Slovenija

Poudarki

  • Pahor in Janković: Za katastrofo krivi (tudi) neurejeni vodotoki
  • Balant: Ocena škode bo znana v mesecu ali dveh
  • Pahor: Naredili bomo vse za zaščito premoženja prebivalcev
  • Janković: Poplave bi lahko preprečili z gradnjo zadrževalnika
  • Pahor v Laškem, Zagorju in Ljubljani
Borut Pahor in Ljubica Jelušič
Premier Borut Pahor in obrambna ministrica Ljubica Jelušič sta bila dopoldne v Laškem. Foto: Rok Deželak
       Potem bodo sledili ukrepi vlade pri odpravi ne samo kratkoročnih, ampak tudi dolgoročnih posledic ujme. Zame je najpomembnejše spoznanje, zlasti zaradi našega sestanka v petek pred začetkom ujme, ko je bilo mogoče zaradi napovedi obilice padavin, napovedati problem, da imamo pri vodotokih neurejeno situacijo.       
 Premier Borut Pahor po obisku Zagorja ob Savi
Zoran Janković in Ljubica Jelušič
Ministrica za obrambo Ljubica Jelušič si je skupaj z ljubljanskim županom Zoranom Jankovićem ogledala poplavljeno Ljubljano. Foto: Mors
Borut Pahor
Premier je z ukrepi, ki jim je bil priča v Laškem, Zagorju in Ljubljani, zadovoljen. Po njegovem mnenju so se ustrezno odzvale tako pristojne službe kot posamezniki, še zlasti pa je pohvalil prostovoljce. "V teh težkih trenutkih smo bili priča veliki solidarnosti med ljudmi in k tej solidarnosti kličem tudi v naprej," je dejal. Foto: Rok Deželak
VIDEO
Pahor obiskal poplavljene...

Dodaj v

Pahor napoveduje sanacijo, Janković pa ugotavljanje odgovornosti

Po prvih ocenah v poplavah za več kot 10 milijonov evrov škode
19. september 2010 ob 14:57,
zadnji poseg: 20. september 2010 ob 01:19
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Premier Pahor je po povodnji, ki je zajela državo, napovedal oblikovanje prednostnega seznama sanacij vodotokov, ljubljanski župan Janković pa ugotavljanje odgovornosti.

Pri pripravi seznamov, ki pomenijo poseg v infrastrukturo, bo treba sodelovati z župani, je po obisku občine Laško dejal Borut Pahor in dodal, da je to velik poseg v državni proračun, a brez tega ne bo šlo. "Če tega ne bomo storili, se bo Slovenija vsako leto soočala s poplavami. Očitno je, da so vodotoki problem, in za nekatere se je vedelo, da bodo velik problem, kar se je zdaj tudi pokazalo."


Pahor: Vlada bo naredila vse, da zaščiti premoženje prebivalcev

Vlada bo po premierjevih besedah storila vse, kar je mogoče in potrebno, da se zaščiti ljudi in njihovo premoženje. Poudaril je še, da ljudje v povodnji niso sami, saj se je solidarnost na človeški ravni znova pokazala, pristojne institucije pa bodo po njegovih napovedil storile vse, kar je v njihovi moči. Trenutno je najpomembneje, da se pomaga ljudem, ki jih je ujma spravila v stisko, je sklenil Pahor.

Da bo pomoč prizadetim zdaj prednostna naloga, je ponovil tudi po obisku občine Zagorje in ljubljanskega mestnega štaba Civilne začite. V Ljubljani je pojasnil, da je za ponedeljek sklical sestanek pristojnih ministrov, s katerimi bodo "ocenili razmere in napravili prvo oceno tega, kako in kje je treba prednostno ukrepati, tako v smislu pomoči ljudem kot zaščite premoženja". Prav tako bodo preučili, ali bo treba sklicati izredno sejo vlade, na kateri bi lahko pravočasno sprejeli potrebne sklepe, potrebne za posredovanje pomoči ljudjem in gospodarskim subjektom.

