Slovenija

Poudarki

  • Verjel je, da je vsaj premier cenil njegovo delo, a je po četrtkovih Pahorjevih izjavah ugotovil drugače
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,2 od 38 glasov Ocenite to novico!
Miha Pogačnik
Pogačnik je Borutu Pahorju poslal odstopno izjavo in ga opozoril, da so mediji od vlade očitno pridobili samo delne podatke v zvezi z njegovimi honorarji. Foto: MMC RTV SLO
Mešana komisija
Pogačnik od zdaj ne bo več predsednik slovenskega dela mešane komisije za reševanje meje s Hrvaško. Foto: MMC RTV SLO
Premier je izrazil prepričanje, da bi morali nekatere od nalog, ki jih zdaj za vlado opravljajo zunanji sodelavci, opravljati uslužbenci javne uprave. Foto: EPA
VIDEO
Pogačnik odstopil

Sorodne novice

Dodaj v

Pogačnik nepričakovano odstopil

Pahor: Delo mora vseeno končati
30. januar 2009 ob 08:42,
zadnji poseg: 30. januar 2009 ob 17:39
Ljubljana - MMC RTV SLO

Miha Pogačnik je odstopil z mesta predsednika slovensko-hrvaške komisije pravnih strokovnjakov za reševanje mejnega vprašanja.

Kot je zapisal v odstopni izjavi premierju Borutu Pahorju, ki jo je poslal tudi medijem, odstopa zaradi "sistematične negativne kampanje" glede višine honorarja, ki ga je prejemal za svoje delo. Premier je sicer dejal, da mora Pogačnik končati svoje delo ter pisno in ustno poročati vladi o stališčih in sklepih slovenskega dela komisije.

"Gonjo v medijih sem prenašal razumevajoč, da vlada Republike Slovenije in vi, gospod predsednik, ki imate poln vpogled v pomen mojega dela, ustrezno cenite moje delo in prizadevanja. Vaše javne izjave, ki sem jih zasledil v medijih, v katerih se očitno pridružujete oceni o pretiranosti mojega honorarja za delo in naloge, ki jih opravljam za vlado v zvezi z mejnim vprašanjem med Slovenijo in Hrvaško, so me dokončno spodbudile k temu, da vam javno sporočim, da odpovedujem svoje sodelovanje pri reševanju mejnega in delimitacijskega spora med Slovenijo in Hrvaško," je v odstopni izjavi zapisal Pogačnik.

Celotno odstopno izjavo Mihe Pogačnika si lahko preberete tukaj.

"Razvila se je sistematična negativna kampanja"
Kot je izpostavil, se je v preteklih dneh v zvezi z višino honorarjev, ki naj bi jih prejemal za svoje svetovalno delo za slovensko vlado, "razvila sistematična negativna kampanja, ki skozi populistične ocene konstruira negativno podobo Mihe Pogačnika kot vladnega svetovalca". Meni še, da to med drugim tudi "zamegljuje vsebinski obseg in pomen ureditve" mejnega vprašanja za Slovenijo.

Pogačnik opozarja še, da so mediji od vlade očitno pridobili samo nekatere podatke v zvezi z njegovimi honorarji, ne pa npr. tudi podatkov o materialnih, administrativnih in prevoznih stroških. "Zamolčano je bilo tudi to, spoštovani gospod predsednik vlade, da za mesece, odkar je na oblasti vaša vlada, za svoje opravljeno in potrjeno delo po pogodbi za vodenje koordinacijske skupine mednarodnopravnih strokovnjakov nisem prejel še nobenega honorarja," je v odstopni izjavi še zapisal Pogačnik.

Prejemal naj bi 6.300 evrov bruto na mesec
Pogačnik naj bi za vodenje mešane komisije na mesec prejemal 6.300 evrov bruto, poleg tega pa naj bi njegovo podjetje Iustica za pravno svetovanje od vlade prejemalo še 2.500 evrov bruto na mesec. Premier Pahor je v četrtek po seji vlade to označil za pretirano. "V Sloveniji veliko funkcionarjev opravlja odgovorne naloge, a za nagrade, ki so nižje od Pogačnikove," je dejal premier.

Namesto zunanjih sodelavcev uslužbenci javne uprave
Pahor je še napovedal, da bo zato vlada pripravila seznam vseh pogodb z zunanjimi sodelavci. Nameravajo namreč narediti red s pripravo regulative, ki bo postavila standarde na tem področju. Premier je še izrazil prepričanje, da bi morali nekatere od nalog, ki jih zdaj za vlado opravljajo zunanji sodelavci, opravljati uslužbenci javne uprave.

T. K. / B. K.

Prijavi napako
Komentarji
mikoš
# 31.01.2009 ob 21:05
109. mblatn2 (31.01.2009 || 09:26:11)

Naslednji predsednik komisije bo slabši.

