Slovenija

Poudarki

  • Petrič: "Vsak naj pomete pred svojim pragom"
  • Varuhinja zaskrbljena
  • Türk: Kanglerjeva ravnanja neprimerna
  • Pahor pričakuje prepričljivo poročilo
Protest
Varuhinja obsoja sovražnost in nasilje, podpira pa javno izražanje nezadovoljstva, "saj je videti, da manj glasna in manj opazna sporočila niso privedla do dialoga med prizadetimi na eni in oblastjo na drugi strani". Foto: BoBo
VIDEO
TV Maribor: Izjave udelež...
VIDEO
Tribuna Radia Maribor: Od...
VIDEO
RA MB: Kaj se je v ponede...

Dodaj v

Po mariborskih protestih ostre obsodbe nasilja

Oglašajo se policisti, varuhinja, kandidata za predsednika ...
27. november 2012 ob 13:30,
zadnji poseg: 27. november 2012 ob 15:40
Maribor/Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Dan po protestu proti mariborskemu županu Kanglerju, ki je prerasel v nasilje med protestniki in policijo, se obsodbe nasilja kar vrstijo.

Ponedeljkovo dogajanje na protestih v Mariboru je "nezaslišano, grozljivo in absolutno nesprejemljivo", je poudaril poslanec Pozitivne Slovenije Peter Vilfan in dodal: "V Mariboru se ni zgodila ulica, v Mariboru so se zgodili ljudje." Po Vilfanovem mnenju je iz posnetkov na spletu "več kot jasno razvidno, da je šlo za izjemno prekomerno uporabo sile s strani policije nad protestniki", ki so mirno protestirali z vzklikanjem, transparenti in na nekatere druge načine izražali svoje mnenje. Vsako nasilje sicer v PS-ju ostro obsojajo.

V PS-ju so ob tem opozorili, da demonstracije, samo zato, ker niso bile prijavljene, niso bile nezakonite. V sporočilu za javnost so zapisali, da je tudi njihov poslanec Dragan Bosnić, ki se je demonstracij udeležil, poročal o nerazumnem nasilju policije.

"Minister za notranje zadeve in generalni direktor policije sta napačno presodila situacijo in sedaj je jasno, da na teh občutljivih mestih nimamo kompetentnih ljudi," menijo v stranki in dodajajo, da SDS zgolj rešuje oblastnega zaveznika v Mariboru in pri tem uporablja vsa sredstva.

Odstop Kanglerja bi razelektril razmere
Tudi predsednik DZ-ja Gregor Virant je pozval k umiritvi razmer ob protestih v Mariboru, ki po njegovem mnenju dobivajo širše razsežnosti. Protesti so po njegovem mnenju upravičen način dajanja sporočil politiki, vendar težava nastane, ko preidejo v nasilje.

K umiritvi razmer bi s svojim odstopom bistveno prispeval mariborski župan Franc Kangler, je dejal. Na vprašanje, ali ne bi ob morebitnem odstopu Kanglerja tovrstni protesti lahko postali pogost način izražanja nezadovoljstva z županom, je Virant spomnil na očitke Komisije za preprečevanje korupcije mariborskemu županu. Ti so po njegovem mnenju zadosten razlog, da župan razmisli o odstopu.

Zaščiteni župani
Sicer pa bi morali po Virantovih besedah resno razmisliti o spremembi zakona o lokalni samoupravi, ki bi omogočila odpoklic župana, saj so ti "zaščiteni kot kočevski medvedi". Po njegovem mnenju je treba razmisliti o uvedbi možnosti, da bi na pobudo določenega števila občanov lahko glasovali o prenehanju funkcije župana.

Sicer pa imajo po Virantovem mnenju vse politične stranke odgovornost poskrbeti za umirjanje razmer v državi. Strinja se, da obstaja skrb, da se tovrstni protesti razširijo tudi drugod po državi, vendar upa, da se ne bodo. Dodal je, da morata ministrstvo za notranje zadeve in vodstvo policije preučiti dogajanje v Mariboru in ugotoviti, ali je policija ravnala korektno. Protesti v Mariboru bodo tudi predmet razprave na sestanku koalicije.