Janković: Poplave bi lahko preprečili z gradnjo zadrževalnika
Po katastrofi, ki jo je deževje povzročilo v Ljubljani (prestolnica se namreč spopada z enimi najhujših poplav v zadnjih sto letih), se je oglasil tudi župan Zoran Janković. Po njegovih besedah se lahko za to, da v glavnem mestu povodenj ni zahtevala smrtnih žrtev, zahvalimo le gasilcem in Civilni zaščiti, je za Radio Slovenija poročal Marjan Vešligaj.

Poleg tega je ljubljanski župan že napovedal ugotavljanje odgovornosti za posledice, ki jih je za seboj pustilo deževje. Težava Ljubljanice in Gradaščice, ki sta popolnoma zalili del mesta, je namreč stara že več kot 100 let in bi jo lahko v preteklosti rešili z gradnjo zadrževalnika, je bil kritičen.

Da vprašanje vodotokov vrsto let ni bilo primerno urejeno, je v Ljubljani opozoril tudi predsednik vlade, pri čemer je poudaril, da se pri razreševanju tega vprašanja ne bi smeli ozirati na stroške.

Balant: Ocena škode bo znana v mesecu ali dveh
Uprava RS za zaščito in reševanje bo sklep o začetku ocenjevanja škode izdala v ponedeljek, je sporočil direktor uprave Boris Balant. Tako bodo različne komisije lahko začele delo. Podrobnejše informacije bodo občani dobili na svojih občinah, končna ocena škode pa bo znana po mesecu ali dveh. Po prvih ocenah, ki jih je navajala TV Slovenija, je sicer škode za več kot 10 milijonov evrov.

ZAVAROVALNICE: S PRIJAVAMI ŠKODE SE NE MUDI
Zavarovalnice so ob poplavah na teren poslale okrepljene ekipe cenilcev, ki so delo začele že v soboto, škodo pa bodo ocenjevale, dokler bo potrebno.
Zavarovancem svetujejo, naj s prijavami škode ne hitijo, saj jih bodo sprejemali do konca meseca. Škodo lahko prijavijo tudi prek spleta.
Vsem, ki imajo poškodovana vozila, med drugim svetujejo, da če avtomobil nima poškodovanih stekel (in se torej škoda ne veča), naj počakajo nekaj dni, da se gneča v cenilnih mestih umiri. V vmesnem času naj si zapišejo kraj dogodka in avtomobil fotografirajo, o škodi pa naj obvestijo svojega zastopnika ali brezplačno telefonsko številko.
Ob morebitni škodi na nepremičnini pa svetujejo, da zavarovanec nemudoma obvesti svojega zastopnika, škodo fotografira in začne sanacijo, da ne bo nastala še večja škoda.


Pojasnimo še, da je Uprava RS za zaščito in reševanje zaradi dežja na širšem slovenskem območju v teh dneh sodelovala s 3.000 reševalci, najnujnejšo opremo, 50.000 protipoplavnimi vrečami ter potopnimi črpalkami. Podatki kažejo, da je zalitih oz. ogroženih več kot 2.000 stanovanjskih in drugih objektov, prizadeta je tudi druga infrastruktura.

Aktiviranih 1.526 policistov
Zaradi poplav po Sloveniji je bilo od petka zvečer in še bo do ponedeljka zjutraj aktiviranih 1.526 policistov. Aktivnosti so izvajali na območjih skoraj vseh policijskih uprav, največ dela pa so imeli na območju Krškega.

Policisti so nudili pomoč ostalim reševalnim enotam, varovali premoženje, urejali promet in pomagali pri vzpostavljanju obvozov.

A. Mu., M. N.
Prijavi napako
Komentarji
SenilenLikalnik
# 19.09.2010 ob 15:48
Za božjo voljo! Kakšna sanacjia vodotokov?

Potrebujemo sanacijo pokvarjenosti in nesposobnosti prostorskih planerjev!
Kdo za vraga izdaja gradbena dovoljenja v strugah vodotokov in na poplavnih območjih? Reke so vedno tako poplavljale, ampak včasih so ljudje vedli kje lahko postavijo hišo in kje ne. Danes je pa zadnja briga kje se se gradi, le da je profit. In nenazadnje širitev Ljubljane se načrtuje na barje. A kaj ko je bla zadjšnja poplava prdec proti poplavam, ki se dogajajo na Ljubljanskem barju.
3002 €
# 19.09.2010 ob 16:21
Janković: Poplave bi lahko preprečili z izgradnjo zadrževalnika