Vžno je da bo njihov, če ne nardi nič zasluži pa trikrat toliko
in pobaše še miljon nagrade, kot Kramar, to podpiše Rop, mi pa bobu bob.
ralok
# 31.01.2009 ob 18:41
Tipično! Slovenci se spet skregamo, Hrvati pa še lažje paradirajo...
Milmar
# 31.01.2009 ob 10:56
Pogačnik če te kdaj sterčam dobiš po nosu!!
mostnica
# 31.01.2009 ob 10:22
Če ne bi bilo tragično za državo, da jo lahko brutalno molze za astronomske vsote brez posledic vsak sadilec rožic, bi bilo treba temu Mihetu čestitati za način, kako iz nič obogateti. Kljub vsemu pa je temu Mihcu vendarle nekdo moral držati štango. Imamo res pravo elito stručkotov!
mblatn2
# 31.01.2009 ob 09:26
Naslednji predsednik komisije bo slabši.
skcaminoreal
# 31.01.2009 ob 08:38
82. kolnkista (30.01.2009 || 12:08:07)
tkole je: strokovnjake se plačuje, če so dobri. in pogačnik je dober strokovnjak na tem področju, morda še celo preveč. toeretičnega znanja ma veliko, samo pri teh pogajanjih je bolj bistven občutek za uravnoteženje, soglasja, ne pa teoretično parafriziranje caseov s hamburškega in kergakol sodišča. on je pravnik, strokovnjak, pogajalec pa ni in tukaj je razlika. tole bi se lahko vleklo še par let pa na bi bilo nič.
z debato o stroških se preusmerja problem: še vedno ne vemo kako naprej s pogajanji, še vedno nismo uredili statusa visokošolskih profesorjev, ki poleg dobre plače v profesuri istočasno vlečejo bajne honorarje za predavanja, kozultantske storitve, ekspertize, furajo svoje firme vse to v škodo študentov in kvalitete študija.
i n tako naprej......psi lajajo karavana gre dalje


Tkole je: za zaplet s hrvaško mejo pade krivda na Slovenijo, in to zato, ker se ni držala dogovora o stanju meje na dan 25. junija 1991. Mejo bi morala zavarovati še isti dan, pa jo je prepustila Hrvaški, da je z njo delala, kar se ji je zljubilo. Kdor svojega ne varuje, se mu vzame, ukrade ali iztrga. Pošiljanje not ni nobeno varovanje. S takimi notami lahko kvečjemu zamotiš plehmuziko. Hrvati so prepričani, da jim tistega, kar so si vzeli, nihče več ne more vzeti. In kaže, da imajo kar prav. Lahko rečemo, da so si slovensko ozemlje priposestvovali.
In tako zdaj karavana laja, psi grejo pa lepo naprej.
Pogačnik pa ima čisto prav. Zakaj bi prav on moral on trpeti zaradi grehov drugih? Kdor ga rabi, naj ga pošteno plača, ali pa naj dela sam, če misli, da plačila ne zmore.
minnaema
# 30.01.2009 ob 22:33
oprostite ničesar nebi bilo narobe, ako bi gospod Pogačnik Miha imel normalno plačilo za svoje delo a je ta bila že v preteklosti preklemansko visoka.
razmejitve med sosednjo državo pa so še vedno sporne in nedorečene in kako gredo te štorije naprej zna najbolje stroka, zato NI presenečenje ako je gospod Pogačnik odstopil.
Dobro bi bilo, da bi se v bodoče pogodbe plačevale po konstruktivni uspešnosti pogodbenega dela in po potrebi v sinergiji, da bi se delo zaključilo, saj železo se kuje, ko je vroče-kajne?
jeremija 1
# 30.01.2009 ob 20:58
kaj pa če bi vsi probali z kolektivno "meditacijo"? on pa vmes vrne denar!
nejc87
# 30.01.2009 ob 20:35
tisti, ki trdi, da je pogačnik kvazi pravnik je mentalni invalid. plača je bla neprimna samo zato, ker je bla ta komisija nepotrebna. če bi bla komisija uporabna potem bi blo nadomestilo glede na odg. in zahtevnost dela povsem primerno.

to, da je ta komisija nesmiselna je pa problem politike. ne pogačnika.
nesposobni slovenci s svojo socialisticno sovraznostjo do vsakega, ki preseze njihovo lenobo in nesposobnost še naprej vztrajno diskreditirajo vse, ki jim ustvarjalnost ni tuja.