SD: Grobo in nediskriminatorno obračunavanje s protestniki
Na proteste so se odzvali tudi v mariborskem SD-ju. Pohod ljudi na ulice vidijo kot čisto in pristno obliko demokratičnega delovanja. Pri tem pa so bili kritični do delovanja policije, ki je po njihovem mnenju s svojim delovanjem pripomogla k zaostritvi protestov ter grobo in nediskriminatorno obračunala s protestniki.

Hkrati pa so pozvali članice mestnega sveta, ki so po njihovem mnenju v preteklosti podpirali sedanjo mestno oblast (SDS, SLS + Županova lista, DeSUS, Lista za pravičnost in razvoj, SMS – Zeleni Evrope, Ekipa za Maribor, NSi, SNS, Neodvisna lista gasilcev Maribor ter dve samostojni svetnici), naj "ocenijo svoja pretekla ravnanja in sprejmejo odločitev, ki bo v korist skupnosti". Razpustitev mestnega sveta je namreč mogoča le ob zadostni večini svetnikov in svetnic.

"Demonstracije v Mariboru in njihova množičnost so resno opozorilo tako vladi kot nosilcem oblasti na vseh ravneh, da je pot rušenja pravne in socialne države napačna," ugotavljajo v Sindikatu policistov Slovenije. "Žal pa so vso legitimnost in sporočilnost včerajšnjim protestom v enem delu odvzeli posamezniki, ki so prišli izzivat in spodbujat nasilje. Tem posameznikom nista pomembna nobena vsebina in sporočilnost, ampak konflikt," opozarjajo v sindikatu in dodajajo, da "ostro obsojajo vse oblike nasilja". Pri tem v SPS-ju še poudarjajo, da so po zakonu dolžni varovati življenje in premoženje vseh ljudi, zato so bili prisiljeni uporabiti tudi silo.

V Policijskem sindikatu Slovenije (PSS) pa opozarjajo, da so ponedeljkovi dogodki v Mariboru "le vrh ledene gore, ki kaže na to, da bodo vsekakor nujno potrebne spremembe v razmišljanju vladajoče politike in drugih odgovornih ljudi in institucij v državi". Pri tem pa poudarjajo, da so se policisti "prvi znašli v vlogi tarče nezadovoljnih ljudi, in prav mi smo sinonim za državo in njene institucije, ki žal ne funkcionirajo tako, kot bi morale".

Petrič: "Vsak naj pomete pred svojim pragom"
Oglasil se je tudi predsednik ustavnega sodišča Ernest Petrič, ki je prepričan, da je treba narediti vse, da se ohrani pravna država. "Ne smemo dopustiti, da morebitna kriminalna dejanja ostanejo neraziskana in nekaznovana. Hkrati ne smemo pustiti, da v tej državi začne vladati ulica," je dejal. "S pravno državo imamo resne probleme. A še zdaleč ne takšnih, da bi zato pravno državo odpisali. Moramo jo graditi. Moramo jo braniti. Ne smemo popustiti pred ničemer, kar bi rušilo pravno državo," je poudaril. Pri tem je pomembno, je še dejal, da "vsak pomete pred svojim pragom", medije pa pozval, naj dogajanja ne podpihujejo.


Varuhinja zaskrbljena
Tudi varuhinja človekovih pravic Zdenka Čebašek Travnik "z zaskrbljenostjo spremlja dogodke v Mariboru". Meni, da so ponedeljkovi protesti posledica slabega delovanja pravne države in vse večjega ignoriranja demokratičnih standardov. "Po tem dogodku se morajo politiki bolj kot sicer zavedati globljega pomena sporočila ljudi in opraviti resno analizo o stanju, v katerem je slovenska družba," so med drugim zapisali v njenem uradu in dodali, da je izražanje mnenj in zahtev do oblastnih organov legitimna pravica vsakogar, vendar naj se nasprotovanja "izkazujejo v spoštljivem dialogu, sicer se lahko sproži podobno dogajanje tudi drugod po državi".