Ja, kaj je pa delal ves mandat? Preprodajal zemljišča in gradil stadion brez narejene finančne konstrukcije?
citizen
# 19.09.2010 ob 16:23
Ja res Janković, z zadrževalnikom bi lahko preprečili poplave in imel si 4 leta čas, da bi to naredil!
oxo
# 19.09.2010 ob 16:30
S kakšno pravico in na podlagi česa ima Pahor pravico nositi uniformo Civilne zaščite RS?
Poleg tega v njej dela sramoto tej organizaciji!

Vsi so vedeli da je stanje vodotokov in infrastrukture katastrofalno. In v tej vladi in v vladah pred njimi = pa nihče ni naredil nič!

V Ljubljani bo zanimivo videti, kaj bo Jankovič zdaj postoril za prizadeti del mesta = mestna blagajna je prazna, občina zakreditirana do grla... no ja ima pa Ljubljana stadion.
Najbolje da folk kar tja preselijo, da bo vsaj na suhem pod streho.
TakoJeTakoBo
# 19.09.2010 ob 15:33
Naj se začne denar namenjat v komunalo in podobne projekte, saj na račun neurejenosti na vsakih nekaj let ob nalivih pride do milijonske škode v praktično vsakem kraju.
Ampak to pač ni senzacionalno, torej nima smisla...Kajne, župani?
nepokorni
# 19.09.2010 ob 15:14
Da ti, Pahor, ne bi na kraj pameti padlo Grčiji še en sam € posojat! Denar rabimo DOMA!
matnik
# 19.09.2010 ob 16:15
jankovič si del odgovornosti pripiše sebi saj če ne plača delavcev ki bi očistili jarke ne moreš pričakovat da bo to vse požiralo:D:D
ajša55555
# 19.09.2010 ob 16:51
Ko se govori o stožicah je čisto evforičen, denar ni problem , vse zrihtam. Ko pride do poplav, je treba pa ljudem neki dat, gremo pa krivce iskat.
Janković, pa sej za vas denar ni bil nikoli problem, še zdej ga zrihtite , ko je treba ljudem pomagat. Sej bojo že s tistim zadovoljni, kar ste si " prisvojili ". Verjetno bo še kaj ostalo.
nevihtnik
# 19.09.2010 ob 16:29
Ko je bil pa bolj pomemben stadion....lahko je sedaj bit pameten. Vsaj tih bi bil
3002 €
# 19.09.2010 ob 16:15
Voluharji že lezejo na svetlo!
Olorin
# 19.09.2010 ob 16:38
Seveda bo sedaj ustanovil svojo komisijo za ugotavljanje (prelaganje) odgovornosti o tem, kdo je kriv za neizgradnjo zadrževalnika, kajti če bi komisijo ustanovil nekdo drug, bi zelo verjetno pokazala nanj.
Budale pa ga bodo izvolile samo zaradi stadiona, na celostno sliko mandata, afere in proteste, ki jih je zaradi svinjarij potegnil za sabo, pa bodo ljudje čisto pozabili. Za poplavo bo kriva pa Vika!!1ena
Volodya
# 19.09.2010 ob 16:43
Samo naj se mi prikaže kakšen lokalni pof...politik na posestvo ...in mi začne palamudit kako me bojo dali v plan za nasledje obdobje....
Volodya
# 19.09.2010 ob 16:38
V mojem kraju je za vodotoke odgovoren "NIVO" iz Celja in kaj pomeni NIVO...Načrtujemo..Izvajamo...Voda ...Odnese...naredili so mi "kaščo" ob reki ...je že ni več...Vse kar naredijo je treba popravljati......kupil si bom bager 20t si v lastni režiji popravil vodotoke ...država me naj pa toži ....
3002 €
# 19.09.2010 ob 16:30
@ajša55555
Glej, glej sami minusi se talajo.
-------------------------------------------------
Murglaši in Fužinčani na liniji :)
nibiru
# 19.09.2010 ob 15:36
Ja , sej zdej vam bo Zoran dvignil stroške komunalnih storitev , da bo lahko dokončal Stožice .Jebeš poplave, glavn da ima on stadion pa dvorano.
Triptico
# 19.09.2010 ob 15:17
Po teh katastrofah so vsi politiki takoj pametni, vemo kaj je potem realizirano. Bolj malo. Pa vsi, ne samo Borut, tudi oni na drugem bregu, bi se pa oboji morali zavedat, da lahko reke in potoki poplavljajo tako levi, kot desni breg. Velikokrat na žalost oba. Kapo dol gasilcem in vsem ljudem, ki ste in ki še pomagate vsem, ki jih je doletela nesreča! Najmanj kar bi država lahko naredila je, da ste jutri fraj, pa še v torek, itak bo čiščenja za cel teden dovolj. LP
bojanvasiljevic
# 19.09.2010 ob 16:34
Jankovič hoče še razširiti betonsko džunglo. Se mi zdi da kar nekako ni upošteval takih vremenskih neprilik pri novem prostorskem načrtu Ljubljane. Ja Jankovič ti kar zgoščuj znotraj avtocestnega obroča.
viollca
# 19.09.2010 ob 16:44
Vlada bo naredila vse, da bogatunom povrnejo stroške, ki jih je prizadel neurje,...ostalim, ki se bojujejo za preživetje je malo mar,...prednostno treba pomagati tistim, katerim je voda zalila vile, ostali bodo prišli na vrsto,...kdaj?
marjan_1
# 19.09.2010 ob 15:08
A je kaj pomagal z lopato odstranjevati posledice, ali je spet le vrtel svoj jezik?
heroj
# 19.09.2010 ob 17:43
Janković ... ne tvezi ... ne odkrivaj znanosti ... poplavno razlivno območje pozidaš s podkletenimi bloki ... pol ti pa voda beži nekontrolirano. Na Glinščici so se prfoksi zmislili imeti most, pa so prebil obrambni nasip, da je poplavilo na napačno stran.