potrebno je poskusit z mediacijo in pač zacet popuscat. tako z nase kot s hrv strani. nesmiselno je vztrajat pri haagu, ker je jasno, da je od nacela pravicnosti odvisno kdo dobi in kdo zgubi. torej je jasno, da soglasja ne bo vsaj, če ne mi ne oni nocemo zgubit.
astronaut
# 30.01.2009 ob 20:06
Nj mu da Jambrek 6000€ na svojem faxu za svetovanje al pa JJ
žokar
# 30.01.2009 ob 17:54
Neeeeeeeeeeeeeee! Miha, prosim premisli se!!! Vzemi svoje besede nazaj!!!
ovcazahojena
# 30.01.2009 ob 17:26
Težko bo vrnil, Porsche zanj, Maserati za žensko -nista tako poceni...pač drugačen slog življenja kot navadni smrtniki.
mirora
# 30.01.2009 ob 17:07
Kakšna nesramnost in sprenevedanje. Miha,vrni denar!
zahod.west
# 30.01.2009 ob 15:39
Vedno več je nazadnjaštva pod pretvezo rdeče prazne propagande.
nesesekirat
# 30.01.2009 ob 15:20
Če komisija po toliko zasedanjih, "mastnih honorarjih" in času, "Bogu ukradenem", ugotavlja, da je sedaj na vrsti politika, oni so (naj bi) svoje naredili, potem se le vprašajmo, zakaj ta komisija in stroški z njo. Raje bi dali vsakemu volilcu za "en pir", očitno bi bil denar "koristneje" porabljen.
ulrich
# 30.01.2009 ob 14:15
Pa še en?
ulrich
# 30.01.2009 ob 14:13
Kdo od koga kopira?
max70
# 30.01.2009 ob 13:38
Predlagam da se hrvatarji če jim kaj ni všeč lepo odstranijo iz teh strani in se udeležujejo debat na spletnih straneh v svoji
državi. Če pa se že štulijo na slovenskih straneh se pa spodobi da pišejo v slovenskem jeziku, da jih bo vsaj kdo razumel. Ali ste pa enaki kot tisti ki so že po 30 ali več let tukaj valjajo pa ne znajo sestavit niti stavka v slovenščini. Časi 'govori srbo-hrvatski da te cel svet razume' so minili. Ponos tebi pa predlagam da odpreš firmo Vedeževanje d.o.o. ko si tako pameten da za 4 leta vnaprej vse točno veš kaj se bo zgodilo.
demetra
# 30.01.2009 ob 13:37
Zanima me, koliko Pogačnikov je še "svetovalno" obešenih na državni proračun?
slovencl
# 30.01.2009 ob 13:27
Baraba zaslužkarska
Alchemist
# 30.01.2009 ob 13:21
Juljan...ti malo nestoj slepo verjet tvojemu Rudolfu in objektivno poglej rezultate dela mešane komisije. Dogovorili so se le o enem od 5ih ali 4ih vprašanj o katerih naj bi se morali uskladiti. In Še to edino usklajeno vprašanje je bilo uskaljeno že pred začetkom njihovega dela. Obe državi sicer se strnjata da se spuštuje stanje 25.6.1991, le kaj ko ima vsaka drugačno mnenje o tem kakšno je to stanje bilo. Torej napredek v usklajevanu je neobstojen. Ali je smiselno, da komisija nadaljuje z delom? Ne.
pinokioc
# 30.01.2009 ob 13:17
Julian.. Posveti se raje razmeram v svoji državi, kjer naj bi živeli sami kulturni in najpametnejši ljudje sveta, pa vidimo, da se med seboj pobijate še raje kakor ste pobijali "prijatelje" bosance.
Želim vam lepo tekmo na maksimiru brez navijaćev.. Kulturni ste pa vam vseeno nagajajo...ccc
pinokioc
# 30.01.2009 ob 13:13
@Iz EU.. Boljš komuniste k pa kamen u hrbet od fašistov:)
Julian
# 30.01.2009 ob 12:53
Eto Slovenijo još jedan dokaz da je vaša politika smišljeno pokvarena! Rad komisije koji je trebao usaglasiti stavove odnosno približiti stavove pada u vodu! Rudolf je na zadnjem sastanku rekao da stavovi nikad nisu bili bliži i da je 664 od 670 km granice do zadnjega metra obrađeno!!!!!!!!!!!!!. Bili smo svi zajedno na dobrom putu i barem je gospodin Rudolf te njegov stručni team posao odradio fantastično i Rudolf radi pro bono jer nije želio da mu netko očitava da namjerno odugovlači rješenje zbog zarade itd..! U Hrvatskoj se granicom bave stručnjaci u Sloveniji političari i to je jako tužno pokazuje neozbiljnost slovenske politike pri rješavanju spora!!!
slovenska politika nije ozbiljna i usporava rješenje pograničnog pitanja!
su kao lopovi koji se deru držite lopova!!!!
galoper
# 30.01.2009 ob 12:51
Psom se vrže kost, da se tepejo zanjo in obiskovalec gre lahko mimo njih naprej. Kaj pa ostali? Kaj pa predhodniki, na katere nihče ni s prstom pokazal?
pride
# 30.01.2009 ob 12:36
Zakaj se nic ne pise o slovenskem Fritzlu?
iz eu
# 30.01.2009 ob 12:36
To kar je Janezek volil to Janezek ima.
Hoteli ste komuniste, imeli boste sovraštvo, delitve, tegobe in bedo - a veliko praznega besedičenja.
Hr v Eu!!
Če ne drugega zato ker ste prišli vi komunisti...............
gta
# 30.01.2009 ob 12:28
glih neke blazne škode ne bo...
bull
# 30.01.2009 ob 12:26
Dragi gospod Pogačnik glede na rezultate komisije si ne zaslužite niti evra! Pa hvala lepa za sodelovanje...
kralj matjaž
# 30.01.2009 ob 12:20
Kaj Pahor sploh želi kaj rešiti?
Do sedaj pa ja še ni nič naredil in tudi marsikatero dobro stvar prejšne vlade je uničil.
mandingo
# 30.01.2009 ob 12:09
Majmunu se več ne splača to delat,ker mu je že jambrek narihto špago.
kolnkista
# 30.01.2009 ob 12:08
tkole je: strokovnjake se plačuje, če so dobri. in pogačnik je dober strokovnjak na tem področju, morda še celo preveč. toeretičnega znanja ma veliko, samo pri teh pogajanjih je bolj bistven občutek za uravnoteženje, soglasja, ne pa teoretično parafriziranje caseov s hamburškega in kergakol sodišča. on je pravnik, strokovnjak, pogajalec pa ni in tukaj je razlika. tole bi se lahko vleklo še par let pa na bi bilo nič.
z debato o stroških se preusmerja problem: še vedno ne vemo kako naprej s pogajanji, še vedno nismo uredili statusa visokošolskih profesorjev, ki poleg dobre plače v profesuri istočasno vlečejo bajne honorarje za predavanja, kozultantske storitve, ekspertize, furajo svoje firme vse to v škodo študentov in kvalitete študija.
i n tako naprej......psi lajajo karavana gre dalje
rooster
# 30.01.2009 ob 11:35
aha, ZzzZZZzzzzZZZZ
pride
# 30.01.2009 ob 11:29
Nepricakovano odstopil