Varuhinja človekovih pravic zato obsoja "take izraze sovražnosti in nasilja, podpira pa javno izražanje nezadovoljstva, saj je videti, da manj glasna in manj opazna sporočila niso privedla do dialoga med prizadetimi na eni in oblastjo na drugi strani".

Türk: Kanglerjevo ravnanje neprimerno
Odzvala sta se tudi oba kandidata za predsednika republike. Aktualni predsednik Danilo Türk meni, da so bile ponedeljkove demonstracije v Mariboru legitimne in pričakovane, ravnanje župana Franca Kanglerja pa neprimerno. Skrbi ga uporaba sile na protestu, izjave notranjega ministra Vinka Gorenaka pa po njegovem mnenju ne prispevajo k rešitvam.

Pahor pričakuje prepričljivo poročilo
Borut Pahor
pa je zapisal, da je že dlje opozarjal na pomen mirnih demonstracij, brez nasilja. "Vsaka pretirana ali nesorazmerna uporaba sile dodatno razvnema strasti in nezadovoljstvo ter se z njo opravičujejo nadaljnji protesti v Mariboru in drugje po Sloveniji," opozarja ter dodaja, da pričakuje prepričljivo poročilo notranje komisije pristojnega ministrstva o dogajanju.

T. K. B., A. Č.
Prijavi napako
Komentarji
JackBauer
# 27.11.2012 ob 13:54
Obsoditi je treba Gorenakovo nasilje.

Obsoditi je treba škropljenje protestnikov s solzilcem iz helikopterja, kot da so insekti.

Takega nasilja, kot ga je včeraj prikazal Gorenak, nismo videli niti pod Ertlom.
Bivši uporabnik
# 27.11.2012 ob 13:53
Policija bo preiskovala lastno prekomerno uporabe sile?! Tako Gorenak preiskuje samega sebe, kam je namerno založil podpise? Halo?! Res se delajo norca iz vseh nas.
visioneuro
# 27.11.2012 ob 13:51
Pravna država velja je za nas smrtnike, kaj pa ostale "pijavke" nedotakljuve (Zidar, Črnigoj, Tovšakova, Balkanski bojevnik, itd) drugega kot upor proti brezmoralni Slovenski politiki, ki je vse tole skuhala v 20ih letih nam ne preostane !!! Bravo Mariborčani !!!
jujc
# 27.11.2012 ob 14:13
Pahor pričakuje poročilo. Poročilo Gorenaka.

Joj duša prodana.
Sauromon
# 27.11.2012 ob 13:55
Sicer ne podpiram nasilja, samo v tej pokvarjeni državi zgleda lahko samo še tako kaj dosežeš! V glavnem upam, da se bo ljudstvo končno prebudilo in naredilo konec temu izkoriščanju ljudi!!
zozozo
# 27.11.2012 ob 13:56
Protestnikom predlagam, naj se naslednjič zorganizirajo, in postavijo kakih deset krepkih mladcev za redarje. To bi lahko bili na primer policisti, ki trenutno niso na dolžnosti, npr. člani enega od zaskrbljenih policijskih sindikatov.

Takoj, ko začne kdo med protestniki razbijati, naj ga zgrabijo in predajo policiji, pri tem pa naj vztrajajo, da se jih pred pričami legitimira in popiše. To predvsem velja za zamaskirane huligane.

Tako policija ne bo imela izgovora za nasilje nad protestniki, obenem bi pa končno izvedeli, kdo ti zamaskiranci so, in koliko med njimi je pravih huliganov, koliko pa policijskih in/ali drugih provokatorjev.

