Slovenija

Poudarki

  • SNS razpravo o brezplačnikih obstruira
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.5 od 26 glasov Ocenite to novico!
Branko Grims
Grims meni, da je šlo pri preiskavi ozadja brezplačnikov za zlorabo preiskovalne komisije. Foto: BoBo
       Glede na to, da gre tukaj za kršenje predvsem možnosti javnosti, da izve, za kaj gre, in za skrivanje nečesar, kar ne obstaja, in zato je treba dati v okvir tajnosti, v SNS-u v takšnih kozlarijah in političnih pritlehnostih ne bomo sodelovali.       
 Zmago Jelinčič (SNS) o obravnavi poročila o brezplačnikih za zaprtimi vrati
Franco Juri
Juri meni, da je SDS ustvaril paramafijsko omrežje. Foto: MMC RTV SLO
       Poziv Jožeta Tanka iz SDS-a ni nič drugega kot poziv k temu, da naj kršimo zakon. Mene lahko Jože Tanko še 100-krat pozove, da naj kršim zakon in tega ne bom počela.       
 Melita Župevc (SD) o zahtevi za umik tajnosti s poročila o brezplačnikih
Brezplačniki so pred volitvami znova "vroča" tema. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
O brezplačnikih za zaprti...

Dodaj v

Grims: Zgodba o brezplačnikih je ena sama zloraba; Juri: SDS je ustvaril paramafijsko omrežje

Izredna seja DZ-ja
11. oktober 2011 ob 11:31,
zadnji poseg: 11. oktober 2011 ob 20:17
Ljubljana - MMC RTV SLO

Tranzicijska levica s tem, ko prodaja zgodbo o brezplačnikih kot glavni razvojni problem Slovenije, kaže svoj žalostni domet, meni Grims. Lavtižar Beblerjeva: Šlo je za pritlehno volilno kampanjo SDS-a.

DZ je na izredni seji za zaprtimi vrati obravnaval poročilo preiskovalne komisije o brezplačnikih, nato pa razpravljal o predlogih sklepov, ki jih je podala komisija. V razpravi je bilo mogoče slišati tako očitke o povezanosti SDS-a z brezplačnikoma kot očitke komisiji, da svojega dela ni opravila korektno.

Grims: Gre za brezsramen napad na svobodo medijev
Darja Lavtižar Bebler
(SD) je zatrdila, da je bil namen brezplačnikov negativna kampanja, ki je potekala mimo volilne zakonodaje. Komisija je po poslankinih besedah ugotovila kršenje več zakonov in kaznivih dejanj, povezanih z izdajanjem. Neetično se ji zdi, da so v brezplačnikih oglaševala podjetja v državni lasti, se pravi so jih financirali davkoplačevalci. "Gre za politična pamfleta, financirana s strani davkoplačevalcev," je dejala Beblerjeva in dodala: "Šlo je za pritlehno volilno kampanjo SDS-a."

Franco Juri (Zares) je dejal, da je stranka SDS v prepričanju, da bo zmagala na državnozborskih volitvah, pri ustvarjanju in financiranju brezplačnikov ustvarila paramafijsko omrežje interesov, v katerih se je pretakal denar davkoplačevalcev. "Danes je dan, ko je marsikomu zelo nerodno. To je človeško razumljivo. Celo med poslanci SDS-a je kar nekaj poštenih in dobrovernih ljudi. Danes, ob prebiranju dokumentov, verjamem, da jim je nerodno. Celo meni je nerodno za njih," je še dejal Juri.

Branko Grims (SDS) se je na Jurijeve besede odzval s trditvijo, da verjame, da je danes nerodno marsikomu na tranzicijski levici, saj se s tem, ko prodaja zgodbo o brezplačnikih kot glavni razvojni poroblem Slovenije, kaže njen žalostni domet. "Cela zgodba je ena sama zloraba instituta preiskovalne komisje z namenom politične diskreditacije," je izpostavil Grims. Po njegovem mnenju gre pri celotni zadevi tudi za grob in brezsramen napad na svobodo medijev.

