Poudarki
- "Golobiču nisem zaupal že prej"
- Janša: Gre za spopad dveh medijskih monopolov
- Janša o kraji orožja
- "Slabo gospodarsko stanje ni le rezultat gospodarske recesije"
Po mnenju predsednika SDS-a slabo gospodarsko stanje v Sloveniji ni samo posledica recesije, ki prihaja iz tujine, ampak tudi posledica zamud pri sprejemanju protikriznih ukrepov. Foto: MMC RTV SLO
|
|
Slovenija se je znašla v situaciji, ki ni dobra, saj lahko izbiramo samo slabe variante. Dobra izbira bi bila, da bi vlada odstopila, vendar vemo, kako je s predčasnimi volitvami. Ostala bo koalicija, ki je ideološko trdna in ki se prepira samo pri delitvi oblastnega kolača.
|
|
| Janez Janša |
Janša v zvezi z afero Golobič: Tako očitnega primera klientelizma Slovenija še ni imela. Foto: MMC RTV SLO
|
|
Tajkunski konglomerat okoli DZS-ja in medijsko-gospodarska sfera, ki jo obvladuje Zares, prakticirata pristop, da najprej diskreditirajo firmo, pa če je dobra ali slaba, nato pa gredo v menjavo vodstva in nastavijo svoje ljudi, nato pa pride 'cisterna', ki se priklopi na to podjetja in črpa denar za njihovi gospodarski imperij.
|
|
| Janez Janša |
Janša: Gre za očiten primer klientelizma
Prvak SDS-a o aktualnih temah v Sloveniji
10. junij 2009 ob 21:20
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA
Predsednik SDS-a Janez Janša je dejal, da so že leta 2004 v DZ-ju nesporno ugotovili, da je bil Gregor Golobič glavni akter usmerjanja sredstev iz državnih podjetij v Ultro, Svemo in DZS.
"Nato pa se je za nekaj časa potuhnil, ker pa je bil dotok denarja iz državnih jasli prekinjen, pa so se on in drugi Ultraši vrnili v politiko," je povedal v pogovoru za Radio Ognjišče. Tako očitnega primera klientalizma po njegovih besedah Slovenija še ni imela. "Največji tat pravi, primite tatu. Tajkunski konglomerat okoli DZS-ja in medijsko-gospodarska sfera, ki jo obvladuje Zares, prakticirata pristop, da najprej diskreditirajo firmo, pa če je dobra ali slaba, nato pa gredo v menjavo vodstva in nastavijo svoje ljudi, nato pa pride 'cisterna', ki se priklopi na to podjetja in črpa denar za njihovi gospodarski imperij."
Janša: Spopad dveh medijskih monopolov
Ob tem je Janša dejal, da v Sloveniji tisti, ki obvladujejo medijski prostor, odločajo o tem, ali bodo kakšno afero lansirali ali ne. Po Janševih besedah se je medijski monopol Boška Šrota spopadel z medijskim monopolom Golobiča in Bojana Petana. "Medijska monopola se spopadata tudi za vpliv v gospodarstvu. Upam, da se bo to tako končalo, da bosta oba monopola razgrajena," je zatrdil.
V ozadju, pravi Janša, vidimo, kdo je dobil od te afere: stranka, ki je v koaliciji v sporu z Zaresom zaradi NLB-ja, od koder so prišli podatki. "Gre za notranja trenja v koaliciji in to Golobič ve. Ker vedo, da spor v koaliciji pred volitvami ne pritegne, so obtoževali druge," je dodal.
"Gre za dvojna merila"
"Neokomunistični blok se je poenotil glede tega, da Golobič ni naredil nič narobe. Če je v času naše vlade kdo naredil napako, ali so mu jo samo pripisali, so bili isti ljudje popolnoma drugačnega mnenja. Tako je, na primer, državni sekretar Marko Štrovs zaradi izjave o matildi moral odstopiti," je pojasnil Janša. Zatrdil je, da gre pri tem za dvojna merila, ki jih generirajo nosilci najvišjih državnih funkcij: "Predsednik države je stopil v bran ravnanju Golobiča, ko pa je bila sproducirana afera Patria z lažnimi obtožbami, je isti predsednik rekel, da je zdaj na preizkušnji pravna država. Gre za dvojna merila."