Novinarji pa le poizvedite, če so ti razbijači bili kaj podobni tistim, ki jih je zadnjič na Glavni trg pripeljal glavni mojster borilnih veščin med Mariborskimi mestnimi svetniki.
levak
# 27.11.2012 ob 13:51
Po mariborskih protestih ostre obsodbe nasilja
--
Seveda se obsoja nasilje. Policija ga je pa sprovocirala in tepla mirne demonstrane, ki so bili nedvomno v večini. Umek je v zagovoru nasilja dejal, da bi se morali, če bi bili pametni, mirno sedeči protestniki umakniti, bežati pred SLOVENSKO policijo, HALO!!
djmiki
# 27.11.2012 ob 15:09
tukaj se povsem strinjam izpuščajo narkomafijo obenem pa govorijo o neki pravni državi in obsojajo protestnike ki upravičeno protestirajo proti bandi naših poitikov ki misijo da nas bodo kradli v nedogled zavedajte da se bo slej ko prej zgodila ulica in zahtevala da se odstranijo politiki in naša vrla sodišča ki sploh nmajo več veze z eno pravno državo kot naj bi bila Slovenija obsojajo krajo čokoade iz lakote in izpuščajo največje kriminace !
gico
# 27.11.2012 ob 14:18
A Ivan je pa kar tiho?
MIRNČAN
# 27.11.2012 ob 13:55
Po novem je naloga policije, da narod beži pred njimi.
jaz2
# 27.11.2012 ob 13:51
Turk, Zanima me kako boš odreagiral, ko bodo začeli protestirati proti Jankoviću?
Obsidijan
# 27.11.2012 ob 14:57
Slovenija še ni videla:
uporabe solzivca nad protestniki
konjenice nad protestniki
in
!!!!!!
zračnega napada na prostestnike.

