Gurs lastnikom nepremičnin svetuje, naj lastne podatke preverijo še pred naročanjem in prihodom na termin. Foto: BoBo
Gurs lastnikom nepremičnin svetuje, naj lastne podatke preverijo še pred naročanjem in prihodom na termin. Foto: BoBo
Naročanje na termin pri geodetski upravi

Gurs je možnost naročanja uvedel, da bi se izognil dolgim čakalnim vrstam, kakršne so bile po tem, ko so lastniki prejeli obvestila o določitvi posplošene tržne vrednosti nepremičnin.

Za termin se je mogoče prijaviti prek spletne aplikacije, sicer namenjene spreminjanju podatkov registra nepremičnin, ki pa naj bi začela delovati s torkom, ali telefonske številke 01 478 48 00.

Od 20 minut do ene ure na lastnika
Ob naročilu bo treba podati enotno matično številko občana, po možnosti kontaktni naslov elektronske pošte in število nepremičnin. Posamezen lastnik bo imel v začetni fazi predvidoma na voljo od 20 minut do ene ure, predviden pa je en obisk za enega lastnika. Za nepremičnine v solastnini Gurs svetuje, naj se solastniki dogovorijo in pisarno obišče eden od njih ter uredi podatke za celotno nepremičnino. Mogoče se je dogovoriti za obisk v kateri koli geodetski pisarni.

Predhodna preveritev podatkov
Gurs lastnikom svetuje, naj podatke v registru nepremičnin predhodno preverijo, kar lahko storijo prek spletne aplikacije ali z izpiskom, ki ga naročijo pri Gursu. Določene podatke je mogoče spremeniti že prek spleta ali z obrazci, za druge, kot je lastništvo ali površina stanovanja, je potreben osebni obisk in tudi predložitev ustrezne dokumentacije (kupo-prodajna pogodba, skica stanovanja z označenimi prostori in površino ipd.).

Podatke, ki se urejajo pri drugih organih, kot na primer vpis stalnega bivališča na upravni enoti ali vpis osebne služnosti v zemljiško knjigo, naj predhodno uredijo, da bodo lahko ob obisku v geodetski pisarni podatke v registru nepremičnin dokončno uredili, svetujejo na Gursu.

Naročanje na termin pri geodetski upravi