"Poraz na volitvah dokaz, da koalicija ne obvlada situacije"
Glede nedeljskih evropskih volitev je Janša v pogovoru za Radio Ognjišče dejal, da je imela vladna koalicija še veliko sreče, da so bile volitve nekaj dni prej preden so bili znani podatki o padcu v recesijo. V tem primeru, je prepričan, bi bili rezultati za koalicijo še slabši. Poraz vlade in koalicije dobrega pol leta po državnozborskih volitvah je po njegovem dokaz, "da res ne gre, da res 'škripa', da ta koalicija ne obvlada situacije in da je to popolnoma jasno tudi njihovim najzvestejšim podpornikom". Afera Golobič po njegovem ni vplivala na izide evropskih volitev, je pa vplivala na udeležbo in na odsotnost razprave o Evropi in gospodarskih razmerah v Sloveniji.
O kraji orožja pri Pivki
"Zdaj spremljamo zgodbo o kraji orožja - ukradenih je bilo večje število protioklepnih raket - iz skladišča, ki je blizu Trsta, kraja, kjer bo sestanek skupine G8. Če bi se to zgodilo v našem mandatu, ne bi zahtevali odstopa samo obrambnega ministra, ampak odstop cele vlade. Zdaj pa ministrica pravi, da so zamenjali hišnika v tistem skladišču," je dejal Janša.
Janša okrcal Vlačiča in sindikate
Glede ministra za promet Patricka Vlačiča je Janša dejal, da ta skuša le očrniti prejšnjo vlado, ker je uvedla vinjetni sistem, in spraviti Matica Tasiča z županskega mesta na čelo Slovenskih železnic. "To sta njegovi dve glavni aktivnosti, infrastrukturni projekti pa stojijo." O sindikatih pa je predsednik SDS-a povedal, da so med njegovim vladanjem, ko je bilo gospodarsko stanje ugodno, demonstrirali, zdaj, ko pa je stanje drastično slabše, pa sindikati podpirajo vlado.
B. R.
Prijavi napako
12. junij 2009 ob 16:25
VG
12. junij 2009 ob 08:40
12. junij 2009 ob 08:08
12. junij 2009 ob 07:56
prav lepo je videti da sta še vedno pri močeh
11. junij 2009 ob 17:38
Saj smo videli uspeh Bajuka oz. ga vsi še kako čutimo. S svojo davčno reforma je omogočil, da najbogatejši plačujejo manj davka, mi ostali državljani pa več. Z uvedbo Bajukove davčne reforme sem namreč prvič do zdaj moral dohodnino še doplačati. Če ti ne občutiš te spremembe pa pomeni, da si blazno bogat ali pa to, da še živiš pri mami in ne plačuješ dohodnine.
11. junij 2009 ob 17:09
11. junij 2009 ob 16:18
11. junij 2009 ob 15:59
11. junij 2009 ob 15:58
11. junij 2009 ob 15:56
11. junij 2009 ob 14:11
zaradi suma korupcije
Ok, se strinjam, chicago, ampak zakaj ni JJ pregona sprožil, če je vedel za nečedne posle. Gre torej očitno zgolj za natolcevanja, česar pa smo sicer pri tem ''poštenjaku'' že vajeni.
11. junij 2009 ob 13:03
11. junij 2009 ob 12:54
Saj ga. Vsi politiki so enaki. Najprej poskrbijo za sebe in za njihove in šele nato za narod. Vsi so isti, levi, desni in sredinski. Vsi bi naredili vse za oblast. Za mene je edina razlika med politiki pri nas, da so desni dosti bolj hinavski in arogantni (najlepši primer je Bajuk, ki ga je to stalo tudi parlamenta).
11. junij 2009 ob 12:28
87. rush1
ja pa vseh prometnih nesreč,ki so se zgodile v njegovem mandatu, pa toča je padala, pa jaz sem se zadnjič spodtaknil na pločniku, je tudi Janša kriv
seveda je Janša kriv, vsaj če raymišljaš kot boljševik Golubovič
103. chicago (11. junij 2009 ob 11:00)Prijavi neprimerno vsebino
levaki panično branijo LAŽ
Res je, ta precednik turek in vsa ta klka udbomafjašev je šla spet predaleč, ...vsa ta vulgarnost in šalabajzersko-balkansko vodenje države, v najslabšem smislu (tito bi marsikaterega Goluboviča takoj poslal v ...), to je vendar izdaja naroda, ne pa služenje narodu, jebemtiž
11. junij 2009 ob 12:19
11. junij 2009 ob 12:18
11. junij 2009 ob 12:17
potem boš moral obtožiti dvoličnosti tudi našega predsednika
11. junij 2009 ob 11:25
Jaz sem samo hotel opozoriti na to, kako je Janša takoj omenil izginutje orožja iz Pivke, ki ga je varovalo zasebno podjetje in ne država, o tem kaj pa je izginilo med njegovim mandatom in ni nikoli bilo rešeno pa nič ne pove. Dvoličnost pač...