Hahahaha. Pa koga vi farbate. Aja slovence. Ok pol.
snoopy007
# 30.01.2009 ob 11:25
Rudolf je delal zastonj, tako je sam zatrdil v Odmevih
rdeča lajna
# 30.01.2009 ob 11:25
Človek, za katerega ste imeli za povedat toliko lepega za povedat, je odstopil. Čudno.
Ali se raziskovalni novinarji spomnite, da je vsako vaše drugo vprašanje "ali boste odstopili?". Prekleti slovenski podn. Potem se pa še čudite.

Ali veste kakšen honorar ima Cvikl, pa od njega nič ni, razen škode. Ali veste, da se spet množično zaposlujejo partijski sekretarji. Pa nič, ane.
rooster
# 30.01.2009 ob 11:17
Kolk honorarja je pa prejemal njegov hrvaški kolega Rudolf? Za primerjavo...?
jamamoto
# 30.01.2009 ob 11:14
Pahor bo sedaj za novega pogajalca postavil Aurelia Jurija.
majstar
# 30.01.2009 ob 11:02
Če ni nič naredu si tudi nič ne zasluži!

6000€ na mesec za par sestankov, na katerih se niso nič zmenili (oz. so že vnaprej vedeli da se ne bodo)
Alchemist
# 30.01.2009 ob 10:57
kaj komisija je itak končala z delom....in še to delo opravljeno je klavrno...soglasja je še manj kot prej...
gizmolinux
# 30.01.2009 ob 10:51
No glede višine honorarja in podobnih plačil me toliko ne skrbi, saj marsikje denar odteka na veliko pa ne vemo. Ampak prva misel, ki se mi je pojavila ob tej novici je bila, da g.Pogačnik nekaj ve, nekaj kar mi ne vemo, nekaj slabega za Slovenijo, kar se bo zgodilo v prihodnosti v pogajanjih z hrvaško in da je brž pograbil te kritike medijev o višinah honorarjev kot izgovor, da odstopi in se izogne odgovornosti v prihodnosti, ko bomo lahko potem le rekli žal smo zgubili, če pa bi bil g.Pogačnik z nami bi bilo drugače ali pa bomo enostavno pozabili na njega in se bo odgovornost razpršila na neke nepoznane akterje v pogajanjih. Upam, da se motim. Mea maxima culpa.
blackened
# 30.01.2009 ob 10:46
Najboljse da kar vsi v Sloveniji delamo zastonj!
...ker smo 'zavedni', ceprav volimo rdece
...zaplankani
...zavistni
...neprivoscljivi
...mali Slovenceljni
...brez moci!
blaz3k
# 30.01.2009 ob 10:40
Takim pravijo dol čez Sotlo in Kolpo DŽABOLEBONJA .
blaz3k
# 30.01.2009 ob 10:39
Tale se v glavnem razume samo na honorarje , pa tudi nasmešek ima čaroben , za pet €vrov .
blaz3k
# 30.01.2009 ob 10:37
Tale fant , ruplovo seme , nas je pa precej časa nategoval . Tolk je naredil škode , da bi jaz če bi imel to možnost razmislil da bi mu vzel državljanstvo , ker bolj škodljiv kot je , je težko bit do države .
mobydik
# 30.01.2009 ob 10:37
čist vsak je mel in še ma priložnost da kaj nardi iz sebe. zadostn bit v osnovni in srednji šoli, študirat 10 let en faks in pol bit pameten, zakaj si na cesti in zakaj nekdo dobi tako plačo.

to men ne gre skupi!
Ribiič
# 30.01.2009 ob 10:34
Sedaj pa njegovo mesto hitro kakšnega "strokovnjaka" iz iz FDV - tam jih je na desetine, ki bodo to delali za simboličen denar! Kaj pa učinek bi kdo pripomnil? Pustimo to, saj gre zgolj za slovenski nacionalni interes, važna pa je internacionala.
ekrancek
# 30.01.2009 ob 10:33
Ja ,škoda.