Predsednica komisije Melita Župevc (SD) je prepričana, da je politika, ki delo parlamentarne komisije ocenjuje tako kot SDS, "uboga". Pojasnila je, da so delo na komisiji opravili odgovorno in po črki zakona ter poslovnika državnega zbora. Sklepi, o katerih bodo glasovali, pa po besedah Župevčeve predstavljajo nesporne in nedvoumne ugotovitve komisije, ki jim ni mogoče oporekati.

Župevčeva: Svetujem, da preberete poročilo
Obravnavi poročila za zaprtimi vrati so sicer nasprotovali predvsem v SDS-u in SNS-u. Jože Tanko (SDS) je predlagal, da se iz delov poročila, ki so nastali na podlagi javnih zaslišanj in logičnih sklepanj, umakne tajnost in da se obravnavajo na odprtem delu seje. Prepričan je namreč, da lahko v nasprotnem primeru pride do manipulacij z ugotovitvami in sklepi.

Predsednica komisije o brezplačnikih Melita Župevc (SD) je Tankov predlog zavrnila z besedami, da gre pri njem za "čisto manipulacijo". "Svetujem, da si najprej prebrete poročilo in da se pogovarjamo o vsebini, in ne o formi," mu je dejala.

"Poziv Jožeta Tanka iz SDS-a ni nič drugega kot poziv k temu, da naj kršimo zakon. Mene lahko Jože Tanko še 100-krat pozove, da naj kršim zakon, in tega ne bom počela," je še poudarila in dodala, da komisija ni pristojna, da bi umikala tajnost z bančnih, davčnih in poslovnih podatkov.

SNS razpravo o brezplačnikih obstruira
Tanko se je na njene besede odzval s trditvijo, da ne zahtevajo umika tajnosti z davčnih in bančnih podatkov, ampak le z delov poročila, ki so nastali na podlagi javnih zaslišanj in logičnih sklepanj.

"Glede na to, da gre tukaj za kršenje predvsem možnosti javnosti, da izve, za kaj gre, in za skrivanje nečesar, kar ne obstaja, in zato je treba dati v okvir tajnosti, v SNS-u v takšnih kozlarijah in političnih pritlehnostih ne bomo sodelovali in napovedujemo obstrukcijo. Kar se dogaja ni vredno nobenega državenga zbora, še posebej tega ne," pa je zatrdil Zmago Jelinčič (SNS).

Poslanci bodo o predlaganih sklepih komisije (da sta bila brezplačnika ustanovljena z namenom vplivanja na parlamentarne volitve leta 2008 in diskvalifikacije političnih tekmecev SDS-a in da je bil namen ustanovitve in izdajanja obeh časopisov prikriti (pred)volilno propagando oz. kampanjo ter sporno financiranje političnih strank) glasovali v sredo.

SDS komisiji očital dvojna merila
V SDS-u so sicer komisiji od samega začetka očitali dvojna merila, saj ni želela razširiti preiskave tudi na domnevno sporno in nejasno financiranje brezplačnika Dobro jutro.

Ta brezplačnik, ki je medtem, tako kot Ekspres in Slovenski tednik, pred meseci že "ugasnil", je bil naklonjen levici, desnica pa ga je prištevala v krog medijev, ki so bili pod nadzorom prvaka Zaresa Gregorja Golobiča (ta sicer zanika kakršen koli vpliv na kateri koli medij). Zaradi zavrnitve širitve preiskave je iz komisije izstopil tudi edini član komisije iz opozicijskih vrst Aleksander Zorn (SDS).

Denarja ni dala Patria ...
Med polemikami okrog brezplačnikov je odjeknila novica novinarja Dejana Karbe, da naj bi denar za brezplačnike prišel kar iz Patrie. Pri tem se je Karba skliceval na finskega kriminalista Kaja Erika Björkqvista in ga pri tem tudi navajal.

Toda stvar se je zapletla, ko je Björqvist zanikal, da bi dal Karbi izjavo glede povezave med Patrio in brezplačniki, Karba pa ni imel nobenega dokaza, da je Björqvist izrekel besede, zapisane v prispevku v časniku Delo. Župevčeva pa je na novinarjem med drugim pojasnila tudi, da povezave s Patrio komisija ni našla.