In tega ne bomo mirno gledali!
papiga
# 27.11.2012 ob 14:19
Seveda, Pahor označuje nasilje za neprimerno, v vzroke se pa ne bo poglabljal, da ne bo vnašal razdora. Povezovanje je njegova življenjska vloga, kot s popkovino. Le ne vem koga to,
politike med njimi samimi ali ljudi in politike ali samo navadne ljudi brez politikov, a vi veste, koga to, bo Pahor povezoval? Kaj je treba povezati?
V Delu en pisec opozarja na to, da naj si Janša vzame za vzor Roško in naj posnetke pokaže tudi Gorenaku. Trda,komunajzerska z udbo vodena in pod Ertlovo trdo roko komandirana Milica ljudi na Roški ni tepla, "samooklicani osamosvojitelji" pa zbiranju ljudi odrekajo legalnost. Gorenak pravi, da je to ilegalno, torej, če misliš drugače kot Janša in Gorenak ali pa Kangler, si v ilegali? A je to še demokratična država? Pokvarjenci.
savica
# 27.11.2012 ob 14:08
NE PAHORJU IN NE JANŠI:
Ne Pahor in ne Janša nikoli nista javno omenila , pojasnila ali nakazala željo, kako nezakonito izginuli, pokraden in prigoljufan denar, varno shranjen v tujih bančnih oazah, vrniti državi oz. državni banki NLB, pa naj si gre za Vegradovega (Tovšakova), iz Laškega (Šrot), iz SCT ( Zidar) iz Primorja (Černigoj) iz MIPa ( VOVK) iz Merkurja (Kordež) iz Istrabenza (Bavčar), slednji je mimogrede uničil ponos slovenske živilsko predelovalne industrije Drogo in Kolinsko, odprodal zlato jamo Avstrijcem, bencinske servise Istrabenz, Sploh, ne vemo nič o tožilskih in sodnih rezultati oz. epilogih orožarskih afer in s tem povezanega denarja.Nikoli jih ni zanimalo to več sto milijonsko ,,tajkunsko,, premoženje, na katerega bi glede na svoj delež in v bran zakonitosti, do končanja postopkov na sodišču, lahko dala vsaj hipoteko. Ne država (skorumpirana politika) je z davkoplačevalskimi sredstvi in zajedanjem v proračune drugih porabnikov, reševala delavce, ki so jih ti tajkuni ogoljufali, pokradli ali poslali na cesto. Tajkuni se danes, v posmeh vsem kot pravni državi, izropanim in ogoljufanim, s pomočjo koruptivne neodvisne veje oblasti, veselo sprehajajo po cesti in smeje razkazujejo svoje belo porcelanasto zobovje, pri tem pa jim ni nerodno, da jim iz drobovja neznosno zaudarja. Ne Pahorja ali Janša ne zanima 125. Člen lizbonske pogodbe, ki pravi, da je vsaka država sama odgovorna za svoje finance, ne oni dajejo več sto milijonov evrov davkoplačevalskega, proračunskega denarja za Grčijo, pa ne za Grke, v resnici za sanacijo nemških in dela francoskih bank, ki so največje upnice Grčije, med tem doma ni denarja za plače, za policijske uniforme, malice za otroke, šolnine, vrtce ipd. Je to tisti Pahorjev vlak Merkel –Sarkozy??
Tudi mimo Viranta in njegove plačne reforme , prirejene ,,elitam,, znotraj političnih parkirišč v javnem sektorju, ki so se tam zabubili ne gre. V času ko ni bil poslanec ni zavajal ampak lagal , pod pretvezo nezaposlenosti je prejemal denarno nadomestilo, ki ga še zdaleč ni vrnil v celoti, ampak toliko kolikor se to njemu zdi primerno. No v času zamrznitve plač , zamrznjenih napredovanj in lažne brezposelnosti ter s tem povezanega neupravičenega prejemanja denarnega nadomestila , čez 2000 evrov mesečno, je na univerzi, kjer je dejansko predaval, napredoval iz 43. v 48. plačni razred, na predlog dekana ekonomske fakultete Dušana Mramorja, tistega finančnega ministra Drnovškove vlade, okoli katerega še danes ni pojasnjena njegova vloga in dokončan sodni epilog v zvezi njegove vloge v takratni SIB banki, ki so jo spravili v likvidacijo in iz katere je izginilo na milijone davkoplačevalskega, proračunskega denarja.
Whisperer
# 27.11.2012 ob 13:55
MARIBOR smo ljudje !
ciracara
# 27.11.2012 ob 14:58
VSI govorite o pravici, ali nobeden ne bo pokazal z prstom na sodišče, ki je zadolženo za izvajanje pravic!!!

VOLITVE SODNIKOV ZDAJ!!! SODIŠČE SRAMOTA SLOVENIJE!!!
juventina10
# 27.11.2012 ob 14:57
a seveda, zdaja pa jok in stok,kakršna vlada takšen narod,že leta in leta sprejemate odločitve v slabo naroda,izvajate psihično nasilje nad nami, ne pustite nam ne dihat ne živet ,ko se pa situacija obrne je pa vse narobe.seveda , da bi vsaka vlada narod ,ki je tiho in vse uboga,ampak kar je preveč postaja pač preveč.če živimo v demokraciji se imamo pravico oglašat in zahtevat pravico in odgovore.zakaj imamo take nesposobne politike?.
assange
# 27.11.2012 ob 14:26
ve se, da so bili provokatorji plačanci Tomaža Barade