11. junij 2009 ob 11:01
11. junij 2009 ob 11:00
11. junij 2009 ob 10:54
a vaš ljubljeni vodja je že nehal premišljevati?
11. junij 2009 ob 10:53
ja pa vseh prometnih nesreč,ki so se zgodile v njegovem mandatu, pa toča je padala, pa jaz sem se zadnjič spodtaknil na pločniku, je tudi Janša kriv
11. junij 2009 ob 10:52
zaradi suma korupcije
11. junij 2009 ob 10:04
sds rtv pa je to prenesla na cel slovenski prostor tako da lahko tudi vojščaki ki ne poslušajo cerkvenega radia vedo kaj je ljubljeni vodja rekel
11. junij 2009 ob 09:59
Kako je to prišlo na dan, pa bi verjetno vedel Draško iz LDSa.
11. junij 2009 ob 09:56
11. junij 2009 ob 09:52
11. junij 2009 ob 09:48
11. junij 2009 ob 09:12
11. junij 2009 ob 09:05
11. junij 2009 ob 09:05
ZAKAJ?
JJ razglaša veliko zmago na volitvah.
70 % poštenih Slovencev ne voli kradljivce in lažnivce.
11. junij 2009 ob 08:59
zadnje volitve:
SDS = 27%
LDS = LDS + Zares + 1/3 SD = 10% + 9 % + 6 % = 26 %
Kradejo in lažejo.
11. junij 2009 ob 08:47
11. junij 2009 ob 08:38
kaže da je zadnji čas, da zapustim banana republiko :(
11. junij 2009 ob 08:33
11. junij 2009 ob 08:30
Ne smemo še pozabit misteriozno izginotje 93.000 litrov bencina.
11. junij 2009 ob 08:10
Nihče ni odgovarjal za rop sefov v SKB banki. Največji rop v Sloveniji vseh časov in ni nihče odstopil. ZAKAJ?
In sloni letijo po zrako ko se najedli štruce kruha iz smetnjakov.
11. junij 2009 ob 07:08
11. junij 2009 ob 06:23
11. junij 2009 ob 05:49
se pravi, da je Golubič imel prav ko je izjavil,da je JJ onemogočal Ultro? JJ je javno zanikal pred dnevi, da v času njegove vlada niso nobeno podjetje onemogočali, danes pa taka izjava???? JJ naj javno pove koliko in na kakšen način je Golubič kot politik omogočal sredstva Ultri!
11. junij 2009 ob 04:35
11. junij 2009 ob 00:52
Janša ni bil nikjer tako očitno ujet na laži kot prav novo etični politik Golobič. In to vas boli.
Priznajte si in vsem ostalim Slovencem, da nimate, NIMAMO sposobnega vodstva v vladi. Golobič je kazal znake tega talena (talenta večjega, kot ga ima softič Pahor) a je politično hrom. Če ne celo mrtev.
Njegova politična ambicija po prvemu ministru v vladi je potonila pod smetiščem najbolj usranega komunističnega morja.
11. junij 2009 ob 00:42
11. junij 2009 ob 00:16
11. junij 2009 ob 00:13
11. junij 2009 ob 00:00
10. junij 2009 ob 23:59
kdaj je ta novica prišla ven teden dni pred volitvami in kdo jo je lansiral ?
tisti ki bi največ pridobil s tem samo
ni šlo po planu samo ima še vedno kakšnega aduta v rokavu
Nimam besed podmuklo da je kaj !!!
In naj bo GG ali kdor drug samo način je pa v stilu ....
10. junij 2009 ob 23:31
o golubiču in o ultri se je že pred veliko leti na veliko pisalo in ko je GG iz politike odšel je odšel v ultro!
zdi se mi prav otročje kako zagovarjate tipa, ki daje v vrečo vsem na očeh in ob tem kriči pazi na lopova...
in še!
vedno bolj me postaja sram kakšnega kekca imamo za predsednika države
1. potni stroški
2. drugorazredna tema
3. GG dati še eno priložnost, ker je priznal
SVAŠTA
10. junij 2009 ob 23:28
Sam še bolj je sprevrženo, da se Janša sedaj oglaša. Jao.. kot da bi se Metod Trobec zgražal nad Plutom, kak morilec je :)
Res tole pa je izjava leta. Tale Janša pa me res vedno nasmeji.