... ampak Raščan
Na zaslišanje pred preiskovalno komisijo je bil poklican tudi takratni direktor Dela Revij Matej Raščan, ki je potrdil, da je posodil 300.000 evrov svojemu prijatelju Robertu Teršku, lastniku podjetja Zametek, ki je izdajalo Ekspres.

Tako se je delno razkril tok denarja, ki je pokazal, od kod Teršku sploh sredstva za izdajanje časopisa. Da sta oba brezplačnika lahko sploh izhajala, pa je očitno z velikimi popusti, predvsem za raznos Slovenskega tednika, pripomogla tudi Pošta Slovenije.

Na dnevnem redu tudi poroštvo za TEŠ 6
Poslanci bodo v nadaljevanju izredne seje obravnavali še predlog zakona o poroštvu za izgradnjo Teš 6, novelo zakona o pravilih cestnega prometa, dopolnitev zakona o zagotavljanju sredstev za investicije v javno železniško infrastrukturo, novelo zakona o bančništvu in dopolnitev zakona o prekrških.

Aleksander Kolednik, Gašper Petovar
Prijavi napako
Komentarji
sharkyslo
# 11.10.2011 ob 11:33
Melita Župevc - veselim se dneva, ko te več ne bom rabil gledati v parlamentu! Jak.
Miraja
# 11.10.2011 ob 11:38
Preberi si vice o blondinkah in marsikateri velja tudi za tebe !!!
sirup
# 11.10.2011 ob 11:48
Komunističnim metodam še ni konca, po KGB-ju pa prihaja Janković ekipa z istimi ali še bolj radikalnim!
jolika
# 11.10.2011 ob 11:43
Upam, da bo Župevčeva vsaj "za konec" premogla toliko objektivnosti, da bo povedala tudi to, kako se je financiral predsednikov (Turkov) predvolilni brezplačnik. Potem pa bi bilo dobro, da odide.
Lovec
# 11.10.2011 ob 11:38
Zgodba o teh brezplačnikih je bedna zelo bedan, v začetku osamosvojitve in še malo dlje smo imeli plačljive medije ( tudi iz proračuna ), ki so pihali na dušo levi trdnjavi ( Kučan, Kocjančič, Drnovšek ).

Zato se mi zdi to malo bedno. Novinarji niso sestavni del javnih uslužbencev, ki bi jih morali zamenjati če se zamenja oblast !!!
Novinarji bi morali biti neodvisni, so pa šolan kader in je to od njih težko pričakovarti, ker so jim vcepili v glavo samocenzuro.

Kakšen bi moral biti novinar v mojih očeh :
- nagajiv
- pozitivno žleht
- nekdo ki bi skozi provociral ( argumentirano )
- nekdo ki bi hotel nekj povedati ( misli s svojo glavo )

To ne velja za tisti del novinarjev ki pokrivajo kdo je nosil spodnje gate in čigave so.
sirup
# 11.10.2011 ob 11:52
Pristranski ali propagandni brezplačniki?!
Pa kaj še.

Vzemite v roke Nedeljski dnevnik, pa boste videli kaj se pravi predvolilna kampanja.
Ampak ta se celo plača :G
Binder Dandet
# 11.10.2011 ob 12:06
Kot prvo, ne razumem, kaj Župevčevo moti. Tanko je zopet povedal, da vse, kar je bilo javno obravnavano, naj ostane javno. Meni se to zdi logično.