Športni center Tomaž Barada je v času Kanglerjeve vladavine dobil od občine več denarja, kot vsa ostala mariborska športna društva skupaj.
Popotnik92
# 27.11.2012 ob 14:14
Pravna država samo za navadne državljane, gamad na vrhu pa neovirano krade!
Bivši uporabnik
# 27.11.2012 ob 13:59
zozozo... ti povsem pritrjujem. Tistih, za katere obstaja utemljen sum, da so delali po taktirko g. Barade, se policija spolh ni lotila!
lukace5
# 27.11.2012 ob 15:33
V vsaki demokratični državi javni funkcionar odstopi ob prvi kazenski ovadbi. Na Češkem je pred par meseci sam odstopil minister, ker je kolegu poslancu iz ene druge stranke posodil 50k EUR. Bil je osumljen korupcije in takoj naslednji dan odstopil. Kanlerja bremeni 10 kazenskih ovadb, on pa se še vedno obnaša kot da ni nič in ne namerava odstopiti. To je bolano in ne čudim se ljudem da jim je prekipelo. Seveda se je v vsej tej množici našlo bar kretenov, ki so izzivali ampak to bi normalna policija morala pričakovati in ustrezno ukrepati ne pa da so potem napadli vse protestnike, tudi tiste ki so bili popolnoma mirni. Sedaj nekateri politiki govorijo da pravna država mora delovati..... Problem je da navadni ljudje vedno nasrkajo, politikom pa nikoli nič. Kanglerja so celo sami izvolili v državni svet kjer bo imeli imuniteto in mu ne bodo mogli do živega glede teh ovadb. Vse skupaj je smešno in prav je da se je zgodilo kar se je (seveda z izjemo nasilja).
Skippy
# 27.11.2012 ob 15:29
Ljudje imajo pravico demonstrirati, vendar izključno na miren način.

Kaj pa če ljudje protestirajo na miren način, podtaknjenci pa povzročajo nasilje, z namenom, da se diskreditira protestnike?
Mindmaster
# 27.11.2012 ob 14:51
Pahor je še dodal, da ocenjuje, da se bo do dogodkov v Mariboru opredelil nekje do leta 2020.
papiga
# 27.11.2012 ob 14:41
Ja, Pahor pričakuje Gorenakovo poročilo, da se bo opredelil do pretepanja ljudi. To si izvolite. Kar dajte.
JackBauer
# 27.11.2012 ob 14:04
Gorenak si od danes naprej ne bo upal preveč policistov poslati v Maribor, jih bo nekaj tisoč raje obdržal pri sebi.
JackBauer
# 27.11.2012 ob 13:56
"Po tem dogodku se morajo politiki bolj kot sicer zavedati globljega pomena sporočila ljudi in opraviti resno analizo o stanju, v katerem se nahaja slovenska družba," so med drugim zapisali v njenem uradu in dodali, da je izražanje mnenj in zahtev do oblastnih organov legitimna pravica vsakega, vendar naj se nasprotovanja "izkazujejo v spoštljivem dialogu, sicer se lahko sproži podobno dogajanje tudi drugod po državi".

Čas je, da se sproži podobno dogajanje povsod po državi!
boomslang
# 27.11.2012 ob 16:42
Je pa zanimivo, kako nihče od modrecev ne zna povezati enostavnih dejstev... ... POLICAJI V PARLAMENTU ... !!! Na NOTRANJEM MINISTRSTVU SE IZGUBI 16 LISTOV DOKUMENTOV ... ??? Preiskovalni sodniki pa pod komando policije ... Pretirana upraba sile v Mariboru ???.... Zanimivo, kaj ne ...
Dimitrij
# 27.11.2012 ob 14:56
g.Petrič, ker tu pišete, da moramo verjeti v pravno državo in ne dopustiti da se zgodi ulica.