10. junij 2009 ob 23:24
10. junij 2009 ob 23:22
10. junij 2009 ob 23:19
"dva sta že povedala, trije pa še bodo"
to so pa argumenti res......
10. junij 2009 ob 23:18
10. junij 2009 ob 23:17
O kraji orožja bo pa expert tega posla že imel kaj za povedati. Železnice bi pa tudi on lahko zrihtal, ker je tja nastavil svojega nesposobneža. Janša in Golobič sta za družbo nevarna človeka... Bolj visoko so se nosili le še Adolf Hitler & Co. Je žalostno da taki zafrustrirani grebatorski imbecili v parlamentu.
Vedno poteka razprava, kateri drek je manj rjav... Pozabljate pa da primerjate dva kupa dreka!
10. junij 2009 ob 23:09
Žačuda je Mercator še vedno v državnih rokah, podjetja kamor so se pa v 12 letih vladavine levice prodali fructal, radenska, pivovarna union, kolinska, droga pa v zasebnih in začuda sta lastnika bivša člana levih strank.
Pa ja ne.
10. junij 2009 ob 23:07
10. junij 2009 ob 23:07
Imaš ti kako idejo, zakaj je bil zavrnjen Lahovnikov zakon o prevzemih?
10. junij 2009 ob 23:05
Odgovor je jasen! Ker je v procesu tajkunizacije sama sodelovala.
Prodaja Mercatorja, še pomnite?
10. junij 2009 ob 23:00
Prijavi neprimerno vsebino
Ah, tale konstruktor me vselej spravi v smeh! Murgeljske lovke segajo v Avstrijo in na Finsko? Mediji so sproducirali Patrio? Zaradi tega jo že toliko časa preiskuje mednarodna policija?
In v DZ so že 2004 'nesporno ugotovili', da... Dokaze na mizo, fantje! Črno na belem!
za tist kar pa je črno na belem vam je pa vseeno... lol
10. junij 2009 ob 22:58
zahod.west (10. junij 2009 ob 21:57)
Prijavi neprimerno vsebino
Bornit, kućanova udbomafija je imela vedno (tudi v letih 2004 - 2008) več zaupnih, pravih informacij kot vlada.
60 let so kadrovali, kadrujejo in bodo kadrovali in to v vse
najvažnejše pore ..od kramarja do semolića od kosa do ............ .
Se popolnoma strinjam!!!!
Se strinjam - izjava dneva!
10. junij 2009 ob 22:57
10. junij 2009 ob 22:55
10. junij 2009 ob 22:55
In v DZ so že 2004 'nesporno ugotovili', da... Dokaze na mizo, fantje! Črno na belem!
10. junij 2009 ob 22:51
Patrije vše vedno niso razjasnjene, kljub strašnim dokumentom, ki so jih kazali naši vrli hecmajstri.
Še malo pa bo v zraku mehka zelenjava in seveda smrdeči pirhi.
10. junij 2009 ob 22:50
Očitno je, da upošteva samo sebe in verjame le sebi, a za take ljudi so včasih rekli, da so absolutisti in ne demokrati, za kar se JJ seveda smatra ?
10. junij 2009 ob 22:45
Ste pa res že v podnu....
10. junij 2009 ob 22:45
Ja Janša, prvo če si to res tako nesporno ugotovil in ne ukrepal, si kriv toliko kot Golobič. Drugič pa, če bi ti nekaj nesporno ugotovil, bi Gregorja ob zagonu Zaresa pohodil. Zato ne laži. Golobičevo laž imamm za dobronamerno, v korist gospodarskega subjekta, izvoznika. Tvojo laž imam za konstrukt z namenom škodovati,oblatiti,opljuvati. Grdo.
10. junij 2009 ob 22:43
Kot režimu po letu 1945 ni uspelo v ljudeh ubiti vero v Boga, tako se nadaljuje tradicija z idejo komunizma.