Kot drugo, kaže se nesmiselnost teh komisij. V čem je poanta, če potem ugotovitve ostanejo tajne?
noComment
# 11.10.2011 ob 13:49
Jethros: kolednik ni novinar. On samo citira sds (in pozabi dodati navednice).
routar
# 11.10.2011 ob 12:15
nexis
Iz tvojega komentarja je lepo razbrati kam tudi ti spadaš.
Binder Dandet
# 11.10.2011 ob 12:09
Mislim, mediji ves čas pišejo o tej komisijah, pa o pričah in poročajo o mnenjih članov komisij, na koncu pa ne bo epiloga? Mislim, WHAT THE FUCK?
Jethros
# 11.10.2011 ob 13:48
Če bi pa g.Kolednik bil dober novinar, bi se potrudil, in sam objavil člene zakona, na katere se Župevčeva morebiti opira. To bi sicer lahko tudi sama storila, ker pa tega ni, bi dober novinar sam pobrskal in objavil, da raja vidi, če ima Župevčeva prav ali ne.
royayers
# 11.10.2011 ob 13:44
Caetano, je Grimms, prodaja pravljice. Da ni to slučajno sam Grims?
CtrlDelete
# 11.10.2011 ob 13:43
Gospod Kolednik...odstopite, higijena pa to!
Binder Dandet
# 11.10.2011 ob 12:08
@Koperboy:
". Ve, da poročilo NE SME biti dostopno javnosti in ve, da SD zato NE SME dopustiti, da poročilo pride v javnost."

Zakaj? V čem je smisel poročila, če ni posledic, takšnih ali drugačnih?

"Govoril sem s poslancem, ki je prebral poročilo; o imenih sicer ni govoril, vendar pravi, da je videl en kup takih, za katere si ne bi mislil, da so vpleteni. "

In zdaj bo to ostalo javno? V čem je smisel poročila, če ni posledic, takšnih ali drugačnih?
kanalija
# 11.10.2011 ob 13:58
Ne vem če ima še kak slovenec bolj žlehtn ksiht kot ta grims.. in ko odpre usta gre le še na slabše.. verjetno ima tud zadah da dol padeš.
kanalija
# 11.10.2011 ob 13:55
Jethros: kolednik ni novinar. On samo citira sds (in pozabi dodati navednice).

Amen to that brother.
Jethros
# 11.10.2011 ob 13:53
Danger_Mouse:
RTV objektiven? Pfffff...seveda, tako objektiven, da imamo Kolednika, Žužeka, Pirnatovo in še nekaj kalibrov, ki ali citirajo SDS, ali objavijo intervjuje z njimi ali pa objavljajo vse možno v obrambo lika i dela nekega pajaca, ki si ne upa soočenja z dokazi, ampak zahteva njihovo izločitev, čeprav jih je tri leta zahteval.
Nakar, nihče od navedenih ne objavi ugotovitve, kako je Miro Petek plačeval brazplačnike za razne objave, kar je absolutno v nasprotju s trditvami celotne stranke, da je imela karkoli z njimi.
Da ne omenjamo zdaj že nenormalno število člankov proti celotni familiji Janković, odkar se je najavila možnost njegove kandidature.
Objektivnost ja...ta je šla v maloro z Grimsovim zakonom!
iufhdfewd
# 11.10.2011 ob 13:52
Bogi Kučan,je pravi strelovod esdeesa.
Čisto vsako zgodbo povežejo z njim,pa čeprav ni niti enega samcatega indica da bi kar koli bilo podobno resnici.Samo kopičijo se neka obtoževanja ki imajo efekt da so resnica,ker so se tolikokrat ponavljala.
Kučan pa to nenehno požira in se ne spušča na tako nizke nivoje.
Ni čudno da je bil najpriljubnejši predsednik do sedaj.
povžek
# 11.10.2011 ob 12:24
Zakone se sprejeli sami, držite se jih pa ne!
mostnica
# 11.10.2011 ob 12:10
Rosvita je kul.
Jethros
# 11.10.2011 ob 13:43
Caetano:
A lahko nehaš pisati o zadevah, ki jih nikoli ne dokažeš in sam piše, da jih ne boš dokazal in ne vem kaj še vse? Ali začnemo še mi pisati, da je Janša množični morilec, ker je s švercanjem orožja filal Al Kaido, pa bomo dejali, da ne bomo nič dokazovali, ker se potem razkrijemo?
Ali se navaja dejstva ali pa se molči. Filanje pravljic pa je naloga odličnih pisateljev in pisateljic ala Makarovičeva.
Mislim, še Illuminate vlečemo zdaj na dan...
LP
Binder Dandet
# 11.10.2011 ob 13:18
V čem je sploh smisel te komisije, če bo poročilo tajno? Stran vržen denar.
royayers
# 11.10.2011 ob 13:52
LOL