Še eden denarni strokovnjak manj.
mobydik
# 30.01.2009 ob 10:32
@65...

sej ga bo pa opravljal kje drugje. za milijonsko plačo. brez skrbi.
prider
# 30.01.2009 ob 10:31
Joj, Pogačnik in ostali slovenski strokovnjaki glede meje, bi morali delo opravljati brezplačno in v čast Republiki Sloveniji.
Sicer vemo, da se ne bi smeli pogajati glede meje, ki se ve kakšna je, vendar je nekje treba potegniti črto in dejansko povedati in pokazati Hrvatom, kje je meja.
Jethros
# 30.01.2009 ob 10:22
Ja bogi Pogačnik, kakšna krivica se ti godi s temi evri...glede na premike tvojega dela so pa res nesramni ti mediji in pa naš premier. Kako si drzne govoriti, da je tvoj honorar visok,če si pa toliko že naredil. Mislim, Pahor bi moral odstopiti ker je podal svoje osebno mnenje, da ste preveč plača. Kreten, nabral si je denarja, boli njega za delo. Resnica boli, nin potrebe po užaljenosti!
felixon
# 30.01.2009 ob 10:21
Zmente se, tukaj gre za Slovenijo, ne pa za kdo kaj ......
sparky
# 30.01.2009 ob 10:18
no dej no Pogačnik ...

a zdej pa v jok pa na drevo ??
rooster
# 30.01.2009 ob 10:17
ja, pink, ampak to kokodakanje teh kokoši je postalo že res smešno in me prav zabava ;)
Mr. Pink
# 30.01.2009 ob 10:16
me prav zanima koliko plač je tokrat zakuril za polet do tja
Mr. Pink
# 30.01.2009 ob 10:14
bebec turk je šel pa v ramalo, mislim, pa kaj je z vami!!!!
Hladilnik
# 30.01.2009 ob 10:14
oh, kaksna tragedija. Za NICNO delo je prejel prek 100.000 EUR, stanje je pa enako kot prej. Super. Hvala Jansa In Rupel, dobro sta to zrihtala. Dobita kaj od teh 100.000 EUR pod mizo nazaj?
mobydik
# 30.01.2009 ob 10:12
me prav zanima kolk plače dobiva kacin za svoje "koristno" delo...

če bote z ljudmi tko delali naprej, nihče več ne bo hotu vodit slovenije! bo pa sanader naš predsednik. al pa un petzner od haiderja... upam, da potem ne bote meli pripomb, ko bote sužnji.

jst ne bom. s svojo izobrazbo zarad odnosa slovencev do vsega v sloveniji ne mislim delat - in ja, poleg vsega si za delo še premalo plačan. pol ti pa to še očitajo.
whitewater
# 30.01.2009 ob 10:10
fantje, ne se kregat, tip ni naredil tega kar bi moral. zardi takih bumbarjev, ki vlečejo dnar od tega spora, ta spor še traja. pa zaradi politikov, ki imajo od tega koristi z populističnimi izjavami okoli spora. če si za kej plačan to nared. a če mi vulkanizer nau dau gum gor gam useen plačal? pol k pa ni gum gor pa še pobegne. a za manj dnarja pa ne bi delal?
kosmatinec
# 30.01.2009 ob 09:59
Upam samo, da ne bo Stojan Zdoljšek razglasil velike zmage glede meje s Hrvaško. Takrat bo prepozno in za
mejo in za državni proračun. Kogar hoče Pahor odstraniti, ob tem pa mu trapast folk še ploska, tega javno očrni glede denarja. Naprimer Turkova pot v Sarajevo, Kramarjeva odpravnina in sedaj Pogačnik. Ko bi Pahor le bil dosleden, ne pa populist.
drmuncl
# 30.01.2009 ob 09:56
Pa kaj se gre ta Pahor? Sploh ne ve več , kaj govori!!! V četrtek izjavi, da je res plača Pogačnika previsoka, danes izjavi , da je plača realna in ni previsoka. Naj se enkrat že odloči. Ali bo govoril lepo narodu ali bo govoril resnico!!!1
Mr. Pink
# 30.01.2009 ob 09:52
rooster, o kurji pameti boš pa že neki vedu najbrž
PONOS
# 30.01.2009 ob 09:52
23. Miraja
Razlika je če ti zastopaš pravično stran ali strani nima pravne pravice ,kdo več zasluži odvetnik ali tožilci???
Odvetnik deset krat več kajti krivdo je lažji dokazat kot pa krivdo pravno oprati!!!
PONOS
# 30.01.2009 ob 09:49
Pobasal je kar je pobasal zaradi glupih mitov in adijo hahahahhaa Kapo dol pogačniku!
Populisti in glupani naj plačajo svojo neumnost!!!
jozes12
# 30.01.2009 ob 09:48
Bravo Pogačnik!!!