Pustimo to, da tudi kanali niso bili spucani. Lep primer so podvozi, ki so jih v petek potem spucali, pa so naenkrat normalno požirali, čeprav je bila količina dežja znatno večja
velenjcan
# 19.09.2010 ob 15:51
vse, kar se mu na glavo podre, je prednostno. ampak vse ne more bit prednostno, ker potem ni nič več prednostno. borat je pač preneumen, da bi to spregledal...
bojanvasiljevic
# 19.09.2010 ob 17:49
Mali graben je bil v preteklosti ločnica med urbanim delom in zelenim mestnim obrobjem, vendar je pozidava segla čezenj, zato ne zmore več vloge največjega zadrževalnika vode v Sloveniji. Onemogočeno je namreč temeljno načelo zagotavljanja poplavne varnosti, po katerem se na zemljiščih na poplavnih območjih ne zida.

Ljubljanska gospoda s svojimi urbanisti si je omislila visok profit z zemljišči , zdaj bi pa rada da okoliške občine probleme rešujejo.
jennyh
# 19.09.2010 ob 17:44
To,da se je šele danes Zoki oglasu je sramota!!! Kej je bil ko so se ljudje bojevali z vodo?! Kje?! Doma, ležal v kupu denarja,ki si ga je nagrabil! Res rabimo stadion,ki bo pogoltnil dodatnih 35milijonov,namesto da bi uredili vodo okoli Ljubljane! Živimo na močvirnatem območju! Sramota od človeka je....
Ribiič
# 19.09.2010 ob 15:13
Borat rešuje Laško! - nova epizoda humoreske!
Volodya
# 19.09.2010 ob 17:20
ja sem opazil ....edino kar mi preostane da se skuliram in prestopim v SD ....potem bom na prioritetni listi in mi bojo takoj vse sanirali....
bojanvasiljevic
# 19.09.2010 ob 17:05
!!"***"!!
Kaj bi ti rad da Janković komandira še tuji občini? Sej niso oni zanj glaasovali.
zaz1
# 19.09.2010 ob 18:14
Ja pa je šel velenačrt.
Haha Jankovič je spremenil namembnost parcel da bi posteno zasluzu, zdej so pa parcele na poplavnem obmocju pa hoce da mu osebno skodo plačujejo druge občine.