Kakšne ovce so vojščaki ljubljenega vodje, se vidi v postu Danger_Mouse-a. A imaš dovoljenje povzemat besede in povedi, ki si jih je izmislila SDS??
noComment
# 11.10.2011 ob 13:47
Caetano: sporno je z neprijavljenim denarjem neznanega izvora in sredstvi družbe v državni lasti, za potrebe volilne kampanje financirati "časopis", ki ima neznanega naročnika, ima sedež na izmišljenem naslovu, uredniki ne obstajajo, pisci (niso novinarji) so nepodpisani.
Vse to je volilna goljufija. Kdo jo je izvedel je vsem očitno saj so opevali eno samo stranko, o drugih strankah in posameznikih pa pisali ogabne laži.
Če v državi ni mogoče niti volitev speljat regularno to potem ni demokracija.

Oziroma ti boš verjetno rekel, da je vse to organizirala udbomafija, al kako.
Binder Dandet
# 11.10.2011 ob 13:47
@Caetano:
Ti pa tvoje sprenevedanje. Kaj imajo veze brezplačniki izopred 20 let? Daj začni živet v sedanjosti. Takoj ko se nekaj napiše o SDS, ti planeš ven s Kučanom. btw., kaj porečeš na mnenje Jerajeve, da Janša kot obtoženec ne bi smel kandidirat?

Brezplačniki so bili netransparentno financirani s pomočjo državnih firm. Sumi se, da so bili sofinancirani tudi iz provizij iz koruptivnega posla s Patrijo. Brezplačnike so ustvarjali ljudje iz krogov SDS ali Demokracije, Alenka Pavlin je bila direktorca STA, Janša predsednik vlade, nekateri novinarji so zdaj na MMC. Šlo je prikrito kampanjo stranke SDS. Vse to je hudo sporno.

Sporno pa je tudi to, da ne bo epiloga. Zato vam vsem vidim m.... Tebi apologetu, novinarjem in politikom, ki se sprenevedajo in preiskovalcem, ki so zgodbo izkoriščali izključno za nabiranje točk.

Tale članek me pa tako jeznega dela, da bi se najraj razpoču.
DREADLORD
# 11.10.2011 ob 13:46
Express je bil medij?
Koperboy
# 11.10.2011 ob 13:43
@Binder Dandet: Tukaj se strinjam s tabo. Če javnost ne pozna rezultatov, ne more na volitvah kaznovati ali nagraditi udeležencev. Grožnje po telefonu in ostali pritiski so očitno igrice, ki se jih igrajo SDS in SD po medijih in poskušajo eden drugega čimbolj blatiti. Čeprav mislim, da SDS krepko vodi pred SD in drugimi v diskreditaciji (pa ne rečem tega, ker sem levičar). Protiuteži raznim Tankotom in Grimsom ne najdemo v nobenih drugih strankah.
Koperboy
# 11.10.2011 ob 13:02
kralj matjaž: Saj pravim, da ga ne more prebrati. Ampak to ga ne ovira, da trdi, da ni dokazov proti brezplačnikom. Ne rečem, da obstajajo, ker tega ne vem. On pa očitno ve nekaj več kot mi...
Binder Dandet
# 11.10.2011 ob 12:39
@Koperboy:
Kot prvo, ti me med SDSovce mečeš na podlagi enega posta. Pod drugim člankom sem pa levak. Dajte mal "oladit" s temi prehitrimi sklepanji.

Kot drugo. Kar si napisal, razumem. Ne razumem pa, zakaj mora biti celotno poročilo tajno, če obstajajo tudi netajni podatki? Naj počrnijo tajne podatke, pa bomo brali pač takšno poročilo. Z luknjami. V smislu "oseba ta in ta je nakazala ČRNINA € na račun št. ČRNINA od osebe te in te". Vsekakor je pa nesmisel, da je karkoli tajnega pri parlamentarni komisiji, ki itak nima vzvodov za ukrepanje, razen da vloži ovadbo. Ni fore za ustanovitev komisije, če na koncu vse izveni s tajnostjo. Ali pa naj bo vse tajno, ne pa da se člani komisije s predsednico vred skoz oglašajo, govorijo celo o grožnjah, na koncu pa ne bodo poročila predstavili javnosti. So ble javne obravnave ali ne? Če so bile in mislim da so bile, potem naj bo poročilo tajno, z ustrezno skritimi tajnimi podatki.
junkmail
# 11.10.2011 ob 17:44
Golobič je še vedno edini politik, ki je priznal, da se je zlagal.
Grims laže svinjsko.
royayers
# 11.10.2011 ob 13:56
kaviar levičarji