Mu dam čisto prav...beg možganov se je začel. Tolko o tem kje je potrebno šparati
PONOS
# 30.01.2009 ob 09:48
Prve podgane zapuščajo ladjo!!
Hehe seveda kdo bi bil grešni kozel pri pušioni???
lepišvicko
# 30.01.2009 ob 09:47
ne vem zakaj sem bil izbrisan? ZAHTEVAM ODŠKODNINO!!!
knowhow
# 30.01.2009 ob 09:47
kaj nepričakovano- saj ste ga žigosali kot najhujšega kriminalca ne!!!!

četudi je služil in ne vem kaj- je vsaj naredil nekaj za slovenijo- kar pa večina ne!!!
sedaj pa imamo, še glavni pogajalec, strokovnjak je obupal- kretenizem!!!
zaradi denarja se med procesom ne smeš pregovarjati!!!!
res je tako kot sem napisal, naj gospod pogačnik še enkrat pregleda svoje honorarje in naj zahteva toliko kot potrebuje, ker samo toliko si zasluži.
nikakor pa ne sme biti reševanje domovine velik biznis!!!!
ampak tako je življenje, do zadnjega moža, do zadnjega krika, do zadnje kaplje krvi. za slovenijo!
rooster
# 30.01.2009 ob 09:44
še hujše stvari ti isti ljudje , ki to očitajo drugim, delajo... diskreditacije in diskvalifikacije še preden je bilo kakšno dejanje sploh narejeno.... patetika, kot sm že rekel... al pa kratka kurja pamet
tejo
# 30.01.2009 ob 09:41
...pinki no, ne razburjaj se preveč, boš zardel :)))
Mr. Pink
# 30.01.2009 ob 09:37
ja no borči, osebno se spravljati na ljudi prek medijev, po kučanovem ukazu diskreditacija-diskvalifikacija, pa kaj misliš da smo iz lune padl
Mr. Pink
# 30.01.2009 ob 09:35
prav oseben bom do vseh vas težakov tuki, klinac, jst bom branil nekoga, ki se medijski aparat na njega spravlja, ker se mu pred sodišči očitno ne more niti očitat nič, že zdej vam povem, gorje vsakemu, ki bo tule diskvalificiral nedolžne, prisežem, da se ga bom lotil z ostrimi besedami
tejo
# 30.01.2009 ob 09:33
Mr.Pink, pink :)))) ti je všeč tale marko a ne... :))))
Mr. Pink
# 30.01.2009 ob 09:33
haha madnigo, res si zgled za človeka
TheBoss
# 30.01.2009 ob 09:32
Pogačnik nepričakovano odstopil
Stisnil je rep med noge, ker noče prevzeti odgovornosti za svoje neuspešno delo. Znana zgodba... :)))
Kako težko dandanes ljudje prevzemamo odgovornost za svoja dejanja in posledice, ki jih le-ta prinašajo...

Sicer pa če bi pol svoje plače dajal Hrvatom, bi jih podkupil in bi problem hitro rešili. :)))

p.s. Človek dobi 3000+ evrov neto plače za občasno delo, pa se čudi, ker je izpostavljen gonji medijev?
mandingo
# 30.01.2009 ob 09:31
Boljše,da je odstopil,saj je zgledal nebogljen proti Rudolfu.Rudolf ga je držal knockautiranega na nogah.
Mr. Pink
# 30.01.2009 ob 09:30
ja ja, ti tud kar diskvalificiraj , protoplazmatska smet od ćloveka
tejo
# 30.01.2009 ob 09:30
Užaljen ja, 100.000 EUR pa užaljen, dej dej....NIČ NAREDITI IN ZASLUŽITI, bravo !!!!
Mr. Pink
# 30.01.2009 ob 09:29
zdej bo še širca nov zakon o menijih zrihtala, te možnosti do popravkov pa o, to je treba vse naredit tko kot je blo prej, v udbaških časih, tale grims je že mislu, da mu je uspel, jok brate
ah19
# 30.01.2009 ob 09:28
Da ne pozabimo - on je ta denar dobival VSAK mesec - ne glede na opravljeno delo in ZRAVEN svoje siceršnje plače v svojem podjetju... Če vlada že moram varčevat, je prav da se izpostavijo tudi takšne reči...
Mr. Pink
# 30.01.2009 ob 09:26
a ja, sej res, zdej smo v komunajzarskih časih, zdej bojo diskvalifikacije v medijih vsakodnevna realnost, kot v starih čudovitih časih

