas hkrati tudi z Golobicem, mnogimi novinarji ter ostalimi politiki na podobni poziciji. Sicer pa cenim, da na podpiras vkljucevanja otrok v politicne diskreditacije ...
@ecco
Druzinski zakonik bi ta vlada ze davno lahko sama sprejela, to bi lahko vedel, ce poznas samo u od ustave. Da pa ga ne, pa je verjetno res kriva opozicija, ki z nekaterimi utemeljenimi pomisleki vpliva na njihovo odlocitev. Zakonik obstaja in pretirano hitenje z novim lahko bolj skodi kot koristi.
Sicer pa primerjave s nacisticnimi zlocinki niso nekaj novega, z njimi je zacela prav mladina, ki ocitno prednjaci tudi pri premiku na visjo stopnjo diskreditacije. Ob Mustrovi karikaturi se je zbudila celotna leva Slovenija in branila odraslo barabo, tukaj ocitno samo Golobic razume siyuacijo. Precej ironicno ...
Diskreditacija na nizkotnem blatenju nasprotnikov je nedopustna.
Treba je odločno reči NE!
V tem primeru "kulture" ministrica Širca, nič ne vidi, nič ne sliši.Čisto tiho je, kam se je skrila.
Saj je prav da je tiho. To ni več bivša Juga kjer so nosili en izvod na udbo v pregled. Sedaj lahko vsak toži če mu ni kaj prav. Država se me more in ne sme vmešavati v časopis v zasebni lasti.
Ko bo pa Janša na Ablasti, potem pa bo cenzura.
Gre za skrajno nizke udarce. Žal v njegovii, partijski, šoli še niso vzeli parole, da
kar seješ tudi žanješ in da, bolj ko tolčeš po konkurenci, slabše je zate.
Gospod predsednik države je glavni naročnik, saj drugače bi že reagiral, če bi to napisali o kom iz njegove kaste. Pakaža ostane pakaža in lumpenproletariat, se spogleduje z časopisom MLADINA. Jaz si še riti ne obrišem s taknim časopisom, ne da bi ga še bral.
Glavno,da je škandal!
Čeprav mi gre ta dvoličnost na živce. Desnica se zdaj zgraža, ko pa zavlečuje Družinski zakonik, ki je nujen za otroke pa ni problema.
odkar ima pa ta medij v rokah "priznani"lažnjivi kljukec Repovž se je mladina spremenila v totalen podn kar se tiče resnih medijev
razumem da se nekatere medijske hiše nagibajo na levo druge pa na desno oz skrajno desno
ampak blamaža ki si jo je privoščil repovž pa nima nobne zveze s političnim udejstvovanjem na eno oz drugo stran ampak je izključno tednik brez smisla oz "kompasa"
take žaljive vsebine nekega medija združenje novinarjev nebi smelo dovoliti kakor nebi smela dovoliti kakršnakoli oblast
s to gest si je ta repovž nalil čistega vina in je sloveniji pokazal kako kredibilen novinar je
no in kdo bo potem še verjel vsem besedam,ki jih je Repovž izrekel proti SDS-u in Janezu Janši
ne nazadnje bom verjel g.Janši
pošten človek se ne peča s politiko!
buuuu,hu,hu..jokice..