ideološko indoktrinirani slovenski medijski kloaki

ahahahahahah

kaj lahko kdo nabere nekaj SDSovih izrazov prosim?? Če ljubljeni vodja dobi volitve, bo sigurno prijel Toporošiča za vrat, ob novi izdaji pa jih lahko pričakujemo notri.
Binder Dandet
# 11.10.2011 ob 13:17
@Koperboy:
Zakaj so bile določene obravnave javne in so člani in predsednica komisije komentirali le te, poročilo pa bo tajno? Zakon drugače pravi, da se morajo tajni podatki na dokumentih ustrezno zakriti, predno se objavljajo ti dokumenti. Tudi iz prakse poznamo to, ko so vmes s črnim signirjem zakriti tajni podatki, pa četudi gre za cele odstavke. Zarad nekaj tajnih podatkov bo zdaj celotno poročilo tajno? Nelogično.
friks
# 11.10.2011 ob 12:40
Ne razumem, kako parlamentarne komisije sestavljajo poročila, ki jih javnost ne sme videti. Oni jih pa lahko ves čas komentirajo?

Če gre za kakšen sporen podatek, naj ga prekrijejo, sicer pa naj pokažejo, kaj so sestavili. Pa naj ne imajo ljudi za popolne bedake.
Binder Dandet
# 11.10.2011 ob 12:40
Če so bile in mislim da so bile, potem naj bo poročilo JAVNO, z ustrezno skritimi tajnimi podatki.
muzkontar
# 11.10.2011 ob 11:58
Vrtec in otroci, ki se kregajo. Bolano.
burja-piha
# 11.10.2011 ob 22:22
sirup
11. oktober 2011 ob 11:52
Prijavi neprimerno vsebino
Pristranski ali propagandni brezplačniki?!
Pa kaj še.

Vzemite v roke Nedeljski dnevnik, pa boste videli kaj se pravi predvolilna kampanja.
Ampak ta se celo plača :G

zakaj ga pa kupuješ (nedeljski), kaj ti gre v nos Šepet?, žal se je izkazalo, da je še kako res kar napiše
sicer pa ostani pri Reporterju, ta je verodostojen, a ne?
HULK008
# 11.10.2011 ob 18:08
Jethros Sodbe sicer nisem našel, sem pa našel pisanje Mladine iz leta 1996 iz tistega časa..

sicer so to objavili na sds strani leta 2010...

link http://www.sds.si/file/2010/10/kucanov-klan_cistopis-2/Utaja%20davkov_Milan%20Kucan.pdf
OMNIC
# 11.10.2011 ob 17:00
arto77
11. oktober 2011 ob 12:28
OMNIC
take se itak po hitrem postopku hmm..... onemogoči izražat mnenja.
komentarjev ,ki ostanejo od slovenskih levih navdušencev pa itak ne vidiš