Ja tale poplavica je pršla ravno v pravem času, da ljudje vidjo kako je ljubljana zabredla. Ce si zapufan do zakonskega maximuma, tezko dobis puf za resne zivljensko potrebne zadeve, ki pa bi bile jankovičeva zadnja skrb ce ne bi slo za njegove in Kučanove parcele.
Volodya
# 19.09.2010 ob 17:40
dajte no o tej obleki ..halooo...pa če bi bil v gatah me ne briga samo da čimprej sanirajo škodo....
Volodya
# 19.09.2010 ob 17:15
Tisti ki nismo doma v "močvirju" ali pa smo se pravi čas izseli ...bomo potrebovali še en MMC ker tega so si prilastili žabarji.....
frlekin
# 19.09.2010 ob 15:10
saj je ne bi znal prijet
resnicoljuben
# 20.09.2010 ob 08:51
aktualni župan Zoran Janković naj začne z odgovornostjo pri sebi - ve, da je problem star že 100 let, a se ga ob megalomanskih projektih ala Stožice (200 mio €) v 4 (štirih!) letih skupaj z preostalimi odgovornimi občinami in državo (vseskozi pa vpije, kako mu je država vzela denar, ne zna ga pa počrpati npr. iz EU) ni naredil niti enega samega mm poglobitve strug, čiščenja...
Sramota, g. župan, upam da dobite izstavljen račun na volitvah za svoje NEDELO oz delo v NEPRAVO SMER. O prekomernem zadolževanju MOL in preplačanih projektih bova pa v kratkem, prav?
e-vision
# 20.09.2010 ob 08:40
Zoki je lažnivec, prvi je odgovoren on.

Strokovnjaki so ga v zadnjem času opozarjali na nevarnosti poplav v Ljubljani pa jih v svojem stilu vehementno odpravil. V kratkem času sicer ne bi bilo mogoče nič narediti. Naj bo vsaj sedaj tiho in poprime za delo.
janez100
# 19.09.2010 ob 20:27
!!..!! in bud00

A sta bila mogoče kaj v dolini Gradaščice ta vikend? Poplavljeno je bila praktična cela dolina! Si predstavljate, kaj bi bilo z omenjenimi kraji v primeru zadrževalnika? JAz si raje ne... Mestna občina v zadnjih 40 letih ni naredila prav ničesar, da bi si zavarovala hrbet pred poplavami. Vodotokov niso hoteli čistit. še manj,da bi temu prispevali kakšen dinar, tolar, euro. Razbremenilni kanal na barje ni prišel v poštev, ker ima gospoda tam zemljo oz. imajo z njo drugačne plane.
Da se na Barju ne gradi so vedeli že Iliri, pa Rimljani - še mostičarji so ga spoštovali in se mu prilagodili. Zanimivo, a naravne zakonitosti veljajo tudi danes.
In potem je prišel famozni zadrževalnik, ki naj bi reševal Ljubljano. A se je kdor koli od odgovornih na ministrstvu, MOL, inpektoratu, agenciji ... in še kje sploh kdaj vprašal, kako je s prebivalci Polhograjske in horjulske doline?!?! V zadnjih 10 letih so bile na omenjenem koncu v poplavah 3 smrtne žrtve. Za njih jim je vseeno.
Torej je lahko tudi tem prebivalcem povsem vseeno za Ljubljano.
zaz1
# 19.09.2010 ob 18:08
Kako lahko en seljak grozi da bo zaprl cesto drugi občini?? Res pros da ga kdo sklat.
MIRNČAN
# 19.09.2010 ob 17:57
Mene preseneča da ni kdo reku da je Janša kriv.
Aja Bonsaja še niso vprašali.
PatrickBateman
# 19.09.2010 ob 17:27
Prav ima Jankovic! Sedaj pa naj gre na sodisce priznati krivdo! 4 leta je imel casa, da bi te banalne odtoke in potoke uredil, ampak ne, on je raje gradil stadion na puf, katerega bo Ljubljana se dolgo placevala.
bojanvasiljevic
# 19.09.2010 ob 17:07
!!"***"!!
Sicer pa hvala za zadnji link, kjer piše:
»Še največ je za poplavno varnost naredila narava,«
kritikar
# 19.09.2010 ob 19:52
Odgovoren za to pa je seveda on sam, saj je on župan.
kralj matjaž
# 19.09.2010 ob 19:34
Tu se je videlo, da lepe fasade ne pomenijo nič, če so temelji gnili.
heroj
# 19.09.2010 ob 19:08
Novi prostorski plani UNIČI veliko dobrega iz starega prostorskega plana. Predvsem spremeni namembnost teh poplavnih območij. Preberite oba plana najprej, potem pa komentirajte ;)
gregorsu
# 19.09.2010 ob 18:03
Januković samo dokazuje, da zlorablja stisko ljudi za svoje politične ambicije. Če bi mu res bila varnost življenj njegovih podložnikov tako sveta, kot trdi, a ne bi potem namesto dela športnega centra stožice, poskrbel, da bi bila življenja ljubljančanov in priseljencev varna pred poplavami? samo kaj, ko bi pri tem njegova denarnica bolj malo ali nič zaslužila, kot je bilo v primeru stožic, pa bi se že elekta znašla, da ne bi zmanjkalo za čevape.