10. junij 2009 ob 22:41
kaj pa tale citat- roko na srce, Janša ima prav
10. junij 2009 ob 22:39
kar zanimivo dejstvo se vam ne zdi? pa dejte levičarji mal tole pokomentirat- seveda na nivoju kulturnih odraslih ljudi, če seveda gre.
mene najbolj žalosti, da je po temah o politiki vedno prisotnega toliko sovraštva, otročjega provociranja, in še bi lahko našteval.
važna so dejstva, ne pa natolcevanja
10. junij 2009 ob 22:35
Ne da bi zagovarjala krajo orožja, samo pri nas marsikaj ni rešeno, tudi iz časa njegove vlade: npr. rop v sefe SKB.
10. junij 2009 ob 22:34
In nehajte že "goniti svojo" s temi volitvami, ki nas jih večina volilcev, dokaz je volilna udeležba, ne jemlje resno.
Po svoje je škoda, da na prestolu ni Janša, tako poln idej.Le kje so bile te ideje takrat, ko je vladal z močno roko. Sicer pa, komu ni jasno, da so besede eno, "meso" pa drugo.
10. junij 2009 ob 22:32
Sedaj se oglaša na Ognjišču, ker mu samo bog še lahko pomaga.
Čudno , da ni dal intervjuja za Slovenski tednik ali pa Expres. Aja, ni jih več? Kako pa to? Zmanjkalo denarja od pokradenega orožja?
10. junij 2009 ob 22:30
10. junij 2009 ob 22:28
10. junij 2009 ob 22:18
10. junij 2009 ob 22:11
10. junij 2009 ob 22:06
10. junij 2009 ob 22:05
10. junij 2009 ob 22:05
10. junij 2009 ob 22:04
Prijavi neprimerno vsebino
Bornit, kućanova udbomafija je imela vedno (tudi v letih 2004 - 2008) več zaupnih, pravih informacij kot vlada.
60 let so kadrovali, kadrujejo in bodo kadrovali in to v vse najvažnejše pore ..od kramarja do semolića od kosa do ............ .
Se popolnoma strinjam!!!!
10. junij 2009 ob 21:57
60 let so kadrovali, kadrujejo in bodo kadrovali in to v vse najvažnejše pore ..od kramarja do semolića od kosa do ............ .
10. junij 2009 ob 21:51
10. junij 2009 ob 21:51
10. junij 2009 ob 21:51
10. junij 2009 ob 21:50
10. junij 2009 ob 21:50
10. junij 2009 ob 21:48
to si pa malo pobrkljal, tisti je pa Cvikl
10. junij 2009 ob 21:48
10. junij 2009 ob 21:48
10. junij 2009 ob 21:48
10. junij 2009 ob 21:48
10. junij 2009 ob 21:47
10. junij 2009 ob 21:45
Brrr
10. junij 2009 ob 21:45
10. junij 2009 ob 21:44
10. junij 2009 ob 21:43
10. junij 2009 ob 21:42
10. junij 2009 ob 21:42
10. junij 2009 ob 21:42
10. junij 2009 ob 21:40
10. junij 2009 ob 21:40
10. junij 2009 ob 21:40
10. junij 2009 ob 21:35
10. junij 2009 ob 21:33
10. junij 2009 ob 21:32
Ker JJ ni komunistično usmerjen seveda ni zaželen... kar je v dobro države in državljanov se itak ne gleda, ampak samo komu ščitiš "rit".
10. junij 2009 ob 21:31
10. junij 2009 ob 21:31
10. junij 2009 ob 21:31
10. junij 2009 ob 21:30
10. junij 2009 ob 21:30
Schengen ne bo samo do 15.julija ampak dokler ne pade komunistična vlada?
10. junij 2009 ob 21:29
10. junij 2009 ob 21:29
10. junij 2009 ob 21:28
to pomeni, ko sem jaz minister, ko sem jaz direktor, ko sem jaz župnik na primer, pevec, nekaj velikega, ko v družbi opravljam neko veliko funkcijo in se imam nekaj več kot drugi (četudi samo v sebi mislim).
dol z oholostjo v slovenski politiki! Tko se vedejo sedaj vladajoči, namesto da bi služili narodu in ljudem v dobro.
10. junij 2009 ob 21:28
A) ultra-neodvisni mediji
B) turki
C) rdeči kos
Č) neimenovani udbovski agent
D) ..........
10. junij 2009 ob 21:27
10. junij 2009 ob 21:27
10. junij 2009 ob 21:26
10. junij 2009 ob 21:25
10. junij 2009 ob 21:25
10. junij 2009 ob 21:25
10. junij 2009 ob 21:24