Hja, si opazil? Najprej soldateska SDS nabija vse mogoče, uporablja tudi besede, ki se začnejo na FU....., potem pa jih zbrišejo - ampak šele takrat, ko s svojim primerom in svojim postom pokažeš sprevrženost in nesprejemljivost (PODEN). AMPAK! takrat ti zbrišejo še tvoj komentar, ki OPOZARJA na svinjarije. Tako lepo uravnoteženo.......
pd
# 11.10.2011 ob 14:52
Branko, pa ti se že celo življenje šlepaš:
2008– poslanec v Državnem zboru
2005– predsednik Sveta SDS
2004–2008 poslanec v Državnem zboru
2003 magistrsko delo na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani
2002–2004 strokovni sodelavec PS SDS
1997–2002 član Državnega sveta
1995–1997 vodja volilnega štaba SDS
1993–1995 glavni tajnik SDS
1991–1992 član prve demokratično izvoljene skupščine Republike Slovenije
1990–1994 Izvršni svet in Skupščina občine Kranj – sekretar
1987–1990 ustanovni član SDZS , na I. kongresu izvoljen v Izvršni odbor SDZS (neprekinjeno do danes)
1987 diplomsko delo na Oddelku za geologijo Naravoslovne fakultete Univerze v Ljubljani
Delovna telesa
Koperboy
# 11.10.2011 ob 13:31
@nexis: Če malo bolje in širše pomisliš, ugotoviš, da skrbimo sami zase tudi takrat, ko si damo opravka "z levimi, desnimi" itd. Volimo namreč ljudi, ki bodo prek zakonov oblikovali življenje vsem nam. Jaz želim, da so ti ljudje čim bolj sposobni. Ampak kako naj vem, koga volim, če jih ne bi vsaj malo poznal in se "ukvarjal" z njimi v smislu prebral program, delil svoja mnenja z drugimi itd.? In ko vem, koga naj volim, vem, da sem nekaj naredil tudi zase.

Mimogrede: Če bi vsi tako razmišljali, bi vsi hodili na volitve. Če bi vsi hodili na volitve, bi lahko dejansko nekaj spremenili. Tako pa večina ostane doma in prepusti odločitev tistim, ki na volitve dejansko gredo volit, potem pa se ta večina pritožuje čez oblast. Jaz pravim, da če ne greš na volitve, nimaš kej piskat.
Koperboy
# 11.10.2011 ob 13:12
arto77
11. oktober 2011 ob 12:37
@Koperboy
ja ok, lepega se delaš ,razumljivo


Lepega se delam? A to je vse, kar zmoreš reči nekomu, ki ti zna argumentirano nekaj povedati?

mene pa zanima kaj je takega notri, da desnica hoče levica pa ne, razumljivo

Ja to na žalost ne moreš ne ti ne jaz izvedeti, ker vpletena podjetja in osebe niso dale dovoljenja, da bi se poročilo razkrilo. Tukaj ni fora "levica noče, desnica hoče", ampak SPOŠTOVANJE ZAKONA. SDS ve, da mora SD spoštovati zakon in da v nobenem primeru ne bo razkrila poročila, zato pa zahteva objavo, čeprav ve, da do nje ne sme priti. V javnosti pa se potem ustvarja vtis, kot da bi SD kaj skrivala.

pa ne pozabit ,da je ta preiskovalna komisija zrasla na zelniku levice.
a so se mogoče v koleno ustrelil?


Seveda je zrasla na zelniku levice. Bodo SDS šli sami sebe preiskovati?
Ne vem, če so se ustrelili v koleno, ker ne poznam rezultate preiskave. Če pa o streljanju v kolenu sklepaš po temu, da SD "noče" (v bistvu ne sme) razkriti poročila, pa se motiš.
Jethros
# 11.10.2011 ob 13:09
O teh ugotovitvah pa ne duha ne sluha, a ne g.Kolednik?

Poslanec SDS Miro Petek oglaševal v brezplačnikih

Važno je povzemanje očitkov SDSa. Lahko bi ceolo okvirili izjavo Jerajeve, ko pravi, da Janković ne bi smel sploh kandidirati, ker je njena komisija zaznala sume nepravilnosti v njegovih poslih. Če Jerajeva misli resno, potem je to letelo vzporedno na Janšo, ki je obtoženec v procesu pred sodnico. In ne po ugotovitvah neke komisije, ampak po trdnem prepričanju mednarodne preiskovalne komisije s kriminalisti in tožilci, ne poslanci!

Ah ja...

Glede tajnosti obravnave iz članka...kdor misli uporabiti kako celico možganov, bo razumno ugotovil, da je to zaradi tajnosti določenih podatkov, kjer se ščiti zasebnost le teh. V nasprotnem primeru gre za kršenje zakonodaje....no ja, saj...SDS bi to itak mirno naredila.
Lovec
# 11.10.2011 ob 12:58
@lookaa
Ne me ne zanimajo oz. me niso zanimali, mislim s svojo glavo.