Predvolilno temo je že nakazal. Če bo pahor hotel mir pred njim, bo pa moral kaj prispevati, vsaj za odojka... pa se bodo spet objemali na odru na prešernovem trgu. Pa "slovensko musko" bo spet pripeljal, da bo imela raja kruha in iger...

Psi lajajo, karavana gre pa dalje.... do naslednjih poplav in še dalje, samo krivce v kakšnem uradu bo cenjeni župan verjetno res našel. Ko bodo krivi uradniki posušili svoje imetje jih bo pa napadu med tem ko se bodo pekli čevapi in ko se bo kuhal predvolilni golaž. Pa bog ne daj, da so priseljenci, je pa že jasno, da so zagotovi krivci iz nasprotnega političnega tabora. Se grem stavit!
Ljudje, za spremembo bi res lahko enkrat ubogali kavboja janukovića in ne bi za župana podprli priseljenca!
Za njim bodo ostali največji dolgovi, samo da si je zgradil spomenik, pa tudi če za to ni imel denarja. Pa naj delavci ostanejo brez plač, službe...zaradi njega! Samo za poplavo so krivi pa drugi, on je že vse prej opozarjal....
!!"***"!!
# 19.09.2010 ob 17:03
Tukaj pa je še en članek iz Dela: Ljubljana ni zaščitena pred poplavami, objavljen že lata 2005, v katerem je bilo točno napovedano vse to, kar se je zdaj zgodilo.
frlekin
# 19.09.2010 ob 15:07
napovedal je že marsikaj. napovedal je vsak politik že marsikaj.
Dixon
# 19.09.2010 ob 23:05
Naš famozni župan je z nastopom županske funkcije v prvem letu mandata vsem prostovoljnim gasilskim društvom zaprl finančno pipo z obrazložilom, da v Ljubljani ne potrebujemo tako veliko prostovoljnih gasilskih društev. Danes je ob poplavah na Viču prisotnih polno prostovoljnih gasilskih brigad, ker poklicni gasilci nimajo dovolj črpalk in jih je enostavno premalo za katastrofo takih razsežnosti. Vsem prostovoljnim gasilcem čestitke za požrtvovalnost in celo nočno dežuranje ter pomoč.

Tiste zagrete zagovronike vprašam kaj bi bilo, če ne bi bilo prostovoljnih gasilcev? Poleg naravne katastrofe bi imeli še sranje širše razsežnosti, ker ne bi bilo pomoči niti dovolj velike količine ustrezne opreme.
pikam_dopust
# 19.09.2010 ob 21:13
In kako potem nekomu, ki zgradi bajto rečt, da bo tam potem zadrževalnik?