že nažigajo godbe na pihala, prvi maj je tu, ljudstvo spet vlada, vse ljudstvo, posebaj delavci
jast123
# 30.01.2009 ob 09:24
Ja sedaj je odstopil, ko mu je Pahor rekel, da ne bo več pobiral tako velikih denarcev. Z njegovim odstopom, bo proračun prihranil kar nekaj 100.000 €. Pa ne potrebujemo več varčevalnih ukrepov.
Ni mi pa jasno, kaoo je lahko en sam človek predaval na lastni fakulteti, vodil lastno firmo, vodil nekaj vladnih komisij. ta pa je res en genij. Sicer pa je revež v zadnjih letih (pod Janševo vlado) po podatkih POPa zaslužil skoraj milijon davkoplačevalskega denarja. In tako mu ne bo potrebno v življenju več delati. Srežnež. Če ne bo pobegnil na Kajmanske otoke, ga je treba zapret. Pa še mejo nam je zašuštral.
morwine
# 30.01.2009 ob 09:20
Končno so se začeli kadri pokvarjene bivše vlade umikati.

juhej slovenceljni v lepšo bodočnost- dajte ze nehat s tem gnilim začetniškim kapitalizmom.

tovarne delavcem nazaj :)))
Mr. Pink
# 30.01.2009 ob 09:20
sploh ne bom komentiral, ampak eni kle še z veseljo sodelujejo pri goniji proti človeku, sodržavljanu,

kaj pa tisto levičarsko načelo, nisi kriv dokler ti to nidokazano, vi pa kar takoj po kučanovem ukazu diskvalifikacija-likvidacija
lepišvicko
# 30.01.2009 ob 09:18
26. Mr. Pink - dotični major je bil drugače znan pod vzdevkom klavec, vem za fotografije na katerih (nekdo s kladivom razbija glavo zavednemu Slovencu). ta "nekdo" je .... saj vemo kdo
funky
# 30.01.2009 ob 09:18
Čestitam Pogačnik.Pametno.Naj se končno naših veljaki lotijo šparat na svojih BMWjih in opremi svojih pisarn in lastnih potovanjih ne pa na znanju strokovnjakov tako Pogačnika kot delavcev v javni upravi.Žal je tako da za malo dnarja je malo muske al pa nič kar je v tem primeru.
Čestitke Pogačniku dobra in pametna odločitev.Fant ma hrbtenico.
rooster
# 30.01.2009 ob 09:16
Ah, patetični ste. Tale Pogačnik je res velik mučenik, pa čeprav, kot zgleda, pri tem delu ni niti prdnil. Kje so kakni rezultati tega tega strašnega dela komisje? Janša, pridi nazaj pa mu še malo povišaj honorar za to mešanje zraka. Pahor, nikoli več!
Ducky
# 30.01.2009 ob 09:14
Tako kot ste rekli, ŠE DNAR NAJ VRNE!!!!!
Mr. Pink
# 30.01.2009 ob 09:14
pa njegov sine, k je ustavni sodnik dons, vidte, v taki družbi živimo
whitewater
# 30.01.2009 ob 09:13
ves denar vrnt, tok cajta delal pa se niso uspel zment, zdaj je pa tak spor. kriminalci. nesposobneži. dnar nazj dat, niste opravil tega za kar ste plačani.
Miraja
# 30.01.2009 ob 09:13
Ne razumem, kako lahko tako užaljeno reagira. Ob njegovi strani pa njegov hrvaški kolega pove, da opravlja to delo ZASTONJ !!! Ali mu ni nerodno. Če bi spoštoval domovino tako kot jo hrvaški, bi sigurno delal zastonj- mogoče vračilo prevoznih stroškov in dnevnice, da bi mu pripadle, ne pa neka določena mesečna plačila.
Žal v naši ljubi SLO vsi gledajo samop skozi prizmo denarja - tudi tisti, ki imajo dosti in tudi preveč !!!! Prej se bo en revež odpovedal honorarju in kaj zastonj naredil, kot pa eden finančno dobro situiran človek. To je pa res ŽALOSTNO !!!
Mr. Pink
# 30.01.2009 ob 09:12
a na kučana, pa na, recimo majorja mitjo, ki je izvajal genocid, dons se pa vsi delamo, da ga ni
lojzi1
# 30.01.2009 ob 09:11
bom videl če se bo upal spravit na tajkune in direktorje
tolovaj
# 30.01.2009 ob 09:11
http://www.delo.si/clanek/75041 >
Na zgornjem linku je ga Mojca Drčar Murko, dne 27.01.2009 (DELO), napisala "Ohranimo trezno glavo!"
Takoj so ji eni prideli ime "rdečkarica" i ne vem kaj, kot ponavadi.
Tam je lepo razčlenila zgodovino reševanja mejnega spora, blokado in o čolnu v katerem sta SLO in HR, ki se močno ziblje in nevarnosti da oba utoneta. S tem je mislila na tisti rek :"tam kjer se kregata dva, tretji korist ima" (Italija).
Ona je tudi pravnica, magistra prava, bila je dolgoletna dopisnica iz Rima in sedanja poslanka v EU parlamentu.
Marsikaj se bo še zgodilo, bomo še presenečeni!!
RK
# 30.01.2009 ob 09:10
No Jelinčič, si se že javil?
Mr. Pink
# 30.01.2009 ob 09:10
kaj, a se ni hotu včlanit v komunajzarsko SD, pa so ga diskreditiral/likvidiral ?
pajon
# 30.01.2009 ob 09:08
Je pa res, od kar vlada Pahor in njegova vladna ekipa vlada v Sloveniji anarhija, vsak dela kar hoče: kradejo, lažejo, poneverjajo, mečejo delavce na cesto, dvigujejo trošarine na vse živo(nafta, elektrika, tobak, alkohol...), noben pa nič ne ukrepa samo ustanavljajo neke kvazi komisije, skupine. ki nič ne delajo, samo kradejo denar in kar tekmujejo kdo bo več pokradel!!!!!
skitnica
# 30.01.2009 ob 09:08
edina pravilna odločitev za ta denar bi moral nekaj narediti,na drugi strani je Rudolfo povedal,da nima niti blizu toliko denarja za isto delo po mojem še bolj opravljeno.
zx
# 30.01.2009 ob 09:07
keš je pobral, naredu ni nč. tk se dela! bravo pogačnik! nogo bi mu zlomu. najmanj.
Triptico
# 30.01.2009 ob 09:07
Materialni, administrativni in prevozni stroški? Kolikokrat so se srečali, ne verjamem da je šlo 100 EUR za bencin, hrano in pijačo si pač niso sami plačali. Če po eni strani g. Pogačnik pravi, da so pogledi tako slovenskega kot hrvaškega dela komisije še bolj oddaljeni kot pred prvim srečanjem, potem o honorarju naj sploh ne sanja. Zakaj pa so bili poklicani? Da še bolj zavežejo ta vozelj?
Golosek
# 30.01.2009 ob 09:05
Skrajni čas! Ta bi v svoji pogoltnosti Hrvatom še kaj zraven prodal. Ruplov kader.
jonny77a
# 30.01.2009 ob 09:05
@master