Tudi sam nisem zato, da bi zavladala ulica, pa se tu postavlja veliko vprašanj, zakaj se to dogaja, da je narod šel na ulice.
Ali ta narod še verjame v pravno državo?
Koliko tistih ki so kradli miljone, je danes za zapahi?
Kaj vse si dovolijo politiki za svoj žep?
Ali v tej državi še vlada demokracija?
Veliko je vprašanj, toda jasno je, da je to kar se danes dogaja v Mariboru, da so to povzročili sami politiki.
Vprašanje pa je katero mesto, bo naslednje na vrsti?
Wasabi
# 27.11.2012 ob 14:50
Je kdo sploh pričakoval, da se bo Pahor izjasnil? Se je sploh že kdaj? Važno, da ga raja voli, egotriperskega populista!
papiga
# 27.11.2012 ob 14:39
Tűrk je jasno rekel, da se TO NE BI SMELO zgoditi. Bolj jasne izjave ni mogoče dati.
Nasprotovanje nasilju in temu, da bi Kangler moral odstopiti je povedal že včeraj v soočenju.
Pahor je bil v rokavicah. Ni se izjasnil.
MIRNČAN
# 27.11.2012 ob 13:59
Očitno lahko samo nasilje nekaj premakne. Ne se delat lepih sedaj. Politiki ste glavni krivci za tole nasilje. Samo hinavci to obsojajo.
Herta
# 27.11.2012 ob 13:58
Policijski psi, konjeniki, helikopter, solzivec, uporaba prisilnih sredstev in aretacije. Vse to plačano iz davkov državljanov - protestnikov.
ti-ne
# 27.11.2012 ob 16:08
gesan

# 27.11.2012 ob 16:03

Pravna država? Za koga?
Za dilerje, lopove in lažnivce!

Za koga še?

------------------------------------
Ah, lista je kar dolga: politiki, bankirji, sodniki, tajkuni, menagerji...
gesan
# 27.11.2012 ob 16:03
Oglasil se je tudi predsednik ustavnega sodišča Ernest Petrič, ki je prepričan, da je treba narediti vse, da se ohrani pravna država.

Pravna država? Za koga?
Za dilerje, lopove in lažnivce!

Za koga še?
ma_ri_bor
# 27.11.2012 ob 14:54
vstani ljubljana ! združeni zmagujemo !
SOIA
# 27.11.2012 ob 14:49
Zdaj se pa naenkrat vsi strinjajo da nekaj ne štima... Kje ste pa bli do včeraj vse hijene smrdljive?!?!
Whisperer
# 27.11.2012 ob 14:40
Minister Gorenak prvi policaj v državi je presegel Rubikon ! Naj takoj odstopi !
Andrej52
# 27.11.2012 ob 14:06
Nasilje rodi nasilje ( glej kakšnih dvajset let nazaj v bivšo Jugo)! Policisti bi morali biti primerno instruirani kako razločevati provokaterje od ostalih demonstrantov, jih izolirati in identificirati. OSTALIH 9.997 demonstrantov pa pustiti pri miru oziroma skrbeti, da se jim kaj ne zgodi!!! Ne vem, ne vem kako bodo obvladali demonstracije sto in več tisoč ljudi, ki zagotovo pridejo, če bodo hoteli vsakega mirnega demonstranta pretepsti in odpeljati na postajo na zaslišanje ( sem napisal postajo? se spomnite čilskih stadionov?)
Odstopi : Gorenak, Janša in posledično vlada! TAKOJ!
PICENG
# 27.11.2012 ob 16:50
Spoštovani!
Ne bo nam dobro, ne bo uspešne države in ne bomo imeli pravne države, če:
1. se po hitrem postopku ne spremeni zakon o volitvah, tako, DA SE POSLANCI VOLIJO DIREKTNO, ne pa prek strankarskih list, zaradi česar so doslej v parlament (in državni svet)prihajali lumpje na kvadrat! Nobenih strankarskih list, dol s strankokracijo! Plus spremeniti zakon tako, da se preverja poslance pred volitvami in da se jih nato lahko tudi odpokliče, ne pa kot zdaj, da se jih mora prositi, da odstopijo; nobenih nepovezanih poslanskih skupin - sama potuha. OBVEZNA TAJNA GLASOVANJA V DZ ZA VSE ZAKONE IN SKLEPE!!!!!
2. da se sprejme takšna kazenska zakonodaja, ki bi omogočila učinkovito kaznovanje gospodarskih zadev in vsekakor upoštevanje dokazov, zbranih v tujini; sodobnejši model preverjanja dela sodnikov; človekove pravice obsojencev DA, toda pri tem misliti tudi na človekove pravice ŽRTEV, RAZUMETE, GOSPODJE SODNIKI?
3. da se spremeni lokalna zakonodaja, da ne bodo več županske klike kot zaščiteni medvedje, ki jim nihče nič ne more;
4. POPOLNA AMNESTIJA, vključno s spremembo identitete in bivališč, za skesance v tajkunskih in podobnih zgodbah, raznih orožarskih in vohunskih nadaljevankah.LE TAKO BOMO ENKRAT KONČNO PRIŠLI DO REŠITEV TEH ZADEV, ki obremenjujejo celotno življenje vseh!
5. pooblastilo društvu novinarjev (ob sodelovanju Vrhvnega sodišča RS), da lahko odvzame licenco novinarjem ob vsakršnem namernem laganju in zavajanju javnosti , trosenju nepreverjenih in zlonamernih novic.