Težva je drugje. Jaz bi rad videl programe in vsebine. Na prejšnih volitvah je bila Paria, sedaj brezplačniki, enak tudi padanje čez cvetlične grede. Uf saj res, kje je Joško, nima več težav ??

Lej, takih štosov se jaz ne grem.

Zanima me program, vsebina, izvedljivost, kontrola nad delo.
Lovec
# 11.10.2011 ob 12:47
@noComment
Si se dal poučiti oz. šolati.

@nexis
naj ugibam pod katero točko oz. alinejo spadaš ti.
kralj matjaž
# 11.10.2011 ob 12:41
Koperboy
Kako pa ga lahko prebere če je tajno?
franzz
# 11.10.2011 ob 14:18
V Sloveniji bi se cedila med in mleko, vsi bi bili v službi, minimalna plača bi bila 1.200,00EUR. Da pa temu ni tako, so seveda krivi brezplačniki, ki so uničili idilo.
Še dobro, da imamo radio 1, radio Express, Dnevnik, Primorske novice, Delo, Nedeljski, ki krivijo opozicijo za slabo stanje v državi.
Tudi na MMC, ko nekateri govorijo da je trobilo SDS, mi naj odgovorijo, zakaj se ne spotaknejo, ko že cel mesec tovariš Janković trga cel šop marjetic in govori, bom šel na volitve, ne bom šel na volitve, bom.....
Upam, da vam četrtega Decembra ne bo uspelo, saj levico, oziroma Jankovića podpirajo isti ljudje, ki so pred tremi leti podprli famozni trojček.
Osel gre samo enkrat na led, Slovenci so šli že večkrat in se polomili. Me zanima, koliko je še mazohistov in spet stopili na led.
Binder Dandet
# 11.10.2011 ob 13:32
@Koperboy:
Tako. Se strinjam. Nadaljujem z vprašanjem, v čem je sploh smisel komisije, ki zaključi s poročilom, za katerega ni smiselna javna objava, ker je v njem preveč tajnih podatkov? V čem je bil smisel komentiranja posameznih obravnav predsednice komisije in članov? V čem je bil smisel, da je predsednica govorila o telefonskih grožnjah? V čem je smisel tovrstnih komisij nasploh? Samo za mešanje politične megle, bi rekel. Te komisije že tako nimajo pristojnosti, če jim vzamemo še objavo poročila, izgubijo celoten smisel. Saj je naš(davkoplačevalski) denar šel za to, da na koncu ni javnih ugotovitev. Zato pravim WHAT THE FUCK.
Koperboy
# 11.10.2011 ob 13:27
@Binder Dandet:

Zakona ne poznam v nulo, mi je pa jasno, da je treba ščititi podatke vpletenih. Če večji del poročila temelji na teh podatkih, potem bi za namene javnosti verjetno morali brisati tako velik del poročila, da bi izgubil svoj namen. V čem je pa smisel, če veš, da je nekdo nekomu nekaj nakazal, a ne veš, kdo je ta "nekdo" in "nekomu"? V bistvu vidiš, kako so organizacijsko to speljali, vendar ne veš, kdo je kdo. V čem je torej smisel razkrivanja takšnih podatkov?

Predstavljaj si, da bi naredili tajno poročilo o Patriji in ga v cenzurirani obliki predstavili javnosti . Vse osebe, države in druge občutljive podatke bi izbrisali ven. Kaj bi ostalo? "Ta je onemu dal kovček denarja na tistemu letališču. S tem denarjem je potem nekdo financiral nekaj". Ima takšno poročilo sploh kakšen smisel? Kaj imaš od tega, da ga prebereš? A veš kaj več kot prej?
royayers
# 11.10.2011 ob 13:24
Spoštovani Kolednik, a ni malo nehigienično pisat članek o svinjariji, katere del ste bili sami??
royayers
# 11.10.2011 ob 13:22
Brezplačniki so izključno zgodba SDSa. Saj druge tako lažnive in žleht stranke v Sloveniji ni. Vse poti vodijo k njim, kaj ni jasno???
Kazalo