Simpel.
Enako kot lahko nekim kmetom rečeš, da bo na njihovi zemlji zadrževalnik.

Ne moreš od okoliških občin zahtevati (!!!) solidarnost, če jih prej 4 leta zajebavaš in izsiljuješ s svojimi pogoji glede komunalne infrastrukture, prog mestnega in primestnega prometa, odvoza smeti,... Oprosti, ampak to res ne gre.

In še - če so uspeli tako zmobilizirati ljudi, da so ta načrt zavrnili celo s 95% glasov proti - ja, verjetno je s tistim načrtom res nekaj HUDO NAROBE! Drugače je nemogoče, da dobiš tako noro večino. Ampak seveda - o problemih pa ljubljanska mestna gospoda noče nič slišati in vedeti.
joža gulikoža
# 19.09.2010 ob 20:26
Kot je bilo tu že omenjemo, bi lahko Janković, namesto da neupravičeno pizdi kako so vsi drugi krivi (druge občine, država), uredil prostorski načrt tako, da bi se del (poglobljenega) barja uporabilo kot razlivno območje Gradaščice. Men se zdi ta ideja super, ker bi tam lahko istočasno poustvarili mokrišče oz. barje kot je bilo pred sto leti.. Urdili bi lahko bajer, kolišča z barčki ipdt. torej nek umeten naravni rezervat, ki bi bil tudi rekreativno-sprostitvneni park. Ampak ne, Janković ljubljanske zemlje za nebetonske zadeve ne da, hoče pa da jo zanj žrtvujejo v drugih veliko manjših občinah.
MIRNČAN
# 19.09.2010 ob 20:00
KOt je že nekdo povedal,sedaj bodo vsi obljubljali in se delali lepe ampak potem pa kar naenkrat nebo nič. Ljubljana bo seveda že po dobrem mesecu temeljito obnovljena za kar bo poskrbel kavboj. In potem se lepo vidi razlika med ljudmi. Ljubljančani stokajo in neki govorijo da jim gasilci ne pomagajo medtem ko pogledaš Laščane pa Dolenjce so pa popolnoma drugačni. Oni ne stokajo oni se zavedajo da si bodo morali pomagati sami, vedo da pač ne morejo ničesar narediti. In govorjenje da je gasilcev premalo je norost. Lahko bi jih bilo na stotine ampak vodo nimajo kam prečrpavati.
Zanima me če nam bo Evropa pomagala oziroma če bomo dobili sredstva ki nam pripadajo.
Ljudje bodite močni in optimistični če pa kdo rabi pomoč naj sam pove in pridemo pomagat. Ni problem v stiski smo vsi enaki.
pikam_dopust
# 19.09.2010 ob 19:18
Zelo malo verjetno je, da bi s čiščenjem odtokov kaj pomagali.

Saj ne pričakujem čudežev.
Pričakujem pa, da se ob napovedi dežja spucajo klasični problemi, kot so omenjeni trije podvozi.
Ko se je zadeva sčistila, je pa lahko v soboto brez panike delovala.
Pa je bilo več vode kot v petek.

Torej nekaj se vseeno da naredit. In vprašanje je, koliko podobnih problemov je še po Ljubljani, pa javnost zanje niti ne ve in se to vse lepo tiho pometa pod "bog nas je kaznoval" in "za vse so krivi v sosednji občini".
Jack.the.Ripper
# 19.09.2010 ob 18:52
Ne moreš kar graditi zadrževalnikov in jezov in nevemkajševse brez ustreznega dovoljenja. Ja, kje v ljubljani pa bi sploh še lahko zidal kaj takega, če prostorski plan tega ne omogoča

Menda tudi zemljiške namembnosti ne moreš kar tako spreminjat kajne? Očitno se da. Seveda če je volja za to.
viollca
# 19.09.2010 ob 18:17
..." gospoda" pravita, da so za katastrofo krivi neurejeni vodotoki! KDO je šef VLADE, pod čigavo vejo oblasti je MINISTRSVO za OKOLJE IN PROSTOR...?, luleka ne se delat norca iz poštenih ljudi,...idite k vragu!
Kazalo