6300+2300€ bruto je brezplačno
ID
# 30.01.2009 ob 09:04
Kako lepo, pobereš denar, narediš bore malo, si malce užaljen, odideš in vsi pozabijo. Denar ostane v žepu..
Masterz
# 30.01.2009 ob 09:03
Ta Pahor pa govori tako kot mu narekujejo mediji, sluzast je do konca.

Folk kar misli da bojo strokovnjaki delali brezplačno, pa daje se še vi odpovedati polovici plače?

Mediji so pa itak LEVI in jim ne verjamem.
/
hellas
# 30.01.2009 ob 09:02
Ko pogledas to faco, je jasno, da ga tudi 5 doktoratov ne resi pred neumnostjo (zacinjeno z infantilnim narcisizmom, ki spominja na pederastijo).

Kam bo zdaj nesel in koga bo izsiljeval z informacijami, je pravo vprasanje. Kako se po naravnem pravu kaznuje izdajstvo in kolaboracija?
ulrich
# 30.01.2009 ob 09:01
naj odstopi. a naj pri tem prevzame tudi vso odgovornost in vrne ves honorar, saj dela ni opravil. a kaj ko bo spet tako: spravil se k delu, zajebal, odstopil, pokasiral, opran odgovornosti.
jonny77a
# 30.01.2009 ob 08:59
Še en kalimero, ki ne prenese "kritike".

Verjetno so mu hrvati ponudili več. Kak otok ali kaj podobnega.

Lp
klemen62
# 30.01.2009 ob 08:59
Pogačnik: Pomanjkanje slovemske naroden zavesti...žalostno, tu se je potrebno zgledovati po Hrvatih
nasud50
# 30.01.2009 ob 08:58
Kakšni honorarji za SIZIFOVO delo nekega kvazi pravnika, vsi razmetavajo z denarjem,kot da smo v DUBAI-U,
banda nenasitna, skorumpirana...
josip
# 30.01.2009 ob 08:58
Ej, prav ma. Kolk jih vleče težke gnarje, pa jih noben ne preganja, tud če firmo uničjo.
mazinga
# 30.01.2009 ob 08:57
mu lahko rečem "pičkaaa"... al morm napisat "cunt"?
pajon
# 30.01.2009 ob 08:52
Edino pravilno, pa še denar naj vrne, potem pa bo vse OK, je Pahor plačan in dobil je mandat volilcev pa naj rešuje mejna vprašanja, samo kaj ko niti Sanadarja ne more priklicati - toliko o sposobnosti!!
lepišvicko
# 30.01.2009 ob 08:51
še eno delo, ki ga bo lahko Pahor opravljal đabe za đabe
Kazalo