Če bomo to doživeli, bo Slovenija raj na Zemlji!!!!!!!!!!!!!!
Ampak tega seveda ne bo. Klika že ve, zakaj.
Obsidijan
# 27.11.2012 ob 15:58
@flagellum
Obsidijan - iz posnetka sem videl da so protestniki vrgli baklo proti policistom in tako se je vse začelo. Prav naj jim bo kaj pa izzivajo.

Na kateri sekundi?
Da nisi domnevne bakle protestnikov slučajno zamenjal z
bombo solzivca iz policijskega helikopterja.?
miso1953
# 27.11.2012 ob 14:46
Na shodu je bil folk ki nima virov za zivlenje ne kravatarji ne pisat bedarije Maribor ni prestolnica.....
Obsidijan
# 27.11.2012 ob 14:11
Ali Vinko pričakuje odlikovanje od Pahorja?
lakiviola
# 27.11.2012 ob 17:02
če ne gre z lepa, pa zgrda.
BudSpencer
# 27.11.2012 ob 16:48
Iz koga se ta Vilfan dela norca?? Ko so pretepali navijače Olimpije je govoril kako je bilo to pravilno in bi dajal policistom še več pooblastil, zdaj pa govori, kako je policija uporabila prekomerno silo?? Ne rečem, da to ni res, samo to pokaže tega človeka kakšen dvoličnež je!!
gesan
# 27.11.2012 ob 16:05
Resno, kdaj bo zaradi zlorabe položaja odšel minister za notranje zadeve?!?!

On ma jajca samo za iskanje izogovor in cinizma!
JKennedy
# 27.11.2012 ob 16:03
Zakaj pa ne napišete, da je danes protest v Ljubljani?
Skippy
# 27.11.2012 ob 15:27
Kaj pa če so nasilje povzročili trojanski konji, kot na prvem protestu?
spf xxii
# 27.11.2012 ob 14:52
Vsi na kongresni trg danes ob 17, v znak podpore mariborčanom, proti nasilju policije in proti vsem lopovom, ki so nas pahnili v bedo, proti Jankovići, Janši, Kanglerju, Kučanu, dost nam je, pa brez političnih obelžji, ker nimajo več podpore v narodu, pa seveda naj Vinko odstopi.
IIJA
# 27.11.2012 ob 14:30
Slovenci se hitro učimo.
Naslednjič na proteste prinesemo zaščitna sredstva, da se ubranimi pred morebitnimi neupravičenimi napadi polici je?
Če se dobro organiziramo nam ne morejo nič razen s pravimi naboji; potem bo pa druga pesem?
zozozo
# 27.11.2012 ob 14:20
@gico: ja, pa Danilo zaenkrat tudi. Bi človek pričakoval, da se visoki predstavniki države izjasnijo glede policijskega nastopa s pendreki, ščiti in solzivcem, ki ga v samostojni Sloveniji (razen na nogometnih tekmah) še nismo doživeli. Mogoče pa majo kaj bolj pomembnega za počet.
Kazalo